Αυτοκινητιστικά νέα

Αυτό είναι το λιγότερο, σημασία έχει τα πολλά προβλήματα των ΜΙΝΙ πρώτης και δεύτερης γενιάς να εξαλειφθούν.
 
1267088470.jpg


Η Abarth παρουσιάζει σε λίγες ημέρες στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης την κάμπριο έκδοση του 500, αλλά και το Punto Evo των 163 ίππων. Τα δύο νέα μοντέλα της να ξεχωρίζουν για το αθλητικό τους παράστημα και τις πολλά υποσχόμενες επιδόσεις τους.

1267088471.jpg


ABARTH 500C
Με τον 1.4 Turbo T-Jet κινητήρα να αποδίδει 140 ίππους, η cabrio έκδοση του Αbarth 500 αναπτύσσει ανώτατη ταχύτητα 205 χλμ/ώρα, ενώ επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ/ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα. Μέση κατανάλωση 6,5 λτ./100 χλμ, μέγιστη ροπή 206 Νm, διαθέσιμη από τις 2.000 σ.α.λ.

1267088473.jpg


ABARTH PUNTO EVO
Με τον 1.4 Turbo Multiair κινητήρα να αποδίδει 163 ίππους, το Αbarth Punto Evo αναπτύσσει ανώτατη ταχύτητα 215 χλμ/ώρα, ενώ επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ/ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα. Μέση κατανάλωση 6,0 λτ./100 χλμ, μέγιστη ροπή 250 Νm, διαθέσιμη από τις 2.250 σ.α.λ.

πηγή:autobild.gr
 
είναι κρίμα τα νέα ΜΙΝΙ να είναι τόσο όμορφα εξωτερικά και να έχουν τόσο άσχημο εσωτερικό. ειδικά το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα πρέπει οπωσδήποτε να αλλάξουν.
είναι το πιο άσχημο σημείο του αυτοκινήτου.
τα R53 (απο το 2002 έως το 2006) ήταν πανέμορφα εσωτερικά.
τα R56 (απο το 2006 έως σήμερα) εσωτερικά είναι μια αποτυχία και μισή.
ας ελπίζουμε οτι κάτι θα αλλάξει στο νέο μοντέλο.

υ.γ όσο γιαυτό που λέει ο Σίμος έχει απόλυτο δίκιο.. τρύπιοι κουμπαράδες είναι τα άτιμα..
αλλά είναι σαν τις δύστροπες τις γυναίκες.. μπορεί να σου σπάνε τα νεύρα και να μην ξέρεις πως να τα κάνεις κουμάντο αλλά αυτός είναι ένας απο τους λόγους που τα ερωτεύεσαι σφόδρα!
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

 
Στην πίστα και με κλίση στην ευθεια καλό ειναι .Στις ευθειες της Αθήνας και στο Δελτα δεν εχει κανενα βιντεο να γελάσουμε :flipout::flipout:
 
Πάντως δεν ξέρω τί λέτε για τις βλάβες και τα κουσούρια πολλών αυτοκινήτων (και με τα οποία συμφωνώ κι εγώ και η τσέπη μου, καθώς έχω πληρώσει πολλά για τζερεμέδες και πάντα από τη δική μου τσέπη...) από την άλλη όμως οφείλω να θυμίσω ότι όλα τα αυτοκίνητα στο δρόμο δεν είναι ίδια και πολλά από τα "αθάνατα" στις δύσκολες περιπτώσεις πολύ πιο εύκολα σε οδηγούν στο θάνατο.

Πρόσφατο....

ανεβαίνουμε για Φλώρινα 3 αυτοκίνητα. Ένα Golf τέταρτης γενιάς, το δικό μου κι ένα Kia Seed που θεωρείται πολύ καλό αυτοκίνητο, έτσι δεν είναι; Έ, λοιπόν στο δυνατό πλευρικό αέρα πάνω στη γέφυρα του Πολύμυλου στην Εγνατία εμείς πηγαίναμε (το Γκολφ κι εγώ) με 100 και με τραντάγματα στο τιμόνι, αλλά το Kia αναγκάστηκε να κόψει ταχύτητα και το είδαμε να μετακινείται δεξιά κι αριστερά με ταχύτητα περίπου 65-75 χλμ. Περίπου 2 μέτρα από τα δεξιά προς τα αριστερά και το ανάποδο, δηλ. ήταν ανεξέλεγκτο σε δυο λωρίδες.

Όταν φθάσαμε Φλώρινα δώσαμε το αυτοκίνητο στην τοπική αντιπροσωπεία για έλεγχο (εξαιρετική, της βγάζωτο καπέλο). Όλα καλά μας είπαν.... και έτσι πρέπει να ήταν.

και σκεφτόμουν μετά, πού να είχε και πάγο στο οδόστρωμα...
 
...φανταζομαι οτι με παγο στο οδοστρωμα δεν παει κανεις (με συμβατικα λαστιχα) με 100...
 
Καλά ο πλευρικός αέρας είναι ιδιαίτερα ύπουλη κατάσταση. Με το Focus που πραγματικά στρίβει σαν τρένο και κρατάει όσο λίγα αυτοκίνητα (κανένα θα έλεγα στην κατηγορία του), μια φορά κοντά στην Ελευσίνα πηγαίνοντας με 130-140 μου ρίχνει μια δυνατή "σφαλιάρα" από αριστερά και τα χρειάστηκα... θα μου πείτε κακό του κεφαλιού σου ας πήγαινες με 120 που λέει το όριο... αλλά ξεγελάει.... και δε νομίζω και στα 120 να παρέμενε σταθερό οποιοδήποτε αυτοκίνητο, μόνο τα πολύ ποιοτικά...
 
Καλά ο πλευρικός αέρας είναι ιδιαίτερα ύπουλη κατάσταση. Με το Focus που πραγματικά στρίβει σαν τρένο και κρατάει όσο λίγα αυτοκίνητα (κανένα θα έλεγα στην κατηγορία του), μια φορά κοντά στην Ελευσίνα πηγαίνοντας με 130-140 μου ρίχνει μια δυνατή "σφαλιάρα" από αριστερά και τα χρειάστηκα... θα μου πείτε κακό του κεφαλιού σου ας πήγαινες με 120 που λέει το όριο... αλλά ξεγελάει.... και δε νομίζω και στα 120 να παρέμενε σταθερό οποιοδήποτε αυτοκίνητο, μόνο τα πολύ ποιοτικά...

όμως άλλο τα 120 και να ζορίζεσαι και άλλο να κάνεις πιρουέτες στα 75.

Και πλάγιους αέρηδες έχουμε στο σύνολο της νησιωτικής χώρας και στις μεγάλες πεδιάδες της Βορείου Ελλάδος αρκετά συχνά. Δεν είναι εξωτικό φαινόμενο.
 
ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΗ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΡΩΝ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟ ΟΤΑ ΦΥΓΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΗΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ. ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΣΗΜΑ ΓΙΑ ΠΛΕΥΡΙΚΟΥΣ ΑΝΕΜΟΥΣ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΕΝ ΤΟ ΞΑΝΑΔΑ. ΟΙ ΠΛΕΥΡΙΚΟΙ ΑΝΕΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤΗΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΤΗΝ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ (ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ-4Χ4) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ. ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΛΟΓΩ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗΣ ΟΡΙΟΥ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ "ΚΑΛΑ" ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΛΑΓΙΟΥΣ ΑΝΕΜΟΥΣ. AUDI KAI SAAB ΠΑΝΕ ΑΚΛΟΝΗΤΑ ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ MB KAI BMW. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΖΙΠΑΔΟΥΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ -ΠΡΟΣΕΧΤΕ- ΤΑ ΜΒ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΓΙΕΝ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΕΠΙΣΗΣ ΑΕΡΑ!!!!
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

είναι κρίμα τα νέα ΜΙΝΙ να είναι τόσο όμορφα εξωτερικά και να έχουν τόσο άσχημο εσωτερικό. ειδικά το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα πρέπει οπωσδήποτε να αλλάξουν.
είναι το πιο άσχημο σημείο του αυτοκινήτου.
τα R53 (απο το 2002 έως το 2006) ήταν πανέμορφα εσωτερικά.
τα R56 (απο το 2006 έως σήμερα) εσωτερικά είναι μια αποτυχία και μισή.
ας ελπίζουμε οτι κάτι θα αλλάξει στο νέο μοντέλο.

υ.γ όσο γιαυτό που λέει ο Σίμος έχει απόλυτο δίκιο.. τρύπιοι κουμπαράδες είναι τα άτιμα..
αλλά είναι σαν τις δύστροπες τις γυναίκες.. μπορεί να σου σπάνε τα νεύρα και να μην ξέρεις πως να τα κάνεις κουμάντο αλλά αυτός είναι ένας απο τους λόγους που τα ερωτεύεσαι σφόδρα!


δυστηχως ευτυχως ειμαι κ γω ενας απ αυτους που βλεπω μινι και παθαινω...
επειδη σε κανα εξαμηνο θεου θελοντος και γιωργακη παπανδρεου επιτρεποντος θα μπω στο λουκι αναζητησης μεταχ/νου αυτοκινητου μια απτις επιλογες μου ειναι και το μινι. Να ρωτησω επειδη αναφερει και ο φιλτατος ο simos τα πρωτης και δευτερης γεννεας ειχαν βγει με πολλα προβληματα ποια χρονολογια αντιστοιχουν για να ξερω τι να αποφυγω?? μπορειτε εν συντομια να μου πειτε ποια ηταν αυτα τα προβληματα για να δω αν αξιζει ή οχι ? σχετικα με την αυτοματη εκδοση του μινι καποιο σχολιο? επειδη με ενδιαφερει κ η αυτοματη εκδοχη τι πιστευετε?

καλη συνεχεια σε ολους /ες!!!
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Για να ''τσιτώσω'' λιγάκι



Ακόμα πάντως έχει δουλίτσα...


να υποθεσω οτι ειναι δικο σου σωστα??? και το κοκκινο που ειναι στο πλαι και αυτο δικο σου??? εχεις ποσταρει καμμια φωτο του κοκκινου??? κολαση σκετη!!!! :AFADF0::AFADF0:
 
Κ εμένα μου αρέσει τρελά το mini !!!

Αλλά όταν μπήκα μέσα, ήταν πολύ μικρό βρε παιδιά..........

Για πίσω κάθισμα δεν το συζητώ φυσικά !