Έχεις απόλυτο δίκιο.Θεωρώ πως το νέο πρόγραμμα επιδότησης κινείται σε τελείως λάθος γραμμή. Χίλιες φορές να έλεγαν πως απαλλάσσεται από ΦΠΑ η αγορά, μέχρι του ποσού των 8 ή 9 χιλιάδων ευρώ, παρά αυτό το πράγμα που έκαναν. Για όσους δε γνωρίζουν, πλέον θα πρέπει να έχεις ολοκληρώσει την αγορά του αυτοκινήτου για να υποβάλεις αίτηση για επιδότηση. Δε μπορείς να ξέρεις ότι έχεις κλειδώσει επιδότηση πριν ολοκληρώσεις την αγορά. Στην ουσία αυτό βοηθάει όσους έχουν ήδη τα λεφτά και όχι αυτούς που δυσκολεύονται. Πραγματικά δεν έχω λόγια για την ανοησία του υπουργείου.
Εισαι σιγουρος οτι αυτο εισηγηθηκε ο κλαδος; ο λογος που ρωταω ειναι διοτι θυμαμαι οτι και στο ΚΗ2 υπηρχε προβλεψη, κατα την αιτηση, για παραχωρηση της επιδοτησης προς τις αντιπροσωπειες, κατι που δεν θυμαμαι να προσφερθηκε να κανει καμμια.Λάθος . Το καλύτερο σενάριο είναι να δίνει η εταιρία το αμάξι στον πελάτη με την αφαίρεση της επιδότησης και μετά να τα εισπράξει η ίδια . Τα έχουμε πει εκεί στους τραχανοπλαγιάδες υπαλλήλους...
Δε γίνεται κάθε υπάλληλος που συντάσσει κάτι να έχει κ έναν υπουργό πάνω από το κεφάλι του δυστυχώς ... έχει ένα προϊστάμενο περασμένης κ παρωχημένης γενιάς καρέκλας. Ας μη το πλατειάσουμε.
Η εισήγηση πάντως του κλάδου ήταν αυτή που έγραψα διότι ανεβαίνει στα 11Κ με απόσυρση
Ναι, γιατί δεν πήρε απάντηση από τον αρμόδιο για το πρόγραμμα ποτέ...Εισαι σιγουρος οτι αυτο εισηγηθηκε ο κλαδος; ο λογος που ρωταω ειναι διοτι θυμαμαι οτι και στο ΚΗ2 υπηρχε προβλεψη, κατα την αιτηση, για παραχωρηση της επιδοτησης προς τις αντιπροσωπειες, κατι που δεν θυμαμαι να προσφερθηκε να κανει καμμια.
τι ειδους απαντηση; "ποτε θα πληρωθουμε;" προφανως και δεν θα επαιρνεΝαι, γιατί δεν πήρε απάντηση από τον αρμόδιο για το πρόγραμμα ποτέ...
Κι εγώ αυτό θυμάμαι να είχε γίνει.Εισαι σιγουρος οτι αυτο εισηγηθηκε ο κλαδος; ο λογος που ρωταω ειναι διοτι θυμαμαι οτι και στο ΚΗ2 υπηρχε προβλεψη, κατα την αιτηση, για παραχωρηση της επιδοτησης προς τις αντιπροσωπειες, κατι που δεν θυμαμαι να προσφερθηκε να κανει καμμια.
Διαβάζω και διαβάζω διάφορα. Θα κάνω μια απλή ερώτηση. Έχει βρεθεί λύση για το πως θα φορτίζουν οι χιλιάδες πολυκατοικίες στην κυψέλη , στα σεπόλια , στα πατήσια , στο Γαλάτσι ή ζωγράφου ή όπου αλλού (που εξ΄ ορισμού οι ανθρώποι που μένουν εκεί δεν έχουν τα απαιτούμενα χρήματα να αγοράσουν ηλεκτρικό άλλα ας υποθέσουμε ότι έχουν) και ανησυχούμε για την χρέωση, τον χρόνο, και το αν μπορούμε να βάλουμε ταχυφορτιστή????
Και όταν θα αυξηθούν οι δημόσιοι φορτιστές, να σας δω τι θα κάνετε το καλοκαίρι που θα θέλετε να ανάψετε Aircondition στο σπίτι και θα πέφτει το δίκτυο. Εάν δεν αναβαθμιστεί πρώτα το δίκτυο της ΔΕΗ, μην περιμένετε περισσότερους φορτιστές.
Τι να μας πει και η Καλιφόρνια.
![]()
Posts mislead on California electric car charging
A months-old headline is spreading online anew, wrongly suggesting that California is currently requesting electric vehicle car owners to stop charging their cars.apnews.com
Εμείς εδώ δεν μασάμε ,έχουμε φουρφούρια και πάνελς.
Δεν υπάρχει αυτό..Κι εγώ αυτό θυμάμαι να είχε γίνει.
Να μην ήθελε καμία αντιπροσωπεία να αναλάβει το ρίσκο του πότε θα πληρωθεί από το Δημόσιο.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.