Βυνιλιάκηδες και Cdάκηδες σημειώσατε:

Re: Η αποψη μου

Kostas P. said:
Αν και προσπαθησα να κρατηθω, δεν μπορω αλλο, οποτε παμε παλι.


ΑΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΕΝΑ... ΣΧΟΛΙΑΖΩ
* Προσωπικα θα συνεχισω να ακουω μουσικη απο οποιοδηποτε μεσο ειναι διαθεσιμο. Η μουσικη, σαν συνθεση & στιχος, ειναι σημαντικοτερη απο οποιοδηποτε format. Eφοσον εχω τη δυνατοτητα να διαλεξω, εχω βινυλια, CD's & κασσετες στο σπιτι. Επισης καποια ελαχιστα MP3's.
ΣΥΜΦΩΝΏ
Με μεγαλη διαφορα εχω επιλεξει το βινυλιο, και ακουστικα αλλα και σαν συνηθεια/φετιχ. Με αυτο εννοω οτι: Μεγαλωσα με δισκους, μου αρεσει το σχημα τους, τα εξωφυλλα, τα χρωματιστα & picture discs και η συλλογη μου σε δισκους ειναι διπλασια απο τα CD μου. Μου αρεσει η διαδικασια, να βλεπω τον δισκο να γυριζει, μου αρεσουν οπτικα τα πικαπ, οι βραχιονες, οι κεφαλες. Αυτος ειναι ο λογος που δεν θα αγοραζα το ELP ακομα κι αν κοστιζε 500 ευρω.
ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΔΙΣΚΟΥΣ ΜΕΓΑΛΩΣΑ - ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ - ΤΟ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ ΣΤΟ ΒΙΝΥΛΙΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΔΗ - ΦΤΑΝΕΙ
* Φυσικα και δεν θα κατσω να συγκρινω ανομοια πραγματα. Δεν υπαρχει καλυτερο ή χειροτερο, ουτε με ενδιαφερουν οι τεχνικες μετρησεις. Οπως σωστα αναφερθηκε, ο ηχοληπτης/παραγωγος επηρεαζει ολη την ηχογραφηση. Καμμια φορα τοσο πολυ, που ουτε ο συνθετης δε συμφωνει! Μη ψαχνουμε για την αληθεια, απλα δεν υπαρχει. Υπαρχει μονο η προσωπικη αποψη του συνθετη, των μουσικων, του ηχοληπτη, του χαρακτη, κο. Μετα την παραγωγη/κοπη, το πως θα παιξει ενας δισκος & ενα CD ειναι system & room dependant.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ


* Οντως, αν μιλαμε για πολυ χαμηλα ποσα, δηλαδη mini συστηματα των 250 ευρω, το CD συνηθως θα ακουστει πιο καθαρα. Αν παμε ομως σε ποσα που εμεις θεωρουμε χαμηλα, συστημα δηλαδη γυρω στα 1000 ευρω, και τα δυο μεσα ειναι system & room dependant. Ειναι στο χερι μας να τα κανουμε να παιξουν με σωστες επιλογες και ρυθμισεις.

ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΩ

* Το μεγαλο ζητημα του software. Oποιος ακουει μουσικη μονο του 2006, να μην αγορασει πικαπ. Υπαρχει τετοιος ανθρωπος??? Τις δικαιολογιες τυπου "δε βρισκω δισκους", εχω βαρεθει να τις διαβαζω. Τουλαχιστον απο Αθηναιους, αλλα και για Θεσσαλονικη ειχα διαβασει αρθρο προ διετειας που ανεφερε δεκα δισκαδικα στην πολη σας. Υπαρχουν ΧΙΛΙΑΔΕΣ δισκοι στην Ελλαδα. Αναφερομαι σε μαγαζια, οχι σε προσωπικες συλλογες. 15χρονος μπορει να ξεκινησει σημερα να αγοραζει βινυλιο, και να εχει ΠΟΛΛΕΣ επιλογες. Απο ΟΛΑ τα ειδη της μουσικης.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΟΠΟΙΟ ΔΙΣΚΟ ΘΕΛΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ ΜΕ ΤΟ ΒΙΝΥΛΙΟ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΣΒΑΡΝΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ 30 ΕΥΡΩ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ ΒΥΣΙΝΟ.
ΑΡΑ ΟΙ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΟΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΜΕΝΑ


Οποιος θεωρει οτι η πλειοψηφεια των βινυλιων ειναι του συρμου, ειναι ασχετος ή High Endας!
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΥΠΟΝΝΟΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ... ΓΙΑΤΙ ΧΑΙΕΝΤΑΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ....
ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΑ ΒΙΝΥΛΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΜΟΥ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΕΙ Ο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ 200 ΓΡ, ΑΜΕΣΗΣ ΚΟΠΗΣ ΚΛΠ. ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑ ΠΧ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ....


Εκτος απο τις παραδοσιακες audiophile εταιρειες, υπαρχουν και αλλες εταιρειες που εκαναν και κανουν ΕΞΑΙΡΕΤΕΣ κοπες. Οχι μονο σε κλασικη & jazz. Το ιδιο ισχυει και για τα CD. Καποια παιζουν καλα, καποια δεν ακουγονται.

Μεγαλυτερος αριθμος βινυλιων υπαρχει στο εξωτερικο. Μεσω internet & ταχυδρομειου. ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ βινυλια, σε ολες τις τιμες. Αν πραγματικα καποιον τον ενδιαφερει, μπορει να βρει ΑΡΚΕΤΕΣ καινουργιες κυκλοφοριες σε βινυλιο. Μιλαω εκ πειρας, οχι με λογια του αερα. Αγοραζω συνεχεια δισκους, καινουργιες και παλιες κυκλοφοριες. Αν βεβαια, αγοραζουμε μονο απο το κεντρικο δισκαδικο της πολης μας, τοτε λυπαμαι. Θελει ψαξιμο το θεμα, δεν ειναι για ολους. Οταν κατι σε ενδιαφερει το ψαχνεις. Τις παραγγελιες τις κανω απο 15 χρονων, οταν τα δισκαδικα ειχαν μονο βινυλια, αλλα δεν εβρισκα αυτα που ηθελα. Ενα τευχος του record collector να αγορασει καποιος, μπορει να βρει εκατονταδες δισκαδικα και ιδιωτες που πουλανε βινυλια. Επαναλαμβανω, σε ολες τις τιμες. Επι τρια χρονια, πριν 11-13 χρονια, αγοραζα δισκους απο Ουαλλια με πενες-1 λιρα. Την εποχη που η λυρα ειχε 340δρχ!!!

Δισκοι θα υπαρχουν για καποιες δεκαετιες ακομα.

ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΤΟ ΜΕΣΟ ΑΠΛΑ ΠΕΘΑΝΕ.

ΟΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ SACD ΚΑΙ DVDAUDIO....

Οταν εχω μια συλλογη 800 βινυλιων που αυξανεται συνεχεια, μονο πεθαμενο δεν ειναι το format για μενα. Το βινυλιο δεν θα ξαναγινει ποτε πρωτο μεσο σε πωλησεις. Και τι εγινε; Το εχω αποδεχθει. Θα ηθελα να βγαινουν δυο καινουργια format/χρονο. Θελω να δω ποσο ακομα ο κοσμος θα ψαρωνει με τις προτασεις των πολυεθνικων για τη δικη τους κονομα. Να δω σε ποσα format θα αγορασει τους Beatles. Αντι να απολαμβανει την μουσικη, καθεται και κανει ηχητικες δοκιμες παιζοντας το παιχνιδι των πολυεθνικων. Να δω ποσα μηχανηματα θα χωρεσει αυτο το ταλαιπωρο rack...

ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ HYPE ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ..

Προτεινω να απολαμβανετε την μουσικη πρωτα και πανω απ' ολα ολα. Η επιλογη format να γινεται με προσωπικους λογους και οχι λογω hype ή προτασεων "ειδικων" απο περιοδικα & net sites/forums. Kαι να θυμαστε οτι εδω και καποιες δεκατιες, ο ανθρωπος ειχε παραλληλα πανω απο ενα format. Οτι δεν βρισκουμε στο ενα, το βρισκουμε στο αλλο. Δεν ειναι ολα μαυρο-ασπρο...


η ουσία είναι ότι η μουσική έχει γίνει ευρύτατα αποδεκτή στις μάζες καθώς και η ποιότητά της.
Έχει αυξηθεί κατακόρυφα η φορητότητά της και η ευκολία της.
Είναι δικαίωμα του καθενός να θέλει να ακούει από βινύλια, χωνιά ή σκληρό δίσκο.
Πάντως ποτέ στο παρελθόν δεν υπήρχε τέτοια αναλογία προσφοράς ποιότητας και ποσότητας σε σχέση με την τιμή που πληρώνει ο τελικός χρήστης.
 
Δ. Παναγιωτίδης said:
ναι έχω ακούσει και έχω. Και παίζουν φανταστικά. (όμως έχω και cd ανάλογα)
Δεν είναι η λύση ή το ζητούμενο.
Δεν μπορεί η μουσική δισκογραφία να κινηθεί με το 0.000001% της σε direct cut. Ούτε μπορώ να πω εγώ ότι με τους 3 direct στους 500 που έχω κάνε κάτι.
Ούτε μπορώ να δεχτώ κατ αναλογία να έχω cd που κρατάνε 30 λεπτά που θα παίζουν καλύτερα.
Υποτίθεται το μέσον είναι (βινύλιο) γιά 20 min /πλευρά και (cd) 75-80.
Υπάρχουν και cd με διαφορετικό encoding που παίζουν παπάδες.
Τα δευτερόλεπτα όμως τρέχουν σαν δέκατα...
Το θέμα είναι τι πουλιέται κάθε μέρα. Το βινύλιο του συρμού που λένε.
Στο καθημερινό cd αυτό που παίζεται με συσκευή των 20 ευρώ σε σχέση με τα ηλεκτρόφωνα που είχαμε το 60 το cd κερδίζει ΑΠΟΛΥΤΑ. Ο κοσμάκης πήρε ποιότητα φτηνά. Στα συστήματα των 10000 και 100000 υπάρχουν υλοποιήσεις και από δω και από εκεί.
Το θέμα είπα είναι πως ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΠΑΙΧΤΗΚΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ στην ηχογράφηση γιά να συγκρίνει.

Και όπως υπάρχουν καλά βινύλια - υπάρχουν και καλά cd
Γιά κάθε direct cut μπορώ να σας φέρω ένα αντίστοιχο cd ανάλογης ποιότητας.

Κανενα δισκακι δεν μπορει να παιξει καλυτερα απο ενα αλλο, αφου ολα ειναι με την ιδια αρχη φτιαγμενα. 16/44. Βεβαια, το τι παιζει, δεν εξαρταται μονο απο το μεσον, αλλα και απο το μηχανικο ηχου. Τα DAT, παιζανε καλυτερα, γιατι ηταν 16/48.
Εχουμε κανει ακροασεις με Wadia (σουπερ CD player), με πανακριβους βραχιονες, και κεφαλη, μια Koetsu Signature.
Και βεβαια τα υψηλης αναλυσεως δισκακια, δηλ SACD και DVD Audio παιζουν σαφως καλυτερα, αφου ειναι 24/96, η 24/192.
Η πλακα ειναι, οτι μολις βγηκαν τα DVD, και γραφτηκε μουσικη πανω τους, αυτοματως, παιζανε καλυτερα και απο τα πανακριβα Wadia.
Ετσι, εκλεισε και η Wadia. διοτι γιατι να πληρωσεις ενα σκασμο λεφτα, οταν βολευοσουν με το ενα δεκατο της τιμης?
Και κατι ενταλως κουφω, που δειχνει ποσο ευκολα την παταει ο κοσμος, οταν τον εχουν πεισει οτι υπαρχει κατι, που παιζει με μαγικο τροπο ,καλυτερα απο τα αλλα.
Οταν τα παιδια στο περιοδικο, ανοιξαν ενα CD πplayer που πουλιοταν πολυ ακριβα, τι νομιζετε οτι βρηκαν? Μα ενα Φιλιπς. πανω στο οποιο ειχαν "φορεσει" ενα καπακι με τη φιρμα τους, και χρεωναν αυτο το κατασκευασμα πολλες φορες πανω απο την τιμη του, κοροιδευοντας τους αφελεις, οι οποιοι επειθοντο απο το γατο πωλητη, οτι αυτο ηταν το θεικι μηχανημα, που τα σκιζει ολα.
Διοτι οπως ξερετε οσοι ειχατε μπει στο τριπακι του Hi Fi, οτι "απο κατω,", υπεβοσκε μια κοντρα μεταξυ φιλων η "φιλων", για το ποιος "τον εχει μεγαλυτερο", η ποιανου το συστημα παιζει καλυτερα.

Θοδωρος.
 
Το βινύλιο δεν πέθανε, όσο και αν θέλουν κάποιοι (π.χ. η Mobile Fidelity ανέπτυξε και χρησιμοποιεί καινούριους μεθόδους), η Clearaudio κατασκεύασε καινούριες κεφαλές με δυναμική περιοχή πάνω απο 90db. Οτι δεν μπορεί να έχει την εξέλιξη του Blue ray, φυσικό είναι, το ένα είναι ένα ώριμο μέσο (όπως το cd) και το άλλο τώρα γεννιέται. Mην τα βάζουμε όμως και όλα στο ίδιο σακί δεν είναι cd ίδιο με το dvd ή το sacd ή το dvd-a, blue-ray, hd).
H Wadia κατα την άποψή μου δεν πέθανε λόγω του ότι βγήκε το dvd ή το sacd, γιατί τότε ζούν η esoteric, η dcs και ένα σωρό άλλες εξωτικές φίρμες;
Όταν επικρατήσει η συμπιεσμένη μουσική με αγορά μέσω διαδυκτίου, τότε μιλάμε για εντελώς άλλο hobby, με την μόνη ομοιότητα ότι και τα δύο τραγουδάνε. Θά είναι δηλαδή σαν το rally ιστορικών αυτοκινήτων με την F1.
Τώρα δεν είναι σοβαρό να συζητάμε για ανθρώπους που θεωρούν τα μηχανήματά τους σαν προέκταση του π....ς τους ή του εγώ τους, μαυτούς ας ασχοληθεί η ψυχιατρική.
 
Eξήγησα πιο πάνω και τους λόγους που δεν πρόκειται να πεθάνει εύκολα.

Υπάρχουν μουσικά είδη που όπως και να το κάνουμε απευθύνονται σε νεαρό κοινό και περίεργο.
Λοιπόν το ξαναγράφω για να καταλάβετε τι παίζεται.
Όταν μία μικρή δισκογραφική κόβει 1000 cd των Isis για π.χ. θα κόψει και 500 βινύλια.
Το ίδιο συμβαίνει και με μεγαλύτερες εταιρείες που κάνουν παραγωγές σε μεγάλα λαμπάτα στούντιο ( Καλιφόρνια). Εδώ μιλάμε για άλλα νούμερα.
Επειδή οι άνθρωποι δεν είναι ηλιθιοι σας πληροφορώ ότι τα βινύλια γίνονται ανάρπαστα. Και μιλάμε για αγοραστικό κοινό που δεν είχε καμμία σχέση με πικάπ λόγω ηλικίας. Δεκάδες φορές με έχουν ρωτήσει πιτσιρικάδες τι πικάπ να πάρουν. Πολλοί έχουν ξεσκονίσει και ξεσκουριάσει των πατεράδων τους.
Μπορεί να θεωρείται cult ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο πάντως υπάρχει κινητικότητα.
 
Ετυχε να βρεθω στις διακοπες μου σε μια ατυπη κοντρα αναλογικης ψηφιακης πηγης.
Gyro-RB250-Denon103, κοντρα σε διαφορα πανακριβα ψηφιακα Lienderman και CAT (transport - λαμπατο dac). Το "φτηνο" πικαπακι επαιξε καλυτερα απο τα χαιενταδικα σιντια, περισσοτερο ή λιγοτερο αναλογα με τη ηχογραφιση.
Ο ιδιοκτητης μας εβαλε διαφορες περιπτωσεις την ιδια ακριβως ηχογραφιση σε βυνυλιο και σιντι. Αυτο το αναφερω για να τελειωνουμε πια με την παραφιλολογια οτι η καλη αναλογικη πηγη πρεπει να ειναι απαραιτητα ακριβη.

Οσο για το software, καποιος που δεν μασαει με τις δηθεν χαινταδικες εκδοσεις,
και ξερει τις καταλληλες πηγες, το βυνυλιο ειναι φτηνο και σε τεραστιες ποσοτητες...
 
dim das said:
Ετυχε να βρεθω στις διακοπες μου σε μια ατυπη κοντρα αναλογικης ψηφιακης πηγης.
Gyro-RB250-Denon103, κοντρα σε διαφορα πανακριβα ψηφιακα Lienderman και CAT (transport - λαμπατο dac). Το "φτηνο" πικαπακι επαιξε καλυτερα απο τα χαιενταδικα σιντια, περισσοτερο ή λιγοτερο αναλογα με τη ηχογραφιση.
Ο ιδιοκτητης μας εβαλε διαφορες περιπτωσεις την ιδια ακριβως ηχογραφιση σε βυνυλιο και σιντι. Αυτο το αναφερω για να τελειωνουμε πια με την παραφιλολογια οτι η καλη αναλογικη πηγη πρεπει να ειναι απαραιτητα ακριβη.

Οσο για το software, καποιος που δεν μασαει με τις δηθεν χαινταδικες εκδοσεις,
και ξερει τις καταλληλες πηγες, το βυνυλιο ειναι φτηνο και σε τεραστιες ποσοτητες...

Αυτή η άποψη βάζει μια νέα παράμετρο. Δηλαδή το βινύλιο όχι μόνο ακούγεται καλύτερα σε οποιοδήποτε πικάπ πρακτικά, αλλά και με οποιαδήποτε ποιότητα βινυλίου. Τελικά ούτε μεταξύ σας δεν συμφωνείτε! Έλεος!:damnyou:
 
και για να μη το ξεχασω, αγαπητε Σπυρο, αλλα και οι λοιποι λατρεις του βυνυλιου δεν πρεπει να ξεχνατε:
Εχετε φτειαχτει με μεγαλες δισκοθηκες σχεδον τσαμπα, επειδη καποτε ο λαουντζικος εφαγε τη φολα του ψηφιακου και σκοτωσε τις συλλογες που ειχε αποκτησει πανακριβα.
Αντι λοιπον ν αντιδικητε μαζι τους θα επρεπε να τους ευχαριστητε :grinning-smiley-043
 
McZab said:
Αυτή η άποψη βάζει μια νέα παράμετρο. Δηλαδή το βινύλιο όχι μόνο ακούγεται καλύτερα σε οποιοδήποτε πικάπ πρακτικά, αλλά και με οποιαδήποτε ποιότητα βινυλίου. Τελικά ούτε μεταξύ σας δεν συμφωνείτε! Έλεος!:damnyou:

οτι πεις εσυ φιλε μου
 
Απάντηση: Re: Βυνιλιάκηδες και Cdάκηδες σημειώσατε:

McZab said:
...Τελικά ούτε μεταξύ σας δεν συμφωνείτε! Έλεος!:damnyou:
Δεν νομίζω ότι πρέπει να συμφωνήσει κάποιος με κάποιον άλλο. Ο καθένας λέει την αποψή του, σύμφωνα με τα πιστεύω του αλλά κ τα ακουσματά του.
 
dim das said:
οτι πεις εσυ φιλε μου

Βρε αδερφέ, ας μιλήσουμε σε ένα επίπεδο σαν μεγάλα παιδιά...:flipout: (αυτό δεν είμαστε όλοι?)
Είχα πικάπ (μέτριο) και έχω ακόμα του δίσκους μου. Δεν τους έχω πουλήσει ούτε πρόκειται. Δεν κρύβω δε, ότι συχνά με τρώει η αγορά ενός σοβαρού πικάπ πλέον,τώρα που μπορώ να διαθέσω χρήμα και χώρο. Όμως με έχετε μπερδέψει οι πικαπάδες...
Πρέπει να πάρω το top για να ακούσω καλά (όχι τέλεια, καλά!) ή όχι?
Πρέπει να ψάχνω βυνίλια ειδικής κοπής, κτλ, ή όχι?
Εν ολίγοις για να ακούσω καλύτερα από το CD μου τι πρέπει να κάνω?
Μην μου πείτε πάλι δεν υπάρχει καλύτερα και ξέρεις οι χροιές και τα ρέστα γιατί τελικά το μόνο που κάνουμε έτσι είναι να οχυρωνόμαστε πίσω από τις συνήθειές μας. Δεν βοηθάμε ο ένας τον άλλο. Άντε ας ημερεμήσουμε...
 
McZab said:
...
Πρέπει να πάρω το top για να ακούσω καλά (όχι τέλεια, καλά!) ή όχι?

Αν εννοείς top πικάπ, όχι.


Πρέπει να ψάχνω βυνίλια ειδικής κοπής, κτλ, ή όχι?

Όχι, αλλά πρέπει να πάρεις βινύλια που προέρχονται από ορθή ηχογράφηση και παραγωγή.

Εν ολίγοις για να ακούσω καλύτερα από το CD μου τι πρέπει να κάνω?

Ό,τι με τα βινύλια, μόνο που το μέσο αποθήκευσης πρέπει να είναι CD.

...
...
 
McZab said:
Βρε αδερφέ, ας μιλήσουμε σε ένα επίπεδο σαν μεγάλα παιδιά...:flipout: (αυτό δεν είμαστε όλοι?)
Είχα πικάπ (μέτριο) και έχω ακόμα του δίσκους μου. Δεν τους έχω πουλήσει ούτε πρόκειται. Δεν κρύβω δε, ότι συχνά με τρώει η αγορά ενός σοβαρού πικάπ πλέον,τώρα που μπορώ να διαθέσω χρήμα και χώρο. Όμως με έχετε μπερδέψει οι πικαπάδες...
Σαν μεγαλα παιδια λοιπον :
Τι πικαπ εχεις ? Ποσους και κυριως τι δισκους εχεις? Αξιζει τελικα να επενδυσεις σε αναλογικο συστημα? Θα εμπλουτιζεις τη δισκοθηκη σου με νεο υλικο?
Αν πιστευεις οτι θες να προχωρισεις, οχι δεν χρειαζεται να τα σκασεις χοντρα σε πικαπ: Το εχω ακουσει σε διαφορετικες περιπτωσεις και παιζει: Gyro-rb300-103 . Aν και με ενα ταπεινο Π3 με μια Ντενον των 100-150 ευρω, μπορει να εκλπαγεις (ευχαριστα). Τωρα αν αυτο θεωρηται "σοβαρο" ή οχι πικαπ, αυτο δεν μπορω να στο απαντησω εγω. Μπορω ομως να σε διαβεβαιωσω οτι ακομα και ενας πφανατικος χαιεντας, ο κυριος που μας καλεσε για ακροαση , ο οποιος εχει σκασει τεραστια ποσα για τα ψηφιακα του και γενικα για το συστημα του , θεωρει τον παραπανω συνδιασμο αχτυπητο. Συμφωνω μαζυ του.....
 
McZab said:
Μην μου πείτε πάλι δεν υπάρχει καλύτερα και ξέρεις οι χροιές και τα ρέστα γιατί τελικά το μόνο που κάνουμε έτσι είναι να οχυρωνόμαστε πίσω από τις συνήθειές μας. Δεν βοηθάμε ο ένας τον άλλο. Άντε ας ημερεμήσουμε...

Περι "χροιων" δεν θα αναφερθω αγαπητε, μιας και "προκαλουνται" οι συναδελφοι και diyers αλλα και χαιενταδες, λες και δε μαθαμε απο το δημοτικο οτι ειναι το βασικοτερο χαρακτηριστικο του ηχου. Τελος παντων - δεν πειραζει, ας ασχολιθουμε με το υψος και την ενταση, αφου ετσι μας βολευει καλυτερα.....
 
Θα ελεγα να μην ψαρωνεται με διαφορα test και να θυμαστε οτι ολα ειναι room & system dependant. O ιδιος δισκος που επαιξε καλυτερα σε συγκεκριμενο σπιτι και συστημα, μπορει να παιξει χειροτερα αυριο σε αλλο σπιτι και συστημα. Αλλωστε στο πικαπ με μικρες ρυθμισεις στο βραχιονα, μπορουμε να αλλαξουμε τον ηχο του. Επισης να γνωριζετε οτι αρκετα album, κυκλοφορουν σε πολλες διαφορετικες εκδοσεις/κοπες, σε CD & βινυλιο. Καποιες ειναι καλες, καποιες δεν ειναι.

McZab,
Αξιζει να αγορασεις πικαπ ακομα και αν δεν ειχες δισκους. Δισκοι υπαρχουν παρα πολλοι. Αν σε ενδιαφερει η μουσικη θα βρεις. Αν ψαχνεις για High End ηχογραφησεις με τις "τρελες" κοπες και χροιες, θα καταληξεις με δισκοθηκη 50 δισκων.

Πολλα πικαπ κατω και στα 1000 ευρω παιζουν πολυ καλα, αρκει να τα ρυθμισεις σωστα και να προσεξεις στο θεμα της κεφαλης. Καποια που μου ερχονται στο μυαλο αυτη τη στιγμη ειναι: Pro-ject (RPM 5, Xperience, RPM 6.1 SB) Acoustic Solid (Transparent, Classic Wood, Wood) Nottingham Analogue (Horizon, Interspace) και φυσικα το all time classic Technics 1200 Mk...
 
Απάντηση: Re: Βυνιλιάκηδες και Cdάκηδες σημειώσατε:

Kostas P. said:
Πολλα πικαπ κατω και στα 1000 ευρω παιζουν πολυ καλα, αρκει να τα ρυθμισεις σωστα και να προσεξεις στο θεμα της κεφαλης. Καποια που μου ερχονται στο μυαλο αυτη τη στιγμη ειναι: Pro-ject (RPM 5, Xperience, RPM 6.1 SB) Acoustic Solid (Transparent, Classic Wood, Wood) Nottingham Analogue (Horizon, Interspace) και φυσικα το all time classic Technics 1200 Mk...

Κώστα θα συμφωνήσω στο παραπάνω 100%.
Έχοντας 'κληρονομιά' 650 περίπου δίσκους από τον πατέρα μου αποφάσισω να κοιτάξω προς πικάπ μεριά πριν λίγα χρόνια. Πρώτα πήρα το τίμιο κ φθηνό Technics slbd22 με κεφαλή ortofon κ προενισχυτή project. Καλό το αποτέλεσμα μέχρι ένα σημείο. Κατόπιν αποφάσισα να μεταπήδησω κάτι ακριβότερο κ αν τελικά δεν με ικανοποιούσε το αποτέλεσμα θα σταματούσα εκεί. Πήρα λοιπόν Project Xperience 2 με κεφαλή Sumiko Blue Point no.2 κ προενισχυτή Clearaudio Smartphono. Εκεί έφαγα μια :slapface: όλη δική μου. Άκουσα πράγματα που δεν είχα ξανακούσει ούτε από το προηγούμενο πικάπ ούτε από τα cd μου που είχα στις ίδιες εκτελέσεις.
Αυτό ήταν λοιπόν, άρχισα να μαζεύω βινύλιο από τα δεκάδες μαγαζιά που υπάρχουν στο κέντρο της Αθήνας, ακόμα κ μέσω ebay Αγγλίας όπου μάζεψα δίσκους των U2, Pink Floyd, Blue Oyster Cult κτλ, σε Τζαζ πολλά κιόλας.
Σίγουρα η ευκολία των cd είναι δεδομένη αλλά ένα καλό, προσιτό κ τίμιο πικάπ μπορεί να σε ενθουσιάσει όπως έκανε με εμένα.

υγ: Το παραπάνω συστημά μου πικαπ, βραχίονα, κεφαλή, προενισχυτή κ καλώδια chord μου κόστισε πριν 1,5 χρόνο 1500 περίπου ευρώ. :grinning-smiley-043
 
Να αγοράσεις πικάπ για να πάρεις δίσκους? Και μάλιστα καμιά 50αριά?
Κι εγώ πάω να πάρω σκι αύριο, και το χειμώνα θα κάνω το πρώτο μάθημα το 2ήμερο που θα πάω στα Καλάβρυτα:flipout: :flipout:
 
dim das said:
Ετυχε να βρεθω στις διακοπες μου σε μια ατυπη κοντρα αναλογικης ψηφιακης πηγης.
Gyro-RB250-Denon103, κοντρα σε διαφορα πανακριβα ψηφιακα Lienderman και CAT (transport - λαμπατο dac). Το "φτηνο" πικαπακι επαιξε καλυτερα απο τα χαιενταδικα σιντια, περισσοτερο ή λιγοτερο αναλογα με τη ηχογραφιση.
Ο ιδιοκτητης μας εβαλε διαφορες περιπτωσεις την ιδια ακριβως ηχογραφιση σε βυνυλιο και σιντι. Αυτο το αναφερω για να τελειωνουμε πια με την παραφιλολογια οτι η καλη αναλογικη πηγη πρεπει να ειναι απαραιτητα ακριβη.

Οσο για το software, καποιος που δεν μασαει με τις δηθεν χαινταδικες εκδοσεις,
και ξερει τις καταλληλες πηγες, το βυνυλιο ειναι φτηνο και σε τεραστιες ποσοτητες...
Δημητρη καλα ολα αυτα αλλα λειπει απο την αλυσιδα που αναφερεις ενα βασικο μηχανακι. Το phono stage. Και η δικια μου μικρη εμπειρια μου λεει οτι εκει πρεπει να τα "χωσει" καποιος για να ακουσει τα υπολοιπα.
 
Panagiotis Manopoulos said:
Δημητρη καλα ολα αυτα αλλα λειπει απο την αλυσιδα που αναφερεις ενα βασικο μηχανακι. Το phono stage. Και η δικια μου μικρη εμπειρια μου λεει οτι εκει πρεπει να τα "χωσει" καποιος για να ακουσει τα υπολοιπα.
Παναγιωτη, εχεις δικιο για τον προενισχυτη phono, εχει τεραστια επιδραση στο τελικο αποτελεσμα. Παντως δεν πιστευω οτι πρεπει να ειναι απαραιτητα πανακριβο- αυτο που μετραει ειναι το ταιριασμα μεταξυ των σταδιων.
Παντως πραγματι οι παραπανω περιπτωσεις που ανεφερα τα συνοδα ηταν ακριβοι προενισχυτες με καλα, υποθετω, σταδια ενισχυσης φωνογραφικων κεφαλων.
Απο την αλλη μερια, τον ιδιο συνδιασμο ετυχε ν ακουσω με diy phono stage, τροφοδοτουμενο απο μπαταριες, και επαιζε επισεις πολυ καλα.
 
Παρότι είμαστε στην Hi-End θα πρέπει να σας γράψω ότι όντως ένα πικάπ ταπεινής καταγωγής μπορεί να παίξει πανέμορφα και να χαρίσει ατέλειωτες ώρες ευχαρίστησης.
Το δικό μου το GYRO το έχω παροπλίσει. Και παρόλο που έχει και το ακριβό τροφοδοτικό (γυάλινο) έχω κατασταλάξει σε παλιότερες ξύλινες υλοποιήσεις.
Ο ήχος του πλησιάζει αυτόν του cd. Ποιο μηχανικός ,πιο στεγνός.

Προτιμώ να ακούω από το Thorens ή ακόμη καλύτερα από το Fons μου της δεκαετίας του 1970 με τον sme 3009 και την Denon μου.
Βέβαια σημαντικό ρόλο παίζει το λαμπάτο phono του slp98.
 
dim das said:
Παναγιωτη, εχεις δικιο για τον προενισχυτη phono, εχει τεραστια επιδραση στο τελικο αποτελεσμα. Παντως δεν πιστευω οτι πρεπει να ειναι απαραιτητα πανακριβο- αυτο που μετραει ειναι το ταιριασμα μεταξυ των σταδιων.
Παντως πραγματι οι παραπανω περιπτωσεις που ανεφερα τα συνοδα ηταν ακριβοι προενισχυτες με καλα, υποθετω, σταδια ενισχυσης φωνογραφικων κεφαλων.
Απο την αλλη μερια, τον ιδιο συνδιασμο ετυχε ν ακουσω με diy phono stage, τροφοδοτουμενο απο μπαταριες, και επαιζε επισεις πολυ καλα.
Μα τα καλοφτιαγμενα ντι αι γουαη παιζουν παντα καλυτερα:violent-smiley-030:
Αλλωστε και εγω για την μμ χρησιμοποιω μια κατασκευη με οπ 627 .
Για την εμ σι ΕΡΧΕΤΑΙ προσεχως:music-smiley-005:

http://www.borbelyaudio.com/eb199320.asp