Αυτοκινητιστικά νέα

ο δημητρης εννοει το LR rwd, αυτο που κυκλοφορησε πριν λιγο καιρο. Δηλαδη ειναι ενα πισοκινητο αλλα με μεγαλη μπαταρια. Εσυ αναφερεσαι στο LR awd οπου η διαφορα ισχυς ειναι οντως μεγαλη.
Πλεον πωλουνται 4 διαφορετικα 3αρια.

rwd
lr rwd
lr awd
performance
Θαενκς, δεν το είχα πάρει καν χαμπάρι αυτό, ναι προφανώς στο AWD dual motor αναφερόμουν.
 
  • Like
Reactions: avpap
Και ένα νέο που δεν εξέπληξε κυριολεκτικά κανέναν: https://www.flash.gr/ena-sta-tessera-pratiria-kaysimon-klevei-963857

Γιαυτό ηλεκτροκίνηση μέχρι να ψωμολυσσάξουν όλοι οι απατεώνες..

Πάντα βάζω από το ίδιο. Όταν βάζω από άλλον βλέπω τις διαφορές. Ειδικά Χαλκιδική είναι να κλαις .
 
Και ένα νέο που δεν εξέπληξε κυριολεκτικά κανέναν: https://www.flash.gr/ena-sta-tessera-pratiria-kaysimon-klevei-963857

Γιαυτό ηλεκτροκίνηση μέχρι να ψωμολυσσάξουν όλοι οι απατεώνες..
Η ηλεκτροκίνηση έχει φρενάρει. Δεν μιλάμε για εμάς που είναι ακόμα ανύπαρκτη. Μιλάμε για έξω που υποτίθεται υπάρχει μεγάλο δίκτυο φορτιστών κλπ
Όσοι έχουν γνωριμίες στα εργοστάσια και ρωτήσει στην πηγή , (όχι σε αντιπροσώπους) δεν ξέρουν τι να τα κάνουν τα ηλεκτρικά. Ο λόγος είναι όσοι αγόρασαν , αγόρασαν και είναι.αυτοί που είχαν και τα δύο κριτήρια : οικονομική δυνατοτητα + αυτόνομη θέση φόρτισης. Η μεγάλη πλειοψηφία δεν πείθεται με το υπάρχον καθεστώς.
Θα δώσει ο άλλος 40-50 χιλιάρικα για να σχεδιάζει διαδρομές για να πάει μια εκδρομή, και όταν φτάσει αν έχει ουρά 3-4 αμάξια; Σοβαρευτείτε εκεί στις Βρυξέλλες.


Υ.Γ. ξαναλέω, φτιάξτε να φορτίζουν τα ηλεκτρικά σε χρόνους βενζίνης και θα ξεπουλησουν (κι ας είναι ακριβά).
 
  • Like
Reactions: donk
Μην κοιτάτε τη Γερμανία, περνάει επισήμως πλέον κρίση, η οποία προέρχεται κυρίως από τις πολύ κακές επιδόσεις της αυτοκινητιστικής βιομηχανίας της (και το ακόμα χειρότερο outlook της, καθότι έχασε το τραίνο των EVs).

Επίσης, μην πιστεύετε τους αλμπάνηδες δημοσιογράφους.

Η αλήθεια (παγκοσμίως) είναι αυτή: https://autovista24.autovistagroup.com/news/is-the-global-ev-market-slowing-down/

Με άλλα λόγια οι πωλήσεις των ηλεκτρικών συνεχίζουν να αυξάνονται, απλά αυξάνονται με μικρότερο ρυθμό αύξησης σε σχέση με το παρελθόν, πράγμα λογικό.

Το ότι είναι πρόβλημα η φόρτιση αν δεν έχεις δικό σου χώρο είναι αλήθεια, αλλά δεν αλλάζει τα νούμερα πωλήσεων.

Αυτή την στιγμή στην Ελλάδα ξέρετε ποια είναι τα πρώτα σε πωλήσεις αυτοκίνητα στα μεσαία (D) και στα D SUV? Το Model 3 και το Model Y αντίστοιχα.


Ισχύει ότι βοηθάει πολύ και το ΚΗ3, αλλά το αποτέλεσμα μετράει.
 
Το link το έβαλα για να δείτε και κάτι γραμμένο.
Προσωπικά δεν πιστεύω κανέναν αλμπάνη δημοσιογράφο.
Όποιος έχει γνωριμίες ας ρωτήσει τις πηγές.
Μόνο που όταν βήχει η Γερμανία , κρυώνει όλη η Ευρώπη. Ως γνωστόν υπάρχουν πολλά κράτη "δορυφόροι" που επηρεάζονται από την οικονομία της Γερμανίας.
Και η stellantis έχει ανάλογη μείωση.

Τι λέγαμε;
Μετά τους early adopters , το χάος. Έσπρωξαν οι χαρτογιαακαδες στις Βρυξέλλες μια νέα τεχνολογία χωρίς υποδομές και οι παρενέργειες άρχισαν να φαίνονται και είναι σοβαρές:


Αν αγόραζε ο κόσμος τόσο πολύ τα ηλεκτρικά θα υπήρχαν τέτοια κακά νέα;
 
Last edited:
Πάντα βάζω από το ίδιο. Όταν βάζω από άλλον βλέπω τις διαφορές. Ειδικά Χαλκιδική είναι να κλαις .
οτι θα σε κλεψουν,θα σε κλεψουν, δεν υπαρχει αμφιβητηση για αυτο. Το προβλημα ειναι μην μεινεις ξαφνικα απο αντλια καυσιμου, οπως μου ειχε συμβει πριν καμμια δεκαρια χρονια σε επιστροφη στην αθηνα απο θεσσαλονικη. Απο τοτε εμαθα και οπου πηγαινα, ρωτουσα στο ξενοδοχειο "απο που να βαλω βενζινη;"
 
Το link το έβαλα για να δείτε και κάτι γραμμένο.
Προσωπικά δεν πιστεύω κανέναν αλμπάνη δημοσιογράφο.
Όποιος έχει γνωριμίες ας ρωτήσει τις πηγές.
Μόνο που όταν βήχει η Γερμανία , κρυώνει όλη η Ευρώπη. Ως γνωστόν υπάρχουν πολλά κράτη "δορυφόροι" που επηρεάζονται από την οικονομία της Γερμανίας.
Και η stellantis έχει ανάλογη μείωση.

Τι λέγαμε;
Μετά τους early adopters , το χάος. Έσπρωξαν οι χαρτογιαακαδες στις Βρυξέλλες μια νέα τεχνολογία χωρίς υποδομές και οι παρενέργειες άρχισαν να φαίνονται και είναι σοβαρές:


Αν αγόραζε ο κόσμος τόσο πολύ τα ηλεκτρικά θα υπήρχαν τέτοια κακά νέα;

Αν δεν αγοράζει ο κόσμος τα αυτοκίνητα που παράγεις, ο τελευταίος που φταίει είναι το εργοστάσιο κατασκευής.

Έχουν πάει πολλά άλλα πράγματα πολύ στραβά πιο πριν.

Έχει η Audi ηλεκτρικό που να είναι ελκυστικό αυτή τη στιγμή (και σε σχετικά ρεαλιστική τιμή);

Όχι. Και δεν φταίει το εργοστάσιο.

Και το ότι δεν πουλάνε τα Γερμανικά ηλεκτρικά δεν σημαίνει ότι δεν πουλάνε τα ηλεκτρικά. Οι υπόλοιποι κάνουν μια χαρά νούμερα (ακόμα και οι μη-Κινέζοι).
 
  • Like
Reactions: koupa
Αν δεν αγοράζει ο κόσμος τα αυτοκίνητα που παράγεις, ο τελευταίος που φταίει είναι το εργοστάσιο κατασκευής.

Έχουν πάει πολλά άλλα πράγματα πολύ στραβά πιο πριν.

Έχει η Audi ηλεκτρικό που να είναι ελκυστικό αυτή τη στιγμή (και σε σχετικά ρεαλιστική τιμή);

Όχι. Και δεν φταίει το εργοστάσιο.

Και το ότι δεν πουλάνε τα Γερμανικά ηλεκτρικά δεν σημαίνει ότι δεν πουλάνε τα ηλεκτρικά. Οι υπόλοιποι κάνουν μια χαρά νούμερα (ακόμα και οι μη-Κινέζοι).
εχει κατεβασει το e-tron στα 40 χιλιαρικα (εχοντας υπολογισει την επιδοτηση). Δεν το λες ευκαιριαρα, αλλα σιγουρα ειναι καλυτερα απο την αρχικη του τιμη που νομιζω ηταν κανα δεκαρι πανω.
 
Υ.Γ. ξαναλέω, φτιάξτε να φορτίζουν τα ηλεκτρικά σε χρόνους βενζίνης και θα ξεπουλησουν (κι ας είναι ακριβά).
Πρέπει να ξεκολλήσετε το μυαλό σας από το "χρόνο βενζίνης". Δε θα συμβεί ποτέ να βάζεις 60KWh σε 5 λεπτά, μιλάμε για 720KW και 12C rate. Αυτό θα είναι πάντα μία εγγενής "αδυναμία" των ηλεκτρικών, θα μάθετε (εμείς που ήδη οδηγούμε ηλεκτρικό δεν έχουμε πρόβλημα) να ζείτε με αυτό.

Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών συνέχεια αυξάνουν. Απλώς έχει μειωθεί ο ρυθμός αύξησης. Το κύριο πρόβλημα για την περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων δεν είναι ο χρόνος φόρτισης αλλά η τιμή. Δε γίνεται το Dolphin να κάνει 27 χιλιάρικα και το VW ID3 να κάνει 42. Ακόμα κι αν είναι καλύτερο σε κάποιους τομείς, η διαφορά στη τιμή είναι τεράστια. Όλα τα οικονομικά ηλεκτρικά που σκοπεύουν να κυκλοφορήσουν ή ήδη κυκλοφορούν (πχ από την Stellantis τα Renault 5, e-C3 κτλ) κάνουν μόνο για πόλη. Δεν είναι δυνατόν να κυκλοφορείς αυτοκίνητα με 40 KWh μπαταρία στα 25000 όταν το Dolphin ειναι με 64 στα 27000. Ίδιες ανοησίες αναμένονται και από την VW με το ID2.

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πρόβλημα γιατί δεν αποφασίζουν να πάνε 100% σε ηλεκτροκίνηση. Όσο έχουν στο μυαλό τους να συνεχίσουν το παλιό εμπορικό τους μοντέλο (ανταλλακτικά - service κτλ κτλ) τόσο θα μένουν πιο πίσω και κινδυνεύουν να εξαφανιστούν, να γίνουν η Nokia της αυτοκίνησης.
 
Και ένα νέο που δεν εξέπληξε κυριολεκτικά κανέναν: https://www.flash.gr/ena-sta-tessera-pratiria-kaysimon-klevei-963857

Γιαυτό ηλεκτροκίνηση μέχρι να ψωμολυσσάξουν όλοι οι απατεώνες..
στο "νέο" λέει 1 στα 4 πρατήρια καυσίμων κλέβει..
η δική μου άποψη (πολλών ετών -δεκαετιών- εμπειρία) είναι ότι τα 2 από τα 4 κλέβουν σε ποσότητα , ενώ (ευτυχώς) η νοθεία έχει υποχωρήσει.

ο τρόπος που "μετράω" την κατανάλωση (στο αυτοκίνητο και στο μηχανάκι) είναι αλάνθαστος και δεν βασίζεται στους δείκτες τους.
το περιθώριο λάθους στο μηχανάκι είναι 1% ( στο 2ο δεκαδικό , πχ 1,97L/100km αντί 1,98 ενώ στο αυτοκίνητο μπορεί να πέσω έξω άλλο 1% , δλδ αντί 6,98L/100km , να έχω 7L/100km )

θα μου πει κάποιος "γιατί κλέβουν οι μισοί" ;;
-γιατί εδώ στην Αθήνα δεν "βγαίνουν" από την βενζίνη.. δεν έχουν κέρδος!
 
  • Like
Reactions: karajim80
Για τα βενζινάδικα το καλό νέο είναι ότι έχει πέσει η νοθεία, που δημιουργούσε πολλαπλάσια προβλήματα σε κόστος.
Το κράτος αλήθεια τι κάνει; Μάλλον δεν τους νοιάζει γιατί τους φόρους του αέρα που πουλιέται τους εισπράτουν.
Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα όπου έχουν επενδυθεί περίπου 200 εκατ. ευρώ για την εγκατάσταση, το σύστημα μπορεί να λειτουργήσει ή λειτουργεί εν μέρει καθώς αποστέλλονται στοιχεία τα οποία όμως δεν ελέγχονται. Αυτό γίνεται γιατί λείπει η κεντρική πλατφόρμα συλλογής ανάλυσης διασταύρωσης πιθανής παρανομίας ώστε οι αρχές να ξέρουν έχουν συγκεκριμένες πληροφορίες αλλά και στόχους.

Πάντως αν δεν έχεις θέση στάθμευσης με φορτιστή, ηλεκτρικό είναι πολύ δύσκολο να πάρεις. Βλέπω τώρα με το PHEV όποτε φορτίσω έξω οι τιμές είναι 0.35-0.40 €/kWh και το κόστος κίνησης είναι ουσιαστικά το ίδιο με τη βενζίνη στο 1.70 €/l με φουλ υβριδική λειτουργία χωρίς καθόλου φόρτιση. Ακόμη και για το σπίτι που αρχικά ήθελα να βάλω wallbox 7.4 kWh (16 A) βλέπω ότι τα χρήματά του δεν θα τα βγάλω ποτέ για μια 5ετία που θα έχω το PHEV. Το συγκεκριμένο φορτίζει μέγιστο με 3.7 kWh, ενώ με τον φορτιστή οικιακής πρίζας που έρχεται τραβάει 2.4 kWh (10 A). Έτσι απλά θα βάλω μια σούκο πρίζα δίπλα στη θέση στάθμευσης και θα το φορτίζω για 4-5 ώρες κάθε μέρα αντί για μια φορά στις 2 ημέρες, ενώ με τα 1000 ευρώ που θα γλυτώσω τώρα θα κάνω στην 5ετία πολλά χιλιόμετρα. Σε 5 χρόνια που θα αλλάξω θα δω τι θα πάρω και βλέπουμε ξανά - η ηλεκτρολογική εγκατάσταση θα σηκώνει μέχρι 11 kW μονοφασικό φορτιστή.

Νομίζω πως αρχίζουν δειλά δειλά οι εταιρίες να ασχολούνται με νέα προϊόντα για κατόχους ηλεκτρικών που σου λένε έλα με το τάδε τιμολόγιο σε εμάς και θα έχεις και προνομιακή τιμή στο δίκτυο φορτιστών μας εκτός σπιτιού.
 
Βλέπω τώρα με το PHEV όποτε φορτίσω έξω οι τιμές είναι 0.35-0.40 €/kWh και το κόστος κίνησης είναι ουσιαστικά το ίδιο με τη βενζίνη στο 1.70 €/l με φουλ υβριδική λειτουργία χωρίς καθόλου φόρτιση.
Πες τα ντε. Από την πρώτη μέρα έχω προβλέψει ότι θα είναι μία η αλλη το κόστος με την βενζίνη.
Εκτός από τους γκατζετάκηδες δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ πραγματικό όφελος για ηλεκτρικό αμάξι, να πεις ότι πραγματικά σου αλλάζει την ζωή (όπως έκανε π.χ. το κινητό τηλέφωνο ή το ιντερνετ).
1)Κόστος μία η άλλη αν φορτίζεις εκτός σπίτιού (η συντριπτική πλειοψηφία δεν μπορεί να έχει θέση φόρτισης στο σπίτι)
2)Μικρό δίκτυο οπότε και το ανάλογο άγχος για εύρεση φόρτισης.
3) ΜΕΓΑΛΟΣ χρόνος φόρτισης. Δεν νομίζω να έχει χόμπυ ο καθένας να κάθεται ώρες σε βενζινάδικο. Ούτε καν.
4) Μικρή πραγματική αυτονομία. Καμία σχέση με τα προσπέκτους.

Και επειδή όλα αυτά έχουν αρχίσει και φαίνονται ξεκάθαρα πλέον, γι αυτό και ο κόσμος είναι δύσπιστος. Δεν κολλάει στα χρήματα. Μια ζωή ακριβά ήταν τα αυτοκίνητα σε κάθε εποχή.

Υ,Γ. τα θετικά είναι αμελητέα μπροστά στα παραπάνω (μηδενικό κόστος συντήρησης, δεν σε κλέβουν τα βενζινάδικα)
 
Για τα βενζινάδικα το καλό νέο είναι ότι έχει πέσει η νοθεία, που δημιουργούσε πολλαπλάσια προβλήματα σε κόστος.
Το κράτος αλήθεια τι κάνει; Μάλλον δεν τους νοιάζει γιατί τους φόρους του αέρα που πουλιέται τους εισπράτουν.
Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα όπου έχουν επενδυθεί περίπου 200 εκατ. ευρώ για την εγκατάσταση, το σύστημα μπορεί να λειτουργήσει ή λειτουργεί εν μέρει καθώς αποστέλλονται στοιχεία τα οποία όμως δεν ελέγχονται. Αυτό γίνεται γιατί λείπει η κεντρική πλατφόρμα συλλογής ανάλυσης διασταύρωσης πιθανής παρανομίας ώστε οι αρχές να ξέρουν έχουν συγκεκριμένες πληροφορίες αλλά και στόχους.

Πάντως αν δεν έχεις θέση στάθμευσης με φορτιστή, ηλεκτρικό είναι πολύ δύσκολο να πάρεις. Βλέπω τώρα με το PHEV όποτε φορτίσω έξω οι τιμές είναι 0.35-0.40 €/kWh και το κόστος κίνησης είναι ουσιαστικά το ίδιο με τη βενζίνη στο 1.70 €/l με φουλ υβριδική λειτουργία χωρίς καθόλου φόρτιση. Ακόμη και για το σπίτι που αρχικά ήθελα να βάλω wallbox 7.4 kWh (16 A) βλέπω ότι τα χρήματά του δεν θα τα βγάλω ποτέ για μια 5ετία που θα έχω το PHEV. Το συγκεκριμένο φορτίζει μέγιστο με 3.7 kWh, ενώ με τον φορτιστή οικιακής πρίζας που έρχεται τραβάει 2.4 kWh (10 A). Έτσι απλά θα βάλω μια σούκο πρίζα δίπλα στη θέση στάθμευσης και θα το φορτίζω για 4-5 ώρες κάθε μέρα αντί για μια φορά στις 2 ημέρες, ενώ με τα 1000 ευρώ που θα γλυτώσω τώρα θα κάνω στην 5ετία πολλά χιλιόμετρα. Σε 5 χρόνια που θα αλλάξω θα δω τι θα πάρω και βλέπουμε ξανά - η ηλεκτρολογική εγκατάσταση θα σηκώνει μέχρι 11 kW μονοφασικό φορτιστή.

Νομίζω πως αρχίζουν δειλά δειλά οι εταιρίες να ασχολούνται με νέα προϊόντα για κατόχους ηλεκτρικών που σου λένε έλα με το τάδε τιμολόγιο σε εμάς και θα έχεις και προνομιακή τιμή στο δίκτυο φορτιστών μας εκτός σπιτιού.
δεν θεωρω οτι αξιζει να βαλεις wallbox με phev. Μονο αν εχεις σκοπο το επομενο αμαξι να ειναι πληρως ηλεκτρικο. 11kw ειναι με τριφασικο ρευμα. Με μονοφασικο, τα wallbox δινουν μεχρι 7kw.
Η δεη εχει κανει ενα τετοιο προγραμμα, αλλα απο την συζητηση που εχω παρακολουθησει δεν συμφερει ιδιαιτερα.
 
Πες τα ντε. Από την πρώτη μέρα έχω προβλέψει ότι θα είναι μία η αλλη το κόστος με την βενζίνη.
Εκτός από τους γκατζετάκηδες δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ πραγματικό όφελος για ηλεκτρικό αμάξι, να πεις ότι πραγματικά σου αλλάζει την ζωή (όπως έκανε π.χ. το κινητό τηλέφωνο ή το ιντερνετ).
1)Κόστος μία η άλλη αν φορτίζεις εκτός σπίτιού (η συντριπτική πλειοψηφία δεν μπορεί να έχει θέση φόρτισης στο σπίτι)
2)Μικρό δίκτυο οπότε και το ανάλογο άγχος για εύρεση φόρτισης.
3) ΜΕΓΑΛΟΣ χρόνος φόρτισης. Δεν νομίζω να έχει χόμπυ ο καθένας να κάθεται ώρες σε βενζινάδικο. Ούτε καν.
4) Μικρή πραγματική αυτονομία. Καμία σχέση με τα προσπέκτους.

Και επειδή όλα αυτά έχουν αρχίσει και φαίνονται ξεκάθαρα πλέον, γι αυτό και ο κόσμος είναι δύσπιστος. Δεν κολλάει στα χρήματα. Μια ζωή ακριβά ήταν τα αυτοκίνητα σε κάθε εποχή.

Υ,Γ. τα θετικά είναι αμελητέα μπροστά στα παραπάνω (μηδενικό κόστος συντήρησης, δεν σε κλέβουν τα βενζινάδικα)
αλλα πραγματα ειπε ο γιωργος, αλλα καταλαβες :) Το βασικο ειναι οτι να το φερεις στα μετρα σου για να υποστηριξεις τις αποψεις σου
 
Πες τα ντε. Από την πρώτη μέρα έχω προβλέψει ότι θα είναι μία η αλλη το κόστος με την βενζίνη.
Εκτός από τους γκατζετάκηδες δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ πραγματικό όφελος για ηλεκτρικό αμάξι, να πεις ότι πραγματικά σου αλλάζει την ζωή (όπως έκανε π.χ. το κινητό τηλέφωνο ή το ιντερνετ).
1)Κόστος μία η άλλη αν φορτίζεις εκτός σπίτιού (η συντριπτική πλειοψηφία δεν μπορεί να έχει θέση φόρτισης στο σπίτι)
2)Μικρό δίκτυο οπότε και το ανάλογο άγχος για εύρεση φόρτισης.
3) ΜΕΓΑΛΟΣ χρόνος φόρτισης. Δεν νομίζω να έχει χόμπυ ο καθένας να κάθεται ώρες σε βενζινάδικο. Ούτε καν.
4) Μικρή πραγματική αυτονομία. Καμία σχέση με τα προσπέκτους.

Και επειδή όλα αυτά έχουν αρχίσει και φαίνονται ξεκάθαρα πλέον, γι αυτό και ο κόσμος είναι δύσπιστος. Δεν κολλάει στα χρήματα. Μια ζωή ακριβά ήταν τα αυτοκίνητα σε κάθε εποχή.

Υ,Γ. τα θετικά είναι αμελητέα μπροστά στα παραπάνω (μηδενικό κόστος συντήρησης, δεν σε κλέβουν τα βενζινάδικα)

Τα θετικά είναι διαφορετικά για τον καθέναν μας.

Για κάποιον μπορεί να είναι το χαμηλό κόστος κίνησης, για άλλον η εντελώς αθόρυβη λειτουργία, για άλλον η απουσία βρόμας, για άλλον το εντυπωσιακό γκάζι (βρες μου θερμικό με 300 άλογα σε ανθρώπινη τιμή και με αστεία κατανάλωση) κ.ο.κ.

Βλέπω πλέον συχνά Tesla παρακαρισμένα σε γειτονιές εκτός γκαράζ. Προφανώς όλοι αυτοί έχουν ζυγίσει τα συν με τα πλην και έχουν αποφασίσει.

Προσωπικά και περισσότερο να μου στοίχιζε η κίνησή του σε σχέση με θερμικό θα το επέλεγα 1000%. Είναι η νύχτα με τη μέρα.
 
Για τα βενζινάδικα το καλό νέο είναι ότι έχει πέσει η νοθεία, που δημιουργούσε πολλαπλάσια προβλήματα σε κόστος.
Το κράτος αλήθεια τι κάνει; Μάλλον δεν τους νοιάζει γιατί τους φόρους του αέρα που πουλιέται τους εισπράτουν.
Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα όπου έχουν επενδυθεί περίπου 200 εκατ. ευρώ για την εγκατάσταση, το σύστημα μπορεί να λειτουργήσει ή λειτουργεί εν μέρει καθώς αποστέλλονται στοιχεία τα οποία όμως δεν ελέγχονται. Αυτό γίνεται γιατί λείπει η κεντρική πλατφόρμα συλλογής ανάλυσης διασταύρωσης πιθανής παρανομίας ώστε οι αρχές να ξέρουν έχουν συγκεκριμένες πληροφορίες αλλά και στόχους.

Πάντως αν δεν έχεις θέση στάθμευσης με φορτιστή, ηλεκτρικό είναι πολύ δύσκολο να πάρεις. Βλέπω τώρα με το PHEV όποτε φορτίσω έξω οι τιμές είναι 0.35-0.40 €/kWh και το κόστος κίνησης είναι ουσιαστικά το ίδιο με τη βενζίνη στο 1.70 €/l με φουλ υβριδική λειτουργία χωρίς καθόλου φόρτιση. Ακόμη και για το σπίτι που αρχικά ήθελα να βάλω wallbox 7.4 kWh (16 A) βλέπω ότι τα χρήματά του δεν θα τα βγάλω ποτέ για μια 5ετία που θα έχω το PHEV. Το συγκεκριμένο φορτίζει μέγιστο με 3.7 kWh, ενώ με τον φορτιστή οικιακής πρίζας που έρχεται τραβάει 2.4 kWh (10 A). Έτσι απλά θα βάλω μια σούκο πρίζα δίπλα στη θέση στάθμευσης και θα το φορτίζω για 4-5 ώρες κάθε μέρα αντί για μια φορά στις 2 ημέρες, ενώ με τα 1000 ευρώ που θα γλυτώσω τώρα θα κάνω στην 5ετία πολλά χιλιόμετρα. Σε 5 χρόνια που θα αλλάξω θα δω τι θα πάρω και βλέπουμε ξανά - η ηλεκτρολογική εγκατάσταση θα σηκώνει μέχρι 11 kW μονοφασικό φορτιστή.

Νομίζω πως αρχίζουν δειλά δειλά οι εταιρίες να ασχολούνται με νέα προϊόντα για κατόχους ηλεκτρικών που σου λένε έλα με το τάδε τιμολόγιο σε εμάς και θα έχεις και προνομιακή τιμή στο δίκτυο φορτιστών μας εκτός σπιτιού.
Με 1,70 ευρώ το λίτρο, για να είναι το ίδιο με το να φορτίζεις έξω με 0,40 θα πρέπει να πάρεις 4,25 KWh με 1 λίτρο. Η βενζίνη δίνει 9 KWh θερμικής ενέργειας ανά λίτρο. Όμως για να δώσει 4,25 KWh φόρτισης σημαίνει πως μιλάμε για κινητήρα με efficiency 48%. Δεν υπάρχει τέτοιος κινητήρας. Οπότε αυτό που λέτε δεν ισχύει. Στη καλύτερη ο βενζινοκινητήρας να μπορεί να δώσει 3 KWh. Οπότε το κόστος κίνησης με βενζίνη είναι 41% ακριβότερο κατ' ελάχιστο.
 
Πες τα ντε. Από την πρώτη μέρα έχω προβλέψει ότι θα είναι μία η αλλη το κόστος με την βενζίνη.
Εκτός από τους γκατζετάκηδες δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ πραγματικό όφελος για ηλεκτρικό αμάξι, να πεις ότι πραγματικά σου αλλάζει την ζωή (όπως έκανε π.χ. το κινητό τηλέφωνο ή το ιντερνετ).
1)Κόστος μία η άλλη αν φορτίζεις εκτός σπίτιού (η συντριπτική πλειοψηφία δεν μπορεί να έχει θέση φόρτισης στο σπίτι)
2)Μικρό δίκτυο οπότε και το ανάλογο άγχος για εύρεση φόρτισης.
3) ΜΕΓΑΛΟΣ χρόνος φόρτισης. Δεν νομίζω να έχει χόμπυ ο καθένας να κάθεται ώρες σε βενζινάδικο. Ούτε καν.
4) Μικρή πραγματική αυτονομία. Καμία σχέση με τα προσπέκτους.

Και επειδή όλα αυτά έχουν αρχίσει και φαίνονται ξεκάθαρα πλέον, γι αυτό και ο κόσμος είναι δύσπιστος. Δεν κολλάει στα χρήματα. Μια ζωή ακριβά ήταν τα αυτοκίνητα σε κάθε εποχή.

Υ,Γ. τα θετικά είναι αμελητέα μπροστά στα παραπάνω (μηδενικό κόστος συντήρησης, δεν σε κλέβουν τα βενζινάδικα)
Τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου. Δε βαρεθήκατε να γράφετε πράγματα που δεν ισχύουν και είναι μόνο μέσα στο μυαλό σας;
1. Δεν είναι μία η άλλη, απάντησα παραπάνω, το ηλεκτρικό ακόμα κι αν φορτίζει έξω με 0,40 είναι τουλάχιστον 40% πιο οικονομικό από PHEV.
2. Δεν ισχύει, δεν έχετε εμπειρία από το δίκτυο για να το κρίνετε από τη στιγμή που δεν οδηγείτε. Ακούστε αυτούς που οδηγούν, το δίκτυο είναι επαρκές, 1-2 σημεία στη χώρα είναι προβληματικά (κυρίως στην Εγνατία)
3. ΔΕ φορτίζουμε σε βενζινάδικα. Φορτίζουμε σε νεκρό χρόνο. Κανείς δε κάθεται ώρες πουθενά. Σε μεγάλα ταξίδια φορτίζουμε σε ΣΕΑ για 25-30 λεπτά, κάνοντας την στάση μας.
4. Αν κινείσαι με 90, το τι λέει το προσπέκτους ισχύει 100%.

Αμελητέο το κόστος συντήρησης, αμελητέο ότι δεν έχεις άγχος για το αν θα σου βάλουν νοθευμένη βενζίνη ή αν σε κλέψουν στα λίτρα, αμελητέα η αθόρυβη και χωρίς κραδασμούς κίνηση, αμελητέα η ακαριαία ροπή που συνεπάγεται μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια, όλα αμελητέα είναι, σημασία έχει να γεμίζω σε 5 λεπτά.
 
  • Like
  • Haha
Reactions: DimAsi and chocbhed