Αυτοκίνητο και υγραέριο.

PETRAN

AVClub Fanatic
20 June 2006
11,063
in orbit
Μιας και τα πράγματα έχουν ζορίσει και θα γίνουν πολύ χειρότερα και με αφορμή μια συζήτηση που είχα πρόσφατα στο εξωτερικό για τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα με υγραέριο, ήθελα να ρωτήσω αν έχει προβεί κανείς σε τέτοιου είδους μετατροπή, πόσο του κόστισε κι αν τελικά είναι ευχαριστημένος.
Επίσης αν ξέρει εταιρίες που κάνουν τέτοιου είδους μετατροπές και τι γίνεται με τις εγγυήσεις του αυτοκινήτου απο την μαμά εταιρία(σε περίπτωση που ισχύει ακόμα η εργοστασιακή εγγύηση) όπως επίσης με τις εγγυήσεις που παρέχουν οι μετατροπείς.

Σε μια μικρή έρευνα που έκανα εδώ στην επαρχία,
το κόστος κυμαίνεται περίπου στα 1300 , παρέχεται εγγύηση ενός χρόνου απο τον κατασκευαστή και εγγύηση καλής τοποθέτησης 2 χρόνων.

Το λίτρο είναι περίπου στα 0.65 αλλά δυστυχώς οι σταθμοί ανεφοδιασμού εδώ στην επαρχία είναι ελάχιστοι και πολλές φορές σε γειτονικές πόλεις.

Έχει κανείς εμπειρία επι του θέματος.?

υ.γ απο την άλλη μπαίνει και άλλο δίλημμα στην εξίσωση, μετατροπή με αέριο ή πώληση του αυτοκινήτου(αν είναι παλιό) και αγορά ενός πετρελαιοκίνητου?
 
Μπήκα σε ταξί και έπαθα πλάκα.
Καινούργιο superb εκ μετατροπής, τραβούσε απίστευτα τόσο που ρώτησα αν είναι το 2.0 tdi common rail και όχι το γνωστό 1.9.
Όταν μου είπα για την μοντίφα εντυπωσιάστηκα. 1200ευρώ. Αυτονομία μεγάλη και ευελιξία. Γυρνά όποτε θες στην βενζίνη και αντιστρόφως. Οπότε δεν υπάρχει άμεσα το δίλημα "βρες γκαζάδικο να γεμίσεις"
Και φυσικά λόγω τεράστιου πορτ μπαγκαζ, κανένα πρόβλημα γιά χώρο.
 
Το Superb βγαίνει και από τη μαμά με αέριο. 1.4 TSI, το στέησον, γύρω στα 23.000 νομίζω. Βγάζει κάπου 120 άλογα. 1200 πού το έκανε? Κάτι για 1500ρια και 1600ρια ακούω και για 3 με 4 μήνες αναμονή.
 
Στην Αθήνα έχω διαβάσει και ακούσει για αναμονή 6 μηνών !!!!!
 
με το πορτ μπαγκαζ υπάρχει ένα θέμα.

αν το αυτοκίνητο έχει κανονική ρεζέρβα τότε βγαίνει η ρεζέρβα και στην θέση της τοποθετείται η δεξαμενή του υγραερίου. κάθεται κουτί μεν, έχεις όμως την ρεζέρβα χύμα στο κύμα στο πορτ μπαγκαζ.

αν το αυτοκίνητο έχει ρεζέρβα ανάγκης τότε τα πράγματα είναι πιο ζόρικα καθότι θα πρέπει να καταφύγει κανείς στην λύση της "φιάλης" η οποία απ όσο γνωρίζω κουμπώνει στην πλάτη των πίσω καθισμάτων.
 
Είναι ανάλογα τον χώρο που έχεις για τη ρεζέρβα. Εμένα είναι ανάγκης μεν, αλλά έχει τόσο χώρο που θα έπαιρνε και 100ρα δεξαμενή. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να πωλείται σε 7-8 πρατήρια το αέριο.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκίνητο και υγραέριο.

με το πορτ μπαγκαζ υπάρχει ένα θέμα.

αν το αυτοκίνητο έχει κανονική ρεζέρβα τότε βγαίνει η ρεζέρβα και στην θέση της τοποθετείται η δεξαμενή του υγραερίου. κάθεται κουτί μεν, έχεις όμως την ρεζέρβα χύμα στο κύμα στο πορτ μπαγκαζ.

αν το αυτοκίνητο έχει ρεζέρβα ανάγκης τότε τα πράγματα είναι πιο ζόρικα καθότι θα πρέπει να καταφύγει κανείς στην λύση της "φιάλης" η οποία απ όσο γνωρίζω κουμπώνει στην πλάτη των πίσω καθισμάτων.

πάντως πρέπει να υπάρχουν πιό τετραγωνισμένες δεξαμενές και καταλαμβάνουν πιό οργανωμένα τον χώρο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκίνητο και υγραέριο.

πάντως πρέπει να υπάρχουν πιό τετραγωνισμένες δεξαμενές και καταλαμβάνουν πιό οργανωμένα τον χώρο.

προσωπικά μέχρι στιγμής έχω δει μόνο στρόγγυλες και κυλινδρικές.

υ.γ ακόμα σε περιμένουμε στα ΑΕΚτζήδικα να σχολιάσεις τα του αγώνα Δημήτρη :ernaehrung004:

υ.γ2 νικήσαμε!!! :Banane0:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκίνητο και υγραέριο.

προσωπικά μέχρι στιγμής έχω δει μόνο στρόγγυλες και κυλινδρικές.

υ.γ ακόμα σε περιμένουμε στα ΑΕΚτζήδικα να σχολιάσεις τα του αγώνα Δημήτρη :ernaehrung004:

υ.γ2 νικήσαμε!!! :Banane0:

σπεύδω !
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκίνητο και υγραέριο.

προσωπικά μέχρι στιγμής έχω δει μόνο στρόγγυλες και κυλινδρικές.

Ειναι θεμα ασφαλειας νομιζω το κυλινδρικο σχημα καθε ντεποζιτου που γεμιζεται υπο πιεση .
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκίνητο και υγραέριο.

προσωπικά μέχρι στιγμής έχω δει μόνο στρόγγυλες και κυλινδρικές.

Και έτσι θα μείνουν.
Υψηλής πίεσης δεν είναι αυτές οι δεξαμενές ;
 
Για επαρχία δεν συμφέρει το υγραέριο αλλά το biodiesel.
Το υγραέριο είναι μονοπώλιο και στο καύσιμο και στις συσκευες που στη ουσία είναι μία Ιταλική και πουλιέται 500~600 ευρώ ακριβότερα εδώ από ότι στην Ιταλία.
Θα μπορούσε να ήταν εναλλακτική λύση αν δεν ήταν στα χέρια λίγων που το κατέστησαν ασύμφορο.
Για αυτό και ουσιαστικά το εγκατέλειψαν και οι ταξιτζήδες.
Μια κουβέντα με αυτούς θα σε διαφωτίσει περισσότερο...
 
ναι είναι νόμιμο.

ο μετατροπέας σου δίνει πιστοποιητικό με το οποίο -απ όσο γνωρίζω- πας και κάνεις ενημέρωση της άδειας κυκλοφορίας του αυτοκινήτου και φυσικά περνάς και απο ΚΤΕΟ.

κάτι είχε πάρει το αυτί μου και για μειωμένα τέλη κυκλοφορίας αλλά δεν είμαι σίγουρος...
 
Στην Αθήνα έχω διαβάσει και ακούσει για αναμονή 6 μηνών !!!!!

Tέλος Νοεμβρίου και αν!!
Πάντως καλό, ρωτήστε και κατα αντιπροσωπεία μεριά, γιατί πολύ εύκολα θα σου βγάλουν το όχημα εκτός εγγύησης.
 
Ειναι νομιμο ? Απαιτειται τροποποιηση της αδειας κυκλοφοριας απο το Υπουργειο μεταφορων ?

Το αναλαμβάνει αυτός που θα σου κάνει την μετατροπή, συνολικό κόστος 1600 - 1800 ευρώ αφαίρεσε και 80 λίτρα από το πορτ-παγκάζ για την μπουκάλα!!
 
Ειναι νομιμο ? Απαιτειται τροποποιηση της αδειας κυκλοφοριας απο το Υπουργειο μεταφορων ?

Νόμιμο είναι, αναγκαστικά τροποποιήθηκε η νομοθεσία μας κατόπιν κοινοτικής οδηγίας. Θέλει δήλωση στο ΚΤΕΟ μετά την τροποποίηση.
 
Tέλος Νοεμβρίου και αν!!
Πάντως καλό, ρωτήστε και κατα αντιπροσωπεία μεριά, γιατί πολύ εύκολα θα σου βγάλουν το όχημα εκτός εγγύησης.

Μπα με 4 χρονια ακομα εγγυηση δεν ρισκαρω. Ετσι κι αλλιως δεν κανω μεγαλες αποστασεις.

Κυριως βοηθητικα το χρησιμοποιω.