Βρώμα και δυσωδία από δικαστήριο της Ολλανδίας

και για προβολεα αν θες HD σε 110'' εγω στην ψηνω σε 10 λεπτα θα σου κοστισει κατι παραπανω διοτι μαζι με τον προβολεα δωρο απο σενα για την κυρια σου

http://www.boraboranui.com/
 
τον Μπερυ δεν τον θελουμε ακομη για την τωρα
θα φυγω με την συζυγο να παω Bora-Bora
 
Για μένα υπάρχει μεγάλη απόσταση από την ελευθερία ενός σωματείου να εκφράζει μία επιδίωξη μέχρι την υλοποίηση της επιδίωξης αυτής. Αυτή την απόσταση νομίζω ότι υποτιμά ο Δημήτρης, ταυτίζοντας ουσιαστικά την ίδρυση του κόμματος με τη νομιμοποίηση της παιδοφιλίας.

Θεωρώ ότι, ακόμα και αν το συγκεκριμένο κόμμα έπαιρνε 60% στις εκλογές, υπάρχουν ανώτεροι νόμοι και επιστημονικά δεδομένα που πρακτικά καθιστούν τη συγκεκριμένη νομοθετική πράξη αδύνατη. Επομένως, η ίδρυση ενός τέτοιου κόμματος καταντά ματαιοπονία. Ε, δε θα είναι και η πρώτη...
 
Η συζήτηση στην νομική επιστήμη περί του εγκληματικού φρονήματος και της τιμωρίας του έχει λήξει με την επικράτηση της απόψεως περί μη τιμωρίας του . Η άποψη αυτή είναι και η ορθή , διότι στην αντίθετη περίπτωση θα άνοιγε ο ασκός του Αιόλου και ο δρόμος για την τιμωρία οιουδήποτε αντιφρονούντος , αντίθετου στο καθεστώς , ανατρεπτικού και γενικώς αυτού του οποίου οι ιδέες δεν μας βολεύουν , θα ήταν ορθάνοιχτος .
Πιστεύω όμως , ότι μπορούμε να διακρίνουμε μεταξύ της ιδέας αφ' ενός και της εγκληματικής προαιρέσεως αφ´ετέρου , και όχι να τιμωρήσουμε την τελευταία αφού ακόμη δεν έχει εκδηλωθεί ως συγκεκριμένη προσβολή σε ατομικό επίπεδο , αλλά να δημιουργήσουμε πυλώνες αντίστασης στην διάδοση της , μέσω του απολύτως θεμιτού περιορισμού της οργανωμένης έκφρασης της . Διότι εάν ως κοινωνία , παραχωρήσουμε , στο όνομα της απολύτου ελευθέρας εκφράσεως , βήμα σε οργανωμένες συμπεριφορές που προπαγανδίζουν την εγκληματική δραστηριότητα του κοινού ποινικού δικαίου , μάλλον έχουμε μπερδέψει τις προτεραιότητες μας .
 
Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, πιστεύεις ότι κάποιος μπορεί να διατυπώνει ελεύθερα την άποψη πως πρέπει να αποποινικοποιηθεί η παιδεραστία, αλλά δεν πρέπει να αφήνεται να ενώσει επίσημα τη φωνή του με άλλους που πιστεύουν το ίδιο.

Αυτό όμως πρέπει να ισχύει για οποιαδήποτε εγκληματική πράξη; Δηλαδή τι κάνουμε για μία οργάνωση που ζητά την αποποινικοποίηση της χρήσης μαλακών ναρκωτικών, τη νομιμοποίηση των αυθαιρέτων ή την κατάργηση του δακτυλίου; Με άλλα λόγια, μπορούμε να βάλουμε εκ των προτέρων μία σαφή διαχωριστική γραμμή μεταξύ συζητήσιμων και μη θεμάτων;
 
Lepton said:
Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, πιστεύεις ότι κάποιος μπορεί να διατυπώνει ελεύθερα την άποψη πως πρέπει να αποποινικοποιηθεί η παιδεραστία, αλλά δεν πρέπει να αφήνεται να ενώσει επίσημα τη φωνή του με άλλους που πιστεύουν το ίδιο.

Αυτό όμως πρέπει να ισχύει για οποιαδήποτε εγκληματική πράξη; Δηλαδή τι κάνουμε για μία οργάνωση που ζητά την αποποινικοποίηση της χρήσης μαλακών ναρκωτικών, τη νομιμοποίηση των αυθαιρέτων ή την κατάργηση του δακτυλίου; Με άλλα λόγια, μπορούμε να βάλουμε εκ των προτέρων μία σαφή διαχωριστική γραμμή μεταξύ συζητήσιμων και μη θεμάτων;

Mιά λύση είναι η εφαρμογή κατασταλτικού ελέγχου , εκ των υστέρων δηλαδή , όσον αφορά την δυνατότητα συγκρότησης σε οργανωμένη μορφή . Αυτό που είπα και στο post 14 " . . .Κατά την διάταξη του άρθρου 105 αρ. 3 του ΑΚ, ορίζεται ότι με απόφαση του πρωτοδικείου μπορεί να διαλυθεί το σωματείο και αν ο σκοπός ή η λειτουργία του έχουν καταστεί ... αντίθετοι προς τη δημόσια τάξη. ... Η δημόσια δε τάξη, η προς την οποία αντίθεση του σκοπού ή της λειτουργίας του σωματείου δημιουργεί λόγο διάλυσης αυτού κατά την προαναφερόμενη διάταξη του άρθρου 105 αρ. 3 του ΑΚ, αποτελείται από θεμελιώδεις κανόνες και αρχές που κρατούν σε ορισμένο χρόνο στη χώρα και απηχούν τις δικαιικές, κοινωνικές, οικονομικές, πολιτειακές, πολιτικές, θρησκευτικές, ηθικές και άλλες αντιλήψεις, οι οποίες διέπουν τον έννομο βιοτικό ρυθμό αυτής. Αντίθεση προς τη δημόσια τάξη υπάρχει, όταν προσβάλλονται οι αντιλήψεις αυτές και διαταράσσεται ο βιοτικός ρυθμός ..."
 
***Διότι εάν ως κοινωνία , παραχωρήσουμε , στο όνομα της απολύτου ελευθέρας εκφράσεως , βήμα σε οργανωμένες συμπεριφορές που προπαγανδίζουν την εγκληματική δραστηριότητα του κοινού ποινικού δικαίου , μάλλον έχουμε μπερδέψει τις προτεραιότητες μας .*** :grinning-smiley-043

Ντοκατζης Δ.




ετσι ακριβως !!!!!

καπου ολα εχουν και τα ορια τους ...

σιγα μην δωσουμε βημα για να μας πει την αποψη του ο καθε ανωμαλος !!!!! για να μην πληγει η Δημοκρατια ...... εεεε ας πληγει !!!!
 
Ωραία. Ας πάρουμε τώρα το γάμο ομοφυλοφίλων και, σημαντικότερο, τη δυνατότητά τους να υιοθετήσουν παιδιά. Προσοχή, δε συζητάω για τις προσωπικές μας απόψεις επί του θέματος, μιλάω για την εφαρμογή του ίδιου σκεπτικού σε μία άλλη περίπτωση. Αυτή τη στιγμή έχουμε μία μεγάλη μερίδα ανθρώπων του δυτικού κόσμου που ζητούν να θεσμοθετηθεί αυτή η δυνατότητα. Η αξίωση αυτή, όμως, προκαλεί ιδιαίτερα τους υπόλοιπους σε αντίστοιχο βαθμό με το θέμα της παιδοφιλίας. Τι θα έπρεπε να κάνει ένας δικαστής σε περίπτωση ίδρυσης κόμματος ή σωματείου με σκοπό την προώθηση των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων; Θα πρέπει να το διαλύσει ως προκλητικό ή να λάβει υπόψη του την αυξανόμενη υποστήριξη που τυγχάνει;
 
Κατ' αρχήν , τόσο η ομοφυλοφιλία αυτη καθ' εαυτή όσο και η βούληση τέτοιων ζευγαριών να υιοθετήσουν παιδιά , δεν συνιστά εγκληματική ενέργεια , όπως η παιδοφιλία. Ως εκ τούτου ο κατασταλτικός έλεγχος που ανέφερα ανωτέρω δεν έχει λόγο ύπαρξης . Εκεί θα καταφύγουμε για τους λόγους που ανέφερα ανωτέρω στο post 65 , για να προστατευθούμε ως κοινωνία από την ίδρυση σωματείων που έχουν ως σκοπό την μη τιμωρία εγκληματικών δραστηριοτήτων. Ιδια θα ήταν πιστεύω και η αντιμετώπιση μας σε ένα σωματείο που θα είχε ιδρυθεί με σκοπό να αλλάξει η νομοθεσία και να επιτρέπεται ο βιασμός των γυναικών ( και των ανδρών ) κατά βούληση!!!
Οσο για το αν πρέπει οι ομοφυλόφιλοι να υιοθετούν παιδιά , ως ερώτημα ανήκει και πάλι στο γνωστικό αντικείμενο άλλων επιστημών ( κ. Σούρλα - να του κόψουμε μιά πάγια αμοιβή μάλλον )
 
Η πρώτη σκέψη που κάνουμε διαβάζοντας κάτι τέτοιο, είναι πράγματι "αίσχος!".
Βέβαια, βλέπω ότι το θέμα έχει επεκταθεί και άλλα επίπεδα, αλλά εγώ θα μείνω στην αρχική ιδέα και θα παραθέσω τον προβληματισμό μου, αππαλαγμένη από το πρώτο σοκ:

Έχετε δει τα σημερινά δωδεκάχρονα? Όχι τα δικά σας παιδιά, που τα βλέπετε με το μάτι του γονιού, αλλά τους φίλους και τους συμμαθητές τους? Καθότι όχι γονιός, τα βλέπω ως τρίτος και αναγκαστικά, λόγω επαγγέλματος, τα συναναστρέφομαι καθημερινά. Δε μοιάζουν καθόλου με τα δωδεκάχρονα που έχουμε στο μυαλό μας διαβάζοντας το συγκεκριμένο άρθρο. Στα 14 δε και στα 15 χρόνια τους, μπορούμε να δούμε ολοκληρωμένους εμφανησιακά άντρες και γυναίκες. Επίσης, η ερωτική συμπεριφορά τους που προέρχεται και καθορίζεται από τα ερεθίσματα που δέχονται καθημερινά, είναι συμπεριφορά ενηλίκου.
Φυσικά, αυτό δε σημαίνει ότι μπορούμε να συμφωνήσουμε χωρίς ενοχές με τη νομιμοποίση της παιδοφιλίας έστω ως ιδέας, απλά - τουλάχιστον εγώ - ακούγοντας στις μέρες μας τον όρο "παιδοφιλία" φέρνω στο μυαλό μου παιδάκια του δημοτικού. Αν ήταν διαφορετικά, θα έπρεπε να βλέπω την ολοκληρωμένη σεξουαλικά σχέση ενός 22άχρονου με τη 16άχρονη μαθήτριά μου ως διαστροφική και παιδοφιλική. Θα έπρεπε να κάνω μυνήσεις στους γονείς-μάνατζερ που βάζουν τα παιδιά τους στο χώρο του μόντελινγκ από τα 13 και τα εκθέτουν στα μάτια του κάθε λιγούρη.

θέλω να πω ότι, δυστυχώς, τα όρια ηλικίας έχουν αλλάξει κατά πολύ. Γι' αυτό και δε μου φαίνεται ακραίο κάποιοι να ζητούν να αλλάξουν και νόμιμα. Κάποια στιγμή θα γινόταν. Μακάρι να μη ζούσαμε σε τέτοιους καιρούς και τα παιδιά να έμεναν παιδιά για όσο περισσότερο γίνεται.
 
Re: Στα 14 δε και στα 15 χρόνια τους, μπορούμε να δούμε ολοκληρωμένους εμφανησιακά άντρες και γυναίκες.

Πάντως πρόκειται για μίμηση και είναι τα θύματα. Είναι νωρίς να αναπτύξουν δικό τους προφίλ και από την ανάγκη της αποδοχής συμπεριφέρνονται έτσι. Τα άλλα τα τέρατα όμως?
 
Τσάκωνας Βασίλης said:
Re: Στα 14 δε και στα 15 χρόνια τους, μπορούμε να δούμε ολοκληρωμένους εμφανησιακά άντρες και γυναίκες.

Πάντως πρόκειται για μίμηση και είναι τα θύματα. Είναι νωρίς να αναπτύξουν δικό τους προφίλ και από την ανάγκη της αποδοχής συμπεριφέρνονται έτσι. Τα άλλα τα τέρατα όμως?

Εχετε δίκιο ,ότι μπορεί εμφανισιακά να έχουν αλλάξει τα νεα παιδιά αλλά ψυχολογικά παραμένουν ανώριμα και ειναι πολύ εύθραυστα,καθ´ότι η εφηβεία δεν έχει μετατοπιστεί σε νεώτερες ηλικίες.Και όντως η στάση τους αφορά αυτό πού λέμε ´μίμησις προτύπου´.
 
Και όσο ξεβγαλμένα κι αν τα βλέπουμε, τόσο παιδιά είναι ακόμη. Μόνο σαν τα δικά μας παιδιά μπορούμε να τα αντιμετωπίζουμε. Τι κρίμα γι’αυτά να ζουν ανάμεσά μας. Τέτοια διαστροφή!
 
Τσάκωνας Βασίλης said:
Και όσο ξεβγαλμένα κι αν τα βλέπουμε, τόσο παιδιά είναι ακόμη. Μόνο σαν τα δικά μας παιδιά μπορούμε να τα αντιμετωπίζουμε. Τι κρίμα γι’αυτά να ζουν ανάμεσά μας. Τέτοια διαστροφή!


Συμφωνω απολυτως αλλα και με τον Σουρλα πιο πανω !!!!

τι και αν βλεπεις μια 14 χρονη με στηθος και θυληκοτητα 17 αρας ..... ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙ !!!!!!
αυτη το μονο που δεν θα σκεφτεται στο μυαλο της ειναι αυτο που θα σκεφτεσαι εσυ οταν την κοιτας ...

τα παιδια ειναι ΠΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΥ ευθραυστα σε αυτες τις ηλικιες !!!!

ΠΡΟΣΟΧΗ με οποιους πλησιαζουν τα παιδια σας (εγω ακομα δεν εχω...) !!!!!!!
ΠΡΟΣΟΧΗ αν δουμε να κανουν παρεα με αρκετα μεγαλυτερους σε ηλικια .....
 
Συμφωνώ. Επεκτείνοντας τη λογική σας, δεν πρέπει επ' ουδενί να αφήνονται να καταλαμβάνουν τα σχολεία τους.
Η ανηλικότητα, όπως εξάλλου και η ελευθερία λόγου, δεν υπάρχει μόνο όποτε μας συμφέρει.
 
Tεραστίων διαστάσεων διαστροφή που μόνο και μόνο που υπάρχει σαν δημόσια ομάδα στην Oλλανδία θα έπρεπε να τους κλείσουν μέσα! Eπιτρέπονται τέτοια πράγματα? Aν είχα παιδιά και τα πλησίαζε ένας τέτοιος θα με κλείναν μέσα γιατί θα του άλλαζα την διάταξη των χαρακτηριστικών του προσώπου του με τα χέρια μου...:violent-smiley-008: (και θα του έκοβα και το τσουτσούνι...XAXAXAAAXAXAAAAA!!!)
 
Re: Απάντηση: Βρώμα και δυσωδία από δικαστήριο της Ολλανδίας

Δημήτριος Ντοκατζής said:
Οσο για το αν πρέπει οι ομοφυλόφιλοι να υιοθετούν παιδιά , ως ερώτημα ανήκει και πάλι στο γνωστικό αντικείμενο άλλων επιστημών ( κ. Σούρλα - να του κόψουμε μιά πάγια αμοιβή μάλλον )
Μπαμπα, ο μπαμπας με μαλωσε.:flipout: