CEC TRANSPORT TL0X, TL1N

Καλως η κακως στο χομπι μας εχουμε το μικροβιο της αναζητησης του καλυτερου,με επικειμενες αλλαγες που κοστιζουν τοσο ψυχικα οσο και οικονομικα.
 
Απάντηση: Re: CEC TRANSPORT TL0X, TL1N

Καλως η κακως στο χομπι μας εχουμε το μικροβιο της αναζητησης του καλυτερου,με επικειμενες αλλαγες που κοστιζουν τοσο ψυχικα οσο και οικονομικα.

Καλά,το δικό σου δεν είναι απλό player,είναι τανκ...(και γυαλιστερό μάλιστα!:flipout:)
 
είχα το cary sacd 306 pro και το δούλευα και ως dac ( aes - toslink και coaxial με hiface evo )
ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν κατάφεραν σε α/β τα κομπιούτερ ( μακ και πισι ) στο ίδιο προγραμα να ξεπεράσουν το δισκάκι

εκτός αν φταίει το hiface evo και έχετε κάτι καλύτερο να μου προτείνεται

εγώ γράφω αυτά που ακούω και εφαρμόζω , όχι θεωρίες
 
Καλως η κακως στο χομπι μας εχουμε το μικροβιο της αναζητησης του καλυτερου,με επικειμενες αλλαγες που κοστιζουν τοσο ψυχικα οσο και οικονομικα.


Γενικά το να ξοδεύουμε τεράστια ποσά για τα ψηφιακά δεν είναι και ότι το αποδοτικότερον και αυτό γιατι εξελίσσονται ραγδαία όπως έχω σταθεί μάρτυρας και εγώ. Αν αυτό που αγοράσαμε ήταν κάποιου εύλογου (αλλα λογικού) κόστους αλλα δεν δώσαμε γή και ύδωρ για να το αποκτήσουμε και φυσικά μας καλύπτει σε απόδωση για το κόστος του τότε δεν βλέπω τον λόγο γιατί να αγχονώμαστε.

Και εγώ νεοφώτιστος στο computer audio όταν θέλω να απολαύσω στην μέγιστη δυνατή ποιότητα ακούω απο το mac book pro/firewire.

Υπάρχουν βέβαια στιγμές που απλώς βαριέμαι ή που θέλω απλά να βάλω κάτι να παίζει στα γρήγορα και τότε το Sony μου στο κυρίως σύστημα αλλα και το Dynavox στην σπηλιά με εξυπηρετούν και μου δίνουν χαρά και απόλαυση που με υπερκαλύπτουν. Άσε που στο Sony ακούω και τα λιγοστά sacd που δεν έχω πιά ριπαρισμένα (και όχι μόνο αυτά φυσικά) ή που και που απολαμβάνω με τον "ορθόδοξο" ή αν θέλετε παραδοσιακό τρόπο με ελάχιστους συμβιβασμούς και χωρία καυθόλου τύψεις..

Γνώμη μου όλα χρειάζονται και όλα είναι ικανά να μας ικανοποιήσουν (έχω και δύο κασετόφωνα!) απο εκεί και πέρα αν μιλάμε για το απόλυτο είτε πάμε σε computer audio με λογικό κόστος είτε σε κάποιο κορυφαίο τρανσπορτ ή πλαυερ πληρόνωντας όμως το τίμημα.. Επίσης σε κάποιον που ξεκινάει τώρα δεν μπορώ να πώ ψέμματα..

Δεν κάνω προπαγάνδα υπέρ κάποιας μεθόδου αναπαραγωγής ούτε λέω στον φίλο να αγοράσει λάπτοπ για να ακούει. Του λέω απλά την αλήθεια όπως την έχω ζήσει εγώ και όπως την αντιλαμβάνομαι.

Συνεπώς απο αυτά που έχουν προταθεί θα ακευτόμουν στην θέση του τα εξής..

1)Κάποιο Esoteric με VRDS NEO μηχανησμό, το Χ-05 Βρίσκεται που και πού μτχ στα δύμισι με τρία χιλιάρικα.
2)Το PS Audio τρανσπορτ υπο την προυπόθεση να μην έχει πάνω απο τρία χιλιάρικα και να είναι εύκολο να αντικατασταθεί το transport του αν χρειαστεί (που θα με την ταλαιπωρία που τραβάει)
3)Ένα οικονιμικό οppo bluray αν και το ακριβό δεν είναι και τρομμακτικού κόστους στα 1600 ευρώ ενώ έχει και εξαιρετικό dac για αναπαραγωγή απο υπολογιστή όποτε αυτό απαιτηθεί. Σαν συρτάρια τα oppo είναι απο τις πιό σοβαρές υλοποιήσεις στην αγορά χώρια την ευελιξία τους στην αναπαραγωγή Formats και την υψηλή αξία μεταπώλησης αν βαρέσει το μικρόβιο..

Για λάπτοπ τά 'παμε.. σε κάποιο άλλο νημα το αναλύουμε το θέμα άμα είναι.
 
Last edited:
είχα το cary sacd 306 pro και το δούλευα και ως dac ( aes - toslink και coaxial με hiface evo )
ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν κατάφεραν σε α/β τα κομπιούτερ ( μακ και πισι ) στο ίδιο προγραμα να ξεπεράσουν το δισκάκι

εκτός αν φταίει το hiface evo και έχετε κάτι καλύτερο να μου προτείνεται

εγώ γράφω αυτά που ακούω και εφαρμόζω , όχι θεωρίες

Είναι πολύ πιθανόν. Θα σου πρότινα να δοκιμασεις την TC Impact twin σαν fw to Toslink interface. Γενικά το κομμάτι αυτό μιας ψηφιακής υλοποίησης είναι πολύ υποτιμημένο σε σχέση με το πόσο σοβαρό είναι όσον αφορά την ποιότητα της αναπαραγωγής.
Θα έλεγα πως το τσιπάκι του δέκτη μαζί με την κυκλωματική του υλοποίηση είναι τουλάχιστον το μισό Ντάκ. Προφανώς το sacd player σου είναι πιό σωστά και άρτια υλοποιημένο σαν sacd player κάτι καθόλου περίεργο.
 
Θα πρεπει καποια στιγμη να αποβαλουμε το κομπλεξ του μηχανακια γιατι δεν οδηγει πουθενα,κι ουτε πρεπει να κρινουμε μηχανακια μονο απο εμφανιση και το κοστος αποκτησης τους και βεβαια να εμπιστευομαστε τα αυτακια μας κι οχι μονο τα αυτια του εκαστοτε reviewer.
 
Είναι πολύ πιθανόν. Θα σου πρότινα να δοκιμασεις την TC Impact twin σαν fw to Toslink interface. Γενικά το κομμάτι αυτό μιας ψηφιακής υλοποίησης είναι πολύ υποτιμημένο σε σχέση με το πόσο σοβαρό είναι όσον αφορά την ποιότητα της αναπαραγωγής.
Θα έλεγα πως το τσιπάκι του δέκτη μαζί με την κυκλωματική του υλοποίηση είναι τουλάχιστον το μισό Ντάκ. Προφανώς το sacd player σου είναι πιό σωστά και άρτια υλοποιημένο σαν sacd player κάτι καθόλου περίεργο.
κοίτα πετρο , έπαιζε άριστα το μακ-αμαρα-hiface evo στο cary
ΚΑΛΥΤΕΡΟ όμως δεν ήταν ,
όταν έβαζα το δισκάκι η σκηνή άνοιγε ακόμα περισσότερο και τα σώματα ήταν πιο σωστά , επίσης η έκταση χαμηλά και πιο απελευθερωμένα υψηλά


σου θυμίζω ότι είχα και το weiss minerva που ήταν firewire και είχε και spdif out και μπορούσε να παίξει και το ρόλο του interface
δεν είναι καλύτερο απο το hiface evo , αυτό σε a/b
οπότε απέκλεισα και το int202 του μπαρμπα βαις ,
με αυτόν τον συλλογισμό δεν βρίσκω λόγο να κινηθώ προς tc impact twin
 
Αντωνη ενα πλευερ με καλο μηχανισμο αναγνωσης και προσεγμενη τροφοδοσια πιστευεις οτι εχει κατι να φοβηθει με τα σημερινα δεδομενα?
 
κοίτα πετρο , έπαιζε άριστα το μακ-αμαρα-hiface evo στο cary
ΚΑΛΥΤΕΡΟ όμως δεν ήταν ,
όταν έβαζα το δισκάκι η σκηνή άνοιγε ακόμα περισσότερο και τα σώματα ήταν πιο σωστά , επίσης η έκταση χαμηλά και πιο απελευθερωμένα υψηλά


σου θυμίζω ότι είχα και το weiss minerva που ήταν firewire και είχε και spdif out και μπορούσε να παίξει και το ρόλο του interface
δεν είναι καλύτερο απο το hiface evo , αυτό σε a/b
οπότε απέκλεισα και το int202 του μπαρμπα βαις ,
με αυτόν τον συλλογισμό δεν βρίσκω λόγο να κινηθώ προς tc impact twin

ΩΩ δεν τα ήξερα όλα αυτά... κοίταξε σύμφωνα με την περιγραφή σου είναι πολύ πιθανόν οι λαμπίτσες στην έξοδο του Player να το κάναν το θαύμα τους.. Συνήθως oi λάμπες παράγουν θεαμάτικότερο soundstage.. αυτές και η τάξη Α στεράς κατάστασης, όχι πως σου λέω και τίποτα καινούριο..
Αυτά και off topic τέλος..
 
Θα πρεπει καποια στιγμη να αποβαλουμε το κομπλεξ του μηχανακια γιατι δεν οδηγει πουθενα,κι ουτε πρεπει να κρινουμε μηχανακια μονο απο εμφανιση και το κοστος αποκτησης τους και βεβαια να εμπιστευομαστε τα αυτακια μας κι οχι μονο τα αυτια του εκαστοτε reviewer.

Μακάριος όποιος το συνειδητοποιήσει αυτό και το εφαρμόσει στο χόμπυ!
 
Αντωνη ενα πλευερ με καλο μηχανισμο αναγνωσης και προσεγμενη τροφοδοσια πιστευεις οτι εχει κατι να φοβηθει με τα σημερινα δεδομενα?

ένα θα σου πω , φιλος αγόρασε πριν 2 μήνες το ypsilon cdt-100 ( 14000 ευρω )
προβληματίστηκα , τρανσπορτ με τέτοιο κόστος ,μπλα μπλα μπλα
ε μέχρι που το άκουσα και μετά έκανα να ανοίξω το δικό μου σύστημα μια εβδομάδα :speechless-smiley-0
 
....................
οπότε απέκλεισα και το int202 του μπαρμπα βαις ,
με αυτόν τον συλλογισμό δεν βρίσκω λόγο να κινηθώ προς tc impact twin
Θα απέκλειες και τη Μήδεια;
Γι\ αυτή την κατηγορία συζητάμε. Ή όχι;

Κάτι ακόμα, πιο σοβαρό νομίζω. Στην κατηγορία αυτή που αναζητάμε -αν χρειάζεται ή όχι αδιάφορο- κορυφαίο Transport, προσωπικά θα έθετα μία προδιαγραφή:
Να μπορεί το Transport να δεχτεί ρολόϊ (clock) για εξωτερικό χρονισμό. Σ' αυτή την κατηγορία είναι sine qua non.

Αρκετά Esoteric έχουν αυτή τη δυνατότητα, οπότε πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπ' όψη...
 
Θα απέκλειες και τη Μήδεια;
Γι\ αυτή την κατηγορία συζητάμε. Ή όχι;

Κάτι ακόμα, πιο σοβαρό νομίζω. Στην κατηγορία αυτή που αναζητάμε -αν χρειάζεται ή όχι αδιάφορο- κορυφαίο Transport, προσωπικά θα έθετα μία προδιαγραφή:
Να μπορεί το Transport να δεχτεί ρολόϊ (clock) για εξωτερικό χρονισμό. Σ' αυτή την κατηγορία είναι sine qua non.

Αρκετά Esoteric έχουν αυτή τη δυνατότητα, οπότε πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπ' όψη...

κοίτα δύσκολα θα πήγαινα σε "επαγγελματικό" ήχο τώρα πια , το θέλω το κούρδισμα και την άποψη του κατασκευαστή , δεν θέλω να κάνω mastering , θέλω πιο audiophile παίξιμο , αν με καταλαβαίνεις
να πάω και ακόμα πιο πίσω από τα weiss όταν είχα το φημισμένο benchmark dac1 ( αυτό ντε που χρησιμοποίησαν τα στουντια τοτες )
έφερε ένας φίλος το marantz το δεκαεπταρι το αρχαίο και έριξε κάτι σφαλιάρες στο μπεντςμαρκ που πουλήθηκε μετά σουμπιτο


ναι στα esoteric , όχι για κανένα άλλο λόγο , για την ουδετερότητα των τρανσπορτ της , το τρανσπορτ η δουλειά του είναι να μην ακούγεται , άμα έχει χαρακτήρα και το τρανσπορτ αστα βραστα


σχετικά με το clock πιστεύω είναι κρίσιμης σημασίας , θέλω να το βαλω στο hiface evo αλλα ο π@π@ρας ο ιταλος τον εχει τον χρονισμο χειροκινητο για τις διαφορες αναλυσεις :furious3:
 
Last edited:
Αυτα παθαίνει κανείς οταν ψωνίζει χωρίς να ακουσει.
Αγοραζανε (με) μπεντσμαρκ με τη σεσουλα και μετα τιγκα οι αγγελίες.
Το ιδιο και με τα βαις και με τις ιμπακτ...
 
Φιλε μου ενθουσιαζονται πολλοι με τα διθυραμβικα τεστ του εκαστοτε reveiwer και να το αποτελεσμα,πεταμενα λεφτα και ψυχολογια στα ταρταρα.
 
Δυστυχώς Σωτήρη μου δν είναι έτσι. Εσύ που έχεις ακούσει τί κάνει ένας παλιός Macbookpro με ένα καλό ντάκ του ενος βάλε χιλιάρικου και έχεις μέτρο σύγκρισης ένα πολύ σοβαρό player πολύ ακριβότερο απο τον συνδυασμό αυτό ξέρεις πολύ καλά τι μπορεί να κάνει.

Χωρίς να θέλω να γίνομαι ισωπεδωτικός η ικανοποίηση που δίνει ο οικονομικός μαζοχισμός στο χόμπυ μας πρέπει να έχει μια ξεχωριστή γλύκα.. Και για να είμαι οn topic το ξαναλέω. Όχι δεν χρειάζεται ο φίλος μας πανάκριβο "χαι'έντ" τράνσπορτ τώρα αν το τραβάει ο οργανισμός του ας πάρει ένα esoteric αν αντέχει η τσέπη του, το μόνο ικανό να ανταγωνιστεί την Firewire Θύρα (που ώτι πρίεργο χρησιμοποιούν όλα τα studios που φτιάχνουν τα cd για να ακούμε στα πανάκριβα transport )

Όλα τα άλλα περι hiend και Ηi-Fi τα προσπερνώ. Πέρ απο όff topic διακρίνω μια προκατάληψη εξίσου ισωπεδωτική με το "πάρε ένα φορητό να κάνεις την δουλειά σου" ας είναι ελευθερος είναι ο καθένας να πιστεύει και να επιλέγαι ότι θέλει.

Μα δε θέτω θέμα ποιότητας και σύγκρισης ανάμεσα σε δύο διαφορετικούς τρόπους αναπαραγωγής.
Έχουμε κάποια δεδομένα:
1) Έχουμε ένα έμπειρο χομπίστα που ζητά συμβουλές/γνώμες για αγορά transport.
2) Τονίζει ότι έχει μεγάλη δισκοθήκη στην οποία περιλαμβάνονται και πολλά sacd.
3) Τονίζει επίσης ότι γουστάρει να χάνεται στη δισκοθήκη του, να ανακαλύπτει ξανά ξεχασμένους θυσαυρούς και γενικότερα δίνει την εντύπωση ότι την όλη φάση την βιώνει ως ιεροτελεστία.

Σε όλα τα παραπάνω που νομίζω είναι ξεκάθαρα, απαντάμε "πεταμένα λεφτά", "είναι ξεπερασμένο", "πάρε dac/mac και σία" ως εάν να γνωρίζουμε εμείς καλύτερα τις ανάγκες του φίλου που τις κατέστησε σαφείς.
Επειδή η απόλαυση της μουσικής είναι μια διαδικασία που υπερβαίνει την ηχητική αναπαραγωγή, το να ακούς με τον παραδοσιακό τρόπο μπορεί σε ορισμένους να δίνει τέτοια ικανοποίηση, που να τους κάνει να παραβλέπουν ένα 5-10% που ενδέχεται να παίζει καλύτερα το άυλο (πράγμα που κατά τη γνώμη μου, μένει να φανεί).

Αλλά, θα περάσω στην αντεπίθεση! :drummer:
Θα μπαίνω στα νήματα για αγορά dac και θα λέω "πάρε cd player"! :flipout:
 
Προσωπικά μιλώντας πιστεύω οτι καλό είναι να παρουσιάζονται όλες οι απόψεις, τα + και τα - της κάθε επιλογής.
Ο ερωτών καλό θα είναι να έχει όσο το δυνατόν πλήρη εικόνα, άσχετα αν αυτά που γράφονται ή προτείνονται δεν απαντούν επακριβώς στο ερώτημά του και μόνο σ' αυτό.
Μπορεί και ο ίδιος να δει ή να βρει απάντηση σε κάτι που μπορεί να του διαφεύγει, αλλά και άλλοι αναγνώστες να ωφεληθούν συνάμα.
 
Δεν νομίζω να είναι όπως τα λες.
Ο φίλος ρώτησε να μάθει για συγκεκριμένο transport player και επ αυτού απαντήσαμε παραθέτοντας όσες πληροφορίες γνωρίζαμε.
Η εκτροπή προκλήθηκε για αλλους γνωστούς και μη εξαιρετέους λογους
 
κοίτα δύσκολα θα πήγαινα σε "επαγγελματικό" ήχο τώρα πια , το θέλω το κούρδισμα και την άποψη του κατασκευαστή , δεν θέλω να κάνω mastering , θέλω πιο audiophile παίξιμο , αν με καταλαβαίνεις
να πάω και ακόμα πιο πίσω από τα weiss όταν είχα το φημισμένο benchmark dac1 ( αυτό ντε που χρησιμοποίησαν τα στουντια τοτες )
έφερε ένας φίλος το marantz το δεκαεπταρι το αρχαίο και έριξε κάτι σφαλιάρες στο μπεντςμαρκ που πουλήθηκε μετά σουμπιτο


ναι στα esoteric , όχι για κανένα άλλο λόγο , για την ουδετερότητα των τρανσπορτ της , το τρανσπορτ η δουλειά του είναι να μην ακούγεται , άμα έχει χαρακτήρα και το τρανσπορτ αστα βραστα


σχετικά με το clock πιστεύω είναι κρίσιμης σημασίας , θέλω να το βαλω στο hiface evo αλλα ο π@π@ρας ο ιταλος τον εχει τον χρονισμο χειροκινητο για τις διαφορες αναλυσεις :furious3:
Δε σου πρότεινα το επαγγελματικό για mastering της Weiss, αλλά το Hi-End της. Το αντίστοιχο επαγγελματικό της είναι αυτό:
Weiss DAC1-MK3 D/A Converter

Με μπερδεύεις όμως. Και είναι -χωρίς παρεξήγηση- λίγο αντιφατικές οι αναζητήσεις σου.
Γράφεις: "θέλω πιο audiophile παίξιμο , αν με καταλαβαίνεις". Εδώ που τα λέμε δεν είσαι ο μόνος. Μία μεγάλη μερίδα μουσικόφιλων και μελών του forum το ίδιο θέλουν. Αν μπορούσαμε τώρα να ορίσουμε τι είναι "audiophile" και τι δεν είναι καλά θα ήταν. Το σίγουρο είναι πως δεν είναι η πιστή αναπαραγωγή!

Για να είμαστε εντελώς ειλικρινείς καταλαβαίνω, έτσι πιστεύω τουλάχιστον, τι έχεις κατά νου. Πρόκειται για μία καμπύλη απόκρισης κατά την αναπαραγωγή που δεν είναι Flat, αλλά αρέσει στους περισσότερους, διότι διευκολύνει την ακρόαση των περισσότερων ειδών μουσικής και κυρίως των μέτριων ηχογραφήσεων. Πρόκειται για μία καμπύλη που ανεβάζει κάπως τη μεσαία περιοχή (υποκειμενικά έχουμε την αίσθηση μεγαλύτερου σώματος), κάνει ένα ελαφρό "τσιμπηματάκι" στη μεσοϋψηλή (υποκειμενικά έχουμε αυξημένη παρουσία -presence και βελτίωση της στερεοφωνικής εικόνας) και δίνει εκτεταμένη υψηλή περιοχή, αλλά με μία πολύ ελαφριά αποκοπή (μία τάση δηλαδή προς το μαλακό). Οι εταιρείες λογισμικού Mastering το γνωρίζουν και μία απ' αυτές -η iZotope- τη δίνει έτοιμη για εφαρμογή στο Software της.

Υπάρχουν κι' εκείνοι που αρέσκονται στα τονισμένα άκρα, αλλά αυτοί δεν έχουν και πολλή σχέση με το Hi-End.

Και δεν είναι μόνο αυτό: Αρέσει πολύ και η αρμονική παραμόρφωση. Ναι, αυτή που ξορκίζουμε στις μετρήσεις. Ένα απλό παράδειγμα που μου συνέβη πριν λίγες μόνο μέρες δοκιμάζοντας ένα ντακάκι από την αναλογική του έξοδο (όχι Hi-End μην ανησυχείτε, κάτι απλό). Το μηχανάκι είχε πολύ υψηλή έξοδο και υπεροδηγούσε την είσοδο της κάρτας ήχου όπου το είχα συνδέσει. Ήταν κι' ολοφάνερο. Τα ledάκια χτυπούσαν συνέχεια κόκκινο. Ο ήχος όμως είχε κάτι το περίεργο: Μου άρεσε! Τα όργανα φαίνονταν πιο γεμάτα, τα μπάσα πιο πλούσια, η στερεοφωνική εικόνα πιο έντονη. Όταν μείωσα το κέρδος στην είσοδο και το έφερα στο σωστό σημείο, όπου πλέον δεν παραμόρφωνε ο ήχος ήταν μεν πιο σωστός, αλλά και πιο ξηρός, είχε χάσει το προηγούμενο ενδιαφέρον του! :rolleyes:

Άβυσσος λοιπόν η ψυχή του ανθρώπου και ειδικά του χαϊφιντελίστα-χάϊεντά!

Εδώ έρχεται λοιπόν ο κάθε κατασκευαστής δίνοντας κάποιο (μικρο)χαρακτήρα στα προϊόντα του, που είναι και η άποψη του.

Στο σημείο λοιπόν αυτό το κρίσιμο ζήτημα είναι να γνωρίζεις επακριβώς τι σ' αρέσει. Στο κάτω-κάτω αν είναι να ακριβοπληρώσεις κάτι πρέπει και να το ευχαριστιέσαι.

Εδώ όμως -αν ψάχνεις για ουδετερότητα- πρόσεξε διότι μπορεί απλά να μη σ' αρέσει. Υποθέτω βέβαια ότι για το Transport θέλεις ακρίβεια και ουδετερότητα, ενώ τον όποιο χαρακτήρα τον αφήνεις για το DAC, οπότε είμαστε εντάξει.

Το ρολόϊ (clock) είναι ακριβό σπόρ και αν τ' αποφασίσεις, να θυμάσαι ότι το σύστημα θα αποκτήσει ομοιογένεια, ενώ θα τείνει προς την απόλυτη ουδετερότητα, κάτι που ενδεχομένως να μη θέλεις! -bye-