Denon & Marantz AV Receivers 2019-2020

Όχι δεν είναι έτσι ακριβώς. Γιατί εδώ αξιοποιείται η αποκωδικοποίηση του Atmos, για' αυτό και γράφει Atmos/Dsurround στην οθόνη. Ενώ πριν χωρίς atmos setup ηχείων δεν έβλεπες τίποτε από atmos στην οθόνη αλλά μόνο το φέρον stream (Dolby True HD ας πούμε).

Στην περίπτωση του DTS ενεργοποιείς το Dolby Surround και μέσα από το μενού έχεις αφήσει το Virtualizer στο on. Σε αυτή την περίπτωση φυσικά δεν γράφει Atmos.

Σε DTS-HD δεν δοκίμασα. Άλλη φορά αυτό. Πάνε οι εποχές που έγραφα review και τα δοκίμαζα όλα από την καλή και από την ανάποδη... .
 
Ωραια ωραια, για να δουμε αν το χω! Εγω παιζω με 3.1 κανονικα και δεν εχω surround.

DTS stream --> ενεργοποιουμε το dolby surround κ λογω διακοπτη height virtualisation --> "ψευτο"atmos
Dolby απλο --> θελει και εδω ενεργοποιηση καποιου surround DSP? ή παιζει αυτοματα σε "ψευτο"atmos γιατι εχω το height virtualisation στο on?

Ετσι ειναι, ποτε δεν εχω δει και γω ο καψερος την λεξη atmos. οταν παιζει atmos soundtrack εξαγονται μονο οι πληροφοριες για τα λοιπα καναλια. Ακομα βεβαια δεν καταλαβαινω αν o virtualiser δημιουργει μονος του την πληροφορια height ή αν χρειαζεται Atmos soundtrack για να παιξει.
 
Σε άλλη δοκιμή αυτά. Τώρα δεν μπορώ, έχω δουλειά να ακούσω άλλα συστήματα.

Πάντως πάνω κάτω όπως τα λες είναι. Με το Height Virtualization στο On φαίνεται η οθόνη να γράφει Atmos σε περιεχόμενο Atmos χωρίς setup που να έχει κάποιο atmos ηχείο δηλωμένο.
 
Εχουμε ολο το χρονο να τα αναλυσουμε μεχρι να πεσουν λιγο οι τιμες τους :-) :ernaehrung004:
 
Εχουμε ολο το χρονο να τα αναλυσουμε μεχρι να πεσουν λιγο οι τιμες τους :-) :ernaehrung004:

Όταν θα φτάσουν οι τιμές χαμηλότερα, θα μιλάμε για τα μοντέλα του 2020-2021. Χρόνος δεν υπάρχει. Είναι καλύτερα να τον αξιοποιείς και να χαίρεσαι αυτό που μπορείς να απολαύσεις από τώρα χωρίς να περιμένεις και να χάνεις χρόνο. Γιατί κατόπιν θα λες.... κοίτα που περίμενα να πέσει η τιμή και δεν πρόλαβε να σκονιστεί το μηχάνημα και νά σου τώρα το Dolby Height & Length Virtualization (του χρόνου). :p
 
Λες να την παθουμε σαν τον φιλο με τον 1500? Δεν αποκλειεται! Τι να κανεις, τεχνολογια ειναι, τρεχει!
 
Εγώ μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι εκείνο που ακούω με τον 2600H δεν έχει σχέση με εκείνο που άκουγα με τον 2500H που έχει περάσει κι αυτός από εδώ. Με την υποσημείωση ότι ο 2600Η βέβαια παίζει σε setup με άλλα ηχεία. Και πριν να περαστεί το DHV πάλι καλύτερα έπαιζε από το προηγούμενο μοντέλο πάντως.
Τώρα όποιος θέλει να περιμένει ας περιμένει. Εγώ δεν θα περίμενα πάντως γνωρίζοντας πως έτσι κι αλλιώς οι τιμές δεν διαφέρουν σημαντικά στην πραγματικότητα ολόκληρη τη χρονιά. Απλώς δεν φαίνονται ίδιες όλη τη χρονιά. ;)

Αυτά ως προς τις τιμές, ας μην βγούμε άλλο off-topic. Μας ενδιαφέρουν οι τεχνικές αλλαγές και όχι τα τιμολογιακά ήθη και έθιμα. :rolleyes::p
 
Re: Denon & Marantz AV Receivers 2019-2020

@Pleo
Από πλευράς θερμοκρασίας ο Denon πως τα πάει?
Ο 4600 ποτέ θα λανσαριστεί, ξέρεις?

Sent from my HUAWEI NXT-L29 using Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Denon & Marantz AV Receivers 2019-2020

Λες να την παθουμε σαν τον φιλο με τον 1500? Δεν αποκλειεται! Τι να κανεις, τεχνολογια ειναι, τρεχει!

Να επισημάνω ότι η αγορά δεν έγινε στην δική μου περίπτωση περιμένοντας να πέσει η τιμή, αφού έκανα την αγορά μετά απο κανένα δίμηνο εμφανίστηκε το νέο μοντέλο, επομένως είναι και θέμα τύχης το σωστό timing.
 
Re: Απάντηση: Re: Denon & Marantz AV Receivers 2019-2020

@Pleo
Από πλευράς θερμοκρασίας ο Denon πως τα πάει?
Ο 4600 ποτέ θα λανσαριστεί, ξέρεις?

Sent from my HUAWEI NXT-L29 using Tapatalk

Δεν γνωρίζω φίλε μου αν θα λανσαριστεί κάτι άλλο για την ώρα. Ούτε παρατήρησα κάτι σχετικό με τη θερμοκρασία. Μια χαρά αερίζεται όπως βλέπεις στις φωτογραφίες το μηχάνημα.

Να επισημάνω ότι η αγορά δεν έγινε στην δική μου περίπτωση περιμένοντας να πέσει η τιμή, αφού έκανα την αγορά μετά απο κανένα δίμηνο εμφανίστηκε το νέο μοντέλο, επομένως είναι και θέμα τύχης το σωστό timing.

Ε πάνω κάτω ξέρεις πότε λανσάρονται. Το έχω γράψει κι όλας λίγες σελίδες πριν.
 
Παιδιά καλησπέρα σας. Νέος στο forum, πρώτη φορά γράφω γιατί έχω ένα δίλλημα, τώρα που πάω γιά αλλαγή πολυκάναλου. Ο προς αλλαγή Marantz sr6200 είναι αρχαίος καί χρησιμοποιείται περισσότερο γιά ραδιόφωνο καί μερικώς γιά τά προενισχυτικά στάδια όταν ταινίες έχουν απλόprologic Dts ήDD καί τώρα τελευταία το εμπρός αριστερό κανάλι προενίσχυσης κάνει νερά, όταν ζεσταθεί λίγο παράγει θόρυβο. Έτσι λέω στην συμβία ότι πρέπει νά αλλάξει. Το υπόλοιπο σύστημα περιλαμβάνει τήν πηγή Dune Hd max τον behringer deq 2496, mastering prossesor, τον MF mdac το sub Energy XL12 και τέλος τον marantz pm 7003. Ηχεία τά B&W 601s3 τα οποία είναι δύσκολο φορτίο (86db).Ο Behringer χρησιμοποιείται γιά νά μαζέψει το σύστημα 2.1 (κάνει απίστευτη δουλειά ισοσταθμίζοντας το σύστημα σε επίπεδο 24/96) καί ο 7003 κυριολεκτικά καρφώνει τη στερεοφωνική εικόνα στο κέντρο με τέτοια ακρίβεια μουσικότητα και ανάλυση πού δεν κλείνει νωρίτερα από το μεταμεσονύχτιο..Σημειώστε ότι ακούω και πολύ μουσική σε μορφή αρχείων τα περισσότερα flac 24/96.Ο pm 7003 οδηγεί τα μπροστινά ηχεία ανεξαρτήτως πηγής μιας και είναι HT compiliant παίρνοντας σήμα pre από τον 6200 και από τήν μία έξοδο προενίσχυσης στό sub και σάν ολοκληρωμένος από τόν dune.Το ερώτημα είναι αν διαλέξω τον sr6014 θά έχω καλύτερη ποιότητα χρησιμοποιώντας τον σάν pre στα μπροστινά ή όχι; Μου αρέσει πάρα πολύ αυτός ο ενισχυτής (pm 7003) και είναι η κύρια αιτία που ακούω πολύ περισσότερη μουσική από ταινίες.
Ευχαριστώ γιά τήν υπομονή σας.
 
Παίρνεις τον SR6014 και δοκιμάζεις με και χωρίς τον pm7003. Το Behringer το πετάς γιατί δεν χρειάζεται. Ο 6200 ήταν της εποχής που δεν είχαν κάποια ισοστάθμιση οι ενισχυτές AV, ούτε σοβαρό bass management. Ο SR6014 έχει Audyssey MultEQ XT32, δηλαδή το καλύτερο.
 
Αγαπητέ pleo ευχαριστώ γιά τήν απάντηση, αλλά όσον αφορά το audyssey xt32 καί όχι μόνο αυτό, ξεχνάς ότι υποβιβάζει το σήμα όταν χρησιμοποιείται, σε 24/48, έτσι είναι καλό γιά ισοστάθμιση πολυκάναλης εγκατάστασης και έτσι σκέφτομαι νά το χρησιμοποιήσω, αλλά όσον αφορά το 2.1, φίλε,ο behringer είναι τό κάτι άλλο, σκέτο εργοστάσιο, δεν υπάρχει κάτι που δεν κάνει σε ψηφιακό επίπεδο, σε αναλογικό είναι άχρηστο... έτσι τό ερώτημα παραμένει αν τά τελικά στάδια τού 7003 είναι καλύτερα από του 6014.
 
Νομίζω ότι έχεις μπερδέψει το τι είναι καλό και τι δεν είναι. Με ισοστάθμιση και διόρθωση το σήμα σε 24/48 ή χωρίς και το σήμα σε π.χ. 24/96; To πρώτο είναι ξεκάθαρα προτιμότερο.

Το Behringer ακούει πως παίζει το sub και το διορθώνει κατόπιν; Δεν νομίζω. Ή θα πρέπει να έχεις άλλο σύστημα με μικρόφωνο και κατόπιν αυτό που θα βγει ως αποτέλεσμα θα προσπαθήσεις να το αντιγράψεις στις καμπύλες που προσφέρει κατόπιν το Behringer. Επίσης με ποιο τρόπο με το Behringer θα μπορέσεις το bitstreaming του atmos να το διαχειριστείς; Δεν μπορείς καθόλου. Γιατί η μετατροπή σε pcm με σκοπό την εξαγωγή του από κάποια ψηφιακή έξοδο σημαίνει αντίο object based πληροφορία.

Πρόκειται για μηχάνημα της εποχής των σπηλαίων. Χάρισέ το σε κανέναν που έχει όρεξη να παιδεύεται. Είμαστε στο 2019. Όχι στο 1999.

Στη θέση σου θα δοκίμαζα με και χωρίς τον pm7003. Σε θέματα ισχύος ο SR6014 είναι σαφώς ισχυρότερος. Στη συνολική όμως ακουστική συμπεριφορά, μένει να το δοκιμάσεις.
 
Oh Yes, ο Behringer διορθώνει καί ισοσταθμίζει σε επίπεδο 24/96 με μικρόφωνο αυτό πού τού δηλώνεις,αν αυτό περιλαμβάνει καί τό sub, τότε,ναί καί αυτό. Μόνο με αυτόν , το sub μου δουλεύει σωστά. Δεν μπορεί να δώσεις σήμα Atmos στον Berhringer, δεν είναι αυτή η δουλειά του, παίρνει μόνο pcm για αυτό και χρησιμοποιείται γιά μουσική μόνο.
Για εμένα δεν τίθεται θέμα επιλογής, επιλέγω καί τά δύο. Πολυκάναλο περιεχόμενο με Audyssey xt32, με 2.1 όπως είναι τώρα. Απλώς με ενδιαφέρει νά ξέρω αν είναι καλύτερη η οδήγηση των μπροστινών ηχείων μου με τόν 7003 ή με τον 6014. Κρατάω αυτό που προτείνεις να δοκιμάσω τήν εναλλαγή μεταξύ τους. Επίσης δεν καταλαβαίνω από πού συμπεραίνεις ότι ο 7003 δεν είναι τόσο ισχυρός όσο τά στάδια του 6014, οι Αυστραλοί πού τον έβαλαν σε bench test δηλώνουν ότι ενω η marantz τον δηλώνει 2χ70 στην πράξη είναι 2χ90 άσε που κατεβαίνει και στα 2Ωμ στα 2χ150 αν θυμάμαι καλά..
 
Σε ό,τι αφορά την ισχύ, μπορούμε να πάρουμε μια ιδέα βλέποντας τις μετρήσεις του SR6013.

2 x 147 W, 5 x 100 W και 9 x 50 W στα 8Ohm.

Το διάγραμμα στα δύο κανάλια. Με μπλε χρώμα είναι με ενεργοποιημένη την επιλογή 4Ω από τον ενισχυτή, σε 4Ω φορτίο.

53881-amplituner-marantz-sr6013-audiocompl-lab3.jpg
 
Re: Απάντηση: Denon & Marantz AV Receivers 2019-2020

Oh Yes, ο Behringer διορθώνει καί ισοσταθμίζει σε επίπεδο 24/96 με μικρόφωνο αυτό πού τού δηλώνεις,αν αυτό περιλαμβάνει καί τό sub, τότε,ναί καί αυτό. Μόνο με αυτόν , το sub μου δουλεύει σωστά. Δεν μπορεί να δώσεις σήμα Atmos στον Berhringer, δεν είναι αυτή η δουλειά του, παίρνει μόνο pcm για αυτό και χρησιμοποιείται γιά μουσική μόνο.
Για εμένα δεν τίθεται θέμα επιλογής, επιλέγω καί τά δύο. Πολυκάναλο περιεχόμενο με Audyssey xt32, με 2.1 όπως είναι τώρα. Απλώς με ενδιαφέρει νά ξέρω αν είναι καλύτερη η οδήγηση των μπροστινών ηχείων μου με τόν 7003 ή με τον 6014. Κρατάω αυτό που προτείνεις να δοκιμάσω τήν εναλλαγή μεταξύ τους. Επίσης δεν καταλαβαίνω από πού συμπεραίνεις ότι ο 7003 δεν είναι τόσο ισχυρός όσο τά στάδια του 6014, οι Αυστραλοί πού τον έβαλαν σε bench test δηλώνουν ότι ενω η marantz τον δηλώνει 2χ70 στην πράξη είναι 2χ90 άσε που κατεβαίνει και στα 2Ωμ στα 2χ150 αν θυμάμαι καλά..

Δεν το νομίζω. Δεν έχει sub eq ξεχωριστά για το sub. Εδώ καλά καλά δεν έχουν πολύ πιο εξελιγμένα συστήματα ισοστάθμισης. Sub EQ θα πει ξεχωριστή ισοστάθμιση για το sub. Όχι μαζί με το sub την ίδια στιγμή. Να το ξεκαθαρίσουμε. Επίσης, τα μόλις 10 παραμετρικά φίλτρα του Behringer δεν φτάνουν ούτε γι´ αστείο. Τώρα θα προστεθεί για πρώτη φορά στο Dirac φαντάσου Sub EQ για περισσότερα sub. Και σε ακριβά μηχανήματα, όχι οικονομικά όπως αυτό που συζητάμε.
Επίσης, θέλεις πολλές θέσεις μέτρησης για να πάρει το σύστημα μια φωτογραφία του χώρου. Όχι μία. Μία θέση μέτρησης έκαναν τον καιρό που τραβούσαν με ασπρόμαυρο φίλμ ακόμα... .

Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τι είναι το object based audio και πως λειτουργεί σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια. Με το Behringer υποχρεωτικά με κάποιο τρόπο θα έχεις μετατροπή του σήματος σε pcm έστω κι αν αφορά τα δύο εμπρός κανάλια (όλα συνδέονται μεταξύ τους στην επεξεργασία). Αυτό σημαίνει γενικότερα ότι αποχαιρετάς το immersive audio σε bitstreaming επίπεδο.
Μέχρι να ξεκλειδώσει η Dolby το MAT δηλαδή ή να το κάνει διαθέσιμο με κάποιο τρόπο σε συσκευές, έτσι θα είναι τα πράγματα.

Τέλος πάντων Το νήμα δεν αφορά το Behringer ή όποιου άλλου είδους πατέντα προσπαθήσει κάποιος να βάλει επάνω σε ένα κλειστό σύστημα. Αφορά τους Denon και τους Marantz.
 
Φίλε μου καλέ μάλλον δεν σού έχω δώσει να καταλάβεις καλά. ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΣΤΗΝ ΑΛΛΥΣΙΔΑ ΤΟΝ Behringer όσον αφορά το πολυκάναλο περιεχόμενο, σκοπεύω τόν Dune νά τόν συνδέσω με τον 6014 με hdmi καί από τίς εξόδους pre γιά τα μπροστινά να δώσω σήμα στα τελικά στάδια τού 7003...
 
Re: Απάντηση: Denon & Marantz AV Receivers 2019-2020

Φίλε μου καλέ μάλλον δεν σού έχω δώσει να καταλάβεις καλά. ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΣΤΗΝ ΑΛΛΥΣΙΔΑ ΤΟΝ Behringer όσον αφορά το πολυκάναλο περιεχόμενο, σκοπεύω τόν Dune νά τόν συνδέσω με τον 6014 με hdmi καί από τίς εξόδους pre γιά τα μπροστινά να δώσω σήμα στα τελικά στάδια τού 7003...

Και πάλι δεν κολλάει το Behringer. Θα κολλούσε αν ο pm7003 είχε ακόμα ένα σετ εισόδων που πάνε απ' ευθείας στα τελικά του στάδια. Τώρα θα είσαι βάλε-βγάλε συνεχώς καλώδια. Γιατί υπ' όψην, το να στείλεις σήμα που έχει περάσει από το φίλτρο του Behringer και να το στείλεις σε κάποια από τις υπόλοιπες εισόδους line, σημαίνει ότι θα πρέπει να έχεις βρει το σημείο του Unity Gain στο Volume Knob του PM7003. Το ξέρεις ποιο είναι; Δεν το ξέρεις.
Και δεν έβαλα ακόμα στην εξίσωση ότι έτσι περνάς υποχρεωτικά από το προενισχυτικό μέρος των κυκλωμάτων του pm7003.
Και στο sub, έχεις επιπλέον εισόδους χωρίς φίλτρο, σε περίπτωση που έβρισκες λύση για τα παραπάνω; Γιατί η μια θα είναι κατειλημμένη από τον 6014.

Γι' αυτό σου λέω. Μπέρδεμα. Άστο εκεί πέρα να παίζει κάποιος που θέλει να ταλαιπωρείται νομίζοντας ότι κάνει κάτι... .