Αυτοκίνητο και υγραέριο.

Re: υγραέριο στο αυτοκίνητο. Ποιός το δοκίμασε?

Η σχεδόν μισή τιμή μονάδας προέρχεται από λιγότερους φόρους ή έχει πολύ φθηνότερο ως καύσιμο.?

Γιατί αν έχει απλώς λιγότερους φόρους είναι θέμα χρόνου να πέσει …η φάπα. (μόλις γίνει κρίσιμη η μάζα των χρηστών).

Πάντως μόνο καλά λόγια ακούω και εγώ μέχρι στιγμής.


.. το ερώτημα είναι : γιατί με όλα αυτά τα πλεονεκτήματα (ιδιαίτερα τις εκπομπές καυσαερίων) δεν το καθιερώνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες ;;;
 
Re: υγραέριο στο αυτοκίνητο. Ποιός το δοκίμασε?

H απάντηση είναι απλή το καρτέλ του πετρελαίου είναι το ισχυρότερο του πλανήτη.
Βέβαια από την άλλη μην νομίζετε ότι είναι αθώο το υγραέριο, μιας και η τοποθέτηση του, επιφέρει αυτόματα και άρση στην όποια εγγύηση των μηχανικών μερών στο αυτοκίνητο.
sxedio.jpg


Προτιμήστε συνεργείο πιστοποιημένο που παρέχει αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων τις Ευρωπαϊκής Ένωσης EURO4 και έχει συμόρφωση προς τις προδιαγραφές της αρμόδιας επιτροπής του Ο.Η.Ε για την Ευρώπη και όλη την Ευρωπαϊκοί Ένωση.

Να επίσης είναι εγκεκριμένο από την Δ/νση Τεχνολογίας Οχημάτων του Ελληνικού Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών.

Πως λειτουργεί

Το LPG (αγγ. – Liquified Petroluem Gas – υγροποιημένο αέριο πετρελαίου) είναι το μείγμα από το προπάνιο (C3H8) και βουτάνιο (C4H10), το οποίο χρησημοποιείται ως το καυσαέριο, ως το ψυκτικό μέσο στα ψυγεία και καταψύκτες και επίσης ως προωθητικό αεροζόλης (αναφορικά με τη μικρότερη βλαπτικότητα για το στρώμα του οζόντος).

Βέβαια χρησημοποιείται επίσης ως καύσιμο για τους κινήτηρες.
Τα συστατικά του LPG είναι οι οργανικές υδρογονανθρακικές ένωσεις από τη ομάδα αλκανίων, τα οποία είναι άχρωμα, άοσμα και εύφλεκτα γκάζια.

Το LPG αποθηκεύεται στην υγρά κατάσταση, αλλά χρησημποιείται στη πτιτική κατάσταση μετά την προηγούμενη εξάτμιση.

Λόγο υγροποίησης μεγαλώνει η πυκνότητα της μαζευμένης ενεργείας, το οποίο έχει μεγάλη σημασία σε περίπτωση, στην οποία αυτό το γκάζι χρησημοποιείται στις κινητήρες αυτοκινήτων (από 1 λίτρο γκάζι στην υγρά κατάσταση έχουμε 260 λίτρα γκάζι στη πτιτική κατάσταση).


Ο κινητήρας χρησιμοποιώντας το γκάζι λειτουργεί πιο σιωπηλά και είναι πιο ελαστικός – το γκάζι έχει ψηλό αριθμό οκτανίων (περίπου 110), ο οποίος προσφέρει «μαλακή» και στρωτή λειτουργία του κινητήρα και την μεγαλήτερη ευελιξία. Βέβαια θα χρησιμοποίουμε αυτά τα πλεονεκτήματα στην πόλη, που συχνά ξεκινάμε, σταματάμε και προσπερμούμε, και ο θόρυβος έγινε μία από τις μορφές ρύπανσης του περιβάλλοντος.

Ο κινητήρας, ο οποίος λειτουργεί χάρη στο γκάζι «ζει» περοσσότερο καιρό – το LPG μπαίνει στους κυλίνδρους χαρις στην καλύτερη κατάσταση – ως γκάζι.

Πολλά χρόνια οι κατασκευαστές δοκιμάζουν να τοποθέτουν την βενζίνη στον θάλαμο καύσης στην πτιτική κατάσταση, και σε περίπτωση γκαζιού οι φυσικές ιδιότητες του προσφέρουν αυτό το πράγμα αυτόματα. Χ

άρη σε αυτό η ανάφλεξη γίνεται πιο μαλακά και είναι πιο αποδοτικά, επίσης η προστατευτική στιβάδα του μηχανέλαιου παραμένει στους τοίχους του κύλινδρα.

http://www.car-gaz.pl/index.php?id=243&L=5

Η άποψή μου, είναι ότι δεν θα έχει μέλλον, δεν θα το αφήσουν, αυτό που μελλοντικά θα υπερισχύσει ως εναλλακτικό καύσιμο είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο και ήδη η GM, έχει εστιάσει προς τα εκεί άλλωστε το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο φθάνει την άνοιξη του 2011 το
opel-ampera_2010_580.jpg
Opel Ampera.

To LPG είναι μόδα, η τιμή του υγραερίου είναι το 1/3 της τιμής της βενζίνης, αυτό από μόνο είναι αρκετό για να μας βάλει σε πειρασμό, αλλα το επιχείρηση θέλει προσοχή, κατά την γνώμη μου θα μικρή απήχηση, όσοι το τολμήσουν οφείλουν να δηλώσουν στην άδεια του οχήματος.
 
Re: υγραέριο στο αυτοκίνητο. Ποιός το δοκίμασε?

Στα τέλη του 2011 έρχεται το Ampera
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: υγραέριο στο αυτοκίνητο. Ποιός το δοκίμασε?

[/B]

Που το ακουσες / διαβασες αυτο ?

στο forum των 4τροχών.

Και είναι λογικό.

Όταν μιλάμε για οκτάνια στη βενζίνη εννοούμε το βαθμό προανάφλεξης του καυσίμου. Υψηλότερος βαθμός, χαμηλότερη η προανάφλεξη. Το υγραέριο έχει πάνω από 110 οκτάνια, οπότε και χαμηλότερο βαθμό προανάφλεξης.

Στις βενζίνες η "100άρα" δεν είναι πιο δυνατή βενζίνη, απλά αναφλέγεται δυσκολότερα. Αυτή είναι η διαφορά της από την απλή.

Γιατί είναι καλύτερη η 100ρα αφού αναφλέγεται δυσκολότερα? Γιατί ακριβώς αυτό το χαρακτηριστικό της δύσκολης ή συγκεκριμένης προανάφλεξης βοηθάει τους κινητήρες να δουλεύουν σωστότερα.
Όταν πιέζουμε έναν κινητήρα πατώντας το γκάζι για να επιταχύνουμε και η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι μεγάλη έχουμε το φαινόμενο να αναφλέγεται το καύσιμο κατά την εισαγωγή του στο θάλαμο καύσης πριν το σωστό χρόνο, με αποτέλεσμα να έχουμε απώλεια ισχύος.

Η 100ρα δεν το παθαίνει αυτό, ή καλύτερα το παθαίνει λιγότερο και το υγραέριο ακόμα λιγότερο.

Όσο πιο απαιτητικός είναι ένας κινητήρας τόσο περισσότερη διαφορά θα έχουμε στην απόδοση του χρησιμοποιώντας καύσιμο με περισσότερα οκτάνια.

ΠΧ στο citroen ZX που είχα προ...αμνημονεύτων δε μπορούσα να εντοπίσω διαφορά στην 100ρα βενζίνη. Στο 106 gti που πήρα μετά έβαζα μόνο 100ρα γιατί με την απλή "δε πήγαινε".

Αυτά.
 
Re: υγραέριο στο αυτοκίνητο. Ποιός το δοκίμασε?

Να στο κανω ακομα πιο ευκολο.
Παλια υπηρχε το Honda civic (το ειχα) που εκαιγε απλη βενζινη.
Οταν δεν εβρισκα και εβαζα σουπερ το αμαξακι δεν μπορουσε να παρει τα ποδοα του!!!
Επισης υπαρχει ενα βελτιωτικο βενζινης, που οταν το εβαζα στο Fzr που ειχα πηγαινε χειροτερα (χρειαζοταν σουπερ) ενω οταν αργοτερα πηρα ενα Ζzr οταν του το εβαζα "σκοτωνε" (ηθελε καλη βεζνινη).
Τωρα βεβαια με τους πολυπλοκους εγκεφαλους ειναι περιεργα τα πραγματα,παντως ο γενικος κανονας ειναι να βαζεις την βενζινη που συνιστα ο κατασκευαστης και οχι καλυτερη ή χειροτερη.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: υγραέριο στο αυτοκίνητο. Ποιός το δοκίμασε?

στο forum των 4τροχών.

Και είναι λογικό.

Όταν μιλάμε για οκτάνια στη βενζίνη εννοούμε το βαθμό προανάφλεξης του καυσίμου. Υψηλότερος βαθμός, χαμηλότερη η προανάφλεξη. Το υγραέριο έχει πάνω από 110 οκτάνια, οπότε και χαμηλότερο βαθμό προανάφλεξης.

Στις βενζίνες η "100άρα" δεν είναι πιο δυνατή βενζίνη, απλά αναφλέγεται δυσκολότερα. Αυτή είναι η διαφορά της από την απλή.

Γιατί είναι καλύτερη η 100ρα αφού αναφλέγεται δυσκολότερα? Γιατί ακριβώς αυτό το χαρακτηριστικό της δύσκολης ή συγκεκριμένης προανάφλεξης βοηθάει τους κινητήρες να δουλεύουν σωστότερα.
Όταν πιέζουμε έναν κινητήρα πατώντας το γκάζι για να επιταχύνουμε και η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι μεγάλη έχουμε το φαινόμενο να αναφλέγεται το καύσιμο κατά την εισαγωγή του στο θάλαμο καύσης πριν το σωστό χρόνο, με αποτέλεσμα να έχουμε απώλεια ισχύος.

Η 100ρα δεν το παθαίνει αυτό, ή καλύτερα το παθαίνει λιγότερο και το υγραέριο ακόμα λιγότερο.

Όσο πιο απαιτητικός είναι ένας κινητήρας τόσο περισσότερη διαφορά θα έχουμε στην απόδοση του χρησιμοποιώντας καύσιμο με περισσότερα οκτάνια.

ΠΧ στο citroen ZX που είχα προ...αμνημονεύτων δε μπορούσα να εντοπίσω διαφορά στην 100ρα βενζίνη. Στο 106 gti που πήρα μετά έβαζα μόνο 100ρα γιατί με την απλή "δε πήγαινε".

Αυτά.
Εσυ καλα τα λες, αλλα ολα αυτα εκτος Ελλαδος...γιατι εντος ολα απο την ιδια δεξαμενη βγαινουν, και μην μου πειτε τωρα ΟΧΙ!!! απλα καθε εταιρια εχει τα δικα της ενισχυτικα(και καλα).
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: υγραέριο στο αυτοκίνητο. Ποιός το δοκίμασε?

Εσυ καλα τα λες, αλλα ολα αυτα εκτος Ελλαδος...γιατι εντος ολα απο την ιδια δεξαμενη βγαινουν, και μην μου πειτε τωρα ΟΧΙ!!! απλα καθε εταιρια εχει τα δικα της ενισχυτικα(και καλα).
ΟΧΙ-bye-
Δεν ειναι ακριβως ετσι οπως τα λες.
Για να μην το κουραζουμε, παρτε σαν οδηγο το εξης.
Να εχετε εμπιστοσυνη στον βενζινα σας και οχι στα σηματα!!
 
Re: Απάντηση: υγραέριο στο αυτοκίνητο. Ποιός το δοκίμασε?

Αλλα τι τον παν απο τα διυλιστηρια που να ξερει και αυτος!!!
Τον αφρο του πανε!!!!
Ειπαμεεεεεε.....εμπιστοσυνη στον βενζινα σας-bye-
 
Υγραεριοκίνηση

Έβαλα εδώ και μια εβδομάδα στο αυτοκίνητο μου υγραέριο.
Έβαλα στο Hyundai Lantra που έχω BRC ,900 ευρώ και 50 ευρώ για το ΚΤΕΟ.

Η δεξαμενή που έβαλα για το υγραέριο είναι 52 λίτρα ,όμως για λόγους ασφάλειας είναι ρυθμισμένη να μην γεμίζει.Γύρω στα 40 λίτρα μου είπαν ότι θα παίρνει .

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές .
Βλέπω ο κινητήρας να δουλεύει πιο αθόρυβα και έχει καλύτερες επιδόσεις στις χαμηλές στροφές.
Στις υψηλές ,όπου και το συγκεκριμένο αυτικήνητο είχε αρκετή δύναμη, βλέπω κάποια πτώση .

Από πλευράς οικονομίας υπολογίζω τη μείωση, σε 50% του κόστους ανα χιλιόμετρο .

Θετικό ότι στην περιοχή μου (περιοχή Γιαννιτσών) υπάρχουν πρατήρια με υγραέριο.
Αντίθετα στη Θεσ/νικη βρήκα λίγα πρατήρια με υγραέριο ,τα οποία ήταν και πιο ακριβά .[h=3][/h]
 
Στο jimny βάλαμε το σύστημα της brc. Έχουμε κάνει 10.000 χλμ και όλα δουλεύουν ρολόι. Προχθές που γέμιζα βλέπω ένα nissan almera TAXI δίπλα μου, του λέω έχεις κανένα θέμα μηχανολογικό? Μπα μου λέει όλα καλά. Πόσα χλμ έχεις κάνει με το γκάζι του λέω. Πάνω από μισό εκατομμύριο μου λέει με μια αλλαγή πιστονιών:music-smiley-005:. Aπό ότι μου είπε το μοτερ του άρχισε να καίει λάδια και να θέλει ρεκτιφιέ πολύ πιο αργά από ότι περίμενε και το αποδίδει στη καλύτερη καύση του lpg. Ειδομεν
 
Καλημέρα!
Ένας "κολλητός" μου, με Hyundai Matrix, θέλει να κάνει μετατροπή για αέριο.
Βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη, αλλά, από 1η Σεπτεμβρίου θα βρίσκεται στην Ξάνθη.
Που θα του προτείνατε να κάνει τη μετατροπή;
Επίσης, του πρότειναν και τη Βουλγαρία. Τι γνώμη έχετε επ' αυτού;
Ευχαριστώ!
 
Re: Υγραεριοκίνηση

Έβαλα εδώ και μια εβδομάδα στο αυτοκίνητο μου υγραέριο.
Έβαλα στο Hyundai Lantra που έχω BRC ,900 ευρώ και 50 ευρώ για το ΚΤΕΟ.

Η δεξαμενή που έβαλα για το υγραέριο είναι 52 λίτρα ,όμως για λόγους ασφάλειας είναι ρυθμισμένη να μην γεμίζει.Γύρω στα 40 λίτρα μου είπαν ότι θα παίρνει .

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές .
Βλέπω ο κινητήρας να δουλεύει πιο αθόρυβα και έχει καλύτερες επιδόσεις στις χαμηλές στροφές.
Στις υψηλές ,όπου και το συγκεκριμένο αυτικήνητο είχε αρκετή δύναμη, βλέπω κάποια πτώση .

Από πλευράς οικονομίας υπολογίζω τη μείωση, σε 50% του κόστους ανα χιλιόμετρο .

Θετικό ότι στην περιοχή μου (περιοχή Γιαννιτσών) υπάρχουν πρατήρια με υγραέριο.
Αντίθετα στη Θεσ/νικη βρήκα λίγα πρατήρια με υγραέριο ,τα οποία ήταν και πιο ακριβά .[h=3][/h]

συγνώμη που θα σε ανησυχήσω αλλά τα μόνα αυτοκίνητα που γνωρίζω να έχουν πρόβλημα αξιοπιστίας με το lpg είναι Hyundai. Το ένα από αυτά που το γνωρίζω καλά είναι ένα lantra και έβγαλε πρόβλημα στα πιστόνια στα 18.000 χλμ. μετά τη μετατροπή. Το δεύτερο είναι παρόμοια περίπτωση αλλά εκεί παίζει και το ενδεχόμενο να υπήρξε κάποιο πρόβλημα στη μετατροπή. Θα σου στείλω με πμ πού έγινε η μετατροπή αν θέλεις να το ψάξεις περισσότερο.
 
Απάντηση: Re: Υγραεριοκίνηση

συγνώμη που θα σε ανησυχήσω αλλά τα μόνα αυτοκίνητα που γνωρίζω να έχουν πρόβλημα αξιοπιστίας με το lpg είναι Hyundai. Το ένα από αυτά που το γνωρίζω καλά είναι ένα lantra και έβγαλε πρόβλημα στα πιστόνια στα 18.000 χλμ. μετά τη μετατροπή. Το δεύτερο είναι παρόμοια περίπτωση αλλά εκεί παίζει και το ενδεχόμενο να υπήρξε κάποιο πρόβλημα στη μετατροπή. Θα σου στείλω με πμ πού έγινε η μετατροπή αν θέλεις να το ψάξεις περισσότερο.

Δεν το είχα ακούσει να πω την αλήθεια .
 
Καλημέρα!
Ένας "κολλητός" μου, με Hyundai Matrix, θέλει να κάνει μετατροπή για αέριο.
Βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη, αλλά, από 1η Σεπτεμβρίου θα βρίσκεται στην Ξάνθη.
Που θα του προτείνατε να κάνει τη μετατροπή;
Επίσης, του πρότειναν και τη Βουλγαρία. Τι γνώμη έχετε επ' αυτού;
Ευχαριστώ!

Αν μιλάμε για μόνιμη μετακόμιση τότε θεωρώ δεδομένο οτι η μετατροπή πρέπει να γίνει στον νέο τόπο διαμονής..
Κι αυτό γιατί αν παρουσιάσει, χτύπα ξύλο, πρόβλημα το αυτοκίνητο και η μετατροπή έχει γίνει στην Θεσ/νίκη τότε φέξε μου και γλύστρησα.
Απο κει και πέρα, στην Ξάνθη υπάρχουν αρκετοί που κάνουν αυτήν την δουλειά.
Με Ιταλικά και Τούρκικα συστήματα..
Ότι διαλέξει ο καθένας..
 
Χθες το συζητούσα με το μηχανικό για τοποθέτηση υγραερίου σε Opel Corsa 1.4 και μου έλεγε πως τα Τούρκικα θεωρούνται λίγο καλύτερα. Αυτός βάζει και τα 2.