Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Μιχάλη, επειδή εσύ θα ξέρεις, πές μου υπάρχουν στην κάτω Ελλάδα πολλά (δηλ. όχι ελάχιστα) πολυβάλβιδα Honda με πραγματικά πολλά χλμ. (δηλ. πάνω από 300.000 χλμ.) που να τα έχουν δουλέψει πραγματικά σκληρά οι ιδιοκτήτες τους;

Ρωτώ, διότι εδώ στα κρύα, υπάρχει ένα μύθος (;; ) που λένε όλοι (κι αφορούν όλα τα πολυβάλβιδα, κυρίως κορεατικά και ιαπωνικά και δευτερευόντως ευρωπαικά) ότι δύσκολα αντέχουν πάνω από 150.000 χλμ. χωρίς επισκευές κι αυτό το αποδίδουν στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες το χειμώνα, και στην ελλειπή (;; ) , δεν ξέρω ακριβώς, μάλλον κυκλοφορία του λαδιού στις βαλβίδες. Την πρώτη φορά το άκουσα (από σοβαρό άτομο) στην Honda Κοζάνης όταν πήγα να δω το FRV. Ακούγοντας ο υπάλληλος (ένας αξιοπρεπέστατος κύριος) ότι προορίζω το αυτοκίνητο για 40.000+ χλμ. το χρόνο με το 50% στη δυτική Μακεδονία και πολλές μέρες με 600 + χλμ. χωρίς διακοπή, μου είπε με πολύ τακτ να δω ένα άλλο αυτοκίνητο. Όταν ζήτησα να οδηγήσω το αυτοκίνητο (διότι νόμιζα ότι θεωρούσε την ανάρτηση ανεπαρκή) μου έσκασε το παραμύθι..... δεν ξέρω αν πραγματικά ισχύει κάτι τέτοιο, αλλά εδώ βουίζει ο τόπος.

Ισχύει κάτι τέτοιο;

Στη νότια Ελλάδα υπάρχουν πραγματικά πολλά πολυβάλβιδα που να γράφουν καθημερινά πολλά χλμ. με 5000+ σαλ και να δουλεύουν απροβλημάτιστα για 300.000 + χλμ;


Πως να το ξερει αυτο ο Μιχαλης ? Αυτος που κανει 300000 δεν εχει χρονο να γραφει σε φορουμς :D

O κουμπαρος μου στην Οδησσο, που μαλλον εχει ποιο ψυχρα απο εσας εκειθε απανω, δεν εχει κανενα προβλημα με ενα CRV παντως, αλλα δεν κανει τοσα πολλα χλμ.
Και βασικα δεν γνωριζω κανεναν που να κανει καθημερινα πολλα χλμ με 5000+ στροφες...
 
Προσωπικά είχα μέχρι το καλοκαίρι που μας πέρασε ένα ΟPEL ZAFIRA 1.8 με 5η στα 32 χλμ./1000 σαλ. Το έδωσα με 298.000 χλμ. Το χρησιμοποιούσα εκτός πόλης (85% των χλμ.) και τα μικρότερα ταξίδια μου ήταν 200 χλμ. με 140-150 χλμ. σταθερά, αλλά όχι παραπάνω. Υπήρχαν φυσικά κι αρκετά των 800 χλμ. ή και των 1000 (Θεσ/νίκη-Βουδαπέστη) ή και 1300 (Θεσσαλονίκη-Μόναχο) χωρίς διακοπή (δηλ. μόνο για καύσιμο και τουαλέτα) ενώ τον Ιούνιο του 2007 με τον καύσωνα έκανα 750 χλμ. με 39-42 κελσίου (και κλιματισμό).

Τώρα πήρα ένα πετρέλαιο με 55 χλμ. στην 6η γιατί συνεχίζω τα πολλά χλμ. Από τη Τρίτη μέχρι σήμερα τα ξημερώματα έκανα 1230 χλμ.

Σε τέτοιες συνθήκες αυτοκίνητα ακόμη πιο πολύστροφα, πώς θα τα πήγαιναν;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Μιχάλη, επειδή εσύ θα ξέρεις, πές μου υπάρχουν στην κάτω Ελλάδα πολλά (δηλ. όχι ελάχιστα) πολυβάλβιδα Honda με πραγματικά πολλά χλμ. (δηλ. πάνω από 300.000 χλμ.) που να τα έχουν δουλέψει πραγματικά σκληρά οι ιδιοκτήτες τους;

Ρωτώ, διότι εδώ στα κρύα, υπάρχει ένα μύθος (;; ) που λένε όλοι (κι αφορούν όλα τα πολυβάλβιδα, κυρίως κορεατικά και ιαπωνικά και δευτερευόντως ευρωπαικά) ότι δύσκολα αντέχουν πάνω από 150.000 χλμ. χωρίς επισκευές κι αυτό το αποδίδουν στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες το χειμώνα, και στην ελλειπή (;; ) , δεν ξέρω ακριβώς, μάλλον κυκλοφορία του λαδιού στις βαλβίδες. Την πρώτη φορά το άκουσα (από σοβαρό άτομο) στην Honda Κοζάνης όταν πήγα να δω το FRV. Ακούγοντας ο υπάλληλος (ένας αξιοπρεπέστατος κύριος) ότι προορίζω το αυτοκίνητο για 40.000+ χλμ. το χρόνο με το 50% στη δυτική Μακεδονία και πολλές μέρες με 600 + χλμ. χωρίς διακοπή, μου είπε με πολύ τακτ να δω ένα άλλο αυτοκίνητο. Όταν ζήτησα να οδηγήσω το αυτοκίνητο (διότι νόμιζα ότι θεωρούσε την ανάρτηση ανεπαρκή) μου έσκασε το παραμύθι..... δεν ξέρω αν πραγματικά ισχύει κάτι τέτοιο, αλλά εδώ βουίζει ο τόπος.

Ισχύει κάτι τέτοιο;

Στη νότια Ελλάδα υπάρχουν πραγματικά πολλά πολυβάλβιδα που να γράφουν καθημερινά πολλά χλμ. με 5000+ σαλ και να δουλεύουν απροβλημάτιστα για 300.000 + χλμ;

Βλάση, δεν έχω απάντηση στην ερώτησή σου.

Δεν γνωρίζω κάποιον να κάνει τόσα πολλά χλμ κ σε τέτοιες καιρικές συνθήκες.

Τον μόνο που γνωρίζω, έναν κ μοναδικό, είναι έναν πιλότο πολεμικής αεροπορίας, που μένει Θεσσαλονίκη, έχει υπηρεσία στον Βόλο κ έχει κάνει σε 2 χρόνια περίπου, 100.000 χλμ, στην γνωστή μας εθνική οδό, με καλύτερες καιρικές συνθήκες κατά πολύ, και έχει το 5θυρο 1800άρι civic. Δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα μέχρι τώρα. Μάλιστα, σήμερα έγραψε σε φόρουμ : "100000 !!!! Έχουμε κ λέμε:
-Κλιπς Χόντα 5*1,24= 6,2
-Φίλτρο λαδιού= 11,52
-Φλάντζα καπακ βαλβίδων= 20,17
-Λάδι σασμαν= 5,97
-Εργασία σέρβις (μαζί με ρύθμιση βαλβίδων)= 36
-Κάρτα καυσαερίων= 8,4

Σύνολο 88+φπα= 100Ε

Λάδια δικά μου (Amsoil 3000 series 5-30)..
Στο Βόλο πάντα..
"
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Αλήθεια, πόσο ;

πχ. να σου πω εγώ για ετήσιο opel corsa με τα γνωστά λάδια κτλ., 200 ευρώ σε αντιπρόσωπο, όπως επίσης κ για ετήσιο honda civic 1800 με τα ίδια, 180 ευρώ. Επίσης, αλλαγή ιμάντα στο opelάκι μου κόστισε 400 ευρώ με εργατικά. Τέλος, ξέρω για τακάκια μπροστά μαμά του honda μου, έχει 120 με εργατικά.

Αυτό που τσούζει είναι τα μεγάλα σέρβις στα τούρμπο που περιλαμβάνουν ιμάντες (είναι κάθε 60Κ χλμ τα προβλεπόμενα, ίσως όμως πάνε και παραπάνω). Αυτά στα προηγούμενα μοτέρ με ιμάντα. Εντός αντιπροσωπείας τιμές, πάνε κοντά 800ε.

Τώρα στο 1.8tsi λάδια + φίλτρο + εργασία όλα αντιπροσωπείας (μικρό σέρβις), 115 ευρώ. Προγραμματισμένες επισκέψεις κάθε 15Κ χλμ, ή κάθε χρόνο. Αυτά σε seat.

edit: Γιατί αλλάχτηκε η φλάτζα καπακιού στον γνωστό σου?
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Μονο μια διορθωση σε κατι που διαβασα , τα κιβωτια που ονομαζει DSG η VW προερχονται απο την BorgWarner (προμηθευτης) η τεχνολογια ειναι της εταιρειας αυτης...

http://wardsauto.com/ar/borgwarner_refining_technology/
http://wardsautoworld.com/ar/auto_zfs_dct_fighter/

Απλως η VW ηταν η πρωτη που τα χρησιμοποιησε σε μοντελα της...οποιοδηποτε ομως αλλος κατασκευαστης μπορει και αυτος να κανει το ιδιο...
 
Διαθέσιμο το Noble


Διαθέσιμο είναι πλέον το Noble από τη China Motors. Οι τιμές του τετραθέσιου μοντέλου ξεκινούν από τα 8.990 ευρώ και διατίθεται σε
δύο εξοπλιστικές εκδόσεις. Το Noble εφοδιάζεται με κινητήρα 1,1 λίτρων απόδοσης 71 ίππων και μέση κατανάλωση 4,5 λίτρα ανά 100 χλμ.


Η έκδοση Smile περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ABS με EBD, 2 αερόσακους, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέφτες
ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών και κανονική ρεζέρβα, κλιματισμό, ηχοσύστημα, διαιρούμενα πίσω καθίσματα, ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές με τηλεχειρισμό
και πλευρικά φλας στους καθρέφτες. Στην έκδοση Plus περιλαμβάνει επιπλέον εξωτερική βάση ρεζέρβας με τροχό αλουμινίου και σχάρες οροφής.


Οι τιμές του νέου Noble είναι 8.990 ευρώ και 9.890 ευρώ για την έκδοση Smile και Plus αντίστοιχα. Το μεταλλικό χρώμα χρεώνεται 280 ευρώ επιπλέον.
Η China Motors καλύπτει το νέο Noble με τριετή εγγύηση μηχανικών μερών, χρώματος και αμαξώματος, και δωρεάν σέρβις ίδιου διαστήματος.


(πηγή: autoτρίτη)
avclub1.jpg
avclub2c.jpg
 
Μάλιστα, σκεφτόμουν την εποχή των μειωμένων τελών να αγοράσω το mazda 3 mps, τουρμπάτο με μεγάλο μοτέρ κτλ., αλλά θα άλλαζε σύντομα μοντέλο κ δεν το έκανα.

Συνάδελφος το έχει πάρει, αν το είχες πάρει και εσύ, θα κλαίγατε τώρα παρέα για τα νέα τέλη... Πάντως είναι εντυπωσιακό, δεν μπορώ να πω. Αλλά από ότι μου λέει πολύ κλειστό στις βελτιώσεις, με λίγες και όχι επώνυμες επιλογές (στυλ VAG που υπάρχουν έτοιμα πακέτα και επίπεδα) και δύσκολα ανεβαίνει...
 
Θα ηθελα να μας πειτε τι ξερετε ηδη εσεις για τους νεους κινητηρες με τουρμπο της bmw που θα βγουν, και ποιες ειναι οι πηγες σας -bye-

(μιας και το θεμα ξεκινησε οταν ανεφερα οτι απο του χρονου θα εχει νεους κινητηρες)

Δεν μπορώ να γράψω τίποτα διότι δεν θέλω να γράψω τίποτα. Δυό κουβέντες έγραψα προχτές και εδέχθην -να δεις πωστολέν καλέ, α ναι!- γουώρνιν, για απρεπή συμπεριφορά. Πρόσεχε όταν διαφωνείς με διαχειριστή του AVClub, αυτό σου λέω μόνο. Πάντως, για να τα λέμε όλα δηλαδή, λέω να μαζευτούμε πεντέξι γνώστες (που κρατάνε την εμπειρία για πάρτη τους, διότι συνήθως είναι άχρηστη για τους άλλους, λόγω στατιστικής, όπως ορθότατα επεσημάνθη ανωτέρω), λέω, λοιπόν, να μαζευτούμε πεντέξι και να εκλέγουμε την κοτσάνα της εβδομάδας, αλλά μυστικά, μέσω pm. Ας ελπίσουμε ότι τουλάχιστον αυτό επιτρέπεται, και δε θα δούμε κανένα χαφιέ έξω από την πόρτα μας, να μας κάνει tap το τηλέφωνο. Εκτός κι αν απαγορεύεται κι αυτό από τον κανονισμό, αν ναι, πείτε το να το ξέρουμε.

Αυτά, και να με συγχωρείς, αλλά δεν... Δεν αξίζει τον κόπο δηλαδή...

Μπον νουί!
 
Last edited:
Δεν μπορώ να γράψω τίποτα διότι δεν θέλω να γράψω τίποτα. Δυό κουβέντες έγραψα προχτές και εδέχθην -να δεις πωστολέν καλέ, α ναι!- γουώρνιν, για απρεπή συμπεριφορά. Πρόσεχε όταν διαφωνείς με διαχειριστή του AVClub, αυτό σου λέω μόνο. Πάντως, για να τα λέμε όλα δηλαδή, λέω να μαζευτούμε πεντέξι γνώστες (που κρατάνε την εμπειρία για πάρτη τους, διότι συνήθως είναι άχρηστη για τους άλλους, λόγω στατιστικής, όπως ορθότατα επεσημάνθη ανωτέρω), λέω, λοιπόν, να μαζευτούμε πεντέξι και να εκλέγουμε την κοτσάνα της εβδομάδας, αλλά μυστικά, μέσω pm. Ας ελπίσουμε ότι τουλάχιστον αυτό επιτρέπεται, και δε θα δούμε κανένα χαφιέ έξω από την πόρτα μας, να μας κάνει tap το τηλέφωνο. Εκτός κι αν απαγορεύεται κι αυτό από τον κανονισμό, αν ναι, πείτε το να το ξέρουμε.

Αυτά, και να με συγχωρείς, αλλά δεν... Δεν αξίζει τον κόπο δηλαδή...

Μπον νουί!


Μπον ουι, οκ, αλλα τα παραπανω τα ηξερες και οταν εγραψες το "τεσπα, τεσπα"

Ρωταω οταν δεν ξερω κατι για να μαθαινω και οχι για αλλο λογο.
 
Οι διαχειριστές του AVClub κάνουν πράξη αυτά που γράφει ο κανονισμός του AVClub και που όλοι υπογράφουμε, άρα αποδεχόμαστε, για να γίνουμε μέλη αυτής της παρέας.

Αν σε κάποιον αξίζει το γουώρνιν, τότε το παίρνει...τόσο απλά...

Ένας εκ των διαχειριστών του AVClub.

-bye-
 
Ferrari F70 [2012]

H ιταλική φίρμα ετοιμάζει τη διάδοχο κατάσταση της Ferrari Enzo. Το υπεραυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής του 2002
που απέδιδε 660 ίππους, μέσα στα επόμενα 2 χρόνια θα βρει τον αντικαταστάτη του. Οι πληροφορίες μιλούν για
ελαχιστοποίηση του βάρους, και εντελώς νέο κινητήρα.


Μπορεί η ίδια η Ferrari να μην το παραδέχεται δημόσια, όμως οι διάφορες πληροφορίες που διαρρέουν κατά διαστήματα (όπως αυτή για τους
υπετρροφοδοτούμενους κινητήρες πριν δύο εβδομάδες), σε συνδυασμό με φωτογραφίες που κάνουν δειλά δειλά την εμφάνιση τους στο διαδίκτυο,
συνθέτουν το παζλ. Τα τελευταία νέα θέλουν το νέο υπεραυτοκίνητο να παρουσιάζεται κάποια στιγμή μέσα στο 2012 και να ονομάζεται είτε F70
είτε Enzo II, ενώ το σίγουρο είναι ότι με την έλευση του θα εορταστούν τα 70 χρόνια της Ferrari. Τόσο για λόγους «οικονομίας» καυσίμου, όσο
και για να επιτευχθούν κορυφαίες επιδόσεις, τα σημαντικά στοιχεία του μοντέλου θα είναι δύο. Το πρώτο ότι το βάρος θα κινείται στο εντυπωσιακό
νούμερο των 1.000 κιλών, και το δεύτερο ότι σε αντίθεση με την Enzo που χρησιμοποιούσε κινητήρα V12, 6 λίτρων, η F70 θα χρησιμοποιεί V8 με
δύο τούρμπο (όπως η F40) αλλά θα αποδίδει την ίδια ιπποδύναμη! Από πλευράς τιμής, αυτή θα κινείται κοντά στο 1 εκατομμύριο δολάρια.

(πηγή: autoτρίτη)


Σίγουρα το μοντέλο της φωτογραφίας δεν είναι η τελική έκδοση, όμως
όλο και περισσότερες φωτογραφίες της F70 κάνουν την εμφάνιση τους.

avclub.jpg