Αυτοκινητιστικά νέα

Πάνω στην λωρίδα δεν κυκλοφορούν όλα τα δίκυκλα. Προσπερνούν και ξαναμπαίνουν, όπως κάνουν και πάμπολλα αυτοκίνητα.

Ακριβώς. Και όταν είναι σταματημένα βεβαίως λόγω μποτιλιαρίσματος, τότε οδηγούν ενδιάμεσα. Όταν δεν υπάρχει μποτιλιάρισμα μέσα στη λωρίδα οδηγούν κανονικά. Δεν υπάρχει λόγος άλλωστε να οδηγείς πάνω στη λωρίδα όταν δεν υπάρχει μποτιλιάρισμα.
 
  • Like
Reactions: Skakinen and vlad66
Η αλήθεια είναι ότι καταλαβαίνουμε πως θα ήταν η ζωή χωρίς δίτροχα που κινούνται όπως κινούνται στους δρόμους όταν βρέχει.

Είναι ο βασικότερος λόγος που η κίνηση εκτινάσσεται. Όλοι παίρνουν τα αμάξια.

Αλλά αυτό δεν κάνει την παράβαση μη-παράβαση.

Ποια είναι η παράβαση δεν κατάλαβα; Διήθηση σε δρόμο με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και ταχύτητα έως 30 χλμ, επιτρέπεται με τον νέο ΚΟΚ.

Το σταμάτημα μπροστά από το όριο της διάβασης, αλλά όχι επάνω στη διάβαση συμβαίνει κατά κόρον αλλά πες μου εσύ τώρα ότι δεν συμβαίνει και με τα αυτοκίνητα. Επίσης στα δίτροχα συμβαίνει για να κάνεις χώρο στον πίσω αλλά και γιατί είναι πιο ασφαλές στην εκκίνηση να μην έχεις δίπλα σου αυτοκίνητα.
 
Εν τω μεταξύ, χωρίς πολλά πολλά όσοι έχουν δίπλωμα κατηγορίας Β, δηλαδή αυτοκινήτου, μπορούν άνετα να οδηγήσουν δίτροχο. Επιτρέπεται από το 2022 σύμφωνα με την εναρμόνιση λόγω Ε.Ε.

Απλώς μέχρι 50 κ.εκ. χωρίς καμία διαδικασία, πρέπει να είναι πάνω από 27 ετών και να έχουν το δίπλωμα 6 χρόνια, και μετά έως 125 κ.εκ. με μόνο 5 μαθήματα εδώ και κάτι παράβολα με χαμηλό κόστος (με τις ίδιες προυποθέσεις ηλικίας και κατοχής διπλώματος).

Και μιλάμε για το λεκανοπέδιο που βρέχει συνολικά πόσες μέρες τον χρόνο; 10; 11; Μη λέω και πολλές... .
 
  • Like
Reactions: vlad66
Ποια είναι η παράβαση δεν κατάλαβα; Διήθηση σε δρόμο με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και ταχύτητα έως 30 χλμ, επιτρέπεται με τον νέο ΚΟΚ.

Το σταμάτημα μπροστά από το όριο της διάβασης, αλλά όχι επάνω στη διάβαση συμβαίνει κατά κόρον αλλά πες μου εσύ τώρα ότι δεν συμβαίνει και με τα αυτοκίνητα. Επίσης στα δίτροχα συμβαίνει για να κάνεις χώρο στον πίσω αλλά και γιατί είναι πιο ασφαλές στην εκκίνηση να μην έχεις δίπλα σου αυτοκίνητα.

Όχι μόνο στην εκκίνηση.
Σταματάμε στο φανάρι με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανάμεσα από τα μεγαλύτερα οχήματα και πιο μπροστά τους για να μας προστατεύσουν στην περίπτωση που καρφωθεί κάποιος από πίσω τους..
Ο κώδικας μας το επιτρέπει , όπως τώρα μας επιτρέπει και την διήθηση ανάμεσά τους όπως έγραψες πιο πάνω..
 
Αν θελετε να σας ποσταρω ενα σωρο βιντεακια που δειχνουν "διηθηση" με πολλα πανω απο 30χλμ/ω και δικυκλα να κινουνται ΣΥΝΕΧΩΣ πανω στις διαχωριστικες λωριδες. Πιστευω σε μια εβδομαδα θα γεμισω τον σκληρο δισκο της καμερας.
Τα περι νομιμοτητας του τροπου οδηγησης των δικυκλων τα ακουω/διαβαζω και γελαω.
 
Εν τω μεταξύ, χωρίς πολλά πολλά όσοι έχουν δίπλωμα κατηγορίας Β, δηλαδή αυτοκινήτου, μπορούν άνετα να οδηγήσουν δίτροχο. Επιτρέπεται από το 2022 σύμφωνα με την εναρμόνιση λόγω Ε.Ε.

Απλώς μέχρι 50 κ.εκ. χωρίς καμία διαδικασία, πρέπει να είναι πάνω από 27 ετών και να έχουν το δίπλωμα 6 χρόνια, και μετά έως 125 κ.εκ. με μόνο 5 μαθήματα εδώ και κάτι παράβολα με χαμηλό κόστος (με τις ίδιες προυποθέσεις ηλικίας και κατοχής διπλώματος).

Και μιλάμε για το λεκανοπέδιο που βρέχει συνολικά πόσες μέρες τον χρόνο; 10; 11; Μη λέω και πολλές... .

Και να βρέχει αδερφέ βάζω τα αδιάβροχα και αντί για 15' πάω στην δουλειά σε 20-25' όταν το αυτοκίνητο θέλει 50-60' το λιγότερο..
(στο ποτάμι από τους Αγίους μέχρι το Ρέντη σε ώρες αιχμής..)
Αν είμαι νυχτερινός παίρνω αυτοκίνητο στην βροχή γιατί δεν έχει κίνηση ούτως ή άλλως.
 
  • Like
Reactions: Pleo
Αν θελετε να σας ποσταρω ενα σωρο βιντεακια που δειχνουν "διηθηση" με πολλα πανω απο 30χλμ/ω και δικυκλα να κινουνται ΣΥΝΕΧΩΣ πανω στις διαχωριστικες λωριδες. Πιστευω σε μια εβδομαδα θα γεμισω τον σκληρο δισκο της καμερας.

Εμένα αποκλείεται να με δεις..

Συμφωνώ όμως στο ότι το 95% των δικυκλιστών έχει δικό του κ.ο.κ. και δεν λυπάται την ζωή του...
 
Αν θελετε να σας ποσταρω ενα σωρο βιντεακια που δειχνουν "διηθηση" με πολλα πανω απο 30χλμ/ω και δικυκλα να κινουνται ΣΥΝΕΧΩΣ πανω στις διαχωριστικες λωριδες. Πιστευω σε μια εβδομαδα θα γεμισω τον σκληρο δισκο της καμερας.
Τα περι νομιμοτητας του τροπου οδηγησης των δικυκλων τα ακουω/διαβαζω και γελαω.

Εγώ πάλι με λιγότερο από αυτό το όριο πάω όταν είναι μποτιλιαρισμένα. Επίσης προσπαθώ να έχω άλλον μπροστά μου. Οι λόγοι προφανείς... .

Λάβε υπ' όψη, γιατί κατά πάσα πιθανότητα δεν το γνωρίζεις, ότι πολλές φορές και μόνο για να αποφύγεις τα καπάκια των υπονόμων, κλασική περίπτωση στη Μεσογείων στο ύψος της Αγ. Παρασκευής, στη μεσαία λωρίδα, αλλά και τις λακούβες, και πάνω στη διαγράμμιση θα πας και παντού.
Αυτό δεν είναι παράβαση. Αυτό λέγεται αποφυγή ατυχήματος.
 
  • Like
Reactions: Skakinen and vlad66
Εγώ πάλι με λιγότερο από αυτό το όριο πάω όταν είναι μποτιλιαρισμένα. Επίσης προσπαθώ να έχω άλλον μπροστά μου. Οι λόγοι προφανείς... .

Λάβε υπ' όψη, γιατί κατά πάσα πιθανότητα δεν το γνωρίζεις, ότι πολλές φορές και μόνο για να αποφύγεις τα καπάκια των υπονόμων, κλασική περίπτωση στη Μεσογείων στο ύψος της Αγ. Παρασκευής, στη μεσαία λωρίδα, αλλά και τις λακούβες, και πάνω στη διαγράμμιση θα πας και παντού.
Αυτό δεν είναι παράβαση. Αυτό λέγεται αποφυγή ατυχήματος.
εγω αναφερομαι σε περιπτωσεις που υπαρχει κινηση, τα αυτοκινητα κινουνται με 30+ km/h και τα μηχανακια περνανε αναμεσα στα αυτοκινητα με +10-20km/h. Δεν το εχω δει 1-2 φορες, το βλεπω ΚΑΘΕ μερα
 
Εμένα αποκλείεται να με δεις..

Συμφωνώ όμως στο ότι το 95% των δικυκλιστών έχει δικό του κ.ο.κ. και δεν λυπάται την ζωή του...
μα ειναι ακριβως η απορια μου αυτη! Εγω, οτι χαζομαρα και να κανω, εχω γυρω μου 1.5+ τονους μεταλλο και παω σαν χεσμενος. Αυτοι το μονο που εχουν (και αυτο αν το εχουν) ειναι ενα κρανος και ενα μπουφαν.. και οδηγουν ετσι οπως βλεπουμε σε καθημερινη βαση. Να ηταν ολοι πιτσιρικαδες, να το καταλαβαινα οτι δεν εχουν επιγνωση του τι κανουν. Αλλα οταν βλεπω 30-40-50αρηδες να οδηγουν ετσι, ε πραγματικα απορω που ζουνε ακομα.
 
Ποια είναι η παράβαση δεν κατάλαβα; Διήθηση σε δρόμο με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και ταχύτητα έως 30 χλμ, επιτρέπεται με τον νέο ΚΟΚ.

Σύμφωνα με τον νέο Κ.Ο.Κ:

β) η κίνηση δίκυκλων μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών χωρίς καλάθι μεταξύ των λωρίδων κυκλοφορίας της ίδιας κατεύθυνσης (διήθηση) σε οδούς με τουλάχιστον δύο (2) λωρίδες κυκλοφορίας κατά κατεύθυνση, αν η ταχύτητά τους δεν υπερβαίνει τα είκοσι (20) χιλιόμετρα την ώρα και τα λοιπά οχήματα είναι ακινητοποιημένα.

Οπότε οι λωρίδες κυκλοφορίας πρέπει να είναι τουλάχιστον δυο της ίδια κατεύθυνσης και το ανώτατο όριο είναι τα 20 χ.α.ω.

Οι δικυκλιστές γελάνε, γιατί οι δικυκλιστές ξέρουν... :D :D

Κοροϊδευόμαστε, κοινώς.

Το σταμάτημα μπροστά από το όριο της διάβασης, αλλά όχι επάνω στη διάβαση συμβαίνει κατά κόρον αλλά πες μου εσύ τώρα ότι δεν συμβαίνει και με τα αυτοκίνητα. Επίσης στα δίτροχα συμβαίνει για να κάνεις χώρο στον πίσω αλλά και γιατί είναι πιο ασφαλές στην εκκίνηση να μην έχεις δίπλα σου αυτοκίνητα.

Είμαι περίεργος πως θα πάει αυτό με τις καινούργιες κάμερες, οι οποίες θεωρητικά πρέπει να το καταγράφουν αυτό ως παράβαση του κόκκινου.
 
εγω αναφερομαι σε περιπτωσεις που υπαρχει κινηση, τα αυτοκινητα κινουνται με 30+ km/h και τα μηχανακια περνανε αναμεσα στα αυτοκινητα με +10-20km/h. Δεν το εχω δει 1-2 φορες, το βλεπω ΚΑΘΕ μερα

Και τι σχέση έχει αυτό που λες και αφορά παράβαση, με την κυκλοφοριακή συμφόρηση που συζητάμε;

Νομίζω ότι προσπαθείς να πιαστείς από κάπου προκειμένου να πεις κάτι για τα δίτροχα, επειδή δεν σου αρέσει η ιδέα ότι σιγά σιγά τα αυτοκίνητα θα αρχίσουν να αραιώνουν από τις πόλεις γιατί αυτό θα συμβεί στο μέλλον.
 
Σύμφωνα με τον νέο Κ.Ο.Κ:

β) η κίνηση δίκυκλων μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών χωρίς καλάθι μεταξύ των λωρίδων κυκλοφορίας της ίδιας κατεύθυνσης (διήθηση) σε οδούς με τουλάχιστον δύο (2) λωρίδες κυκλοφορίας κατά κατεύθυνση, αν η ταχύτητά τους δεν υπερβαίνει τα είκοσι (20) χιλιόμετρα την ώρα και τα λοιπά οχήματα είναι ακινητοποιημένα.

Οπότε οι λωρίδες κυκλοφορίας πρέπει να είναι τουλάχιστον δυο της ίδια κατεύθυνσης και το ανώτατο όριο είναι τα 20 χ.α.ω.

Οι δικυκλιστές γελάνε, γιατί οι δικυκλιστές ξέρουν... :D :D

Κοροϊδευόμαστε, κοινώς.



Είμαι περίεργος πως θα πάει αυτό με τις καινούργιες κάμερες, οι οποίες θεωρητικά πρέπει να το καταγράφουν αυτό ως παράβαση του κόκκινου.

Προϋποθέσεις και κανόνες για τη διήθηση
  • Ταχύτητα: Η ταχύτητα του δικύκλου δεν πρέπει να ξεπερνά τα 30 χλμ/ώρα.
  • Λωρίδες κυκλοφορίας: Η διήθηση επιτρέπεται μόνο σε δρόμους με τουλάχιστον δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση.
  • Άλλα οχήματα: Τα άλλα οχήματα πρέπει να είναι σταματημένα ή να κινούνται σαφώς πιο αργά.
  • Υποχρεώσεις αναβάτη: Ο αναβάτης πρέπει να δίνει προτεραιότητα, να διατηρεί πλευρική απόσταση και να μειώνει την ταχύτητα ή να σταματά αν απαιτείται, όπως προβλέπεται από τον νέο ΚΟΚ

Δεν κοροιδευόμαστε. Απλώς ξέρουμε τι πρόκειται να συμβεί σιγά σιγά με τα αυτοκίνητα στις πόλεις. Λυπηρό μεν, αλλά δεν φαίνεται στον ορίζοντα άλλη ικανή λύση.
 
Προϋποθέσεις και κανόνες για τη διήθηση
  • Ταχύτητα: Η ταχύτητα του δικύκλου δεν πρέπει να ξεπερνά τα 30 χλμ/ώρα.
  • Λωρίδες κυκλοφορίας: Η διήθηση επιτρέπεται μόνο σε δρόμους με τουλάχιστον δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση.
  • Άλλα οχήματα: Τα άλλα οχήματα πρέπει να είναι σταματημένα ή να κινούνται σαφώς πιο αργά.
  • Υποχρεώσεις αναβάτη: Ο αναβάτης πρέπει να δίνει προτεραιότητα, να διατηρεί πλευρική απόσταση και να μειώνει την ταχύτητα ή να σταματά αν απαιτείται, όπως προβλέπεται από τον νέο ΚΟΚ

Δεν κοροιδευόμαστε. Απλώς ξέρουμε τι πρόκειται να συμβεί σιγά σιγά με τα αυτοκίνητα στις πόλεις. Λυπηρό μεν, αλλά δεν φαίνεται στον ορίζοντα άλλη ικανή λύση.

Δεν ξέρω που τα βρήκες αυτά, αλλά ο νόμος είναι εδώ: https://www.e-nomothesia.gr/kat-aytokinita/n-5209-2025.html

Και το άρθρο που μας ενδιαφέρει είναι το Άρθρο 21, παρ. 9β:

1763489314711.png

Οπότε ο νόμος λέει το δίκυκλο έως 20 χ.α.ο. και μόνο αν τα αυτοκίνητα είναι εντελώς ακινητοποιημένα.
 
  • Like
Reactions: avpap
Δεν ξέρω που τα βρήκες αυτά, αλλά ο νόμος είναι εδώ: https://www.e-nomothesia.gr/kat-aytokinita/n-5209-2025.html

Και το άρθρο που μας ενδιαφέρει είναι το Άρθρο 21, παρ. 9β:

View attachment 261156

Οπότε ο νόμος λέει το δίκυκλο έως 20 χ.α.ο. και μόνο αν τα αυτοκίνητα είναι εντελώς ακινητοποιημένα.

Η μόνη διαφορά είναι ότι εγώ έγραψα έως 30, αυτό που γράφεις εσύ είναι έως 20. Τα υπόλοιπα είναι ίδια.

Κι εγώ μόνο όταν είναι ακινητοποιημένα επιχειρώ διήθηση γιατί δεν υπάρχει λόγος να κινείσαι ανάμεσα όταν η κυκλοφορία έχει ροή. Και σίγουρα όχι με 30. Με πολύ λιγότερα.

Επίσης, το πλάτος των λωρίδων, δεν είναι παντού το ίδιο. Παίζει κι αυτό ρόλο σε αυτό που βλέπετε και σε συνδυασμό με τα μεγάλα και βαριά οχήματα (φορτηγά και λεωφορεία π.χ.) που καταλαμβάνουν μεγαλύτερο πλάτος. Ενώ τέλος όπως έγραψα και πριν, η ποιότητα του οδοστρώματος είναι πολύ πιο σημαντική όταν οδηγείς δίτροχο. Μπαλώματα, καπάκια υπονόμων κλπ, είναι πολύ πιο επικίνδυνα για ένα δίτροχο σε σχέση με ένα αυτοκίνητο.

Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί από το μποτιλιάρισμα η κουβέντα πήγε στις παραβάσεις; Που κολλάνε αυτές με την κυκλοφοριακή συμφόρηση; Μήπως φταίνε τα δίτροχα γι' αυτή; 😁
 
  • Like
Reactions: vlad66
Δεν ξέρω που τα βρήκες αυτά, αλλά ο νόμος είναι εδώ: https://www.e-nomothesia.gr/kat-aytokinita/n-5209-2025.html

Και το άρθρο που μας ενδιαφέρει είναι το Άρθρο 21, παρ. 9β:

View attachment 261156

Οπότε ο νόμος λέει το δίκυκλο έως 20 χ.α.ο. και μόνο αν τα αυτοκίνητα είναι εντελώς ακινητοποιημένα.

Μια χαρά είναι τα 20χιλ όταν τα αυτοκίνητα είναι ακίνητα.. ούτως ή άλλως δεν είναι όλοι στην ίδια ευθεία και το δίκυκλο θα περάσει σιγά σιγά να να μην χτυπήσει καθρέπτη
 
Μια χαρά είναι τα 20χιλ όταν τα αυτοκίνητα είναι ακίνητα.. ούτως ή άλλως δεν είναι όλοι στην ίδια ευθεία και το δίκυκλο θα περάσει σιγά σιγά να να μην χτυπήσει καθρέπτη

Και τηρώντας τις αποστάσεις από τα αυτοκίνητα εκείνα που για κάποιο λόγο δεν είναι στη σωστή θέση μέσα στη λωρίδα, μέχρι και σλάλομ θα κάνει.

Βέβαια το γιατί τα αυτοκίνητα δεν είναι στη σωστή θέση τους μέσα στη λωρίδα και πατάνε κι αυτά ανάμεσα κάνοντας παράβαση.... φαντάζομαι θα φταίνε και γι' αυτό τα δίτροχα... . :sneaky:

Η πικρή αλήθεια είναι ότι δεν θέλουν να ξεβολευτούν κάποιοι, αλλά θα ξεβολευτούν αργά ή γρήγορα γιατί δεν είναι στο χέρι τους. Θα τους πρότεινα να εξετάσουν μέχρι και τη λύση του ποδηλάτου που κάνει και καλό στο καρδιαγγειακό.
 
Και τηρώντας τις αποστάσεις από τα αυτοκίνητα εκείνα που για κάποιο λόγο δεν είναι στη σωστή θέση μέσα στη λωρίδα, μέχρι και σλάλομ θα κάνει.
(y)
Βέβαια το γιατί τα αυτοκίνητα δεν είναι στη σωστή θέση τους μέσα στη λωρίδα και πατάνε κι αυτά ανάμεσα κάνοντας παράβαση....
Γιατί θέλουν να δουν τι τους καθυστερεί .
Αν δεν "βγάλουν μούτρα" αριστερά , πως θα δουν ;; :LOL:
Και ο από πίσω θέλει να δει και ο παραπίσω και πάει λέγοντας... βασικά οι γυναίκες είναι περισσότερο αυτές που δεν "κρατιούνται" .. πρόσεξέ το ;)
 
Και τηρώντας τις αποστάσεις από τα αυτοκίνητα εκείνα που για κάποιο λόγο δεν είναι στη σωστή θέση μέσα στη λωρίδα, μέχρι και σλάλομ θα κάνει.

Βέβαια το γιατί τα αυτοκίνητα δεν είναι στη σωστή θέση τους μέσα στη λωρίδα και πατάνε κι αυτά ανάμεσα κάνοντας παράβαση.... φαντάζομαι θα φταίνε και γι' αυτό τα δίτροχα... . :sneaky:

Η πικρή αλήθεια είναι ότι δεν θέλουν να ξεβολευτούν κάποιοι, αλλά θα ξεβολευτούν αργά ή γρήγορα γιατί δεν είναι στο χέρι τους. Θα τους πρότεινα να εξετάσουν μέχρι και τη λύση του ποδηλάτου που κάνει και καλό στο καρδιαγγειακό.
Οσο το αυτοκινητο βρισκεται μεσα στην λωριδα του ειναι και στην σωστη θεση και στην τελικη δεν μπορεις να τα εχεις τα αυτοκινητα στρατιωτακια με βημα απο εκει περα ο νομοθετης εγραψε οτι εγραψε κακως μεν αλλα το εκανε για να μειωσει την κινηση
 
(y)

Γιατί θέλουν να δουν τι τους καθυστερεί .
Αν δεν "βγάλουν μούτρα" αριστερά , πως θα δουν ;; :LOL:
Και ο από πίσω θέλει να δει και ο παραπίσω και πάει λέγοντας... βασικά οι γυναίκες είναι περισσότερο αυτές που δεν "κρατιούνται" .. πρόσεξέ το ;)

Γενικώς ό,τι και να οδηγώ, το οδηγώ με περιθώριο ασφαλείας πριν το όριο. Δηλαδή σημαντικά πιο κάτω από το όριο. Αλλά από την πρώτη στιγμή κατάλαβα πόσο περισσότερο πρέπει να προσέχεις την απόσταση από τον μπροστινό και πόσο περισσότερο να κοιτάς τους καθρέπτες με το μηχανάκι. Όχι μόνο τους δικούς σου αλλά και των άλλων.... 😁
 
  • Like
Reactions: avpap and vlad66