Αυτοκινητιστικά νέα

ειμαι περιεργος να δω ποτε θα αρχισουν να ζητουν χρηματα στην ελλαδα για το premium connectivity.
 
συνηθεια δεν ειναι :) καθαρα θεμα διαστασεων και μαθηματικων ειναι. Επισης, δυστυχως εχεις να κανεις και με απροβλεπτες καταστασεις απο ηλιθιους συμπολιτες μας που παρκαρουν οπου να 'ναι.
Αλλα απο τη στιγμη που εσεις ειστε ικανοποιημενοι, ολα καλα! Προσωπικα, ιδανικα επιλεγω το μικροτερο οχημα το οποιο μπορει να καλυψεις τις αναγκες μου. Ιδανικα, ως δευτερο, θα ηθελα ενα inster.
Από τα 18 μου οδηγώ πάντα μεγάλα αμάξια, ποτέ δεν είχα μικρό και ποτέ δεν είχα κάποιο σοβαρό θέμα, δεν μου έχει τύχει ποτέ να πάω κάπου και να μην μπορώ να περάσω λόγω ότι έχω μεγάλο αμάξι, άλλα όπως είπα δεν κυκλοφορώ σε περιοχές με πολύ κίνηση κλπ. Αν χρειαστεί να πάω κάπου εκει υπάρχει το μετρό ή και το Ταξί, σιγά μην κουβαλήσω αμάξι να τρώω την κίνηση και να ψάχνω μετά που να το παρκάρω.
 
Δεν ξέρω πως ορίζεται το "μοντέρνο", αλλά τουλάχιστον για το παλιότερο Γερμανικό που είχα μια χαρά λεφτά ζήταγαν στην αντιπροσωπεία και γενικότερα τα OTA updates τα έμαθαν σχετικά πρόσφατα (~5 χρόνια).

Επίσης ξέρω ότι η Tesla σε 14 χρόνια δεν έχει ζητήσει λεφτά από κανέναν πελάτη της για software update.

Τελευταία 5 χρόνια. Όσο για τη Tesla, πριν 14 χρόνια είχε μόλις ένα αμάξι, το Roadster.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: avpap
Δεν ξέρω πως ορίζεται το "μοντέρνο", αλλά τουλάχιστον για το παλιότερο Γερμανικό που είχα μια χαρά λεφτά ζήταγαν στην αντιπροσωπεία και γενικότερα τα OTA updates τα έμαθαν σχετικά πρόσφατα (~5 χρόνια).

Επίσης ξέρω ότι η Tesla σε 14 χρόνια δεν έχει ζητήσει λεφτά από κανέναν πελάτη της για software update.
Η Τέσλα έβαλε τα γυαλιά σε πολύ κόσμο, αν δεν ήταν αυτή μια χαρά θα ζητούσαν λεφτά για αναβαθμίσεις. Η ηλεκτροκίνηση δε θα πήγαινε πιο πίσω και πολλά άλλα..ο ανταγωνισμός και το φρέσκο αίμα μόνο καλό κάνει, όπως και τώρα με τους Κινέζους, ας φάνε και αυτοί κάποια φράγκα που τόσα χρόνια μας αρμέγουν Γερμανοί, Ιάπωνες κλπ.
 
Χαρη στην Tesla οντως ηλεκτροκίνηση εγινε maistream και αυτο της το αναγνωριζουν απαντες. Αλλο αυτο ομως και άλλο να προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα οπως την αφαίρεση κουμπιών για την μείωση κόστους παραγωγής.
 
Αν δεν είχε γίνει αυτή η μείωση κόστους παραγωγής δεν θα είχε γίνει τόσο γρήγορα mainstream η ηλεκτροκίνηση. Είναι συνδεδεμένα αυτά τα δυο.

Αν υπήρχαν μόνο τα Model S και X, στις γνωστές τιμές τους, δεν θα μπορούσε να αγοράσει ηλεκτρικό (σχεδόν) κανένας.
 
  • Like
Reactions: karamela and avpap
Αν δεν είχε γίνει αυτή η μείωση κόστους παραγωγής δεν θα είχε γίνει τόσο γρήγορα mainstream η ηλεκτροκίνηση. Είναι συνδεδεμένα αυτά τα δυο.

Αν υπήρχαν μόνο τα Model S και X, στις γνωστές τιμές τους, δεν θα μπορούσε να αγοράσει ηλεκτρικό (σχεδόν) κανένας.
Οκ στην αρχη, τωρα ομως που η εταιρια ειναι κερδοφόρα θα μπορούσε να προσθεσει μερικα επιπλέον κουμπάκια ;)
 
Πάντως και η αφαίρεση των ultrasonic sensors με αποτέλεσμα να μείνουν μόνο με τις κάμερες ψιλοαπαράδεκτο ήταν. Η "επίσημη" δικαιολογία (αν θυμάμαι καλά) ήταν ότι "αφού ο άνθρωπος μπορεί ν' αποφύγει εμπόδια μόνο με την όραση, αντίστοιχα θα μπορεί και το αυτοκίνητο με το σωστό λογισμικό". Έλα όμως που στην πράξη δεν ισχύει αυτό απόλυτα (ακόμα, στο μέλλον φαντάζομαι θα εξελιχθεί). Έχουν καταντήσει τα Tesla να έχουν χειρότερο adaptive cruise control από συμβατικά μοντέλα που χρησιμοποιούν ultrasonic sensors (δε λέω για full self driving, αναφέρομαι στο default adaptive cruise control - κάπως αλλιώς το ονομάζει η Tesla, το ίδιο είναι πάντως). Γενικά έχουν αναφερθεί διάφορα παράπονα από κατόχους (ειδικά σε κακές καιρικές συνθήκες που οι κάμερες δε "βλέπουν" τόσο καλά, αν μέσα στην πόλη χρησιμοποιείς το ACC και ξεκινάς π.χ. από full stop δεν είναι τόσο ομαλό το ξεκίνημα κτλ.).

Προφανώς δεν είναι το no 1 θέμα για ένα αυτοκίνητο, αλλά είναι λίγο οξύμωρο η εταιρία που πρεσβεύει το software superiority και - σύντομα - το full self driving να παλεύει να λύσει βασικά θέματα που δουλεύουν σωστά σε άλλους κατασκευαστές. Η αφαίρεση όμως των sensors τούς εξοικονόμησε μια καλή μείωση κόστους παραγωγής... φαντάζομαι.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: takisot
Πάντως και η αφαίρεση των ultrasonic sensors με αποτέλεσμα να μείνουν μόνο με τις κάμερες ψιλοαπαράδεκτο ήταν. Η "επίσημη" δικαιολογία (αν θυμάμαι καλά) ήταν ότι "αφού ο άνθρωπος μπορεί ν' αποφύγει εμπόδια μόνο με την όραση, αντίστοιχα θα μπορεί και το αυτοκίνητο με το σωστό λογισμικό". Έλα όμως που στην πράξη δεν ισχύει αυτό απόλυτα (ακόμα, στο μέλλον φαντάζομαι θα εξελιχθεί). Έχουν καταντήσει τα Tesla να έχουν χειρότερο adaptive cruise control από συμβατικά μοντέλα που χρησιμοποιούν ultrasonic sensors (δε λέω για full self driving, αναφέρομαι στο default adaptive cruise control - κάπως αλλιώς το ονομάζει η Tesla, το ίδιο είναι πάντως). Γενικά έχουν αναφερθεί διάφορα παράπονα από κατόχους (ειδικά σε κακές καιρικές συνθήκες που οι κάμερες δε "βλέπουν" τόσο καλά, αν μέσα στην πόλη χρησιμοποιείς το ACC και ξεκινάς π.χ. από full stop δεν είναι τόσο ομαλό το ξεκίνημα κτλ.).

Προφανώς δεν είναι το no 1 θέμα για ένα αυτοκίνητο, αλλά είναι λίγο οξύμωρο η εταιρία που πρεσβεύει το software superiority και - σύντομα - το full self driving να παλεύει να λύσει βασικά θέματα που δουλεύουν σωστά σε άλλους κατασκευαστές. Η αφαίρεση όμως των sensors τούς εξοικονόμησε μια καλή μείωση κόστους παραγωγής... φαντάζομαι.
στο radar αναφερεσαι και οχι στους USS

εχει αφαιρεσει και τους uss :) , αλλα κανουν διαφορετικο πραγμα αυτοι
 
  • Like
Reactions: FSword
Γνωστός μου πάντως αν δεν φορούσε ζώνη θα έβγαινε από το παράθυρο επειδή το "έξυπνο" αυτοκίνητό του (μάρκας SAAB) πέρασε το κολονάκι έξω από το γκαράζ του αεροδρομίου για παιδί. 😂
 
στο radar αναφερεσαι και οχι στους USS

εχει αφαιρεσει και τους uss :) , αλλα κανουν διαφορετικο πραγμα αυτοι

Ναι έχεις δίκιο για τα radar μιλούσα. Όχι ότι και η αφαίρεση των USS ήταν προς όφελος των καταναλωτών αλλά φαντάζομαι η έλλειψη των radar ήταν πιο εμφανής.
 
Πάντως και η αφαίρεση των ultrasonic sensors με αποτέλεσμα να μείνουν μόνο με τις κάμερες ψιλοαπαράδεκτο ήταν. Η "επίσημη" δικαιολογία (αν θυμάμαι καλά) ήταν ότι "αφού ο άνθρωπος μπορεί ν' αποφύγει εμπόδια μόνο με την όραση, αντίστοιχα θα μπορεί και το αυτοκίνητο με το σωστό λογισμικό". Έλα όμως που στην πράξη δεν ισχύει αυτό απόλυτα (ακόμα, στο μέλλον φαντάζομαι θα εξελιχθεί). Έχουν καταντήσει τα Tesla να έχουν χειρότερο adaptive cruise control από συμβατικά μοντέλα που χρησιμοποιούν ultrasonic sensors (δε λέω για full self driving, αναφέρομαι στο default adaptive cruise control - κάπως αλλιώς το ονομάζει η Tesla, το ίδιο είναι πάντως). Γενικά έχουν αναφερθεί διάφορα παράπονα από κατόχους (ειδικά σε κακές καιρικές συνθήκες που οι κάμερες δε "βλέπουν" τόσο καλά, αν μέσα στην πόλη χρησιμοποιείς το ACC και ξεκινάς π.χ. από full stop δεν είναι τόσο ομαλό το ξεκίνημα κτλ.).

Προφανώς δεν είναι το no 1 θέμα για ένα αυτοκίνητο, αλλά είναι λίγο οξύμωρο η εταιρία που πρεσβεύει το software superiority και - σύντομα - το full self driving να παλεύει να λύσει βασικά θέματα που δουλεύουν σωστά σε άλλους κατασκευαστές. Η αφαίρεση όμως των sensors τούς εξοικονόμησε μια καλή μείωση κόστους παραγωγής... φαντάζομαι.
Καλα εκανε και τα αφαίρεσε παρωχημένες τεχνολογίες των 90s, αχρείαστα με τις κάμερες και το realtime 3d rendering.
Ειδικά πλεον που εχουν και κάμερα στην πινακιδα εμπρός καμμια υποχωρηση σε αυτο το θέμα.

Και πως προκύπτει το "χειροτερο adaptive cruise control"? Απροβλημάτιστο είναι και οχι μονο το απλο cruise αλλα και το autosteeer το οποιο ενεργοποιώ οποτε βρω ευκαιρία. Ξερω ξερω θα πειτε έχουμε autosteer 10 χρόνια, η απάντηση, για να σας προλάβω, ειναι μη παιρνετε και όρκο..... κι εχω μέτρο συγκρισης το volvo s90 2017....

Στο ξεκίνα απο πλήρη στάση αυτο ναι ηταν λιγο επιθετικό, εχει μετριασει όμως και ποτέ δεν ήταν θεμα να μη κρατα σωστες αποστάσεις που ειναι το ζητούμενο.
Καταντά flame το θεμα Tesla vs others ενω δε θα επρεπε να ηταν έτσι. Η παραπληροφόρηση που πέφτει παντως εδω και πολλα χρόνια δίνει και παίρνει
 
Κάνει και κάτι τέτοιες βλακείες η Tesla. Αφαιρεί hardware χωρίς να έχει φροντίσει να το υλοποιήσει σωστά σε software.

Αυτό πόναγε με τους USS, και ακόμα πονάει με τους υαλοκαθαριστήρες.

Το FSD θα το χαρακτήριζα πιο ώριμο.
 
Και πως προκύπτει το "χειροτερο adaptive cruise control"? Απροβλημάτιστο είναι και οχι μονο το απλο cruise αλλα και το autosteeer το οποιο ενεργοποιώ οποτε βρω ευκαιρία. Ξερω ξερω θα πειτε έχουμε autosteer 10 χρόνια, η απάντηση, για να σας προλάβω, ειναι μη παιρνετε και όρκο..... κι εχω μέτρο συγκρισης το volvo s90 2017....
Δεν έχω Tesla αλλά από αυτά που έχω διαβάσει για το ACC και το autosteer:
- αρκετά phantom brakes
- αστάθεια στο τιμόνι (πολλές μικρές κινήσεις)
- ανάγκη να κουνάς ελάχιστα το τιμόνι στο autosteer ενώ πχ στου MEB group αρκεί η επαφή, χωρίς καν πίεση
- πολύ εύκολη απενεργοποίηση αν δεν το κουνάς και μετά δεν ενεργοποιείται πάλι παρά μόνο αν σταματήσεις
και διάφορα άλλα έχω διαβάσει.
 
Κάνει και κάτι τέτοιες βλακείες η Tesla. Αφαιρεί hardware χωρίς να έχει φροντίσει να το υλοποιήσει σωστά σε software.

Αυτό πόναγε με τους USS, και ακόμα πονάει με τους υαλοκαθαριστήρες.

Το FSD θα το χαρακτήριζα πιο ώριμο.
Εμένα αρνάκια οι υαλοκαθαριστήρες πάντως, φτου μη τους ματιάσω! Αντε μια φορά το διμηνο να επαναστατήσουν.
 
Εγώ δεν τους βάζω ποτέ στο auto γιατί συνήθως διαλέγουν διαφορετική ταχύτητα απ' ότι θα διάλεγα εγώ.

Οπότε δεν ξέρω αν θα ξεκίναγαν μόνοι τους, χωρίς λόγο.

Πηγαίνοντας με autopilot πάντως (που γυρίζουν στο auto θέλεις δε θέλεις) δεν θυμάμαι να μου έχουν κάνει κανένα περίεργο.
 
  • Like
Reactions: Φρα.Πε.
Δεν έχω Tesla αλλά από αυτά που έχω διαβάσει για το ACC και το autosteer:
- αρκετά phantom brakes
- αστάθεια στο τιμόνι (πολλές μικρές κινήσεις)
- ανάγκη να κουνάς ελάχιστα το τιμόνι στο autosteer ενώ πχ στου MEB group αρκεί η επαφή, χωρίς καν πίεση
- πολύ εύκολη απενεργοποίηση αν δεν το κουνάς και μετά δεν ενεργοποιείται πάλι παρά μόνο αν σταματήσεις
και διάφορα άλλα έχω διαβάσει.
1. Tα phantom brakes δεν ειναι μύθος, συμβαίνουν απλα οχι ετσι οπως το παρουσιαζουν και φυσικά οχι τακτικά γιατι θελει πολλες παραμετρους να τυχει να βαρέσουν ταυτοχρονα.
2. Ασταθεια το τιμονι δεν ειναι, διαρκως διορθωνει την πορεία και παει καρφί με την διαγράμιση. Fun fact οτι σε cruise control/autosteer αν "δει" μεγαλο οχημα στην διπλανη λωρίδα μετατοπιζει την πορεια ελαφρως μεχρι να το περάσει!
3. Safety, γιατι πολλοι παιρνουν γκατζετακια για το κανουν ψευτοfsd,
4. Safety, μεχρι και πεναλτι τρως αν εχει autoster και εσυ κοιτας το κινητο...
 
1. Tα phantom brakes δεν ειναι μύθος, συμβαίνουν απλα οχι ετσι οπως το παρουσιαζουν και φυσικά οχι τακτικά γιατι θελει πολλες παραμετρους να τυχει να βαρέσουν ταυτοχρονα.
2. Ασταθεια το τιμονι δεν ειναι, διαρκως διορθωνει την πορεία και παει καρφί με την διαγράμιση. Fun fact οτι σε cruise control/autosteer αν "δει" μεγαλο οχημα στην διπλανη λωρίδα μετατοπιζει την πορεια ελαφρως μεχρι να το περάσει!
3. Safety, γιατι πολλοι παιρνουν γκατζετακια για το κανουν ψευτοfsd,
4. Safety, μεχρι και πεναλτι τρως αν εχει autoster και εσυ κοιτας το κινητο...
Στα VW με Travel Assist δεν υφίσταται τίποτα από τα παραπάνω 4. Ειδικά το (3) για μένα είναι το πιο σημαντικό, αν ακουμπάω το τιμόνι πρέπει να είναι αρκετό. Το να πρέπει να κάνω μικροκινήσεις ή να αντιστέκομαι στη κίνηση του τιμονιού για να μη βγάλει σφάλμα δεν είναι θέμα ασφάλειας αλλά σωστής υλοποίησης. Όσο για το (2), θα επαναλάβω πως δε τα έχω οδηγήσει τα Tesla ούτε τα κινέζικα, έχω οδηγήσει VW και KIA (κορεάτικο). Το KIA είχε χειρότερο auto steer από το VW. Σύμφωνα με τον γνωστό Bjorn Nyland που έχει οδηγήσει τα πάντα, το καλύτερο auto steer το έχουν οι Γερμανοί με κορυφαία τη Mercedes και να ακολουθούν κοντά BMW και VW group, μετά η Tesla, μετά οι Κορεάτες και χειρότεροι οι Κινέζοι.