DimAsi
Supreme Member
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα
Στις αρχές όπως σε ολα τα αυτοκίνητα τα προβλήματα ειναι αρκετά .Στα Μινι 1ης γενιάς τα ηλεκτρικά ήταν θεμα όπως και το τιμόνι. Στη δευτερη γενιά λόγω κινητήρων τα προβλήματα μεταφερθηκαν εκει αλλά σε μικρότερο ποσοστό .Η καλύτερη επιλογή μεταχειρισμένου ειναι να πας σε αγορά τελευταίας χρονιάς της 1ης γενιάς πριν το facelift .Δηλ αν αλλαξε 2006 πχ θα κοιτάς ν αγοράσεις το 2005 και οχι πιο νωρίς .
Αυτό να το γνωρίζετε ολοι. Τα καλύτερα αυτοκίνητα ειναι για ολες τις εταιρίες ειναι αυτά που κλεινουν το κυκλο ζωής τους .
Αν πχ. μία εταιρία θα βγαλει το καινούργιο μοντέλο της το 2010 , τοτε τα καλύτερα για αγορά ειναι του 2007 που είναι η χρονιά του facelift και το 2ο εξαμηνο του 2009 πριν το αλλάξουν .
Εκεί ολες μα όλες φροντιζουν να εχουν διορθωσει τα παντα ώστε πολλά μερη του να περάσουν στο καινούργιο μοντέλο χωρις προβλήματα
δυστηχως ευτυχως ειμαι κ γω ενας απ αυτους που βλεπω μινι και παθαινω...
επειδη σε κανα εξαμηνο θεου θελοντος και γιωργακη παπανδρεου επιτρεποντος θα μπω στο λουκι αναζητησης μεταχ/νου αυτοκινητου μια απτις επιλογες μου ειναι και το μινι. Να ρωτησω επειδη αναφερει και ο φιλτατος ο simos τα πρωτης και δευτερης γεννεας ειχαν βγει με πολλα προβληματα ποια χρονολογια αντιστοιχουν για να ξερω τι να αποφυγω?? μπορειτε εν συντομια να μου πειτε ποια ηταν αυτα τα προβληματα για να δω αν αξιζει ή οχι ? σχετικα με την αυτοματη εκδοση του μινι καποιο σχολιο? επειδη με ενδιαφερει κ η αυτοματη εκδοχη τι πιστευετε?
καλη συνεχεια σε ολους /ες!!!
Στις αρχές όπως σε ολα τα αυτοκίνητα τα προβλήματα ειναι αρκετά .Στα Μινι 1ης γενιάς τα ηλεκτρικά ήταν θεμα όπως και το τιμόνι. Στη δευτερη γενιά λόγω κινητήρων τα προβλήματα μεταφερθηκαν εκει αλλά σε μικρότερο ποσοστό .Η καλύτερη επιλογή μεταχειρισμένου ειναι να πας σε αγορά τελευταίας χρονιάς της 1ης γενιάς πριν το facelift .Δηλ αν αλλαξε 2006 πχ θα κοιτάς ν αγοράσεις το 2005 και οχι πιο νωρίς .
Αυτό να το γνωρίζετε ολοι. Τα καλύτερα αυτοκίνητα ειναι για ολες τις εταιρίες ειναι αυτά που κλεινουν το κυκλο ζωής τους .
Αν πχ. μία εταιρία θα βγαλει το καινούργιο μοντέλο της το 2010 , τοτε τα καλύτερα για αγορά ειναι του 2007 που είναι η χρονιά του facelift και το 2ο εξαμηνο του 2009 πριν το αλλάξουν .
Εκεί ολες μα όλες φροντιζουν να εχουν διορθωσει τα παντα ώστε πολλά μερη του να περάσουν στο καινούργιο μοντέλο χωρις προβλήματα