Όχι μόνο δεν ήταν clickbait το άρθρο αλλά με το επόμενο αποδείχτηκε και πάλι η επικινδυνότητα των ηλεκτρικών.
Προφανώς ούτε διαβάσατε ότι το άρθρο αφορά τη μεταφορά ηλεκτρικών οχημάτων με τρένο.
Παιδιά, διαβάζετε τα άρθρα πρώτα. Το επόμενο άρθρο αφορά άσχετο regulation για τα ηλεκτρικά οχήματα όπως τα πατίνια και τα ποδήλατα και όλα τα άλλα μέσα μικρομετακίνησης, όχι στα τρένα αλλά γενικά.
Πάλι κουβά οι μπαταριομάχοι. Βρε τι θα γίνουμε με δαύτους...
Τα ηλεκτρικά ποδήλατα τη γλίτωσαν πάντως. Προφανώς λόγω του ότι για να θεωρούνται ποδήλατα πρέπει να είναι έως 0,25KW. Άρα θέλουν και μικρ(ότερη) και λιγότερο επικίνδυνη μπαταρία.
Προφανώς ούτε διαβάσατε ότι το άρθρο αφορά τη μεταφορά ηλεκτρικών οχημάτων με τρένο.
Παιδιά, διαβάζετε τα άρθρα πρώτα. Το επόμενο άρθρο αφορά άσχετο regulation για τα ηλεκτρικά οχήματα όπως τα πατίνια και τα ποδήλατα και όλα τα άλλα μέσα μικρομετακίνησης, όχι στα τρένα αλλά γενικά.
Πάλι κουβά οι μπαταριομάχοι. Βρε τι θα γίνουμε με δαύτους...
Τα ηλεκτρικά ποδήλατα τη γλίτωσαν πάντως. Προφανώς λόγω του ότι για να θεωρούνται ποδήλατα πρέπει να είναι έως 0,25KW. Άρα θέλουν και μικρ(ότερη) και λιγότερο επικίνδυνη μπαταρία.
![IMG_20240127_212505[1].jpg IMG_20240127_212505[1].jpg](https://d1det0hdqz4sg.cloudfront.net/data/attachments/186/186950-c7bf64537bc1c6ddb183ed4ee6d02329.jpg?hash=x79kU3vBxt)