Αυτοκινητιστικά νέα

Αυτό ήταν μια ξεκάθαρη δέσμευση θέσης που πολύ εύκολα μπορούσε να το υπολογίσει το σύστημα.
Τι θα γινόταν όμως αν ο πονηρίδης έλληνας πήγαινε έβγαζε το καλώδιο και απλά το άφηνε εκεί; Θα είχε κάμερα; Και ;
Μην μου πείτε αποκλείεται να γίνει αυτό.....
 
Επειδή το είχαμε συζητήσει και λίγο παλαιότερα.
Ήμουν στο Polis Park στο Πολεμικό Μουσείο χθες βράδυ και όταν μπήκα έλεγε για 20 ελεύθερες θέσεις. Οι πρώτες 2 έπαιρναν μόνο smart και είχε αυτοκίνητα που έκαναν γύρω γύρω. Βλέπω αρκετές άδειες θέσεις φόρτισης και πάω και παρκάρω (στις απλές των 22 kW). Είχα 60%, δεν είχα ουσιαστική ανάγκη, απλά για να γλυτώσω χρόνο το έβαλα.
Σε λίγο πάνω από 2 ώρες φόρτισε και μου ήρθε μήνυμα ότι έχω περίοδο χάριτος 1 ώρα και μετά θα άρχιζε χρέωση 0.02 € ανά λεπτό. Και όντως τα πλήρωσα για λίγα λεπτά. Σιγά το κόστος προφανώς και δεν γύρισα πιο γρήγορα για να μην πληρώσω μερικά σεντς (δεν είχα σκοπό να το αφήσω ώρες). Αλλά το θέμα είναι ότι όντως έχουν τρόπο να το επιβάλουν αν θέλουν.

Δεν ξέρω τι θα γινόταν αν απλά έκανα τερματισμό φόρτισης από το κινητό, αν θα μπορούσαν να με χρεώσουν αφού θα είχε λήξει η συνεδρία.

View attachment 261809
Φαίνεται ότι παραμένει κουμπωμένο το καλώδιο. Μόνο αν βγάλεις το καλώδιο δε σε χρεώνει overstay fees.

Υπάρχουν φορτιστές στη Κίνα με electric parking lock και τα overstay fees σταματούν όταν φύγεις και σηκωθεί και πάλι η μπάρα. Στην Ευρώπη δεν έχω δει κάτι αντίστοιχο
 
Επειδή το είχαμε συζητήσει και λίγο παλαιότερα.
Ήμουν στο Polis Park στο Πολεμικό Μουσείο χθες βράδυ και όταν μπήκα έλεγε για 20 ελεύθερες θέσεις. Οι πρώτες 2 έπαιρναν μόνο smart και είχε αυτοκίνητα που έκαναν γύρω γύρω. Βλέπω αρκετές άδειες θέσεις φόρτισης και πάω και παρκάρω (στις απλές των 22 kW). Είχα 60%, δεν είχα ουσιαστική ανάγκη, απλά για να γλυτώσω χρόνο το έβαλα.
Σε λίγο πάνω από 2 ώρες φόρτισε και μου ήρθε μήνυμα ότι έχω περίοδο χάριτος 1 ώρα και μετά θα άρχιζε χρέωση 0.02 € ανά λεπτό. Και όντως τα πλήρωσα για λίγα λεπτά. Σιγά το κόστος προφανώς και δεν γύρισα πιο γρήγορα για να μην πληρώσω μερικά σεντς (δεν είχα σκοπό να το αφήσω ώρες). Αλλά το θέμα είναι ότι όντως έχουν τρόπο να το επιβάλουν αν θέλουν.

Δεν ξέρω τι θα γινόταν αν απλά έκανα τερματισμό φόρτισης από το κινητό, αν θα μπορούσαν να με χρεώσουν αφού θα είχε λήξει η συνεδρία.

View attachment 261809

Αν του έριχνες τα αμπερ ώστε να φορτίζει πιο άργα;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Haha
Reactions: Aggelos M.
Αυτό ήταν μια ξεκάθαρη δέσμευση θέσης που πολύ εύκολα μπορούσε να το υπολογίσει το σύστημα.
Τι θα γινόταν όμως αν ο πονηρίδης έλληνας πήγαινε έβγαζε το καλώδιο και απλά το άφηνε εκεί; Θα είχε κάμερα; Και ;
Μην μου πείτε αποκλείεται να γίνει αυτό.....
εννοειται και εχει γινει! μολις χτες το βραδυ υπηρχε φωτο απο mercedes phev που την ειχε παρατησει καποιος σε θεση supercharger στο golden hall, μονο και μονο για να μην πληρωσει τα λιγα ευρω παρκινγκ. Ηταν φοβερα αστειο μαλιστα γιατι ειχε κουμπωσει το type 2 καλωδιο του και το ειχε ακουμπησει πανω στον supercharger. Ποσο ξεφτιλας δηλαδη;

Ειναι κατι που γινεται δυστυχως, και οχι μονο στην ελλαδα. Σε μερη με αυξημενη πυκνοτητα αυτοκινητων ειναι πιο πιθανο.
 
Επειδή το είχαμε συζητήσει και λίγο παλαιότερα.
Ήμουν στο Polis Park στο Πολεμικό Μουσείο χθες βράδυ και όταν μπήκα έλεγε για 20 ελεύθερες θέσεις. Οι πρώτες 2 έπαιρναν μόνο smart και είχε αυτοκίνητα που έκαναν γύρω γύρω. Βλέπω αρκετές άδειες θέσεις φόρτισης και πάω και παρκάρω (στις απλές των 22 kW). Είχα 60%, δεν είχα ουσιαστική ανάγκη, απλά για να γλυτώσω χρόνο το έβαλα.
Σε λίγο πάνω από 2 ώρες φόρτισε και μου ήρθε μήνυμα ότι έχω περίοδο χάριτος 1 ώρα και μετά θα άρχιζε χρέωση 0.02 € ανά λεπτό. Και όντως τα πλήρωσα για λίγα λεπτά. Σιγά το κόστος προφανώς και δεν γύρισα πιο γρήγορα για να μην πληρώσω μερικά σεντς (δεν είχα σκοπό να το αφήσω ώρες). Αλλά το θέμα είναι ότι όντως έχουν τρόπο να το επιβάλουν αν θέλουν.

Δεν ξέρω τι θα γινόταν αν απλά έκανα τερματισμό φόρτισης από το κινητό, αν θα μπορούσαν να με χρεώσουν αφού θα είχε λήξει η συνεδρία.

View attachment 261809
ενδιαφερον! ειναι η πρωτη φορα που ακουω για τετοιου ειδους "ποινη" σε φορτιστη ac.
 
Τώρα που το λέτε αυτό, σκέφτηκα το εξής. Για λόγους κακίας/πλάκας/δολιοφθοράς/αντίποινα (λόγω ίσως πολύωρης δέσμευσης της θέσης) δεν μπορεί κάποιος να βγαλει την μπρίζα κι εσύ να νομίζεις ότι θα γυρίσεις να το βρεις φορτισμένο και τελικά να μείνεις με το........καλώδιο στο χέρι;
Σας έχει συμβεί; Γιατί κάτι μου λέει ότι μπορεί να ξεκινήσει μόδα;
 
Τώρα που το λέτε αυτό, σκέφτηκα το εξής. Για λόγους κακίας/πλάκας/δολιοφθοράς/αντίποινα (λόγω ίσως πολύωρης δέσμευσης της θέσης) δεν μπορεί κάποιος να βγαλει την μπρίζα κι εσύ να νομίζεις ότι θα γυρίσεις να το βρεις φορτισμένο και τελικά να μείνεις με το........καλώδιο στο χέρι;
Σας έχει συμβεί; Γιατί κάτι μου λέει ότι μπορεί να ξεκινήσει μόδα;
Η μπριζα κλειδωνει στο αμαξι αν το εχεις επιλεξει.
 
Αν του έριχνες τα αμπερ ώστε να φορτίζει πιο άργα;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Το δικό μου μέχρι 16Α δέχεται και ο granny charger που είχε όταν το πήρα είναι στα 10 Α. Δεν έχει καμιά τεράστια διαφορά.
Ο μόνος τρόπος ίσως είναι μέσω της εφαρμογής, αλλά νομίζω πως On/off δουλεύει και αυτό.

Πάντως στην καθημερινότητά μου άντε από όταν άρχισα να φορτίζω 1+ χρόνο να έχω πει μια ή δυο φορές, μακάρι να φόρτιζε γρηγορότερα στο σπίτι ή έξω. Και αποδείχθηκε σοφό ότι δεν προχώρησα σε wallbox, και έβαλα μόνο μια σούκο (σηκώνει η καλωδίωση 30 Α) γιατί τα λεφτά θα πήγαιναν κουβά. Στο επόμενο και ίσως.
 
Το δικό μου μέχρι 16Α δέχεται και ο granny charger που είχε όταν το πήρα είναι στα 10 Α. Δεν έχει καμιά τεράστια διαφορά.
Ο μόνος τρόπος ίσως είναι μέσω της εφαρμογής, αλλά νομίζω πως On/off δουλεύει και αυτό.

Πάντως στην καθημερινότητά μου άντε από όταν άρχισα να φορτίζω 1+ χρόνο να έχω πει μια ή δυο φορές, μακάρι να φόρτιζε γρηγορότερα στο σπίτι ή έξω. Και αποδείχθηκε σοφό ότι δεν προχώρησα σε wallbox, και έβαλα μόνο μια σούκο (σηκώνει η καλωδίωση 30 Α) γιατί τα λεφτά θα πήγαιναν κουβά. Στο επόμενο και ίσως.
Δεν μιλαω για το σπιτι, απλα για τις περιπτωσεις που θες πονηρα να φορτιζεις αργα σε δημοσιο φορτιστη (για να μην πληρωσεις υπερβαση χρονου οταν φορτιστηκε πληρως) οπου φανταζομαι οτι αν ριξεις τα αμπερ σε 6 ή 4 θα φορτιζει σαν χελωνα. Στο δικο μου εχει σιγουρα τετοια επιλογη (voltage limiter) απλα δεν το εχω δοκιμασει σε δημοσιο φορτιστη :)
 
  • Like
Reactions: Φρα.Πε.
Το πρόβλημα δεν ειναι να ξεγελάσεις το σύστημα για να μην χρεωθείς (εστω αυτο το μικρο ποσο των idle fees) αλλα να μην θεωρείς τη θεση φόρτισης ως... στάθμευσης γιατι κάποιος άλλος πιθανώς να θέλει να κάνει χρήση. Να το πουμε φιλοτιμο? ενσυναίσθηση? οτι κι αν ειναι... δυστυχώς απουσιαζει απο μεγάλη μερίδα συμπολιτών μας που ουτε καν θεσεις ΑΜΕΑ δεν σέβονται.
 
Το πρόβλημα δεν ειναι να ξεγελάσεις το σύστημα για να μην χρεωθείς (εστω αυτο το μικρο ποσο των idle fees) αλλα να μην θεωρείς τη θεση φόρτισης ως... στάθμευσης γιατι κάποιος άλλος πιθανώς να θέλει να κάνει χρήση. Να το πουμε φιλοτιμο? ενσυναίσθηση? οτι κι αν ειναι... δυστυχώς απουσιαζει απο μεγάλη μερίδα συμπολιτών μας που ουτε καν θεσεις ΑΜΕΑ δεν σέβονται.

Καλά, προφανώς και γιαυτο δεν το κάνω. Απλά είχα την απορία αν το παραπάνω σενάριο παίζει.
 
  • Like
Reactions: Φρα.Πε.
Καλά, προφανώς και γιαυτο δεν το κάνω. Απλά είχα την απορία αν το παραπάνω σενάριο παίζει.
Φυσικά και παίζει! και οι διαφορές στο θέμα χρόνου φόρτισης ειναι οπως το λες! μια ωρα φόρτισης γίνεται 3ωρακι άνετα...
 
  • Like
Reactions: takisot
Με γεια μας...

Γνωστό από καιρό και το έχουμε συζητήσει και εδώ. Θέλω να δω αν προβλέπεται κάτι για φορτιστές οχημάτων και αν ενέργεια που αγοράζει για να σου πουλήσει ως φόρτιση αυτοκινήτου θα έχει επίσης τον ίδιο φόρο, γιατί σχετίζεται με εκπομπές. Από την άλλη ήδη εταιρίες δίνουν επιλογή για κατανάλωση ανανεώσιμης ενέργειας. Δεν θα ήθελα να δω με τίποτα εταιρίες να τρέχουν αλγόριθμους πόσο μπορούν να ακριβύνουν τα πάγια για ανανεώσιμο ρεύμα ώστε η τιμή να βγαίνει η ίδια με το απλό + το φόρο, ενώ τους κοστίζει λιγότερο...
 
Με γεια μας...

Αν ανέβει και άλλο το πετρέλαιο (σήμερα ψώνισα με 1.20 το λίτρο, πόσο θα πάει πια; ) βλέπω να καίγονται σκουπίδια στα τζάκια για να ζεσταθεί ο κόσμος και το περιβάλλον να πηγαίνει περίπατο.