Αυτοκινητιστικά νέα

Αέρας κοπανιστος. Φυσικά και χρεώνουν και αέρα και νερό και όλα. Τουλάχιστον έχουν μανόμετρο της προκοπής; Γιατί στον Βόλο πέτυχα τρία στα τρία σπασμένα. Και το φουσκώνω με το μπλακνντεκερ.
 
Εγώ έχω και μεγάλο κομπρεσέρ (στο εργαστήριο) αλλά τη δουλειά τελικά την κάνει θαυμάσια αυτό:

View attachment 240688


Του λες να σου βάλει π.χ. 42 PSI, πατάς το κουμπί και αναμένεις να ολοκληρώσει.

Πολιτισμός.
Είναι της προκοπής??
Γιατί ένα πενηνταρικο που κοστίζει ,δεν το λες και φτηνό
Είχα ένα άλλο και μου έκανε μια νίλα,που την φυσάω και δεν κρυώνει.
Το είχα δουλέψει κανονικά,όταν το χρειάστηκα, αλλά με την θερμοκρασία που ανέβασε,έκοψε το σωληνάκι και δεν φαινόταν καθόλου.
Φέτος που το δούλεψα στο μηχανάκι στο εξοχικό,μου ΞΕΦΟΥΣΚΩΣΕ το λάστιχο 15χιλιομετρα μακρυά από βενζινάδικο 😈
Ευτυχώς είχε ένας φίλος που ήρθε από 20 χιλιόμετρα μακριά και με έσωσε.
Πήρα βέβαια καινούργιο, αλλά θέλω ακόμα ένα για το εξοχικό.
 
Last edited:
Αέρας κοπανιστος. Φυσικά και χρεώνουν και αέρα και νερό και όλα. Τουλάχιστον έχουν μανόμετρο της προκοπής; Γιατί στον Βόλο πέτυχα τρία στα τρία σπασμένα. Και το φουσκώνω με το μπλακνντεκερ.
ΠΆΝΤΑ ένα τέτοιο στο αυτοκίνητο.
Ζήτημα αν υπάρχει ένα βενζινάδικο με σωστό αερομετρο.
Έχω ένα της Michelin,που είναι λίγο ακριβό αλλά ξέρω τι μου γίνεται!
 

Attachments

  • 30321.jpg
    30321.jpg
    84.5 KB · Views: 21
ΠΆΝΤΑ ένα τέτοιο στο αυτοκίνητο.
Ζήτημα αν υπάρχει ένα βενζινάδικο με σωστό αερομετρο.
Έχω ένα της Michelin,που είναι λίγο ακριβό αλλά ξέρω τι μου γίνεται!
Όλα τα καινούργια μετά το καλοκαίρι πρέπει να έχουν ενσωματωμένα πιεσόμετρα και να βλέπεις στο ταμπλό την πίεση σε κάθε λάστιχο.
Στο Peugeot πάντως που έδωσα ποτέ δεν δούλεψε σωστά. Μια φορά που είχα κλατάρισμα, πρώτα το κατάλαβα στο τιμόνι και σταμάτησα και μετά δούλεψε η ένδειξη.
 
Και στο scooter έχει ένδειξη πίεσης και θερμοκρασίας για το εμπρός και πίσω λάστιχο.

Μανόμετρο έχω ένα παλιό που το έδιναν δώρο σε ένα περιοδικό, δεν θυμάμαι ποιο, αλλά ανάθεμα κι αν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Όλο στο βενζινάδικο πάω και εκεί ό,τι δείξει.
 
ΤΈΣΣΕΡΙΣ φίλοι μου που είχαν Φορντ ,δύο με focus και δύο με Mondeo,τους έσκασαν τα 3 1600αρια μοτέρ στο δε άλλο Mondeo έσκασε το πεντακυλινδρο 2,2.
Φυσικά η ford έκανε το παγώνι και μέσα στα συνεργεία που πήγαιναν είχαν ακούσει και άλλες περιπτώσεις.
Τώρα μπορεί να είναι μια χαρά , αλλά η ρετσινια έχει μείνει.
Ούτε στα Peugeot,δεν είχες ακούσει τα ηλεκτρικά προβλήματα που βγάζανε σωρηδόν (παθών πλειστακις)
Μη μου πεις ότι δεν είχες ακούσει τίποτα ,για τα Subaru??
Για πολλά έχω ακούσει, αλλά για focus mk1,2&3 τίποτα ιδιαίτερο.
Στα ηλεκτρικά των Peugeot κάτι πήρε το αφτί μου, όμως το 305 που είχα δεν μου παρουσίασε το παραμικρό.
Για Subaru πραγματικά δεν ξέρω.
 
Σχετικό/άσχετο. Έχει κανείς καταφέρει να ενσωματώσει το ChatGPT στο Android Auto?
Ενεργοποιήθηκε και στην ΕΕ η λειτουργία Advanced Voice και πρακτικά μπορείς να κουβεντιάζεις μια χαρά μαζί του για ότι θέλεις δυναμικά. Ως τώρα δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ το chat gpt με voice, αλλά δεν θα με χάλαγε καθόλου να "συζητώ" μαζί του όταν οδηγώ, να ζητώ να μου βρίσκει στοχευμένες ειδήσεις, από άλλες να μου κάνει περίληψη και άλλες να μου τις λέει αναλυτικά κλπ.
Σημείωση δεν εννοώ να αντικαταστήσει τον Android Assistant, απλά να χρησιμοποιεί τα μικρόφωνα/ηχεία του αυτοκινήτου και να το ελέγχεις από την οθόνη του αυτοκινήτου.
 
Τώρα σοβαρά; Χρεώνουν και τον αέρα εκεί;
Αέρας κοπανιστος. Φυσικά και χρεώνουν και αέρα και νερό και όλα. Τουλάχιστον έχουν μανόμετρο της προκοπής; Γιατί στον Βόλο πέτυχα τρία στα τρία σπασμένα. Και το φουσκώνω με το μπλακνντεκερ.

Όχι απλά τον χρεώνουν, αλλά αφενός το κάνεις όλο μόνος σου (δεν υπάρχει υπάλληλος για τίποτα εκτός από το να πουλάει μπαγιάτικα corndogs και powerball μέσα στο μαγαζί), αφετέρου δεν υπάρχει για δείγμα μανόμετρο, απλά ένα ματσούκι που βγάζει αέρα και σε χρεώνει με τον χρόνο.
 
  • Wow
  • Haha
Reactions: vlad66 and mdvq
Όλα τα καινούργια μετά το καλοκαίρι πρέπει να έχουν ενσωματωμένα πιεσόμετρα και να βλέπεις στο ταμπλό την πίεση σε κάθε λάστιχο.
Στο Peugeot πάντως που έδωσα ποτέ δεν δούλεψε σωστά. Μια φορά που είχα κλατάρισμα, πρώτα το κατάλαβα στο τιμόνι και σταμάτησα και μετά δούλεψε η ένδειξη.
Εγω Τζόρτζ το 407 που είχε από κατασκευής πίεση ελαστικών στο καντράν, το κατήργησα ,γιατι σπαγανε οι βαλβίδες που είχαν ενσωματωμένο τον αισθητήρα .
Έκαναν ένα κάρο λεφτά,συν το γεγονός ότι αν ήσουν φορτωμένος τον είχες πιεί.
Δύο φορές παθών.
 
Εγω Τζόρτζ το 407 που είχε από κατασκευής πίεση ελαστικών στο καντράν, το κατήργησα ,γιατι σπαγανε οι βαλβίδες που είχαν ενσωματωμένο τον αισθητήρα .
Έκαναν ένα κάρο λεφτά,συν το γεγονός ότι αν ήσουν φορτωμένος τον είχες πιεί.
Δύο φορές παθών.

Μου συνέβη μία φορά στο 207 που κρατάω ακόμη, θυμάμαι έκανε ένα κατοσταρικο η νέα βαλβίδα.
 
Βέβαια για κάτι τυπακια σαν την κόρη μου, η ένδειξη πίεσης ελαστικών,είναι χρήσιμη κάτω από 2 προϋποθέσεις:
Α) να ξέρουν τι είναι αυτό που δείχνει το ταμπλώ 😄 και
Β) ακόμα και αν τους πεις τι είναι αυτό που βλέπουν,δεν θα το γράψουν στα π@πάρια τους και θα περιμένουν μια βδομάδα τον μπαμπά να το φτιάξει 😂
 
Και πόσες άλλαξες συνολικά??
Δύο.
Ήταν φτιαγμένες από αλουμίνιο και σπαγανε για πλάκα μετά από κάνα δυο χρόνια χρήσης,αν δεν πρόσεχες όταν έβαζες αέρα.
Επειδή εγώ πρόσεχα και ήξερα τι εκανα,τις κατήργησα γιατι μετά θα σπαγανε αραδα,η μία μετά την άλλη.
Ρύθμισα φυσικά και τον εγκέφαλο κατάλληλα, γιατί αν δεν το κάνεις σου βγάζει συνέχεια ένδειξη, αγόρασα και ένα πιεσόμετρο της Michelin,που το χρησιμοποιούν και στο wrc και ησύχασα.
ΌΜΩΣ...
είμαι από τους οδηγούς που μπορεί να πλένουν το αμάξι τους οπότε θυμηθούν, αλλά μηχανικά το προσέχω σχολαστικά από λάστιχα μέχρι προληπτικές αλλαγές σε εξαρτήματα που δεν έχουν λόγο να αλλαχθούν
Τώρα αλλάζω αμορτισέρ...έτσι να έχω καινούργια.

Το καλοκαίρι άλλαξα όλη την φλογέρα στα μπουζί...έτσι για να είναι καινούργια.
 
  • Like
Reactions: opsim and karajim80
Είναι της προκοπής??
Γιατί ένα πενηνταρικο που κοστίζει ,δεν το λες και φτηνό
Είχα ένα άλλο και μου έκανε μια νίλα,που την φυσάω και δεν κρυώνει.
Το είχα δουλέψει κανονικά,όταν το χρειάστηκα, αλλά με την θερμοκρασία που ανέβασε,έκοψε το σωληνάκι και δεν φαινόταν καθόλου.
Φέτος που το δούλεψα στο μηχανάκι στο εξοχικό,μου ΞΕΦΟΥΣΚΩΣΕ το λάστιχο 15χιλιομετρα μακρυά από βενζινάδικο 😈
Ευτυχώς είχε ένας φίλος που ήρθε από 20 χιλιόμετρα μακριά και με έσωσε.
Πήρα βέβαια καινούργιο, αλλά θέλω ακόμα ένα για το εξοχικό.

Έναν χρόνο το έχω, μια φορά που το χρειάστηκα με έβγαλε ασπροπρόσωπο.
Υποτίθεται ότι είναι από τα καλά. Κυκλοφορεί κάποια χρόνια.
 
Έναν χρόνο το έχω, μια φορά που το χρειάστηκα με έβγαλε ασπροπρόσωπο.
Υποτίθεται ότι είναι από τα καλά. Κυκλοφορεί κάποια χρόνια.
Όμως πρέπει να το έχεις συνέχεια φορτισμένο.
Έτσι δεν είναι??
Φαντάσου να το ξεχάσεις (κάτι που για μένα είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο) και να περιμένεις κάνα τρίωρο να φορτίσει 😃
 
E ναι, πρέπει να το'χεις φορτισμένο, και είναι καλό κυρίως για συμπλήρωμα, αν περιμένεις να φουσκώσεις 4 λάστιχα από το μηδέν μάλλον δε θα σε βγάλει η μπαταρία. Αλλά για ένα συμπληρωματάκι πχ από τα 28 στα 33psi, απ'αυτά που χρειάζονται όταν πιάνει ψυχρούλα το χειμώνα, μια χαρά δουλεύει μονοκοπανιά.
 
  • Like
Reactions: avpap
E ναι, πρέπει να το'χεις φορτισμένο, και είναι καλό κυρίως για συμπλήρωμα, αν περιμένεις να φουσκώσεις 4 λάστιχα από το μηδέν μάλλον δε θα σε βγάλει η μπαταρία. Αλλά για ένα συμπληρωματάκι πχ από τα 28 στα 33psi, απ'αυτά που χρειάζονται όταν πιάνει ψυχρούλα το χειμώνα, μια χαρά δουλεύει μονοκοπανιά.
Μάλιστα...
Μάλλον δεν μου κάνει,γιατί το θέλω αν μου πάρει καμμιά πρόκα να το φουσκώσει σχεδόν από το μηδέν.
Τα κομπρεσερακια που κυκλοφορούν ,το κάνουν αυτό αλλά ζεστενεται το λάστιχο που πάει στον τροχό,με αποτέλεσμα να κάνει ρωγμή.
Την επόμενη φορά που θα ξαναζεσταθει.....την πάτησες!
Θα πάρω άλλο ένα κανονικό και θα το αφήσω σπίτι.

Αυτό που είχα χρειάστηκε να το χρησιμοποιήσω τρεις φορές μέχρι να φτάσω από Θήβα Αθήνα.
Γι'αυτό ζοριστικε και υπερθερμανθηκε το λαστιχακι και τίναξε τα πέταλα 😸