Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

δυστηχως ευτυχως ειμαι κ γω ενας απ αυτους που βλεπω μινι και παθαινω...
επειδη σε κανα εξαμηνο θεου θελοντος και γιωργακη παπανδρεου επιτρεποντος θα μπω στο λουκι αναζητησης μεταχ/νου αυτοκινητου μια απτις επιλογες μου ειναι και το μινι. Να ρωτησω επειδη αναφερει και ο φιλτατος ο simos τα πρωτης και δευτερης γεννεας ειχαν βγει με πολλα προβληματα ποια χρονολογια αντιστοιχουν για να ξερω τι να αποφυγω?? μπορειτε εν συντομια να μου πειτε ποια ηταν αυτα τα προβληματα για να δω αν αξιζει ή οχι ? σχετικα με την αυτοματη εκδοση του μινι καποιο σχολιο? επειδη με ενδιαφερει κ η αυτοματη εκδοχη τι πιστευετε?

καλη συνεχεια σε ολους /ες!!!

Στις αρχές όπως σε ολα τα αυτοκίνητα τα προβλήματα ειναι αρκετά .Στα Μινι 1ης γενιάς τα ηλεκτρικά ήταν θεμα όπως και το τιμόνι. Στη δευτερη γενιά λόγω κινητήρων τα προβλήματα μεταφερθηκαν εκει αλλά σε μικρότερο ποσοστό .Η καλύτερη επιλογή μεταχειρισμένου ειναι να πας σε αγορά τελευταίας χρονιάς της 1ης γενιάς πριν το facelift .Δηλ αν αλλαξε 2006 πχ θα κοιτάς ν αγοράσεις το 2005 και οχι πιο νωρίς .
Αυτό να το γνωρίζετε ολοι. Τα καλύτερα αυτοκίνητα ειναι για ολες τις εταιρίες ειναι αυτά που κλεινουν το κυκλο ζωής τους .

Αν πχ. μία εταιρία θα βγαλει το καινούργιο μοντέλο της το 2010 , τοτε τα καλύτερα για αγορά ειναι του 2007 που είναι η χρονιά του facelift και το 2ο εξαμηνο του 2009 πριν το αλλάξουν .

Εκεί ολες μα όλες φροντιζουν να εχουν διορθωσει τα παντα ώστε πολλά μερη του να περάσουν στο καινούργιο μοντέλο χωρις προβλήματα
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Κ εμένα μου αρέσει τρελά το mini !!!

Αλλά όταν μπήκα μέσα, ήταν πολύ μικρό βρε παιδιά..........

Για πίσω κάθισμα δεν το συζητώ φυσικά !

πισω δε τολμησα να κατσω γιατι ηξερα θα με πιασει απογοητευσει.... :flipout:
ειμαι και 185 εκατοστα αστα :flipout::flipout: ελα το σκυλακι μας μια χαρα νομιζω θα βολευεται !!!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

να υποθεσω οτι ειναι δικο σου σωστα??? και το κοκκινο που ειναι στο πλαι και αυτο δικο σου??? εχεις ποσταρει καμμια φωτο του κοκκινου??? κολαση σκετη!!!! :AFADF0::AFADF0:

Μόνο το dark silver είναι δικό μου.Το κόκκινο φίλου κολλητού.Το βραδάκι άμα είναι θα ποστάρω κ το δικό του..
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Μόνο το dark silver είναι δικό μου.Το κόκκινο φίλου κολλητού.Το βραδάκι άμα είναι θα ποστάρω κ το δικό του..

προσωπικα παντως νομιζω πως ειναι και τα καλυτερα χρωματα για μινι !! οποτε δε μπορω να πω απο γουστο αλλο τιποτα!!!
αντε καλο απογευμα στη παρεα!! :grinning-smiley-043
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Στις αρχές όπως σε ολα τα αυτοκίνητα τα προβλήματα ειναι αρκετά .Στα Μινι 1ης γενιάς τα ηλεκτρικά ήταν θεμα όπως και το τιμόνι. Στη δευτερη γενιά λόγω κινητήρων τα προβλήματα μεταφερθηκαν εκει αλλά σε μικρότερο ποσοστό .Η καλύτερη επιλογή μεταχειρισμένου ειναι να πας σε αγορά τελευταίας χρονιάς της 1ης γενιάς πριν το facelift .Δηλ αν αλλαξε 2006 πχ θα κοιτάς ν αγοράσεις το 2005 και οχι πιο νωρίς .
Αυτό να το γνωρίζετε ολοι. Τα καλύτερα αυτοκίνητα ειναι για ολες τις εταιρίες ειναι αυτά που κλεινουν το κυκλο ζωής τους .

Αν πχ. μία εταιρία θα βγαλει το καινούργιο μοντέλο της το 2010 , τοτε τα καλύτερα για αγορά ειναι του 2007 που είναι η χρονιά του facelift και το 2ο εξαμηνο του 2009 πριν το αλλάξουν .

Εκεί ολες μα όλες φροντιζουν να εχουν διορθωσει τα παντα ώστε πολλά μερη του να περάσουν στο καινούργιο μοντέλο χωρις προβλήματα

Μάστορα, ταπες όλα:grinning-smiley-043
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

προσωπικα παντως νομιζω πως ειναι και τα καλυτερα χρωματα για μινι !! οποτε δε μπορω να πω απο γουστο αλλο τιποτα!!!
αντε καλο απογευμα στη παρεα!! :grinning-smiley-043

Μεταχειρισμένο και χρώμα, είναι 2 πράγματα εντελώς διαφορετικά!!
Βρίσκεις "αστέρι" ( λέμε ), που από χρώμα άσε και το αντίστροφο:grandpa:
 
Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera

Lamborghini-Gallardo-LP570-4-Superl.jpg
... more



Porsche 918 Spyder Concept

Porsche-918-Spyder-Concept_1.jpg
... more



Koenigsegg Agera

Koenigsegg-Agera_2.jpg
... more
 
Κ εμένα μου αρέσει τρελά το mini !!!

Αλλά όταν μπήκα μέσα, ήταν πολύ μικρό βρε παιδιά..........

Για πίσω κάθισμα δεν το συζητώ φυσικά !


XEXEXE...
εγώ βάζω και τον πιτσιρικά πίσω Μιχάλη στο καθισματάκι του και όλα οκ!
μόνο για το καροτσάκι δυσκολεύτηκα αλλά τελικά βρήκα ένα που ´έσπαγε᾽ σε 4 κομμάτια κι έτσι σώθηκα :D
 
Καλά ο πλευρικός αέρας είναι ιδιαίτερα ύπουλη κατάσταση. Με το Focus που πραγματικά στρίβει σαν τρένο και κρατάει όσο λίγα αυτοκίνητα (κανένα θα έλεγα στην κατηγορία του)....

Μια φορα οδηγησα το 1.4 πριν κανα χρονο οντως καλο ειναι σε οδικη συμπεριφορα αλλα μην τα παραλεμε κιολας...

ΥΓ. Ο κινητηρας 1.4 ειναι εντελως "ψοφιος" ..ενω και τα φρενα θελουν βελτιωση...
 
φωτια και λαυρα!!!! να στε καλα παιδια να τα χαιρεστε ελπιζω σε κανα 6μηνο να ανεβασω και γω ιδιες !!! :a0210::a0210::a0210:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Μεταχειρισμένο και χρώμα, είναι 2 πράγματα εντελώς διαφορετικά!!
Βρίσκεις "αστέρι" ( λέμε ), που από χρώμα άσε και το αντίστροφο:grandpa:

φιλτατε αυτος ειναι κανονας!!! (του μερφη δυστηχως :flipout::flipout:)

δε τα ξερεις τωρα βρισκεις το κουκλι κ λες καλα ρε θεουλι τη κανεις που τη κανεις τη χαρη μη μου τα χαλας στο τελος!!!:flipout:
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

φωτια και λαυρα!!!! να στε καλα παιδια να τα χαιρεστε ελπιζω σε κανα 6μηνο να ανεβασω και γω ιδιες !!! :a0210::a0210::a0210:
Ευχαριστώ πολύ φίλε μου:a0210::a0210:...Εύχομαι να βρεις κάτι που σου αρέσει..
 
Ηλεκτρικό Mercedes Vito
1267209708.jpg


Τα αποκαλυπτήρια ενός πρωτότυπου ηλεκτρικού Vito πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα, σε εκδήλωση του ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ανταγωνισμού στο San Sebastián της Ισπανίας.

Το νέο ηλεκτρικό όχημα είναι αποτέλεσμα έρευνας και ανάπτυξης
της Daimler AG, που επικεντρώνεται σε τρεις τομείς: την εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης, την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας μέσω υβριδικών εξαρτημάτων και τη λειτουργία των οχημάτων με μηδενικές εκπομπές
ρύπων, χρησιμοποιώντας μπαταρίες και κυψέλες καυσίμου.

Κατά τη διάρκεια του 2010, περισσότερα από 100 Mercedes Vito θα παραδοθούν σε 20 πελάτες, τα οποία αρχικά θα συμπεριληφθούν σε εταιρικούς στόλους και δημόσιους οργανισμούς που επιθυμούν να μεταφέρουν προϊόντα σε ευαίσθητες περιβαλλοντολογικά περιοχές με οχήματα που εκπέμπουν μηδενικούς ρύπους και έχουν μειωμένα επίπεδα θορύβου.

Το ηλεκτρικό Vito προορίζεται για χρήση σε αστικές περιοχές με μικρές αποστάσεις και συχνές στάσεις. Στην επόμενη φάση η παραγωγή που έχει προβλεφθεί είναι 2.000 επιπλέον οχήματα.
H ενέργεια που εξασφαλίζει την κίνηση του ηλεκτρικού Vito προέρχεται από μια δυνατή μπαταρία ιόντων λιθίου με τάση λειτουργίας 400 V, 16 A και με διαθέσιμη ενέργεια 32 kwh, ενώ το σύστημα μετάδοσης κίνησης έχει εκ νέου σχεδιαστεί για
να λειτουργεί με αυτές τις προδιαγραφές.

Η ισχύς του κινητήρα φτάνει μέχρι και τα 90 kW (120hp) με μέγιστη ταχύτητα 80 km/h (ηλεκτρονικά περιορισμένη) ικανή να καλύψει τις ανάγκες του σύγχρονου επαγγελματία εντός και εκτός αστικών περιοχών, ενώ το Vito με αυτά τα δεδομένα μπορεί να διανύσει μέχρι και 130 χμ, απόσταση που μπορεί να αυξηθεί με τον κατάλληλο τρόπο οδήγησης.

Παράλληλα, στον τομέα της ασφάλειας με ESP, ABS, ASR και αερόσακο οδηγού στο βασικό εξοπλισμό, τα στάνταρ είναι κορυφαία. Όσον αφορά δε στο ωφέλιμο φορτίο και στον όγκο φόρτωσης, το ηλεκτρικό Vito δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από το συμβατικό,
καθώς η ικανότητα φόρτωσης μπορεί να ξεπεράσει τα 900 κιλά.
H συναρμολόγηση του ηλεκτρικού Vito, συμπεριλαμβάνεται στην ήδη καθιερωμένη παραγωγή, ενώ το εργοστάσιο παραγωγής Mercedes στην πόλη Vitoria της Ισπανίας, είναι προετοιμασμένο για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που συνδέονται με την παραγωγή ενός επιπλέον τύπου οχήματος.


πηγή: AUTOBILD.GR
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Μια φορα οδηγησα το 1.4 πριν κανα χρονο οντως καλο ειναι σε οδικη συμπεριφορα αλλα μην τα παραλεμε κιολας...

ΥΓ. Ο κινητηρας 1.4 ειναι εντελως "ψοφιος" ..ενω και τα φρενα θελουν βελτιωση...

Στα νέα focus που θα βγούν σε κανα δυό χρόνια θα υπάρχουν νέοι κινητήρες τύπου υπερτροφοδοσίας και -επιτέλους- θα ζωνανέψουν..:grandpa:
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Παντως η Ford ειναι μια μαρκα που μαλλον δεν θα αγορασω ποτε αυτοκινητο της...θα μπορουσα να παρω Hyundai , Kia ισως και FIAT αλλα Ford οχι...μπηκα την αλλη φορα σε ενα Mondeo (το τελευταιο που κυκλοφορει) και τα πλαστικα και η συναρμολογηση ηταν απαραδεκτα ασε που έτριζε το ταμπλο σαν κουδουνιστρα...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Παντως η Ford ειναι μια μαρκα που μαλλον δεν θα αγορασω ποτε αυτοκινητο της...θα μπορουσα να παρω Hyundai , Kia ισως και FIAT αλλα Ford οχι...μπηκα την αλλη φορα σε ενα Mondeo (το τελευταιο που κυκλοφορει) και τα πλαστικα και η συναρμολογηση ηταν απαραδεκτα ασε που έτριζε το ταμπλο σαν κουδουνιστρα...

Εγώ από την άλλη, που ποτέ δεν έχω αγοράσει κάποιο ford, έχω μπει ουκ ολίγες φορές σε ford kuga ενός φίλου κ είναι πολύ σούπερ.

Έχει αρκετά χλμ κ δεν κάνει ούτε τσικ, ενώ δεν το μεταχειρίζεται κ χαλαρά...
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Παντως η Ford ειναι μια μαρκα που μαλλον δεν θα αγορασω ποτε αυτοκινητο της...θα μπορουσα να παρω Hyundai , Kia ισως και FIAT αλλα Ford οχι...μπηκα την αλλη φορα σε ενα Mondeo (το τελευταιο που κυκλοφορει) και τα πλαστικα και η συναρμολογηση ηταν απαραδεκτα ασε που έτριζε το ταμπλο σαν κουδουνιστρα...

Ομοίως το ίδιο Γιάννη, έχω φρικτή εμπειρία από τον δίκτυο αντιπροσώπων όντας εταιρικός πελάτης της με στόλο περί τα 30 αυτοκίνητα Ford Focus XTR.
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Εκτελώνησαν 7.000 IX σε μία ημέρα

Χαμός επικράτησε στα τελωνεία όλης της χώρας την Τετάρτη, καθώς μετά την είδηση της αύξησης του ΦΠΑ, αλλά και της επιβολής του φόρου πολυτελείας στα ΙΧ, όλοι οι εισαγωγείς έσπευσαν να εκτελωνίσουν τα αυτοκίνητα που είχαν στους τελωνειακούς χώρους αλλά και στις εταιρείες Logistics.

Σύμφωνα με πληροφορίες στελεχών της αγοράς σε μία μόλις ημέρα εκτελωνίστηκαν περισσότερα από 7.000 καινούργια αυτοκίνητα με το παλαιό καθεστώς και αναμένεται να διατεθούν στην αγορά σε άκρως δελεαστικές τιμές. Ομως παρά το γεγονός πως οι υπάλληλοι των τελωνείων εκτελώνιζαν αυτοκίνητα μέχρι αργά το απόγευμα, αρκετές χιλιάδες ακόμη δεν πρόλαβαν να εκτελωνιστούν και όταν ταξινομηθούν θα επιβαρυνθούν με τον επιπλέον φόρο στο ΦΠΑ, αλλά και από το φόρο πολυτελείας, αν η εργοστασιακή τους αξία ξεπερνά τις 17.000 ευρώ.

Ανατροπές
Ωστόσο τα νέα μέτρα αλλάζουν ριζικά για ακόμη μία φορά τα δεδομένα στην αγορά αυτοκινήτου, καθώς η επιβολή φόρου πολυτελείας από 10% έως και 30% σε αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία υψηλότερη των 17.000 ευρώ, αλλά και σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα εισαγωγής με εργοστασιακή αξία από 10.000 ευρώ και άνω από 10% έως και 30% αντίστοιχα αποτελούν ακόμη ένα «χτύπημα», ίσως και τελειωτικό για κάποιους επαγγελματίες, για ολόκληρο τον κλάδο.

Μάλιστα μέχρι πρότινος τα κυβερνητικά στελέχη έκαναν λόγο για μεταφορά του κόστους από την κτήση στη χρήση των ΙΧ αλλά, όπως αποδείχθηκε, τελικά αυξήθηκε και το κόστος χρήσης αλλά και εκείνο της κτήσης. Παράλληλα, ο φόρος πολυτελείας κάνει ασύμφορη την εισαγωγή των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που η εργοστασιακή τους τιμή ως καινούργιο είναι χαμηλότερη των 17.000!

Οσον αφορά στο κόστος κτήσης όλοι οι υποψήφιοι αγοραστές επιβαρύνονται από την αύξηση του ΦΠΑ κατά 2 μονάδες (21% πλέον) αυξάνοντας την τιμή λιανικής από 50 έως και 5.000 ευρώ.

Αντίστοιχα το κόστος χρήσης εκτινάσσεται στα ύψη, καθώς η τιμή της αμόλυβδης έχει ήδη ξεπεράσει το 1,30 ευρώ το λίτρο, ενώ θα πρέπει να συνυπολογιστούν και οι αυξήσεις των ασφαλιστικών συμβολαίων που αφορούν στα ΙΧ. Τέλος να αναφέρουμε πως από τον φόρο πολυτελείας δεν εξαιρούνται οι πολύτεκνοι και οι ανάπηροι, οι οποίοι μέχρι πρότινος είχαν φοροαπαλλαγή κατά την εισαγωγή κάποιου ΙΧ στη χώρα μας.

Επίσης από τον φόρο πολυτελείας, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν εξαιρούνται ούτε τα υβριδικά αυτοκίνητα που η εργοστασιακή τους αξία είναι υψηλότερη των 17.000 ευρώ ή των μεταχειρισμένων υβριδικών εισαγωγής που η εργοστασιακή τους αξία μετά την απομείωση υπερβαίνει τις 10.000 ευρώ. Να υπενθυμίσουμε πως τα υβριδικά ΙΧ καινούργια ή μεταχειρισμένα απαλλάσσονται από τα Τέλη Ταξινόμησης.

Οι αυξήσεις στα ΙΧ
Βάσει του πίνακα του άρθρου 17 που αφορά στον ειδικό φόρο σε είδη πολυτελείας τα αυτοκίνητα που η εργοστασιακή τους αξία κυμαίνεται από 17.000 έως 22.000 ευρώ οι εισαγωγείς και κατ’ επέκταση και οι υποψήφιοι αγοραστές θα πρέπει να καταβάλουν από 1.700 έως 2.200 ευρώ επιπλέον για να αποκτήσουν κάποιο μοντέλο που ενδεχομένως να έχουν ήδη παραγγείλει.

Στην δεύτερη κατηγορία που ανήκουν τα ΙΧ με εργοστασιακή αξία από 22.001 έως 30.000 ευρώ οι εισαγωγικές εταιρείες ή οι ιδιώτες καταναλωτές θα πρέπει να καταβάλουν από 4.400 έως 6.000 ευρώ επιπλέον για να αποκτήσουν το αυτοκίνητό τους. Τέλος στην τρίτη κατηγορία που αφορά στα αυτοκίνητα με εργοστασιακή τιμή άνω των 30.001 ευρώ, οι εισαγωγικές και κατ’ επέκταση οι υποψήφιοι αγοραστές θα πρέπει να καταβάλουν τουλάχιστον 9.000 ευρώ για να αποκτήσουν το αυτοκίνητο των ονείρων τους.

Στα μεταχειρισμένα ΙΧ εισαγωγής τα επιπλέον χρήματα που πρέπει να καταβάλουν οι υποψήφιοι αγοραστές υπολογίζονται από 1.300 ευρώ για οχήματα που η αξία τους δεν ξεπερνά τις 13.000 ευρώ. Στα ΙΧ με αξία έως 18.000 ευρώ το επιπλέον κόστος αγγίζει τις 3.600 ευρώ, ενώ αν η αξία κάποιου ΙΧ υπερβαίνει τις 18.001 ευρώ, τότε ο υποψήφιος αγοραστής θα πρέπει να καταβάλει τουλάχιστον 5.400 ευρώ!

Αναστάτωση
Αντιπρόσωποι, έμποροι αλλά και οι υποψήφιοι αγοραστές που έχουν ήδη παραγγείλει τα καινούργια τους αυτοκίνητα δεν γνωρίζουν πραγματικά ποιες είναι πλέον οι τιμές των αυτοκινήτων. Μάλιστα όσοι είχαν παραγγείλει κάποιο καινούργιο ΙΧ έσπευσαν, μόλις ανακοινώθηκαν τα νέα μέτρα, να επικοινωνήσουν με τους αντιπροσώπους που συνεργάζονται και ρωτούσαν αν θα επιβαρυνθούν εκείνοι από τον φόρο πολυτελείας ή την αύξηση του ΦΠΑ... Παράλληλα «πάγωσαν» όλες οι διαφημιστικές καταχωρίσεις από τις εισαγωγικές εταιρείες, καθώς τόσο η αύξηση του ΦΠΑ κατά 2 μονάδες όσο και η επιβολή του φόρου πολυτελείας αλλάζει όλες τις τιμές των αυτοκινήτων και κατ´ επέκταση και τις διαφημίσεις...

Τέλος, να αναφέρουμε πως σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις η αγορά αυτοκινήτου τον Φεβρουάριο φαίνεται πως έχει κλείσει με πτώση υψηλότερη του 10% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρσι ενώ, αν οι πωλήσεις του προηγούμενου μήνα συγκριθούν με εκείνες του Φεβρουαρίου του 2008, τότε η πτώση της αγοράς ξεπερνά το 39%!

Τελειωτικό χτύπημα
Η επιβολή φόρου πολυτελείας από 10% έως και 30% σε αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία υψηλότερη των 17.000 ευρώ, αλλά και σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα εισαγωγής με εργοστασιακή αξία από 10.000 ευρώ και άνω από 10% έως και 30% αντίστοιχα αποτελούν ακόμη ένα «χτύ-πημα», ίσως το τελειωτικό για κάποιους επαγγελματίες.

Ασύμφορη η εισαγωγή
Ο φόρος πολυτελείας κάνει ασύμφορη την εισαγωγή των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που η εργοστασιακή τους τιμή ως καινούργιο είναι χαμηλότερη των 17.000!

Τα περίεργα του φόρου πολυτελείας
Τι πληρώνει ένα καινούργιο Ι.Χ. και ένα Ι.Χ. ενός έτους που έχει πρωτοκυκλοφορήσει σε άλλο κράτος - μέλος

Σκεπτικισμός επικρατεί στις τάξεις εισαγωγέων και εμπόρων αυτοκινήτων, καθώς μετά την ανακοίνωση των νέων μέτρων δημιουργούνται κάποια φαινόμενα που σίγουρα δεν ευσταθούν. Ειδικότερα σύμφωνα με όσα καταγγέλλουν στην «Η» δεν μπορεί ένα καινούριο αυτοκίνητο του οποίου η εργοστασιακή αξία να είναι χαμηλότερη από 17.000 ευρώ να μην πληρώνει φόρο πολυτελείας και ένα αντίστοιχο μοντέλο το οποίο όμως έχει κυκλοφορήσει για ένα χρόνο σε άλλο κράτος-μέλος και εισάγεται στην Ελλάδα να φορολογείται με τον φόρο πολυτελείας ο οποίος κυμαίνεται μάλιστα στο 20%! Πρακτικά στη συγκεκριμένη περίπτωση ο κάτοχος ενός καινούριου αυτοκινήτου θα είναι ωφελημένος καθώς θα έχει καταβάλει λιγότερα χρήματα από κάποιον άλλο καταναλωτή ο οποίος επέλεξε να εισάγει ένα ίδιο μοντέλο μεταχειρισμένο από την Ε.Ε. για να γλιτώσει κάποια χρήματα.

Ο λόγος βέβαια είναι απλός καθώς η απομείωση της αξίας του μεταχειρισμένου το οποίο έχει κυκλοφορήσει για 11 μήνες σε κάποιο άλλο κράτος-μέλος είναι μόλις 11,7% με αποτέλεσμα η αξία του αυτοκινήτου να μειώνεται στα 15.011 ευρώ. Αν όμως προσθέσουμε το φόρο πολυτελείας στα 15.011 ευρώ τότε το συνολικό κόστος του συγκεκριμένου εισαγόμενου Ι.Χ. εκτινάσσεται στα 18.013 ευρώ! Με λίγα λόγια ο υποψήφιος αγοραστής του εισαγόμενου Ι.Χ. θα καταβάλει 3.002 ευρώ ως φόρο πολυτελείας!

Παράδειγμα
Ενα ακόμη πιο τρανταχτό παράδειγμα αφορά σε ένα μεταχειρισμένο Ι.Χ. εισαγωγής του οποίου η εργοστασιακή αξία είναι 20.000 ευρώ ως καινούριο και εκτελωνίζεται με το νέο καθεστώς. Ενα καινούριο Ι.Χ. με εργοστασιακή αξία 20.000 ευρώ θα επιβαρυνθεί με 2.000 ευρώ για το φόρο πολυτελείας. Αν το ίδιο αυτοκίνητο έχει κυκλοφορήσει για 5 μήνες στην Ε.Ε. η εργοστασιακή του αξία μειώνεται 1.300 ευρώ και υπολογίζεται σε 18.700 ευρώ. Επειδή λοιπόν η αξία του μετά την απομείωση είναι υψηλότερη από 18.000 ευρώ ο φόρος πολυτελείας ανέρχεται σε 30%.


http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=26073149
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα