Αυτοκινητιστικά νέα

ελα ομως που τελικα η adac δεν εγραψε τετοια πραγματα, το newsauto τα εγραψε.
Επειδή το έψαξα χτες και μίλησα με το συντάκτη , αυτοί έχουν μία συνδρομή Press απ όπου αντλούν τα στοιχεία.
Όσο για το Hyundai με βάση το WLTP είναι 614 χ 2 = 1228 θεωρητικά πάντα . Αυτό έβγαλε 900 με τη συνθήκες που περιγράφει .Γιατί δεν είναι εφικτό αυτό με 1 φόρτιση ?

Δε μιλάω για Ελλάδα κ το ρεαλιστικό που δίνει η Autohellas με αυτές τις δικές μας συνθήκες .

Πχ Σε ηλεκτρικό δικό μας έχει WLTP 470 αλλά με τη ζέστη έχω 320 ! Ενώ με νορμάλ συνθήκες έχω 400.
Και πάλι όμως τα νούμερα αυτά διαφέρουν πολλές φορές προς τα πάνω και λόγω συνθηκών , στυλ οδήγησης αφού προϋπολογίζει.
 
Last edited:
Επειδή το έψαξα χτες και μίλησα με το συντάκτη , αυτοί έχουν μία συνδρομή Press απ όπου αντλούν τα στοιχεία.
Όσο για το Hyundai με βάση το WLTP είναι 614 χ 2 = 1228 θεωρητικά πάντα . Αυτό έβγαλε 900 με τη συνθήκες που περιγράφει .Γιατί δεν είναι εφικτό αυτό με 1 φόρτιση ?

Δε μιλάω για Ελλάδα κ το ρεαλιστικό που δίνει η Autohellas με αυτές τις δικές μας συνθήκες .

Πχ Σε ηλεκτρικό δικό μας έχει WLTP 470 αλλά με τη ζέστη έχω 320 ! Ενώ με νορμάλ συνθήκες έχω 400.
Και πάλι όμως τα νούμερα αυτά διαφέρουν πολλές φορές προς τα πάνω και λόγω συνθηκών , στυλ οδήγησης αφού προϋπολογίζει.
το 614 Χ2 απο που προκυπτει;
https://ev-database.org/car/1718/Hyundai-IONIQ-6-Long-Range-2WD

614 ειναι wltp tel
545 ειναι wltp teh

στο δικινητο με την μεγαλη μπαταρια
 


με τις μαμά δισκόπλακες που έχουν γίνει σε πάχος...δίσκοι βινυλίου.
Μια χαρά είναι το βινύλιο....εδώ σε έκδοση διαφανούς βινυλίου 😄😄

(δεν είναι φωτοσοπ..είναι πραγματικότητα στην Κρήτη 😵‍💫)
 

Attachments

  • δδ.jpg
    δδ.jpg
    490.7 KB · Views: 32
Από προσωπική εμπειρία λόγο ηλεκτρικού αλλά ας μιλήσει κ ο ΔΔ , δε μένουμε στα χαρτιά κ τι γράφουν αφού η καθημερινότητα δείχνει ότι μπορούν να τα κάνουν με αυτές τις ταχύτητες του τεστ .

Γι αυτό κ έχω εμπιστοσύνη σε αυτά που γράφει το ADAC διότι είναι φορέας με την υψηλότερη αξιοπιστία σε αυτά που γράφει .Εξάλλου δε θα ρίσκαραν να γράψουν μούφα με την καμία .

Είδες ότι και στο link με τη database τα Γερμανικά ΜΒ είναι ψηλά με το Lucid αλλά στην πράξη άλλα βγήκαν
 
Φίλοι να ρωτήσω κάτι σημαντικό το οποίο δεν ξέρω τι ισχύει ακριβώς.

Έστω κινούμαστε στην δεξιά λωρίδα με 100 χλμ/ώρα, μέσα σε τούνελ.
Επιτρέπεται να μας προσπερνάνε με 120 130 από την αριστερή λωρίδα μέσα στο τούνελ;

Έχω 30 χρόνια οδηγός Γερμανία Δανία Γαλλία δεν θυμάμαι τι όρια είχαν εκεί ούτε τι ίσχυε στο εξωτερικό και στα ταξίδια προς Ελλάδα Αυστρία Ιταλία κλπ
Κάπου είδα μια φωτογραφία σε ένα τούνελ με ένα φοβερό ατύχημα και θέτω το ερώτημα προς συζήτηση αλλά να μάθουμε τι ισχύει πραγματικά όχι εικασίες στην Ελλάδα τουλάχιστον.
 
Αμα αρχίσουμε τι ισχύει κ τι δεν ισχύει καλό ξημέρωμα .

Τι ταχύτητα γράφει στο τούνελ ? 100 ? ναι

Όλα τα ορια παραπάνω είναι παράνομα όπως κ το προσπέρασμα .Απλά .

Μην πλατιάσουμε
 
Πάντως ειλικρινά, έχει πετύχει ποτέ κανείς σας με τα παλιά μας κλασσικά βενζινοκίνητα την κατανάλωση που δίνει η εταιρία; ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ
Ίσως για κάποια ιδιαίτερη διαδρομή να τα πετύχεις ή και να πας και με χαμηλότερα νούμερα κατανάλωσης.
Στο Peugeot 3008 έδινε μεικτό κύκλο 7.6L/100km αν θυμάμαι καλά. Μέση κατανάλωση όλα αυτά τα χρόνια 8.8 l/100 km. Ναι αν τύχει και είμαι σε επαρχειακό και πάω με 60-90 καίει 4 l/100 km. Να μην μιλήσω για το ford που οκ αν αλλάζεις στις 1500 στροφές που σου λέει ο υπολογιστής του αυτοκινήτου μπορεί να αγγίξεις τις θεωρητικές καταναλώσεις, αλλά μόλις πατήσεις το πεντάλ άστα να πάνε που πάει.
 
Αμα αρχίσουμε τι ισχύει κ τι δεν ισχύει καλό ξημέρωμα .

Τι ταχύτητα γράφει στο τούνελ ? 100 ? ναι

Όλα τα ορια παραπάνω είναι παράνομα όπως κ το προσπέρασμα .Απλά .

Μην πλατιάσουμε
Αν θυμάμαι καλά, αν το τούνελ έχει μόνο μια λωρίδα κυκλοφορίας, απλά δεν περνάς και απαγορεύεται και είναι επικίνδυνο.
Αν έχει πάνω από μια λωρίδα μπορείς να προσπεράσεις χωρίς να βγεις στο αντίθετο αρκεί να μην ξεπεράσεις το όριο ταχύτητας. Αυτό προϋποθέτει ότι το αργό όχημα κινείται δεξιά και εσύ είσαι με ΙΧ. Επίσης προϋποθέτει ότι είναι διακεκομένη η διαχωριστική των λωρίδων στην ίδια κυκλοφορία.

Πάντως το παρακάτω λέει ότι πρέπει να γίνει μελέτη για να επιτραπεί η προσπέραση σε τούνελ από βαρύ όχημα όταν υπάρχουν από 2 και πάνω λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας.
 
Γιώργο δε ρωτάει αυτό . Μιλάει για τα δικά μας τουνελ που έχουν πχ 2 λωρίδες κυκλοφορίας με 1 κατεύθυνση , όχι τα αμφίδρομα.
 
Πάντως ειλικρινά, έχει πετύχει ποτέ κανείς σας με τα παλιά μας κλασσικά βενζινοκίνητα την κατανάλωση που δίνει η εταιρία; ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ
Ίσως για κάποια ιδιαίτερη διαδρομή να τα πετύχεις ή και να πας και με χαμηλότερα νούμερα κατανάλωσης.
Στο Peugeot 3008 έδινε μεικτό κύκλο 7.6L/100km αν θυμάμαι καλά. Μέση κατανάλωση όλα αυτά τα χρόνια 8.8 l/100 km. Ναι αν τύχει και είμαι σε επαρχειακό και πάω με 60-90 καίει 4 l/100 km. Να μην μιλήσω για το ford που οκ αν αλλάζεις στις 1500 στροφές που σου λέει ο υπολογιστής του αυτοκινήτου μπορεί να αγγίξεις τις θεωρητικές καταναλώσεις, αλλά μόλις πατήσεις το πεντάλ άστα να πάνε που πάει.
Αν μπορούσαμε στα ηλεκτροκίνητα να έχουμε χρόνους φόρτισης παρόμοιους με το γέμισμα σε βενζινάδικο δεν θα μας απασχολούσε η αυτονομία τους. Σε συνδιασμό βέβαια με τον αριθμό των βενζινάδικων ειδικά εκτός των μεγάλων πόλεων.
 
Η σημανση που εχω δει πριν απο τουνελ ειναι (μειωμενα) ορια ταχυτητας και "απαγορευται η προσπεραση". Εν τω μεταξυ, οι λωριδες μεσα στο τουνελ ειναι διακεκομμένες. Υποθετω οτι μπορεις να περασεις πιο αργο οχημα, αν βρισκεσαι ηδη σε λωριδα που το προσπερναει. Δηλ, υποθετω οτι το ολο ζητημα ειναι να μην αλλαζεις λωριδα.
Αν και ειμαι σιγουρος οτι ο κοκ θα γραφει κατι τελειως κουφο :)
 
Στα τούνελ της ΠΑΘΕ δεν έχει γενικά απαγόρευση προσπέρασης, έχει απαγόρευση προσπέρασης για τα φορτηγά. Τα όρια είναι συνήθως 80, και καμιά φορά 100. Δεδομένου ότι οι νταλίκες δεν κόβουν καθόλου και ποτέ, είναι αδύνατον να πας με κάτω από 90.
 
Η σημανση που εχω δει πριν απο τουνελ ειναι (μειωμενα) ορια ταχυτητας και "απαγορευται η προσπεραση". Εν τω μεταξυ, οι λωριδες μεσα στο τουνελ ειναι διακεκομμένες. Υποθετω οτι μπορεις να περασεις πιο αργο οχημα, αν βρισκεσαι ηδη σε λωριδα που το προσπερναει. Δηλ, υποθετω οτι το ολο ζητημα ειναι να μην αλλαζεις λωριδα.
Αν και ειμαι σιγουρος οτι ο κοκ θα γραφει κατι τελειως κουφο :)

Απλά γράφει ότι απαγορεύεται η προσπέραση όταν υπάρχει 1 ρεύμα ανά κατεύθυνση.
 
Στα τούνελ της ΠΑΘΕ δεν έχει γενικά απαγόρευση προσπέρασης, έχει απαγόρευση προσπέρασης για τα φορτηγά. Τα όρια είναι συνήθως 80, και καμιά φορά 100. Δεδομένου ότι οι νταλίκες δεν κόβουν καθόλου και ποτέ, είναι αδύνατον να πας με κάτω από 90.
Επειδή έχει τουλάχιστον 2 λωρίδες ανά ρεύμα κατά βάση επιτρέπεται η προσπέραση. Όμως βάσει της Ευρωπαϊκής ντιρεκτίβας που παρέθεσα νωρίτερα έκαναν ανάλυση ρίσκου και αποφάσισαν να απαγορεύσουν τις προσπεράσεις από βαριά οχήματα.
 
Η δεξιά λωρίδα κινεται με 90 - 100 χλμ, η αριστερή 110-120+ μέσα στα τούνελ.
Άρα υπάρχει μια μόνιμη παραβίαση του ορίου μέσα στα τούνελ; Δεδομένου ότι το όριο σε Ολυμπία Εγνατία Ιόνια είναι 80 χλμ
Ποιος το επιτρέπει αυτό;

Όταν γίνει το πρώτο μπαμ συνεχίζεται με καραμπολα μέσα σε τούνελ δεν συμαζευεται με τίποτα πάντως.
 
Η δεξιά λωρίδα κινεται με 90 - 100 χλμ, η αριστερή 110-120+ μέσα στα τούνελ.
Άρα υπάρχει μια μόνιμη παραβίαση του ορίου μέσα στα τούνελ; Δεδομένου ότι το όριο σε Ολυμπία Εγνατία Ιόνια είναι 80 χλμ
Ποιος το επιτρέπει αυτό;

Όταν γίνει το πρώτο μπαμ συνεχίζεται με καραμπολα μέσα σε τούνελ δεν συμαζευεται με τίποτα πάντως.
πριν απο καθε τουνελ υπαρχουν σηματα με οριο ταχυτητας που ισχυει μεσα στο τουνελ, τουλαχιστον αυτο ισχυει για τα "κανονικα" (και οχι κατι πολυ μικρα) τουνελ. Απο οτι θυμαμαι, τα ορια σε ολα τα τουνελ που εδω δει στην ελλαδα ειναι κατω απο 100χλμ. Νομιζω ειναι 80-90 συνηθως. Επομενως αυτο που γραφεις στην πρωτη προταση δεν ισχυει (για κινηση εντος των τουνελ), αλλα τι κανουν και κανουμε ολοι μας.
 
πριν απο καθε τουνελ υπαρχουν σηματα με οριο ταχυτητας που ισχυει μεσα στο τουνελ, τουλαχιστον αυτο ισχυει για τα "κανονικα" (και οχι κατι πολυ μικρα) τουνελ. Απο οτι θυμαμαι, τα ορια σε ολα τα τουνελ που εδω δει στην ελλαδα ειναι κατω απο 100χλμ. Νομιζω ειναι 80-90 συνηθως. Επομενως αυτο που γραφεις στην πρωτη προταση δεν ισχυει (για κινηση εντος των τουνελ), αλλα τι κανουν και κανουμε ολοι μας.
Ειλικρινά δεν με βοηθάς και με μπερδεύεις με το μήνυμα σου. Εννοώ τι ισχύει; Ξέρεις τι ισχύει πραγματικά;

Γράφω τι αντιμετωπίζω εγώ σε Ολυμπία Εγνατία Ιονία.

το όριο είναι 80 χλμ.
Η δεξιά λωρίδα κινείται με πάνω απο 80 χλμ/ωρα. Η αριστερή λωρίδα κινείται με πάνω από 100 χλμ/ωρα. Δηλαδή ασταμάτητα η μια λωρίδα προσπερνάει την άλλη συνεχώς.

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με αυτά που έγραψες, ειναι παράνομο είναι νομιμο; Δεν μπορεί να ισχύουν δυο πράγματα. ή ισχυει το ένα ή το άλλο.

Αφορμή για αυτά που γράφω είναι ότι είδα ένα λεωφορείο σε μια φωτογραφία που χτύπησε στην εισοδο ενος τουνελ κάπου στην Ευρώπη, και θυμήθηκα ένα ατύχημα μέσα σε τούνελ στο αμβούργο αρχες δεκαετιας του 2000, που είχε κλείσει η κυκλοφορία και έβγαζαν έβγαζαν έβγαζαν οι γερανοί αυτοκίνητα απο καραμπόλα που είχε γινει μέσα.