Αυτοκινητιστικά νέα

Tελείως διαφορετική η εικόνα απο την Ελλάδα,όπου στις πρώτες θέσεις βρίσκονται οι γιαπωνέζοι.


Πωλήσεις Μαρτίου Ευρώπη
1. Ford (169.871)
2. VW (168.053)
3. Renault (130.748)
4. Opel (123.466)
5. Peugeot (116.732)
6. Fiat (108.458)
7. Citroen (95.737)
8. Audi (71.406)
9. Toyota (69.365)
10. BMW (66.955)

Πωλήσεις Ιανουάριος – Μάρτιος (Ευρώπη)
1. VW (401.082)
2. Ford (348.780)
3. Renault (320.855)
4. Peugeot (277.663)
5. Fiat (262.840)
6. Opel (258.460)
7. Citroen (234.120)
8. Toyota (172.084)
9. Audi (158.473)
10. BMW (141.084)
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα



To χειροτερο παρκαρισμα ολων των εποχων...:worshippy:
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Tελείως διαφορετική η εικόνα απο την Ελλάδα,όπου στις πρώτες θέσεις βρίσκονται οι γιαπωνέζοι.

Λογικο ειναι αφου καποιες χωρες εχουν δικες τους αυτοκινητοβιομηχανιες να τις υποστηριζουν σε τοπικο επιπεδο...πχ. οι μισες απο τις πωλησεις της FIAT προερχονται απο την Ιταλια...η Renault εκτος απο την Γαλλια τα παει πολυ καλα και στην Ισπανια γιατι εχει ενα μεγαλο εργοστασιο εκει...η Ford παραδοσιακα τα παει καλα στην Αγγλια (οι Αμερικανοι ειναι φιλοι μας...)...κτλ.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Λογικο ειναι αφου καποιες χωρες εχουν δικες τους αυτοκινητοβιομηχανιες να τις υποστηριζουν σε τοπικο επιπεδο...πχ. οι μισες απο τις πωλησεις της FIAT προερχονται απο την Ιταλια...η Renault εκτος απο την Γαλλια τα παει πολυ καλα και στην Ισπανια γιατι εχει ενα μεγαλο εργοστασιο εκει...η Ford παραδοσιακα τα παει καλα στην Αγγλια (οι Αμερικανοι ειναι φιλοι μας...)...κτλ.
+1
 
bugatti_galibier_10.jpg


BUGATTI CALIBIER
ΠΡΟΠΩΛΗΘΗΚΑΝ ΟΛΕΣ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΚΡΙΣΗΣ. ΖΗΤΗΘΗΚΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1,ΟΟΟ!!!!

ΜΟΝΟ 1,5 ΜΥΡΙΟ ΕΥΡΩ!!!!!
 
mercedes-benz_sls-amg_group_ns_21610_717.jpg


ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟΥΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΚΑΦΗ ΓΙΑ ΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ.

2,700 ΗΡ ΑΠΟ ΤΗΝ AMG ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ CIGARETTE. 200ΧΛΜ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ....
 
Τα παρακάτω αυτοκίνητα βρέθηκαν σε προσωπική συλλογή

Βugatti Veyron (x2): $1,680,000 ($3,360,000)
Enzo Ferrari (x2): $613,000 ($1,226,000)
Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé: $491,000
Rolls-Royce Phantom: $421,500
Ferrari 599 GTB: $318,000
Ferrari California: $220,000
Porsche 911 GT3: $125,000
και πολλα ακομα!!!!!!

Ειναι περιττό νομίζω να αναφέρουμε το επάγγελμα του ιδιοκτήτη

Περισσότερα εδώ
 
Πάντα οι κύριοι πελάτες τέτοιων αυτοκινήτων που όοολοι... ονειρέυονται... τέτοιοι ήτουνε...
Και άλλα λαμόγια γενικώς...
Τελικά μήπως και μεις θέλουμε να ομοιάσουμε για να γελάμε μετά με τα φτωχαδάκια???
 
Τα παρακάτω αυτοκίνητα βρέθηκαν σε προσωπική συλλογή

Βugatti Veyron (x2): $1,680,000 ($3,360,000)
Enzo Ferrari (x2): $613,000 ($1,226,000)
Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé: $491,000
Rolls-Royce Phantom: $421,500
Ferrari 599 GTB: $318,000
Ferrari California: $220,000
Porsche 911 GT3: $125,000
και πολλα ακομα!!!!!!

Ειναι περιττό νομίζω να αναφέρουμε το επάγγελμα του ιδιοκτήτη

Περισσότερα εδώ

κατι τετοια βλεπω πρωινιατικα και δε περναει η μερα μετα.....
 
Επειδή μαλλον δεν θα τα δημοσιευσει καμία εφημερίδα και πόσο μάλλον κανενα κανάλι δείτε τη παντόφλα που θα φαει η Ελλάδα με το καθεστως φορολόγησης των αυτοκινήτων .
Τόσα χρόνια το παλευουμε όλοι αυτό . Ε ήρθε η ωρα ... Σας δημοσιεύω το κομμάτι των αυτοκινητων.

"Επίσης, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να δώσει συνέχεια στη διαδικασία παράβασης κατά της Ελλάδας σχετικά με το εφαρμοζόμενο σύστημα ταξινόμησης αυτοκινήτων, με το οποίο συνεχίζονται οι διακρίσεις εις βάρος των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που έχουν αγοραστεί σε άλλα κράτη-μέλη, παρά τις κάποιες τροποποιήσεις της νομοθεσίας. Η Επιτροπή ζήτησε από την Ελλάδα να τροποποιήσει τους κανόνες μείωσης της αξίας που χρησιμοποιούνται στον προσδιορισμό της φορολογητέας αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Στην απόφασή του στην υπόθεση C-74/06, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο έκρινε ότι η Ελλάδα είχε παραβεί το άρθρο 90 της συνθήκης ΕΚ με την επιβολή βαρύτερης φορολογίας στα μεταχειρισμένα οχήματα που προέρχονται από άλλα κράτη-μέλη, απ’ όσο στα αυτοκίνητα που ταξινομούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Η Ελλάδα άλλαξε τη νομοθεσία της εισάγοντας κλίμακες ταχύτερης απόσβεσης και ένα ακόμη κριτήριο μείωσης της αξίας ανάλογα με τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει το αυτοκίνητο. Ωστόσο, βασιζόμενη στην ανάλυση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτων που διεξήγαγε, η Επιτροπή επιμένει ότι οι ελληνικοί συντελεστές απόσβεσης εξακολουθούν να ευνοούν τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που διατίθενται στην εγχώρια αγορά. Αποτέλεσμα είναι, σύμφωνα με την Επιτροπή, η υπέρμετρη φορολόγηση των αυτοκινήτων που αγοράζονται σε άλλα κράτη-μέλη, κατά παράβαση του άρθρου 110 της Συνθήκης της Λισαβόνας (πρώην άρθρο 90 της συνθήκης ΕΚ).
 
Εχουν να κλείσουν αντιπροσωπείες και μάντρες...

Θυμάμαι,είμαστε μ' ένα γκρούπ ξένων και πηγαίναμε Αθήνα-Ασπρόπυργο.Ολοι παρατήρησαν και συζητούσαν για το πλήθος των μαγαζιών αυτοκινήτων στη διάρκεια της διαδρομής...
 
Oι αυτοκινητιβιομηχανίες εξανάγκασαν τους τοπικούς αντιπροσωπάρχες (και για να τους δώσουν τη φίρμα...) σε βαριά έξοδα ανακαινίσεων κτιρίων και εγκαταστάσεων με τις δικές τους προδιαγραφές, που στοίχησαν στους ανθρώπους αυτούς μπόλικα... λεφτά.
Τα οποία καλύφθηκαν ως επί το πλείστον από δανειακές συμβάσεις...
Ξέρετε τεράστια κυριλέ κτίρια, ακριβούς φωτισμούς (και σε κόστος χρήσης...) συνεργεία πιο καθαρά από το σπίτι μας, χώρους υποδοχής κ.τ.λ, χλιδή γενικώς...
Οι άνθρωποι αυτοί βλέποντας τις πωλήσεις να πηγαίνουν καλά, ενέδωσαν... και πέσαν στην παγίδα της φούσκας... και της εικονικής πραγματικότητας...
 
Πολύ δύσκολα τα πράγματα πλέον για τους αντιπροσώπους αυτοκινήτων...