Αυτοκινητιστικά νέα

Για μενα, το θεμα δεν ειναι αν εμφανισιακα μια φεραρι βλεπετε η οχι, αλλα εαν ως ηλεκτροκινητη κραταει το ιδιο brand value οπως πριν με τους θερμικους κινητηρες....

Δηλαδη η Rolex εαν βγαλει ενα quartz ρολοι με μπαταρια CR2032 :cool: θα τρεξουμε να το αγορασουμε ως.... Rolex ? :geek:
 
Για μενα, το θεμα δεν ειναι αν εμφανισιακα μια φεραρι βλεπετε η οχι, αλλα εαν ως ηλεκτροκινητη κραταει το ιδιο brand value οπως πριν με τους θερμικους κινητηρες....

Δηλαδη η Rolex εαν βγαλει ενα quartz ρολοι με μπαταρια CR2032 :cool: θα τρεξουμε να το αγορασουμε ως.... Rolex ? :geek:
Φανταζομαι γνωριζεις το Rolex Oysterquartz?
 
Εντάξει, γνωρίζω ανθρώπους με ηχοσύστημα που κάνει τρεις φορές όσο η Luce. Δεν λέει κάτι.

Για μένα το χρώμα του launch είναι κάπως. Σε κόκκινο είναι σαφώς πιο Ferrari, σε κίτρινο αν και έχει ξαναγίνει σε Ferrari στο παρελθόν, εδώ δεν βοηθάει η εμφάνιση.

Για την πρώτη ηλεκτρική Ferrari, το γαλάζιο μου φέρνει στο μυαλό το... μπλε τιμολόγιο... 😅
 
Ναι......πήγαινε το έτσι , ούτε μέχρι την Λαμία δεν θα φτάσεις....😉

Χωρίς να το θέλεις ενδεχομένως, είπες κάτι που δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά.
Άλλο να κάνεις optimise ένα πράγμα για να βγάλει ένα γύρο πριν αρχίσουν να βράζουν οι μπαταρίες και στον επόμενο γύρο να έχεις τα μισά σε ισχύ, και άλλο να μπορείς να βγάλεις πολλούς γύρους αξιόπιστα και να κρατάς τα στάνταρντ εκείνου που σε κάνει αυτό που είσαι.
Προφανώς για να το κάνεις αυτό, και αναλόγως που απευθύνεται αυτό που έφτιαξες, θα κριθείς όχι για το απόλυτο των χρόνων, αλλά για τους χρόνους συνολικά.

Μικρές δυσδιάκριτες λεπτομέρειες για όσους εντυπωσιάζονται από τα εύκολα νούμερα και όχι τα δύσκολα νούμερα.
 
  • Like
Reactions: ln()
Ναι......πήγαινε το έτσι , ούτε μέχρι την Λαμία δεν θα φτάσεις....😉
Κοιτά δεν το πηγαίνεις μαλιοκουβαρα συνεχώς, αλλά για αυτές τις λίγες φορές που θα μπορέσεις να το κάνεις θα σκάσεις ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά….ειναι οι μικρές στιγμές απόλαυσης που σου δίνουν χαρά! Προχτές ήμουν σε μια εκδήλωση και γύρισα 2 το βράδυ. Ε επειδή βρήκα δρόμους άδειους το χάρηκα με τις επιταχύνσεις στα φανάρια…δεν έπιανα μεγάλες ταχύτητες, δεν κάνω κάτι τέτοιο μέσα στην Αθήνα….αλλα το 0-80/90 στα φανάρια της κηφισιας το τιμησα δέοντος και το καταχάρηκα!
 
Κοιτά δεν το πηγαίνεις μαλιοκουβαρα συνεχώς, αλλά για αυτές τις λίγες φορές που θα μπορέσεις να το κάνεις θα σκάσεις ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά….ειναι οι μικρές στιγμές απόλαυσης που σου δίνουν χαρά! Προχτές ήμουν σε μια εκδήλωση και γύρισα 2 το βράδυ. Ε επειδή βρήκα δρόμους άδειους το χάρηκα με τις επιταχύνσεις στα φανάρια…δεν έπιανα μεγάλες ταχύτητες, δεν κάνω κάτι τέτοιο μέσα στην Αθήνα….αλλα το 0-80/90 στα φανάρια της κηφισιας το τιμησα δέοντος και το καταχάρηκα!
Η αίσθηση που σου δίνει ένας τουρμπάτος κινητήρας εσωτερικής καύσης με την προοδευτική παραγωγή ισχύος είναι για εμένα ανώτερη.
Τα 2 αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει πολύ (δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα) το ένα έχει 0-100 στα 8μιση δευτερόλεπτα (turbo - 6τάχυτο- ηλεκτρονικό μπλοκέ 150PS/270 Nm), το άλλο κάτι κάτω από 7μιση (Phev - 243 PS/200 Nm ICE + 230 Nm electric motor). Μιλάω για αυτά γιατί έχω κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα σε διαφορετικές συνθήκες και έχω ολοκληρωμένη άποψη. Το PHEV έχει κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης, οπότε προσομοιώνει πολύ καλύτερα λειτουργία ηλεκτρικού και λιγότερο συμβατικού. Ε, το δεύτερο είναι καλύτερο και με διαφορά σε ΟΛΑ όσα μπορούν να μετρηθούν. Όμως το πρώτο με κάνει να χαμογελώ περισσότερο όταν το οδηγώ.

Ίσως να είναι κατάλοιπα του πως μεγαλώσαμε, δεν ξέρω. Αλλά κάποια πράγματα είναι υποκειμενικά καλώς ή κακώς...
 
Το phev δεν έχει καμία σχέση με το ηλεκτρικό στην αίσθηση όταν επιταχύνει.
Ετσι ακριβώς, έχω οδηγήσει Phev, σε επιτάχυνση θυμίζει απλό θερμικό, το ηλεκτρικό είναι άλλος κόσμος!! Βέβαια σίγουρα είναι και θέμα γούστου, αν έχεις ένα θερμικό με κανένα V6-V8 με 350+ άλογα ε έχει άλλη αίσθηση...για λίγο βέβαια γιατί μετά από κάποιο σημείο θα σου πάρει τα αυτιά και θα βρίζεις με τον θόρυβο!!
 
Ετσι ακριβώς, έχω οδηγήσει Phev, σε επιτάχυνση θυμίζει απλό θερμικό, το ηλεκτρικό είναι άλλος κόσμος!! Βέβαια σίγουρα είναι και θέμα γούστου, αν έχεις ένα θερμικό με κανένα V6-V8 με 350+ άλογα ε έχει άλλη αίσθηση...για λίγο βέβαια γιατί μετά από κάποιο σημείο θα σου πάρει τα αυτιά και θα βρίζεις με τον θόρυβο!!
Το αντίθετο. Ανοίγεις παράθυρα μέσα στα τουνελ ειδικά αν μιλαμε για σοβαρά μοτερ V8 και πάνω όχι κατσαρόλες με θόρυβο.
 
Το αντίθετο. Ανοίγεις παράθυρα μέσα στα τουνελ ειδικά αν μιλαμε για σοβαρά μοτερ V8 και πάνω όχι κατσαρόλες με θόρυβο.
Kαλά αν πας ταξίδι ώρες και ακούς αυτό το πράγμα θα σε ζαλίσει, για λίγη ώρα έτσι να φτιαχτείς είναι οκ...από τότε που πήραμε ηλεκτρικό αμάξι, το ταξίδι είναι απόλαυση....ειδικά η σύζυγος και τα παιδιά λατρεύουν αυτή την ησυχία και ηρεμία.....
 
  • Like
Reactions: Φρα.Πε.
Ετσι ακριβώς, έχω οδηγήσει Phev, σε επιτάχυνση θυμίζει απλό θερμικό, το ηλεκτρικό είναι άλλος κόσμος!! Βέβαια σίγουρα είναι και θέμα γούστου, αν έχεις ένα θερμικό με κανένα V6-V8 με 350+ άλογα ε έχει άλλη αίσθηση...για λίγο βέβαια γιατί μετά από κάποιο σημείο θα σου πάρει τα αυτιά και θα βρίζεις με τον θόρυβο!!
Επειδή έχω οδηγήσει και PHEV με συμβατικό αυτόματο κιβώτιο, έχει μεγάλη διαφορά αν έχει eCVT ή σειριακό. Η αίσθηση του eCVT είναι σε μένα πολύ πιο κοντά με ηλεκτρικό για τον απλό λόγο ότι μπορεί να είναι το γκάζι στο πάτωμα, αλλά το μοτέρ δουλεύει σε ένα συγκεκριμένο σημείο και δεν ανεβαίνει γραμμικά, τραβάει το eCVT τη ροπή που θέλει από το συγκεκριμένο σημείο του κινητήρα συμπληρώνοντας το ηλεκτρικό μοτέρ. Σε PHEV με σειριακό καταλαβαίνεις αλλαγές ταχύτητας, οπότε είναι ξεκάθαρα πιο κοντά στα συμβατικά.
 
Το αντίθετο. Ανοίγεις παράθυρα μέσα στα τουνελ ειδικά αν μιλαμε για σοβαρά μοτερ V8 και πάνω όχι κατσαρόλες με θόρυβο.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Kαλά αν πας ταξίδι ώρες και ακούς αυτό το πράγμα θα σε ζαλίσει, για λίγη ώρα έτσι να φτιαχτείς είναι οκ...από τότε που πήραμε ηλεκτρικό αμάξι, το ταξίδι είναι απόλαυση....ειδικά η σύζυγος και τα παιδιά λατρεύουν αυτή την ησυχία και ηρεμία.....
Υπάρχουν και ηλεκτρικά κλαπέτα για ηρεμία. Είπαμε σοβαρά μοτερ και αμάξια.
 
Καλά, σε 25 χρόνια θα βλέπουν video με θερμικά exotics και μη οι νεαροί της εποχής και θα λένε WTF, πως αντέχατε με τέτοια φασαρία/καυσαέρια, πηγαίνατε τόσο αργά και πληρώνατε κι απο πάνω? Μαζοχισμός?

Mark my words...