Δεν παιδευεσαι άδικα.
Νόμιζα οτι το ηξερες.
Ο πατέρας μου μου είχε πει "όσοι έχουν μηχανή ή πέφτουν ή αρρωσταίνουν"
Ε, ιγμορίτιδα...
Πρωτο μηχανάκι το cbf250. Σχολείο. Ελαφρύ, το κουμανταρες εύκολα και με καλύτερη ασφάλεια απο τα οικονομικά αυτόματα (το tmax δεν το βάζω σε αυτά προφανώς). Αλλα είχα βλέψεις για βόλτες στη Χαλκιδική.
Suzuki gsr600 μετα. Έρωτας. Πολύ γκάζι, σταθερότητα και κουκλι. Να σου και οι χαλκιδικες με παρέες μηχανοβιων για ημερήσιος καφέδες, να σου τα κράνη, τα μπουφάν, τα παπούτσια... Ηταν και καλες εποχές. Πολύ χρήμα είχα δώσει.
Κάπως έτσι την πατησα και ξεκίνησε η παρακμή.
Πήρα το honda cbf600 λόγω fairing. Εκτός έκανε πολλή δουλεια το fairing. Αλλα το μηχανάκι κλάσεις κάτω απο το gsr και το σημαντικότερο, επι της ουσίας με την ιγμορίτιδα δουλειά δε γινόταν.
Μετα piaggio x8 400. Εκεί σιχαθηκα τον εαυτό μου. Τελείως διεκπεραιωτης το μηχανάκι.
Και παλι με την ιγμορίτιδα είχα θέμα. Λέω ε δεν παει στο διαγαλο...
Νόμιζα οτι το ηξερες.
Ο πατέρας μου μου είχε πει "όσοι έχουν μηχανή ή πέφτουν ή αρρωσταίνουν"
Ε, ιγμορίτιδα...
Πρωτο μηχανάκι το cbf250. Σχολείο. Ελαφρύ, το κουμανταρες εύκολα και με καλύτερη ασφάλεια απο τα οικονομικά αυτόματα (το tmax δεν το βάζω σε αυτά προφανώς). Αλλα είχα βλέψεις για βόλτες στη Χαλκιδική.
Suzuki gsr600 μετα. Έρωτας. Πολύ γκάζι, σταθερότητα και κουκλι. Να σου και οι χαλκιδικες με παρέες μηχανοβιων για ημερήσιος καφέδες, να σου τα κράνη, τα μπουφάν, τα παπούτσια... Ηταν και καλες εποχές. Πολύ χρήμα είχα δώσει.
Κάπως έτσι την πατησα και ξεκίνησε η παρακμή.
Πήρα το honda cbf600 λόγω fairing. Εκτός έκανε πολλή δουλεια το fairing. Αλλα το μηχανάκι κλάσεις κάτω απο το gsr και το σημαντικότερο, επι της ουσίας με την ιγμορίτιδα δουλειά δε γινόταν.
Μετα piaggio x8 400. Εκεί σιχαθηκα τον εαυτό μου. Τελείως διεκπεραιωτης το μηχανάκι.
Και παλι με την ιγμορίτιδα είχα θέμα. Λέω ε δεν παει στο διαγαλο...
Last edited: