Δεν την παλευω αλλο με τις κεφαλες .SOS μια φτηνη.

Η SAS βελονα τι ειναι?

Ρωταω γιατι εγω να ασχοληθω γενικα με το κοματι μηχανηματα ηχου περι τα 4 χρονια και οσο να ναι εχασα επεισοδια!!!

SAS = Super Analog Stylus.

Μια ακιδα εξελιγμενης γεωμετριας τυπου line contact/micro-ridge σε στελεχος boron.

Για πολλους, η καλυτερη ακιδα μεχρι τωρα.Χρειαζεσαι ενα καλο/γνωστο generator για το οποιο η JICO φτιαχνει SAS βελονα και εχεις μια καταπληκτικη κεφαλη και συγκεντρωνεσαι πλεον στην μουσικη.
 
Ρωταω γιατι εγω να ασχοληθω γενικα με το κοματι μηχανηματα ηχου περι τα 4 χρονια και οσο να ναι εχασα επεισοδια!!![/QUOTE]


Ψάξε και για shure V 15 3/4/5 ή όποιον τύπο βρεις.
Απ την εποχή του βινυλίου ήταν λίρα 100,πουλήθηκε υπερβολικά και δυστυχώς όπως ξαναγράφτηκε ,λόγω ζήτησης ,οι τιμές της παντού έχουν εκτοξευτεί,παρόλο που είναι καταργημένη.
Τι πειρατικοί σταθμοί (εμπειρία προσωπική από αρχές του 80) ,τι ελεύθεροι νόμιμοι σταθμοί αργότερα,τι μπαρ,clubs...;όλοι την χρησιμοποιούσαν κυρίως για την καθαρότητα (ίσως παραπάνω φωτεινότητα ) και την υψηλή της έξοδο.
Πολλοί τις αγόραζαν 2-2 γιατί η διαφορά έντασης και απόδοσης ακουγόταν καθαρά έτσι και στο άλλο πλατώ είχες διαφορετική.
Στο λέω από δικές μου ακουστικές εμπειρίες και αλλά και από γνωστούς που την ψάχνουν σαν τρελλοί για αναβελόνωση.
Προσωπική μου γνώμη ότι παίζει με οποιοδήποτε phono ακόμα και vintage μηχανημάτων ,όσες φορές έτυχε να χρησιμοποιήσω τις παλιές μου ..παρέες ενισχυτικών (ONKYO/MARANTZ/TECKNIKS).
Μια που έπεσε στα χέρια μου από παλιό χρήστη σε σύγκριση με μια καλοδιατηρημένη που αγόρασα το 87 15 χιλ,ακόμα προσφέρει μουσική απόλαυση,παρά τα όσα τράβηξε.
Αν αναβαθμίζεται με SAS θα παίζει παπάδες.
Να παραθέσω και μια εμπειρία από club που δούλευα και όταν είχαν βγει τα πρώτα cds και στελέχωσαν τις κονσόλες διαφόρων μαγαζιών και σταθμών η 'αλλαγή' CD Player με V15 ...προκαλούσε .
Πρέπει ακόμα να έχω αρκετές εγγραφές ανοικτής ταινίας ,αλλά και μικρής κασέτας.
 
Πάντα κατά την προσωπική μου άποψη ,στις εγγραφές με φωνητικά υστερούσε (στο θέμα ζεστασιάς)απ τη σειρά της Goldring 1012 /22/42 Erroica ,που και αυτές σου συνιστώ ΑΛΛΑ όπως έχει χιλιογραφτεί αυτό είναι και θέμα ταιριάσματος μηχανικών μερών με ηλεκτρονικά.
 
Ψάξε και για shure V 15 3/4/5 ή όποιον τύπο βρεις.....όλοι την χρησιμοποιούσαν κυρίως για την καθαρότητα (ίσως παραπάνω φωτεινότητα) και την υψηλή της έξοδο....

Εάν εννοείς τις Shure v15 s3/4/5 ποτέ δεν ήταν φωτεινές, γιατί απλά εκείνη την εποχή κανείς δεν τις υπερ-φόρτωνε (σε χωρητικότητα κλπ.) και στα μέσο όρο (φονο) με ρυθμιστικά δηλαδή στα 47 kohm +/-100 pf μάλλον υπερβολικά φλάτ ήταν, ίσως με ελαχιστα προβολικές τις μεσαίες!
 
Εάν εννοείς τις Shure v15 s3/4/5 ποτέ δεν ήταν φωτεινές, γιατί απλά εκείνη την εποχή κανείς δεν τις υπερ-φόρτωνε (σε χωρητικότητα κλπ.) και στα μέσο όρο (φονο) με ρυθμιστικά δηλαδή στα 47 kohm +/-100 pf μάλλον υπερβολικά φλάτ ήταν, ίσως με ελαχιστα προβολικές τις μεσαίες!

Aυστηρα μιλωντας η 3 και η 4 ηταν ολιγον τι φωτεινοτερες της 5 xMR που ηταν η καλυτερη. Με την SAS αυτο φαινεται πιο εντονα. Για μενα η καλυτερη επιλογη ειναι η Μ97χΕ με SAS αν μιλαμε για shure οπως δηποτε.
 
Παρά είσαι αυστηρός, γιατί η 3 είχε 3 εκδόσεις με βελόνες E – HE – MR η 4 2 εκδόσεις HE – MR και η xMR 1 έκδοση!
 
η πρόταση μου σε αυτά τα λεφτά...την έχω ακούσει και "την έχω ακούσει" κανονικά
μεταχ jvc z1 με βελόνα της jico sas...σε αντίστοιχη περίπτωση μου την προτείνανε και έπειτα, κάθε φορά, πίνω στην υγειά του ανθρώπου που την πρότεινε...!!!
ή εναλλακτικά όποια άλλο generator παίρνει jico sas βελόνα...πχ shure κλπ


Θα συμφωνήσω με τον φίλο (dimmanoukas) για τον συγκεκριμένο συνδυασμό, μου έκανε εντύπωση και σε εμένα, στον φίλο που την “άκουσα”, είχαμε με sas και την shure v15 s4 (δική μου) και την m97, μακράν η JVC καλύτερη, ήταν ταχύτατη – εκνευριστική καθαρότητα / ανάλυση – και με δυναμικά που ήταν λες και άκουγες υψηλής ανάλυσης ψηφιακό αρχείο! Με βλέπω και εμένα στο μελλον να μετακομίζω εκεί!
 
Last edited:
εκνευριστική καθαρότητα / ανάλυση – και με δυναμικά που ήταν λες και άκουγες υψηλής ανάλυσης ψηφιακό αρχείο

Τα ειπες μονος σου ....... με τον λιγοτερο "αυστηρο"τροπο και γουστο σου :grinning-smiley-043
 
Παρά είσαι αυστηρός, γιατί η 3 είχε 3 εκδόσεις με βελόνες E – HE – MR η 4 2 εκδόσεις HE – MR και η xMR 1 έκδοση!

Ξερω καλα τα μοντελα των V15. Οι γεννητριες ηταν οι ιδιες ομως,και εκει ειναι που γινεται συνηθως η δουλεια / ζημια αν προτιμας. Η SAS , MR κλπ απλα τονιζει τις ατελειες.

Αποψη μου βεβαια,αλλα οι εκδοσεις MR της Shure ηταν εξ'ισου καλες με μια SAS, η δε V για μενα ηταν και καλυτερη λογω κυριως του στελεχους ( beryllium tube).
 
Θα συμφωνήσω με τον φίλο (dimmanoukas) για τον συγκεκριμένο συνδυασμό, μου έκανε εντύπωση και σε εμένα, στον φίλο που την “άκουσα”, είχαμε με sas και την shure v15 s4 (δική μου) και την m97, μακράν η JVC καλύτερη, ήταν ταχύτατη – εκνευριστική καθαρότητα / ανάλυση – και με δυναμικά που ήταν λες και άκουγες υψηλής ανάλυσης ψηφιακό αρχείο! Με βλέπω και εμένα στο μελλον να μετακομίζω εκεί!

Aν ειχατε την δυνατοτητα να παιξετε την 97 με πιο ψηλη αντισταση εισοδου στο φονο , μαλλο θα αλλαζατε γνωμη .
Υπαρχουν βεβαια και πολλοι που η 97 τους αρεσει με μια sas στα 47kΩ
 
Aν ειχατε την δυνατοτητα να παιξετε την 97 με πιο ψηλη αντισταση εισοδου στο φονο , μαλλο θα αλλαζατε γνωμη .
Υπαρχουν βεβαια και πολλοι που η 97 τους αρεσει με μια sas στα 47kΩ

Και ποιος είπε ότι δεν έγιναν τα ανάλογα ματσαρίσματα για την εκάστοτε κεφαλή? Η m97 ήταν χειρότερη από την JVC Ζ1 και την Shure V15.

Σε ισορροπημένα συστήματα / πηγές, δεν ενδείκνυται να ανεβάζεις τα Kohm (πανω απο 50) σε SAS... αυτό ισχύει για τις περισσότερες κεφαλές, εκτός εάν είναι shibata!

Πάντως άκουσε αυτόν τον συνδυασμό (jvc z1 + sas) έχει μεγάλο ενδιαφέρον και θα καταλάβεις τι σου λέω στην περιγραφή μου!
 
Σε ισορροπημένα συστήματα / πηγές, δεν ενδείκνυται να ανεβάζεις τα Kohm (πανω απο 50) σε SAS... αυτό ισχύει για τις περισσότερες κεφαλές, εκτός εάν είναι shibata!

Γιατι;
 
Φιλοι :

Σας ευχαριστω ολους που με τιμησατε με τις συμβουλες σας !!!

Αρτι εβαλα στον Ορφεα μια sumiko blye point .Παλια κεφαλη του μαγαζιου ,με λιγες ωρες .

Τα παιδια μου την εδωσαν σε συμβολικη τιμη!!!!!


Θα ηθελα κι απο δω να τους ευχαριστησω.


Δεν μπορω να μην ευχαριστησω δημοσια - κι ας με συγχωρεσει αν προκαλω την σεμνοτητα του- το μελος Εκτωρα Κατσικη που μου προσεφερε μια δικια του κεφαλη αφιλοκερδως για να καληφθω!!!


Παλι σας ευχαριστω ολους που ασχοληθηκατε με το προβλημα μου.



ΥΓ : Παλι φιρι-φιρι παει ο @ολος μου .

Με του που εστησα το πικαπ κατσαμε με την κορη , βαλαμε pink floyd συζητησαμε πανω στο shine on you crazy diamond ,ακουσαμε χορωδιακα μιας και ασχολειτε ...μαλον θα ξαναενοχλησω συντομα.
 
Μια απορία για τους ειδικούς της παρέας ίσως λίγο OFF TOPIC.
'Γυρνώντας ' το πλατώ του Lenco απ τη 'στραβή' πλευρά στο μεγεθυμένο plinth κατά 90 μοίρες για τοποθέτηση 2ου βραχίωνα ,κυρίως όμως για να απομονώσω το τμήμα αυτό απ το board ,ήξερα ότι θα έχω το γνωστό θέμα θορύβου,μιας και είναι γνωστό ότι η κεφαλή είναι κοντύτερα στο μοτέρ.
Πειραματιζόμενος με όσες διαθέσιμες ΜΜ έχω ,που δεν είναι και λίγες,αλλά και με 4 βραχίονες,η Z1 ,έβγαζε το 'σιγανότερο' αποτέλεσμα απ τις υπόλοιπες εν αντιθέσει με την Exact που θύμιζε 'έλλειψη γείωσης' και λέρωνε το ηχητικό αποτέλεσμα.
Οφείλεται σε φθορά της συγκεκριμένης κεφαλής ή κάτι άλλο ??
Οι πειραματισμοί στα γνωστά και ίδια phono για όλες τις δοκιμές.
Δεν δοκίμασα ακόμα MC,μιας και ηχητικά όπως χιλιοαναφέρθηκε ο ήχος είναι πολύ καλός και 'κολάζει'.
 
Παντως θα ειχε ενδιαφερον να μαθουμε το συνολικο κοστος της υποστηριξης των killer φθηνων κεφαλων.Εννοω ποσα χρηματα πρεπει να δαπανηθουν για να υποστηριξουμε ηχητικα μια <φθηνη> κεφαλη.
 
Re: Απάντηση: Δεν την παλευω αλλο με τις κεφαλες .SOS μια φτηνη.

Παντως θα ειχε ενδιαφερον να μαθουμε το συνολικο κοστος της υποστηριξης των killer φθηνων κεφαλων.Εννοω ποσα χρηματα πρεπει να δαπανηθουν για να υποστηριξουμε ηχητικα μια <φθηνη> κεφαλη.

Σωστό κι αυτό. Γιατί αν πρέπει ό,τι κερδίζουμε από την τιμή της κεφαλής να το δαπανήσουμε στο phono τότε το ποσό που θα ξοδέψουμε δεν αλλάζει και πολύ.