Αυτοκινητιστικά νέα

Α, τα είχα δει στην Ιταλία αυτά τα τρόλει Skoda. Απ' ότι φαίνεται φορτίζουν από τα καλώδια τις μπαταρίες και μετά συνεχίζουν κι εκεί που δεν υπάρχουν καλώδια.
 
Γι' αυτό αγχώνεσαι; Υπάρχουν τόσα πράγματα για τα οποία θα πληρώνουμε και θα ξαναπληρώνουμε και θα ξαναπληρωνουμε , οι ανεμογεννήτριες ειναι πταίσμα.

Lord-of-the-Rings-Ultimate-Collectors-Box-Set-.jpg


:cool::poop::ROFLMAO:
 
Τα σουβέρ έχουν τελειώσει εδώ και πολλαααααα χρόνια 😉

Κάτσε να βγει το 8Κ δισκάκι remastered με HDR 2.0/DTS-Z με quantum-something κλείδωμα να μη γίνεται rip και συλλεκτική προθήκη με το μούσι του Γκίμλι και θα σου πω εγώ.
 
Κάτσε να βγει το 8Κ δισκάκι remastered με HDR 2.0/DTS-Z με quantum-something κλείδωμα να μη γίνεται rip και συλλεκτική προθήκη με το μούσι του Γκίμλι και θα σου πω εγώ.
Όχι και το μούσι του Gimly ρε, τρίχα από την Galadriel! Κοντή κατά προτίμηση!
 
Επειδή λέμε για τους "υποανάπτυκτους" Τούρκους:
Ρίσκο η επιλογή, ναι μεν έχει τελωνειακή σύνδεση η Τουρκία με ΕΕ αλλά δεν είναι δύσκολο να μπει δασμός και εκεί αν υπάρξει ανάγκη. Θα περίμενα να επιλέξουν κάποια χώρα της ΕΕ.
 
Ρίσκο η επιλογή, ναι μεν έχει τελωνειακή σύνδεση η Τουρκία με ΕΕ αλλά δεν είναι δύσκολο να μπει δασμός και εκεί αν υπάρξει ανάγκη. Θα περίμενα να επιλέξουν κάποια χώρα της ΕΕ.

Δε νομίζω να παίρνεις τα ίδια σαν εργαζόμενος. Αλλά και μισθολογικά να είμαστε στα ίδια, φορολογικά; Μήπως ο γείτονας ζητάει 1€ το χρόνο;
 
Δε νομίζω να παίρνεις τα ίδια σαν εργαζόμενος. Αλλά και μισθολογικά να είμαστε στα ίδια, φορολογικά; Μήπως ο γείτονας ζητάει 1€ το χρόνο;
Ναι αλλά ο λόγος που προχωράει η BYD για κάτι τέτοιο δεν είναι να γλυτώσει τα μεταφορικά. Να γλυτώσει τους δασμούς θέλει. Και ναι όπως είναι τώρα θα τους γλυτώσει, αλλά η Τουρκία δεν είναι μέλος, έχει τελωνειακή σύνδεση. Αυτό αλλάζει αν υπάρξει ανάγκη.
Θα περίμενα να το έφτιαχνε πχ Σλοβακία ή ακόμα και Βουλγαρία. Όχι Τουρκία.
 
Ναι αλλά ο λόγος που προχωράει η BYD για κάτι τέτοιο δεν είναι να γλυτώσει τα μεταφορικά. Να γλυτώσει τους δασμούς θέλει. Και ναι όπως είναι τώρα θα τους γλυτώσει, αλλά η Τουρκία δεν είναι μέλος, έχει τελωνειακή σύνδεση. Αυτό αλλάζει αν υπάρξει ανάγκη.
Θα περίμενα να το έφτιαχνε πχ Σλοβακία ή ακόμα και Βουλγαρία. Όχι Τουρκία.

Ναι αλλά ο λόγος που προχωράει η BYD για κάτι τέτοιο δεν είναι να γλυτώσει τα μεταφορικά. Να γλυτώσει τους δασμούς θέλει. Και ναι όπως είναι τώρα θα τους γλυτώσει, αλλά η Τουρκία δεν είναι μέλος, έχει τελωνειακή σύνδεση. Αυτό αλλάζει αν υπάρξει ανάγκη.
Θα περίμενα να το έφτιαχνε πχ Σλοβακία ή ακόμα και Βουλγαρία. Όχι Τουρκία.
Αν ήμουν Ευρωπαίος που θελω να βάλω δασμούς σε κινεζικά αυτοκίνητα που παράγονται σε εργοστάσια στην Τουρκία.....
θα έκανα ένα search στο Google, ποιες ευρωπαϊκές και ιαπωνικές και κορεάτικες εταιρίες κατασκευάζουν και θα κατασκευαζουν αυτοκίνητα στην Τουρκία.

Γιατί αναγκαστικά θα πρέπει να μπουν δασμοί και σε αυτά.....

Έχουμε παροιμίες για αυτά τα φαινόμενα.
Άμα σκάβεις το λακο του αλουνου, πέφτεις κι ο ίδιος μέσα ..
Άμα είσαι έξυπνο πουλί, από την μύτη πιάνεσαι.

Αν ήμουν Τούρκος θα έσκαγα στα γέλια.....
 
  • Like
Reactions: kosmous and koupa
Προσεξτε ενα λεπτο σημειο. Δεν μπαινουν δασμοι σε κινεζικες εταιρειες μονο, αλλα σε κινεζικης προελευσης αυτοκινητα. Μαλιστα, για να ειμαστε πιο σωστοι, υπηρχαν ηδη δασμοι (νομιζω 10%), αλλα αναπροσαρμοστηκαν προς τα πανω. Δεν εφαγαν δασμους μονο οι κινεζικες εταιρειες αλλα και η τεσλα που ειναι αμερικανικη, για τα model 3 που ερχονται απο την σαγκαη.
Ο λογος ειναι η, κατα την ΕΕ, επιχορηγηση στην διαδικασια κατασκευης των εν λογω EVs, απο το κινεζικο κρατος, η οποια τους δινει αδικο συγκριτικο πλεονεκτημα σε σχεση με αυτα που κατασκευαζονται σε αλλες χωρες.

Για τον λογο αυτο, δεν θα εχουμε δασμους (βασει της παρουσας αποφασης τουλαχιστον) σε αυτοκινητα κινεζικων εταιρειων που δεν εχουν κατασκευαστει επι κινεζικου εδαφους.
 
  • Like
Reactions: koupa
Ωραία πράγματα. Η Ε.Ε. όλα τα λύνει με δασμούς.....Αντί να κοιτάξουν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να ανταγωνιστούν στις τιμές τους κινέζους , βάζουν την ΕΕ να ρίχνει φόρους για να φρενάρει την επέλαση.
 
Πολύ καλά κάνει η Ε.Ε. στην προκειμένη περίπτωση.

Είναι από τους πιο βασικούς κανόνες του εμπορίου η απαγόρευση της επιδότησης του ιδιωτικού τομέα από τον δημόσιο. Είναι ο ορισμός του αθέμιτου ανταγωνισμού.

Αν οι Κινέζοι έπαιζαν με τους κανόνες (όπως κάνουν οι Ευρωπαίοι) δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα.
 
Ωραία πράγματα. Η Ε.Ε. όλα τα λύνει με δασμούς.....Αντί να κοιτάξουν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να ανταγωνιστούν στις τιμές τους κινέζους , βάζουν την ΕΕ να ρίχνει φόρους για να φρενάρει την επέλαση.
Δεν είναι τόσο απλό Τάσο. Αν δεις σε ένα μήνυμά μου πιο πίσω είχα αναρτήσει μια μελέτη που ανέλυε το συνολικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα των μπαταριών ίδιας τεχνολογίας ανάλογα με τη χώρα κατασκευής. Έτσι η ίδια ακριβώς μπαταρία επιβαρύνει πολλαπλάσιες φορές τη γη (βάση Life Cycle Analysis - LCA) όταν κατασκευάζεται στην Κίνα σε σχέση με το να κατασκευάζεται στην Ευρώπη λόγω του κανονιστικού πλαισίου στην ΕΕ.
Εκτός από αυτό που είπε ο Δημήτρης που ισχύει, πρέπει να καταλάβουμε ότι η συνολικά πιο βιώσιμη παραγωγή ακόμη και του ίδιου ακριβώς αγαθού κοστίζει και μάλιστα πολύ.

Έτσι οποιαδήποτε εταιρία εκτός ΕΕ που θέλει να πουλήσει εντός ΕΕ πρέπει να βάλει σε μια ζυγαριά όλες τις παραμέτρους, όπως οι δασμοί, το εργασιακό κόστος, την περιβαλλοντική νομοθεσία και το κόστος υλοποίησης των μέτρων που απαιτούνται.

Δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε πως η περιβαλλοντική νομοθεσία στη βιομηχανία της Τουρκίας είναι εξαιρετικά πιο large από ότι στην ΕΕ. Έτσι έκαναν τα μαθηματικά τους και είδαν ότι η Τουρκία είναι η χρυσή τομή μεταξύ του να μην πληρώνεις δασμούς, αλλά ταυτόχρονα να μην πληρώνεις το κόστος για πλήρη εφαρμογή της περιβαλλοντικής νομοθεσίας της ΕΕ.
 
Για τον λογο αυτο, δεν θα εχουμε δασμους (βασει της παρουσας αποφασης τουλαχιστον) σε αυτοκινητα κινεζικων εταιρειων που δεν εχουν κατασκευαστει επι κινεζικου εδαφους.
Γιατί τους είναι δύσκολο να κατηγορήσουν την Τουρκία για τους ίδιους λόγους αν χρειαστεί στο μέλλον; Είδες καμία απόδειξη;
Πολύ καλά κάνει η Ε.Ε. στην προκειμένη περίπτωση.

Είναι από τους πιο βασικούς κανόνες του εμπορίου η απαγόρευση της επιδότησης του ιδιωτικού τομέα από τον δημόσιο. Είναι ο ορισμός του αθέμιτου ανταγωνισμού.

Αν οι Κινέζοι έπαιζαν με τους κανόνες (όπως κάνουν οι Ευρωπαίοι) δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα.
Το ίδιο με πιο πάνω, είδατε καμία απόδειξη γι' αυτά που λέει η ΕΕ;

Φοροελαφρύνσεις και χαμηλού κόστους εργατικό δυναμικό παρέχουν, πουθενά δεν υπάρχει απόδειξη για χρηματοδότηση. Μη τρώτε το σανό της ΕΕ.
 
  • Haha
Reactions: chocbhed
Διοτι ποτε δεν εχει κατηγορηθει για κατι τετοιο καμμια εταιρεις που εχει εργοστασιο στην τουρκια (πχ toyota)
 
Γιατί τους είναι δύσκολο να κατηγορήσουν την Τουρκία για τους ίδιους λόγους αν χρειαστεί στο μέλλον; Είδες καμία απόδειξη;

Το ίδιο με πιο πάνω, είδατε καμία απόδειξη γι' αυτά που λέει η ΕΕ;

Φοροελαφρύνσεις και χαμηλού κόστους εργατικό δυναμικό παρέχουν, πουθενά δεν υπάρχει απόδειξη για χρηματοδότηση. Μη τρώτε το σανό της ΕΕ.
Σοβαρά τώρα; Μιλάς για το πιο διεφθαρμένο καθεστώς του πλανήτη, με τα πλεον αδιαφανή δημόσια οικονομικά, όπου καθε τρεις και λίγο κάποιος αξιωματούχος καταδικάζεται σε θάνατο για κατάχρηση, ή εξαφανίζεται για άγνωστους λόγους.
 
  • Like
Reactions: avpap
Σοβαρά τώρα; Μιλάς για το πιο διεφθαρμένο καθεστώς του πλανήτη, με τα πλεον αδιαφανή δημόσια οικονομικά, όπου καθε τρεις και λίγο κάποιος αξιωματούχος καταδικάζεται σε θάνατο για κατάχρηση, ή εξαφανίζεται για άγνωστους λόγους.
και οχι μονο αξιωματουχοι. Τα τελευταια χρονια εξαφανιζονται και CEOs ιδιωτικων εταιρειων. Επισης, επικρατει χαος στον τραπεζικο και κατασκευαστικο τομεα τους.
 
Γιατί τους είναι δύσκολο να κατηγορήσουν την Τουρκία για τους ίδιους λόγους αν χρειαστεί στο μέλλον; Είδες καμία απόδειξη;

Το ίδιο με πιο πάνω, είδατε καμία απόδειξη γι' αυτά που λέει η ΕΕ;

Φοροελαφρύνσεις και χαμηλού κόστους εργατικό δυναμικό παρέχουν, πουθενά δεν υπάρχει απόδειξη για χρηματοδότηση. Μη τρώτε το σανό της ΕΕ.
Υπάρχουν αποδείξεις. Δες το παρακάτω άρθρο:

Που βασίστηκε στα δεδομένα της ανάλυσης του OECD:

Αυτό απαντά βασικά στο αν και σε ποιο ύψος παίρνουν επιδοτήσεις. Αυτό είναι η αλήθεια.

Δεν απαντά βέβαια πόσο βοηθούν αυτές οι επιδοτήσεις. Υπάρχουν ενδείξεις πως δεν είναι και τόσο καλή η αξιοποίηση αυτών των χρημάτων
 
  • Like
Reactions: athlon6401
Υπάρχουν αποδείξεις. Δες το παρακάτω άρθρο:

Που βασίστηκε στα δεδομένα της ανάλυσης του OECD:

Αυτό απαντά βασικά στο αν και σε ποιο ύψος παίρνουν επιδοτήσεις. Αυτό είναι η αλήθεια.

Δεν απαντά βέβαια πόσο βοηθούν αυτές οι επιδοτήσεις. Υπάρχουν ενδείξεις πως δεν είναι και τόσο καλή η αξιοποίηση αυτών των χρημάτων
Ωραία τα links. Αλλά εγώ βλέπω ένα 3-3,5% βοήθεια από το κράτος. Πως δικαιολογούν στην ΕΕ 40% δασμό από αυτό;