Αυτοκινητιστικά νέα

Το πιο γρήγορο το 2025 θα είναι το ηλεκτρικό αλλά και εκείνο που θα κάνει καλύτερο βρουμ βρουμ. Ο ήχος αλλά και η εξαγωγή του αέρα στην εξάτμιση (ΟΚ δεν είναι με την κλασική έννοια του όρου εξάτμιση) είναι ίδια όπως εκείνου με τον μεγάλο V8. Αυτός δεν θα υπάρχει στο μοντέλο του 2025.
Σε άλλο βίντεο που είδα, εάν πας από πίσω και πατηθεί το γκάζι, κυριολεκτικά τον αέρα τον αισθάνεσαι να σε κουνάει.
Υποθέτω πως μόνο τη μυρωδιά από το καύσιμο δεν θα μπόρεσαν να αντιγράψουν, αλλά ΟΚ, η μυρωδιά από τα λάστιχα θα είναι εκεί.

Αυτό με το ψεύτικο βρουμ βρουμ, για αλλαγές ταχυτήτων τι θα κάνουν; Fake shifting? Αν ναι, θα χάσουν σε performance. Αν όχι, θα είναι τελείως ψεύτικο το αποτέλεσμα.

Αλλά τι λέω για ψεύτικο.. That ship has sailed που λένε στο χωριό μου..

Τουλάχιστον όλα αυτά τα καραγκιοζιλίκια θα κλείνουν.
 
Αυτό με το ψεύτικο βρουμ βρουμ, για αλλαγές ταχυτήτων τι θα κάνουν; Fake shifting? Αν ναι, θα χάσουν σε performance. Αν όχι, θα είναι τελείως ψεύτικο το αποτέλεσμα.

Αλλά τι λέω για ψεύτικο.. That ship has sailed που λένε στο χωριό μου..

Τουλάχιστον όλα αυτά τα καραγκιοζιλίκια θα κλείνουν.

Το ερώτημα θα μπορούσε να αφορά γενικότερα τα muscle cars και τι νόημα είχε η ύπαρξή τους από την αρχή.

Θα μπορείς να τα κλείνεις εννοείται όπως και την fake αλλαγή ταχυτήτων αλλά και τις γεννήτριες που παράγουν κραδασμό κατά το πάτημα του γκαζιού.
Το δε τελικό κούρδισμα του ήχου της εξάτμισης γίνεται από chambers.
Πραγματικό bass reflex δηλαδή. :ROFLMAO:

Το sensation είναι ο στόχος. Ο κάτοχος ενός muscle car δεν ενδιαφέρεται ούτε για την οικονομία, ούτε για την αυτονομία, ούτε για την άνεση. Τον ενδιαφέρουν κυρίως τα drift και οι αγώνες φαναριών.
Επειδή λοιπόν τα πολύ δυνατά muscle cars πλέον με κινητήρα εσωτερικής καύσης δεν θα μπορούν να υπάρχουν από δω και πέρα, η λύση που προτείνεται είναι αυτή.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Πάντως σε niche ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδόσεων το ισοδύναμο του κιβωτίου ταχυτήτων είναι περιοριστής ροπής/ταχύτητας για να μπορείς να κάνεις πράγματα όπως στο ηλεκτρικό του Ken Block γιατί αλλιώς ξέχνα το drifting εκτός συγκεκριμένων συνθηκών.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ακραία ψεύτικος ο ήχος.. θα γελάει όλος ο κόσμος.. :D

Αλλά αν είναι να μειωθεί το hate στα ηλεκτρικά έτσι, so be it..

Θα βγάλουμε μετά έναν νόμο που θα απαγορεύει τέτοιες καγκουριές / ψευτιές στα ηλεκτρικά και θα το λύσουμε.
 
Δεν έχουμε ένα chat για να λέμε τα κουτσομπολιά στα οχήματα μας ρε παιδιά... 4τροχα και 2τροχα ....
Γιατί;;;

Σε άλλο νήμα σχετικά με ΒΤ ηχεία, είχα ένα πρόβλημα με το κενό που άφησε το καμμένο εργοστασιακό ραδιοcd του αυτοκινήτου..




Είπα να γράψω εδώ πως το έκανα τελικά..

Κατ'αρχάς κάλυψα τους κονέκτορες γιατί δεν θα τους χρησιμοποιήσω όπως το βλέπω..

IMG_20240829_131834.jpg


IMG_20240829_132104.jpg

Μετά τους εξαφάνισα στο εσωτερικό..


IMG_20240829_132139.jpg


Έπειτα είχα να διαλέξω ανάμεσα σε κάποια υλικά για να μην κουνιέται στις λακούβες η "θήκη"..
Μην ξεχνάμε ότι είναι σχεδιασμένη για Ford Escort και όχι Focus , όπου πιθανόν να υπάρχουν διαφορές στην στερέωση.

IMG_20240829_133037.jpg

Κατέληξα σε "συνδιασμό" με την ταινία 2πλης όψης να μην είναι απαραίτητη

IMG_20240829_133355.jpg

Μια λεπτή στρώση με 3Μ για να μη βγαίνει η θήκη για πλάκα και ....


IMG_20240829_133519.jpg

...να το αποτέλεσμα


IMG_20240829_133554.jpg

IMG_20240829_133608.jpg

Θα βάζω τα κινητά, άλλωστε το ένα είναι η πηγή για την μουσική, τσιγάρα, την κάρτα για τα διόδια και ότι άλλο...


Χωράει πράμα , όχι αστεία....

IMG_20240829_133641.jpg
 
Δεν έχει καμία λογική ένα εγγενές μειονέκτημα - η μη γραμμική απόδοση του θερμικού κινητήρα - να εκλαμβάνεται ως πλεονέκτημα. Είναι απλώς η άρνηση στην αλλαγή, η έξοδος από τη συνήθεια.

In other news, σήμερα χρειάστηκε να κάνω 300km χωρίς φόρτιση, γύρισα με 4%. Είχε πέσει ως 2% αλλά μετά είχα κατηφόρα. Ο @ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΤΑΣΟΣ θα πίστευε ότι πέθανα από το άγχος μου από το 20%, ότι έκλεισα το A/C και πήγαινα με 50 στην ΛΕΑ ...
δεν έχω άρνηση στην εξέλιξη. Δεν φοβάμαι το καινούργιο. ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΡΕ ΦΙΛΕ!! Τέλος. Όταν θα μπορώ να πηγαίνω με όποια ταχύτητα θέλω συνεχόμενα τέζα γκάζι με air condotion με μπαγκάζια χωρίς να σκέφτομαι τα επιμέρους προβλήματα ( χρόνος φόρτισης , μέγιστη ταχύτητα και βάρος που ΠΡΕΠΕΙ να έχω , πότε θα έχει κατηφόρα για να εξοικονομήσω 2% ) τότε τα ξαναλέμε. Έλα εσύ με το ηλεκτρικό σου και εγώ με ένα ταπεινό PUNTO GT να δούμε γραμμικότητα ,επιτάχυνση, με πόσα και για πόσο θα μπορώ να τα κρατήσω ως Αλεξανδρούπολη και τα ξαναλέμε.
Γύρισα απο διακοπέςγια αυτό και η αργοπορία απάντησης.!χαχαχαχαχαχα
 
Έχω ερώτηση. Θεωρητικά ένα πισωκίνητο ηλεκτρικό θα ήταν ιδανικό για αγώνες drifting, σωστά;;
Kοίτα και μάθε. Μπορείς αλλά θες ΠΟΛΛΑ λεφτά
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Όλα ενοποιήθηκαν στην Stellantis, η Fiat, Opel, PSA group, Alfa Romeo,
λογικά πάνω σε ίδιες πλατφόρμες θα είναι μεταξύ τους αυτά τα brands, δεν μπορεί να παρακολουθήσει κανείς τι γίνεται τα ψάχναμε παλιότερα τώρα είναι χάος, νομίζεις έχεις Alfa Romeo και έχεις Citroen, νομίζεις έχεις Opel και έχεις Fiat, και δεν είναι μόνο η Stellantis, είναι τόσα άλλα group....
Τόσα ξέρετε τόσα λέτε!!! Όταν έχεις ALFA ROMEO έχεις ALFA ROMEO και όταν έχεις CITROEN έχεις CITROEN. Το ότι μοιράζονται τις πλατφόρμες ή μηχανικά μέρη δεν σημαίνει τίποτα άλλο παρά μόνο αυτο! Και στο λέω εγγυημένα. Έχω γνώση και στο λέω αυτό. Το tuning που κάνει η κάθε εταιρεία κάνει την μάρκα.
 
Ωραία και χρήσιμη η θήκη, αλλά γιατί δεν άλλαξες απλά το εργοστασιακό με ένα after market?
Σίγουρα υπάρχουν αντάπτορες.

Αυτή η βλακεία είναι 1.5 DIN.
Υπάρχουν after market από κάτι κινέζικες εταιρίες αλλά υπάρχει και η λύση που έκανα εγώ και βάζεις ένα καπάκι 0.5 DIN πάνω από ένα κλασσικό ηχοσύστημα.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Ωραία και χρήσιμη η θήκη, αλλά γιατί δεν άλλαξες απλά το εργοστασιακό με ένα after market?
Σίγουρα υπάρχουν αντάπτορες.
και αντάπτορες υπάρχουν και ραδιοcd ..
αλλά 1ον θέλουν λεφτά και 2ον δοκίμασα για πλάκα τα earfun και έπαθα την πλάκα μου !!

και επειδή είμαι αντιδραστικό στοιχείο, θα ακολουθήσω αυτό το μονοπάτι κόντρα στο κατεστημένο... :LOL:
 
δεν έχω άρνηση στην εξέλιξη. Δεν φοβάμαι το καινούργιο. ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΡΕ ΦΙΛΕ!! Τέλος. Όταν θα μπορώ να πηγαίνω με όποια ταχύτητα θέλω συνεχόμενα τέζα γκάζι με air condotion με μπαγκάζια χωρίς να σκέφτομαι τα επιμέρους προβλήματα ( χρόνος φόρτισης , μέγιστη ταχύτητα και βάρος που ΠΡΕΠΕΙ να έχω , πότε θα έχει κατηφόρα για να εξοικονομήσω 2% ) τότε τα ξαναλέμε. Έλα εσύ με το ηλεκτρικό σου και εγώ με ένα ταπεινό PUNTO GT να δούμε γραμμικότητα ,επιτάχυνση, με πόσα και για πόσο θα μπορώ να τα κρατήσω ως Αλεξανδρούπολη και τα ξαναλέμε.
Γύρισα απο διακοπέςγια αυτό και η αργοπορία απάντησης.!χαχαχαχαχαχα
Ποιό Punto είναι;;
Γενιά δλδ;;
 
Τόσα ξέρετε τόσα λέτε!!! Όταν έχεις ALFA ROMEO έχεις ALFA ROMEO και όταν έχεις CITROEN έχεις CITROEN. Το ότι μοιράζονται τις πλατφόρμες ή μηχανικά μέρη δεν σημαίνει τίποτα άλλο παρά μόνο αυτο! Και στο λέω εγγυημένα. Έχω γνώση και στο λέω αυτό. Το tuning που κάνει η κάθε εταιρεία κάνει την μάρκα.
Όπως το δει ο καθένας...
Εγώ θεωρώ το Mito (πχ) περισσότερο Fiat punto evo, παρά Alfa Romeo.
Κάποτε ούτε καν τα Alfasud δεν θεωρούσαμε "καθαρόαιμα" Alfa...
 
  • Like
Reactions: opsim and koupa
Αυτή η βλακεία είναι 1.5 DIN.
Υπάρχουν after market από κάτι κινέζικες εταιρίες αλλά υπάρχει και η λύση που έκανα εγώ και βάζεις ένα καπάκι 0.5 DIN πάνω από ένα κλασσικό ηχοσύστημα.
Αν μπορούσες να βάλεις λεπτή θήκη 0.5 DIN , θα είχες χώρο για 1-2 κινητά ή το ηλεκτρονικό τσιγάρο σου....
 
Τόσα ξέρετε τόσα λέτε!!! Όταν έχεις ALFA ROMEO έχεις ALFA ROMEO και όταν έχεις CITROEN έχεις CITROEN. Το ότι μοιράζονται τις πλατφόρμες ή μηχανικά μέρη δεν σημαίνει τίποτα άλλο παρά μόνο αυτο! Και στο λέω εγγυημένα. Έχω γνώση και στο λέω αυτό. Το tuning που κάνει η κάθε εταιρεία κάνει την μάρκα.
Θα σε παρακαλέσω να προσέχεις λίγο τον τόνο σου. Και οι συνομιλητές σου έχουν γνώση, δεν είναι όλοι χτεσινοί.
 
Όταν θα μπορώ να πηγαίνω με όποια ταχύτητα θέλω συνεχόμενα τέζα γκάζι με air condotion με μπαγκάζια χωρίς να σκέφτομαι τα επιμέρους προβλήματα ( χρόνος φόρτισης , μέγιστη ταχύτητα και βάρος που ΠΡΕΠΕΙ να έχω , πότε θα έχει κατηφόρα για να εξοικονομήσω 2% ) τότε τα ξαναλέμε. Έλα εσύ με το ηλεκτρικό σου και εγώ με ένα ταπεινό PUNTO GT να δούμε γραμμικότητα ,επιτάχυνση, με πόσα και για πόσο θα μπορώ να τα κρατήσω ως Αλεξανδρούπολη και τα ξαναλέμε.
Γύρισα απο διακοπέςγια αυτό και η αργοπορία απάντησης.!χαχαχαχαχαχα

Αν θες, πριν βγεις παγανιά με τέζα γκάζι και όποια ταχύτητα θέλεις, βάζε ένα προειδοποιητικό ποστ εδώ μέσα με ώρα και τοποθεσία να ξέρουμε να φυλαγόμαστε.
 
Θα σε παρακαλέσω να προσέχεις λίγο τον τόνο σου. Και οι συνομιλητές σου έχουν γνώση, δεν είναι όλοι χτ

Αν θες, πριν βγεις παγανιά με τέζα γκάζι και όποια ταχύτητα θέλεις, βάζε ένα προειδοποιητικό ποστ εδώ μέσα με ώρα και τοποθεσία να ξέρουμε να φυλαγόμαστε.
Να μην ανησυχείς. Εκεί που πάω αποκλείεται να βρεθείτε εσείς