Δείτε χάλι

Οταν παίζεις για κοινό, που απλά παλευει να ξεχωρίσει τα λόγια και όχι τα ηχοχρώματα, βάζεις κι εναν κομπρέσορα, αφ' ενός για να προστατέψεις ηχεία και ενισχυτή και αφ ετέρου για να μην χρειάζεται να εισαι με το χέρι στα pots και στα input gain. ;)
Δίκαιον αλλά πρακτικώς δύσκολον...
Κατ' αρχάς θέλεις περισσότερες συνδέσεις(αν δεν υπάρχει rack)...
Μετά...που θα βάλεις τον κομπρέσσορα...στο out του μίκτη??? Τόχασες το παιχνίδι...θα του στέλνεις κόκκινα και θα τα συμπιέζει...Δώρον άδωρον...
Βέβαια απ' το ολότελα...αν συνδυαστεί και με expander για να ανεβάζει κάπως τα αδύνατα περάσματα ο compressor είναι κάποα λύση...
Όσο για την προστασία (σχεδόν)όλα τα επαγγελματικά ενισχυτικά έχουν ενσωματωμένα συστήματα...
 
Last edited:
Behringer MDX-2200 στα 130 ευρώ αναλογικότατο expander-compressor-limiter XLR in - out και δυνατότητα εξωτερικου sidechain.
ωπ - καταργήθηκε και βγάζει τον 2600 με deEsser (για να ζήσουν και τα τουϊτερ.





Δεν υπάρχει καλύτερος λόγος απόδοσης - τιμής (να είχε και ρυθμιζόμενο knee στον Compressor θα ηταν μουρλια....)

Εχει και κάτι auto ρυθμίσεις για οποιον βαριέται.

Γενικά, τέτοια μηχανάκια τα βάζεις να ξεκινουν απο χαμηλά για να μην ακουγεται η επεμβαση και με πολυ μικρό Ratio για να μην αλλάζει τα φώτα στον ηχο. με ενα 30ρι attack και μεγάλο release κάνει την βρώμικη δουλειά.

εχει και λαμπάτο! http://www.behringer.com/T1952/index.cfm?lang=eng
 
αν έχεις ήδη το ultracurve δεν χρειάζεσαι τίποτα.
Το βάζεις να δουλεύει σε καθαρά ψηφιακό domain και βάζεις στην ουρά ένα πραγματικά αναλογικό dac και κάνεις ό,τι θες...:music-smiley-005:
 
Εσύ που αγόρασες το CD γιατί δεν διαμαρτύρεσαι εγγράφως στην εταιρεία ?


Εύκολα βρίζεις, αλλά έχεις και το θάρρος να στείλεις επιστολή στην εταιρεία ?

Εδώ θέλω να σε δώ μάγκα μου.

Δεν το κατάλαβα αυτό γιατί το λες; Θα τους φοβηθώ;

Απλώς η φωνογραφική εταιρία αν κάνει τον κόπο να αποαντήσει θα λέει ότι έτσι έγινε το mixάρισμα στα studios του Los Angeles και δεν είμαστε εμείς υπεύθυνοι και μπλα μπλα μπλα, ωραία μάς τα είπατε αλλά εμείς σας γράφουμε στα παπάρια μας!

Πολύ πιο αποτελεσματική όμως θα είναι η επιστολή που θα στείλω στα περιοδικά αναφέροντας το πρόβλημα και προτρέποντάς τους στις δισκοκριτικές εκτός από την βαθμολογία του μουσικού περιεχομένου που ήδη έχουν, να καθιερώσουν και μία δεύτερη βαθμολογία για την ποιότητα του ήχου. Θα πρότεινα μάλιστα να στέλναμε όλοι (ο καθένας ξεχωριστά) τέτοιες επιστολές στον "Ηχο" και στο "High Fidelity" έτσι ώστε να απιτήσουμε την καθιέρωση μιάς τέτοιας βαθμολογίας για να προστατευόμαστε από τα σκουπίδια.
 
Απάντηση: Re: Δείτε χάλι

-Αν το wave είναι ψαλιδισμένο ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να επανέλθει με οποιαδήποτε διαδικασία ή επεξεργασία ούτε σε 2 ούτε σε 102 ώρες...Η πληροφορία έχει χαθεί(ψαλιδιστεί)...
-Οι εταιρίες το κάνουν αυτό για ν' ακούγονται δυνατά τα cd's...Είναι θέμα marketing...
-Aν έχει γίνει σωστό extraction πράγματι είναι απαράδεκτο...
-Αν πρέπει ν' ακουστεί δυνατά το project(ειδικά το ψηφιακό) είναι προτιμότερο να επεξεργασθεί με compressor/limiter/expander παρά να ενισχυθεί τόσο ώστε να 'κουτσουρευτεί'......

1. Αν το wave είναι ψαλιδισμένο ΜΠΟΡΕΙ να επανέρθει με το Cool Edit Pro. Υπάρχει μία ολόκληρη διαδικασία που την λέει clip restoration και αναδημιουργεί τις κομμένες κορυφές. Σαφώς και δεν μπορεί να γίνει όπως θα ήταν το αρχικό σήμα, αλλά κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά και το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ πολύ καλύτερο από το ψαλιδισμένο wave που πουλάνε οι κωλοεταιρίες.

2. Οι εταιρίες το κάνουν αυτό για να ακούγονται δυνατά τα CDs είναι θέμα μαλακίας όχι marketing.

3. Εχει γίνει ολόσωστο extraction και είναι απαράδεκτο γεγονός.

4. Το τρομερό με αυτές τις κωλοεγγραφές είναι ότι είναι τόσο δυνατά γραμμένες που παρόλο που έχει δουλέψει compressorας στο full παρόλα αυτά του έχουν ξεφύγει οι ελάχιστες κορυφές και έχουν ψαλιδιστεί.

Οταν στα στατιστικά που βγάζει το SoundForge στα CDs της 10ετίας του '80 το RMS level κυμαινόταν γύρω στα -20dB ~ -25dB και στα σημερινά CD's έχει φτάσει το RMS level να παίζει από -9dB έως -4dB τι να σού κάνει ο compressorας; Πώς να κρατήσει όλη την δυναμική περιοχή μέσα σε 4~5 dB; Οτι και να κάνει θα clippάρει στο τέλος. Ολα έχουν τα όριά τους. Αυτοί οι άσχετοι έχουν καταφέρει να ξεπεράσουν και τα όρια του compressorα.
 
Απάντηση: Re: Δείτε χάλι

Υπάρχουν πολλά κλιπαρισμένα σημεία και σε προσεγμένες εγγραφές.
Κλιπάρουν γιά ελάχιστο χρόνο και δεν είναι ακουστά.
Φυσικά υπάρχει μεγάλη διαφορά από το συνεχές κλιπάρισμα.
επίσης δεν πειράζει να κλιπάρει σε δυό τρία σημεία γιά χιλιοστά του δλ αν η στάθμη γενικά του cd είναι -18 ή -20 κάτω, ώστε να υπάρχει χώρος να αναπνεύσει η μουσική.
Ανατρέξτε στο site του Warren Nichols που είναι ο παραγωγός των Steely Dan.
Εχει πολύ ενδιαφέροντα πράγματα.
Πχ ο προ τελευταίος δίσκος του Donald Fagen αν και τσιμπημένος (γύρω στα -12) έχει ελάχιστες κορυφές και δεν ακούγονται.
Αντίστοιχα ο τελευταίος του που δεν είναι δική του παραγωγή, είναι ακόμα πιό πάνω, αλλά και πάλι με περισσότερα κλιπαρίσματα δεν ενοχλεί.
Αντίστοιχα σε δίσκους όπως της Amy Winehouse η στάθμη είναι κάπου στα -5 και όλα κόκκινα...

Ορισμένοι ηχολήπτες σκέφτηκαν να εκμεταλλευτούν όλες τις ανοχές του ανθρώπινου αυτιού, αλλά κάποιοι άλλοι ακολούθησαν την παροιμία "έδωσε ο θεός στη μύγα .... κλπ κλπ"

Σαφώς εάν το clippάρισμα είναι για κάποιες ελάχιστες κορυφές δε πειράζει. Εδώ όμως μιλάμε για συνεχές clippάρισμα σε κάθε κορυφή. Αν μπορεί να θεωρηθεί κορυφή βέβαια μία ανύψωση +4dB πάνω από το RMS level.

Eιδικά στο CD της Amy Winehouse εκεί ήταν το μεγάλο δράμα! Υπήρχαν κομμάτια που η μέγιστη κορυφή έπαιζε στο -7dB, υπήρχαν άλλα που το RMS έπαιζε στο -5dB όπως πολύ σωστά λες. Και υπήρχε και ένα κομάτι (δεν θυμάμαι ποιό) προς το τέλος του δίσκου όπου το αριστερό κανάλι έπαιζε χιλιοσυμπιεσμένο στο -1dB και το δεξί κανάλι επίσης χιλοσυμπιεσμένο αλλά στο -0,1dB Κουκουρούκου τελείως στην τύχη. Τον 4χρονο γυιό μου να έβαζαν να παίζει σέρνοντας ποτενσιόμετρα στην κονσόλα χειρότερο δεν θα έβγαινε.
 
Απάντηση: Re: Δείτε χάλι

Το πρόβλημα παρατηρείται κυρίως στις εμπορικές μουσικές.
Για παράδειγμα, στα περισσότερα ροκ άλμπουμ των 00'ς, κυρίως από νέα συγκροτήματα.

Θυμάμαι όταν έπαιζα μουσικές, που έβαζα ορισμένα κομμάτια τα οποία είχαν τρελά δυναμικά σκαμπανεβάσματα και έτρωγα κράξιμο είτε επειδή ήταν πολύ χαμηλά η στάθμη, είτε επειδή ξεχνιόμουν και στις κορυφές πονούσαν τ' αυτιά του κόσμου.
Προσφιλής λύση: Ήμουν με το ποτ στο χέρι, για να το πειράζω όποτε ήξερα ότι είχα διακυμάνσεις.

Μάλλον έχουν ένα μερίδιο ευθύνης και οι DJs (γενικότερα ο επαγγελματικός τομέας της διασκέδασης) για τα συμπιεσμένα CDs, έτσι ONGAKU;

Αν ήταν μόνο στις εμπορικές μουσικές δεν θα με πείραζε καθόλου. Το κακό είναι ότι το πρόβλημα παρατηρείται παντού! Σού θυμίζω ότι σε δύο CDs των Gotan Project "La revancha del Tango" και "Lunatico" το πρόβλημα του clipparίσματος ήτανε τόσο έντονο που ήταν ακουστό ακόμα και από το μονοφωνικό μεγαφωνάκι που έχει μέσα στα σωθικά του το Hewlett-Packard PC που έχω στο γραφείο!!! (δεν έχω εξωτερικά ηχεία στο γραφείο)
Ετσι το ψιλιάστηκα ότι κάτι δεν πάει καλά και άρχισα να το ψάχνω.

Εσύ λοιπόν με το ποτ στο χέρι έκανες manually την δουλειά που κάνει ο compressorας αυτόματα στο studio.

Σαφώς και φταίνε οι "επαγγελματίες" DJ για αυτή την κατάσταση. Να σού θυμίσω λοιπόν τα πολύ δημοφιλή την 10ετία του '80 12" maxi single των 45 στροφών τα οποία έπαιζαν στην διπλή τουλάχιστον ένταση απ' ότι τα αντίστοιχα LPs. Aρα έχει πολύ παλιές ρίζες το πρόβλημα.
 
Καλησπέρα. Δεν χρειάζεται να συμπληρώσω και εγώ ότι συμφωνώ >>1000 μαζί σου. Να αγιάσει το στόμα σου (η μάλλον το πληκρολόγιό σου) που λένε. Είχα ξαναγράψει ότι γιά εμένα το πρόβλημα δεν είναι στα μηχανήματα/καλώδια κτλ. Είναι στις αισχρές εγγραφές!

Νομίζω ότι είναι η ώρα, να δώσεις τα φώτα σου και σε κάποιου φίλους που πιθανόν θέλουν να κάνουν επεμβάσεις σε απαράδεκτες ηχογραφήσεις :rifle: αλλά δεν έχουν τι απαραίτητες γνώσεις (σαν και εμένα δηλαδή).

Δηλαδή τι software και τι ακριβώς διορθώσεις μπορούμε να κάνουμε? Αν είχε χρόνο πχ να δώσεις step-by -step τι έκανες γιά να διορθώσεις την τελευταία ηχρογράφηση που αναφέρεις, αυτό θα ήταν το ιδεατό.

Ίσως να ανοίξεις κάποιο άλλο thread με αυτό το θέμα? Θα σώσεις πολλούς! (και ακόμα περισσότερες ηχογραφήσεις) :aktion033:

Φυσικά έχω τουλάχιστον 20 δισκους (CD) που είναι υπέροχοι από μουσικό περιεχόμενο αλλά ΔΕΝ ακούγονται με τίποτα.

Και πάλι συγχαρητήρια γιατί κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται με το όνομά τους.

Λοιπόν μόλις βρω καιρό θα σάς δείξω ακριβώς (και με screenshots) πώς γίνεται η δουλειά της διόρθωσης.
 
Εγώ θα σας ρωτήσω το εξής:
Τι κερδίζουμε ως Δημήτρης ή komhst ή ΑΡγύρης γράφοντας εδώ, βρίζοντας και απειλώντας ότι δεν θα ξαναγοράσουμε δίσκο?
Τίποτα..

Τι θα λέγατε να κάνουμε μιά ομαδική επιστολή ως φίλοι υψηλής πιστότητας και μέλη του avclub, ενυπόγραφη με ονοματεπώνυμα και να την στείλουμε στην ΑΕΠΙ, πως στο καλό λέγεται, αλλά ενδεχομένως και στους PR των πολυεθνικών ?
 
Απάντηση: Re: Δείτε χάλι

Εγώ θα σας ρωτήσω το εξής:
Τι κερδίζουμε ως Δημήτρης ή komhst ή ΑΡγύρης γράφοντας εδώ, βρίζοντας και απειλώντας ότι δεν θα ξαναγοράσουμε δίσκο?
Τίποτα..

Τι θα λέγατε να κάνουμε μιά ομαδική επιστολή ως φίλοι υψηλής πιστότητας και μέλη του avclub, ενυπόγραφη με ονοματεπώνυμα και να την στείλουμε στην ΑΕΠΙ, πως στο καλό λέγεται, αλλά ενδεχομένως και στους PR των πολυεθνικών ?

Το forum υπάρχει για να ανταλλάσουμε πληροφορίες και να μαθαίνουμε κάτι παραπάνω από αυτά που ξέρει ο κοινός ανυποψίαστος κοσμάκης.
Κερδίζουμε λοιπόν ότι προστατεύουμε τους υπολοίπους να ΜΗΝ πάνε να αγοράσουν π.χ. τον δίσκο του Bruce Springsteen γιατί όσο ωραία και να είναι τα καινούργια τραγούδια του είναι τόσο ενοχλητική η εγγραφή που δεν θα μπορέσουν να καθήσουν να τα ακούσουν από την αρχή έως το τέλος.
Αυτό δεν είναι κέρδος; Αυτή δεν είναι η χρησιμότητα του forum;

Οσον αφορά την επιστολή συμφωνώ και επαυξάνω και θα την υπογράψω παρόλο που δεν θα γίνει τίποτα διότι όπως είπα και πριν για τις ξένες εγγραφές θα σού πούνε δεν είμαστε εμείς υπεύθυνοι, για τις ελληνικές το πρόβλημα είναι (ακόμα) πολύ περιορισμένο αφού οι περισσότερες ελληνικές (που έχουν πέσει στα χέρια μου) είναι πάρα πολύ σωστές.

Εγώ επίσης θα στείλω επιστολές στα περιοδικά απαιτώντας την βαθμολογία της ποιότητας εγγραφής παράλληλα με την ήδη υπάρχουσα μουσική βαθμολογία. Ετσι θα προστατευθεί ακόμα περισσότερος ανυποψίαστος κόσμος και ίσως να το ξανασκεφτούν οι δισκογραφικές.
 
Στο Stereophile τους κραζει ενας αναγνωστης. Μπορει οποιος θελει να κανει το ιδιο στο αμαζον. Θα το διαβασουν χιλιαδες εκει.
 
Απάντηση: Re: Δείτε χάλι

Δημήτρη φυσικά και συμφωνώ σε κάτι τέτοιο και θα συμετέχω σε τέτοια κίνηση. Όμως αυτό δεν θα διορθώσει το κακό τουλάχιστον άμεσα. Παράλληλα αν υπάρχει δυνατότητα να διορθωθεί έστω και λίγο το κακό, καλό είναι να μάθουμε το πώς.

Δυστυχώς και εγώ χθές βράδυ (αμέσως μετά την ανάγνωση του εν' λόγο thread) δοκίμασα το Sony Sound Forge 9.0. Ασχημα αποτελέσματα σε τελευταίες ηχογραφήσεις pok/rock (και Ελληνικά πχ Χατζηγιάννης) τρελό κλιπάρισμα.

Σχεδόν ΑΨΟΓΕΣ οι ηχογραφήσεις που δοκίμασα από original albums δεκαετίας 70-80 (πχ Supertramp, Barcley James Harvest) αλλά και άψογες Ελληνικές ηχογραφήσεις (Παπάζογλου, Αλκίνοος).

Δυστυχώς από ότι κατάλαβα δεν υπάρχει δυνατότητα να ανακτηθεί η χαμένη πληροφορία από το κλιπάρισμα (λογικότατο μου φαίνεται). Κρατάω πολλές επιφυλάξεις βέβαια καθώς ήταν η πρώτη γνωριμία με το πρόγραμμα.... :operator:



Εγώ θα σας ρωτήσω το εξής:
Τι κερδίζουμε ως Δημήτρης ή komhst ή ΑΡγύρης γράφοντας εδώ, βρίζοντας και απειλώντας ότι δεν θα ξαναγοράσουμε δίσκο?
Τίποτα..

Τι θα λέγατε να κάνουμε μιά ομαδική επιστολή ως φίλοι υψηλής πιστότητας και μέλη του avclub, ενυπόγραφη με ονοματεπώνυμα και να την στείλουμε στην ΑΕΠΙ, πως στο καλό λέγεται, αλλά ενδεχομένως και στους PR των πολυεθνικών ?
 
Δεν το κατάλαβα αυτό γιατί το λες; Θα τους φοβηθώ;

Απλώς η φωνογραφική εταιρία αν κάνει τον κόπο να απαντήσει θα λέει ότι έτσι έγινε το mixάρισμα στα studios του Los Angeles και δεν είμαστε εμείς υπεύθυνοι και μπλα μπλα μπλα, ωραία μάς τα είπατε αλλά εμείς σας γράφουμε στα παπάρια μας!

Μην είσαι τόσο απαισιόδοξος.
Αν ξέρεις και αγγλικά -εκτός από το να βρίζεις- γράψε μια επιστολή και στείλε την στον εκδοτικό οίκο.
Ανέβασε εδώ ένα αντίγραφο της επιστολής που έστειλες.
Αν θέλεις, μην ανεβάζεις εδώ τα προσωπικά σου στοιχεία.

Εγώ λέω ότι δεν πρόκειται να κάνεις τίποτα απ'όλα αυτά, εσύ τι λες ?
 
Μην είσαι τόσο απαισιόδοξος.
Αν ξέρεις και αγγλικά -εκτός από το να βρίζεις- γράψε μια επιστολή και στείλε την στον εκδοτικό οίκο.
Ανέβασε εδώ ένα αντίγραφο της επιστολής που έστειλες.
Αν θέλεις, μην ανεβάζεις εδώ τα προσωπικά σου στοιχεία.

Εγώ λέω ότι δεν πρόκειται να κάνεις τίποτα απ'όλα αυτά, εσύ τι λες ?


τιποτε δεν προκειτε να γινει αμα στειλει γραμμα την εταιρια ......

απολυτως τιποτε.:grandpa:
 
τιποτε δεν προκειτε να γινει αμα στειλει γραμμα την εταιρια ......

απολυτως τιποτε.:grandpa:

Ετσι νόμιζαν και κάποιοι άλλοι, ότι δεν πρόκειται ο Φίλιππος Νάκας να αντικαταστήσει μετά από 2 χρόνια τον ενισχυτή της QUAD του Μιχάλη και είδες τα αποτελέσματα !!!!

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=18458&page=5

Τον Μιχαλη τον περίμενε ένας ολοκαίνουργος ενισχυτής όταν πήγε στο service του Νάκα.

Θέλω να πω ότι όταν θέλει κάποιος να διεκδικήσει κάποια πράγματα, δεν βγαίνει στον αέρα χρησιμοποιώντας πρόστυχες εκφράσεις, αλλά τα διεκδικεί με έναν πιο αποτελεσματικό και γιατί όχι με έναν πιο έξυπνο τρόπο.
Διαφορετικά δεν έχει να κερδίσει τίποτα παρά μόνο τη συμπάθεια των ομοσταύλων του.
 
Last edited: