Εκοψα το μανισιο 115 και κρατησα το κεντρικο κοματι.
Αγορασα ενα
universal προφυλακτηρα 125 (που φυσικα δεν ταιριαζε στο λαιμο του Bosch)
τον εκοψα και κρατησα το εξωτερικο κοματι.
Κολησα τα δυο κομματια και βουαλα. (η αληθεια ειναι οτι ψιλοπαιδευτηκα)
Σημερα μαλιστα εκοψα πλαινους φραχτες απο γεωργικη πλατφορμα και δουλεψε αψογα.
Με εναν ακομη στο youtube (απ' οτι ειδα μετα), καναμε την ιδια πατεντα
με ελαφρως διαφορετικη μεθοδο στο κοψιμο και στο ταιριασμα των κοματιων.
ΥΓ Τελικα αυτο που καταλαβα ηταν οτι τα 55 αμπερ ηταν λιγα και το ηλεκτροδιο το ειχα πολυ καθετο