Re: υγραέριο στο αυτοκίνητο. Ποιός το δοκίμασε?
H απάντηση είναι απλή το καρτέλ του πετρελαίου είναι το ισχυρότερο του πλανήτη.
Βέβαια από την άλλη μην νομίζετε ότι είναι αθώο το υγραέριο, μιας και η τοποθέτηση του, επιφέρει αυτόματα και άρση στην όποια εγγύηση των μηχανικών μερών στο αυτοκίνητο.
Προτιμήστε συνεργείο πιστοποιημένο που παρέχει αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων τις Ευρωπαϊκής Ένωσης EURO4 και έχει συμόρφωση προς τις προδιαγραφές της αρμόδιας επιτροπής του Ο.Η.Ε για την Ευρώπη και όλη την Ευρωπαϊκοί Ένωση.
Να επίσης είναι εγκεκριμένο από την Δ/νση Τεχνολογίας Οχημάτων του Ελληνικού Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών.
Πως λειτουργεί
Το LPG (αγγ. – Liquified Petroluem Gas – υγροποιημένο αέριο πετρελαίου) είναι το μείγμα από το προπάνιο (C3H8) και βουτάνιο (C4H10), το οποίο χρησημοποιείται ως το καυσαέριο, ως το ψυκτικό μέσο στα ψυγεία και καταψύκτες και επίσης ως προωθητικό αεροζόλης (αναφορικά με τη μικρότερη βλαπτικότητα για το στρώμα του οζόντος).
Βέβαια χρησημοποιείται επίσης ως καύσιμο για τους κινήτηρες.
Τα συστατικά του LPG είναι οι οργανικές υδρογονανθρακικές ένωσεις από τη ομάδα αλκανίων, τα οποία είναι άχρωμα, άοσμα και εύφλεκτα γκάζια.
Το LPG αποθηκεύεται στην υγρά κατάσταση, αλλά χρησημποιείται στη πτιτική κατάσταση μετά την προηγούμενη εξάτμιση.
Λόγο υγροποίησης μεγαλώνει η πυκνότητα της μαζευμένης ενεργείας, το οποίο έχει μεγάλη σημασία σε περίπτωση, στην οποία αυτό το γκάζι χρησημοποιείται στις κινητήρες αυτοκινήτων (από 1 λίτρο γκάζι στην υγρά κατάσταση έχουμε 260 λίτρα γκάζι στη πτιτική κατάσταση).
Ο κινητήρας χρησιμοποιώντας το γκάζι λειτουργεί πιο σιωπηλά και είναι πιο ελαστικός – το γκάζι έχει ψηλό αριθμό οκτανίων (περίπου 110), ο οποίος προσφέρει «μαλακή» και στρωτή λειτουργία του κινητήρα και την μεγαλήτερη ευελιξία. Βέβαια θα χρησιμοποίουμε αυτά τα πλεονεκτήματα στην πόλη, που συχνά ξεκινάμε, σταματάμε και προσπερμούμε, και ο θόρυβος έγινε μία από τις μορφές ρύπανσης του περιβάλλοντος.
Ο κινητήρας, ο οποίος λειτουργεί χάρη στο γκάζι «ζει» περοσσότερο καιρό – το LPG μπαίνει στους κυλίνδρους χαρις στην καλύτερη κατάσταση – ως γκάζι.
Πολλά χρόνια οι κατασκευαστές δοκιμάζουν να τοποθέτουν την βενζίνη στον θάλαμο καύσης στην πτιτική κατάσταση, και σε περίπτωση γκαζιού οι φυσικές ιδιότητες του προσφέρουν αυτό το πράγμα αυτόματα. Χ
άρη σε αυτό η ανάφλεξη γίνεται πιο μαλακά και είναι πιο αποδοτικά, επίσης η προστατευτική στιβάδα του μηχανέλαιου παραμένει στους τοίχους του κύλινδρα.
http://www.car-gaz.pl/index.php?id=243&L=5
Η άποψή μου, είναι ότι δεν θα έχει μέλλον, δεν θα το αφήσουν, αυτό που μελλοντικά θα υπερισχύσει ως εναλλακτικό καύσιμο είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο και ήδη η GM, έχει εστιάσει προς τα εκεί άλλωστε το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο φθάνει την άνοιξη του 2011 το
Opel Ampera.
To LPG είναι μόδα, η τιμή του υγραερίου είναι το 1/3 της τιμής της βενζίνης, αυτό από μόνο είναι αρκετό για να μας βάλει σε πειρασμό, αλλα το επιχείρηση θέλει προσοχή, κατά την γνώμη μου θα μικρή απήχηση, όσοι το τολμήσουν οφείλουν να δηλώσουν στην άδεια του οχήματος.