Γι' αυτό αγχώνεσαι; Υπάρχουν τόσα πράγματα για τα οποία θα πληρώνουμε και θα ξαναπληρώνουμε και θα ξαναπληρωνουμε , οι ανεμογεννήτριες ειναι πταίσμα.
Τα σουβέρ έχουν τελειώσει εδώ και πολλαααααα χρόνια![]()
Όχι και το μούσι του Gimly ρε, τρίχα από την Galadriel! Κοντή κατά προτίμηση!Κάτσε να βγει το 8Κ δισκάκι remastered με HDR 2.0/DTS-Z με quantum-something κλείδωμα να μη γίνεται rip και συλλεκτική προθήκη με το μούσι του Γκίμλι και θα σου πω εγώ.
Ρίσκο η επιλογή, ναι μεν έχει τελωνειακή σύνδεση η Τουρκία με ΕΕ αλλά δεν είναι δύσκολο να μπει δασμός και εκεί αν υπάρξει ανάγκη. Θα περίμενα να επιλέξουν κάποια χώρα της ΕΕ.Επειδή λέμε για τους "υποανάπτυκτους" Τούρκους:
![]()
Την Τουρκία επέλεξε η BYD για το εργοστάσιό της
Για άλλη μια φορά η γειτονική μας χώρα αποτελεί πόλο έλξης για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που θέλουν να μπουν εύκολα στην Ευρώπη.www.newsauto.gr
Ρίσκο η επιλογή, ναι μεν έχει τελωνειακή σύνδεση η Τουρκία με ΕΕ αλλά δεν είναι δύσκολο να μπει δασμός και εκεί αν υπάρξει ανάγκη. Θα περίμενα να επιλέξουν κάποια χώρα της ΕΕ.
Ναι αλλά ο λόγος που προχωράει η BYD για κάτι τέτοιο δεν είναι να γλυτώσει τα μεταφορικά. Να γλυτώσει τους δασμούς θέλει. Και ναι όπως είναι τώρα θα τους γλυτώσει, αλλά η Τουρκία δεν είναι μέλος, έχει τελωνειακή σύνδεση. Αυτό αλλάζει αν υπάρξει ανάγκη.Δε νομίζω να παίρνεις τα ίδια σαν εργαζόμενος. Αλλά και μισθολογικά να είμαστε στα ίδια, φορολογικά; Μήπως ο γείτονας ζητάει 1€ το χρόνο;
Ναι αλλά ο λόγος που προχωράει η BYD για κάτι τέτοιο δεν είναι να γλυτώσει τα μεταφορικά. Να γλυτώσει τους δασμούς θέλει. Και ναι όπως είναι τώρα θα τους γλυτώσει, αλλά η Τουρκία δεν είναι μέλος, έχει τελωνειακή σύνδεση. Αυτό αλλάζει αν υπάρξει ανάγκη.
Θα περίμενα να το έφτιαχνε πχ Σλοβακία ή ακόμα και Βουλγαρία. Όχι Τουρκία.
Αν ήμουν Ευρωπαίος που θελω να βάλω δασμούς σε κινεζικά αυτοκίνητα που παράγονται σε εργοστάσια στην Τουρκία.....Ναι αλλά ο λόγος που προχωράει η BYD για κάτι τέτοιο δεν είναι να γλυτώσει τα μεταφορικά. Να γλυτώσει τους δασμούς θέλει. Και ναι όπως είναι τώρα θα τους γλυτώσει, αλλά η Τουρκία δεν είναι μέλος, έχει τελωνειακή σύνδεση. Αυτό αλλάζει αν υπάρξει ανάγκη.
Θα περίμενα να το έφτιαχνε πχ Σλοβακία ή ακόμα και Βουλγαρία. Όχι Τουρκία.
Δεν είναι τόσο απλό Τάσο. Αν δεις σε ένα μήνυμά μου πιο πίσω είχα αναρτήσει μια μελέτη που ανέλυε το συνολικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα των μπαταριών ίδιας τεχνολογίας ανάλογα με τη χώρα κατασκευής. Έτσι η ίδια ακριβώς μπαταρία επιβαρύνει πολλαπλάσιες φορές τη γη (βάση Life Cycle Analysis - LCA) όταν κατασκευάζεται στην Κίνα σε σχέση με το να κατασκευάζεται στην Ευρώπη λόγω του κανονιστικού πλαισίου στην ΕΕ.Ωραία πράγματα. Η Ε.Ε. όλα τα λύνει με δασμούς.....Αντί να κοιτάξουν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να ανταγωνιστούν στις τιμές τους κινέζους , βάζουν την ΕΕ να ρίχνει φόρους για να φρενάρει την επέλαση.
Γιατί τους είναι δύσκολο να κατηγορήσουν την Τουρκία για τους ίδιους λόγους αν χρειαστεί στο μέλλον; Είδες καμία απόδειξη;Για τον λογο αυτο, δεν θα εχουμε δασμους (βασει της παρουσας αποφασης τουλαχιστον) σε αυτοκινητα κινεζικων εταιρειων που δεν εχουν κατασκευαστει επι κινεζικου εδαφους.
Το ίδιο με πιο πάνω, είδατε καμία απόδειξη γι' αυτά που λέει η ΕΕ;Πολύ καλά κάνει η Ε.Ε. στην προκειμένη περίπτωση.
Είναι από τους πιο βασικούς κανόνες του εμπορίου η απαγόρευση της επιδότησης του ιδιωτικού τομέα από τον δημόσιο. Είναι ο ορισμός του αθέμιτου ανταγωνισμού.
Αν οι Κινέζοι έπαιζαν με τους κανόνες (όπως κάνουν οι Ευρωπαίοι) δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα.
Σοβαρά τώρα; Μιλάς για το πιο διεφθαρμένο καθεστώς του πλανήτη, με τα πλεον αδιαφανή δημόσια οικονομικά, όπου καθε τρεις και λίγο κάποιος αξιωματούχος καταδικάζεται σε θάνατο για κατάχρηση, ή εξαφανίζεται για άγνωστους λόγους.Γιατί τους είναι δύσκολο να κατηγορήσουν την Τουρκία για τους ίδιους λόγους αν χρειαστεί στο μέλλον; Είδες καμία απόδειξη;
Το ίδιο με πιο πάνω, είδατε καμία απόδειξη γι' αυτά που λέει η ΕΕ;
Φοροελαφρύνσεις και χαμηλού κόστους εργατικό δυναμικό παρέχουν, πουθενά δεν υπάρχει απόδειξη για χρηματοδότηση. Μη τρώτε το σανό της ΕΕ.
και οχι μονο αξιωματουχοι. Τα τελευταια χρονια εξαφανιζονται και CEOs ιδιωτικων εταιρειων. Επισης, επικρατει χαος στον τραπεζικο και κατασκευαστικο τομεα τους.Σοβαρά τώρα; Μιλάς για το πιο διεφθαρμένο καθεστώς του πλανήτη, με τα πλεον αδιαφανή δημόσια οικονομικά, όπου καθε τρεις και λίγο κάποιος αξιωματούχος καταδικάζεται σε θάνατο για κατάχρηση, ή εξαφανίζεται για άγνωστους λόγους.
πάνε βόλτα στο δάσος και πέφτουν θύματα των τίγρεων............... ή εξαφανίζεται για άγνωστους λόγους.
Υπάρχουν αποδείξεις. Δες το παρακάτω άρθρο:Γιατί τους είναι δύσκολο να κατηγορήσουν την Τουρκία για τους ίδιους λόγους αν χρειαστεί στο μέλλον; Είδες καμία απόδειξη;
Το ίδιο με πιο πάνω, είδατε καμία απόδειξη γι' αυτά που λέει η ΕΕ;
Φοροελαφρύνσεις και χαμηλού κόστους εργατικό δυναμικό παρέχουν, πουθενά δεν υπάρχει απόδειξη για χρηματοδότηση. Μη τρώτε το σανό της ΕΕ.
Ωραία τα links. Αλλά εγώ βλέπω ένα 3-3,5% βοήθεια από το κράτος. Πως δικαιολογούν στην ΕΕ 40% δασμό από αυτό;Υπάρχουν αποδείξεις. Δες το παρακάτω άρθρο:
![]()
Chinese companies receive far more state support - making it harder for Western businesses to compete, data suggests
Analysis from the OECD club of nations is to date the most comprehensive attempt to quantify the types of state aid and compare different regions to each other.news.sky.com
Που βασίστηκε στα δεδομένα της ανάλυσης του OECD:
Αυτό απαντά βασικά στο αν και σε ποιο ύψος παίρνουν επιδοτήσεις. Αυτό είναι η αλήθεια.
Δεν απαντά βέβαια πόσο βοηθούν αυτές οι επιδοτήσεις. Υπάρχουν ενδείξεις πως δεν είναι και τόσο καλή η αξιοποίηση αυτών των χρημάτων
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.