Αυτοκίνητο και υγραέριο.

Δεν ειναι λίγο επικίνδυνο όμως βρε παιδιά? Δεν λέω και η βενζίνη εύλεκτη είναι, αλλά μπροστά στο υγραέριο είναι νεράκι. Σε ένα ατύχημα δεν υπάρχει κίνδυνος να εκραγεί?

Δεν το ξέρω καθόλο το θέμα, απλά ώς διαίσθηση το λέω.

Αν αυτά είναι αληθινά, τότε μιλάμε για επίπεδα κινδύνου αντίστοιχα της βενζίνης...
 
Η κατανάλωση μένει στα επίπεδα της βενζίνης ή διαφέρει; Αν ανεβαίνει, ίσως να μην συμφέρει και τόσο πολύ.
 
δεν δουλεύει ταυτόχρονα το σύστημα.

ή υγραέριο ή βενζίνη. για να πάρει μπρος βέβαια απαιτείται βενζίνη. μετά το γυρνάει ο οδηγός αναλόγως του τι καύσιμο θέλει να καταναλώσει.

επίσης, αν δουλεύει υγραέριο και σωθεί, τότε το σύστημα γυρνάει μόνο του σε βενζίνη.

πάντως ο χρήστης έχει την επιλογή να αλλάζει κατα βούληση καύσιμο.

υ.γ σε ένα skoda octavia που το είδα τοποθετημένο, ο κινητήρας είχε 0 κραδασμούς όταν δούλευε υγραέριο, σαν να ήταν ένας πολύ ραφιναρισμένος V6!
 
"Τσιμπάει", λίγο παραπάνω αλλά αποζημιώνει το χαμηλό ακόμα κόστος ανεφοδιασμού.

Ευχαριστώ.
Ίσως τότε καλύτερα να δούμε για κανά χρόνο την πορεία των πραγμάτων και μετά αποφασίζουμε.
 
Η κατανάλωση μένει στα επίπεδα της βενζίνης ή διαφέρει; Αν ανεβαίνει, ίσως να μην συμφέρει και τόσο πολύ.

Η κατανάλωση ανεβαίνει ελαφρά, (δηλ. καίς περισσότερα λίτρα υγροποιημένου αερίου ανά 100χλμ.) αλλά αν κάνεις κάμποσα χιλιόμετρα ημερησίως και πάλι έχεις οικονομία
 
Re: Απάντηση: Αυτοκίνητο και υγραέριο.

δεν δουλεύει ταυτόχρονα το σύστημα.

ή υγραέριο ή βενζίνη. για να πάρει μπρος βέβαια απαιτείται βενζίνη. μετά το γυρνάει ο οδηγός αναλόγως του τι καύσιμο θέλει να καταναλώσει.

επίσης, αν δουλεύει υγραέριο και σωθεί, τότε το σύστημα γυρνάει μόνο του σε βενζίνη.

πάντως ο χρήστης έχει την επιλογή να αλλάζει κατα βούληση καύσιμο.

υ.γ σε ένα skoda octavia που το είδα τοποθετημένο, ο κινητήρας είχε 0 κραδασμούς όταν δούλευε υγραέριο, σαν να ήταν ένας πολύ ραφιναρισμένος V6!


Μόνο αν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι κάτω των 15-16 βαθμών Κελσίου.
 
Αυτό που αξίζει πραγματικά με τη χρήση υγραερίου στα οχήματα είναι η μείωση των ρύπων κάτω του 50% σε ορισμένους, και σε άλλους σε λιγότερο κι απ' το 1/3!!
Δηλ. αν δια νόμου υποχρεωνόντουσαν όλοι όσοι κινούνται στην Αθήνα λόγου χάρη από την ....τάδε του μηνός(...) να κυκλοφορούν με υγραέριο, το καταραμένο νέφος (με ότι συνεπάγεται η ύπαρξη του για την υγεία μας) σχεδόν θα εξαφανιζόταν, και ταυτόχρονα θα κερδίζαμε ως χώρα ένα σεβαστότατο ποσόν που ακουμπάμε για την αγορά πετρελαίου.
Όμως ταυτόχρονα το "άρρωστο" κράτος μας θα έχανε ένα σημαντικότατο έσοδο απ´την υπέρμετρη φορολογία της βενζίνης........
Ο (άθλιος σε πολλά άλλα!) Ν. Τσαουσέσκου μεταπολεμικά επέβαλε στη Ρουμανία σε όλα τα κρατικά μέσα μαζικής και εμπορικής μεταφοράς την χρήση υγραερίου. Είχε δική του παραγωγή όμως ο τυχερός.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
 
Καλησπέρα, λόγο προσωπικής εμπειρίας είχα έως πρόσφατα ένα opel astra 2003 μοντέλο πετρέλαιο και γκάζι, η αγορά του πολύ πιο ακριβό (εργοστασιακό) ένα άλλο που διάβασα εδώ ότι ""τσιμπάει"" λίγο το γκάζι, δεν τσιμπάει δαγκώνει τουλάχιστον 30% παραπάνω κατανάλωση το γκάζι έως και 40% ανάλογα το "βάρη πόδι" το καθενός, θέμα ασφάλειας δεν τίθεται είναι άψογα! αξιοπιστίας προβλημάτων για το γκάζι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. αυτό το λέω γιατί παλαιότερα kit γκαζιού είχαν προβλήματα σήμερα (τα τελευταία 10 χρονια όχι)

Αν συμφέρει??

Κάντε τους λογαριασμούς σας, προσωπικά δεν ξανά πήρα γκάζι, πήρα πετρέλαιο, και ξανά βρήκα το χώρο πίσω για φόρτωμα που είχε μειωθεί πολύ!

Τελικά χωρίς να "κερδίζετε" τίποτα αξιόλογο σε βάθους χρόνου πάντα!

ξέχασα 150 το χρόνο ήταν ο υποχρεωτικός "έλεγχος, συντήρηση" για το γκάζι..

Το "μπαλάκι" δικό σας!
 
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω σε αυτό το forum είναι γιατί κάποιες φορες (όχι πάντα) όπως τώρα δεν έχω την δυνατότητα να κάνω Edit...

Γράφω κάποιο post στα γρήγορα άνθρωπος είμαι κάνω κάποια λάθη ορθογραφία κτλ, το βλέπω μετά θέλω να το φτιάξω, ΑΛΛΑ ΔΕΝ....

Σας παρακαλώ τους Mods κάντε κάτι ευχαριστώ!
 
Για 10 λεπτά έχεις το δικαίωμα να κάνεις edit, μετά πρέπει να ξαναποστάρεις...
 
Re: Απάντηση: Αυτοκίνητο και υγραέριο.

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω σε αυτό το forum είναι γιατί κάποιες φορες (όχι πάντα) όπως τώρα δεν έχω την δυνατότητα να κάνω Edit...

Γράφω κάποιο post στα γρήγορα άνθρωπος είμαι κάνω κάποια λάθη ορθογραφία κτλ, το βλέπω μετά θέλω να το φτιάξω, ΑΛΛΑ ΔΕΝ....

Σας παρακαλώ τους Mods κάντε κάτι ευχαριστώ!

Η λύση είναι να κάνεις ένα προσεκτικό preview post, και έπειτα να το ανεβάζεις. Και βέβαια ισχύει και αυτό που σου έγραψε παραπάνω ο Αντώνης.
 
Ευχαριστώ παιδιά, πρέπει να αλλάξω συνήθειες...

συνήθως γράφω και το "ρίχνω" χωρίς να κοιτάξω καν την οθόνη...:captain:
 
υγραέριο στο αυτοκίνητο. Ποιός το δοκίμασε?

Επειδή το σκέφτομαι σοβαρά.
Υπάρχουν γνώμες φίλων εδώ που έκαναν μετατροπή ?
 
Απάντηση: υγραέριο στο αυτοκίνητο. Ποιός το δοκίμασε?

Περιμένω και εγώ να μάθω εντυπώσεις από τον Αντώνη (Nikkyo).
 
Απάντηση: υγραέριο στο αυτοκίνητο. Ποιός το δοκίμασε?

Δεν έχω κάνει προσωπικά..
έχουν κάνει μερικοί γνωστοί μου.
Σαν κατανάλωση τσιμπάει λίγο παραπάνω απο την βενζίνη(αλλά δεδομένου οτι έχεις δυο πηγές καυσίμου διπλασιάζεται η αυτονομία), αλλάζει μόνο του απο το ένα καύσιμο στο άλλο όταν στερέψει αυτό που δουλεύεις, μερικοί λένε για βελτιωμένες επιδόσεις (αλλά μας αρκεί να έχει τις ίδιες με την βενζίνη), αν έχεις τουρμπάτο κινητήρα είναι πιο μεγάλο το κόστος εγκατάστασης περίπου κατα 500 (τιμές στην Ξάνθη), προβλήματα δεν έχουν ακουστεί ακόμα στην πιάτσα αλλά εδώ στην επαρχία είναι νεόφερτο κόλπο οπότε πιστεύω οτι είναι νωρίς για προβλήματα..

Επίσης, κάτι που το είδα με τα μάτια μου, σε ένα octavia(δεν θυμάμαι μοντέλο) όταν γυρνούσε απο βενζίνη σε υγραέριο ο κινητήρας δούλευε πιο στρωτά απο την άποψη οτι σχεδόν εξαλειφόταν όλοι οι κραδασμοί του.

Τέλος, εδώ στην αγορά υπάρχει μια Ιταλική και μια Τούρκικη μετατροπή.
Το κόστος αγοράς εγκατάστασης είναι πάνω κάτω ίδιο.
Η επιλογή, λαχείο όπως το σκέφτομαι εγώ...

υ.γ Απλά να θυμάστε όσοι έχετε μικρά αυτοκίνητα(mini ή super mini) και θέλετε να κάνετε την μετατροπή οτι σχεδόν θα εξαλειφθεί ο χώρος αποσκευών απο την δεξαμενή υγραερίου.
Στα μεγάλα αυτοκίνητα δε, υπάρχει η επιλογή η δεξαμενή να μπει στην θέση της ρεζέρβας και η τελευταία να βόσκει ελεύθερα στο πορτμπαγκάζ.
 
Re: υγραέριο στο αυτοκίνητο. Ποιός το δοκίμασε?

ενας φιλος μου πήρε γιαυτό το λόγο ενα παλιο Citroen ZX και του έβαλε υγραέριο για τις καθημερινές κινήσεις. Παιζει φανταστικά, μπορώ να το επιβεβαιώσω και εγώ που το εχω δανειστει αρκετές φορές για να κουβαλήσω πράματα (έχει σχάρα)

Και αρκετά οικονομικό, χώρια που έχεις ρεπριζ σαν ντίζελ :)
 
Re: υγραέριο στο αυτοκίνητο. Ποιός το δοκίμασε?

...είχε ένα καλό άρθρο στο http://www.autotriti.gr/ με αφορμή το τεστ του Φόρεστερ, όπου η ίδια αντιπροσωπεία εγκαθιστά μαμίσιο ( ; ) σύστημα ... το συμπέρασμα είναι ότι με την τιμή του υγραερίου (περίπου 60 λεπτά, ήτοι λιγότερο από την μισή της βενζίνης) σε συνδυασμό με το γεγονός ότι καίει ανά χλμ λίγο περισσότερη ποσότητα καυσίμου σε σχέση με την βενζίνη (περί το 15%) έχουμε μία πολύ μεγάλη οικονομία στις μηνιαίες εκροές για καύσιμα ...
 
Απάντηση: υγραέριο στο αυτοκίνητο. Ποιός το δοκίμασε?

ναι πράγματι είναι μερικές εταιρίες που πλέον το δίνουν μαμά.
 
Re: υγραέριο στο αυτοκίνητο. Ποιός το δοκίμασε?

Φίλος μου έχει βάλει σε παλιό Μερσεντές (δεκαετίας και βάλε) και ειναι πολύ ευχαριστημένος. Θεωρεί ότι σε ένα χρόνο θα το κάνει απόσβεση (1300 του στοίχισε μόνο η μετατροπή). Το ρεζερβουάρ μπήκε στην θέση της ρεζέρβας και δεν πήρε καθόλου χώρο απο το πορτ μπαγκάζ και αν τυχόν τελειώσει το αέριο γυρίζει αυτόματα σε βενζίνη. Φαντάζομαι βέβαια ότι ήταν βενζινοβόρο το αυτοκίνητό του, προφανώς όσο παραπάνω καίει ένα αυτοκίνητο, τόσο πιο πολύ συμφέρει το υγραέριο