Αυτοκινητιστικά νέα

Θες να πεις ότι τα κάνεις όλα αυτά (τέρμα γκάζια, ανοιχτό το αιρ κοντισιον, με μπαγκάζιακλπ) με ένα αυτοκίνητο πόλης 25ετίας; Και δε σου αρέσουν τα ηλεκτρικά; ΟΚ...
Ακόμη δεν έχετε κατανοήσει το σκεπτικό μου. Δεν πειράζει καλή καρδιά!!!!!!
 
Τόσα ξέρετε τόσα λέτε!!! Όταν έχεις ALFA ROMEO έχεις ALFA ROMEO και όταν έχεις CITROEN έχεις CITROEN. Το ότι μοιράζονται τις πλατφόρμες ή μηχανικά μέρη δεν σημαίνει τίποτα άλλο παρά μόνο αυτο! Και στο λέω εγγυημένα. Έχω γνώση και στο λέω αυτό. Το tuning που κάνει η κάθε εταιρεία κάνει την μάρκα.
Εγώ από αυτοκίνητα δεν ξέρω και πολλά ξέρω όμως ένα και ένα κάνουν δύο και πως τα φωνήεντα είναι εφτά.....

Θα συμφωνούσα μαζί σου, αλλά έπαθα το εξής. Μόλις άνοιξα το καπό από το Opel, τι να δω;
Ο κινητήρας ήταν Fiat!

Δύο άλλοι έπαθαν το εξής.
Ο ένας πήρε Τoyota Hilux και ο άλλος VW Taro. Παρκάρανε δίπλα δίπλα και δεν ήξεραν τι να κάνουν τα δίδυμα....

Μετά άλλος ένας πήρε suzuki wagon R και άλλος ένας opel agila. Και μόλις πάταγες ξεκλείδωμα στο ένα άνοιγε και το άλλο μαζί.....

Yστερα ένας πήρε VW golf και ο άλλος Seat Leon. Kαι οι δύο συμπλήρωναν 1.5 λίτρα λάδια κάθε 3000 χιλιόμετρα τους κορροιδεψαν ήταν δίχρονα και τα δύο, όμως κοίτα σύμπτωση λες και είχαν το ίδιο μοτέρ!

Και όπως καταλαβαίνεις δεν μπορεί να γίνει κουβέντα εγώ ημιμαθής είμαι, δεν ψάχνω τώρα πια αν το σασί του polo του Ibiza του Fabia είναι ακριβώς το ίδιο.
 
Ακόμη δεν έχετε κατανοήσει το σκεπτικό μου. Δεν πειράζει καλή καρδιά!!!!!!

Να προσπαθήσω;

Η καλή αναλογία κιλών ανά ίππο και το γενικότερα χαμηλό βάρος το κάνει πολύ γρήγορο και ο συνδυασμός αυτός είναι που δίνει την αίσθηση του γρήγορου. Ή μάλλον καλύτερα, του πολύ-πολύ σβέλτου.

Βέβαια σε στροφιλίκα θα έχανε από ένα 106 Rallye, ειδικά το 8βάλβιδο που έβγαζε τη ροπή από χαμηλότερες στροφές. Καλά εκείνο είχε και στήσιμο που το τοποθετούσες με το γκάζι στη στροφή αν ήθελες. Αυτοκίνητα fun to drive αυτά. Αλλά και πολλά εικονοστάσια στο δρόμο όταν το έπαιρναν όσοι δεν ήξεραν τι ακριβώς είχανε στα χέρια.

Πάνε αυτές οι εποχές πια. Ακρίβυναν όλα και σου λέει τώρα άμα θες σπορτίβικη αίσθηση... ξηλώσου... . Κι αν... .
 
  • Like
Reactions: vlad66
Και εντάξει τα αστεία και τα ειρωνικά σίγουρα κάθε ένας προτιμάει μια συγκεκριμένη μάρκα γιατι του αρέσει η εμφάνιση
το Leon είναι πιο όμορφο από το Golf, τα Alfa από τα Fiat, και φυσικά έχουν διαφορετικούς κωδικούς στα φώτα στα φτερά στους διακόπτες στα καντράν.....
και είμαστε όλοι ευχαριστημένοι και όλα σε καλό μας βγαίνουν στην τελική γιατί αλλιώς τα αυτοκίνητα θα είχαν τριπλάσιες τιμές να απασχολούν να σχεδιάζουν τα βασικά υποσυστηματα για 30 διαφορετικές εταιρίες. Και πιο ασφαλή και πιο αξιόπιστα είναι να μοιράζεται η τεχνολογία και πιο φτηνά.

Δεν είναι κακο ο κινητήρας της Renault να είναι και στο Nissan, σημαίνει ότι πέφτει το κόστος αυξάνεται η αξιοπιστία. Άλλο infotainment έχει το ένα άλλο το άλλο και φυσικά άλλο τιμόνι άλλες αναρτήσεις εννοώ άλλo τιουναρισμα, αλλά υπάρχουν και φωτοτυπίες.
 
  • Like
Reactions: vlad66
δεν έχω άρνηση στην εξέλιξη. Δεν φοβάμαι το καινούργιο. ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΡΕ ΦΙΛΕ!! Τέλος. Όταν θα μπορώ να πηγαίνω με όποια ταχύτητα θέλω συνεχόμενα τέζα γκάζι με air condotion με μπαγκάζια χωρίς να σκέφτομαι τα επιμέρους προβλήματα ( χρόνος φόρτισης , μέγιστη ταχύτητα και βάρος που ΠΡΕΠΕΙ να έχω , πότε θα έχει κατηφόρα για να εξοικονομήσω 2% ) τότε τα ξαναλέμε. Έλα εσύ με το ηλεκτρικό σου και εγώ με ένα ταπεινό PUNTO GT να δούμε γραμμικότητα ,επιτάχυνση, με πόσα και για πόσο θα μπορώ να τα κρατήσω ως Αλεξανδρούπολη και τα ξαναλέμε.
Γύρισα απο διακοπέςγια αυτό και η αργοπορία απάντησης.!χαχαχαχαχαχα

Το θυμάμαι καλά το Punto GT, το είχε ένας γνωστός μου.

Ήταν πιο γρήγορο στην ευθεία από τα Rallye και τα VTS της εποχής, αλλά κατά τα άλλα ήταν το καλύτερο παράδειγμα προς αποφυγή, όσο αφορά το όλο concept.

Συμπεριφερόταν σαν απλό 1400άρι μέχρι τις 3000 σαλ όπου έμπαινε το turbo με την "χάρη" νεάντερθαλ με ρόπαλο και όποιον πάρει ο χάρος. Κυριολεκτικά "τσακωμένο" με την γραμμικότητα.

Επικίνδυνο αυτοκίνητο. Κυριολεκτικά σκοτώστρα. Δεν είναι καθόλου τυχαίο το ότι εξαφανίστηκε από τους δρόμους πάρα πολύ γρήγορα.
 
Ενας ΠΟΛΥ καλος φιλος μου εχασε το ενα του ματι (δεκαετια 90) σε Punto GT.
Επεσε στα φρενα (απο 120 χλμ/ωρα) για να μην πεσει πανω σε εναν γαϊδαρο
που πεταχθηκε σε επαρχιακο δρομο (δημου Μαλεσινας-Φθιωτιδας) και αυτος
και η συνοδηγος πεταχθηκαν μεσα απο το παρμπριζ (δεν φορουσαν ζωνες !!!).
NYXTA ...... 2 τα ξημερωματα ! (κανονικα, οι γαϊδαροι κοιμουνται εκεινη την ωρα)

Χτυπησαν κρασπεδο, ο γαϊδαρος δεν επαθε τιποτα !!! Ομως βρεθηκε ο κατοχος και τον εβαλαν
να πληρωσει τα ΜΑΛΛΙΟΚΕΦΑΛΑ του για 3 εγχειρησεις στο εξωτερικο (και ενα ψευτικο ματι).
Τι να το κανεις ? Ο φιλαρακος ειναι μονοφθαλμος για το υπολοιπο της ζωης του.

Απο τοτε κατι ΤΟΥΡΜΠΟ-ΚΟΥΒΑΔΕΣ ...... σε περιοδικα ........ ΜΟΝΟ !
 
Last edited:
  • Like
Reactions: vlad66
Ενας ΠΟΛΥ καλος φιλος μου εχασε το ενα του ματι (δεκαετια 90) σε Punto GT.
Επεσε στα φρενα (απο 120 χλμ/ωρα) για να μην πεσει πανω σε εναν γαϊδαρο
που πεταχθηκε σε επαρχιακο δρομο (δημου Μαλεσινας-Φθιωτιδας) και αυτος
και η συνοδηγος πεταχθηκαν μεσα απο το παρμπριζ (δεν φορουσαν ζωνες !!!).
NYXTA ...... 2 τα ξημερωματα ! (κανονικα, οι γαϊδαροι κοιμουνται εκεινη την ωρα)

Χτυπησαν κρασπεδο, ο γαϊδαρος δεν επαθε τιποτα !!! Ομως βρεθηκε ο κατοχος και τον εβαλαν
να πληρωσει τα ΜΑΛΛΙΟΚΕΦΑΛΑ του για 3 εγχειρησεις στο εξωτερικο (και ενα ψευτικο ματι).
Τι να το κανεις ? Ο φιλαρακος ειναι μονοφθαλμος για το υπολοιπο της ζωης του.

Απο τοτε κατι ΤΟΥΡΜΠΟ-ΚΟΥΒΑΔΕΣ ...... σε περιοδικα ........ ΜΟΝΟ !
Με συγχωρείς, αλλά ο φίλος σου πήγαινε γυρεύοντας και κακώς τον πλήρωσαν. Ακου 120 χλμ στη Μαλεσίνα, και νύχτα!
 
  • Like
Reactions: vlad66
Με συγχωρείς, αλλά ο φίλος σου πήγαινε γυρεύοντας και κακώς τον πλήρωσαν. Ακου 120 χλμ στη Μαλεσίνα, και νύχτα!
Συμφωνω. Ομως τοτε ηταν αλλες εποχες, ημασταν πιο νεοι, πιο απειροι ...................... πιο ΛΕΒΕΝΤΟΜΑΛΑΚΕΣ.
Εγω (ευτυχως για μενα) ειχα μια βαρκαρολα (μηδεν κρατηματα, μηδεν ρεπριζ) ονοματι Ford Consul Cortina
(μοντελο '62, του μπαμπα) ..................... και ετσι ....................... σωθηκα !
 
Last edited:
  • Like
Reactions: vlad66
Συμφωνω. Ομως τοτε ηταν αλλες εποχες, ημασταν πιο νεοι, πιο απειροι ...................... πιο ΛΕΒΕΝΤΟΜΑΛΑΚΕΣ.
Εγω (ευτυχως για μενα) ειχα μια βαρκαρολα (μηδεν κρατηματα, μηδεν ρεπριζ) ονοματι Ford Consul Cortina
(μοντελο '62, του μπαμπα) ..................... και ετσι ....................... σωθηκα !
Τρομερή άνεση αυτό το αυτοκίνητο.. το θυμάμαι καλά.
Αλλά κράτημα 0 όπως είναι λογικό για τέτοια μαούνα.
Φύλλα σούστας είχε πίσω και όχι ελατήρια....
 
Τρομερή άνεση αυτό το αυτοκίνητο.. το θυμάμαι καλά.
Αλλά κράτημα 0 όπως είναι λογικό για τέτοια μαούνα.
Το Cortina ? Στο να μπεις και να βγεις .... ΟΡΘΙΟΣ .... ναι ! 😙😚
Ομως τα καθισματα του δεν ηταν ανατομικα, απλοι καναπεδες ηταν.
Xωρια οτι οι αναρτησεις ηταν ιουρασικης εποχης (απλα ελατηρια 😆).
Αστο, Βλαδιμηρε ............... με 70 χλμ/ωρα νομιζες οτι θα ντελαπαρεις.
Σοκ και δεος. 🤪 ΕΥΤΥΧΩΣ η τεχνολογια εκανε αλματα (απο το 1962).


Ναι, φυλλα σουστας ειχε πισω (και εκαναν μπαμ απο μακρια,
φαινονταν παλιομοδιτικα και γερασμενα). Μπορουμε να κλεισουμε το θεμα ?
Ντρεπομαι 😔😟 .....
 
Last edited:
What is Malesina?
Dimos_Malesinas.png

Yπαρχουν τουλαχιστον δυο σημεια που οι κατηφορικες στροφες (δεξια η αριστερα)
εχουν ..... αρνητικη κλιση (δηλαδη σε πετανε εκτος δρομου). Ομως να μην θαβω ολη
την περιοχη. Πολλα πραγματα εχουν αλλαξει απο το 1992 και μετα. Απλα επαψα
να κατεβαινω εκει κατω (ασχημες αναμνησεις απο ασχετα θεματα με αυτοκινητα).
 
Το Cortina ? Στο να μπεις και να βγεις .... ΟΡΘΙΟΣ .... ναι ! 😙😚
Ομως τα καθισματα του δεν ηταν ανατομικα, απλοι καναπεδες ηταν.
Xωρια οτι οι αναρτησεις ηταν ιουρασικης εποχης (απλα ελατηρια 😆).
Αστο, Βλαδιμηρε ............... με 70 χλμ/ωρα νομιζες οτι θα ντελαπαρεις.
Σοκ και δεος. 🤪 ΕΥΤΥΧΩΣ η τεχνολογια εκανε αλματα (απο το 1962).


Ναι, φυλλα σουστας ειχε πισω (και εκαναν μπαμ απο μακρια,
φαινονταν παλιομοδιτικα και γερασμενα). Μπορουμε να κλεισουμε το θεμα ?
Ντρεπομαι 😔😟 .....
Γιατί ντρέπεσαι;;
Στην εποχή του έπρεπε να είσαι σχεδόν λεφτάς για να το πάρεις....
 
Το θυμάμαι καλά το Punto GT, το είχε ένας γνωστός μου.

Ήταν πιο γρήγορο στην ευθεία από τα Rallye και τα VTS της εποχής, αλλά κατά τα άλλα ήταν το καλύτερο παράδειγμα προς αποφυγή, όσο αφορά το όλο concept.

Συμπεριφερόταν σαν απλό 1400άρι μέχρι τις 3000 σαλ όπου έμπαινε το turbo με την "χάρη" νεάντερθαλ με ρόπαλο και όποιον πάρει ο χάρος. Κυριολεκτικά "τσακωμένο" με την γραμμικότητα.

Επικίνδυνο αυτοκίνητο. Κυριολεκτικά σκοτώστρα. Δεν είναι καθόλου τυχαίο το ότι εξαφανίστηκε από τους δρόμους πάρα πολύ γρήγορα.
Εξαφανίστηκε γιατί τα έπαιζε ο κινητήρας από το ξέσκισμα στα φανάρια.
Γιατί,, ποιό μικρό GT εκείνης της εποχής βλέπετε σήμερα στους δρόμους;;
Το 106 rallye ή το saxo vts ;;;
Μήπως υπάρχει το αντίστοιχο polo ;;;
Σπάνια να δείτε κάτι από αυτά...
Όσοι τα είχαν , είχαν φράγκα από τότε..
Σήμερα μεγάλωσαν και αν κάποιος έχει ακόμα κ@ύλες για γρήγορο αυτοκίνητο, έχει αγοράσει κάποιο "δυνατό" SUV γιατί έχουν ασπρίσει τα μαλλιά του πια....
 
Το θυμάμαι καλά το Punto GT, το είχε ένας γνωστός μου.

Ήταν πιο γρήγορο στην ευθεία από τα Rallye και τα VTS της εποχής, αλλά κατά τα άλλα ήταν το καλύτερο παράδειγμα προς αποφυγή, όσο αφορά το όλο concept.

Συμπεριφερόταν σαν απλό 1400άρι μέχρι τις 3000 σαλ όπου έμπαινε το turbo με την "χάρη" νεάντερθαλ με ρόπαλο και όποιον πάρει ο χάρος. Κυριολεκτικά "τσακωμένο" με την γραμμικότητα.

Επικίνδυνο αυτοκίνητο. Κυριολεκτικά σκοτώστρα. Δεν είναι καθόλου τυχαίο το ότι εξαφανίστηκε από τους δρόμους πάρα πολύ γρήγορα.
Όσοι ξέρανε να οδηγούν γρήγορα , ομόφωνα είχαν το Punto σαν πολύ καλύτερο απο τα rally και τα vts.
Κλάσεις ανώτερο σασί από τις γυριστρες, που σε δάγκωναν για πλάκα.
Το Punto με μια ταχύτητα πάνω , τα έκανε κορδέλες.
ΑΛΛΆ..
Τα τουρμπιζανε ηλιθιωδως,με αποτέλεσμα να είναι επικίνδυνα.
Πολύ απλά, ελάχιστοι ηξεραν να τα οδηγούν όπως τους άρμοζε και δυστυχώς είχαμε δράματα .
Όποιος ενδιαφέρεται πιστοποιήσει τα γραφόμενα μου,ας ανατρέξει στον ειδικό τύπο της εποχής , να διαβάσει την γνώμη τριών κορυφαίων οδηγών αγώνων για το ποιο από τα τρία ήταν καλύτερο.
Φιλαράκια η γρήγορη οδήγηση,είναι ολόκληρη επιστήμη.
Δεν πατάμε το γκάζι και όποιον πάρει ο χάρος.
Ελάχιστοι κατέχουν το άθλημα.
Όλοι οι υπόλοιποι, μετακινούνται από το ένα σημείο στο άλλο!!
 
  • Like
Reactions: chocbhed and vlad66
Όσοι επέζησαν από τα δυστυχήματα τα πούλησαν κοψοχρονιάς μόλις έβαλαν 2 δράμια μυαλό. Καλά για την πλάκα σου αλλά τελείως άβολα. Τραπέζια που καταλάβαινες και κέρμα στην άσφαλτο.

Τα τότε κορεάτικα ασύγκριτα πιο αυτοκίνητα για κάθε μέρα. Άνετα και με διάφορα μπιμπλίκια. Αν δε πήγαινες στα "μεγάλα" αδέρφια τότε χανόταν η μπάλα.
 
Εγώ ποτέ δεν τα γούσταρα αυτά τα φασαριόζικα κουβαδάκια. Με τίποτα όμως. Και βέβαια έχουν σκοτώσει κόσμο και κοσμάκη.
Mα, εκτος του οτι ΔΕΝ ειχαν κρατηματα, ο ABS εξοπλισμος και ο αεροσακος ηταν ...... ΕΞΤΡΑ. 😲
Δηλαδη, απο που να πιασουμε να σωθουμε εδω περα ? ....... απο που ? 🙄 ........
(μιλαω για εποχες μεχρι και 1994 ....... δηλαδη 30 χρονια πριν)