Denon DL-A110 -103 anniversary

If you likewise can get Elton John's "Daniel" on the Greatest Hits album to not only not sibilate, but for the wax papery hi hat cymbals to sound full and brassy, I will trade whatever I need to for a Cadenza Bronze and perhaps whatever arm you are using. But it's specifically Daniel on that album. Any cartridge I have that doesn't sibilate really pretty much masks what's there and it never actually sounds "right" or "normal." "I can see the red tail lightssssssssshhhhhhhhhhhhh heading for SSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHHpay ah yah eeeeeen oh and I can SSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHee Daniel, he'sssssssssssshhhhhhhhhhhhh waiving good-bye . . . "

Και αυτός γνωστός και αποφευκταίος σε κάποιους για ακρόαση.
 
Τέλος πάντως είμαι ανοικτός στα πάντα,μουσική να είναι..
αλλά στέκομαι σε κατι που δάβαζα χρόνια πριν και δεν κατάλαβα γρι
Το άκουσα βέβαια πολύ,αλλά δεν θεώρησα ότι έχει τόση σημασία στο sibilance.
Πρόκειται για το polishing της ακίδας.

I agree it takes more than a few sides to really get a polish, but there is a real change in sound as the polish develops. Here's an electron micrograph of a used stylus showing how rough the unworn surfaces are compared to the contact patches (borrowed from another site).
Αυτο και το μαλακωμα της αναρτησης / damper λεγεται στρωσιμο της κεφαλης ..............
 
:)Μάκη που τον φύλαγες τον δίσκο του R.Williams?
Δικός σου ή κληρονομιά?
Καλά δε παίζεσαι :)
Τον αγόρασα .
Τα βυνίλια του Πατέρα μου ,όπως πολλά δικά μου που μάζευα από μικρός τα (Ξε)πούλησα στις αρχές της δεκαετίας του 90 ,ομολογώ το λάθος μου .
Ακόμη το φυσάω ….
Υ.Σ Αν ανέβασα την soundsmith ήταν γιατί σε συνέντευξη που είχα διαβάσει ο αρχιμηχανικός της tannoy άκουγε από Dl από τον συγκεκριμένο οίκο .
Βέβαια δεν γνωρίζω τι είδους μουσική άκουγε αλλά επέτρεψε μου σημερινή χιπ χοπ σίγουρα θα έχει περάσει ψηφιακά στους δίσκους .
 
Η dl ήταν κορυφαία κεφαλή για τους ραδιοφωνικούς σταθμούς.
Οτιδήποτε πάνω από αυτή θα ήταν overkill για την ποιότητα των fm και την ποιότητα του δέκτη του μέσου ακροατή.
Βέβαια, μην νομίζεις ότι την έπαιρναν στη τιμή της αγοράς ή την τιμή που έχει καταντήσει να την πουλάνε σήμερα.
 
Την οποία φυσικά την ανακάλυψαν μέσα από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς όντως και μετά η Denon αποφάσισε να την βγάλει στην παραγωγή .
Φυσικά υπάρχουν και άλλες απόψεις εδώ για την Rhttps://forum.audiogon.com/discussions/review-denon-dl-103r-cartridge
Το θέμα των τιμών όλοι μας το γνωρίζουμε εδώ ακόμη και η shure m97 e εκτοξεύτηκε η τιμή της αφού σταμάτησε η παραγωγή ,
ορισμένοι πριν την απαξίωναν .
Το ερώτημα είναι πόσο θα εκτοξευτεί η τιμή της DL A 110 ,ΑΝ και εφόσον σταματήσει η παραγωγή .
Για μένα ορθώς και την κρατάει ακόμη στην παραγωγή .
 
Και γω τελειώνοντας,πιστεύω αυτό που έγραψα πολλές φορές εδώ μέσα απ την ημερομηνία εγγραφής.
Είχε κάποιο 'προσανατολισμό' ,πολλοί την αγάπησαν για τον χαρακτήρα (ζεστασιά που είχε).
Προσωπικά απ τα 93ς που μου την κούμπωσε ο κ.Ιωνάς επειδή έστειλα μια MC ONE (1993) για retip,είχα αξιολογήσει το χαρακτηριστικό της να διαβάζει μπουκωμένα maxis και Lps ,(funkadelik) κ.λ.π.
Η συζήτηση μετά στράφηκε στα s που υπάρχουν στον δίσκο ,λόγω αυτών των λόγων που συμμάζεψα απ άλλους εκτός εντύπων,επειδή και ο Ήχος και το AV/Extreme,Audiophile,Hi Teck,με τις βινυλιακές εκδόσεις τους,δεν χρησιμοποιούσαν κοινούς δίσκους του Εμπορίου,αλλά 'αναφοράς'.
Στα ξένα που έχω όλα τα τεύχη επίσης μέχρι τέλη 17 περίπου τουλάχιστον 2 περιοδικά,δεν έψαξα ,λόγω εποχών.

[Ένα πρώιμο τεστ μεταξύ των Thorens 124 και Garrard 401,βρήκα σαν vintage μηχανήματα από αυτόν που έχει τεστάρει τα περισσότερα πλατό απ όλους στο Fi-Fi World,θα το βάλω στο chat..θέλει ψάξιμο γα τα sibilance,στις σελίδες Queries. (απλά θυμηθείτε το 1997 ποια ήταν η αναλογική τάση στην χώρα μας ,αλλά και έξω που ζούσα,τα πάντα ξεπούλημα).]

Δείχνει πάντως με την κωνική να μπορεί να το διαχειριστεί την στιγμή που άλλες ακρβότερες όχι.
Αλλά σε δίσκους που είναι υπάρχει απλά μία τόνωση και όχι τέτοιο χάλι,όπως στο Best Off του Ελτον και τοy δίσκου του Peter Gabriel, (χθες βρήκα πάρα πολλά τέτοιες αστοχίες) υπάρχουν πολύ καλύτερες στα επίπεδα τιμών που έφτασε σήμερα.
Για να μην πω ότι είναι και ακριβή.
Θα την είχα απλά ,αλλά δεν θ άκουγα μ αυτήν.
Πιστεύω σε 15 μέρες να έχω νέα γα τις τελευταίες της Linn ,αν τα καταφέρω...
Απ όσο θυμάμαι,η 1042 ήταν καλύτερη σε όλα,εκτός τα ...μπουκωμένα.
Επίσης εξέφρασα το κατά πόσο δημιουργούνται οι αναφορές μου προσωπικά στα φωνητικά,επειδή αν μιλούσαμε για ορχηστρικά,ή instrumental ή μουσικές για επένδυση ταινιών,σειρών,Starwars κ.λ.π. Trios, μικρών συνόλων κ.λ.π.δεν θα είχε βγει 'εκτός' θέματος με τα sibilance.
Για κάποιους τα φωνητικά παίζουν μεγάλο ρόλο,πολύ μεγάλο .Και έχω και γνωριμίες π.χ,. με Γερμανίδα δασκάλα που τραγουδάει σε μπάντα με άλλα άτομα σε εκδηλώσεις με πολλά βίντεος και αυτή άκουγε ξανά και ξανά όσο μπορούσε τα βίντεος να δει αν ξεφεύγει η ανωμαλία αυτή ,ή καποιος άλλος ξεφεύγει απ την συνοδεία μπάντας χαλούσε το αποτέλεσμα (μόνο σε cd βέβαια οι εγγραφές).
 
Φωνητικό sample σε όλες τις Εκθέσεις που πήγα και μάλιστα με κάμποσα πηγαδάκια,αν ανατρέξετε σε παλιότερα ποσταρίσματα μου ήταν η αναπαραγωγή της Abbey Lincoln ,το throw it awαy.
Για άλλους λόγους,κάπου και σε κάποια συστήματα επειδή ακούγεται σαν μπετατζής κάποιος νομίζει ότι μπορεί να είναι άντρας.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Συνεπώς κατά τη γνώμη σας το remake ενός classic οφείλει.

α. Να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του σήμερα που η ίδια η εξέλιξη της αναπαραγωγής στη μουσική έχει φέρει;

β. Να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στο original που σημαίνει ότι θα διατηρήσει τον χαρακτήρα του original πιστότερα έστω κι αν αυτό σημαίνει συμβιβασμό στην απόδοση;

Πρόσφατα έβλεπα μια συνέντευξη του αρχισχεδιαστη των ηχείων του IAG, του Peter Comeau, όπου αναφερόμενος στις αλλαγές που όφειλαν να κάνουν στην επανέκδοση του Mission 770, εξηγούσε γιατί αυτές έπρεπε να γίνουν προκειμένου να μπορεί το ηχείο να παίξει σύμφωνα με τα τωρινά απαιτούμενα
Στη δεκαετία του '70 που με αναφορά το βινύλιο, μπορούσες να ξεφύγεις χωρίς να δίνεις πολύ σημασία στο πιο χαλαρό μπάσο που κυριαρχούσε στα ηχεία τοτε, ή στο καθόλου μπάσο της μουσικής του τότε.
Σήμερα και μόνο να σκεφτεί κανείς π.χ. την EDM μουσική και το πόσο πιο defined είναι ο ήχος που προκύπτει από τις σημερινες πηγές, για να είναι relevant με την εποχή του ένα ηχείο, δεν μπορεί να αγνοήσει τις εξελίξεις αυτές, γιατί καλό το vintage look και όλο το νοητικό ταξίδι, αλλά κατά βάση για ηχείο πρόκειται και θα πρέπει να ανταποκρίνεται στο ρόλο αυτό.

Άρα, στην περίπτωση της DL-A110, συν προφανώς την Ιαπωνική κουλτούρα που έχει τα δικά της κολλήματα και είναι σαφώς πιο συντηρητική σε αλλαγές, η κρίση για τη συγκεκριμένη κεφαλή θα πρέπει να τα λαμβάνει όλα αυτά υπ οψη.
Την διάβασα και γω ,καθότι είχα υλοποιήσεις του και προσπάθησα αποτυχημένα να κάνω diy ένα project του.
 
Την οποία φυσικά την ανακάλυψαν μέσα από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς όντως και μετά η Denon αποφάσισε να την βγάλει στην παραγωγή .
Φυσικά υπάρχουν και άλλες απόψεις εδώ για την Rhttps://forum.audiogon.com/discussions/review-denon-dl-103r-cartridge

Ε ναι, για την ποιότητα που άκουγαν τότε από τα FM ήταν κορυφαία. Για πιο πάνω δεν είναι...
Και για τα 200$ (180€) που την πήρε αυτός που κάνει το review, λογικό είναι να γράφει ότι είναι μία πολύ καλή κεφαλή.
Για παραπάνω, δεν...
Ε, τώρα, σκέψου ότι κάποια εταιρία μπορεί να αγοράσει κούτες από moving coil κεφαλές στα 60€ τη μία, να τη βάλει σε ένα κέλυφος και να σου την πουλήσει 600€, τι τρελή μπίζνα κάνει.
Μην μου πεις "δεν κάνει 60€" γιατί 180€ μείον το ΦΠΑ, το κέρδος του μαγαζιού, το κέρδος του αντιπρόσωπου, το κόστος του κέλυφους και του κουτιού, συν μία έκπτωση επειδή θα πάρει 1000 κομμάτια απευθείας από το εργοστάσιο, παίζει τα 60€ να είναι και πολλά.
Και όχι, μην περιμένεις όταν θα καταργηθεί να ανέβει παραπάνω η τιμή, θα γελάνε και αυτοί που την έφτιαξαν.
Όχι ότι με τόση μπίζνα βλέπω λόγο να καταργηθεί σύντομα.
 
Αναλογικά ευτράπελα υπάρχουν σε πολλούς δίσκους.
Και όπως τα συριστικά,υπάρχουν και κάποια άλλα θέματα,που δείχνουν λάθος κοπή,λάθος mastering.
Είναι πανεύκολο να κατηγορήσεις το όποιο λάθος στήσιμο,υπολογισμό,αλλά με την δοκιμή σε τρεις φρέσκιες κεφαλές που διαθέτεις με πλήθος συνοδών,όσο λάθος και να έκανες σε μία,είναι αδύνατον με τρεις και τέσσερεις κεφαλές να μην καταλάβεις ότι μία αστοχία που νόμσες ότι οφείλεται σ ένα poor retippng ,δεν υπάρχει.
Παράδειγμα ΑΠ ΤΑ ΠΑΛΙΑ.
Suzana Vega ,τίτλος 99,9 .Polygram ,made in Greece 1992,τον θυμάστε νομίζω.
Είχαμε μαζευτεί στο τότε δισκάδικο 3 άτομα που καταλάβαμε ότι ο δίσκος είναι ελαττωματικός.
όταν τον άκουσα απορούσα,παραλίγο να πάρω τα τότε πλατό μου και να πάω Κέντρο.
Αφου το παίξαμε σε αρκετά 1200,1210,Dual,Thorens,κ.λ.π.
βγάλαμε το συμπέρασμα που έβγαλε και κάποιος reviewer τότε.
Ακούστε το τελευταίο της δεύτερης πλευράς ,Song of Sand.
Ακούγεται όχι μόνο απ το ένα Κανάλι,το δεξί ,αλλά και τέρμα έξω απ την σκηνή,δεξότερα και απ το PMC.
Φυσικά δεν μιλώ για στήσιμο, μπάσα,πρίμα, ισορροπίες,συριστικά ,απεικόνηση,ρεαλισμό ερμηνείας αλλά για μια ατέλεια που κατάντησε μια έκδοση καταρέζιλο. προσωπική άποψη,επειδή τον αγόρασα και από Βρετανία,Σουηδία κ.λ.π.
Μπορώ να τον αποστείλω σε όποιον τον θέλει με δικά μου έξοδα.
Τέτοιο sample ποτέ δεν θα έβαζε ο Ήχος τότε,που έχωσε αρκετά όπως και ο Πετρίδης.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Φυσικά όλη η Πρώτη και Β' πλευρά,αλλά η πολυτέλεια αναπαραγωγής και σε άλλα πλατό στημένα στον ίδιο ή κάτω όροφο,με πείθουν ότι δεν είναι θέμα 'καλού στησίματος',ούτε λάθος του Retiper.
Το ξαναλέω,όποιον αμφισβητεί ,το στέλνω αύριο .
 
Ε, τώρα, σκέψου ότι κάποια εταιρία μπορεί να αγοράσει κούτες από moving coil κεφαλές στα 60€ τη μία, να τη βάλει σε ένα κέλυφος και να σου την πουλήσει 600€, τι τρελή μπίζνα κάνει.
Μην μου πεις "δεν κάνει 60€" γιατί 180€ μείον το ΦΠΑ, το κέρδος του μαγαζιού, το κέρδος του αντιπρόσωπου, το κόστος του κέλυφους και του κουτιού, συν μία έκπτωση επειδή θα πάρει 1000 κομμάτια απευθείας από το εργοστάσιο, παίζει τα 60€ να είναι και πολλά.
Και όχι, μην περιμένεις όταν θα καταργηθεί να ανέβει παραπάνω η τιμή, θα γελάνε και αυτοί που την έφτιαξαν.
Όχι ότι με τόση μπίζνα βλέπω λόγο να καταργηθεί σύντομα.

Ε, καλά δεν είναι ακριβώς έτσι. Εσύ μιλάς για μεταποίηση. Η DL-A110 δεν είναι προϊόν μεταποίησης. Είναι εξ' ολοκλήρου φτιαγμένη στο χέρι, στον ίδιο χώρο που κατασκευάζονται για δεκαετίες, από την ίδια εταιρία που βγάζει και τις υπόλοιπες Denon.
 
Γιατί δεν είναι έτσι;
Στα 180€, τα 35€ είναι το ΦΠΑ. Δηλαδή το μαγαζί την πουλάει 145€.
Την αγορά την ξέρεις. Πιστεύεις ότι για να την πουλάει το μαγαζί 145€, φεύγει από το εργοστάσιο σε τιμή μεγαλύτερη των 90€;
Ενώ παίρνει και ο αντιπρόσωπος commission έτσι;
Να μη βάλω τους δασμούς από Ιαπωνία γιατί θα χαθεί η μπάλα! :P
Σου βάζω ένα 15% για τον αντιπρόσωπο, ένα 30% για το μαγαζί margin up που είναι από χαλαρό έως και ουτοπικό.
Αν λοιπόν από αυτά τα 90€ αφαιρέσεις το κόστος και τις εργατοώρες του headshell αλλά και του κουτιού, νομίζεις ότι δεν θα πάει 70€;
Ή αν πας στο εργοστάσιο και ζητήσεις 1000+ κομμάτια δεν θα σου κάνει 10% έκπτωση;
 
Γιατί δεν είναι έτσι;
Στα 180€, τα 35€ είναι το ΦΠΑ. Δηλαδή το μαγαζί την πουλάει 145€.
Την αγορά την ξέρεις. Πιστεύεις ότι για να την πουλάει το μαγαζί 145€, φεύγει από το εργοστάσιο σε τιμή μεγαλύτερη των 90€;
Ενώ παίρνει και ο αντιπρόσωπος commission έτσι;
Σου βάζω ένα 15% για τον αντιπρόσωπο, ένα 30% για το μαγαζί margin up που είναι από χαλαρό έως και ουτοπικό.
Αν λοιπόν από αυτά τα 90€ αφαιρέσεις το κόστος και τις εργατοώρες του headshell αλλά και του κουτιού, νομίζεις ότι δεν θα πάει 70€;
Ή αν πας στο εργοστάσιο και ζητήσεις 1000+ κομμάτια δεν θα σου κάνει 10% έκπτωση;

Αναφέρομαι στο κομμάτι της μεταποίησης που αφορά αυτό εδώ, ίσως έπρεπε να το συγκεκριμενοποιήσω:

"Ε, τώρα, σκέψου ότι κάποια εταιρία μπορεί να αγοράσει κούτες από moving coil κεφαλές στα 60€ τη μία, να τη βάλει σε ένα κέλυφος και να σου την πουλήσει 600€, τι τρελή μπίζνα κάνει."

Αυτό είναι μεταποίηση, δεν είναι η περίπτωση της DL-A110 που είναι από την αρχή έως το τέλος προϊόν που φτιάχνεται εξ' ολοκλήρου σε συγκεκριμένο χώρο από συγκεκριμένη εταιρία.
 
Και πόσο παραπάνω νομίζεις κοστίζει να κάνεις αυτό που έκανε η Denon, να βάλεις δηλαδή ένα δικό σου headshell;
Αν το κόστος ήταν τρελό, θα της πήγαινε πέντε κούτες headshell και θα της έλεγε "θέλω 1000 κομμάτια OEM να μου βάλεις αυτά τα headshell αντί για τα δικά σου".
Απλά η Denon προσφέρει μία φτηνή MC κεφαλή και τη δυνατότητα της παραγωγής OEM προϊόντων.
Προσωπικά, στα 600€ θα με ιντρίγκαρε περισσότερο μία 304.
 
Και πόσο παραπάνω νομίζεις κοστίζει να κάνεις αυτό που έκανε η Denon, να βάλεις δηλαδή ένα δικό σου headshell;
Αν το κόστος ήταν τρελό, θα της πήγαινε πέντε κούτες headshell και θα της έλεγε "θέλω 1000 κομμάτια OEM να μου βάλεις αυτά τα headshell αντί για τα δικά σου".
Απλά η Denon προσφέρει μία φτηνή MC κεφαλή και τη δυνατότητα της παραγωγής OEM προϊόντων.
Προσωπικά, στα 600€ θα με ιντρίγκαρε περισσότερο μία 304.

Δεν γνωρίζω πόσο θα κόστιζε, δεν είναι εξ' άλλου η ίδια περίπτωση. Η DL-A110 δεν έχει σχέση με OEM περιπτώσεις. Χειροποίητη από την αρχή έως το τέλος είναι σε δύο δωμάτια στο εργοστάσιο στη Shirakawa της S.U.
Προφανώς δεν εννοώ τις πρώτες ύλες. Εννοώ ότι η κατασκευή, το τύλιγμα του πηνίου, η κόλληση η ρύθμιση, ο έλεγχος κλπ γίνονται εκεί, όπως και το τελικό assembly.

Επίσης δεν εννοώ ότι δεν υπάρχουν καλύτερες ή χειρότερες σε αυτά τα χρήματα, εξ' άλλου νομίζω φάνηκε αυτό στο νήμα.
 
Σου βάζω ένα 15% για τον αντιπρόσωπο, ένα 30% για το μαγαζί margin up που είναι από χαλαρό έως και ουτοπικό.
Δεν πιστευω οτι υπαρχει αντιπροσωπος στον πλανητη που δεχεται να κερδισει απο μια κεφαλη 15% , μη σου πω οτι ουτε μεταπωλητης να δεχεται να κερδισει 30%
 
Δεν γνωρίζω πόσο θα κόστιζε, δεν είναι εξ' άλλου η ίδια περίπτωση. Η DL-A110 δεν έχει σχέση με OEM περιπτώσεις. Χειροποίητη από την αρχή έως το τέλος είναι σε δύο δωμάτια στο εργοστάσιο στη Shirakawa της S.U.
Προφανώς δεν εννοώ τις πρώτες ύλες. Εννοώ ότι η κατασκευή, το τύλιγμα του πηνίου, η κόλληση η ρύθμιση, ο έλεγχος κλπ γίνονται εκεί, όπως και το τελικό assembly.

Επίσης δεν εννοώ ότι δεν υπάρχουν καλύτερες ή χειρότερες σε αυτά τα χρήματα, εξ' άλλου νομίζω φάνηκε αυτό στο νήμα.
το κέλυφος δεν το φτιάχνει η denon.. κάποιο συνεργαζόμενο χυτήριο το φτιάχνει για λογαριασμό της, πολύ πιθανό με συμβόλαιο να μην φτιάξει ίδιο για λογαριασμό άλλου, εμπιστευτικότητα πληροφοριών κλπ..
το κόστος στο κάθε κομμάτι για την denon πιθανόν να είναι αστείο για εμάς.
όπως και στους κατασκευαστές αυτοκινήτων για παράδειγμα, εκτός από τις λαμαρίνες και τους κινητήρες/σασμάν, όλα τα άλλα εξαρτήματα φτιάχνονται από δορυφορικές συνεργαζόμενες εταιρίες.
δεν θα κάτσει να φτιάξει η vw πχ, αμορτισέρ ή τζάμια ή ηλιοροφές, ή φανάρια και μπαταρίες....
για κομπρεσέρ ac, μοτέρ γυαλοκαθαριστήρων, ηλεκτρικών παραθύρων, ABS, δισκόπλακες, τακάκια κλπ, ούτε λόγος!
 
το κέλυφος δεν το φτιάχνει η denon.. κάποιο συνεργαζόμενο χυτήριο το φτιάχνει για λογαριασμό της, πολύ πιθανό με συμβόλαιο να μην φτιάξει ίδιο για λογαριασμό άλλου, εμπιστευτικότητα πληροφοριών κλπ..
το κόστος στο κάθε κομμάτι για την denon πιθανόν να είναι αστείο για εμάς.
όπως και στους κατασκευαστές αυτοκινήτων για παράδειγμα, εκτός από τις λαμαρίνες και τους κινητήρες/σασμάν, όλα τα άλλα εξαρτήματα φτιάχνονται από δορυφορικές συνεργαζόμενες εταιρίες.
δεν θα κάτσει να φτιάξει η vw πχ, αμορτισέρ ή τζάμια ή ηλιοροφές, ή φανάρια και μπαταρίες....
για κομπρεσέρ ac, μοτέρ γυαλοκαθαριστήρων, ηλεκτρικών παραθύρων, ABS, δισκόπλακες, τακάκια κλπ, ούτε λόγος!

Το έγραψα πιο πριν όμως αυτό Βλαδίμηρε.

Το θέμα είναι ότι δεν πρόκειται για περίπτωση ΟΕΜ εδώ. Πρόκειται για ένα προϊόν Denon 100% χειροποίητο και αυτή είναι η τιμή του.

Τώρα πόσο μπορεί να κοστίζει κάποιο OEM προϊόν made or improved by Barba Yiorgos κ Σια δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει, ούτε τα περιθώρια κέρδους του Χ, Ψ, εμπόρου.
 
Από τη στιγμή που ψάχνουμε να βρούμε το κόστος, φυσικά και μας ενδιαφέρει.
Η zu π.χ. δεν αγόρασε τις denon από κάποιο μαγαζί λιανικής.

Και όταν θέλεις να πουλήσεις ένα προϊόν υπό το δικό σου λογότυπο, αυτό ονομάζεται OEM.
Να το πούμε... ζαργκάνα;