Αυτοκινητιστικά νέα

Απ οτι βλεπω, ενα Model 3 κοστιζει 39.900. Εαν η επιδότηση επιστρέψει τα 9.000, Τελικα θα κοστίσει 31k. Νομιζω πως σε αυτα τα χρηματα, ειναι μονόδρομος η επιλογή του. Καποιο σχόλιο;
 
Αν σου αρέσει η sedan γραμμή, σου φτάνουν οι 60 KWh και δε σε ενοχλεί η απουσία μοχλού για φλας/υαλοκαθαριστήρες, τότε ναι είναι μονόδρομος.
 
  • Like
Reactions: avpap
Θεωρώ πως το νέο πρόγραμμα επιδότησης κινείται σε τελείως λάθος γραμμή. Χίλιες φορές να έλεγαν πως απαλλάσσεται από ΦΠΑ η αγορά, μέχρι του ποσού των 8 ή 9 χιλιάδων ευρώ, παρά αυτό το πράγμα που έκαναν. Για όσους δε γνωρίζουν, πλέον θα πρέπει να έχεις ολοκληρώσει την αγορά του αυτοκινήτου για να υποβάλεις αίτηση για επιδότηση. Δε μπορείς να ξέρεις ότι έχεις κλειδώσει επιδότηση πριν ολοκληρώσεις την αγορά. Στην ουσία αυτό βοηθάει όσους έχουν ήδη τα λεφτά και όχι αυτούς που δυσκολεύονται. Πραγματικά δεν έχω λόγια για την ανοησία του υπουργείου.
 
Θεωρώ πως το νέο πρόγραμμα επιδότησης κινείται σε τελείως λάθος γραμμή. Χίλιες φορές να έλεγαν πως απαλλάσσεται από ΦΠΑ η αγορά, μέχρι του ποσού των 8 ή 9 χιλιάδων ευρώ, παρά αυτό το πράγμα που έκαναν. Για όσους δε γνωρίζουν, πλέον θα πρέπει να έχεις ολοκληρώσει την αγορά του αυτοκινήτου για να υποβάλεις αίτηση για επιδότηση. Δε μπορείς να ξέρεις ότι έχεις κλειδώσει επιδότηση πριν ολοκληρώσεις την αγορά. Στην ουσία αυτό βοηθάει όσους έχουν ήδη τα λεφτά και όχι αυτούς που δυσκολεύονται. Πραγματικά δεν έχω λόγια για την ανοησία του υπουργείου.
Έχεις απόλυτο δίκιο.
Κινήθηκαν προς την διορθωση ενός προβλήματος, δηλ του καβατζωματος επιδοτήσεων από ανθρώπους που τελικά δεν αγόραζαν. Αλλά τώρα όμως θα παραγγέλνεις και δεν θα ξέρεις μέχρι να εξοφλήσεις, αν υπάρχουν αρκετά χρήματα στο πρόγραμμα για να πάρεις επιδότηση.
Αυτή η κυβέρνηση κινείται εδώ και καιρό με γνώμονα τα voucher και τα επιδόματα χωρίς να αντιμετωπίζει ουσιαστικά τα προβλήματα.
Αυτό που λες με το ΦΠΑ θα ήταν μια πολύ καλή ιδέα. Ξέρεις ακριβώς τι πληρώνεις και ποσά χρήματα γλυτωνεις, την στιγμή που εξοφλείς το αμάξι.

Δυστυχώς η επιδότηση πρέπει να είναι στο μυαλό μας περισσότερο ως δωράκι που ίσως κάποια στιγμή θα έρθει, παρα ως πραγματική έκπτωση επι της τιμής αγορας.
 
Τώρα στην αρχή δεν θα υπάρχει πρόβλημα λογικά γιατί το πρόγραμμα έχει καν α 33 εκατομμύρια, η πλάκα θα είναι σε κανένα χρόνο όταν θα φτάνουν οι πόροι κοντά στην εξάντληση που θα έχει παραγγείλει κάποιος αμάξι, θα το πληρώσει και θα του πούνε μετά "τελείωσαν τα χρήματα από το πρόγραμμα". Και αν βγει επόμενο πρόγραμμα έχει καλώς (θα μπουν στο επόμενο όπως μπήκαν και αυτοί του 2 στο 3),αν δεν έχει άλλο πρόγραμμα όμως; λογικά θα βρουν από κάπου λεφτά να τους πληρώσουν, απλά θα πάρει καιρό. Η όλη φάση όμως είναι αστεία, οι άνθρωποι δεν μπορούν να κάνουν ούτε τα βασικά σωστά...
 
Σε δεύτερη σκέψη, αυτό που έγινε βολεύει και τις εταιρείες που πουλάνε τα αυτοκίνητα να ξεστοκάρουν ετοιμοπαράδοτα αφού με αυτά θα είναι σίγουρος κάποιος ότι θα πάρει την επιδότηση. Δε θα μου φαινόταν περίεργο να το ζήτησαν κιόλας, αν όχι όλοι, κάποιοι αντιπρόσωποι.
 
Λάθος . Το καλύτερο σενάριο είναι να δίνει η εταιρία το αμάξι στον πελάτη με την αφαίρεση της επιδότησης και μετά να τα εισπράξει η ίδια . Τα έχουμε πει εκεί στους τραχανοπλαγιάδες υπαλλήλους...

Δε γίνεται κάθε υπάλληλος που συντάσσει κάτι να έχει κ έναν υπουργό πάνω από το κεφάλι του δυστυχώς ... έχει ένα προϊστάμενο περασμένης κ παρωχημένης γενιάς καρέκλας. Ας μη το πλατειάσουμε.

Η εισήγηση πάντως του κλάδου ήταν αυτή που έγραψα διότι ανεβαίνει στα 11Κ με απόσυρση
 
  • Like
Reactions: Larry and vlad66
Λάθος . Το καλύτερο σενάριο είναι να δίνει η εταιρία το αμάξι στον πελάτη με την αφαίρεση της επιδότησης και μετά να τα εισπράξει η ίδια . Τα έχουμε πει εκεί στους τραχανοπλαγιάδες υπαλλήλους...

Δε γίνεται κάθε υπάλληλος που συντάσσει κάτι να έχει κ έναν υπουργό πάνω από το κεφάλι του δυστυχώς ... έχει ένα προϊστάμενο περασμένης κ παρωχημένης γενιάς καρέκλας. Ας μη το πλατειάσουμε.

Η εισήγηση πάντως του κλάδου ήταν αυτή που έγραψα διότι ανεβαίνει στα 11Κ με απόσυρση
Εισαι σιγουρος οτι αυτο εισηγηθηκε ο κλαδος; ο λογος που ρωταω ειναι διοτι θυμαμαι οτι και στο ΚΗ2 υπηρχε προβλεψη, κατα την αιτηση, για παραχωρηση της επιδοτησης προς τις αντιπροσωπειες, κατι που δεν θυμαμαι να προσφερθηκε να κανει καμμια.
 
Εισαι σιγουρος οτι αυτο εισηγηθηκε ο κλαδος; ο λογος που ρωταω ειναι διοτι θυμαμαι οτι και στο ΚΗ2 υπηρχε προβλεψη, κατα την αιτηση, για παραχωρηση της επιδοτησης προς τις αντιπροσωπειες, κατι που δεν θυμαμαι να προσφερθηκε να κανει καμμια.
Ναι, γιατί δεν πήρε απάντηση από τον αρμόδιο για το πρόγραμμα ποτέ...
 
Ναι, γιατί δεν πήρε απάντηση από τον αρμόδιο για το πρόγραμμα ποτέ...
τι ειδους απαντηση; "ποτε θα πληρωθουμε;" προφανως και δεν θα επαιρνε
 
Εισαι σιγουρος οτι αυτο εισηγηθηκε ο κλαδος; ο λογος που ρωταω ειναι διοτι θυμαμαι οτι και στο ΚΗ2 υπηρχε προβλεψη, κατα την αιτηση, για παραχωρηση της επιδοτησης προς τις αντιπροσωπειες, κατι που δεν θυμαμαι να προσφερθηκε να κανει καμμια.
Κι εγώ αυτό θυμάμαι να είχε γίνει.

Να μην ήθελε καμία αντιπροσωπεία να αναλάβει το ρίσκο του πότε θα πληρωθεί από το Δημόσιο.
 
  • Like
Reactions: avpap
Δεν θα χρειαζόταν καν να πληρωθεί. Όλοι χρωστάμε στο δημόσιο, θα μπορούσε εύκολα να γίνει συμψηφισμός, αν οι καρεκλοκένταυροι δεν επέμεναν σε ελέγχουν ακόμα και για να πάρεις πίσω 50 ευρώ.
 
Διαβάζω και διαβάζω διάφορα. Θα κάνω μια απλή ερώτηση. Έχει βρεθεί λύση για το πως θα φορτίζουν οι χιλιάδες πολυκατοικίες στην κυψέλη , στα σεπόλια , στα πατήσια , στο Γαλάτσι ή ζωγράφου ή όπου αλλού (που εξ΄ ορισμού οι ανθρώποι που μένουν εκεί δεν έχουν τα απαιτούμενα χρήματα να αγοράσουν ηλεκτρικό άλλα ας υποθέσουμε ότι έχουν) και ανησυχούμε για την χρέωση, τον χρόνο, και το αν μπορούμε να βάλουμε ταχυφορτιστή????
 
Διαβάζω και διαβάζω διάφορα. Θα κάνω μια απλή ερώτηση. Έχει βρεθεί λύση για το πως θα φορτίζουν οι χιλιάδες πολυκατοικίες στην κυψέλη , στα σεπόλια , στα πατήσια , στο Γαλάτσι ή ζωγράφου ή όπου αλλού (που εξ΄ ορισμού οι ανθρώποι που μένουν εκεί δεν έχουν τα απαιτούμενα χρήματα να αγοράσουν ηλεκτρικό άλλα ας υποθέσουμε ότι έχουν) και ανησυχούμε για την χρέωση, τον χρόνο, και το αν μπορούμε να βάλουμε ταχυφορτιστή????

Προσωπικά αν δεν φόρτιζα σπίτι θα φόρτιζα ενώ ψωνίζω στο σούπερ ή σε ταχυφορτιστή.

Αυτή την εποχή καίω κατά μέσο όρο 35-40 KWh την εβδομάδα.

Αυτό θα σήμαινε στάση περίπου 20 λεπτών σε Tesla Super Charger.

Και για να σε προλάβω, μέχρι να αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των ηλεκτρικών στους δρόμους θα έχει αυξηθεί και η χωρητικότητα του δικτύου και οι διαθέσιμοι δημόσιοι φορτιστές.
 
  • Like
Reactions: athlon6401
Και όταν θα αυξηθούν οι δημόσιοι φορτιστές, να σας δω τι θα κάνετε το καλοκαίρι που θα θέλετε να ανάψετε Aircondition στο σπίτι και θα πέφτει το δίκτυο. Εάν δεν αναβαθμιστεί πρώτα το δίκτυο της ΔΕΗ, μην περιμένετε περισσότερους φορτιστές.
 
Και όταν θα αυξηθούν οι δημόσιοι φορτιστές, να σας δω τι θα κάνετε το καλοκαίρι που θα θέλετε να ανάψετε Aircondition στο σπίτι και θα πέφτει το δίκτυο. Εάν δεν αναβαθμιστεί πρώτα το δίκτυο της ΔΕΗ, μην περιμένετε περισσότερους φορτιστές.

Ούτως ή άλλως θα χρειαστεί να αναβαθμιστεί το δίκτυο λόγω των αντλιών θερμότητας (που προωθούνται ως πιο οικονομικές σε σχέση με το πετρέλαιο και το αέριο).

Οι καταναλώσεις των αυτοκινήτων θα είναι ένα μικρό κλάσμα σε σχέση με τις καταναλώσεις που θα έχουν οι αντλίες θερμότητας.
 
Τι να μας πει και η Καλιφόρνια.

Εμείς εδώ δεν μασάμε ,έχουμε φουρφούρια και πάνελς.

Συνειδητοποιείς ότι αυτό που ανέβασες είναι η διάψευση αυτού που λες, έτσι; :P
 
Κι εγώ αυτό θυμάμαι να είχε γίνει.

Να μην ήθελε καμία αντιπροσωπεία να αναλάβει το ρίσκο του πότε θα πληρωθεί από το Δημόσιο.
Δεν υπάρχει αυτό..
Θα πω μέχρι εκεί που με παιρνει και οποιος κατάλαβε , κατάλαβε.

Όταν παίρνουν τους διαγωνισμούς πχ 1.000 περιπολικά ξέρετε πότε πληρώνονται ?

Εσείς οχι , εγώ ξέρω , αυτοί ξέρουν και δεν βγάζουν κιχ... στο διαγωνισμό όμως ξέρουν να μπαίνουν και να κατεβάζουν τα βρακιά στις τιμές κ όταν γίνει δέηση να πληρωθούν ...με τεράστιες κρατήσεις