Clint Eastwood – Σαν το παλιό καλό κρασί

Ποιά η αγαπημένη σας ταινία σκηνοθετημένη από τον Κλίν


  • Total voters
    85
Re: Clint Eastwood - σαν το παλιο καλο κρασι

Τ.....................
Αλλά όπως έγραψες αλλού ,απολύτως αναλυτικά, ´απλά δεν σού αρέσει ο Κλίντ´λές και μιλάμε γιά το Ιμάμ Μπαϊλντί.






Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα Σπυρο.

Κι εγω τον Γκριναγουει τον θεωρω εξαιρετικο σκηνοθετη αλλα πλεον....μου προκαλει αποστροφη .

Και τον αποφευγω σαν τον διαολο το λιβανι τα τελευταια εικοσι χρονια. Γιατι θυσιασε το ταλεντο του στην νοητικη του παρεκκλιση....
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Clint Eastwood - σαν το παλιο καλο κρασι

Τό ότι στέρεψε απο τά 50 του ο Αγαπημένος τού Συστήματος και έφτασε στο σημείο στο Βλέμμα τού Οδυσσέα να βάζει Εβραίους (τί τυχαία σύμπτωση.....)νά σκοτώνονται στον Γιουγκοσλαβικό Εμφύλιο(:blink::blink:)μπάς και τσιμπήσει το Βραβειάκι στίς Κάννες,

Σε αυτο το τεχνασμα κατεφυγε και ο Σπιλμπεργκ για να παρει το βραβειο Οσκαρ.
Ολοι κανουμε μια θυσια και μια εκτροπη απο τον κινηματογραφο που αγαπαμε να κανουμε (η που ξερουμε να κανουμε ) για να βαλουμε ενα σειρητι στο πετο.
 
Last edited:
Re: Clint Eastwood - σαν το παλιο καλο κρασι

Πως είναι δυνατόν ο Ιωάννου, να έχει ψηφίσει 2 ταινίες?
 
Re: Clint Eastwood - σαν το παλιο καλο κρασι

Πως είναι δυνατόν ο Ιωάννου, να έχει ψηφίσει 2 ταινίες?

ο Ιωαννου σου εκανε κλικ εε ?:grinning-smiley-043 (btw 7!!
ταινιες ψηφισε οχι 2 )



εγω που ψηφισα 3 δεν με προσεξες εε ?

Εχω ξαναπει οτι σε αυτα τα poll μπορεις να ψηφισεις οσες επιλογες θες.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Clint Eastwood - σαν το παλιο καλο κρασι

Σε αυτο το τεχνασμα κατεφυγε και ο Σπιλμπεργκ για να παρει το βραβειο Οσκαρ.
Ολοι κανουμε μια θυσια και μια εκτροπη απο τον κινηματογραφο που αγαπαμε να κανουμε (η που ξερουμε να κανουμε ) για να βαλουμε ενα σειρητι στο πετο.


kosh υπαρχει μια τεραστια διαφορα.ο "παραμυθας" ειναι εβραιος.και πριν απο αυτη εκανε και μια ταινια για τους μαυρους (μακραν η καλυτερη του) η οποια προταθηκε για πολλα και πηρε.....αστο.οποτε ειχε και μια δικαιολογια.
ο δικος μας "φωτογραφος" και αρνητης του μονταζ το μονο που ειχε ηταν η επαιτεια (σωστε με γιατι στην πατριδα μου με πηραν χαμπαρι)
 
Απάντηση: Clint Eastwood - σαν το παλιο καλο κρασι

χωρια που στο βλεμμα του οδυσσεα εκλεψε μεχρι και το μακαβεγιεφ που τα'χε πει καλυτερα μια δεκαετια πριν.
οποτε απο γερασμενους ψευτοδιαννοουμενους αριστερους του συστηματος προτιμω 80αρηδες ρεπουμπληκανους με καρδια,φρεσκαδα και επαναστατικοτητα εφηβου...
 
Απάντηση: Clint Eastwood - σαν το παλιο καλο κρασι

Μιας και ξεφύγαμε, και ο Μπενίνι για να πάρει OSCAR, έβαλε Αμερικάνους να ελευθερώνουν κρατούμενους απ τις φυλακές και όχι Σοβιετικούς.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Clint Eastwood - σαν το παλιο καλο κρασι

kosh υπαρχει μια τεραστια διαφορα.ο "παραμυθας" ειναι εβραιος.και πριν απο αυτη εκανε και μια ταινια για τους μαυρους (μακραν η καλυτερη του) η οποια προταθηκε για πολλα και πηρε.....αστο.οποτε ειχε και μια δικαιολογια.
ο δικος μας "φωτογραφος" και αρνητης του μονταζ το μονο που ειχε ηταν η επαιτεια (σωστε με γιατι στην πατριδα μου με πηραν χαμπαρι)

Moνο αυτη η διαφορα υπαρχει ??? ο ενας ειναι ειλικρινης και φωναζει τι σινεμα κανει χωρις ταχαμου -με εξαιρεση την λιστα του Σιντλερ και το χρωμα πορφυρο - ο αλλος τελευταια ειναι συνεχως στο ταχαμου κατα την αποψη μου παντα και σε καλλιτεχνικο αδιεξοδο.

Στο δευτερο σχολιο σου :grinning-smiley-043 θα προσθετα και αλλα πολλα....αλλα ταχω ξαναπει .
Ας μεινουμε στον Κλιντ. Ειναι αρκετα πιο σημαντικος και με περισσοτερη αξια χωρις να θελω να προσβαλλω το γουστο του οποιουδηποτε ομως.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Clint Eastwood - σαν το παλιο καλο κρασι

ο δικος μας "φωτογραφος" και αρνητης του μονταζ το μονο που ειχε ηταν η επαιτεια (σωστε με γιατι στην πατριδα μου με πηραν χαμπαρι)
Πολύ εύστοχο το αμαντάριστος… ( έπεσα από το γέλια)

Παντως είναι αρκετοί οι σκηνοθέτες που θέλοντας να γλείψουν το σύστημα έκαναν ταινιες με θεματολογία που θα χάιδευε αυτιά …
Ο Spielberg μεν εκανε ταινίες για τον διωγμό των εβραιων αλλα ο άνθρωπος δεν ειχε ανάγκη να το κάνει με σκοπο το γλείψιμο…
Τiς έκανε αφου πλεον ειχε καθιερωθεί και φυσικα έχοντας και το ελαφρυντικό της καταγωγής του.
Ο Μπενίνι ομως ( μια που αναφέρθηκε ) στο γλυκο κατά τα αλλα "Η Ζωη είναι ωραια" ήταν ολίγον ξεκάρφωτος…
 
Απάντηση: Clint Eastwood - σαν το παλιο καλο κρασι

κι ο πολανσκι με τον πιανιστα

Γιά κάποιον λόγο ο Πιανίστας τού Πολάνσκι μέ κάνει να ξεχνάω εντελώς τίς θρηκευτικές πεποιθήσεις ή την καταγωγή τού Ηρωα..
Μού δίνει τήν εντύπωση πώς θα μπορούσε νάχει συμβεί σε οποιονδήποτε άνθρωπο αυτή η Ιστορία σέ ανάλογες συνθήκες.
 
Απάντηση: Clint Eastwood - σαν το παλιο καλο κρασι

μμμ...δεν εχεις αδικο.απλα πιστευω οτι εξαιτιας των θρησκευτικων πεποιθησεων το πηρε το βραβειο.αν ηταν αλλιως δεν ειμαι σιγουρος...και συγνωμη για το ασχετο με το νημα..
 
Απάντηση: Clint Eastwood - σαν το παλιο καλο κρασι

Ψήφισα τις γέφυρες του Μάντισον.
Κι άλλες πολλές μ´αρέσουν από τον Κλιντ. Ακόμη και το Space cowboys ή το Absolute power.
Αλλά τις γέφυρές του δεν τις ξεχνάω.
Μετά θα έβαζα το Million dollar baby και μετά το Mystic river.
 
Re: Clint Eastwood - σαν το παλιο καλο κρασι

White Hunter Black Heart
 
Re: Απάντηση: Clint Eastwood - σαν το παλιο καλο κρασι

κι ο πολανσκι με τον πιανιστα

ΕΝΣΤΑΣΗ ΕΝΣΤΑΣΗ ΚΥΡΙΟΙ, ο Πολάνσκι έχει κάθε δικαίωμα να ασχολείται με τα Στρατόπεδα Συγκέντρωσης καθότι ΕΒΡΑΙΟΣ ο ίδιος και ΕΠΙΖΩΝ ενός από αυτά. Εκεί έχασε και όλη του την οικογένεια. Στον Πιανίστα δεν κάνει απλά μια ταινία, επεξεργάζεται ένα προσωπικό βίωμα. Πενήντα χρόνια έκανε να βρει το κουράγιο για να γυρίσει μια ταινία για το Ολοκαύτωμα.
 
Re: Clint Eastwood - σαν το παλιο καλο κρασι

Αυτό που γουστάρω περισσότερο στον Κλιντ Ίστγουντ είναι η ξανθιά που δηλωνει γυναίκα του.
 
Re: Clint Eastwood - σαν το παλιο καλο κρασι

Μεγαλωμένος κατά τη διάρκεια της οικονομικής ύφεσης του Μεσοπολέμου, ο Κλιντ Ίστγουντ ξύνει μ' έναν προκλητικό κυνισμό από την αρχή της καριέρας του αγιάτρευτες πληγές, προβάλλοντας και σαρκάζοντας ταυτόχρονα τις σαθρές αυταξίες της αυτοδικίας, του υλισμού και της δικαιοσύνης τού «οφθαλμός αντί οφθαλμού». Τόσο συντηρητικός όσο και φιλελεύθερος, δεν φοβήθηκε ποτέ να κοιτάξει με ειλικρίνεια τα παθογόνα σύνδρομα της χώρας που λατρεύει όσο τίποτε άλλο.

Από τον Σέρτζιο Λεόνε στον «Βρόμικο Χάρι»

Μεταξύ των διαλειμμάτων της τηλεοπτικής σειράς «Rawhide» στην οποία πρωταγωνιστούσε από το 1959, ο Ίστγουντ θα βρεθεί στις έρημες εκτάσεις της Νότιας Ισπανίας για τα γυρίσματα ενός ιταλικού γουέστερν χαμηλού προϋπολογισμού. Ο γκροτέσκος, βίαιος κόσμος του Σέρτζιο Λεόνε και του «Για μια Χούφτα Δολάρια» (1964) θα λανσάρουν το κινηματογραφικό είδος του σπαγκέτι γουέστερν και η εικόνα του λακωνικού, στρυφνού αντιήρωα που αποδίδει δικαιοσύνη με τον δικό του αμοραλιστικό τρόπο θα τον ακολουθήσει μέχρι και σήμερα. Μετά τη «Μονομαχία στο Ελ Πάσο» και το «Ο Καλός, ο Κακός και ο 'Ασχημος», ο σκηνοθέτης Ντον Σίγκελ θα δει στο πρόσωπο του Κλιντ Ίστγουντ τον ιδανικό σκληροτράχηλο πρωταγωνιστή του. Πρώτα θα συνεργαστούν στο φιλμ «Το δίκιο σου το Παίρνεις με το Ζόρι», ενώ το 1971 θα κάνει την εμφάνισή του ο «Βρόμικος Χάρι». Με το κλίμα ανασφάλειας να οξύνεται μετά τον πόλεμο του Βιετνάμ, η ευρισκόμενη σε βαθιά κρίση αμερικανική κοινωνία θα υποδεχτεί εγκάρδια έναν μπάτσο που αγνοεί νομικούς και ηθικούς κανόνες για να επιβάλει αυτό που ο ίδιος θεωρεί σωστό και δίκαιο. Οι ταινίες που θ' ακολουθήσουν, με πρωταγωνιστή τον επιθεωρητή Κάλαχαν, θα δώσουν τη στερεή πρώτη ύλη στη σύγχρονη σεναριακή μανιέρα του αστυνομικού ο οποίος χρησιμοποιεί την ωμή βία για ν' αντιπαρατεθεί στα γραφειοκρατικά δεσμά που του επιβάλλει η επίσημη δικαιοσύνη.


Στη σκηνοθετική καρέκλα

Ενώ η θαλάμη του πολυάσχολου magnum ήταν ακόμη ζεστή, ο Κλιντ στόχευσε για πρώτη φορά πίσω από τις κάμερες. Το 1971 κάνει το παρθενικό σκηνοθετικό του βήμα στήνοντας μια ολέθρια σχέση μεταξύ ενός ραδιοφωνικού παραγωγού και μιας ψυχωτικής θαυμάστριάς του στο υποτιμημένο «Play Misty for Me», αποποιούμενος έστω και προσωρινά το σκληρό του προσωπείο. Προσπαθώντας να καθορίσει το σκηνοθετικό του ύφος, θα πειραματιστεί με το γουέστερν στο απόκοσμο «High Plains Drifter» (1973) και το μισάνθρωπο «Εκδικητής εκτός Νόμου» (1976), ενώ παράλληλα ρίχνει τα δημιουργικά του δίχτυα στα θολά νερά της συναισθηματικής περιπέτειας («Breezy») και της σαρκαστικής κωμωδίας («Bronco Billy»). Τη δεκαετία του '80 ο Ίστγουντ προσθέτει αλλοπρόσαλλα κομμάτια στο δημιουργικό του παζλ, ακροβατώντας ανάμεσα στις mainstream επιταγές («Κατάσκοπος των Δύο Ηπείρων», «Ο Στρατιώτης») και στην εκπλήρωση των προσωπικών του απωθημένων («Bird»). Τα σνομπ «Cahiers du Cinema» θα οσφρανθούν πριν από τους συμπατριώτες του το ανυπάκουο δημιουργικό ταλέντο του και σε ανύποπτο χρόνο ο Καμίλ Νεβέρ θα δηλώσει ότι «ο Κλιντ Ίστγουντ είναι ο σπουδαιότερος σύγχρονος Αμερικανός κινηματογραφιστής». Η εντός έδρας αναγνώριση θα έρθει κι αυτή το 1992, όταν οι «Ασυγχώρητοι» θα του χαρίσουν δύο Όσκαρ. Από κει και πέρα, «Οι Γέφυρες του Μάντισον», «Σκοτεινό Ποτάμι», «Million Dollar Baby» (άλλα δύο Όσκαρ), «Οι Σημαίες των Προγόνων μας», «Gran Torino». Η δημιουργική αλυσίδα μιας καριέρας που με τον τελευταίο κρίκο της ανατινάζει συθέμελα τη συντηρητική Αμερική, ανακοινώνοντας επίσημα το «τέλος εποχής» μιας υπερδύναμης που αναδομείται με «παγκοσμιοποιημένα» υλικά.

Συντηρητικός ή φιλελεύθερος;

Ως ένας από τους ελάχιστους Ρεπουμπλικάνους που κατοικούν στο Χόλιγουντ, ο Ίστγουντ έχει υποστηρίξει κατά καιρούς τα πιο αρτηριοσκληρωτικά πρόσωπα της αμερικανικής πολιτικής, όπως ο Νίξον και ο Ρέιγκαν. Μολονότι δηλωμένος συντηρητικός, όμως, πάντοτε διακατεχόταν από ένα φιλελεύθερο πνεύμα (το απέδειξε και κατά τη διάρκεια της δημαρχιακής του καριέρας στο Καρμέλ), το οποίο οξύνεται διαρκώς τα τελευταία χρόνια, οδηγώντας τον μάλιστα σε μια έκδηλη «αριστερόστροφη» πορεία. Ενδεικτικό του πρόσφατου προοδευτικού του προσανατολισμού είναι το ότι μετά το πολιτικά ανατρεπτικό και ρηξικέλευθο «Gran Torino», ο άλλοτε αδυσώπητος τιμωρός θα σκηνοθετήσει το «The Human Factor» για τη ζωή του Νέλσον Μαντέλα. Το μάτσο, αρρενωπό του στιλ, πάντως, δεν του επέτρεψε ν' ακολουθήσει μια συντηρητική γραμμή και στην προσωπική του ζωή. Με πλήθος ερωμένων και μόλις... δύο συζύγους, ο Κλιντ Ίστγουντ έχει αποκτήσει τρία παιδιά από τους γάμους του κι έχει αναγνωρίσει άλλα τέσσερα από τις εξωσυζυγικές του σχέσεις. Το θυελλώδες του ειδύλλιο με την έξι φορές συμπρωταγωνίστριά του Σόντρα Λόκε τον έφερε αρκετές φορές στα δικαστήρια, κάνοντάς τον να επαναλάβει τα προφητικά λόγια του βρόμικου Χάρι: «Ο νόμος είναι τρελός»...




athinorama
 
Re: Clint Eastwood - σαν το παλιο καλο κρασι

«Εφτασα πλέον στην ηλικία όπου όλα επιτρέπονται...»



Έγινε ο Bρόμικος Xάρι... Έγινε σούπερ σταρ... Σκηνοθέτης... Πήρε βραβεία. Σήμερα, στην ωριμότητά του, πάντα τόσο νέος, συνεχίζει ως σκηνοθέτης και ως ηθοποιός σταθερά. Aυτές τις μέρες παρουσιάζεται η τελευταία του ταινία «Invictus» (Aνίκητος) για τον ηγέτη της N. Aφρικής Nέλσονα Mαντέλα. O Kλιντ Ίστγουντ -ψηφίστηκε ο πιο δημοφιλής ηθοποιός για το 2009- παραμένει ενεργός και γοητευτικός.





Πόσο σημαντικό ήταν για σας να γίνουν τα γυρίσματα της ταινίας στους πραγματικούς χώρους που είχαν συμβεί τα γεγονότα;

Ήταν σπουδαίο. Xρησιμοποιήσαμε το Στάδιο Ellis Park, εκεί που πραγματοποιήθηκε το παιγνίδι ράγκμπι και επίσης όλες τις τοποθεσίες στο Kέιπ Tάουν. Γυρίσαμε σκηνές ακόμη και στη φυλακή που κρατούσαν κλεισμένο τον Mαντέλα. Oι χώροι είχαν τη δική τους βαρύτητα στο αποτέλεσμα.

Tι έχει σειρά μετά το «Invictus»;

Ήδη ξεκίνησα τα γυρίσματα της ταινίας «Hearafter» με πρωταγωνιστή τον Mατ Nτέιμον.

- Mιλώντας για τους πρωταγωνιστές σας, τι είναι αυτό που σας κάνει να διαλέγετε τον Mόργκαν Φρίμαν, κι όχι μόνον μία φορά, για ταινία σας;

Σε ό,τι αφορά στην ταινία αυτή είναι σίγουρο ότι εξωτερικά έχει ομοιότητες με τον Mαντέλα, όμως κυρίως έχει την παρουσία και εκπέμπει την ίδια δύναμη ως ηθοποιός όπως ο Mαντέλα ως πολιτικός.

Έχετε συνεργαστεί τρεις φορές με τον Mόργκαν Φρίμαν. Γιατί;

O Mόργκαν είναι από εκείνους τους καλλιτέχνες που είναι εξαιρετικά καλοί και εξαιρετικά σταθεροί για εξαιρετικά μεγάλο διάστημα. Ό,τι κάνει γίνεται χωρίς καμία προσπάθεια -ή έτσι μοιάζει. Aνήκει στη σχολή του Tζέιμς Kάγκνι που έλεγε «Στηρίξου γερά στα πόδια σου και πες την αλήθεια». Έτσι είναι ο Mόργκαν. Πάντα έτοιμος.

Γίνατε γνωστός με τον ρόλο του μοναχικού καουμπόη και στη συνέχεια του μοναχικού σκληρού αστυνομικού. Σήμερα τι αναζητάτε σε έναν ρόλο;

Nομίζω ότι πια έφτασα στην ηλικία όπου όλα επιτρέπονται! Δεν με ενδιαφέρει να κάνω πράγματα που έχω κάνει στο παρελθόν. Δεν το αρνούμαι φυσικά αυτό το παρελθόν, αλλά τώρα πια μπορώ να δοκιμάζω διαφορετικά πράγματα και μου αρέσει, ακόμη και να τσαλακώνω αυτού του είδους τους ήρωες που κάποτε υπηρέτησα -ελπίζω καλά. Άλλωστε, αυτό σημαίνει εξέλιξη. Aυτό σημαίνει ωριμάζω και στα χρόνια αλλά και στην τέχνη μου. Ίσως, μάλιστα, να είχα αποσυρθεί από την ενεργό δράση αν δεν είχα βρει τόσα ενδιαφέροντα πράγματα να κάνω. Tο 1980 ήταν μια μεταβατική περίοδος για μένα. Δεν είχα αποφασίσει αν θα μείνω ή αν θα φύγω από την κινηματογραφική βιομηχανία. Όμως το 1990 ήρθαν οι «Aσυγχώρητοι». Aυτή η ταινία ήταν για μένα μια νέα αρχή.

Tι σημαίνουν για σας τα βραβεία;

Δεν με παρακινούν τα βραβεία. Όταν μια ταινία τελειώνει, δεν σου ανήκει πια. Aνήκει στο κοινό για να εισπράξει από αυτήν ό,τι θέλει και μπορεί.

Tο κοινό, όμως, έχει την τάση να βάζει τους καλλιτέχνες σε καλούπια;

Nαι, το κοινό αποδέχεται πολλά. Kυρίως τα μίντια δημιουργούν τέτοιες αντιλήψεις. Όμως, εμείς πρέπει να προσπαθούμε να κάνουμε διαφορετικά πράγματα. Πράγματα που είναι ενδιαφέροντα για μας τους ίδιους αρχικά και να τα υποστηρίζουμε έτσι ώστε να γίνουν ενδιαφέροντα και για το κοινό.
Διάφοροι «ειδικοί» κάθε τόσο μου λένε «Mην κάνεις αυτό, δεν είσαι εσύ»... «Mην παίξεις αυτό το ρόλο, δεν είσαι εσύ». Tι τους απαντώ; Kανένας από αυτούς τους κινηματογραφικούς ήρωες δεν είμαι εγώ. Eγώ είμαι ένας απλός άνθρωπος. Ένας ενδιάμεσος που μεταφέρω όλους αυτούς τους ήρωες στο πανί.

Yπάρχει κάτι σήμερα στην κινηματογραφική βιομηχανία που σας ενοχλεί;

Tο μοναδικό μου πρόβλημα είναι πως δεν καταλαβαίνω αυτή την εμμονή με τα ριμέικς και με τη μεταφορά τηλεοπτικών σειρών στον κινηματογράφο. Θα προτιμούσα να ενθαρρύνανε σεναριογράφους να γράφουν νέες ιδέες σε πολλά διαφορετικά είδη κινηματογράφου. Aυτό έχει ανάγκη η 7η τέχνη.


Eχετε σκεφτεί ποτέ να επαναφέρετε τον Dirty Harry στη μεγάλη οθόνη;

Πώς νομίζετε ότι θα φαινόταν στο κοινό να επιστρέψει ο Xάρι από τη σύνταξή του με ένα μεγάλο σαραντατεσσάρι; Mάλλον θα γελούσαν μαζί του, ίσως με συμπάθεια, ίσως με συμπόνια. Όμως, δεν θα έπειθα. Tον εαυτό μου καταρχήν.

Kι όμως πολλοί θαυμαστές σας θα χαιρόντουσαν ιδιαίτερα...

Kάθε πράγμα στον καιρό του. Πρέπει να ξέρουμε πότε να αφήνουμε πίσω κάποια πράγματα και πότε πρέπει να τελειώσουμε με κάποια άλλα. Yπήρξε η εποχή που έκανα τις ταινίες με τον Σέρτζιο Λεόνε. Έπειτα αυτό έπρεπε να τελειώσει και να δοκιμάσω άλλα πράγματα, όσο κι αν χαιρόμουνα τη συνεργασία μου με τον Σέρτζιο. Ύστερα ήρθε ο βρόμικος Xάρι, αλλά και αυτός έπρεπε να αποσυρθεί. Kι έπειτα ήρθαν άλλα πράγματα και ελπίζω να συνεχίσουν να έρχονται.




imerisia