Αυτοκινητιστικά νέα



Όταν ολοκληρωθεί η συγχώνευση, η αξία της νέας εταιρείας θα ξεπεράσει τα 50 δισεκατομμύρια δολάρια, με βάση την τρέχουσα κεφαλαιοποίηση των τριών εταιρειών, με στόχο τη δημιουργία ενός από τους τρεις μεγαλύτερους ομίλους αυτοκινήτων παγκοσμίως, πίσω από την Toyota και τη Volkswagen. Ο προτεινόμενος όμιλος θα πουλά περίπου 7 εκατομμύρια οχήματα ετησίως.

Ο πρόεδρος της Honda, Τοσιχίρο Μίμπε, δήλωσε ότι η Honda θα ηγηθεί αρχικά της νέας διοίκησης, ενώ οι αρχές και οι μάρκες των τριών εταιρειών θα διατηρηθούν.

:rolleyes:
 


Όταν ολοκληρωθεί η συγχώνευση, η αξία της νέας εταιρείας θα ξεπεράσει τα 50 δισεκατομμύρια δολάρια, με βάση την τρέχουσα κεφαλαιοποίηση των τριών εταιρειών, με στόχο τη δημιουργία ενός από τους τρεις μεγαλύτερους ομίλους αυτοκινήτων παγκοσμίως, πίσω από την Toyota και τη Volkswagen. Ο προτεινόμενος όμιλος θα πουλά περίπου 7 εκατομμύρια οχήματα ετησίως.

Ο πρόεδρος της Honda, Τοσιχίρο Μίμπε, δήλωσε ότι η Honda θα ηγηθεί αρχικά της νέας διοίκησης, ενώ οι αρχές και οι μάρκες των τριών εταιρειών θα διατηρηθούν.

:rolleyes:

το διάβασα πριν αρκετές μέρες αλλά έχω χάσει επεισόδια..
η nissan δεν ήταν μαζί με την Renault ;;;
έχουν χωρίσει ;;
 
Η Renault αποχωρεί;;


Κακά τα ψέματα ρε παιδιά...
Εδώ και δεκαετίες η nissan στις κατηγορίες που είναι για την μάζα, φτιάχνει τα ασχημότερα οχήματα..
Τι να το κάνω αν τα φορτηγάκια και τα ακριβά σπορ μοντέλα της είναι κούκλες..
Τα καθαρά οικογενειακά της δεν βλέπονται ακόμα και με το σήμα της Infinity..
(Έτσι δεν λέγονται τα πολυτελείας της);;
 
Ο βασικός λόγος που επιβιώνει τα τελευταία χρόνια είναι το Qashqai.
Ήταν αυτό που άνοιξε το δρόμο για τα SUV και είναι πολύ τίμιο. Βέβαια, υπάρχουν καλύτερες λύσεις πιστεύω, όμως και μόνο από την κεκτημένη ταχύτητα πουλάει καλά.
 
και τεχνολογία έχει και αξιοπιστία.
κάποτε ήταν λίγο πιο πίσω από την ΤΟΥΟΤΑ σε παραγωγή και ίδιο "βαρύ" όνομα...
τότε στον κόσμο 1η με διαφορά ήταν η GM με 2η την FORD.. 3η η ΤΟΥΟΤΑ με μεγάλη διαφορά από τους 2 αμερικάνους.. μετά η NISSAN φυσικά..
HONDA και MAZDA έπαιζαν στην Ιαπωνία στην 3η - 4η θέση εναλλάξ.. μια χρονιά η μία, μια η άλλη..
τα αφεντικά ήταν οι 2 μεγάλοι..
τώρα η HONDA είναι 2η και η NISSAN ψάχνει σωτηρία...
ποιός να το πίστευε 40-45 χρόνια πριν....
 
Εγώ που δε γούσταρα τα SUV πήρα το Nissan Pulsar Diesel το 2016. Πολύ ωραίο αυτοκίνητο, η μόνη βλάβη που έβγαλε στα 8 χρόνια ήταν μία διαρροή στο A/C και πρόβλημα στη μπαταρία (λόγω του start/stop) στους πρώτους 6 μήνες (εντός εγγύησης). Γενικά όμως δε πούλησε πολύ και καταργήθηκε το μοντέλο, ο κόσμος προτιμά SUV.
 
Πλάκα μας κάνουν; Έχουν πρόβλημα τα ηλεκτρικά με το κρύο της Αράχωβας 😁😁😁😁😁 και δεν έχουν με την Σουηδία και την Νορβηγία που γίνεται χαμός από ηλεκτρικά;
Μάλλον κάποιος έκανε μαλακία και δεν υπολόγισε και ξέμεινε αφορτιστος. Δεν έχει συνηδειτοποιησει ακόμα ο κόσμος ότι τα πάντα από καλοριφέρ μέχρι φόρτιση κινητού ακόμα και θερμοκρασία περιβάλλοντος έχουν επίπτωση στην αυτονομία. Κάτι μου λέει ότι θα βλέπουμε πολλά τέτοια γλέντια στις μαζικές εξόδους.

 
Last edited:
  • Haha
Reactions: chocbhed
Στην ίδια είδηση όμως σημείο αναφοράς αποτελεί το γεγονός ότι έμειναν και συμβατικά οχήματα διότι πήγαν σε χιονοδρομικό δίχως να έχουν αλυσίδες ενώ υπήρχε έκτακτο δελτίο για καιρικά φαινόμενα και βεβαίως η πλήρη απουσία αστυνομιας/τροχαιας που θα απαγορευε την κίνηση οχήματος δίχως αλυσίδες.
 
  • Like
Reactions: avpap
Στην ίδια είδηση όμως σημείο αναφοράς αποτελεί το γεγονός ότι έμειναν και συμβατικά οχήματα διότι πήγαν σε χιονοδρομικό δίχως να έχουν αλυσίδες ενώ υπήρχε έκτακτο δελτίο για καιρικά φαινόμενα και βεβαίως η πλήρη απουσία αστυνομιας/τροχαιας που θα απαγορευε την κίνηση οχήματος δίχως αλυσίδες.
Καλά αυτή είναι διαχρονική ελληνική βλακεία. Δεν μας κάνει εντύπωση πλέον. Και ΟΥΤΕ θα αλλάξει.
 
Τάσο, με καλοριφέρ υαλοκαθαριστήρες και φώτα κάποιος θα πήγε να φορτίσει και το iPhone του και τέζα ο καμπούρης. :p
 
1ο σκηνικό στην κηδεία του πατέρα μου γινόταν ποδηλατικός αγώνας και δεν υπήρχε σήμανση στο Δίστομο με αποτέλεσμα οι συγγενείς από την Αθήνα να κολλήσουν και έρθουν κατευθείαν στο νεκροταφείο.

2ο σκηνικό με την πτώση βράχων στους Δελφούς. Καμία ενημέρωση στη διασταύρωση του Διστόμου που είναι η μοναδική παράκαμψη της περιοχής. Τα αυτοκίνητα έφταναν μέχρι τον Αρχαιολογικό χώρο και γύριχαν πίσω. Το Δίστομο ανήκει στη Βοιωτία απ' όσο ξέρω.

3ο σκηνικό σήμερα. Χιονοπτώσεις και υποχρέωση αλυσίδων. Ξαφνικά φταίνε τα ηλεκτρικά οχήματα. Περιοχή συμβάντος; Αράχοβα και ΧΚ Παρνασσού. Όλως τυχαίως ανήκουν στη Βοιωτία.

Τυχαίο θα είναι και φταίνε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ξεκάθαρα. Βέβαια 2 ώρες πριν υπήρξαν δημοσιεύματα για ελλείψεις αλυσίδων αλλά ξαφνικά βρήκαμε άλλο φταίχτη.

 
  • Like
Reactions: avpap
1ο σκηνικό στην κηδεία του πατέρα μου γινόταν ποδηλατικός αγώνας και δεν υπήρχε σήμανση στο Δίστομο με αποτέλεσμα οι συγγενείς από την Αθήνα να κολλήσουν και έρθουν κατευθείαν στο νεκροταφείο.

2ο σκηνικό με την πτώση βράχων στους Δελφούς. Καμία ενημέρωση στη διασταύρωση του Διστόμου που είναι η μοναδική παράκαμψη της περιοχής. Τα αυτοκίνητα έφταναν μέχρι τον Αρχαιολογικό χώρο και γύριχαν πίσω. Το Δίστομο ανήκει στη Βοιωτία απ' όσο ξέρω.

3ο σκηνικό σήμερα. Χιονοπτώσεις και υποχρέωση αλυσίδων. Ξαφνικά φταίνε τα ηλεκτρικά οχήματα. Περιοχή συμβάντος; Αράχοβα και ΧΚ Παρνασσού. Όλως τυχαίως ανήκουν στη Βοιωτία.

Τυχαίο θα είναι και φταίνε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ξεκάθαρα. Βέβαια 2 ώρες πριν υπήρξαν δημοσιεύματα για ελλείψεις αλυσίδων αλλά ξαφνικά βρήκαμε άλλο φταίχτη.

κλασσικα εικονογραφημενα, ριξε το μπαλακι της ευθυνης σε καποιον αλλον, αρκει να φυγει απο πανω μας. Τραγικοι παντως οσοι οδηγοι (ανεξαρτητως τυπου οχηματος που οδηγουσαν) που πηγαν χωρις αλυσιδες, χιονοκουβερτες, χειμερινα λαστιχα.
Τα περι ηλεκτρικων που ξεμειναν απο μπαταρια, τα εκλαμβανω απλα ως αστειο.
 
Τα περι ηλεκτρικων που ξεμειναν απο μπαταρια, τα εκλαμβανω απλα ως αστειο.

Καλά δε νομίζω να είναι αστείο, απλά πιθανότατα δεν ήταν αυτοί οι υπαίτιοι της ιστορίας. Αλλιώς σιγά μη δεν έμεναν αν ήταν ακινητοποιημένοι με θέρμανση στο φουλ για πόσες ώρες.

Από την άλλη, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε και το γεγονός πολλοί από τους σνομπάροντας τις αλυσίδες να ήταν επίσης ηλεκτροκίνητοι.
 
Πάντως μου προκαλεί πάντα ενδιαφέρον το πως στα μέρη μου στη Νεμπράσκα που ρίχνει χιόνι με το τουλούμι καμιά 10αριά φορές το χρόνο, εκεί δεν υπάρχουν καν αλυσίδες (μάλιστα απαγορεύονται κιόλας), κι εδώ με το πρώτο χιονάκι φρακάρει το εθνικό δίκτυο. Είναι προφανώς θέμα κλίσεων στο δρόμο, αλλά να το σκεφτεί τώρα αυτό κάποιος τουρίστας που νοικιάζει αμάξι εδώ.