Αυτοκινητιστικά νέα

To αρθρο παντως το αντιθετο λεει. Οτι δεν ειναι θεμα τεχνολογιας και αδυναμιας αλλα ελλειψη δικτυου τροφοδοσιας.

Το άρθρο μιλάει για "εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες". Δηλαδή, κάτι σαν -30 βαθμούς. Πόσους να'χε στην Αράχωβα; -2? Μάλλον το άρθρο γράφτηκε στο πόδι.
 
Εγω παλι, δεν μπορω να καταλαβω γιατι να φταιει το χιονι η η ελλειψη αλλυσσιδων, το ηλεκτρικο και οτιδηποτε αλλο περα απο τον ογκο των οχηματων με οδηγους ολων των (μη) ικανοτητων, σε δρομο που δεν εχει την αναλογη χωρητικοτητα... δεν ξερω για αθηνα αλλα πχ για χαλκιδικη ολο το καλοκαιρι καθε σαββατο και κυριακη εχει ουρες χιλιομετρων χωρις χιονι, χωρις βροχη, χωρις συννεφια.... τι διαφορετικο να φταιει εκει δηλαδη ?

Εδω μια κηφησιας νταλα καλοκαιρι μερα μεσημερι και λετε οτι μποτιλιαρεστε... αν ψιλοβρεχει κιολας κλεινετε 8ωρο.... ε... με λιγο ψιλοχιονο στην αραχωβα τι διαφορετικο περιμενετε δηλαδη ? Και ολοι να ειχαν αλλυσιδες, παλι το ιδιο θα γινοτανε...

Οσο για τη Νεμπρασκα η την πολιτισμενη Ευρωπη γενικοτερα.... εδω ας πουμε, Σλοβακια Αυστρια, τις προαλλες ειχε δελτιο καιρου οτι πχ αυριο θα χιονισει και απο χθες το βραδυ εριξαν τοσο αλατι που ουτε στη... μαυρη θαλασσα... με σλικ λαστιχα και παω σφαιρα.... βεβαια δεν εριξε νιφαδα, εχει ηλιοφανεια αλλα και οι αλατιερες πρεπει να δουλεψουν :)

Και αν θελουμε να δωσουμε ενα δικιο στην Ελλαδα, ειναι οτι το χιονι της ειναι διαφορετικο απο αυτο των Βορειων χωρων... ειναι υγρο... αυτο που ριχνει εδω πανω ειναι σαν πουδρα, βαμβακι, στεγνο λεμε.... το φυσας και φευγει, οποτε οσο και να το στρωσει δεν γλιστρας.... προλαβαινεις να βαλεις αλλυσιδες η να ριξεις χημικα μεχρι να αρχισει να παγωνει, να παρεις τα μετρα σου τελος παντων.
 
Last edited:
Δηλαδή η ΕΛ.ΑΣ είναι εγκάθετη κατά των ηλεκτρικών; Λένε ψέματα;

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ, αρκετά από τα αυτοκίνητα που ακινητοποιήθηκαν λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών ήταν ηλεκτρικά, γεγονός που συνέβαλε στο μποτιλιάρισμα που διήρκεσε μέχρι τις 9 το βράδυ.
Γιατί, δεν τους έχεις ικανούς να γράψουν μια βλακεία για να κρύψουν την ανικανότητα τους; Ζω στη Γερμανία, αν τα ηλεκτρικά είχαν πρόβλημα σε χαμηλές θερμοκρασίες κάτι θα είχα ακούσει.
 
  • Like
Reactions: koupa
Γιατί, δεν τους έχεις ικανούς να γράψουν μια βλακεία για να κρύψουν την ανικανότητα τους; Ζω στη Γερμανία, αν τα ηλεκτρικά είχαν πρόβλημα σε χαμηλές θερμοκρασίες κάτι θα είχα ακούσει.

Να το γράψω διαφορετικά γιατί έσβησαν το προηγούμενο σχόλιο για πολιτικούς λόγους.

Είναι φοβερό το πως όταν ο άλλος θέλει να προωθήσει το FUD επιλέγει όποια πηγή τον βολεύει.
 
Να το γράψω διαφορετικά γιατί έσβησαν το προηγούμενο σχόλιο για πολιτικούς λόγους.

Είναι φοβερό το πως όταν ο άλλος θέλει να προωθήσει το FUD επιλέγει όποια πηγή τον βολεύει.
τι είναι το FUD;
 
τι είναι το FUD;

Fear - Uncertainty - Doubt

Χρησιμοποιείτε κυρίως στο χώρο της πληροφορικής για να τονίσει τα εμπόδια σε νέες εταιρίες ή τεχνολογίες. Πχ τη δεκαετία 1995-2005 ήταν το ακρωνύμιο με τις περισσότερες εμφανίσεις σε άρθρα που αφορούσαν το Linux. Έγραφε ο Χ χρήστης ότι το Linux δεν κάνει αυτό και εκείνο και ξεκινούσαν έτσι την απάντηση μαζί με τα παραδείγματα.

Το ίδιο ισχύει και εδώ. Είχε γράψει ο άλλος πριν μερικά χρόνια για εκείνο το περίφημο ταξίδι στη Σπάρτη και για 2-3 χρόνια είχε γίνει ευαγγέλιο. Τώρα η ΕΛΑΣ έγραψε αυτό και το υιοθέτησαν άπαντες οι πολέμιοι.

Και εδώ να σημειώσω ότι ΣΗΜΕΡΑ άρχισαν τα δημοσιεύματα για τα υπόλοιπα χιονοδρομικά της χώρας. Λες και χτες ΆΠΑΝΤΕΣ ήταν στην Αράχοβα. Ακόμη και οι Θεσσαλονικείς.
 
Στιγμιότυπο οθόνης 2024-12-28, 12.36.16.jpg

Σημερινό "λαβράκι". Αφού την κράζουν με ευγένεια στο τέλος ειρωνεύεται και το παλικάρι που μένει Νορβηγία.
 
Γιατί, δεν τους έχεις ικανούς να γράψουν μια βλακεία για να κρύψουν την ανικανότητα τους; Ζω στη Γερμανία, αν τα ηλεκτρικά είχαν πρόβλημα σε χαμηλές θερμοκρασίες κάτι θα είχα ακούσει.

και καλα η Γερμανια στην Νορβηγια ειναι πρωτα σε πωλησεις τα ηλεκτρικα.....
 
Δεν μπορω να καταλάβω γιατί οι μεν (που δεν έχουν) κολλάνε και κατηγορούν τα ηλεκτρικά, χτυπώντας τα αρνητικά και οι δε (που έχουν) αμύνονται αναφέροντας τα θετικά.
Οπως σε κάθε τι, υπάρχει η θετική και η αρνητική πλευρά, έτσι και στην ηλεκτροκίνηση.
Απο εκεί και πέρα, ο καθένας κρίνει για τον εαυτό του, τα οικονομικά του, τη χρήση που θέλει να καλύψει κλπ.
 
  • Like
Reactions: avpap and chocbhed
Δεν μπορω να καταλάβω γιατί οι μεν (που δεν έχουν) κολλάνε και κατηγορούν τα ηλεκτρικά, χτυπώντας τα αρνητικά και οι δε (που έχουν) αμύνονται αναφέροντας τα θετικά.
Οπως σε κάθε τι, υπάρχει η θετική και η αρνητική πλευρά, έτσι και στην ηλεκτροκίνηση.
Απο εκεί και πέρα, ο καθένας κρίνει για τον εαυτό του, τα οικονομικά του, τη χρήση που θέλει να καλύψει κλπ.
η μονη εξηγηση που μπορω να δωσω ειναι οτι λεγονται παρα πολλες ανακριβειες κατα των ηλεκτρικων. Ακομα και οταν προσπαθει καποιος να εξηγησει με ηρεμο τροπο, τι ισχυει στα ηλεκτρικα, στην πορεια παρεκτρεπεται το πραγμα απο α. τις συνεχομενες χαζομαρες που ακουει/διαβαζει, β. τις προσωπικες επιθεσεις στις οποιες πεφτει θυμα. Ετσι η κατασταση εκτραχυνεται σταδιακα. Δεν βοηθαει την κατασταση οτι τα περισσοτερα ηλιθια σχολια για τα ηλεκτρικα προερχονται απο ψεκες.
Προφανως υπαρχουν και ανθρωποι που εκφραζουν συγκεκριμενους αντικειμενικους περιορισμους των ηλεκτρικων, αλλα δυστυχως η φωνη τους συχνα χανεται μεσα στην οχλαγωγια των ηλιθιων.
 
Δυστυχώς έτσι είναι. Μεσα στις τόσες μπούρδες που γράφονται, υπάρχουν και κάποιες αλήθειες που πραγματικά θα είχαν ενδιαφέρον, αλλά χανονται μέσα στις τόσες ανακρίβειες, συνωμοσιολογίες, και άλλα ευφάνταστα.
Κι έτσι ενεργοποιείται το αίσθημα της άμυνας και της αντεπίθεσης από τους κατέχοντες, με αποτέλεσμα σχεδόν πάντα να καταλήγει η συζήτηση σε αντιπαράθεση.
Συμφωνω με τον avpap.
 
Σε άλλα νέα, τεράστιο ρεζιλίκι για την VW group, μιας και αποκαλύφθηκε ότι κρατούσαν άπειρα ευαίσθητα δεδομένα για 800.000 αυτοκίνητα χωρίς ουσιαστική ασφάλεια: https://www.spiegel.de/netzwelt/web...-steht-a-e12d33d0-97bc-493c-96d1-aa5892861027

Και μακάρι να ήταν οι μόνοι.. οι παραδοσιακοί κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι διάσημοι για την αμέλεια που επιδεικνύουν στο θέμα της ασφάλειας των δεδομένων που συλλέγουν.
 
  • Like
Reactions: avpap and koupa
Σε άλλα νέα, τεράστιο ρεζιλίκι για την VW group, μιας και αποκαλύφθηκε ότι κρατούσαν άπειρα ευαίσθητα δεδομένα για 800.000 αυτοκίνητα χωρίς ουσιαστική ασφάλεια: https://www.spiegel.de/netzwelt/web...-steht-a-e12d33d0-97bc-493c-96d1-aa5892861027

Και μακάρι να ήταν οι μόνοι.. οι παραδοσιακοί κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι διάσημοι για την αμέλεια που επιδεικνύουν στο θέμα της ασφάλειας των δεδομένων που συλλέγουν.
Αν ξαναγοράσω VW να μου τρυπήσεις τη μύτη. Την έπαθα μια φορά με το σκάνδαλο ντίζελ, δεν την ξαναπαθαίνω.
 
Σε άλλα νέα, τεράστιο ρεζιλίκι για την VW group, μιας και αποκαλύφθηκε ότι κρατούσαν άπειρα ευαίσθητα δεδομένα για 800.000 αυτοκίνητα χωρίς ουσιαστική ασφάλεια: https://www.spiegel.de/netzwelt/web...-steht-a-e12d33d0-97bc-493c-96d1-aa5892861027

Και μακάρι να ήταν οι μόνοι.. οι παραδοσιακοί κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι διάσημοι για την αμέλεια που επιδεικνύουν στο θέμα της ασφάλειας των δεδομένων που συλλέγουν.

Τα ακούω όλα αυτά. Ένας contractor έκανε ότι έκανε σε κάποιο αρχείο του S3 της Amazon που -κακώς, αποθήκευε bulk όλα τα σχετικά αρχεία.
Θα έπρεπε να διαλέγουν τους contractors τους καλύτερα αν όχι ιδανικά να τα κάνουν in-house.

Γνωρίζουμε de-facto πως οι μη-παραδοσιακοί κατασκευαστές είναι έστω και ελάχιστα καλύτεροι; Στη Γερμανία, η σχετική νομοθεσία είναι η αυστηρότερη στον κόσμο.
Εάν κάτι αντίστοιχο ή και χειρότερο γίνεται στη BYD, τη Xiaomi, τη fisker ή οποιονδήποτε άλλο "μη-παραδοσιακό" πολύ αμφιβάλλω πως θα το μάθουμε ποτέ.
 
Εάν κάτι αντίστοιχο ή και χειρότερο γίνεται στη BYD, τη Xiaomi, τη fisker ή οποιονδήποτε άλλο "μη-παραδοσιακό" πολύ αμφιβάλλω πως θα το μάθουμε ποτέ.
Ε για τις 2 πρώτες τα ξέρουμε. Βάσει του νόμου για την ασφάλεια δεδομένων επίσημα και νόμιμα το Κινέζικο κράτος έχει πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα οποιασδήποτε εταιρίας δραστηριοποιείται στην Κίνα. Θεωρώ πως αυτό δίνει ένα περίεργο/ ιδιόμορφο περιβάλλον ασφάλειας.
Όσο για την Fisker, μας άφησε χρόνους από όσο ξέρω...
 
Αν ξαναγοράσω VW να μου τρυπήσεις τη μύτη. Την έπαθα μια φορά με το σκάνδαλο ντίζελ, δεν την ξαναπαθαίνω.

Εμένα μια χαρά μου έκατσε τότε το σκάνδαλο, πήρα VW με εγγύηση bumper-to-bumper 6 χρόνια, δεν είχε ξαναγίνει ποτέ τέτοιο πράγμα, καλές είναι οι τύψεις :cool: