Αυτοκινητιστικά νέα

Αν ο δείκτης φόρτισης δεν είναι προοδευτικός 100%, συνήθως αυτό φαίνεται στο κάτω μέρος. Δηλαδή από 100-50 είναι περισσότερες KWh απ' ότι το 50-0. Δεν έχω δει παράδειγμα ανάποδο, να έχει περισσότερες KWh στο 50-0.
Από την άλλη, αν δε φορτίζεις στο 100% τις LFP τακτικά, ενδέχεται να είναι πιο γεμάτες απ' όσο νομίζει το BMS. Θα μπορούσε να έχει συμβεί αυτό αν δε φορτίστηκε πρόσφατα στο 100%.
πολυ σωστο αυτο με το bms και τις lfp, αλλα απο οτι φαινεται "φουλαρουν" τακτικα.

Ναι εχεις δικιο, οτι σε με προοδευτικο δεικτη, το "προβλημα" παρατηρειται στο 50->0% και οχι στο "πανω μισο", αλλα ποιος ξερει τι εχουν φτιαξει αυτοι οι κινεζοι :)
 
το ACAS είναι το σύστημα που σε τρελαίνει στα ΜΠΙΠ όταν πλησιάζεις εμπόδιο, διαβάσεις, καναν πεζό και γω δεν ξέρω τι άλλο...
εκτός ότι σου παίρνει τα αφτιά, όλο το ταμπλώ (το display δλδ), γίνεται ..πως να το πω;; χαμός στο ίσιωμα με τις παραστάσεις του.
θα αφήσω τα μάτια από τον δρόμο και θα κοιτάω την μ@λ@κί@ ;;;;

Στην καθομιλουμένη λέμε ότι το ταμπλό έγινε «Ντισκοτέκ». 😜

Βασικά οτιδήποτε θα παράγεται από δω και πέρα, υποχρεωτικά θα έχει όλες αυτές τις ειδοποιήσεις και με καμπανάκια. Τα οποία μάλιστα για να τα απενεργοποιήσεις π.χ. το ντιν ντιν όταν περνάς το όριο ταχύτητας που θα διαβάζει η κάμερα του οχήματος, θα πρέπει να είσαι σε στάση. Και όταν θα το ξαναβάλεις μπροστά, ξανά θα πρέπει να κάνεις το ίδιο.
Έχουν και καμερούλα με υπέρυθρες στην καμπίνα για να καταλαβαίνουν αν έχει αποσπαστεί η προσοχή του οδηγού και αρχίζουν τα κουδουνίσματα.

Ενώ σύντομα έρχονται και τα μαύρα κουτιά... .
 
  • Like
Reactions: vlad66
μπορεί !
αν το a/c τρώει τόσο πολύ ρεύμα , έχουμε θέμα !
το σίγουρο είναι ότι στο 845 (Πειραιά - Ελευσίνα από Αιγάλεω ) ΔΕΝ το έχουν βγάλει ακόμα.. ούτε μία φορά!
το 2ο σίγουρο, στο Α1 (Πειραιά - Βούλα) σε ώρες αιχμής και με πολύ κόσμο , έφαγε 20% μπαταρία σε κάθε δρομολόγιο..
3 πέρα δώθε σε κάθε βάρδια, 6 πέρα δώθε σε 2 βάρδιες.. έκλασε μαλλί που λέμε και πήγε μέσα πριν την ώρα του...

άραγε τον χειμώνα με πολύ κρύο θα φάει λιγότερο ρεύμα για θέρμανση;;
τι λένε τα ηλεκτρικά ΙΧ στην θέρμανση σε σχέση με την ψύξη;;
παιδιά, εσείς που τα έχετε,, τι λέτε ;;;
Μαλλον δεν εγινα πιο συγκεκριμενος (δικο μου το λαθος) :
η μπαταρια εκφορτιζει γρηγοροτερα στην ζεστη ... ακομα και αν δεν την συνδεσεις με τιποτα.
Ακομα και αν δεν δουλεψεις το A/C. Ειναι νομος για καθε μπαταρια : στις υψηλες θερμοκρασιες
η μπαταρια αυτοεκφορτιζεται μονη της ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ, ακομα και αν δεν τραβηξεις ρευμα απο
μεσα της. Αυτο συμπληρωματικα του γεγονοτος οτι προκαλειται και γρηγοροτερη γηρανση
των ηλεκτροχημικων της στοιχειων. Σκεψου μονο τι χαμος γινεται με τις μπαταριες των ΙΧ μας
τους καλοκαιρινους μηνες .... και θα με καταλαβεις (σβηνει στα καλα καθουμενα, ενω δουλευει).

Αρα .... εσυ ειχες λιγο πιο αργη εκφορτιση για πολυ λιγοτερη χρηση A/C (νυχτα γαρ)
ΕΝΩ ο συναδελφος ειχε λιγο πιο γρηγορη εκφορτιση για πολυ ισχυροτερη χρηση A/C (μερα γαρ).
Ανεξαρτητως τι εκανε το A/C (το οποιο το συντηρειται καθολου ? ποτε και ποιος το συντηρει ?)
 
Last edited:
Μαλλον δεν εγινα πιο συγκεκριμενος (δικο μου το λαθος) :
η μπαταρια εκφορτιζει γρηγοροτερα στην ζεστη ... ακομα και αν δεν την συνδεσεις με τιποτα.
Ακομα και αν δεν δουλεψεις το A/C. Ειναι νομος για καθε μπαταρια : στις υψηλες θερμοκρασιες
η μπαταρια αυτοεκφορτιζεται μονη της ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ, ακομα και αν δεν τραβηξεις ρευμα απο
μεσα της. Αυτο συμπληρωματικα του γεγονοτος οτι προκαλειται και γρηγοροτερη γηρανση
των ηλεκτροχημικων της στοιχειων. Σκεψου μονο τι χαμος γινεται με τις μπαταριες των ΙΧ μας
τους καλοκαιρινους μηνες .... και θα με καταλαβεις (σβηνει στα καλα καθουμενα, ενω δουλευει).

Αρα .... εσυ ειχες λιγο πιο αργη εκφορτιση για πολυ λιγοτερη χρηση A/C (νυχτα γαρ)
ΕΝΩ ο συναδελφος ειχε λιγο πιο γρηγορη εκφορτιση για πολυ ισχυροτερη χρηση A/C (μερα γαρ).
Ανεξαρτητως τι εκανε το A/C (το οποιο το συντηρειται καθολου ? ποτε και ποιος το συντηρει ?)
Δεν ισχύει αυτό σε μπαταρίες λιθίου, δεν εκφορτίζονται από τη ζέστη.
 
Ανεξαρτητως τι εκανε το A/C (το οποιο το συντηρειται καθολου ? ποτε και ποιος το συντηρει ?)

Κάτσε βρε Μάνο.. χτες ήρθαν τα αυτοκίνητα...

πάντως κάποια από τα παλιά μας diesel έχουν καλύτερο ac , τουλάχιστον στην θέση του οδηγού.
 
  • Haha
Reactions: SR-71
Δεν ισχύει αυτό που γράφετε, παντού στο βασικό οδικό δίκτυο υπάρχει δυνατότητα για ρεύμα. Το κόστος έχει διαφορά τάξης μεγέθους, 2 εκατομμύρια για μία μάνικα που γεμίζει 6 αυτοκίνητα ή ένα φορτηγό την ώρα vs 1 εκατομμύριο για ένα σταθμό με 10 Tesla superchargers, συμπεριλαμβανομένου του τοπικού υποσταθμού. Σε 10 Tesla Superchargers εξυπηρετούνται 25 με 30 αυτοκίνητα την ώρα, περίπου 2,5 με 3 ανά σταθμό την ώρα. Το κόστος για αντίστοιχη κάλυψη από σταθμό υδρογόνου θα ανέβαινε στα 10 εκατομμύρια. Πιστεύετε πως το να έρθει το ρεύμα στο όποιο Χ σημείο θα κοστίζει πάνω από 9 εκατομμύρια; Ας είμαστε σοβαροί, αν το να αναπτύξεις δίκτυο υδρογόνου ήταν οικονομικά εφικτό, η Toyota ή κάποιος άλλος θα το είχε κάνει τόσα χρόνια. Δεν είναι, και γι' αυτό θέλουν να τους το κάνει το κράτος. Αντίθετα η Tesla δε περίμενε καμία επιδότηση και έφτιαξε μόνη της το καλύτερο δίκτυο φορτιστών.

Καταλαβαίνω ότι έχετε επενδύσει χρόνο και ίσως και χρήμα στην υπόθεση υδρογόνο αλλά δυστυχώς είστε στη λάθος πλευρά της ιστορίας. Δε πρόκειται να υπάρξει η οικονομία υδρογόνου.
Το θέμα δεν είναι προσωπικό :)
Με τη δουλειά που κάνω 2 δεκαετίες τώρα η πρώτη προτεραιότητα είναι η βιώσιμη ανάπτυξη των ΑΠΕ και ο εξηλεκτρισμός. Μόνο όπου δεν είναι τεχνικά ή οικονομικά εφικτός ο εξηλεκτρισμός πάμε σε υδρογόνο και όπως είπα και σε προηγούμενο μήνυμα αυτό γίνεται κατά κόρον για τη βαριά βιομηχανία (πχ. χαλυβουργεία, τσιμέντα).
Τα βιοκαύσιμα που η βιομάζα αξιοποιείται με κριτήρια βιωσιμότητας είναι πεπερασμένα και με το κάτω όριο του κόστους να το έχουμε σχεδόν αγγίξει, οπότε σε συγκεκριμένες κατηγορίες πάμε σε συνθετικά καύσιμα που η βάση τους είναι πάλι το υδρογόνο.
Και αν μιλάμε για χημική βιομηχανία, υφάσματα, πλαστικά, φάρμακα κλπ είναι δεδομένο πως χωρίς υδρογόνο δεν μπορείς να σταματήσεις τη χρήση ορυκτού άνθρακα.
Άρα το ανανεώσιμο υδρογόνο είναι εδώ και θα παραμείνει για τις παραπάνω εφαρμογές και όπως θα φανεί τα επόμενα 15-20 χρόνια σε συνδυασμό με βιώσιμο άνθρακα από τη βιομάζα γιατί απλά δεν υπάρχει άλλη τεχνικά εφικτή λύση αν βγάλουμε από την εξίσωση τους ορυκτούς υδρογονάνθρακες.

Για τις οδικές μεταφορές η επιλογή στη χρήση του υδρογόνου ήταν ένα μέσο ώστε οι πολιτικές να είναι υλοποιήσιμές πάνω από μια δεκαετία τώρα όταν υιοθετήθηκαν. Τότε δεν ήταν τεχνικά εφικτή η ηλεκτροκίνηση. Η ηλεκτροκίνηση για τα ΙΧ ήταν ξεκάθαρα η μόνη επιλογή της ΕΕ τότε, αλλά για τα φορτηγά/νταλίκες τότε δεν λειτουργούσε.

Φυσικά έριξε τρελό χρήμα όχι μόνο η ΕΕ, αλλά όλος ο κόσμος για έρευνα
Ασύρματη φόρτιση:
Συστήματα τύπου τρόλευ:

και έπεσαν και ΤΡΕΛΑ ποσά ιδιωτικής έρευνας από τις αυτοκινητοβιομηχανίες για να κάνουν προσιτά τα ηλεκτρικά ΙΧ με μπαταρίες.

Είναι δεδομένο πως σήμερα (2024) υπάρχουν τράκτορες ηλεκτρικοί. Επίσης είναι δεδομένο σήμερα πως είναι οικονομικά φθηνότερη η επέκταση της ηλεκτροκίνησης και στις οδικές μεταφορές.

Προφανώς η τεχνολογική εξέλιξη πάντα μπορεί να αλλάξει τα πράγματα. Αλλά άλλο να καταφέρεις να εξηλεκτρίσεις τα φορτηγά και άλλο να αρχίσεις να μιλάς για πλοία ή για αεροπλάνα όπου εκ των πραγμάτων για τουλάχιστον 2-3 δεκαετίες θα μιλάμε για συνθετικά καύσιμα που βασίζονται στο πράσινο υδρογόνο ή ακόμη και τη γεωργία που δεν είναι πρακτικό να φτιάξεις άνω των 100 ίππων τρακτέρ ηλεκτρικό, όπως και δεν είναι πρακτικό να φτιάξεις τρακτέρ υδρογόνου, οπότε εκεί πας σε συνθετικά καύσιμα (ανανεώσιμο φυσικό αέριο ή ανανεώσιμο diesel) που προφανώς έχουν βάση το υδρογόνο.

Η οικονομία του υδρογόνου ξεκάθαρα δεν αναφέρεται ειδικά στις οδικές μεταφορές και τα ποσά που πέφτουν για την έρευνα έχουν να κάνουν με άλλους κλάδους και κυρίως βαριά βιομηχανία. Δεν έχουμε άλλη ρεαλιστική λύση σήμερα για αυτά.

Η οικονομία του υδρογόνου ξεκίνησε ήδη και θα συνεχίζει να υπάρχει μέχρι τη στιγμή που η τεχνολογία θα μας επιτρέψει να αναπτύξουμε άμεσα ηλεκτρικές λύσεις για όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες κάτι που δεν υπάρχει ούτε στο μακρινό ορίζοντα ακόμη για την βαριά βιομηχανία, ενώ θα πρέπει να φτάσουμε τουλάχιστον στο 2050 για να μιλάμε για ηλεκτρικά αεροπλάνα και πλοία μεγάλων αποστάσεων που μάλλον δεν θα έχουν μπαταρίες μεγάλου μεγέθους αλλά θα μπορούν να φορτίζονται ασύρματα από μακριά άμεσα και ίσως από το διάστημα.
είτε με μικροκύμματα
είτε με Laser

Υ.Γ. Όλη η παραπάνω συζήτηση μπορεί να αποδειχθεί άκρως φιλολογική αν επιτευχθεί singularity και τα τεχνολογικά Breakthroughs με την ΑΙ αρχίζουν να έρχονται ανά 6μηνο αντί για δεκαετία...εκεί θα μιλάμε για τελείως διαφορετικό περιβάλλον/μέλλον.
 
  • Like
Reactions: gkas1973
και γιατί δεν κοιτάνε την λύση των τηγανόλαδων που δουλεύει σε ντίζελ???? Αποδεδειγμένα το έχουν κάνει οι MYTHBUSTERS
Δες και το παραπάνω μήνυμά μου. Προφανώς και πρέπει να ανακυκλώνουμε τα τηγανόλαδα (υπάρχουν αρκετές διαφορετικές τεχνολογίες), αλλά αυτό δεν μπορεί παρά να καλύψει ένα πολύ μικρό μέρος των αναγκών παγκόσμια.
 
Δηλαδή τι???? θα κατουράνε και θα βγαίνει λίθιο , νικέλιο και κοβάλτιο???Θα σου πρότεινα να δεις καποιο ντοκιμαντέρ για το τι ενέργεια τι νερό τι ντίζελ χρειάζονται για να παρεις τα υλικά ή να τα μετατρέψεις σε μπαταρία. Εκτός αν εθελοτυφλείς και νομίζεις οτί όλα είναι αγγελικά πλασμένα. ή επίσης νομίζεις ότι όλο το ρεύμα βγαίνει από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας!
Παίρνοντας μόνο αφορμή από το παραπάνω, θέλω να πω ότι υπήρχαν και άπειροι μύθοι για τα φωτοβολταϊκά, ότι καταναλώνουν περισσότερη ενέργεια για να κατασκευαστούν από ότι παράγουν στον κύκλο ζωής τους και έχουν μεγάλες εκπομπές κλπ.
Υπάρχει μια αλήθεια για το πως φτιάχονταν τα πρώτα φωτοβολταϊκά που προφανώς χρησιμοποιούσαν ορυκτούς πόρους από την εξόρυξη των πρώτων υλών μέχρι την κατασκευή τους.
Σήμερα σε περίπου 1 έτος από τα 25-50 χρόνια ζωής που έχουν τα φωτοβολταϊκά έχουν καλύψει όλο το αποτύπωμά τους

Όσο για τις μπαταρίες, ακόμη και η ίδια μπαταρία έχει διαφορετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα ανάλογα με τη χώρα κατασκευής και το κανονιστικό πλαίσιο εκεί. Έτσι μια μπαταρία κατασκευασμένη στην Κίνα επιβαρύνει πολλαπλάσια σε σχέση με μια άλλη ίδιας τεχνολογίας στην ΕΕ λόγω του πολύ πιο αυστηρού κανονιστικού πλαισίου. Δες αναλυτικά πιο κάτω
 
  • Like
Reactions: avpap
Κάτσε βρε Μάνο.. χτες ήρθαν τα αυτοκίνητα...

πάντως κάποια από τα παλιά μας diesel έχουν καλύτερο ac , τουλάχιστον στην θέση του οδηγού.
Όλα έχουν να κάνουν και με το βαθμό απόδοσης. Κλασσικά στα αυτοκίνητα είχαμε μοτέρ για το κύκλωμα του κλιματιστικού που έπαιρνε κίνηση από κάποιον ιμάντα. Αυτό είχε πάντα κάποια επίπτωση και στην κατανάλωση καυσίμου και στην απόκριση του οχήματος στις εντολές μας.
Επίσης η κατάσταση ήταν ON/OFF. Δηλαδή άνοιγε το κύκλωμα έβγαζε παγάκια έπεφτε η θερμοκρασία 1-2 βαθμούς κάτω από αυτό που είχαμε επιλέξει, έκλεινε το κύκλωμα, ο ανεμιστήρας έφερνε αέρα όλο και πιο ζεστό και κάποια στιγμή όταν η θερμοκρασία έφτανε 1-2 βαθμούς πιο πάνω ξανάνοιγε το κύκλωμα.
Είναι το ίδιο με τα κλιματιστικά με Inverter. Αν πάρετε ένα κλάσης Α σήμερα και συγκρίνεται τον αέρα σε ψύχος που βγαίνει μπροστά με ένα καλό 30 ετών θα δείτε ότι το παλιό βγάζει παγάκια σε σχέση με το σημερινό. Βέβαια το σημερινό με ένα μικρό κλάσμα της ενέργειας θα φέρει γρήγορα το χώρο στην επιθυμητή θερμοκρασία χωρίς ποτέ να νιώσουμε παγάκια στο πρόσωπό μας.
Ε, στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα το κλιματιστικό δουλεύει πιο κοντά στον τρόπο των σημερινών οικιακών κλιματιστικών.

Στη θέρμανση βέβαια, τα εσωτερικής καύσης υπερτερούν γιατί απλά καταναλώνουμε αποριπτόμενη θερμική ενέργεια που θα πήγαινε στο περιβάλλον και δεν έχει ουσιαστική επίπτωση ούτε στην κατανάλωση ούτε στην απόκριση του οχήματος.
 
Επειδή λέμε για τους "υποανάπτυκτους" Τούρκους:
 
Πόσο μεγάλη αλήθεια...

450228845_977213954089923_1222620024640227440_n.jpg
 
Πρέπει να υπάρχει άλλο νήμα αλλά εγώ το γράφω εδώ, γιατι εδώ ειμαστε οι "μηχανολόγοι" που ξέρουμε απο κράματα για μπιελες και ποσες τρυπες πρέπει να γινουν σε μια μπιέλα να αφαιρέσεις υλικό να ελαφρύνει αλλά να μη σπάσει κίολας από τα πολλά άλογα.
Λοιπόν, δεν έχω καταφέρει μέχρι τώρα να πάω να ακουμπήσω καμια ανεμογεννήτρια απο αυτές τις μεγάλες στα βουνά να καταλάβω τα πτερύγια είναι πλαστικά ή αλουμινίου;
Πριν καιρό άκουσα μια φήμη ότι οι ανεμογεννήτριες είναι siemens με πλαστικά πτερύγια, τα οποία θέλουν αντικατάσταση κάθε δέκα χρόνια (λογω πολυμερισμού κόπωσης νύστας κλπ κλπ) ...... και όχι αλουμινίου για 50 - 100 χρόνια....... αν ισχύει κάτι τέτοιο και ξέρει κάποιος περισσότερα πράγματα, ας γράψει , γιατι μας βλέπω να τις ξεπληρώνουμε εσσαεί και εις τους αιώνες των αιώνων......
 
Πρέπει να υπάρχει άλλο νήμα αλλά εγώ το γράφω εδώ, γιατι εδώ ειμαστε οι "μηχανολόγοι" που ξέρουμε απο κράματα για μπιελες και ποσες τρυπες πρέπει να γινουν σε μια μπιέλα να αφαιρέσεις υλικό να ελαφρύνει αλλά να μη σπάσει κίολας από τα πολλά άλογα.
Λοιπόν, δεν έχω καταφέρει μέχρι τώρα να πάω να ακουμπήσω καμια ανεμογεννήτρια απο αυτές τις μεγάλες στα βουνά να καταλάβω τα πτερύγια είναι πλαστικά ή αλουμινίου;
Πριν καιρό άκουσα μια φήμη ότι οι ανεμογεννήτριες είναι siemens με πλαστικά πτερύγια, τα οποία θέλουν αντικατάσταση κάθε δέκα χρόνια (λογω πολυμερισμού κόπωσης νύστας κλπ κλπ) ...... και όχι αλουμινίου για 50 - 100 χρόνια....... αν ισχύει κάτι τέτοιο και ξέρει κάποιος περισσότερα πράγματα, ας γράψει , γιατι μας βλέπω να τις ξεπληρώνουμε εσσαεί και εις τους αιώνες των αιώνων......
Νομίζω είχε απαντηθεί εδώ. Τα πτερύγια είναι απο πλεξιγκλάς, αλλά πλέον και αυτά ανακυκλώνονται. Πτερύγια για 100 χρόνια, δεν είμαι μηχανικός αλλα πολύ αμφιβάλλω αν υπάρχουν, αλλιώς και τα αεροπλάνα που ειναι απο μεταλικά κράματα θα πέταγαν για πάντα-κάτι που δυστυχώς δε συμβαίνει.
 
  • Like
Reactions: koupa
Πρέπει να υπάρχει άλλο νήμα αλλά εγώ το γράφω εδώ, γιατι εδώ ειμαστε οι "μηχανολόγοι" που ξέρουμε απο κράματα για μπιελες και ποσες τρυπες πρέπει να γινουν σε μια μπιέλα να αφαιρέσεις υλικό να ελαφρύνει αλλά να μη σπάσει κίολας από τα πολλά άλογα.
Λοιπόν, δεν έχω καταφέρει μέχρι τώρα να πάω να ακουμπήσω καμια ανεμογεννήτρια απο αυτές τις μεγάλες στα βουνά να καταλάβω τα πτερύγια είναι πλαστικά ή αλουμινίου;
Πριν καιρό άκουσα μια φήμη ότι οι ανεμογεννήτριες είναι siemens με πλαστικά πτερύγια, τα οποία θέλουν αντικατάσταση κάθε δέκα χρόνια (λογω πολυμερισμού κόπωσης νύστας κλπ κλπ) ...... και όχι αλουμινίου για 50 - 100 χρόνια....... αν ισχύει κάτι τέτοιο και ξέρει κάποιος περισσότερα πράγματα, ας γράψει , γιατι μας βλέπω να τις ξεπληρώνουμε εσσαεί και εις τους αιώνες των αιώνων......
Γι' αυτό αγχώνεσαι; Υπάρχουν τόσα πράγματα για τα οποία θα πληρώνουμε και θα ξαναπληρώνουμε και θα ξαναπληρωνουμε , οι ανεμογεννήτριες ειναι πταίσμα.
 
Νομίζω είχε απαντηθεί εδώ. Τα πτερύγια είναι απο πλεξιγκλάς, αλλά πλέον και αυτά ανακυκλώνονται. Πτερύγια για 100 χρόνια, δεν είμαι μηχανικός αλλα πολύ αμφιβάλλω αν υπάρχουν, αλλιώς και τα αεροπλάνα που ειναι απο μεταλικά κράματα θα πέταγαν για πάντα-κάτι που δυστυχώς δε συμβαίνει.
Έχουμε όντως τεχνολογία για πλήρη ανακύκλωση.
Επίσης έχουμε νομοθεσία που επιβάλει το ξήλωμα ενός αιολικού πάρκου στη λήξη της ζωής του, κάτι που στην Ελλάδα δεν συμβαίνει συχνά. Προφανώς θα συμβεί αν η τοποθεσία είναι "φιλέτο" και οι νέες ανεμογεννήτριες που θα μπουν θα αποφέρουν τρελό κέρδος. Δυστυχώς δεν συμβαίνει παντού.
 
Κι εγώ που νόμιζα ότι με τα ηλεκτρικά λεωφορεία θα αποχαιρετούσαμε τις εναέριες γραμμές των τρόλεϊ και θα βελτιωνόταν το πράγμα οπτικά στην πόλη... . Βέβαια κάνουν λόγο για μία γραμμή υβριδική μόνο και πιλοτικά.

Μετά το 'Άμστερνταμ, τη Βαρκελώνη και την Πράγα, ξεκινούν οι δοκιμές της γραμμής E-BRT και στην Ελλάδα. Τι νέο θα δείτε στη λεωφόρο Συγγρού αυτό το καλοκαίρι.