Το παραπάνω μήνυμα είναι σπάνιο παράδειγμα μηνύματος που δεν ισχύει κυριολεκτικά ούτε λέξη από αυτά που γράφτηκαν.
Όλα αυτά έχουν αναλυθεί σε προηγούμενες σελίδες.
Όλα αυτά έχουν αναλυθεί σε προηγούμενες σελίδες.
Φυσικές πηγές υδρογόνου στο έδαφος; Σοβαρά τώρα;Η ηλεκτροκίνηση δεν φαίνεται να έχει μέλλον και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα μόνο μικρό δεν είναι και οι πρώτες ύλες για τις μπαταρίες δυστυχώς περιορισμένες και ανήκουν σε λίγους.
Η μόνη βιώσιμη λύση σε καύσιμο είναι το υδρογόνο με μηδενικό αποτύπωμα στο περιβάλλον,φυσικές πηγές του στοιχείου στο έδαφος και μπορούν εύκολα να το έχουν όλοι.
Sent from my iPhone 15 Pro using Tapatalk
Στο δικό μας αμαξοστάσιο κολλήσαμε για γελοίο λόγο..![]()
Εγκαινιάστηκε ο σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων του ΟΑΣΘ
O σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων του ΟΑΣΘ είναι μια σημαντική υποδομή κόστους περίπου 10 εκ. ευρώ, η οποία ολοκληρώθηκε σε χρόνο–ρεκόρ, όπου φορτίζονται καθημερινά τα 110 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ.www.4troxoi.gr
Άρα είναι εφικτό να γίνονται πράγματα γρήγορα αν υπάρχει η πολιτική βούληση..
Ναι τυχαίνει καμία φορά , μιά στις εκατό χιλιάδες....![]()
Εγκαινιάστηκε ο σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων του ΟΑΣΘ
O σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων του ΟΑΣΘ είναι μια σημαντική υποδομή κόστους περίπου 10 εκ. ευρώ, η οποία ολοκληρώθηκε σε χρόνο–ρεκόρ, όπου φορτίζονται καθημερινά τα 110 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ.www.4troxoi.gr
Άρα είναι εφικτό να γίνονται πράγματα γρήγορα αν υπάρχει η πολιτική βούληση..
Τι νομίζεις, δεν είναι χαζοί σαν εμένα που αγόρασα πρώτα κράνος και μετά παπί, φανταζεσαι να βαλεις φορτιστές και να μην έρθουν τα λεωφορεία; τι θα τους κάνεις; Πρέπει να είσαι σίγουρος.Είναι λογικό οι φορτιστές να μπαίνουν μετά την αγορά 100 λεωφορείων;
Είναι λογικό οι φορτιστές να μπαίνουν μετά την αγορά 100 λεωφορείων;
Θεωρω οτι εκανε δυο λαθη. Το ενα ηταν οτι δαπανησε πολυ χρονο στη λαρισα ωστε να φορτισει εως το 100% και το δευτερο οτι κινηθηκε πανω απο το νομιμο οριο ταχυτητας, οποτε επεσαν εξω οι υπολογισμοι του navi. Αν ηθελε να κανει το ταξιδι στον συντομοτερο δυνατο χρονο, θα επρεπε να ειχε φορτισει εως το 80% στη λαρισα και να ειχε βαλει στο προγραμμα απο την αρχη, την φορτιση στην αταλαντηΕ ναι αλλά το 1% με το οποίο θα έφτανε (σε ιδανικές συνθήκες) σου βγάζει ένα άγχος. Αν τύχει κάτι απρόοπτο μπορεί και να μείνεις.
Στα σχόλια στο youtube λέει ακριβώς αυτό. Έχει το lrΘεωρω οτι εκανε δυο λαθη. Το ενα ηταν οτι δαπανησε πολυ χρονο στη λαρισα ωστε να φορτισει εως το 100% και το δευτερο οτι κινηθηκε πανω απο το νομιμο οριο ταχυτητας, οποτε επεσαν εξω οι υπολογισμοι του navi. Αν ηθελε να κανει το ταξιδι στον συντομοτερο δυνατο χρονο, θα επρεπε να ειχε φορτισει εως το 80% στη λαρισα και να ειχε βαλει στο προγραμμα απο την αρχη, την φορτιση στην αταλαντη
Δεν θυμαμαι ποιο 3αρι εχει, το lr ή το sr
Εν τω μεταξυ, υπαρχει σοβαρη πιθανοτητα αν εκανε αυτο που το προτεινε το navi (δηλ να χαμηλωσει λιγο ταχυτητα ωστε να φτασει η μπαταρια μεχρι το σπιτι του) να ειχε συνολικο χρονο ταξιδιου λιγοτερο απο αυτον που εκανε τελικα με τη σταση/φορτιση.
Θα μπορούσε και να κλείσει τον κλιματισμό. Το είχε κάνει σε ένα άλλο ταξίδι και έβαλε σκούφο για να φτάσει.
κανενας (λογικος ανθρωπος) δεν καθεται να φορτισει μια ωρα σε ταχυφορτιστη. Μονο σε AC οπου δεν σε νοιαζει ιδιαιτερα η αναμονη γιατι κανεις κατι αλλο ταυτοχροναΠαιδιά, η αυτονομία, ότι και να πεί, όποιος και να το πεί, σε ταξίδι συνεχίζει να είναι το μοναδικό πρόβλημα των BEV. Για να κάνεις ταξίδι 3 ωρών από τη Λάρισα στην Αθήνα να θέλεις 1 ώρα αναμονή για φόρτιση -και σε superchargers, το λιγότερο είναι μη ιδεατή κατάσταση. Θα το κάνεις για να φτάσεις, αλλά δεν θα πείς "πάντα ονειρευόμουν να πιώ καφέ στο ΣΕΑ της Λάρισας".
Θεωρω οτι εκανε δυο λαθη. Το ενα ηταν οτι δαπανησε πολυ χρονο στη λαρισα ωστε να φορτισει εως το 100% και το δευτερο οτι κινηθηκε πανω απο το νομιμο οριο ταχυτητας, οποτε επεσαν εξω οι υπολογισμοι του navi. Αν ηθελε να κανει το ταξιδι στον συντομοτερο δυνατο χρονο, θα επρεπε να ειχε φορτισει εως το 80% στη λαρισα και να ειχε βαλει στο προγραμμα απο την αρχη, την φορτιση στην αταλαντη
Ο ΠΑΘΕ στο μεγαλύτερο μέρος του έχει όριο τα 120. Πολύ λίγα σημεία έχουν 130. 130 έχει η Εγνατία σε μεγάλο μέρος της.Με 120 ανέφερε ότι πήγαινε, αυτό είναι αρκετά πιο κάτω από το νόμιμο όριο σε αυτοκινητόδρομο στην Ελλάδα (130+10%=143).
Ο ΠΑΘΕ στο μεγαλύτερο μέρος του έχει όριο τα 120. Πολύ λίγα σημεία έχουν 130. 130 έχει η Εγνατία σε μεγάλο μέρος της.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.