Αυτοκινητιστικά νέα

Όχι μόνο δεν ήταν clickbait το άρθρο αλλά με το επόμενο αποδείχτηκε και πάλι η επικινδυνότητα των ηλεκτρικών.

Προφανώς ούτε διαβάσατε ότι το άρθρο αφορά τη μεταφορά ηλεκτρικών οχημάτων με τρένο.

Παιδιά, διαβάζετε τα άρθρα πρώτα. Το επόμενο άρθρο αφορά άσχετο regulation για τα ηλεκτρικά οχήματα όπως τα πατίνια και τα ποδήλατα και όλα τα άλλα μέσα μικρομετακίνησης, όχι στα τρένα αλλά γενικά.


Πάλι κουβά οι μπαταριομάχοι. Βρε τι θα γίνουμε με δαύτους...


Τα ηλεκτρικά ποδήλατα τη γλίτωσαν πάντως. Προφανώς λόγω του ότι για να θεωρούνται ποδήλατα πρέπει να είναι έως 0,25KW. Άρα θέλουν και μικρ(ότερη) και λιγότερο επικίνδυνη μπαταρία.
 
Βέβαια δεν είναι το ίδιο τα κινέζικα πατίνια που πουλάει ο Αλιμπαμπάς με αυτοκίνητα που υποτίθεται ότι περνάνε δεκάδες χιλιάδες σημεία ελέγχου απλά για να πάρουν άδεια κυκλοφορίας στην Ευρώπη. Και τα powerbanks απαγορεύονται στα αεροπλάνα για τον ίδιο ακριβώς λόγο, ότι είναι τρεις λαλούν και δυο χορεύουν οι ποιότητες κατασκευής.

Το άρθρο το διάβασες; Για τη μεταφορά ηλεκτρικών οχημάτων μικροκινητικότητας στους συρμούς των τρένων μιλάει.
 
Γενικα υπαρχουν πολλα αρθρα σχετικα με τις μπαταριες των ηλεκτρικων αυτοκινητων και την πιθανοτητα προκλησης πυρκαγιας απο αυτες οπως και τους τροπους αντιμετωπισης της.

Περα απο τις διαφορες αναφορες στα πλοια, υπαρχουν και για κλειστους χωρους σταθμευσης, οπως και για συνεργεια που δεν τα δεχονται να μεινουν στους χωρους επισκευης αλλα σε αλανες περιξ, εχουν κυκλοφορησει καλυματα προστασιας αντιπυρικα για οταν τα σταθμευεις και γενικοτερα, υπαρχει πολλη (παρα?)φιλολογια σχετικα....

Εδω τα λεει καπως συνοπτικα τα θεματα που ειναι υπο συζητηση

Φυσικά η κατάσβεση σε έναν κλειστό χώρο, όπως ένα υπόγειο γκαράζ είναι πιο δυσχερής, γι αυτό και σε κάποιες περιπτώσεις σε πόλεις των ΗΠΑ υπάρχει απαγόρευση στην είσοδο ηλεκτρικών οχημάτων, όπως στην Ελλάδα μπορεί να απαγορεύεται η είσοδος σε αυτοκίνητα που καίνε υγραέριο.

Ακόμα και μετά την κατάσβεση, ένας κίνδυνος που παρουσιάζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι αυτός της επανάφλεξης που μπορεί να συμβεί ακόμα και 40-45ώρες μετά. Αυτό δυσκολεύει τη μεταφορά και αποθήκευση του κατασβεσθέντος οχήματος το οποίοι θα πρέπει να βρίσκεται υπό επιτήρηση για δύο μέρες.

«Ένα ακόμα υλικό που φροντίσαμε να προμηθευτούμε, από το 2020 που ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε και να στήνουμε ειδικότερα μνημόνια ενεργειών επέμβασης τακτικού επιπέδου για ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι οι πυροκουβέρτες με τις οποίες σκεπάζουμε το όχημα που έχει αναφλεγεί, όχι για να κατασβέσουμε τη φωτιά, αλλά για να την περιορίσουμε και κυρίως να μειώσουμε την έκλυση των τοξικών αερίων», ανέφερε σχετικά.
 
Φανταστείτε τέτοιο σκηνικό στο δρομολόγιο Πειραιάς-Κρήτη.....

Ούτε να το σκεφτώ δεν θέλω.
 
Φυσικά δεν θα κάτσω να σε πείσω για το αυτονόητο. Ούτε φυσικά έχω γράψει κάτι εναντίον σου. Δεν με πολυενδιαφέρει να αποδείξω τα αυτονόητα. Εσύ λέγε ότι δεν υπάρχει αυτανάφλεξη στα ηλεκτρικά ή ότι δεν υπάρχει κίνδυνος από διαροή αερίου.
Δεν είπα τίποτα για αέριο, δε με ενδιαφέρουν τα θερμικά αυτοκίνητα.

Αυτανάφλεξη στους συσσωρευτές των BEV όταν είναι παρκαρισμένα σε γκαράζ δε συμβαίνει. Μπορείτε να προσκομίσετε από τον τύπο κάποια συμβάντα που να συνέβη αυτό που λέτε προς απόδειξη των θέσεών σας.
 
Φανταστείτε τέτοιο σκηνικό στο δρομολόγιο Πειραιάς-Κρήτη.....

Πάλι τα ίδια; Αυτό το πλοίο δε πήρε φωτιά από BEV


While the fire is still officially listed as under investigation, the trade Automobilwoche contends the preliminary survey and report say apparently the fire was not caused by electric cars. The manifest showed there were 498 electric vehicles and hybrids and a total of 3,784 vehicles including some heavy equipment in addition to cars.
 
Παιδιά, να το λήξουμε εδώ το θέμα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα πλοία;
Αγαπητέ διαχειριστή, όταν γράφονται ασύστολα ψέμματα πρέπει να επιτρέπεται να απαντάμε. Αυτό με το πλοίο Fremantle Highway επανέρχεται ξανά και ξανά, ενώ έχει ξεκαθαρίσει ότι καμία φωτιά δε ξεκίνησε από BEV.
 
Λιγότερο επικίνδυνο από το να πιάσει φωτιά σε πλοίο καταμεσής της θάλασσας. Στη στεριά είναι πιο απλά τα πράγματα και πιο εύκολα. Στη θάλασσα και στον αέρα δεν υπάρχουν επιλογές, θα υπάρχουν ζημιές και θύματα εκεί. Στη στεριά μπορείς να διαφύγεις πολύ πιο εύκολα, ενώ οι ζημιές περιορισμένες.

Βόμβα δεν το λες, για κάτι που θα πρέπει να έχεις το νου σου και να έχεις και το άγχος πάντως, το λες.
Fear, uncertainty, and doubt
FUD
 
Δεν είπα τίποτα για αέριο, δε με ενδιαφέρουν τα θερμικά αυτοκίνητα.

Κακώς γιατί το θέμα αφορά τα AFV γενικότερα που είναι επικίνδυνα φορτία. Αυτή είναι η συζήτηση, όχι όπως εσύ θα ήθελες να επιμεριστεί.
 
Κακώς γιατί το θέμα αφορά τα AFV γενικότερα που είναι επικίνδυνα φορτία. Αυτή είναι η συζήτηση, όχι όπως εσύ θα ήθελες να επιμεριστεί.
Εγώ για τα BEV επιχειρηματολογώ, δε με ενδιαφέρουν τα αεριοκίνητα.
Κενή εστία... .

Πρώτα θα γίνουν ασφαλή και μετά αποδεκτά. Έτσι γίνεται πάντα.

Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι αυτά είναι το μέλλον πάντως. ;)
Μια χαρά ασφαλή είναι τα BEV. Το 95% των ναυτιλιακών τα δέχονται χωρίς περιορισμούς. Υπάρχουν και μερικοί που έχουν τη δική τους ατζέντα και επηρεάζονται από συγκεκριμένα συμφέροντα. Υπάρχουν και πολιτικοί σαν αυτούς που εξέδωσαν τη συγκεκριμένη εγκύκλιο που είτε τα παίρνουν είτε απλώς είναι άσχετοι. Και τα άρθρα που ανεβάζετε είναι από πληρωμένους δημοσιογράφους, τουλάχιστον κονομάνε και κάτι. Εσείς δε καταλαβαίνω γιατί το κάνετε.

Περιμένω να ανεβάσετε αποδείξεις ότι BEV αυταναφλέγονται όντας παρκαρισμένα σε γκαράζ. Υπ' όψιν, πρόσφατο περιστατικό πυρκαγιάς από γκαράζ του Ηνωμένου Βασιλείου όπου αρχικά κατηγορήθηκε πάλι BEV, εκ των υστέρων αποδείχθηκε (και πάλι) πως ξεκίνησε από θερμικό. Οπότε μην ανεβάσετε αυτό, βρείτε κάποιο άλλο.
 
Εγώ για τα BEV επιχειρηματολογώ, δε με ενδιαφέρουν τα αεριοκίνητα.

Μια χαρά ασφαλή είναι τα BEV. Το 95% των ναυτιλιακών τα δέχονται χωρίς περιορισμούς. Υπάρχουν και μερικοί που έχουν τη δική τους ατζέντα και επηρεάζονται από συγκεκριμένα συμφέροντα. Υπάρχουν και πολιτικοί σαν αυτούς που εξέδωσαν τη συγκεκριμένη εγκύκλιο που είτε τα παίρνουν είτε απλώς είναι άσχετοι. Και τα άρθρα που ανεβάζετε είναι από πληρωμένους δημοσιογράφους, τουλάχιστον κονομάνε και κάτι. Εσείς δε καταλαβαίνω γιατί το κάνετε.

Περιμένω να ανεβάσετε αποδείξεις ότι BEV αυταναφλέγονται όντας παρκαρισμένα σε γκαράζ. Υπ' όψιν, πρόσφατο περιστατικό πυρκαγιάς από γκαράζ του Ηνωμένου Βασιλείου όπου αρχικά κατηγορήθηκε πάλι BEV, εκ των υστέρων αποδείχθηκε (και πάλι) πως ξεκίνησε από θερμικό. Οπότε μην ανεβάσετε αυτό, βρείτε κάποιο άλλο.

Η εγκύκλιος και η συζήτηση αφορά τα AFV. Θα μας επιτρέψεις να αναφερόμαστε σε αυτά υποθέτω.

Για τα υπόλοιπα, σε όλη την κουβέντα αποδείχτηκε ότι είναι επικίνδυνα και δεν χρειάζεται να ξαναλέμε τα αυτονόητα. Απλώς πρέπει να σταματήσεις να το βλέπεις το θέμα μέσα από οπαδικά γυαλιά.

Αν περιμένεις κι άλλες αποδείξεις, έχεις όλη τη ζωή μπροστά σου να περιμένεις... . Δεν υπάρχει περίπτωση επειδή εσύ δεν θέλεις να παραδεχτείς την επικινδυνότητα και κάθε φορά επανέρχεσαι και ζητάς ξανά και ξανά κι άλλες αποδείξεις, να παίξουμε αυτό το γαϊτανάκι.
 
Κύριοι, είπα κάτι. Η συζήτηση θα λήξει εδώ, αλλιώς το νήμα θα κλειδωθεί και κάποιοι συμμετέχοντες θα απουσιάσουν για λίγο.

Όπως βλέπεις επιμένει να επανέρχεται σε θέματα που έχουν απαντηθεί μέσα από μελέτες και καταδείχτηκαν στη συζήτηση και χρησιμοποιεί το ίδιο επιχείρημα ξανά και ξανά. Όπως τώρα που γράφει ότι τα θερμικά έτσι γενικά κι αόριστα ότι είναι 10 φορές πιο επικίνδυνα να αυταναφλεγούν, ενώ λίγα post πιο πριν καταρρίφθηκε κι αυτό γιατί δεν αφορά τα εκτός λειτουργίας οχήματα, στα οποία τα AFV είναι σαφώς πιο επικίνδυνα.

Εγώ σταματάω εδώ, δεν έχει νόημα. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
 
Όπως βλέπεις επιμένει να επανέρχεται σε θέματα που έχουν απαντηθεί μέσα από μελέτες και καταδείχτηκαν στη συζήτηση και χρησιμοποιεί το ίδιο επιχείρημα ξανά και ξανά. Όπως τώρα που γράφει ότι τα θερμικά έτσι γενικά κι αόριστα ότι είναι 10 φορές πιο επικίνδυνα να αυταναφλεγούν, ενώ λίγα post πιο πριν καταρρίφθηκε κι αυτό γιατί δεν αφορά τα εκτός λειτουργίας οχήματα, στα οποία τα AFV είναι σαφώς πιο επικίνδυνα.

Εγώ σταματάω εδώ, δεν έχει νόημα. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
Λεωνίδα μου, είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα.

Κι εσύ το ίδιο κάνεις, επιστρέφεις συνεχώς στο ίδιο θέμα με τα ίδια επιχειρήματα, ξανά και ξανά, ad nauseam μπορώ να πω. Δε σου αρκεί να πεις π.χ. "εμένα δε μου αρέσουν τα EV", πρεπει να διαβάσουμε τους λόγους που δε σου αρέσουν τα EV τουλάχιστον σε 20 διαφορετικά ποστ. Πάντως χαίρομαι που θα σταματήσεις γιατί βαρέθηκα να διαβάζω άσχετα κατεβατά σε ένα θέμα που μόνο Αυτοκινητιστικά Νέα δεν είναι πλέον.
 
στο παρόν νήμα μπορούμε να λέμε και διάφορα που αφορούν τα τροχοφόρα μας;;
αν ναι , -μιας και δεν νομίζω να υπάρχει άλλο κατάλληλο νήμα- , ας μου λύσει κάποιος την εξής απορία..

IMG_20240127_212505[1].jpg


φαίνεται η βίδα στο λάστιχο ;;
(ναι , φαίνεται...)

πως διάολο ήρθα μέχρι τους Αγίους από το Ρέντη (με 70-80χιλ σε όλο τον Κηφισό) αφού το λάστιχο είναι με σαμπρέλα και ΟΧΙ tubeless ;;;

την βίδα την άρπαξα 99% μέσα στο αμαξοστάσιο όταν έβαλα συνάδερφο πίσω να τον βγάλω μέχρι την Θηβών (300 μέτρα απόσταση)
μετά κάτι ένιωθα αλλά όχι τίποτα "σπουδαίο".. έκανα και "8ράκια" στο ποτάμι για να σιγουρευτώ ότι ο κώλος στο μηχανάκι ακολουθεί σωστά...
μόλις βγήκα από το ποτάμι στις 3 γέφυρες , λέω ...ωχ!
πίτα το λάστιχο, δεν πήγαινε βήμα το μοτοσακό..
το παράξενο δεν τελειώνει εδώ... 2 βήματα πιο πέρα έχει βενζινάδικο, βάζω αέρα και πάω άλλα 2 χιλιόμετρα μέχρι το σπίτι σαν το λάστιχο να είναι tubeless!

δεν ξέρω αυτή την στιγμή αν έχει αέρα , θα το δω αύριο.. αν έχει όμως έστω και χαμηλής πίεσης, θα είναι πολύ παράξενο.
όποιος έχει μείνει από λάστιχο με σαμπρέλα , ξέρει ότι είναι "μπαμ και κάτω" αν αρπάξεις πρόκα ή βίδα....
( ή μήπως η βίδα έχει άλλη "συμπεριφορά" από την πρόκα λόγω σπειρώματος;; )


ΥΣ..
μην αρχίσετε τα "θέλεις λάστιχα γεροτσιγκούνη" κλπ....
το ξέρω, μεθαύριο πρωί πρωί κατά τις 12-1 θα πάω να βάλω...

ΥΣ2..
Όποιος ξέρει βουλκανιζατέρ για 2τροχα κάπου κοντά μου , ας προτείνει ελεύθερα για να μην τρέχω στην παλιά μου γειτονιά Νίκαια , Πειραιά , Κορυδαλλό κλπ...
είναι μακριά , μην έχω τίποτα περαιτέρω ταλαιπωρίες
 
στο παρόν νήμα μπορούμε να λέμε και διάφορα που αφορούν τα τροχοφόρα μας;;
αν ναι , -μιας και δεν νομίζω να υπάρχει άλλο κατάλληλο νήμα- , ας μου λύσει κάποιος την εξής απορία..

View attachment 226891


φαίνεται η βίδα στο λάστιχο ;;
(ναι , φαίνεται...)

πως διάολο ήρθα μέχρι τους Αγίους από το Ρέντη (με 70-80χιλ σε όλο τον Κηφισό) αφού το λάστιχο είναι με σαμπρέλα και ΟΧΙ tubeless ;;;

την βίδα την άρπαξα 99% μέσα στο αμαξοστάσιο όταν έβαλα συνάδερφο πίσω να τον βγάλω μέχρι την Θηβών (300 μέτρα απόσταση)
μετά κάτι ένιωθα αλλά όχι τίποτα "σπουδαίο".. έκανα και "8ράκια" στο ποτάμι για να σιγουρευτώ ότι ο κώλος στο μηχανάκι ακολουθεί σωστά...
μόλις βγήκα από το ποτάμι στις 3 γέφυρες , λέω ...ωχ!
πίτα το λάστιχο, δεν πήγαινε βήμα το μοτοσακό..
το παράξενο δεν τελειώνει εδώ... 2 βήματα πιο πέρα έχει βενζινάδικο, βάζω αέρα και πάω άλλα 2 χιλιόμετρα μέχρι το σπίτι σαν το λάστιχο να είναι tubeless!

δεν ξέρω αυτή την στιγμή αν έχει αέρα , θα το δω αύριο.. αν έχει όμως έστω και χαμηλής πίεσης, θα είναι πολύ παράξενο.
όποιος έχει μείνει από λάστιχο με σαμπρέλα , ξέρει ότι είναι "μπαμ και κάτω" αν αρπάξεις πρόκα ή βίδα....
( ή μήπως η βίδα έχει άλλη "συμπεριφορά" από την πρόκα λόγω σπειρώματος;; )


ΥΣ..
μην αρχίσετε τα "θέλεις λάστιχα γεροτσιγκούνη" κλπ....
το ξέρω, μεθαύριο πρωί πρωί κατά τις 12-1 θα πάω να βάλω...

ΥΣ2..
Όποιος ξέρει βουλκανιζατέρ για 2τροχα κάπου κοντά μου , ας προτείνει ελεύθερα για να μην τρέχω στην παλιά μου γειτονιά Νίκαια , Πειραιά , Κορυδαλλό κλπ...
είναι μακριά , μην έχω τίποτα περαιτέρω ταλαιπωρίες
Εννοείται ότι μόνο "μπαμ και κάτω" ΔΕΝ είναι η βίδα στο λάστιχο.Χάνουν αέρα πάρα πολύ σιγά και μπορεί να πάρει και μέρες για να ξεφουσκώσει τελείως.Όλες οι περιπτώσεις όπου ο αισθητήρας πίεσης μου δείχνει απώλεια αέρα σε κάποιο ελαστικό,είναι πάντα από βίδα ή και καρφί.Ποτέ όμως δεν είναι μπαμ και κάτω.