dCS -η κορυφαία επιλογή, cd, sacd, Hi-rez audio...

Ειδες λοιπον τωρα που βγαζεις συμπερασματα εκ των προτερων, χωρις να ξερεις?

ΑΝ η "weiss η η dcs dac με αυτο το chip τοτε θα μιλαμε για το καλυτερο dac του κοσμου "

Πως γινεται να το ξερουμε αυτο απο τωρα ? Αν, τι σημαινει αν??

quote]

Σαρκασμός είναι κύριε Τζιμάκο, θα γίνει το «καλύτερο» γιατί θα φέρει το λογότυπο της κάθε high end εταιρείας ;-)

Γιατί κύριε ΙnternetΚingζητάτε να σας το παραχωρήσει ο αντιπρόσωπος?

Για να βγαίνετε στην «πιάτσα» και να λέτε ότι το ακούσατε, ότι ανήκετε στους λίγους που το έχουν ακούσει και στη συνέχεια -χωρίς να σέβεστε την επένδυση του αντιπρόσωπου, τον κόπο του (εκτός και αν νομίζεται ότι στην πίσω αυλή του σπιτιού του υπάρχει δέντρο με ευρώ) - να προτείνεται αγορές μέσω ιντερνέτ γιατί οι εδώ αντιπρόσωποι είναι το χείριστο είδος του εμπορικού κόσμου?

Βρείτε την καλύτερη τιμή από το ιντερνέτ, αγοράστε το και ακούστε το!
Αλλά... ξέχασα! Αν το αγοράσουμε, δε μας αρέσει και θελήσουμε να το πουλήσουμε ως μεταχειρισμένο, πως θα το πετύχουμε αυτό, όταν οι ίδιοι το έχουμε κακολογήσει?...
Οπότε, ας μείνουμε στην ασφάλεια επένδυσης τρίτων, με αυτό τον τρόπο ΚΑΙ να γράφουμε ότι θέλουμε μπορούμε ΚΑΙ όποτε χρειαστεί να κρίνουμε συμπεριφορά τρίτων...

Κύριε Internet King κάποτε σας έγραψα, αλλά δεν το καταλάβατε (υποθέτω), ότι το ιντερνέτ πουλάει, γιατί υπάρχουν οι αντιπρόσωποι που επενδύουν στα προϊόντα, στη διαφήμισή τους, στους χώρους ακρόασης και λογικά, με το ύψος της επένδυσης που κάνουν (δε σταματά η επένδυση για ένα σοβαρό αντιπρόσωπο) προσθέτουν στο τελικό κόστος κάτι επιπλέον, λόγω του κόστους των παραπάνω.
Ο καταναλωτής, ακούει τα προϊόντα, αν του αρέσουν και χωρίς να συνυπολογίζει όλους τους παράγοντες για μία κοστολόγηση, αγοράζει από όπου το βρει φθηνότερα (Αν έχει μεγάλη διαφορά, είμαι μαζί του, το έχω ξεκαθαρίσει σε πολλά μηνύματα μου).

Αν οι αντιπρόσωποι «κλείσουν» την πόρτα των ακροάσεων στους ενδιαφερόμενους, να δω τότε πως θα πουλάνε τα ιντερνέτ καταστήματα.

Θα γυρίσουμε στην εποχή, που ότι διαβάζαμε από τον κάθε "γλυκομίλητο" δοκιμαστή μηχανημάτων, θα ήταν και η εμπορική κίνηση των καταστημάτων για τον επόμενο μήνα (δεν αναφέρομαι μόνο στα περιοδικά αλλά και στο ιντερνέτ) : -(
 
Την ίδια ερώτηση θα έκανα και εγώ με τον Τζιμάκο...
Για μένα DIY είναι ο πολτός ελιάς που κάνω!
Έχω την ελιά έξω από το σπίτι, την ποτίζω, τη ραντίζω, παίρνω τους καρπούς της, τους ξεπικρίζω, τους αρωματίζω και μετά τους καθαρίζω και φτιάχνω τον πολτό!
DIY δεν είναι το phono stage που έφτιαξα, που πήρα μία έτοιμη πλακέτα της έχωσα ένα τροφοδοτικό, το έβαλα σε ένα κουτί και άκουσα μουσική...
Το buffalo είναι ένα module. Όσοι το έφτιαξαν δεν ξεκίνησαν να το στήνουν αγοράζοντας μόνο το D2A... Εγώ θα το λογάριαζα σαν εργοστασιακό.

Εδώ τώρα θα το γυρίσουμε στη φιλοσογική συζήτηση για το τι είναι DIY, απλά για να έχουμε να διαφωνούμε; :grandpa:

Εδώ παραδίπλα έχουμε μαγαζί DIY που πουλάει ξύλα για έπιπλα. Του πας το σχέδιο, σου κόβει τα ξύλα και συναρμολογείς το έπιπλο μόνος σου.
Να του ζητήσουμε να ξηλώσει την ταμπέλα που γράφει "DIY" ή να τα πετάξει όλα και να πουλάει απλά σπόρους (για το δέντρο που θα φυτέψουμε, θα μεγαλώσουμε, θα κόψουμε και θα καταλήξει να είναι το έπιπλό μας); :flipout:

Δεν υπάρχει μία σαφής γραμμή που να διαχωρίζει το τι είναι DIY και τι δεν είναι...

Με τη δική σου λογική πραγματικό DIY είναι να σχεδιάσεις δικό σου πρωτότυπο κύκλωμα από την αρχή γιατί, στην ουσία βρε αδερφέ, το να πάρεις από έτοιμη την πλακέτα από τον Pass ή από group buy στο diyaudio, να βάλεις μία παραγγελία στο digikey με το BOM που θα βρεις έτοιμο, να κάνεις τα ίδια ακριβώς και για το τροφοδοτικό που θα επιλέξεις και να βάλεις το κολλητήρι στην πρίζα δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο...

Anyway, το πως επιλέγει ο καθένας να ορίσει το DIY δεν αλλάζει την ουσία του πράγματος...

Το ότι το ένα buffalo ακούγεται διαφορετικά από το άλλο επειδή άλλαξαν 2 πυκνωτές ή έβαλαν mosfet τροφοδοτικό αντί για shunt είναι θέμα γούστου και κολοκυθόπιτας...

Η επιλογή της τροφοδοσίας είναι πολύ κρίσιμη επιλογή και σημαντικό κομμάτι της σχεδίασης οποιουδήποτε προϊόντος ενώ και η επιλογή των πυκνωτών έχει τη σημασία της. Τίποτα από αυτά δεν είναι θέμα γούστου ή κολοκυθόπιτας εφόσον τα τροφοδοτικά μπορούν να μετρηθούν και να φανεί ποιο κάνει πιο σωστά τη δουλειά του και οι πυκνωτές έχουν πολύ συγκεκριμένα και δημοσιευμένα specs.

Τώρα αν κάποιος προτιμάει τον ήχο της συσκευής του με χειρότερη τροφοδοσία αυτό είναι στη σφαίρα του ανεξήγητου και του HiEnd (ως βρισιά, έτσι όπως την έχουν καταντήσει ορισμένοι).

Σε κάθε περίπτωση, το DAC, ως συσκευή, περιέχει και τροφοδοσία και πυκνωτές και βύσματα κ.ο.κ.. Δεν είναι κάτι ανεξάρτητο από αυτά.

Αλήθεια, πόσες χιλιάδες γραμμές έχεις διαβάσει στα περιοδικά του χώρου (sic) που να περιγράφουν με... επικό τόνο τις τροφοδοσίες συσκευών (βλ. "εντυπωσιακούς" μετασχηματιστές των 400VA, "καλές" σταθεροποιήσεις με LM317 και πάει λέγοντας);;

Αν τελικά είναι καλύτερο από benchmark, esoteric, Emm-Labs, DcS κλπ τι εμποδίζει τις συγκεκριμένες εταιρίες να το παραγγείλουν σε OEM μορφή;
Από ότι έχω δει (σε φωτογραφίες) δεν έχει κάποιο επτασφράγιστο μυστικό.

Μήπως κάπου στραβά αρμενίζει; Μήπως είναι ο ενθουσιασμός του καινούργιου; Ή θα το δούμε στα επόμενα μοντέλα τους; :grinning-smiley-043

Σε κάποιες, ναι, θα το δεις στα επόμενα μοντέλα τους, αλλά θα τα πληρώσεις.

Σε άλλες δεν θα το δεις καθόλου γιατί είναι πολύ πιο ακριβό ανά τεμάχιο σε σχέση με τα Wolfson και τα ρέστα.
Σε άλλες δεν θα το δεις καθόλου γιατί δουλεύουν με custom υλοποιήσεις.
Σε άλλες δεν θα το δεις καθόλου γιατί η ESS δεν δίνει εύκολα τσιπάκια, θέτει NDA και γενικώς πολύ σκληρούς όρους στις συμφωνίες που κλείνει, κάτι το οποίο δεν είναι όλοι έτοιμοι να το δεχτούν (και το οποίο ελπίζω να αλλάξει, για να δούμε και περισσότερα DIY modules με το τσιπάκι).
Οι Twisted Pear είχαν την τύχη να γνωρίζουν τον βασικό σχεδιαστή του chip, γι'αυτό και έπιασαν την καλή αλλά φαντάσου ότι κι εκείνοι δεν παίρνουν σκέτα τα τσιπάκια στα χέρια τους...

Αν είναι ο ενθουσιασμός του καινούργιου τότε μακάρι να βλέπουμε τέτοια καινούργια συνέχεια γιατί όλοι όσοι το έχουν ακούσει...ενθουσιάστηκαν για κάποιο περίεργο λόγο.

Εδώ μία συσκευή all-in-one (DAC-ενισχυτής) της πλάκας δοκίμασαν 5 site, με το Sabre το παλιό (2 γενιές πίσω) και με τροφοδοσία ό,τι να'ναι και για ένα περίεργο λόγο όλοι κόλλησαν στην απόδοση του DAC τμήματος και όλοι το έβγαλαν εφάμιλλο του Benchmark, το γνωστό "best buy στα 1000 ευρώ" για την "πιάτσα"..

Το high end ξεκινάει από τον ήχο, συνεχίζει στην αισθητική και καταλήγει ακόμη και στο ψάξιμο για την κατάλληλη βίδα που θα μπει στο σασί...

Σε κάθε περίπτωση εγώ όταν λέω hi-end αναφέρομαι στην απόδοση ενώ εσύ επιλέγεις να το ερμηνεύσεις όπως τα περιοδικά, βάζοντας μέσα εμφάνιση, ψαγμένες βίδες και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο..

Το Hi-End δεν ξεκινάει, έτσι απλά, από τον ήχο.. Αυτός ο "ήχος" είναι το σημαντικότερο, αν όχι το μόνο, που θα έπρεπε να απασχολεί τον καθένα.

Αν στο ψάξιμο για ενισχυτή στα 3000 ευρώ βρω έναν που παίζει καλά και έχει μέτρια εμφάνιση και έναν ακόμη, πιο όμορφο και ψαρωτικό, που παίζει μέτρια, sorry αλλά πρέπει να κουβαλάω τρελή λογική χαζογκόμενας για να επιλέξω τον δεύτερο...

Αυτός ο "ήχος", δε, θα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό στο ψάξιμο σε τροφοδοσίες και πυκνωτές και άλλα τέτοια που παραπάνω "σνομπάρεις", λίγο πριν αναφερθείς στη σημασία του να ψάξεις να βρεις την κατάλληλη βίδα... Ρε συ, τυπικός Hi-Endας μου έγινες! :grinning-smiley-043

Στο παραπάνω παράδειγμα με τους ενισχυτές ο ένας κατασκευαστής θα έχει αφιερώσει το χρόνο του (και κατ'επέκταση το budget του) στο να βρει σωστή τροφοδοσία και υλικά ενώ ο άλλος στο να βρει την κατάλληλη βίδα και πρόσοψη... Βέβαια δε θα μου έκανε καμία εντύπωση αν τελικά ο δεύτερος πουλήσει και περισσότερο!

Με τις παρεμβάσεις π.χ. του φίλου nbulamatsis το phono stage μου είναι high end!
Έχει μέσα μία καταξιωμένη πλακέτα προενίσχυσης, είναι προσεγμένη κατασκευή με ξεχωριστό κουτί για τους μετασχηματιστές, είναι dual mono, έχει στηθεί σε δύο κουτιά από αλουμίνιο και μασίφ ιρόκο με μεντεσέδες πιάνου για να ανοίγει κλπ κλπ...
Δεν είναι όμως DIY και θα ήταν άδικο να συγκριθεί με μία DIY κατασκευή!

Το phono stage σου ήταν και πριν high end, τώρα έγινε και high end από άποψη μόστρας, εκτός να έχεις μετρήσεις που να πιστοποιούν ότι το μασίφ ιρόκο ανέβασε την απόδοσή του.

Anyway, τα ίδια μπορούν να γίνουν στην κάθε κατασκευή.
Το γούστο, το budget και ο ελεύθερος χρόνος είναι οι παράγοντες που διαφοροποιούν την εμφάνιση.
Ειδικά στο θέμε "γούστο", το τι αρέσει στον καθένα είναι διαφορετικό και πολλές φορές δεν συμφωνεί με το πρακτικά και τεχνικά καλύτερο.

Btw, λες δεν είναι DIY κατασκευή..
Έχεις υπολογίσει πόσες ώρες έφαγες εσύ και ο nbulmatsis για να το φέρετε σε αυτή τη μορφή;
Πόσες περισσότερες από το να το πάρεις έτοιμο προϊόν από το ράφι και να ανοίξεις την κούτα στο σπίτι;
Μπορώ να το βρω ακριβώς το ίδιο έτοιμο σε κάποιο κατάστημα να το αγοράσω;
Μπορεί να το φτιάξει το ίδιο ακριβώς η θεία μου από την Αυστραλία, όπως θα μπορούσε ας πούμε να πάει στο μαγαζί της γειτονιάς και να αγοράσει έναν Copland;
 
Last edited:
****Τέλος για φίλους χομπίστες με ότι πιο εξωτικό και ακριβό, αν θέλουν κόντρα και με ενδιαφέρον αγοράς ειδικά για το Scarlatti, μπορούμε να κάνουμε σε συνεννόηση με την Αγγλία και έξοδα της ultra-audio

Γιώργη

απάντησα ήδη με πμ
τα λέω κι εδώ.

Δεν ξέρω αν παρεξηγώ την παραπάνω φράση σου, εγώ την λαμβάνω ότι δοκιμάζεις κάτι μόνο με σοβαρή προοπτική αγοράς.
Δηλαδή αν θέλω να το ακούσω πρέπει να πω στον αντιπρόσωπο ότι το θέλω να το αγοράσω δήθεν - και λογικό είναι...
Όμως από την πλευρά του αγοραστή δεν είναι λογικό...
Τέλος πάντων είναι εκτός συζήτησης τέτοια μηχανήματα τέτοιας τιμής και με τέτοια φιλοσοφία σχέσης πωλητή αγοραστή (τουλάχιστον γιά μένα).

αυτό κατάλαβα.
Αν λάθος σόρρυ.


Πάντως ο παραλληλισμός Γιούγκο και Φεράρι είναι άστοχος και τορπιλίζει τη συζήτηση χώρια που την υποβιβάζει.
Με τον ισχυρισμό "εσύ είσαι γιουγκο γι αυτό εγώ δεν έρχομαι γιατί είναι ακριβή η βενζίνη μου να έρθω στη συνάντηση" υποβιβάζεις τον ίδιο σου τον εαυτό. (είτε είσαι φεράρι ή ό,τι άλλο)


τέλος μιά ερώτηση:
θυμάται κανείς να μας πεί στην πρόσφατη (πέρσι το Σεπτέμβρη) συνάντηση που ακούσατε τα φοβερά players (με την προοπτική μετά σύγκρισης με βινύλιο αν ξεχνάτε) ποιό σας έκανε την καλύτερη εντύπωση?

μήπως ήταν κάποιο ντιούικο ?
ρωτάω απλά....-bye-
 
Δημήτρη και πάλι ειδικα μόνο για το Scarlatti, στην τιμή του είναι άκρως λογικό να το ακούσει πρώτα, αλλά και να ξέρουμε κι εμείς την σοβαρη προοπτική αγοράς. Νομίζω είναι fair και για τους 2, ξεκάθαρη εξήγηση.

Κι όπως ξαναείπα για το Puccini που είναι παγκόσμιο best seller, ήδη φέτος άνοιξε ειδικό παράρτημα dCS America λόγω του Puccini το οποίο αγοράζουν οι Αμερικάνοι καταναλωτές 21.000$ συν φόρους (λόγω δασμών) και πουλάει τρελλά φίλοι μου, εδώ είναι και γίνονται ακροάσεις πολύ συχνά στα συστήματα χομπιστών. {***Στην Ευρώπη έχει 13.900 κατάλογο με ΦΠΑ και στην Ελλάδα....δεν γράφεται γιατί θα προκαλέσει...}

@Φίλε Ισοβίτη, από ότι ξέρω τουλάχιστον στα προιόντα που αντιπροσωπεύεις όσο και για αυτά της UltraAudio δεν έχεις-ουμε ανταγωνισμό σε τιμές από οπουδήποτε, εγώ έχω κάνει και δήλωση σχετική [-150 ευρώ στην φθηνότερη τιμή από ιντερνετ]

Οπότε μην δίνεις σημασία σε ότι λένε περί τιμών...
 
Last edited:
εννοώ κάποια κατασκευή με 8απλό 1541 κλπ κλπ.... που έριξε σαγόνια

δυστυχώς το γνωστό site δεν υπάρχει πλέον.

Αστειευομαι, βρε. 8απλο 1541? Μπας και θες να πεις 1543?
Εντελως διαφορετικα dac το ενα και το αλλο.
 
Εδώ παραδίπλα έχουμε μαγαζί DIY που πουλάει ξύλα για έπιπλα. Του πας το σχέδιο, σου κόβει τα ξύλα και συναρμολογείς το έπιπλο μόνος σου.


Αν αυτό που κάνεις είναι μόνο να τα συναρμολογείς (σε φάση ΙΚΕΑ π.χ.) όχι, δεν είναι DIY...


Με τη δική σου λογική πραγματικό DIY είναι να σχεδιάσεις δικό σου πρωτότυπο κύκλωμα από την αρχή γιατί, στην ουσία βρε αδερφέ, το να πάρεις από έτοιμη την πλακέτα από τον Pass ή από group buy στο diyaudio, να βάλεις μία παραγγελία στο digikey με το BOM που θα βρεις έτοιμο, να κάνεις τα ίδια ακριβώς και για το τροφοδοτικό που θα επιλέξεις και να βάλεις το κολλητήρι στην πρίζα δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο...

Για μένα ναι... Το να βάλεις το ένα βύσμα εδώ και το άλλο παραπέρα δεν είναι και τόσο DIY...
Υπόψιν, εγώ αυτό το πράγμα κάνω αλλά δεν θεωρώ τον εαυτό μου ντιούη... :)

Η επιλογή της τροφοδοσίας είναι πολύ κρίσιμη επιλογή και σημαντικό κομμάτι της σχεδίασης οποιουδήποτε προϊόντος ενώ και η επιλογή των πυκνωτών έχει τη σημασία της. Τίποτα από αυτά δεν είναι θέμα γούστου ή κολοκυθόπιτας εφόσον τα τροφοδοτικά μπορούν να μετρηθούν και να φανεί ποιο κάνει πιο σωστά τη δουλειά του και οι πυκνωτές έχουν πολύ συγκεκριμένα και δημοσιευμένα specs.

Δηλαδή το αν θα βάλεις nichicon silmic ή elna cerafine ή κάποια του κιλού δεν είναι θέμα γούστου;
Για το αν η τροφοδοσία είναι κρίσιμη η όχι δεν αντιλέγω. Για αυτό και έχω δοκιμάσει άλλωστε 3 διαφορετικά τροφοδοτικά για το phono stage μου.
Το αν σε κάποιον αρέσει ο ήχος με τροφοδοτικό mosfet ή με τροφοδοτικό shunt (και τα δύο θεωρούνται πολύ καλές τοπολογίες) δεν είναι θέμα γούστου και πάλι;

Αν είναι ο ενθουσιασμός του καινούργιου τότε μακάρι να βλέπουμε τέτοια καινούργια συνέχεια γιατί όλοι όσοι το έχουν ακούσει...ενθουσιάστηκαν για κάποιο περίεργο λόγο.


Ο χώρος είναι αρκετά στάσιμος, οπότε είναι λογικό να ενθουσιαζόμαστε με κάθε τι καινούργιο...
Θυμάσαι τι είχε γίνει όταν βγήκε το Zoran π.χ....


Το Hi-End δεν ξεκινάει, έτσι απλά, από τον ήχο.. Αυτός ο "ήχος" είναι το σημαντικότερο, αν όχι το μόνο, που θα έπρεπε να απασχολεί τον καθένα.

Για αυτό και τον έβαλα πρώτο...
Από εκεί και πέρα, αν δώσεις ένα κάρο λεφτά για μία συσκευή περιμένεις να πάρεις και καλό περιτύλιγμα...
Η μόνιμη γκρίνια μου π.χ. για τον Copland είναι το τηλεχειριστήριο του!
Πατάω το play για να ξεκινήσει το δισκάκι, αφήνω το χειριστήριο του esoteric δίπλα, πάω να πιάσω το χειριστήριο του copland για να δυναμώσω και ξενερώνω!


Το phono stage σου ήταν και πριν high end, τώρα έγινε και high end από άποψη μόστρας, εκτός να έχεις μετρήσεις που να πιστοποιούν ότι το μασίφ ιρόκο ανέβασε την απόδοσή του.

Ναι... Βγάζει χροιές ιρόκο τώρα...
Πριν που το είχα σε κουτί παπουτσιών... μία ποδαρίλα την έβγαζε στις μεσαίες :flipout:

Τι να κάνω; Είμαι τύπος που θέλω να γουστάρω τη φάτσα αυτού που βάζω στο σαλόνι μου... :grinning-smiley-043


Btw, λες δεν είναι DIY κατασκευή..
Έχεις υπολογίσει πόσες ώρες έφαγες εσύ και ο nbulmatsis για να το φέρετε σε αυτή τη μορφή;
Πόσες περισσότερες από το να το πάρεις έτοιμο προϊόν από το ράφι και να ανοίξεις την κούτα στο σπίτι;
Μπορώ να το βρω ακριβώς το ίδιο έτοιμο σε κάποιο κατάστημα να το αγοράσω;
Μπορεί να το φτιάξει το ίδιο ακριβώς η θεία μου από την Αυστραλία, όπως θα μπορούσε ας πούμε να πάει στο μαγαζί της γειτονιάς και να αγοράσει έναν Copland;

Ε δεν είναι το ίδιο!
Δούλεψα πάνω σε έτοιμα σχέδια, έκανα τους πειραματισμούς μου και φυσικά δεν είναι κάποια τρελή συνταγή για να επαναληφθεί...
Το phono stage της Dact χρησιμοποίησα με τροφοδοτικό mosfet... :p
 
Αστειευομαι, βρε. 8απλο 1541? Μπας και θες να πεις 1543?
Εντελως διαφορετικα dac το ενα και το αλλο.

αυτά τα 41 43 πάντα τα μπερδεύω.
Πάντως ήταν ένα ντακ που έπαιξε με transport το 640.

Οι παευρισκόμενοι ακόμα κρατάνε τη μέση τους από το σκύψιμο να μαζεψουν τα σαγόνια τους.
 
...
Το αν σε κάποιον αρέσει ο ήχος με τροφοδοτικό mosfet ή με τροφοδοτικό shunt (και τα δύο θεωρούνται πολύ καλές τοπολογίες) ...

Μάλλον αναφέρεσε σε τοπολογίες σταθεροποίησης.

To MOSFET δεν είναι τοπολογία αλλά τύπος υλικού.

Το shunt, ναι είναι τοπολογία.
 
Αν αυτό που κάνεις είναι μόνο να τα συναρμολογείς (σε φάση ΙΚΕΑ π.χ.) όχι, δεν είναι DIY...

Δεν συναρμολογείς απλά, το σχεδιάζεις στο χαρτί μόνος σου (δεν διαθέτουν έτοιμο σχέδιο επίπλου, μόνο πρώτες ύλες).
Όπως μόνος σχεδιάζεις το DAC σου, τις εισόδους του, τις εξόδους του, την τροφοδοσία του και την εμφάνισή του...
Όταν έχεις φάει κάποιες εκατοντάδες ώρες (σε διάβασμα, σχεδιασμό και εργασία) για να πάρεις στα χέρια σου μία ολοκληρωμένη συσκευή, ναι, είναι DIY.
Το αν τα SMD τα κόλλησες με τα χεράκια σου ή στα κόλλησαν στην Αμερική και αν τα υλικά σου ήρθαν σε ένα σακουλάκι από ένα προμηθευτή ή σε 5 σακουλάκια από 5 προμηθευτές, μικρή σημασία έχει.

Μήπως αν πας να φτιάξεις έναν Zen ή έναν Aleph ή έναν Aikido προ δεν θα τα βρεις όλα έτοιμα;
Το ζόρι που είναι; Να δεις από που θα παραγγείλεις τις πλακέτες ή στο να επιλέξεις τι θα παραγγείλεις από mouser και τι από Digikey;

Για μένα ναι... Το να βάλεις το ένα βύσμα εδώ και το άλλο παραπέρα δεν είναι και τόσο DIY...
Υπόψιν, εγώ αυτό το πράγμα κάνω αλλά δεν θεωρώ τον εαυτό μου ντιούη... :)

Το ένα βύσμα εδώ και ένα παραπέρα είναι εύκολο.
Δυστυχώς δεν είναι μόνο αυτό που χρειάζεται για να φτιάξεις ένα ολοκληρωμένο DAC, αν θέλεις να έχεις πολλές εισόδους και εξόδους, αν θέλεις να έχεις και έξοδο ακουστικών, θέλεις να έχεις και display, τηλεχειρισμό κ.ο.κ. ειδικά αν θέλεις να κάνεις και τις καλύτερες επιλογές σε καθένα από τα παραπάνω features...

Ακόμα και το πιο απλό Buffalo, με έτοιμη την πλακέτα και με κολλήσεις απλά στο τροφοδοτικό, επιλογή μετασχηματιστή και μία είσοδο και μία έξοδο (και την αντίστοιχη δουλειά στο κουτί), πόσοι μπορούν ή θέλουν να ασχοληθούν για να το φτιάξουν;
Γιατί έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον μία 20ρια άτομα σε αυτό και το άλλο forum για να τους φτιάξει κάποιος έτοιμο το Buffalo, όταν είναι κάτι τόσο απλό;
Μήπως το δικό σου το απλό είναι σύνθετο για κάποιον άλλο;

Όλα είναι σχετικά, φίλε μου.
Εδώ ένα στικάκι μνήμης θέλουν να προσθέσουν στο PC τους και το πάνε σε τεχνικό... :slapface:



Δηλαδή το αν θα βάλεις nichicon silmic ή elna cerafine ή κάποια του κιλού δεν είναι θέμα γούστου;

Όχι, δεν είναι θέμα γούστου, είναι θέμα spec.
Ο Panasonic FM δεν έχουν τα ίδια spec με έναν του κιλού..
Τους "HiFi" και πανάκριβους πυκνωτές τύπου Muse που δεν δημοσιεύουν specs προσωπικά τους έχω χ3σμ3νους, ό,τι κι αν μου λέει το HiEndάδικο γονίδιό μου.. Aν είναι να τα σκάσω ας τα δώσω σε τίποτα high temp πυκνωτές για διαστημικές εφαρμογές..

Επίσης δεν είναι μόνο οι ηλεκτρολυτικοί.. Σε άλλες θέσεις βάζεις κεραμικούς, σε άλλες δουλεύουν καλύτερα οι MKP σε άλλες οι Oscon, σε άλλες οι tantalum.. Δεν είναι όλες οι εφαρμογές το ίδιο.

Το αν σε κάποιον αρέσει ο ήχος με τροφοδοτικό mosfet ή με τροφοδοτικό shunt (και τα δύο θεωρούνται πολύ καλές τοπολογίες) δεν είναι θέμα γούστου και πάλι;

Όχι, δεν είναι θέμα γούστου.
Το αν θα σου κάτσει καλύτερα σε μία συγκεκριμένη εφαρμογή ένα προσεγμένο γραμμικό όπως SuperTeddyreg ή ένα shunt supply όπως του Salas έχει να κάνει με τις μετρήσιμες διαφορές που έχουν τα τροφοδοτικά αυτά σε θέματα όπως το output impedance, στο noise rejection στα διάφορα σημεία του φάσματος, το load regulation, το θόρυβο που έχει το output τους και άλλα τέτοια "όμορφα".
Το αυτί δεν αρκεί για να κρίνεις.


Ο χώρος είναι αρκετά στάσιμος, οπότε είναι λογικό να ενθουσιαζόμαστε με κάθε τι καινούργιο...
Θυμάσαι τι είχε γίνει όταν βγήκε το Zoran π.χ....

Το να συγκρίνεις το τι έγινε εδώ με το Bluesky σε σχέση με το τι γίνεται παγκοσμίως με τα τσιπάκια της ESS είναι άτοπο.
Μην ξεχνάς ότι το Bluesky είχε μετρηθεί και τα νούμερα ήταν κάθε άλλο παρά εντυπωσιακά.
Αντίθετα το Sabre στα επίσημα specs (αλλά και τα πραγματικά μετρημένα στο evaluation sample και τις διάφορες εκδόσεις του Buffalo) όντως δείχνει ότι κάτι εξαιρετικό υπάρχει σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Το πιστοποιούν και οι ακροάσεις από διάφορους ακροατές και μεγάλη ποικιλία συστημάτων.. Και υπόψην δεν έκατσε καλά μόνο στους κατόχους μόνιτορ ηχείων ή στους κατόχους κόρνας, αλλά σε όλους που το άκουσαν, ανεξαρτήτως συστήματος και "γούστου" στον ήχο - τέτοια παραδείγματα έχουμε και στο φόρουμ εδώ. Προσωπικά αρνητικό σχόλιο ακόμα να διαβάσω σε όλο το net - εκτός από περιπτώσεις με προβληματικά κομμάτια που αντικαταστάθηκαν!

Ε δεν είναι το ίδιο!
Δούλεψα πάνω σε έτοιμα σχέδια, έκανα τους πειραματισμούς μου και φυσικά δεν είναι κάποια τρελή συνταγή για να επαναληφθεί...
Το phono stage της Dact χρησιμοποίησα με τροφοδοτικό mosfet... :p

Βρε άσε τις διπλωματίες και πες μου πόσες ώρες προσωπικής ενασχόλησης "έφαγες" εσύ και ο φίλος που σε βοήθησε για να έχεις αυτό που έχεις τώρα στο ράφι σου...
 
Last edited:
[off topic]
[off topic]

...
Μην ξεχνάς ότι το Bluesky είχε μετρηθεί και τα νούμερα ήταν κάθε άλλο παρά εντυπωσιακά.

Ναι; Ποιός, πότε, που;
Αν σου είναι εύκολο, ελαμπορέϊτ ε λίτλ μόρ πλίιιιζ.

...
Αντίθετα το Sabre στα επίσημα specs (αλλά και τα πραγματικά μετρημένα στο evaluation sample και τις διάφορες εκδόσεις του Buffalo) όντως δείχνει ότι κάτι εξαιρετικό υπάρχει σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Σε σχέση με όοοοολο τον ανταγωνισμό; Ολα τα dac που κυκλοφορούν δηλαδής;

[/off topic]
[/off topic]
 
Ναι; Ποιός, πότε, που;
Αν σου είναι εύκολο, ελαμπορέϊτ ε λίτλ μόρ πλίιιιζ.

Το είχε μετρήσει ο g.kar, ελπίζω να μην περιμένεις να θυμάμαι νούμερα τώρα..
Αν το δει ελπίζω να μας τα θυμήσει.

Σε σχέση με όοοοολο τον ανταγωνισμό; Ολα τα dac που κυκλοφορούν δηλαδής;

Όλα τα DAC chips που κυκλοφορούν, ναι, με βάση τα δημοσιευμένα και μετρημένα specs (έστω και στα evaluation samples).

Ηχητικά τα Buffalo DACs (ως ολοκληρωμένες συσκευές) μόνο με τα αντίστοιχα DAC που έχουν συγκριθεί, φυσικά.

Εσένα πάντως πρόεδρε έπρεπε να σου αρκεί που έπαιξε όπως έπαιξε σε σχέση με το Digital - εφόσον φαντάζομαι το Digital έχει συγκριθεί με πολύ ακριβότερες πηγές.
 
Last edited:
Το είχε μετρήσει ο g.kar, ελπίζω να μην περιμένεις να θυμάμαι νούμερα τώρα..
Αν το δει ελπίζω να μας τα θυμήσει.

Αφού ήταν τόσο χάλια όλο και κάτι θα θυμάσαι.
Κι εγώ είχα μετρήσει τα βασικά και ήταν μια χαρά.

Αλλωστε, είναι τουλάχιστον χαζό να κυνηγάς νούμερα για τα νούμερα. Π.χ. 120db δυναμική περιοχή σου λέει ο άλλος, όταν η υπόλοιπη αλυσίδα αλλά και ειδικά ο τελευταίος κρίκος, ηχείο και χώρος μαζί με το θόρυβο, με δυσκολία θα επιτρέψουν >80db.

Οπως λέμε και στο χωρίο μου "Don't fall in love with technology".

...
Εσένα πάντως πρόεδρε έπρεπε να σου αρκεί που έπαιξε όπως έπαιξε σε σχέση με το Digital - εφόσον φαντάζομαι το Digital έχει συγκριθεί με πολύ ακριβότερες πηγές.

Ναι, προσωπικά μου φτάνει και μου περισεύει αυτό που άκουσα. Απ την άλλη ακούω με κόρνες και λάμπες του 40 οπότε δεν πιάνεται η γνώμη μου.
 
"Don't fall in love with technology".

Too late for that! :grinning-smiley-043

Ναι, προσωπικά μου φτάνει και μου περισεύει αυτό που άκουσα. Απ την άλλη ακούω με κόρνες και λάμπες του 40 οπότε δεν πιάνεται η γνώμη μου.

Nαι αλλά με μεγάλες κόρνες. :BDGBDGB53:

Για τις λάμπες του '40 είπα απλά ότι προσωπικά ("IMHO" συγκεκριμένα) δεν θεωρώ το κυνήγι τους ενδιαφέρoυσα ενασχόληση και ότι προτιμώ να κυνηγάω τα νέα DAC chips (και τους νέους επεξεργαστές και τις νέες κάρτες γραφικών - you get the idea).
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. -bye-
 
Peace brothers... :flipout:

Σίγουρα κάποια στιγμή θα το ακούσω το μπουφαλάκι...
Και δεν αμφιβάλω ότι θα υπάρχουν και high end υλοποιήσεις του.
Μία πλακέτα από μόνη της όμως δεν είναι high end ούτε καθιστά αυτόν που θα τη βάλει στη πρίζα ντιούη...
Το high end ξεκινάει από τον ήχο, συνεχίζει στην αισθητική και καταλήγει ακόμη και στο ψάξιμο για την κατάλληλη βίδα που θα μπει στο σασί...
Με τις παρεμβάσεις π.χ. του φίλου nbulamatsis το phono stage μου είναι high end!
Έχει μέσα μία καταξιωμένη πλακέτα προενίσχυσης, είναι προσεγμένη κατασκευή με ξεχωριστό κουτί για τους μετασχηματιστές, είναι dual mono, έχει στηθεί σε δύο κουτιά από αλουμίνιο και μασίφ ιρόκο με μεντεσέδες πιάνου για να ανοίγει κλπ κλπ...
Δεν είναι όμως DIY και θα ήταν άδικο να συγκριθεί με μία DIY κατασκευή!

Ντιούης είμαι... Φτιάχνω πολτό ελιάς, λικέρ, κρασί, τουρσιά από το μηδέν.
Δεν είμαι όμως ντιούης επειδή ένα καλοκαίρι κάθησα και έφτιαξα 2-3 tripath, ένα ζευγάρι ηχεία με τον Τάσο ακολουθώντας το σχέδιο της εταιρίας ή έναν προενισχυτή σε κιτ...
Ας μην μπερδεύουμε τα φασόλια με τον μαϊντανό.
Καλή η φασολάδα, καλός και ο μαϊντανός, ίσως αν βάλεις και τον μαϊντανό στη φασολάδα να αρέσει σε κάποιους, αλλά δεν παύουν να είναι δύο διαφορετικά πράγματα που όταν τα συγκρίνεις, συγκρίνεις τη φασολάδα με άλλες φασολάδες... :BDGBGDB55:


δεν μπορω να καταλαβω γιατι το συνεχιζης;

προπαθης να πεις πλαγιως οτι δεν ειμαι ντιουης;

λοιπον να το γραψω εγω για να σε βγαλω απο τον κοπο.

οι γνωσεις μου σε σχεδιασμο περιοριζονται σε σχεδιαση ηχειου αντε και

κανενα τροφοδοτικο.

απο ενισχυτες dac προενισχυτες μονο να ακολουθησω σχεδιο μπορω.

ευχαριστημενος τωρα;

ωστοσο συνεχιζω να υποστηριζω οτι τιμολογιακα δεν συγκρινονται οι ετοιμες

συσκευες με τα κιτ.
 
Ειδες λοιπον τωρα που βγαζεις συμπερασματα εκ των προτερων, χωρις να ξερεις?

ΑΝ η "weiss η η dcs dac με αυτο το chip τοτε θα μιλαμε για το καλυτερο dac του κοσμου "

Πως γινεται να το ξερουμε αυτο απο τωρα ? Αν, τι σημαινει αν??

Οπως τοτε που γραψατε οτι παιζει καλυτερα απο πολλα diy και εμπορικα ακριβοτερα.

Γιατι? που το ξερετε? Τα ακουσατε διπλα διπλα και βγαλατε το συμπερασμα ?

Γενικα, θα συμφωνισεις πιστευω μαζι μου οτι στη διπλανη κατηγορια, στο σχετικο θεμα γραφτηκαν υπερβολες και ανακριβειες σχετικα με το buffalo ...


δεν το ξερω μεταφερω αυτα που εχω διαβαση τα οποια βεβαια ειναι υποθεσεις

βασιζομενες στα specs της sabre.

εχουμε γραψη 100 φορες οτι το ακριβοτερο dac που το συγκριναμε (το παλιο

buffalo) ηταν το dac1 και γραψαμε οτι ηταν πολυ καλυτερο.

που ειναι οι υπερβολες και οι ανακριβειες;

για ποια diy μιλας;
 
φίλε, απλά για την ιστορία, η dCS εδώ και πάνω από 20 χρόνια δεν χρησιμοποιεί έτοιμα chip, έχει δημιουργήσει το Ring DAC με διακριτά και FPGA και για αυτό όποιος μπει στην φιλοσοφία της dCS απλά με αναβαθμίσεις (ενίοτε και hardware) και 3ετή εγγύηση, κρατά την ίδια πλατφόρμα για πολλά χρόνια.
Για αυτό θα δείτε κατόχους -της παλιάς γενιάς- των σετ Elgar-Purcell-Verdi μέχρι σήμερα και ενώ τα έχουν από το 1988.....απλά τώρα είμαστε στη νέα γενιά που θα κρατήσει αρκετά χρόνια ακόμη....όποτε θα δείξει και αυτό το chip που λες, που δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί να είναι πάρα πολύ καλό, απλά δεν το ξέρω....-bye-

ευχαριστω πολυ για την ενημερωση πολυ ενδιαφεροντα ολα αυτα.

οποτε το βλεπω απιθανο να χρησιμοποιηση το sabre καποια στιγμη στο μελλον.

γενικα οι απαντησεις σας δειχνουν σοβαρο ανθρωπο και με καλυπτουν

πληρως.

ωστοσο γιατι τονιζεται οτι δεχεστε κοντρες μονο απο επωνυμα player ακομα

και για τα μικροτερα μοντελα σας;
 
δεν μπορω να καταλαβω γιατι το συνεχιζης;

προπαθης να πεις πλαγιως οτι δεν ειμαι ντιουης;

Για μένα μιλάω μάνα μου... Μην αρπάζεσαι...
Ο Κώστας θέλει να με βγάλει ντιούη, ενώ δεν θεωρώ τον εαυτό μου κάτι τέτοιο... :)
Όχι πως έχω κάποιο πρόβλημα, απλά δεν έχω τις τεχνικές γνώσεις για να φτιάξω κάτι από την αρχή.