Αυτοκινητιστικά νέα

Πάντως φορτιστές υπάρχουν.
Εγώ δεν έχω δει ηλεκτρικό να φορτίζει ακόμα στον Βασιλόπουλο και σε κανένα Βασιλόπουλο εδώ στην Ήπειρο, πρέπει να είναι πάνω απο 2 χρόνια εγκατεστημένοι φορτιστές σε όλα τα supermarkets, ψέματα μια φορά είδα έναν κουβά Αmi, αλλα έτσι κι αλλιως αυτό δεν χρειαζεται και πολύ ρεύμα, και με φορτιστή κινητού type C πρέπει να γεμίζει.
θα υποθεσω οτι αναφερεσαι στα ιωαννινα. ΑΒ με φορτιστες (ΔΕH blue) στην ηπειρο βλεπω μονο αρτα και ιωαννινα, αλλα θα πονταρω στα γιαννενα για εσενα. Τα ηλεκτρικα που κυκλοφορουν ειναι λιγα και τα περισσοτερα βρισκονται αθηνα - θεσσαλονικη. Επομενως για να πετυχεις καποιον να φορτιζει σε ΑΒ, θα ειναι μαλλον τουριστας (ελληνας ή ξενος). Τα ιωαννινα μαλιστα εχουν τουλαχιστον 4 σημεια με πραγματικα γρηγορους φορτιστες (οι 2 ΑΒ που ανεφερες, ο καψιωχας και ενα ακομα εμπορικο κεντρο που εχετε εκει λιγο νοτια απο την πολη). Ασε που εχουν 50-60αρηδες και οι ΣΕΑ πριν την πολη. Επομενως ειναι απολυτως λογικο να μην εχεις πετυχει καποιον να φορτιζει. Μιλαμε δηλαδη για λιγα αυτοκινητα που θα καθισουν 15-20', που να τους πετυχεις; Σε 3ημερα, πασχα ή περιοδους διακοπων που ερχονται ειτε για ιωαννινα ειτε για συνεχισουν πιο βορεια, τοτε ειναι πιο πιθανο να πετυχεις καποιο.
 
  • Like
Reactions: koupa
Επιθετική πολιτική οι κινεζοι. 26500 - 12000 = 14500 . Ένας trinnov κοστίζει πολλά περισσότερα.

Σε 10 χρόνια (αν ζήσει) ούτε καν ασχολείσαι με πωληση. Το πετάς σε κάνα λιμάνι 😁😁😁



Edit: το 26500 περιλαμβάνει την επιδότηση. Είπα κι εγώ. Κινεζιά κινεζιά αλλά τόσο χαμηλή τιμη;
 
Last edited:
Όχι ακριβώς.. 26.525€ βγαίνει με την επιδότηση.

Το "άρθρο" (πιο πολύ διαφήμιση βασικά) είναι πολύ κακογραμμένο.

Επίσης τι είναι αυτό το "3 χρόνια δωρεάν σέρβις";; Θέλει και σέρβις η κινεζιά;
 
τι σέρβις θέλουν τα ηλεκτρικά;;
μπουζί, λάδια, φίλτρα;;;

ήθελα να ρωτήσω κάτι που όλο το ξεχνάω.. αν έχει συζητηθεί και δεν το έχω δει, συμπαθάτε με..

η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα επηρεάζεται από το ποσοστό ρεύματος στην μπαταρία;;
δλδ όταν αυτή "τελειώνει" , ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να αποδώσει το 100% της ισχύος του μέχρι η μπαταρία να φτάσει στο 0% ;;
 
τι σέρβις θέλουν τα ηλεκτρικά;;
μπουζί, λάδια, φίλτρα;;;

ήθελα να ρωτήσω κάτι που όλο το ξεχνάω.. αν έχει συζητηθεί και δεν το έχω δει, συμπαθάτε με..

η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα επηρεάζεται από το ποσοστό ρεύματος στην μπαταρία;;
δλδ όταν αυτή "τελειώνει" , ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να αποδώσει το 100% της ισχύος του μέχρι η μπαταρία να φτάσει στο 0% ;;
γενικα η συντηρηση τους περιλαμβανει λιγοτερα πραγματα απο τα θερμικα. Φιλτρο αερα ειναι το κλασσικο. Ριχνεις μια ματια ανα 2 χρονια στα τακακια, διοτι οσα εχουν regen δεν φθειρονται ιδιαιτερα. Απο εκει και περα ειναι τι προτεινει ο καθε κατασκευαστης. πχ η hyundai στο κονα ζηταει καποια στιγμη (δεν θυμαμαι απεξω) αλλαγη ψυκτικου υγρου και υγρου φρενων.

Γενικα η μεγιστη αποδοση του ηλεκτροκινητηρα δινεται ως ενα ποσοστο μπαταριας (και αναλογα παντα με το αυτοκινητο). Αυτα εχουν κυριως σημασια για οποιον θελει να παει να τρεξει σε πιστα ή να κανει 400αρια, διοτι σε φυσιολογικη χρηση δεν θα καταλαβει κανεις σημαντικη διαφορα.

Τα περισσοτερα οταν πεσει ΠΟΛΥ η φορτιση της μπαταριας (μιλαμε παντα για την high voltage, την "μεγαλη") στο 5% συνηθως (και αυτο αλλαζει αναλογα με τον κατασκευαστη) μπαινουν στο "turtle mode" οπου πεφτει πολυ η αποδοση με την λογικη να μεγιστοποιηθει η αυτονομια, ωστε να φτασεις σε φορτιστη.
 
Μετά από μία σύντομη σχετικά επίσκεψη, ο δρόμος από Κόρινθο μέχρι το Ρίο είναι μια χαρά.
Όπως ήταν δηλαδή και πριν από κάποια χρόνια.
Από το Ρίο και μετά... δράμα.
Το μόνο καλό, αν μπορείς να το πεις έτσι, είναι ότι έχει κορίνες σε όλη την διαδρομή, οπότε δύσκολα θα βρεθείς με κανένα φορτηγό αγκαλιά.
Μη σου τύχει μόνο τρακτέρ στο δρόμο!
 
Ήρθε η "κυρία" και σαν κυρία έπιασε τον χώρο φόρτισης χωρίς να φορτίσει.

IMG_20240701_161807.jpg

Αλλά πριν προλάβω να γράψω το πόστ, ήρθε ο άντρας της να κάνει την σχετική δουλειά...

IMG_20240701_162045.jpg

IMG_20240701_162453.jpg

Και φυσικά έπιασα κουβέντα με τον άνθρωπο μέχρι να έρθει το λ/φ στο οποίο έστησα καρτέρι.

Το κόστος σπίτι του με την σούκο είναι στα 0,12 - 0,13€ η Kw/h
Το κόστος στον δημόσιο αυτό φορτιστή, είναι στα 0,40€ η Kw/h

Με 10Kw/h κάνει 100χιλ εδώ μέσα...
Άρα θέλει 4€ για 100χιλ εδώ μέσα...
Δηλαδή πάνω κάτω όσο το μηχανάκι μου...
Δηλαδή μιλάμε για τρελή οικονομία...
Ακόμα πιο τρελή όταν φορτίζει στο σπίτι.. στέλνει αδιάβατο το μηχανάκι μου, το οποίο το έκανα πριν 1 μήνα "τέρας οικονομίας" αφού αγανάκτησα με τα μαστόρια και ασχολήθηκα προσωπικά με το καρμπυρατέρ του (και την ανάφλεξη) , ρίχνοντας την κατανάλωση στο 1,98λ/100χιλ με άψογη λειτουργία και απόδοση κινητήρα.
(Καινούριο έκαιγε από 2,1 μέχρι 2,3λ/100 και ήμουν ευχαριστημένος)

Αυτό που με "στεναχώρησε" με το Κόνα αλλά και όλα τα ηλεκτρικά της κατηγορίας του, είναι κάτι που ήξερα (αφού διάβαζα εδώ μέσα) αλλά δεν το είχα συνειδητοποιήσει...
Το παλικάρι το αποκάλεσε "αυτοκίνητο πόλης"... -έχουμε άλλο (θερμικό) για τα ταξίδια (είπε)
Μα δεν είναι κρίμα (λέω εγώ);;
Το Κόνα σαν θερμικό άνετα κάνει ταξίδι μέχρι να πιάσει κατούρημα κάποιον και άνετα βγάζει με ένα γέμισμα αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα..
Το ηλεκτρικό κάνει (μου είπε) 350χιλ όταν το πας κάπου στα 60-70-80χιλ/ώρα
Αν βγεις εθνική και το πλακώσεις στα 120-130, θα βγάλει τα μισά.
Αν δλδ θες να κάνεις μονοκοπανιά 300χιλ, θες μεγάλο ηλεκτρικό, τύπου Tesla το οποίο από τα 600 που λέει σε "νορμάλ" χρήση , θα βγάλει 300-350 πατημένο.
Μα ΔΕΝ γουστάρω μαούνες!
Γουστάρω μαζεμένο αμάξωμα με άνετο πορτ παγκαζ!
Να "πιάνω" την γυναίκα μου δίπλα απλά "απλώνοντας" το ξερό μου..... :LOL:

Να δω τι θα κάνω ΑΝ έρθει η ώρα να αλλάξουμε αυτοκίνητο...
Τσουρέκια θα σας τα κάνω εδώ μέσα!!! :ROFLMAO:
 
Ήρθε η "κυρία" και σαν κυρία έπιασε τον χώρο φόρτισης χωρίς να φορτίσει.

View attachment 235633

Αλλά πριν προλάβω να γράψω το πόστ, ήρθε ο άντρας της να κάνει την σχετική δουλειά...

View attachment 235634

View attachment 235635

Και φυσικά έπιασα κουβέντα με τον άνθρωπο μέχρι να έρθει το λ/φ στο οποίο έστησα καρτέρι.

Το κόστος σπίτι του με την σούκο είναι στα 0,12 - 0,13€ η Kw/h
Το κόστος στον δημόσιο αυτό φορτιστή, είναι στα 0,40€ η Kw/h

Με 10Kw/h κάνει 100χιλ εδώ μέσα...
Άρα θέλει 4€ για 100χιλ εδώ μέσα...
Δηλαδή πάνω κάτω όσο το μηχανάκι μου...
Δηλαδή μιλάμε για τρελή οικονομία...
Ακόμα πιο τρελή όταν φορτίζει στο σπίτι.. στέλνει αδιάβατο το μηχανάκι μου, το οποίο το έκανα πριν 1 μήνα "τέρας οικονομίας" αφού αγανάκτησα με τα μαστόρια και ασχολήθηκα προσωπικά με το καρμπυρατέρ του (και την ανάφλεξη) , ρίχνοντας την κατανάλωση στο 1,98λ/100χιλ με άψογη λειτουργία και απόδοση κινητήρα.
(Καινούριο έκαιγε από 2,1 μέχρι 2,3λ/100 και ήμουν ευχαριστημένος)

Αυτό που με "στεναχώρησε" με το Κόνα αλλά και όλα τα ηλεκτρικά της κατηγορίας του, είναι κάτι που ήξερα (αφού διάβαζα εδώ μέσα) αλλά δεν το είχα συνειδητοποιήσει...
Το παλικάρι το αποκάλεσε "αυτοκίνητο πόλης"... -έχουμε άλλο (θερμικό) για τα ταξίδια (είπε)
Μα δεν είναι κρίμα (λέω εγώ);;
Το Κόνα σαν θερμικό άνετα κάνει ταξίδι μέχρι να πιάσει κατούρημα κάποιον και άνετα βγάζει με ένα γέμισμα αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα..
Το ηλεκτρικό κάνει (μου είπε) 350χιλ όταν το πας κάπου στα 60-70-80χιλ/ώρα
Αν βγεις εθνική και το πλακώσεις στα 120-130, θα βγάλει τα μισά.
Αν δλδ θες να κάνεις μονοκοπανιά 300χιλ, θες μεγάλο ηλεκτρικό, τύπου Tesla το οποίο από τα 600 που λέει σε "νορμάλ" χρήση , θα βγάλει 300-350 πατημένο.
Μα ΔΕΝ γουστάρω μαούνες!
Γουστάρω μαζεμένο αμάξωμα με άνετο πορτ παγκαζ!
Να "πιάνω" την γυναίκα μου δίπλα απλά "απλώνοντας" το ξερό μου..... :LOL:

Να δω τι θα κάνω ΑΝ έρθει η ώρα να αλλάξουμε αυτοκίνητο...
Τσουρέκια θα σας τα κάνω εδώ μέσα!!! :ROFLMAO:
Ποιο μηχανάκι έχεις;
 
Ένα Daytona sprinter του '09
125cc 8,5hp
:ROFLMAO:
Και καίει μόνο αέρα; μείωσεις την βενζίνη στο ελάχιστο; Θα τρελαθούν οι μηχανολόγοι αν πέτυχες κάτω από 1gr βενζίνη ανά 14,7gr αέρα.
 
Ήρθε η "κυρία" και σαν κυρία έπιασε τον χώρο φόρτισης χωρίς να φορτίσει.

View attachment 235633

Αλλά πριν προλάβω να γράψω το πόστ, ήρθε ο άντρας της να κάνει την σχετική δουλειά...

View attachment 235634

View attachment 235635

Και φυσικά έπιασα κουβέντα με τον άνθρωπο μέχρι να έρθει το λ/φ στο οποίο έστησα καρτέρι.

Το κόστος σπίτι του με την σούκο είναι στα 0,12 - 0,13€ η Kw/h
Το κόστος στον δημόσιο αυτό φορτιστή, είναι στα 0,40€ η Kw/h

Με 10Kw/h κάνει 100χιλ εδώ μέσα...
Άρα θέλει 4€ για 100χιλ εδώ μέσα...
Δηλαδή πάνω κάτω όσο το μηχανάκι μου...
Δηλαδή μιλάμε για τρελή οικονομία...
Ακόμα πιο τρελή όταν φορτίζει στο σπίτι.. στέλνει αδιάβατο το μηχανάκι μου, το οποίο το έκανα πριν 1 μήνα "τέρας οικονομίας" αφού αγανάκτησα με τα μαστόρια και ασχολήθηκα προσωπικά με το καρμπυρατέρ του (και την ανάφλεξη) , ρίχνοντας την κατανάλωση στο 1,98λ/100χιλ με άψογη λειτουργία και απόδοση κινητήρα.
(Καινούριο έκαιγε από 2,1 μέχρι 2,3λ/100 και ήμουν ευχαριστημένος)

Αυτό που με "στεναχώρησε" με το Κόνα αλλά και όλα τα ηλεκτρικά της κατηγορίας του, είναι κάτι που ήξερα (αφού διάβαζα εδώ μέσα) αλλά δεν το είχα συνειδητοποιήσει...
Το παλικάρι το αποκάλεσε "αυτοκίνητο πόλης"... -έχουμε άλλο (θερμικό) για τα ταξίδια (είπε)
Μα δεν είναι κρίμα (λέω εγώ);;
Το Κόνα σαν θερμικό άνετα κάνει ταξίδι μέχρι να πιάσει κατούρημα κάποιον και άνετα βγάζει με ένα γέμισμα αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα..
Το ηλεκτρικό κάνει (μου είπε) 350χιλ όταν το πας κάπου στα 60-70-80χιλ/ώρα
Αν βγεις εθνική και το πλακώσεις στα 120-130, θα βγάλει τα μισά.
Αν δλδ θες να κάνεις μονοκοπανιά 300χιλ, θες μεγάλο ηλεκτρικό, τύπου Tesla το οποίο από τα 600 που λέει σε "νορμάλ" χρήση , θα βγάλει 300-350 πατημένο.
Μα ΔΕΝ γουστάρω μαούνες!
Γουστάρω μαζεμένο αμάξωμα με άνετο πορτ παγκαζ!
Να "πιάνω" την γυναίκα μου δίπλα απλά "απλώνοντας" το ξερό μου..... :LOL:

Να δω τι θα κάνω ΑΝ έρθει η ώρα να αλλάξουμε αυτοκίνητο...
Τσουρέκια θα σας τα κάνω εδώ μέσα!!! :ROFLMAO:
Τα νουμερα δεν βγαινουν παντως. 10km/kwh πολυ αμφιβαλλω οτι καιει, ακομα και σε συνθηκες πολης. Πιο κοντα στο 12-14 πιστευω οτι κινειται. Το κοστος kwh που σου ανεφερε ειναι σωστο, τοσο για δημοσιους φορτιστες οσο και για το σπιτι.
Μαλλον ηταν το κονα με την μικρη μπαταρια (48kwh) και για αυτο σου ανεφεραν τις δυσκολιες στο ταξιδι. Το συγκεκριμενο κονα μαλλον θα βγαζει σε συνθηκες αυτοκινητοδρομου γυρω στα 200χλμ, επομενως προτιμουν τα ταξιδια με το θερμικο τους. Το κονα με την μεγαλη μπαταρια (64 kwh) παντως δεν θα ειχε προβλημα σε ταξιδι, καθως το βλεπω στο excel του bjorn να φτανει 350χλμ στα 120χλμ/ω, που ειναι αντιστοιχη εμβελεις με model y lr
 
  • Like
Reactions: athlon6401
Τα νουμερα δεν βγαινουν παντως. 10km/kwh πολυ αμφιβαλλω οτι καιει, ακομα και σε συνθηκες πολης. Πιο κοντα στο 12-14 πιστευω οτι κινειται. Το κοστος kwh που σου ανεφερε ειναι σωστο, τοσο για δημοσιους φορτιστες οσο και για το σπιτι.
Μαλλον ηταν το κονα με την μικρη μπαταρια (48kwh) και για αυτο σου ανεφεραν τις δυσκολιες στο ταξιδι. Το συγκεκριμενο κονα μαλλον θα βγαζει σε συνθηκες αυτοκινητοδρομου γυρω στα 200χλμ, επομενως προτιμουν τα ταξιδια με το θερμικο τους. Το κονα με την μεγαλη μπαταρια (64 kwh) παντως δεν θα ειχε προβλημα σε ταξιδι, καθως το βλεπω στο excel του bjorn να φτανει 350χλμ στα 120χλμ/ω, που ειναι αντιστοιχη εμβελεις με model y lr
ότι μου είπε έγραψα.. αν μου είπε φούμαρα για να με εντυπωσιάσει......

υπάρχει Κονα με μεγάλη μπαταρία;; χμ... καλό αυτό.
αν έρθει ποτέ η ώρα, θα το έχω στα υπόψη.. το σίγουρο είναι ότι θερμικό ΔΕΝ ξαναγοράζω.
όχι μόνο για την "γλύκα" του ηλεκτροκινητήρα, αλλά και από τις αηδίες που υποχρεώθηκαν να κάνουν οι κατασκευαστές "για το καλό μας"..
θα μου πεις -και τα ηλεκτρικά τις έχουν.
-ναι αλλά ΔΕΝ θα βγάλουν ποτέ τα μηχανικά προβλήματα που βγάζουν τα νέα θερμικά...
μην αρχίζω να γράφω για αυτά που βλέπω σε φίλους συναδέρφους.. κλαίνε οι άνθρωποι!
 
  • Like
Reactions: avpap
Και καίει μόνο αέρα; μείωσεις την βενζίνη στο ελάχιστο; Θα τρελαθούν οι μηχανολόγοι αν πέτυχες κάτω από 1gr βενζίνη ανά 14,7gr αέρα.
Δεν ρωτάς καλύτερα ΠΩΣ το έκανα;; :LOL:

Φυσικά δεν μπορώ να ξέρω την αναλογία αέρα/καυσίμου, αλλά έχω την καλύτερη απόδοση και οικονομία που είχα ποτέ!
άσε που ΔΕΝ σβήνει πια στο ρελαντί!
τα τελευταία 4-5 χρόνια είχα αλλάξει 2 μίζες, χώρια την 1η την εργοστασιακή την οποία είχα ανακατασκευάσει μία φορά μέχρι να μάθω ότι στο μηχανάκι ταιριάζουν το 90-95% των πραγμάτων από Honda astrea και innova του ελεύθερου εμπορίου...
δεν είναι ότι έχει ακριβά ανταλλακτικά το daytona.. είναι ότι πρέπει να πάω μακριά για να τα αγοράσω, ενώ οι ρέπλικες για Honda είναι δίπλα μου ;)

Αααα... και μην σου περάσει από το μυαλό ότι έχω τις αναθυμιάσεις από τα λάδια του κάρτερ στον ..αέρα όπως κάνουν πολλοί για καλύτερη απόδοση του κινητήρα...
είμαι τέτοιος "μ@λ@κ@ς οικολόγος" που ούτε να το σκεφτώ!!
στην εισαγωγή του αέρα πάνε για να καούν στον θάλαμο καύσης (όπως το είχε το εργοστάσιο δλδ)
μια φορά μάλιστα άλλαξα και το σωληνάκι τους (που κόπηκε) και το πήρα χαμπάρι όταν ξαφνικά το μοτέρ άρχισε να πηγαίνει καλύτερα :ROFLMAO:
 
Τα διλλήματα είναι σε όλους τα ίδια. Πόσα αυτοκίνητα στην οικογένεια, τι είδους, με τι σκοπό, με τι κόστος απόκτισης και χρήσης, κλπ κλπ.
Και προφανώς οι απαντήσεις για κάθε άνθρωπο/οικογένεια είναι διαφορετικές.

Μετά από πολύ πολύ ψάξιμο κατέληξα σε plug-in hybrid. Πρώτα από όλα για τα φορολογικά κίνητρα, αλλιώς τα σχεδόν 20.000 ευρώ πάνω σε σχέση με το απλό θερμικό δύσκολα θα το δικαιολογούσα. Δεύτερον γιατί μπορώ να φορτίζω στο σπίτι με 4-7 kW φορτιστή αλλά όχι παραπάνω. Τρίτον για να μπορώ να γεμίζω ακόμη βενζίνη όπου πάω χωρίς πολύ σκέψη.
Ταυτόχρονα δεν θα πειράξω το δεύτερο focus...νιώθω ότι οδηγώ έχοντας χειροκίνητα φώτα, χειροκίνητο κλιματισμό (είχα πάρει ένα πακέτο αυτόματης αποτροπής σύγκρουσης και δεν έπαιζε να συνδυαστεί με διζωνικό κλιματισμό), συμπλέκτη, λεβιέ ταχυτήτων, χειρόφρενο...και γκάζι...οκ λογικά το plug-in hybrid θα έχει καλύτερες επιδόσεις από το τουρμπάτο focus με 0-100 κοντά στα 7 δευτερόλεπτα, αλλά δεν ξέρω πόση διάρκεια θα έχει αυτό. Μου αρέσει η ιδέα να το κρατήσω σαν relic του παρελθόντος...

Τέλος ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα από crash test σε καινούργια οχήματα. Το καινούργιο Tiguan τα πήγε καλά, αλλά ο Κινέζος το ισοπέδωσε με πολύ καλύτερη προστασία. Εικόνες από το μέλλον:

Γιατί να μην πάρεις Κινέζικο που είναι και πιο ασφαλές όταν κοστίζει και σημαντικά λιγότερο;
 
Όπως είπε και ο @avpap , 10 KWh/100 km δε γίνεται, ούτε το χειμώνα ούτε το καλοκαίρι, εκτός κι αν το όχημα είναι συνέχεια σε κλειστό θερμαινόμενο/κλιματιζόμενο parking. Ίσως να γίνεται τις ανοιξιάτικες/φθινοπωρινές μέρες που δε χρειάζεσαι clima.
Διαφορετικά θα καταναλώσεις 1 με 2 KWh για να το ψύξεις/θερμάνεις χωρίς καν να κινηθείς, και αν κάνεις ας πούμε 100km τότε αυτό επηρρεάζει λίγο σχετικά το τελικό αποτέλεσμα, αλλά αν κάνεις 30-40km τότε το επηρρεάζει σημαντικά.
 
  • Like
Reactions: vlad66
-ναι αλλά ΔΕΝ θα βγάλουν ποτέ τα μηχανικά προβλήματα που βγάζουν τα νέα θερμικά...
μην αρχίζω να γράφω για αυτά που βλέπω σε φίλους συναδέρφους.. κλαίνε οι άνθρωποι!
Όχι, να τα γράψεις, να τα γράψεις! :D
 
Να δω τι θα κάνω ΑΝ έρθει η ώρα να αλλάξουμε αυτοκίνητο...
Τσουρέκια θα σας τα κάνω εδώ μέσα!!! :ROFLMAO:

Αν κάνεις την ερώτηση τώρα, η απάντηση που θα πάρεις είναι ότι ιδανικά διαλέγεις ένα mild ή strong hybrid. Αν κάνεις την ερώτηση σε λίγα χρόνια, η απάντηση που θα πάρεις ενδέχεται να είναι άλλη.

Όσο για το Daytona, μη σκας. Ό,τι φέρνει ο Γκοργκολης είναι εγγύηση, φτηνό, δεν πολυσκάς και να πάθει κάτι, και δεν το βάζουν στο μάτι για να το σηκώσουν, έχουμε πήξει από SYM και Daytona, δεν έχουν ζήτηση στα κλεφτρόνια.
 
Όχι, να τα γράψεις, να τα γράψεις! :D
άστο γιατί θα βγει σεντόνι....
την επόμενη φορά που θα βρεθούμε από κοντά, θα σου πω..

το μόνο που θα γράψω είναι ότι για να "βγει" 3κύλινδρος κινητήρας με επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και ΧΩΡΙΣ κραδασμούς , οι κατασκευαστές αναγκάστηκαν να εφαρμόσουν λύσεις που όταν τις δεις από κοντά ( ή στις περιγράψει κάποιος με γνώσεις ), δεν θα πιστεύεις στα μάτια και στα αφτιά σου.
σε όλο το μηχανικό σύνολο, από το Α μέχρι το Ω.
και το πολύπλοκο είναι επιρρεπές στην βλάβη..

το ίδιο ισχύει και για σασμάν που αλλάζουν ταχύτητα πιο γρήγορα από το ανοιγόκλειμα των ματιών μας, άσχετα από τον αριθμό των κυλίνδρων....
 
το μόνο που θα γράψω είναι ότι για να "βγει" 3κύλινδρος κινητήρας με επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και ΧΩΡΙΣ κραδασμούς , οι κατασκευαστές αναγκάστηκαν να εφαρμόσουν λύσεις που όταν τις δεις από κοντά ( ή στις περιγράψει κάποιος με γνώσεις ), δεν θα πιστεύεις στα μάτια και στα αφτιά σου.

Ναι μεν, γι' αυτό κι εγώ υποστήριζα τους τετρακύλινδρους γιατί δεν έχουν και κενό χρόνο και είναι καλύτεροι στους πρωτεύοντες κραδασμούς, αλλά τι τα θες... δεν βρίσκεις πια στα μικρά κυβικά.

Πω πω τι θυμήθηκα τώρα...

4cyl vs 3cyl.jpg
 
  • Like
Reactions: vlad66