Αυτοκινητιστικά νέα

Re: * 2011 Porsche Cayenne

H Νεα Porsche Cayenne.

Το μπροστινό μερος και το εσωτερικό είναι ωραία .Το πίσω το εκανε γιαπωνεζικο

Και το badging πισω ατυχες (αλλα αυτο διορθωνετε ευκολα)...αλλα οντως ο πωπως της μου θυμιζει Infinity... Αν το δεις ομως συνολικα σιγουρα θα αλλαξεις γνωμη...το συνηθιζεις
 
με μια καραβιά Cayenne που πωλούνται μτχ. (ναι, καλά...) κάτω από 25.000 ευρώ, και αρκετά Tuareg με τιμή κάτω από 18.500 μετρητά (ναι, έβαλα αγγελία για λογαριασμό του πατέρα μου "Ζητείται... πληρωμή μετρητοίς" και βρήκαμε προσφορά με 19.000 μετρητά για το V10) εσείς κοιτάζετε τις νέες Cayenne?

Ή δεν σας αφορά καθόλου η κρίση (άρα μπράβο σας) ή είστε φάτε μάτια ψάρια;;;
 
με μια καραβιά Cayenne που πωλούνται μτχ. (ναι, καλά...) κάτω από 25.000 ευρώ, και αρκετά Tuareg με τιμή κάτω από 18.500 μετρητά (ναι, έβαλα αγγελία για λογαριασμό του πατέρα μου "Ζητείται... πληρωμή μετρητοίς" και βρήκαμε προσφορά με 19.000 μετρητά για το V10) εσείς κοιτάζετε τις νέες Cayenne?

Ή δεν σας αφορά καθόλου η κρίση (άρα μπράβο σας) ή είστε φάτε μάτια ψάρια;;;
ΤΟ V10 ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ TURBO DIESEL ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 9-10 ΛΙΤ/100. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ. ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ Η ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΥΣΟΥΡΙ?
 
Στoυς δυσκολους καιρους που ζουμε ποιος αγοραζει 5λιτρα SUV V10? Βαλε τελη κυκλοφοριας, ασφαλειες , σερβις , ανταλλακτικα (ειχε βγει και αρκετα αναξιοπιστο το Touareg γενικα) κτλ.

Ασε που αποκλειεται να καει μονο 10 λτ/100 χλ. και ας ειναι diesel , βαλε 17 λιτρα να εισαι μεσα...

Average fuel consumption during our test was around 17-litres per 100km...

http://autospeed.com/cms/title_Volkswagen-Touareg-V10-TDI-Road-Test/A_2100/article.html
 
πλέον το ῾super diesel᾽ πωλείται 1,10 εδώ στην επαρχία...

πἐρασαν οι εποχές που ήταν ᾽πραγματικά᾽ φτηνό το πετρέλαιο.
το πραγματικό κέρδος που μπορεί να επιφέρει ένα πετρελαιοκίνητο είναι μόνο απο την κατανάλωση όπως έχουν γίνει τα πράγματα...
 
ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ. ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΒΕΒΑΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.
 
Εγώ έχω αυτοκίνητο diesel με το οποίο έκανα 20.000 χλμ (FORD S-MAX 2.0 TDCI). Η μέση κατάναλωση είναι 8,1 χλμ. (τουλάχιστον αυτό δείχνει σε σύνολο κατανάλωσης, καθώς δεν έχει μηδενιστεί) και το αυτοκίνητο που είναι πολύ βαρύ οδηγείται με πολύ υψηλές ταχύτητες συχνά σε θερμοκρασίες κάτω του μηδενός. Το βενζινοκίνητο καίει 12,5 λτρ. με πολύ λιγότερη ροπή (μη συγκρίσιμη καν), άρα η διαφορά στο ποσό που πληρώνω είναι πολύ μεγάλη. Υπολογίζω ότι στις 42.000 χλμ. θα έχω καλύψει τη διαφορά αγοράς.

Και παίρνω αποδείξεις (πετρέλαιο κίνησης) κανονικά από όλα τα πρατήρια, καθώς δεν μπορούν να αρνηθούν απόδειξη για πετρέλαιο... μόνο για βενζίνη.

ΥΣΤ. Το 3λιτρο LAND CRUIZER πετρελαίου εντός δρόμου (και με σχετικό σκίσιμο) καίει 13,5-14 λτρ.
 
ΤΟ VW TUAREG V10 ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΑ DIESEL ΜΕ ΑΜΕΣΟ ΨΕΚΑΣΜΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ ΑΠ Τ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΥΣΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΟΔΟΣΗ.
 
ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ. ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΒΕΒΑΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.

Οποιος βαζει στο αυτοκινητο του πετρελαιο θερμανσης παιρνει πολυ μεγαλο ρισκο...

Ξερεις ποσο εχει η αλλαγη χαλασμενης αντλιας καυσιμου για πετρελαιοκινητήρα? Μου εχουν πει πανω απο 3 χιλιαρικα ανταλλακτικα και εργασια...και βλαβες απο κακη ποιοτητα καυσιμου δεν τις καλυπτει καν η εγγυηση...
 
Οποιος βαζει στο αυτοκινητο του πετρελαιο θερμανσης παιρνει πολυ μεγαλο ρισκο...

Ξερεις ποσο εχει η αλλαγη χαλασμενης αντλιας καυσιμου για πετρελαιοκινητήρα? Μου εχουν πει πανω απο 3 χιλιαρικα ανταλλακτικα και εργασια...και βλαβες απο κακη ποιοτητα καυσιμου δεν τις καλυπτει καν η εγγυηση...


Στις περισσότερες περιπτώσεις απ'όσο ξέρω το πετρέλαιο θέρμανσης είναι απλώς διαφορετικά χρωματισμένο από αυτό της κίνησης. Οι διαφορές είναι φορολογικές, όχι ποιοτικές... Φυσικά διορθώστε με αν κάνω λάθος, ωστόσο αυτό μου το είχε πει παλιά στέλεχος εταιρίας καυσίμων. Ίσως σήμερα να είναι διαφορετικά τα πράγματα βέβαια..
 
στην Αθήνα ναι, πρόκειται για το ίδιο καύσιμο. όχι όμως στην υπόλοιπη Ελλάδα. Εκεί η περιεκτικότητα σε θείο (στο θέρμανσης) είναι πολύ μεγαλύτερη, με αποτέλεσμα κάθε έλεγχος καυσίμου (κι εγώ πέρασα μια φορά έλεγχο έξω από την Κοζάνη) δείχνει αμέσως αν πρόκειται για τελωνειακή παράβαση ή όχι.

Φυσικά το ναυτικό πετρέλαιο είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Σχεδόν λάσπη.
 
ΤΟ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΘΕΙΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ. ΤΟ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΞΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΙΟ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ. ΤΑ ΤΑΞΙ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΕ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΡΙΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΟ ΛΙΠΑΝΣΗΣ ΜΕΣΑ Η ΜΙΑ ΤΗΓΑΝΙΑ ΚΑΜΕΝΟ ΛΑΔΙ!!! ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΠΑΛΙ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΩΣ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΧΥΡΕΥΣΤΟ ΜΑΖΟΥΤ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ Η ΔΕΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΠΛΟΙΑ.
 
Δεν αφηνουμε καλυτερα το "marine fuel", και να συνεχισουμε για τα αυτοκινητα ?....