Φανταζομαι γνωριζεις το Rolex Oysterquartz?Για μενα, το θεμα δεν ειναι αν εμφανισιακα μια φεραρι βλεπετε η οχι, αλλα εαν ως ηλεκτροκινητη κραταει το ιδιο brand value οπως πριν με τους θερμικους κινητηρες....
Δηλαδη η Rolex εαν βγαλει ενα quartz ρολοι με μπαταρια CR2032θα τρεξουμε να το αγορασουμε ως.... Rolex ?
![]()
Ναι......πήγαινε το έτσι , ούτε μέχρι την Λαμία δεν θα φτάσεις....![]()
Κοιτά δεν το πηγαίνεις μαλιοκουβαρα συνεχώς, αλλά για αυτές τις λίγες φορές που θα μπορέσεις να το κάνεις θα σκάσεις ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά….ειναι οι μικρές στιγμές απόλαυσης που σου δίνουν χαρά! Προχτές ήμουν σε μια εκδήλωση και γύρισα 2 το βράδυ. Ε επειδή βρήκα δρόμους άδειους το χάρηκα με τις επιταχύνσεις στα φανάρια…δεν έπιανα μεγάλες ταχύτητες, δεν κάνω κάτι τέτοιο μέσα στην Αθήνα….αλλα το 0-80/90 στα φανάρια της κηφισιας το τιμησα δέοντος και το καταχάρηκα!Ναι......πήγαινε το έτσι , ούτε μέχρι την Λαμία δεν θα φτάσεις....![]()
Η αίσθηση που σου δίνει ένας τουρμπάτος κινητήρας εσωτερικής καύσης με την προοδευτική παραγωγή ισχύος είναι για εμένα ανώτερη.Κοιτά δεν το πηγαίνεις μαλιοκουβαρα συνεχώς, αλλά για αυτές τις λίγες φορές που θα μπορέσεις να το κάνεις θα σκάσεις ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά….ειναι οι μικρές στιγμές απόλαυσης που σου δίνουν χαρά! Προχτές ήμουν σε μια εκδήλωση και γύρισα 2 το βράδυ. Ε επειδή βρήκα δρόμους άδειους το χάρηκα με τις επιταχύνσεις στα φανάρια…δεν έπιανα μεγάλες ταχύτητες, δεν κάνω κάτι τέτοιο μέσα στην Αθήνα….αλλα το 0-80/90 στα φανάρια της κηφισιας το τιμησα δέοντος και το καταχάρηκα!
Ετσι ακριβώς, έχω οδηγήσει Phev, σε επιτάχυνση θυμίζει απλό θερμικό, το ηλεκτρικό είναι άλλος κόσμος!! Βέβαια σίγουρα είναι και θέμα γούστου, αν έχεις ένα θερμικό με κανένα V6-V8 με 350+ άλογα ε έχει άλλη αίσθηση...για λίγο βέβαια γιατί μετά από κάποιο σημείο θα σου πάρει τα αυτιά και θα βρίζεις με τον θόρυβο!!Το phev δεν έχει καμία σχέση με το ηλεκτρικό στην αίσθηση όταν επιταχύνει.
Το αντίθετο. Ανοίγεις παράθυρα μέσα στα τουνελ ειδικά αν μιλαμε για σοβαρά μοτερ V8 και πάνω όχι κατσαρόλες με θόρυβο.Ετσι ακριβώς, έχω οδηγήσει Phev, σε επιτάχυνση θυμίζει απλό θερμικό, το ηλεκτρικό είναι άλλος κόσμος!! Βέβαια σίγουρα είναι και θέμα γούστου, αν έχεις ένα θερμικό με κανένα V6-V8 με 350+ άλογα ε έχει άλλη αίσθηση...για λίγο βέβαια γιατί μετά από κάποιο σημείο θα σου πάρει τα αυτιά και θα βρίζεις με τον θόρυβο!!
Kαλά αν πας ταξίδι ώρες και ακούς αυτό το πράγμα θα σε ζαλίσει, για λίγη ώρα έτσι να φτιαχτείς είναι οκ...από τότε που πήραμε ηλεκτρικό αμάξι, το ταξίδι είναι απόλαυση....ειδικά η σύζυγος και τα παιδιά λατρεύουν αυτή την ησυχία και ηρεμία.....Το αντίθετο. Ανοίγεις παράθυρα μέσα στα τουνελ ειδικά αν μιλαμε για σοβαρά μοτερ V8 και πάνω όχι κατσαρόλες με θόρυβο.
Επειδή έχω οδηγήσει και PHEV με συμβατικό αυτόματο κιβώτιο, έχει μεγάλη διαφορά αν έχει eCVT ή σειριακό. Η αίσθηση του eCVT είναι σε μένα πολύ πιο κοντά με ηλεκτρικό για τον απλό λόγο ότι μπορεί να είναι το γκάζι στο πάτωμα, αλλά το μοτέρ δουλεύει σε ένα συγκεκριμένο σημείο και δεν ανεβαίνει γραμμικά, τραβάει το eCVT τη ροπή που θέλει από το συγκεκριμένο σημείο του κινητήρα συμπληρώνοντας το ηλεκτρικό μοτέρ. Σε PHEV με σειριακό καταλαβαίνεις αλλαγές ταχύτητας, οπότε είναι ξεκάθαρα πιο κοντά στα συμβατικά.Ετσι ακριβώς, έχω οδηγήσει Phev, σε επιτάχυνση θυμίζει απλό θερμικό, το ηλεκτρικό είναι άλλος κόσμος!! Βέβαια σίγουρα είναι και θέμα γούστου, αν έχεις ένα θερμικό με κανένα V6-V8 με 350+ άλογα ε έχει άλλη αίσθηση...για λίγο βέβαια γιατί μετά από κάποιο σημείο θα σου πάρει τα αυτιά και θα βρίζεις με τον θόρυβο!!
Το αντίθετο. Ανοίγεις παράθυρα μέσα στα τουνελ ειδικά αν μιλαμε για σοβαρά μοτερ V8 και πάνω όχι κατσαρόλες με θόρυβο.
Υπάρχουν και ηλεκτρικά κλαπέτα για ηρεμία. Είπαμε σοβαρά μοτερ και αμάξια.Kαλά αν πας ταξίδι ώρες και ακούς αυτό το πράγμα θα σε ζαλίσει, για λίγη ώρα έτσι να φτιαχτείς είναι οκ...από τότε που πήραμε ηλεκτρικό αμάξι, το ταξίδι είναι απόλαυση....ειδικά η σύζυγος και τα παιδιά λατρεύουν αυτή την ησυχία και ηρεμία.....
Ιδια μέρα για πώληση θα πήγαινε....Θα υπάρχουν εξαιρέσεις όπως υπάρχουν και τώρα. Αν σου έδιναν τώρα ένα testarossa θα το πεταγες στα σκουπίδια; Δεν νομίζω.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.