Αυτοκινητιστικά νέα

Το ότι επανέφερε τα ραντάρ στα ακριβά μοντέλα σημαίνει ότι δεν πέτυχε ποτέ να δουλεύει σωστά ή ότι δεν πέτυχε να το κάνει να δουλεύει σωστά στο επίπεδο που θα ήθελε για τα ακριβά της μοντέλα. Μπορεί απλά να θεωρεί ότι οι ατέλειες είναι ΟΚ για τα φθηνότερα μοντέλα.

https://www.drivingeco.com/en/Tesla-allows-radar-to-be-included-in-new-Model-SX/

το ποσταρω με επιφυλαξη, καθως δεν το εχω δει αλλου. Επομενως καμερες για τα παντα και σε ολα τα μοντελα.
 
Το ίδιο ισχύει και για αυτούς.
Εάν δεν σε παίρνει για το starting price που θέλεις, αυτά τα δίνεις έστω έξτρα.
ο λογος που δινει τα αυτοκινητα ομως στις τιμες αυτες ειναι ακριβως επειδη δεν εχει "εξτρα".
Επισης, οι ultrasonic sensors δεν εχουν σχεση με ρανταρ και lane keep/assistance.

Σιγουρα θα ηθελα καλυτερα αναπτυγμενη την τεχνολογια που εχουν τα τεσλα, αλλα απο την αλλη βλεπεις οτι προσθετουν συνεχως features στα οχηματα τους, κατι που αλλοι κατασκευαστες ουτε καν μπορουν να το διανοηθουν. Επομενως, ο καθενας αναλογα τι θελει, τις παραχωρησεις που ειναι διατεθειμενος να κανει και ποσα χρηματα μπορει να διαθεσει, αποφασιζει.
 
leasing ή κατι αντιστοιχο, δεν σε βολευει;

Είχα leasing επί χρόνια. Με πολύ χειρότερους όρους από αυτούς του ελληνικού, αλλά ας πούμε είχε νόημα. Το θέμα είναι ότι τώρα αποφεύγω κάθε είδους μακροχρόνια δέσμευση γιατί παραμένω με το ένα πόδι εκτός χώρας, και τα leasing είναι στην καλύτερη περίπτωση 3ετή κλειστά συμβόλαια.
 
  • Like
Reactions: avpap
Έχουν άμεση σχέση με το lane keeping/autonomous driving, τουλάχιστον στο δικό μου αμάξι.
Οι ultrasonic είναι οι αισθητήρες παρκαρίσματος, αυτοί που σου δείχνουν την απόσταση από εμπόδια. Εχουν εμβέλεια της τάξης των 50cm. Σε κάτι άλλο πρέπει να αναφέρεσαι.
 
Οι ultrasonic είναι οι αισθητήρες παρκαρίσματος, αυτοί που σου δείχνουν την απόσταση από εμπόδια. Εχουν εμβέλεια της τάξης των 50cm. Σε κάτι άλλο πρέπει να αναφέρεσαι.

Νομίζω ότι ultrasonic έχει το δικό μου περιμετρικά, εκτός και αν είναι ραντάρ και δεν το ξέρω. Θα ψάξω το manual.
 
ΥΓ. Το έψαξα. Είναι συνδυασμός όλων: ραντάρ για μακρινά, ultrasonic για κοντινά και κάμερες (γραμμές, σήματα).
 
  • Like
Reactions: avpap
H Tesla ανακαλεί ΟΛΑ τα Cybertruck λόγω κατασκευαστικού σφάλματος.

Καλά τα ραντάρ και τα λογισμικά, αλλά τα αυτοκίνητα πρώτα απο όλα είναι λαμαρίνες...
Δυστυχώς έμαθαν όλοι να βάζουν μια μπαταρία σε 4 ρόδες κι ένα τάμπλετ και νομίζουν ότι έφτιαξαν αμάξι.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ανέκδοτο. Μάλλον δεν παρακολουθείτε τι γίνεται με αυτό. Καμία σχέση με τα υπόλοιπα της γκάμας. Λες και είναι άλλη εταιρία. Dr Jekyll & Mr. Hyde.

Έξω μέχρι πριν τις εκλογές θεωρούσαν τα M3 και MY τα καλύτερα ηλεκτρικά της αγοράς και όχι μόνο. Ναι είχαν τα προβληματάκια τους αλλά διορθώνονταν και σε συνδυασμό με τα SC έκαναν την αγορά τους σχεδόν μονόδρομο. Αυτό άλλωστε έδειχναν και οι πωλήσεις.

Το Cybertruck κανένας δεν κατάλαβε γιατί βγήκε. ΟΚ πες ότι ήθελε να χτυπήσει την Ford με το F150 που είναι το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο της αγοράς. Το πρόβλημα όμως είναι ότι το Ford όπως και τα υπόλοιπα "φορτηγάκια" της αγοράς δεν είναι μόνο απλά επιβατικά. Είναι και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ. Και είναι φοβερά εργαλεία. Έχουν τεράστιες δυνατότητες μεταφοράς φορτίων ειδικά στη ρυμούλκηση.

Τούτο εδώ είναι ένα ανέκδοτο. Μηδέν επαγγελματικές δυνατότητες με εκείνη την τραγική καρότσα και φυσικά τραγικό σασί. Ποιος θα το αγοράσει; Το πήραν μερικοί έτσι γα το γ@μώτο και το έχουν μετανιώσει. Και το εντελώς περίεργο είναι πως κατάφεραν να το βγάλουν τόσο χάλια. Γι' αυτό έγραψα για "Dr Jekyll & Mr. Hyde". Θέλει τεράστια προσπάθεια να βγάλεις κάτι τόσο κακό. Είναι σαν να πάω εγώ που δεν έχω ιδέα από εκκλησιαστικό όργανο και να παίξω τη Φούγκα του Μπαχ. Και είναι τόσο περίεργο αυτό που γίνεται με το ρημάδι καθώς βλέπεις ακόμη και σήμερα τα πρώτα Model S να κυκλοφορούν στην αγορά σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Λες και είναι καινούρια.
 
  • Like
Reactions: avpap
Δεν είναι καθόλου παράλογη η κυκλοφορία του CT, αφού στο Αμέρικα το φορτηγάκι είναι status symbol, ακόμα και για νέους. Ναι, κάποιοι τα χρησιμοποιούν ως εργαλείο, δεν είναι όμως ο κανόνας. Αυτή την αγορά βγήκε για να χτυπήσει, και αυτή χτύπησε. Το ότι τώρα όλοι αυτοί που ακούμπησαν 100 χιλιάρικα (!!!!!) χτυπάνε το κεφάλι τους στον τοίχο είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Παραμένει 'symbol' πάντως, απλά όχι για κάτι θετικό. :p
 
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ανέκδοτο. Μάλλον δεν παρακολουθείτε τι γίνεται με αυτό. Καμία σχέση με τα υπόλοιπα της γκάμας. Λες και είναι άλλη εταιρία. Dr Jekyll & Mr. Hyde.
Μια χαρά το παρακολουθούμε, απλά (εγώ τουλάχιστον) δεν ήθελα να μετατρέψω το νήμα σε παράρτημα των αστείων εικόνων.
 
  • Haha
Reactions: koupa
Παράλογη δεν είναι η κυκλοφορία του αλλά το πόσο τραγικό είναι. Θέλει προσπάθεια να το κάνεις τόσο τραγικό.

Αν δει κάποιος βίντεο από τα οχήματα που ανταγωνίζεται θα χτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο. Είναι και γ@μώ τα μηχανήματα. Ειδικά οι καλές εκδόσεις δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα SUV της αγοράς. Πχ τα GMC είναι σχεδόν ίδια στην καμπίνα. Χώροι, πολυτέλεια και ότι άλλο ζητήσεις.

Τα δικά μας Navara και Hilux είναι σχεδόν χρέπια μπροστά σε αυτά. Άσε που είναι και "μικρά".

Και πάνε και βγάζουν το συγκεκριμένο. Άβυσσος η ψυχή του Έλονα.
 
Το CT είναι πλέον cult και στέκεται δίπλα στην ιστορία οπως τo DeLorean.

Μπορεί στο μελλον να το θυμούνται ως το πιο προβληματικο αυτοκινητο , αλλά κανένας δεν θα το ξεχάσει ως σχεδιασμό.

Αν έκανε σωστά όσα υποσχόταν θα έπρεπε να κάνει 400.000...
 
Ναι, φοβερός σχεδιασμός.
Θυμάμαι, μικρό παιδί, ήμουν δεν ήμουν 5 χρονών, έτσι ακριβώς ζωγράφιζα τα αυτοκίνητα.
Έπρεπε να έχεις την πατέντα και να το συνεχίσεις ως σχεδιαστής τότε.

Ο πρώην σχεδιαστής της renault και πλέον fiat/stelantis, ζήλεψε πάντως.

"On one hand it's the perfect design exercise to be iconic. Iconic of course for designers is the best because you become immediately recognisable and the world, you're detaching yourself from the world. And there is no better way to make you known and recognised than making a very simple, simplistic design and that is of course immediately iconic.”

 
ΥΓ. Το έψαξα. Είναι συνδυασμός όλων: ραντάρ για μακρινά, ultrasonic για κοντινά και κάμερες (γραμμές, σήματα).
Τάκη έτσι ακριβώς είναι και στο δικό μου και στα περισσότερα αυτοκίνητα. Ειδικά για το adaptive cruise control όλα σχεδόν έχουν ραντάρ. Και επειδή υπάρχει το ραντάρ το χρησιμοποιούν και για αποφυγή ατυχημάτων.
Σίγουρα μετράει και το λογισμικό.
Πάντως το σύστημα για να μένεις στο κέντρο της λωρίδας στο δικό μου, αν οι στροφές είναι απότομες τα χάνει. Πχ στις στροφές όταν βγαίνεις από Αττική Οδό προς Περιφερειακή Υμηττού με κατεύθυνση Αθήνα μέχρι τα 70-80 στρίβει σωστά μόνο του. Αν πας πιο γρήγορα δεν το μαζεύει. Και παρόμοια συμπεριφορά έχουν και άλλα αυτοκίνητα φίλων που το έχουμε συζητήσει (πχ Volvo).
 
  • Like
Reactions: takisot
Εγώ πάντως πολύ θα ήθελα να έχω το CT διαθέσιμο για καμιά βδομάδα εδώ κάτω για να το μοστράρω στους τσοπαναραίους που μας τα έχουν πρήξει με τα Amarock και τα Raptor. Άμα δουν πιο εξελιγμένο "άρμα" από το δικό τους παθαίνουν αμόκ, looks no issue!
 
  • Haha
Reactions: takisot