rolexakias
Established Member
- 20 December 2009
- 150
Καλως η κακως στο χομπι μας εχουμε το μικροβιο της αναζητησης του καλυτερου,με επικειμενες αλλαγες που κοστιζουν τοσο ψυχικα οσο και οικονομικα.
Καλως η κακως στο χομπι μας εχουμε το μικροβιο της αναζητησης του καλυτερου,με επικειμενες αλλαγες που κοστιζουν τοσο ψυχικα οσο και οικονομικα.
Καλως η κακως στο χομπι μας εχουμε το μικροβιο της αναζητησης του καλυτερου,με επικειμενες αλλαγες που κοστιζουν τοσο ψυχικα οσο και οικονομικα.
είχα το cary sacd 306 pro και το δούλευα και ως dac ( aes - toslink και coaxial με hiface evo )
ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν κατάφεραν σε α/β τα κομπιούτερ ( μακ και πισι ) στο ίδιο προγραμα να ξεπεράσουν το δισκάκι
εκτός αν φταίει το hiface evo και έχετε κάτι καλύτερο να μου προτείνεται
εγώ γράφω αυτά που ακούω και εφαρμόζω , όχι θεωρίες
κοίτα πετρο , έπαιζε άριστα το μακ-αμαρα-hiface evo στο caryΕίναι πολύ πιθανόν. Θα σου πρότινα να δοκιμασεις την TC Impact twin σαν fw to Toslink interface. Γενικά το κομμάτι αυτό μιας ψηφιακής υλοποίησης είναι πολύ υποτιμημένο σε σχέση με το πόσο σοβαρό είναι όσον αφορά την ποιότητα της αναπαραγωγής.
Θα έλεγα πως το τσιπάκι του δέκτη μαζί με την κυκλωματική του υλοποίηση είναι τουλάχιστον το μισό Ντάκ. Προφανώς το sacd player σου είναι πιό σωστά και άρτια υλοποιημένο σαν sacd player κάτι καθόλου περίεργο.
κοίτα πετρο , έπαιζε άριστα το μακ-αμαρα-hiface evo στο cary
ΚΑΛΥΤΕΡΟ όμως δεν ήταν ,
όταν έβαζα το δισκάκι η σκηνή άνοιγε ακόμα περισσότερο και τα σώματα ήταν πιο σωστά , επίσης η έκταση χαμηλά και πιο απελευθερωμένα υψηλά
σου θυμίζω ότι είχα και το weiss minerva που ήταν firewire και είχε και spdif out και μπορούσε να παίξει και το ρόλο του interface
δεν είναι καλύτερο απο το hiface evo , αυτό σε a/b
οπότε απέκλεισα και το int202 του μπαρμπα βαις ,
με αυτόν τον συλλογισμό δεν βρίσκω λόγο να κινηθώ προς tc impact twin
Θα πρεπει καποια στιγμη να αποβαλουμε το κομπλεξ του μηχανακια γιατι δεν οδηγει πουθενα,κι ουτε πρεπει να κρινουμε μηχανακια μονο απο εμφανιση και το κοστος αποκτησης τους και βεβαια να εμπιστευομαστε τα αυτακια μας κι οχι μονο τα αυτια του εκαστοτε reviewer.
Αντωνη ενα πλευερ με καλο μηχανισμο αναγνωσης και προσεγμενη τροφοδοσια πιστευεις οτι εχει κατι να φοβηθει με τα σημερινα δεδομενα?
Θα απέκλειες και τη Μήδεια;....................
οπότε απέκλεισα και το int202 του μπαρμπα βαις ,
με αυτόν τον συλλογισμό δεν βρίσκω λόγο να κινηθώ προς tc impact twin
Θα απέκλειες και τη Μήδεια;
Γι\ αυτή την κατηγορία συζητάμε. Ή όχι;
Κάτι ακόμα, πιο σοβαρό νομίζω. Στην κατηγορία αυτή που αναζητάμε -αν χρειάζεται ή όχι αδιάφορο- κορυφαίο Transport, προσωπικά θα έθετα μία προδιαγραφή:
Να μπορεί το Transport να δεχτεί ρολόϊ (clock) για εξωτερικό χρονισμό. Σ' αυτή την κατηγορία είναι sine qua non.
Αρκετά Esoteric έχουν αυτή τη δυνατότητα, οπότε πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπ' όψη...
Δυστυχώς Σωτήρη μου δν είναι έτσι. Εσύ που έχεις ακούσει τί κάνει ένας παλιός Macbookpro με ένα καλό ντάκ του ενος βάλε χιλιάρικου και έχεις μέτρο σύγκρισης ένα πολύ σοβαρό player πολύ ακριβότερο απο τον συνδυασμό αυτό ξέρεις πολύ καλά τι μπορεί να κάνει.
Χωρίς να θέλω να γίνομαι ισωπεδωτικός η ικανοποίηση που δίνει ο οικονομικός μαζοχισμός στο χόμπυ μας πρέπει να έχει μια ξεχωριστή γλύκα.. Και για να είμαι οn topic το ξαναλέω. Όχι δεν χρειάζεται ο φίλος μας πανάκριβο "χαι'έντ" τράνσπορτ τώρα αν το τραβάει ο οργανισμός του ας πάρει ένα esoteric αν αντέχει η τσέπη του, το μόνο ικανό να ανταγωνιστεί την Firewire Θύρα (που ώτι πρίεργο χρησιμοποιούν όλα τα studios που φτιάχνουν τα cd για να ακούμε στα πανάκριβα transport )
Όλα τα άλλα περι hiend και Ηi-Fi τα προσπερνώ. Πέρ απο όff topic διακρίνω μια προκατάληψη εξίσου ισωπεδωτική με το "πάρε ένα φορητό να κάνεις την δουλειά σου" ας είναι ελευθερος είναι ο καθένας να πιστεύει και να επιλέγαι ότι θέλει.
Δε σου πρότεινα το επαγγελματικό για mastering της Weiss, αλλά το Hi-End της. Το αντίστοιχο επαγγελματικό της είναι αυτό:κοίτα δύσκολα θα πήγαινα σε "επαγγελματικό" ήχο τώρα πια , το θέλω το κούρδισμα και την άποψη του κατασκευαστή , δεν θέλω να κάνω mastering , θέλω πιο audiophile παίξιμο , αν με καταλαβαίνεις
να πάω και ακόμα πιο πίσω από τα weiss όταν είχα το φημισμένο benchmark dac1 ( αυτό ντε που χρησιμοποίησαν τα στουντια τοτες )
έφερε ένας φίλος το marantz το δεκαεπταρι το αρχαίο και έριξε κάτι σφαλιάρες στο μπεντςμαρκ που πουλήθηκε μετά σουμπιτο
ναι στα esoteric , όχι για κανένα άλλο λόγο , για την ουδετερότητα των τρανσπορτ της , το τρανσπορτ η δουλειά του είναι να μην ακούγεται , άμα έχει χαρακτήρα και το τρανσπορτ αστα βραστα
σχετικά με το clock πιστεύω είναι κρίσιμης σημασίας , θέλω να το βαλω στο hiface evo αλλα ο π@π@ρας ο ιταλος τον εχει τον χρονισμο χειροκινητο για τις διαφορες αναλυσεις :furious3:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.