Άλλο άρθρο διαβάζω; Αυτή είναι η κατάληξη:
"Το κόστος στην ασφάλιση ανεβαίνει γιατί, υπάρχει φόβος για την αυτανάφλεξη μπαταριών. Στην περίπτωση του τελευταίου πλοίου που τυλίχθηκε στις φλόγες, υπάρχει μαρτυρία που αναφέρει ότι η φωτιά ξεκίνησε από ένα ηλεκτρικό όχημα."
Ένα καραμπινάτο ψέμα και μία ανόητη φοβία, το ξαναγράφω, τα συστήματα μπαταριών των PHEV/BEV δεν είναι Samsung Note. Έχουν συστήματα BMS. Δεν αυταναφλέγονται ενώ είναι παρκαρισμένα σε γκαράζ.
Για να σε βοηθήσω, θα το σπάσω σε κομμάτια.
Λέει το άρθρο στο τέλος που εσύ εξακολουθείς να μην το διαβάζεις:
Ποια είναι η αλήθεια;
Ένα από τα ζητήματα για τις ναυτιλιακές είναι ότι
πληρώνουν ακριβότερα ασφάλιστρα για τα οχήματα χρήσης εναλλακτικών καυσίμων ... . Τι μας λέει εδώ; Ότι πληρώνουν ακριβότερα ασφάλιστρα. Μάλιστα, ένα το κρατούμενο.
Στη συνέχεια
...πέραν του ρίσκου που θεωρούν ότι αναλαμβάνουν μεταφέροντας ηλεκτρικά αυτοκίνητα
για τα οποία δεν έχουν λάβει τα απαραίτητα μέτρα πυροπροστασίας. Ποιές; Μα οι ίδιες οι ναυτιλιακές δεν έχουν πάρει τα απαιτούμενα μέτρα. Δύο τα κρατούμενα και όπως βλέπεις ακριβώς ό,τι έχω γράψει έως τώρα (μέχρι να ολοκληρωθούν οι προυποθέσεις ασφάλειας κλπ.)
Αμέσως πιο μετά:
Το κόστος ασφάλισης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, για παράδειγμα) που μεταφέρεται με πλοίο είναι περίπου
μιάμιση φορά ακριβότερο από ένα αντίστοιχου συμβατικού καυσίμου. Δεν χρειάζεται εξήγηση εδώ, απλώς μας λέει τη διαφορά στο κόστος.
Και καταλήγει:
Το κόστος στην ασφάλιση ανεβαίνει γιατί, υπάρχει
φόβος για την αυτανάφλεξη μπαταριών. Στην περίπτωση του τελευταίου πλοίου που τυλίχθηκε στις φλόγες, υπάρχει μαρτυρία που αναφέρει ότι η φωτιά ξεκίνησε από ένα ηλεκτρικό όχημα.
Ούτε κι εδώ χρειάζεται ιδιαίτερη επεξήγηση. Μεγαλύτερο το ρίσκο, μεγαλύτερος ο κίνδυνος, όπως ακριβώς συμβαίνει όταν πληρώνεις έξτρα ασφάλιστρα
σε όλες τις περιπτώσεις επαυξημένου κινδύνου.
Σύμφωνα με την κατάληξη του άρθρου, πιο πιθανό είναι να «τη λέει» στις ναυτιλιακές εταιρίες, παρά να είναι χρηματοδοτούμενο από αυτές.
Όπως βλέπεις, εγώ παράθεσα το άρθρο και ανέλυσα γιατί υπάρχει η εγκύκλιος αλλά προχώρησα και παραπέρα και είπα ότι αυτά είναι για την ώρα και θα πάψουν να ισχύουν σε κάποιο χρονικό διάστημα.
Και όπως επίσης βλέπεις, οι πλοιοκτήτες - εύλογα - θέλουν να μειώσουν τη ζημιά.
Κι εγώ ακριβώς το ίδιο θα έκανα στη θέση τους.
Εσύ από την άλλη επιμένεις στη δική σου άποψη, δεν μπορώ να κάνω κάτι γι' αυτό. Γραμμένα είναι, όποιος θέλει τα διαβάζει.