Αυτοκινητιστικά νέα

Γι αυτό και ακούω διάφορα τραγελαφικά στις εισαγωγές αυτοκινήτων. π.χ. να φέρνει ο άλλος πανάκριβα bmw, mercedes και να βάζουν τάσια αντί για ζάντες για να μην φορολογηθούν έξτρα στο τελωνείο και να έρχονται οι ζάντες αλουμινίου σαν ανταλλακτικά.

Υ.Γ. Οι ζάντες αλουμινίου θεωρούνται είδος πολυτελείας για το τελωνείο. Δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα.

Σωστός . Ολοι οι κωδικοί που ειναι επιπλεον του βασικού εξοπλισμού είναι επιπλεον ( το ειδος πολυτελείας ισχύει ακόμα και γαι το ηχοσύστημα πχ) επιβάρυνση πχ μεταλλικό χρώμα
 
Καλά για τον κούκο αηδόνι είναι το μόνο βέβαιο, αλλά εφόσον τα εργοστασιακά extra παίζουν στην εργοστασιακή τιμή σημαίνει ότι μπορεί να δούμε καταστάσεις του τύπου:

- Αυτοκίνητο χωρίς π.χ. cruise control τελική τιμή 35000 ευρώ (εργοστασιακή 16990).
- Τιμή καταλόγου cruise control 350 ευρώ (εργοστασιακή βάλτε μια τιμή άνω των 10 ευρώ).
- Τιμή αυτοκινήτου με cruise control: 37000 (!!) εφόσον, εκτός της τιμής του ίδιου του αξεσουάρ, προσμετράται και ο φόρος της επόμενης κατηγορίας, καθώς μαζί με το extra η εργοστασιακή τιμή ανεβαίνει πάνω από 17000 ευρώ :BDGBGDB55: Δηλαδή... τρέχα γύρευε. Εν ολίγης για να υπολογίσεις τελική τιμή μαζί με extra θα πρέπει να περνάς μια βόλτα απ' την αντιπροσωπεία για να ξέρεις στα σίγουρα σε ποια κατηγορία εμπίπτεις. Εκτός αν αναπροσαρμόσουν καταλόγους με κάποιο τρόπο έτσι ώστε να συνυπολογίζεις το φόρο μετά από κάποια συνολική τιμή αξεσουάρ (λέμε τώρα). Ε ρε γέλια...

Το θέμα είναι πως αν είσαι στο άνω όριο μιας κατηγορίας μπορείς άνετα ν' ανέβεις στην επόμενη χωρίς να το καταλάβεις. Και το χειρότερο είναι ότι ο φόρος δεν πάει κλιμακωτά αλλά τον τρως ολόκληρο! Π.χ. η τελική τιμή δύο αυτοκινήτων με εργοστασιακή αξία 16999 και 17001 ευρώ θ' απέχει πολύ περισσότερο απ' όσο υποδηλώνεται απ' την αρχική τιμή τους...
 
Last edited:
Λέτε να φορολογήσουν και τον δεξί καθρέπτη...:BDGBGDB55:

Πάντως με την "ουσιαστική κατάργηση" των ακριβών ΙΧ, το κράτος θα οικονομήσει λιγότερα από φόρους (και φόρο καυσίμων...)από πριν.
 
Ναι πολυ racing κατάσταση να έχεις ένα παπόρι στην κυριολεξία με πολλά άλογα. Βάρκα στο γιαλό βάρκα στο γιαλό που λέει και το τραγουδάκι. Mercedes my ass...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΥΤΑΠΑΤΑΣΑΙ ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΗΣ ΟΤΙ ΤΑ RACING ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΝΑΙ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΑ ΣΑΝ ΧΑΜΗΛΟΚΟΛΗ ΓΚΟΥΒΕΡΝΑΝΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΕΘΝΙΚΗΣ Η ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ. ΤΑΛΕΓΑ ΚΙ ΕΓΩ ΠΡΙΝ 25-30 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ "Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ". ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ 250+ ΓΙΑ ΧΑΛΚΙΔΑ ΜΕ ΑΥΤΟ
http://www.124sold.gr/auctiondetails.php?id=4254186
ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΝΑΒΕΙ ΤΑ ΦΩΤΑ Ο CLS BRABUS ΜΕ 300+ ΤΟΤΕ ΑΠΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΗΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΠΟΡ ΤΥΠΟΥ MITS EVO-7-8-9-10 H SUB STI ΟΤΑΝ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΜΟΝΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ ΜΕ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΑΘΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΛΕΥΡΑΣ......ΑΣΕ ΤΗΝ F 430 ΣΤΟ ΝΤΟΥΜΠΑΙ ΣΑΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΜΕ 250+ ΜΑΣ ΞΥΛΙΑΣΕ ΕΝΑΣ ΑΡΑΒΑΣ ΜΕ ΚΟΦΙΓΙΑ ΣΤΟ ΚΑΡΚΑΛΙ ΠΡΟΣΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΜΑΣ ΣΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ BENTLEY FLYING SPUR. ΚΑΤΕΒΑΣΑΜΕ ΠΗΓΑΜΕ 300 ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΤΑΝ!!!!!! ΑΣΕ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟ ΤΗΝ ΖΕΣΤΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑΣ ΑΠ ΤΑ ΝΕΦΡΑ.
 
Last edited:
ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΝΕΜΕΑΣ ΟΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΑΜΕ ΣΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΥΣ ΜΕ 200+ ΔΥΟ ΓΡΗΓΟΡΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΒΙΟΥΣ ΜΕ DUCATI KAI HONDA 1000RR. ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ ΠΟΥ ΚΟΨΑΜΕ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΚΑΝ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΟΥΝ.
 
Καλά τα 250 και τα 300 αλλά στο στρίψιμο είναι η χαρά!:)

ΜΕ ΠΟΣΑ? 70? 80? 100? ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΟΛΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ AUDI RS. ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΑ ΚΟΝΤΑ ΜΕΤΑΞΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΑΣΤΑΘΗ ΣΤΙΣ ΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ. ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ. ΟΤΑ ΒΛΕΠΩ ΣΜΑΡΤ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΗ ΜΕ 120-140 ΑΠΟΡΩ.
 
Πραγματικά η στροφή στη Νεμέα έχει βγει από πίστα. Αλλά ρε συ δε μπορείς να φανταστείς τι στραβή θα μπόρεσε να έχει κάτσει και σε εσένα και στους γύρω σου.

Ειδικά όπως τα λες με κατεύθυνση από Αθήνα προς Τρίπολη είδα μπροστά μου ένα βράδυ να γονατίζει ένα panda από λάθος χειρισμό. Γονάτισε όλο το μπροστά αριστερό αμορτισέρ, και στη συνέχεια χρειαστήκαν 5-6 χειρισμοί για να πιάσει πάλι τα ίσια του ο οδηγός του. Ευτυχώς δεν πήγαινα με διακόσια αλλά και πάλι χρειάστηκε να τον περάσω σουβλάκι… στον τελευταίο ελιγμό και να κάνω στο πλάι για να περάσει και ο από πίσω μου … που δε περίμενα να βρει κάποιον να πηγαίνει με 20 χιλιόμετρα και πέρα δώθε στη μέση του δρόμου μέχρι να τα καταφέρει να ισιώσει.
Εντωμεταξύ έχει σκοτωθεί κόσμος στη στροφή αυτή, από όταν άνοιξε ο δρόμος.


Άσε που ήταν λογικό να πιάσεις τις μηχανές στη στροφή αυτή και να σε πιάσουν στην ευθεία (εάν η τελική σου ήταν κάτω από 307 αν δεν κάνω λάθος).

Όλα αυτά τα λέω γιατί κάθε ΣΚ που κάνω το ταξίδι δυστυχώς περιχύνω ατυχήματα…
 
Last edited:
ΟΙ 9 ΣΤΟΥΣ 10 ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠ ΤΑ 80 ΚΑΙ ΚΑΤΩ. ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΗ Ο ΠΑΠΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΑΨΗ. ΟΙ ΜΟΤΟ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΤΑ 320 ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΗ Ο ΑΕΡΑΣ. ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ. ΕΙΝΑΙ ΑΚΛΟΝΗΤΟ. ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΠΟΛΛΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΑΠΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΑΜΠΑΝΕΒΑΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΡΤΕΜΙΣΙΟ.
 
auto-moto-ellin.jpg
 
Εκτός από της μηχανές … όπως είπες και για τους αμαξάτους (όσο μεγάλο ή γρήγορο κι αν είναι)… ‛δε θα βρίσκει ο παπάς να θάψει’.

Σκέψου ότι με τα παραπάνω γραπτά σου μπορεί να εμπνεύσεις κάποιο πιτσιρικά να πάει με 200 στην (όμορφη ομολογουμένως) στροφή αυτή.
Και είναι στροφή που έχει ‛φάει’ και άλλους.
Προσωπικά δε προτείνω σε κανέναν να τρέξει ειδικά εκεί.

Ένιαι αυτό που λέμε,
μικρός μάθαινα τις κακοτοπιές για να πηγαίνω γρήγορα στης κακοτοπιές… αγιότερα έμαθα στις κακοτοπιές να προσέχω…
 
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΥΤΑΠΑΤΑΣΑΙ ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΗΣ ΟΤΙ ΤΑ RACING ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΝΑΙ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΑ ΣΑΝ ΧΑΜΗΛΟΚΟΛΗ ΓΚΟΥΒΕΡΝΑΝΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΕΘΝΙΚΗΣ Η ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ. ΤΑΛΕΓΑ ΚΙ ΕΓΩ ΠΡΙΝ 25-30 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ "Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ". ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ 250+ ΓΙΑ ΧΑΛΚΙΔΑ ΜΕ ΑΥΤΟ
http://www.124sold.gr/auctiondetails.php?id=4254186
ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΝΑΒΕΙ ΤΑ ΦΩΤΑ Ο CLS BRABUS ΜΕ 300+ ΤΟΤΕ ΑΠΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΗΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΠΟΡ ΤΥΠΟΥ MITS EVO-7-8-9-10 H SUB STI ΟΤΑΝ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΜΟΝΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ ΜΕ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΑΘΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΛΕΥΡΑΣ......ΑΣΕ ΤΗΝ F 430 ΣΤΟ ΝΤΟΥΜΠΑΙ ΣΑΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΜΕ 250+ ΜΑΣ ΞΥΛΙΑΣΕ ΕΝΑΣ ΑΡΑΒΑΣ ΜΕ ΚΟΦΙΓΙΑ ΣΤΟ ΚΑΡΚΑΛΙ ΠΡΟΣΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΜΑΣ ΣΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ BENTLEY FLYING SPUR. ΚΑΤΕΒΑΣΑΜΕ ΠΗΓΑΜΕ 300 ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΤΑΝ!!!!!! ΑΣΕ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟ ΤΗΝ ΖΕΣΤΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑΣ ΑΠ ΤΑ ΝΕΦΡΑ.

Καταρχήν δεν μίλησα για καμια άλλη μάρκα πέραν της Mercedes και βιαζεσαι να βγαλεις συμπερασματα για πραγματα που δεν ειπα. Κατα 2ον είπα οτι οι Mercedes ειναι παπόρια και λέω την πάσα αλήθεια. Ορισε το κατά τα άλλα Supercer της Mercedes σε στιγμές ατελείωτου σφουγγαρίσματος.

http://www.youtube.com/watch?v=ghTVNi7ZfLw
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΔΕΙΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΛΙΓΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ Η 2-3 ΛΕΠΤΑ ΤΟ ΠΟΛΥ.

Ε και τι αυτό? ειναι μαγκιά ?...η υποψηφια δολοφονική απόπειρα με πρόθεση κατα όλων εκείνων που οδηγούν πιο μπροστα ή από το αλλο ρευμα σε ενδεχόμενο ατυχημα να φανε τα συντρίμια ενός που θελει ν αλλάξει κόσμο...
 
ΟΚ ρε παιδια... Ολοι εχουμε κανει επικινδυνα πραγματα (εκτος οριων ασφαλειας/νομιμοτητας κτλ).
Μην πιαστουμε απο αυτο τωρα...
 
Καταρχήν δεν μίλησα για καμια άλλη μάρκα πέραν της Mercedes και βιαζεσαι να βγαλεις συμπερασματα για πραγματα που δεν ειπα. Κατα 2ον είπα οτι οι Mercedes ειναι παπόρια και λέω την πάσα αλήθεια. Ορισε το κατά τα άλλα Supercer της Mercedes σε στιγμές ατελείωτου σφουγγαρίσματος.

ΕΝΝΟΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ? ΓΙΑΤΙ ΣΑΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΓΚΡΙΤΑ.
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ε και τι αυτό? ειναι μαγκιά ?...η υποψηφια δολοφονική απόπειρα με πρόθεση κατα όλων εκείνων που οδηγούν πιο μπροστα ή από το αλλο ρευμα σε ενδεχόμενο ατυχημα να φανε τα συντρίμια ενός που θελει ν αλλάξει κόσμο...

ΣΥΜΦΩΝΟΙ. ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ? ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΤΑ ΜΠΙΚΙΚΙΝΙΑ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΚΟΡΒΑΝΑΣ? Η ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΚΟΡΕΥΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΠΑΕΙ 300 ΚΑΙΕΙ 22ΛΙΤ/100 ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΗ ΣΥΡΤΗ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΕ 80-100?