- 17 June 2006
- 14,350
Re: Απάντηση: Crescendo and Diminuendo in Blue
Δεν είναι ασφαλές κριτήριο αυτό το ...αξιοκρατικό, αρχηγέ. Με το ίδιο ακριβώς επιχείρημα οι Ακαδημαϊστές απορρίπτουν το 90% από αυτά που ακούς εσύ - διότι, ως γνωστόν, "αν δεν έχεις φάει μιά ολόκληρη ζωή στο Κονσερβατουάρ και πάνω στο όργανο δεν δικαιούσαι δια να ομιλείς" κλπ κλπ.
Ευτυχώς η Τέχνη δεν χωράει σε καλούπια ούτε μπορείς να τη ζυγίσεις και, συχνά, κρίνεται και από την συνάφειά της με το κοινωνικό γίγνεσθαι. Οταν η κοινωνία γύρω της αλλάζει ραγδαία, η Τέχνη δεν μπορεί να παραμένει ίδια: αλλάζει κι αυτή τους εκφραστικούς της τρόπους.
Αυτές τις αλλαγές άλλοι τις αποδέχονται, άλλοι προσπαθούν κι άλλοι δεν θέλουν ούτε να ακούν γι αυτές.
η ατάλαντη καλαμπορτζία, εφάρμοσε "μουσικά" (γιατί ένας Θεός μπορεί να το κάνει αυτό μουσική) την λαϊκή ρήση "όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια" κοινώς punk και δε συμμαζεύεται.
Δεν είναι ασφαλές κριτήριο αυτό το ...αξιοκρατικό, αρχηγέ. Με το ίδιο ακριβώς επιχείρημα οι Ακαδημαϊστές απορρίπτουν το 90% από αυτά που ακούς εσύ - διότι, ως γνωστόν, "αν δεν έχεις φάει μιά ολόκληρη ζωή στο Κονσερβατουάρ και πάνω στο όργανο δεν δικαιούσαι δια να ομιλείς" κλπ κλπ.
Ευτυχώς η Τέχνη δεν χωράει σε καλούπια ούτε μπορείς να τη ζυγίσεις και, συχνά, κρίνεται και από την συνάφειά της με το κοινωνικό γίγνεσθαι. Οταν η κοινωνία γύρω της αλλάζει ραγδαία, η Τέχνη δεν μπορεί να παραμένει ίδια: αλλάζει κι αυτή τους εκφραστικούς της τρόπους.
Αυτές τις αλλαγές άλλοι τις αποδέχονται, άλλοι προσπαθούν κι άλλοι δεν θέλουν ούτε να ακούν γι αυτές.