Αυτοκινητιστικά νέα

Το παραπάνω μήνυμα είναι σπάνιο παράδειγμα μηνύματος που δεν ισχύει κυριολεκτικά ούτε λέξη από αυτά που γράφτηκαν.

Όλα αυτά έχουν αναλυθεί σε προηγούμενες σελίδες.
 
Η ηλεκτροκίνηση δεν φαίνεται να έχει μέλλον και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα μόνο μικρό δεν είναι και οι πρώτες ύλες για τις μπαταρίες δυστυχώς περιορισμένες και ανήκουν σε λίγους.
Η μόνη βιώσιμη λύση σε καύσιμο είναι το υδρογόνο με μηδενικό αποτύπωμα στο περιβάλλον,φυσικές πηγές του στοιχείου στο έδαφος και μπορούν εύκολα να το έχουν όλοι.


Sent from my iPhone 15 Pro using Tapatalk
Φυσικές πηγές υδρογόνου στο έδαφος; Σοβαρά τώρα;

Το υδρογόνο που χρησιμοποιείται σήμερα παράγεται κατά 99% από steam reforming, οπότε ΔΕΝ έχει μηδενικό αποτύπωμα. Επίσης είναι το πιο μικρό μόριο στο σύμπαν, άρα πολύ δύσκολα διαχειρίσιμο.
Μπαταρίες θα έχουμε σύντομα από Νάτριο. Λόγω βάρους θα μπουν μόνο σε μικρής αυτονομίας BEV αλλά θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην αποθήκευση ενέργειας από ΑΠΕ που τώρα χάνεται.
 

Άρα είναι εφικτό να γίνονται πράγματα γρήγορα αν υπάρχει η πολιτική βούληση..
 

Άρα είναι εφικτό να γίνονται πράγματα γρήγορα αν υπάρχει η πολιτική βούληση..
Στο δικό μας αμαξοστάσιο κολλήσαμε για γελοίο λόγο..
Σκάφτηκε περιμετρικά το μισό, έχουμε και μια τεράστια τρύπα 2 μέτρα βάθος και δεν έχουμε χώρο να παρκάρουμε τα diesel..
Σήμερα σχόλασα έξω , νωρίς νωρίς.. αύριο αν το θυμηθώ θα βγάλω μια φωτογραφία τα χάλια μας....
 

Άρα είναι εφικτό να γίνονται πράγματα γρήγορα αν υπάρχει η πολιτική βούληση..
Ναι τυχαίνει καμία φορά , μιά στις εκατό χιλιάδες....😁
 
Είναι λογικό οι φορτιστές να μπαίνουν μετά την αγορά 100 λεωφορείων;
Τι νομίζεις, δεν είναι χαζοί σαν εμένα που αγόρασα πρώτα κράνος και μετά παπί, φανταζεσαι να βαλεις φορτιστές και να μην έρθουν τα λεωφορεία; τι θα τους κάνεις; Πρέπει να είσαι σίγουρος.
 
  • Like
Reactions: karajim80
Είναι λογικό οι φορτιστές να μπαίνουν μετά την αγορά 100 λεωφορείων;

Λογικό, όχι. Αλλά είναι τόσο χαοτική η φύση των Δημόσιων διαγωνισμών που δεν μπορείς να εξασφαλίσεις ότι θα γίνουν όλα με την σειρά που πρέπει, εκτός αν έχεις την πολυτέλεια να μπορείς να τρέχεις τους διαγωνισμούς σειριακά. Αλλά τότε θα γκρινιάζαμε ότι φτιάχτηκαν οι φορτιστές και κάθονται επειδή δεν έχουν έρθει ακόμα τα Λ/Φ, κ.ο.κ.
 
Αυτό που πραγματικά αξίζει στο video είναι το τελευταίο λεπτό.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Αυτό που λείπει είναι το πόσο θα κόστιζε αν δεν είχε τα δωρεάν χιλιόμετρα.
 
Δεν μας λέει τίποτα καινούργιο. Αυτά που ξέρουμε λέει και μπράβο του που το παραδέχεται αυτός τουλάχιστον.
Οι δικαιολογίες περί "ξεπιάσματος" για να φορτίσεις (για να μην πας με 50 στο δρόμο) μόνο γέλιο βγάζουν.
Είπαμε: υπάρχουν σοβαρά μειονεκτήματα , είτε θέλετε είτε δεν θέλετε να το παραδεχτείτε.
 
  • Like
Reactions: vlad66 and Pleo
Εν τω μεταξυ, υπαρχει σοβαρη πιθανοτητα αν εκανε αυτο που το προτεινε το navi (δηλ να χαμηλωσει λιγο ταχυτητα ωστε να φτασει η μπαταρια μεχρι το σπιτι του) να ειχε συνολικο χρονο ταξιδιου λιγοτερο απο αυτον που εκανε τελικα με τη σταση/φορτιση.
 
Ε ναι αλλά το 1% με το οποίο θα έφτανε (σε ιδανικές συνθήκες) σου βγάζει ένα άγχος. Αν τύχει κάτι απρόοπτο μπορεί και να μείνεις.
 
Ε ναι αλλά το 1% με το οποίο θα έφτανε (σε ιδανικές συνθήκες) σου βγάζει ένα άγχος. Αν τύχει κάτι απρόοπτο μπορεί και να μείνεις.
Θεωρω οτι εκανε δυο λαθη. Το ενα ηταν οτι δαπανησε πολυ χρονο στη λαρισα ωστε να φορτισει εως το 100% και το δευτερο οτι κινηθηκε πανω απο το νομιμο οριο ταχυτητας, οποτε επεσαν εξω οι υπολογισμοι του navi. Αν ηθελε να κανει το ταξιδι στον συντομοτερο δυνατο χρονο, θα επρεπε να ειχε φορτισει εως το 80% στη λαρισα και να ειχε βαλει στο προγραμμα απο την αρχη, την φορτιση στην αταλαντη

Δεν θυμαμαι ποιο 3αρι εχει, το lr ή το sr
 
Θεωρω οτι εκανε δυο λαθη. Το ενα ηταν οτι δαπανησε πολυ χρονο στη λαρισα ωστε να φορτισει εως το 100% και το δευτερο οτι κινηθηκε πανω απο το νομιμο οριο ταχυτητας, οποτε επεσαν εξω οι υπολογισμοι του navi. Αν ηθελε να κανει το ταξιδι στον συντομοτερο δυνατο χρονο, θα επρεπε να ειχε φορτισει εως το 80% στη λαρισα και να ειχε βαλει στο προγραμμα απο την αρχη, την φορτιση στην αταλαντη

Δεν θυμαμαι ποιο 3αρι εχει, το lr ή το sr
Στα σχόλια στο youtube λέει ακριβώς αυτό. Έχει το lr
 
  • Like
Reactions: avpap
Εν τω μεταξυ, υπαρχει σοβαρη πιθανοτητα αν εκανε αυτο που το προτεινε το navi (δηλ να χαμηλωσει λιγο ταχυτητα ωστε να φτασει η μπαταρια μεχρι το σπιτι του) να ειχε συνολικο χρονο ταξιδιου λιγοτερο απο αυτον που εκανε τελικα με τη σταση/φορτιση.

Θα μπορούσε και να κλείσει τον κλιματισμό. Το είχε κάνει σε ένα άλλο ταξίδι και έβαλε σκούφο για να φτάσει.
Παιδιά, η αυτονομία, ότι και να πεί, όποιος και να το πεί, σε ταξίδι συνεχίζει να είναι το μοναδικό πρόβλημα των BEV. Για να κάνεις ταξίδι 3 ωρών από τη Λάρισα στην Αθήνα να θέλεις 1 ώρα αναμονή για φόρτιση -και σε superchargers, το λιγότερο είναι μη ιδεατή κατάσταση. Θα το κάνεις για να φτάσεις, αλλά δεν θα πείς "πάντα ονειρευόμουν να πιώ καφέ στο ΣΕΑ της Λάρισας".
 
Θα μπορούσε και να κλείσει τον κλιματισμό. Το είχε κάνει σε ένα άλλο ταξίδι και έβαλε σκούφο για να φτάσει.

αυτο ειναι απλα αστειο. Μονο τρολ για το χαβαλε θα το εκανε.
Παιδιά, η αυτονομία, ότι και να πεί, όποιος και να το πεί, σε ταξίδι συνεχίζει να είναι το μοναδικό πρόβλημα των BEV. Για να κάνεις ταξίδι 3 ωρών από τη Λάρισα στην Αθήνα να θέλεις 1 ώρα αναμονή για φόρτιση -και σε superchargers, το λιγότερο είναι μη ιδεατή κατάσταση. Θα το κάνεις για να φτάσεις, αλλά δεν θα πείς "πάντα ονειρευόμουν να πιώ καφέ στο ΣΕΑ της Λάρισας".
κανενας (λογικος ανθρωπος) δεν καθεται να φορτισει μια ωρα σε ταχυφορτιστη. Μονο σε AC οπου δεν σε νοιαζει ιδιαιτερα η αναμονη γιατι κανεις κατι αλλο ταυτοχρονα
 
Δεν υπάρχει επιστροφή.


Aναδημοσιεύω από https://www.newsauto.gr/news/ta-ilektrika-xeperasan-se-polisis-ta-diesel/

Πριν από μερικούς μήνες αν μας έλεγαν ότι οι πωλήσεις αυτοκινήτων που μπαίνουν στην… πρίζα θα περνούσαν αυτές των diesel σίγουρα δεν θα το πιστεύαμε. Πόσο μάλιστα στην Ελλάδα, που το αγοραστικό κοινό δεν έχει δείξει και ιδιαίτερη αγάπη για αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν μπαταρίες.

Ιούνιος 2024
Επαναφορτιζόμενα 9,5%
Diesel 7,3%

Ιανουάριος – Ιούνιος 2024
Επαναφορτιζόμενα 9,5%
Diesel 9,2%

Ιούνιος 2024 (όλα τα καύσιμα)
Υβριδικά 45,6%
Βενζίνη 36,9%
Επαναφορτιζόμενα 9,5%
Diesel 7,4%
Υγραέριο 0,7%
Φυσικό αέριο 0,0%
 
Θεωρω οτι εκανε δυο λαθη. Το ενα ηταν οτι δαπανησε πολυ χρονο στη λαρισα ωστε να φορτισει εως το 100% και το δευτερο οτι κινηθηκε πανω απο το νομιμο οριο ταχυτητας, οποτε επεσαν εξω οι υπολογισμοι του navi. Αν ηθελε να κανει το ταξιδι στον συντομοτερο δυνατο χρονο, θα επρεπε να ειχε φορτισει εως το 80% στη λαρισα και να ειχε βαλει στο προγραμμα απο την αρχη, την φορτιση στην αταλαντη

Με 120 ανέφερε ότι πήγαινε, αυτό είναι αρκετά πιο κάτω από το νόμιμο όριο σε αυτοκινητόδρομο στην Ελλάδα (130+10%=143).
 
Με 120 ανέφερε ότι πήγαινε, αυτό είναι αρκετά πιο κάτω από το νόμιμο όριο σε αυτοκινητόδρομο στην Ελλάδα (130+10%=143).
Ο ΠΑΘΕ στο μεγαλύτερο μέρος του έχει όριο τα 120. Πολύ λίγα σημεία έχουν 130. 130 έχει η Εγνατία σε μεγάλο μέρος της.
 
Ο ΠΑΘΕ στο μεγαλύτερο μέρος του έχει όριο τα 120. Πολύ λίγα σημεία έχουν 130. 130 έχει η Εγνατία σε μεγάλο μέρος της.

Και πάλι μιλάμε για 133 με όριο τα 120.

Κι εδώ ο τύπος είχε Tesla long range και αναγκάστηκε να κάνει δύο στάσεις... . Που να είχε κανένα πιο προσιτό αμάξι δηλαδή ηλεκτρικό.

Ακόμα έχουν δρόμο να διανύσουν αφού είναι έτσι τα πράγματα. Για ταξίδι δεν κάνουν. Μέχρι περιαστικές διαδρομές είναι ΟΚ.

Τα 600 και 700 που έχουν range ακόμα και τα φτηνά ήπια υβριδικά που κάνουν κάτω από 20 χιλιάρικα, τα βλέπουν με το κυαλι.

Τα 130 όριο από την κάτω μεριά είναι πολύ συχνότερα.
Με μια ταχύτητα 140 η οποία είναι νόμιμη, η κατανάλωση είναι λίγο πάνω από τα 5 λίτρα, 5.2 μαζί με τον κλιματισμο. Βγάζεις άνετα πολλά χιλιόμετρα πια και χωρίς άγχος.
 
Last edited: