Διόδια

Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Tα διόδια της ντροπής και της παρανομίας

Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 1 Μαΐου 2011, 19:50


Στην έξοδο του Αιγίου προς την εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών χάσκει ένα εργοτάξιο. Μία γέφυρα είναι γκρεμισμένη κατά το ήμισυ. Στο βάθος της κοίτης του ξεροπόταμου διακρίνει κανείς τις βάσεις μιας υπό ανέγερση νέας γέφυρας με σκουριασμένες αναμονές.

Εδώ και πάρα πολύ καιρό, το εργοτάξιο παραμένει σιωπηλό. Πάνω από ένας χρόνος πέρασε από την ημέρα που χύθηκε το τσιμέντο στα καλούπια των θεμελίων της γέφυρας. Έκτοτε, τίποτε. Αν η γέφυρα είχε ολοκληρωθεί και παραδοθεί, τότε, κατά τα χρονοδιαγράμματα και στη βάση του νόμου παραχώρησης του έργου, οι πολίτες δεν θα πλήρωναν το χαράτσι των διοδίων, τα 3,5 ευρώ, τα οποία καλούνται να καταβάλλουν.

000000000000000g2f1d2g1f2.jpg

Όπως και εάν είχαν παραδοθεί εντός 20 μηνών (κατά τη σύμβαση) δύο τμήματα του έργου, τότε πάλι οι πολίτες δεν θα πλήρωναν αυτό το αντίτιμο. Αντιθέτως, θα κατέβαλλαν ένα τέλος διοδίων της τάξεως των 0,30 λεπτών ανά χιλιόμετρο, όπως προβλέπει η σύμβαση - νόμος που ψήφισε η Βουλή των Ελλήνων, εγκρίνοντας τη συμφωνία του τότε υπουργού Γιώργου Σουφλιά με τον όμιλο εταιρειών «Ολυμπία Οδός».

Ο τόμος ο οποίος συμπεριλαμβάνει τον νόμο είναι απολύτως ακριβής ως προς τις υποχρεώσεις των συμβαλλομένων. Απολύτως ακριβής είναι και ως προς το χρονοδιάγραμμα περάτωσης του έργου κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Αθηνών - Κορίνθου - Πατρών - Πύργου, καθώς και του βραχίονα Κορίνθου - Τριπόλεως - Καλαμάτας. Σαφέστατες είναι και οι ρήτρες, σε περίπτωση κατά την οποία το έργο δεν παραδοθεί εντός των συγκεκριμένων χρονικών ορίων. Σαφέστατη είναι και η αναφορά στις πηγές χρηματοδότησης του έργου. Το Δημόσιο συμβάλλει με ένα 20%. Οι ιδιωτικές εταιρείες κατά 7%. Οι Τράπεζες διά των δανειοδοτήσεων των εταιρειών του Ομίλου με 41%. Και εμείς…οι πολίτες, διά της καταβολής των διοδίων, με 32%.

Μέχρι σήμερα, το μόνο καταβεβλημένο ήδη και διαχρονικά σίγουρο έσοδο για τη χρηματοδότηση του έργου είναι τα διόδια που καταβάλλει ο Έλληνας πολίτης. Σίγουρο ήταν στις πρώτες φάσεις του έργου και το έσοδο από τη συνεισφορά του Δημοσίου. Καθόλου σίγουρο, αδιόρατο σχεδόν, είναι το έσοδο που προβλέπεται από τις δανειοδοτήσεις των Τραπεζών. «Φταίει η κρίση» ακούγεται από τραπεζικούς και επιχειρηματικούς κύκλους, αλλά δεν είναι καθόλου έτσι τα πράγματα. Την ευθύνη δανειοδότησης από τις Τράπεζες την έχει αναλάβει εξ ολοκλήρου ο Όμιλος εταιρειών «Ολυμπία Οδός». Αυτό προβλέπει επί λέξει η σύμβαση – νόμος, την οποία επικύρωσε διά της ψήφου 273 βουλευτών η Βουλή.

000000000000002g1g21g1211.jpg


Το ντοκουμέντο το οποίο μέχρι και πρόσφατα κοσμούσε την επίσημη ιστοσελίδα του κατασκευαστικού κονσόρτσιουμ «Ολυμπία Οδός» αναφέρει με απόλυτη ακρίβεια τα παραπάνω και μάλιστα παραστατικά σε διάγραμμα. Ακριβώς από κάτω, ωστόσο, το μάτι του αναγνώστη σκαλώνει σε μία λεπτομέρεια.

Αναφέρονται τα ποσά με τα οποία καλούνται οι συμβαλλόμενες πλευρές να ολοκληρώσουν το έργο. Διαβάζουμε, λοιπόν, πως το Δημόσιο διά της επιδοτήσεως θα συμβάλλει με 550 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 20% που προβλέπεται. Η επένδυση των Μετόχων θα φθάσει τα 200 εκατ. ευρώ και σωστά, αφού το ποσοστό συμβολής τους στο έργο ανέρχεται στο 7%.

Τα έσοδα από ΔΙΟΔΙΑ, δηλαδή η συμβολή των πολιτών στη χρηματοδότηση του έργου αγγίζει τα 936 εκατ. ευρώ. Παρατηρήστε τώρα το ποσό με το οποίο προβλέπεται να συμβάλλουν οι τράπεζες διά των δανειοδοτήσεων. Είναι 204 εκατ. ευρώ. Από πότε, σε απλά μαθηματικά, το 32% μιας συνολικής χρηματοδότησης αντιστοιχεί σε 936 ευρώ (έσοδα από Διόδια), ενώ το 40% αντιστοιχεί μόνον σε 204 εκατ. ευρώ;

0000newa7%20copy.jpg


Λάθος και μάλιστα τυπογραφικό θα αναφωνήσει κάθε λογικός πολίτης - παρατηρητής. Το «λάθος» παρέμεινε αδιόρθωτο επί μεγάλο χρονικό διάστημα στην επίσημη ιστοσελίδα του Ομίλου. Τυχαίο; Μπορεί. Επιπολαιότητα; Πιθανότατα. Ανακρίβεια; Ίσως. Στην πραγματικότητα ωστόσο, το συνολικό έργο έχει καθυστερήσει κατά μερικά χρόνια, λόγω της «ανεπάρκειας» δανειοδοτήσεων. Τυχαίο; Δεν νομίζουμε;

Το οδοιπορικό μιας προαναγγελθείσας και έκνομης καθυστέρησης


Το 2006, ο κ. Γιώργος Σουφλιάς, υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, αρχίζει τις διαδικασίες για τη δημοπράτηση του έργου το οποίο θα άλλαζε την όψη της Πελοποννήσου και θα μετέβαλλε τη σημερινή καρμανιόλα σε έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο. Τον Δεκέμβριο του 2007 και επίσημα δημοσιεύεται σε ΦΕΚ ο νόμος - σύμβαση, ο οποίος ψηφίζεται από τη Βουλή. Προβλεπόμενο κόστος 2,8 δισ. ευρώ. Το έργο επίσημα αρχίζει στις 4 Αυγούστου (αποφράδα ημέρα) του 2008. Στην επίσημη ανακοίνωση του κ. Γιώργου Σουφλιά ο παρατηρητής διαβάζει:

Α) Εντός 12 μηνών. Ολοκλήρωση ανάπλασης της υφισταμένης εθνικής οδού για άρση της επικινδυνότητας του δρόμου.

Β) Εντός 20 μηνών (4 Απριλίου του 2010) ολοκλήρωση αναβάθμισης του Αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα - Κόρινθος.

Γ) Εντός 42 μηνών (Φεβρουάριος 2012) ολοκλήρωση του έργου Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος.

Αυτά τα οποία δεν είναι γνωστά αφορούν στην παράδοση των τμημάτων του συνολικού έργου, αφού ο νόμος - σύμβαση προβλέπει πως, με την παράδοση ορισμένων πρώτων τμημάτων, παύει να ισχύει το χαράτσι των διοδίων και αντικαθίσταται με νέο τιμολόγιο, το οποίο αφορά στα ήδη κατασκευασμένα τμήματα.

Το Colpo Grosso

Εκεί ακριβώς έγκειται και το ζουμί της υπόθεσης. Όσο καθυστερεί το έργο, τόσο ο πολίτης θα καταβάλλει τα 3,5 ευρώ σε κάθε του διαδρομή από την καρμανιόλα της εθνικής οδού Κορίνθου - Πατρών και τόσα κονδύλια θα εισπράττει η εταιρεία «Ολυμπία Οδός» από τον μέγιστο, όπως αποδεικνύεται, εκ των χρηματοδοτών του έργου…. τον Έλληνα φορολογούμενο. Μόνον που αυτή η διαδικασία είναι απολύτως παράνομη και οι καθυστερήσεις εμπίπτουν για κάθε συμβαλλόμενο στις ρήτρες που προβλέπει ο νόμος. Οι ρήτρες αρχίζουν από 45.000 ευρώ την ημέρα και υπό προϋποθέσεις φθάνουν και τα 90.000 ευρώ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ. Αυτά προβλέπει η σύμβαση που κύρωσε η Βουλή των Ελλήνων.

Το πλήρες άρθρο και βίντεο απο ενδιαφέρουσα συνέντευξη....
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=302335&cid=4
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Άρα προτείνεις να εφαρμόζει ο καθένας τους νόμους με τους οποίους συμφωνεί...

Πραγματικά σε εκφράζει αυτό? Μπορεί να σταθεί κοινωνία που οι πολίτες εφαρμόζουν μόνο τους νόμους που γουστάρουν? Τότε τι τους χρειαζόμαστε? Ας κάνει ο καθένας εξαρχής ότι γουστάρει.

Εσύ λες ότι εγώ δεν γουστάρω να πληρώνω διόδια γιατί είναι ακριβά. Εγώ λέω ότι τα πληρώνω γιατί είναι φτηνότερα από όλη την υπόλοιπη Ευρώπη και επιτέλους οι δρόμοι φτιάχνονται. Το αποτέλεσμα είναι να πληρώνω ΕΓΩ ΕΣΕΝΑ. Είναι αυτό δίκαιο?

Είναι δίκαιο εγώ να πληρώνω το ταμείο μου κανονικά και αυτός που δεν πληρώνει να του κάνει το κράτος διακανονισμό?

Ως πότε θα υπάρχουν σε αυτή την χώρα κορόιδα που πληρώνουν και κορόιδα που δεν πληρώνουν?

φίλε γοργόνα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!μάλιστα με έπεισες και θα ξεκινήσω άμμεσα να πληρώνω πάλι τα διόδια!:fahne90:

Και η δική μου συμβουλή είναι να συνεχίσεις να πληρώνεις το ταμείο σου,άσε τι κάνουν οι άλλοι οι ανεπρόκοποι!!Και εάν θελήσεις υποστήριξη, να σου δώσω το τηλέφωνο της μητέρας μου να μιλήσετε,που πλήρωνε σαν κορόιδο 35 χρόνια ταμείο και θα σου εξηγήσει ακριβώς τι πήρε για σύνταξη..έτσι για να ξέρεις τι θα πάρεις και εσύ βρε παιδί μου.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μα μην πληρώνεις το ταμείο σου...Μόνο τα κορόιδα το κάνουν. Αφού η μάνα σου πήρε αυτά που πήρε σιγά μην πληρώσεις το ταμείο. Αυτή είναι η λύση. Πονάει πόδι, κόψει κεφάλι.

Το σωστό είναι να κάνεις αυτό που γουστάρεις. Γιατί υπάρχει κράτος που θα το ενοχλήσεις? Σπρώξε την μπάρα, μην πληρώνεις το ταμείο, μην κόβεις αποδείξεις και η Ελλάδα θα βρει τον δρόμο της.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Πάνω από το 50% των χρημάτων, στα "ιδιωτικά" διόδια που δεν πληρώνεις, είναι του κράτους...

Είσαι σίγουρος γι' αυτό; Την έχεις διαβάσει τη σύμβαση;
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Είσαι σίγουρος γι' αυτό; Την έχεις διαβάσει τη σύμβαση;



Ναί ούουουου..

Μέχρις τό 2012 οι κοινοπραξίες δέν πληρώνουν φράγκο και δεν αποδιδουν ούτε ΦΠΑ αλλά παίρνουν και επιδότηση απ´το Δημόσιο..:Banane0::Banane0::Banane0:

Θά πρέπει νά πανε φυλακή οσοι υπουργοί και ιδιώτες τήν συνυπέγραψαν.:ADFADF1::ADFADF1:


Ανυπακοή κανονική ..Η μονη λύση σε ολα τά επιπεδα.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Επιστολή του Κώστα Βαξεβάνη στον αρχηγό της αστυνομίας. ...δεν σας πάει η ρόμπα..

http://www.cosmo.gr/News/Hellas/321046.html


Βρε μια χαρά τους πάει..

ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

foto.jpg

Ιδού η σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού. Ακόμη και σε αυτή την αποικιοκρατική σύμβαση, στο άρθρο 24 , γράφεται πως το Ελληνικό Δημόσιο δεν φέρει την ευθύνη της βεβαίωσης της μη καταβολής και είσπραξης διοδίων. Προβλέπει ακόμη πως η εταιρεία δεν δικαιούται να απαιτήσει από το Δημόσιο (Ελληνική Αστυνομία) ,αποζημίωση ή περαιτέρω ανάμιξη στα θέματα αυτά. Αφιερωμένο στην ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας που επιτρέπει (αν δεν επιβάλει) στους έλληνες αστυνομικούς να καλούνται από υπαλλήλους των διοδίων για να επιβάλουν πρόστιμο σε όσους αρνούνται να πληρώσουν.

Ας εξηγήσει η ηγεσία της Αστυνομίας, γιατί ο Αστυνομικός ήρθε στα διόδια του Ρίο όταν τον κάλεσε ο υπάλληλος για να απαιτήσει να πληρώσω και ενώ δεν είχα περάσει καμία μπάρα διοδίων.

Περιμένω…

Κώστας Βαξεβάνης
http://www.koutipandoras.gr/?p=6302
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Στον αέρα βρίσκονται τα έργα κατασκευής νέων αυτοκινητοδρόµων σε όλη την Ελλάδα, αλλά και η μείωση των τιμών των διοδίων, καθώς, όπως παραδέχονται στελέχη του υπουργείου Υποδοµών, οι τράπεζες έχουν διακόψει τη χρηµατοδότηση των έργων και οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε οριακό σηµείο.

«Το τελευταίο διάστηµα οι τράπεζες έχουν στυλώσει τα πόδια επειδή θεωρούν ότι τα έργα δεν είναι βιώσιµα» λένε, σύμφωνα με τα Νέα, πηγές του υπουργείου Υποδοµών.

Θεωρείται πολύ δύσκολο, λοιπόν, να ισχύσουν µειώσεις στα διόδια από τα τέλη Ιουνίου, όπως διέρρεαν πριν από µέρες από το Υποδοµών, εάν η κατάσταση παραμείνει η ίδια.

Σύμφωνα με στελέχη των κοινοπραξιών, οι τράπεζες θεωρούν ότι µέχρι στιγµής δεν είναι διασφαλισµένες ότι θα πάρουν τα χρήµατά τους για το Μεσοπρόθεσµο Πρόγραµµα που ανακοίνωσε λίγο πριν από το Πάσχα η κυβέρνηση.

Υπενθυµίζεται ότι η πρόταση της κυβέρνησης προς τους κατασκευαστές και τις τράπεζες προκειµένου να συνεχίσουν τα έργα είναι µείωση στα διόδια από 25% έως 30% για τα κατασκευασµένα τµήµατα των αυτοκινητοδρόµων επί 3 χρόνια και ταυτόχρονη µείωση 50% για τα υπό κατασκευή τµήµατα.

Η πρόταση περιλαµβάνει ακόµη την αλλαγή χάραξης τµηµάτων των αυτοκινητοδρόµων που έχουν µπλοκάρει λόγω των αποφάσεων του Συµβουλίου της Επικρατείας. Αν σταµατήσουν τα έργα, το ∆ηµόσιο θα πρέπει να καταβάλει ως αποζηµίωση 2,5 δισ. ευρώ. Μέχρι στιγµής έχουν σταµατήσει τα έργα στον αυτοκινητόδροµο Κορίνθου - Πάτρας και στα Τέµπη, ενώ έχουν σταµατήσει οι εργολαβίες του ∆ηµοσίου στο Πέταλο Μαλιακού (στην παράκαµψη Στυλίδας και Λαµίας).

Την ίδια ώρα είναι µπλοκαρισµένα τα έργα στην Ιόνια Οδό (στην περιοχή Κλόκοβα), στον ηµικόµβο Μιντιλογλίου (στην Αχαΐα), στον υγροβιότοπο Καϊάφα (θα πρέπει να απενταχθούν µε απόφαση του ΣΤΕ 25 χιλιόµετρα στο τµήµα Πύργος - Καλό Νερό) και στον Ε-65 (τον αυτοκινητόδροµο που συνδέει την ΠΑΘΕ µε την Εγνατία), όπου το ΣΤΕ έχει αποφασίσει προσωρινή παύση των εργασιών για 42 χιλιόµετρα.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μια απάντηση στην εταιρεία που εκμεταλλεύεται την, κατασκευασμένη με τα λεφτά του ελληνικού λαού, γέφυρα Ρίου - Αντίρριου


ΠΗΓΗ: www.oxidiodia.gr

Μια απάντηση στην εταιρεία που εκμεταλλεύεται την, κατασκευασμένη με τα λεφτά του ελληνικού λαού, γέφυρα Ρίου - Αντίρριου

Κατά το άνοιγμα των διοδίων στη γέφυρα του Ρίο Αντίρριο (27/5/2011), μετά την εκδίκαση της υπόθεσης στην Πάτρα για την Ολυμπία Οδό, οι συναγωνιστές του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ (κάτοικοι των γύρω περιοχών, αλλά και απο την υπόλοιπη χώρα) διαπίστωσαν το εξής απίστευτο αλλά αληθινό:

στις μπάρες επενδυμένες με αφρολέξ είχαν τοποθετηθεί ανά 40 εκ. σμυριδόπανα!!!(3 «δαχτυλίδια» σε κάθε μπάρα), ώστε αν κάποιοι ασυμβίβαστοι οδηγοί τις άνοιγαν χωρίς να πληρώσουν το χαράτσι, με το παρμπρίζ δηλ. των ΙΧ τους (χωρίς να βγουν και να το κάνουν με το χέρι) , τότε οι μπάρες πέφτοντας να φθείρουν τη λαμαρίνα στα καπό των αυτοκινήτων!
%25CE%25B3%25CE%25B5%25CF%2586%25CF%2585%25CF%2581%25CE%25B1%2B%25CF%2581%25CE%25B9%25CE%25BF%2B%25CE%25B1%25CE%25BD%25CF%2584%25CE%25B9%25CF%2581%25CF%2581%25CE%25B9%25CE%25BF.jpg

Μάλιστα ένα από τα σμυριδόπανα είχε πάνω του άσπρο ήδη χρώμα από λαμαρίνα κάποιου αυτοκινήτου!

Εταιρείες και υπηρέτες τους καταφεύγουν σε ανορθόδοξες πλέον μεθόδους για να εκδικηθούν το ελεύθερο & ασυμβίβαστο φρόνημα των πολιτών!
Ας μην ξεχνάμε τις συνεχείς καταγγελίες απο οδηγούς σε βάρος της εταιρείας, ότι χρησιμοποιεί μπράβους- τραμπούκους , που στέκονται εκβιαστικά, μπροστά απο τα αυτοκίνητα οσων θέλουν να περάσουν αρνούμενοι να πληρώσουν το χαράτσι, διαπράτοντας έτσι το αδίκημα της παράνομης κατακράτησης και της παρακώλυσης των συγκοινωνιών σε βάρος των ανυπότακτων συμπολιτών μας.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε 1-2 μέρες μετά, η κοινοπραξία της "εντιμότητας" απέναντι στα θύματα-οδηγούς, κατηγόρησε το τόσο ζημιογόνο για τις τσέπες της κίνημα ως "περιοδεύοντα θίασο" ( αυτοί είναι σταθμευμένος θίασος; ) και τα μέλη του πως έτρωγαν σουβλάκια (γύρο ή καλαμάκι;) ανάμεσα στις λωρίδες κυκλοφορίας!

Τα μόνα που καταναλώθηκαν καλοί μου Μυνχάουζεν ήταν, μέσα στο πούλμαν, αργότερα, τα γλυκά που πρόσφερε στους αγωνιστές ένας ευγνώμων οδηγός, που δεν συμμερίζεται τις απόψεις τους, περί στήριξης στη ληστρική εταιρεία τους!

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα ( σύμφωνα και με την αστεία ανακοίνωση της κοινοπραξίας ) με τη σειρά:

1. Λέει η εταιρεία για εξαλλοσύνη, συνειδητές ζημιές και βανδαλισμούς από τη μεριά των συναγωνιστών του κινήματος!

Πέρα απο το ανυπόστατο και το αστείο των καταγγελομένων εδώ επιβεβαιώνεται η λαϊκή ρήση : «Φωνάζει ο κλέφτης να φοβηθεί ο νοικοκύρης!».

Άραγε δεν είναι βανδαλισμός και μοχθηρία οι μπάρες με σμυριδόπανα που προκαλούν συνειδητά ζημιά στα αυτοκίνητα ή οι κάμερες που, σύμφωνα με όλες τις συμβάσεις αυθαίρετης παραχώρησης των ελληνικών δρόμων στους μεγαλοεργολάβους, είναι παράνομες γιατί παραβιάζουν κατάφωρα τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών;

2. Λέει η εταιρεία ότι οι συναγωνιστές ρύθμισαν την κυκλοφορία κατά το δοκούν! Ατυχέστατη έκφραση, γιατί όπως σε όλες τις καταλήψεις διοδίων, έτσι κι εδώ η κυκλοφορία (μειωμένη στη γέφυρα λογω του υψηλότατου ληστρικού χαρατσιού) ρυθμίστηκε με τεράστια προσοχή και υπευθυνότητα και γνώμονα πάντα την ασφάλεια των οδηγών!

Και να μη ξεχνάμε: Σύμφωνα με την κατάπτυστη και αντισυνταγματική ντροπολογία Ρέππα, η μη πληρωμή διοδίων δήθεν παρακωλύει τις συγκοινωνίες και διασαλεύει την ασφάλεια των συγκοινωνιών! Αν είναι δυνατόν!Γελάνε και τα τσιμέντα!

Αυτά τα πράγματα προκαλούνται σαφώς από την ύπαρξη των διοδίων και η παράνομη ντροπολογία ήταν ένα δώρο του κ. Ρέππα στους πραγματικούς εργοδότες του!

Ας μη μιλάει λοιπόν η εταιρεία που λυμαίνεται τη γέφυρα του Ρίο-Αντίρριο (περιουσία του άγρια φορολογούμενου ελληνικού λαού) περί νομιμότητας.
Είναι θράσος!

3. Λέει η εταιρεία για ένα κοινωνικό κίνημα σαν το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ που «γκρεμίζει αντί να χτίζει, σε μια δύσκολη περίοδο για τη χώρα». (Τι ρεσιτάλ τεράστιας υποκρισίας, τι ευαισθησία από τους πραγματικούς οδοστρωτήρες!). Εσείς τα ισοπεδώνετε όλα! Δεν είναι δυνατόν η Ελλάδα να είναι η μόνη σχεδόν χώρα μεταπολεμικά που, σε περίοδο κρίσης-ύφεσης , οι τιμές των προϊόντων και της παροχής υπηρεσιών αντί να μειώνονται (όπως πετσοκόβονται οι μισθοί), αντίθετα αυξάνονται κατακόρυφα, οδηγώντας ένα ολόκληρο λαό στην αναξιοπρέπεια και την απόλυτη εξαθλίωση!
ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!

4. Τέλος, οι υπάλληλοι της εταιρείας φαίνεται ότι ξέρουν να μετρούν σωστά μόνο τα χρήματα από το υστέρημα των πολιτών, γιατί οι συναγωνιστές που ανοίξαμε τη γέφυρα δεν ήμασταν 32 (όπως έγραψαν στην ανακοίνωση-παρωδία τους), αλλά πολλαπλάσιοι!

Ας το πάρετε όλοι απόφαση:

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΛΗΣΤΡΙΚΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΣΑΣ! ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ!
( Να την πληρώσετε εσείς που τη δημιουργήσατε, με τα σκάνδαλά σας, τις μίζες σας και τις παρανομίες και αυθαιρεσίες σας! )

Δεν πληρώνω Δεν πληρώνω
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=282526

Γιατί συνεχίζουν νά εισπράττουν διόδια?


Γιατί έχουν βρει το παράθυρο Σπύρο: καταφεύγουν στην επιτροπή επίλυσης διαφορών, επικαλούνται τις καθυστερήσεις από αρχαιολογικές ανασκαφές και απαλλοτριώσεις και ρίχνουν το βάρος στο δημόσιο. Αποτέλεσμα η γνωμοδότηση υπέρ τους και η παράταση της σύμβασης. Και ενώ το δημόσιο εδώ και χρόνια γνωρίζει αυτή την τακτική που έχουν καθιερώσει, δεν κάνει τίποτα, ούτε για να επισπεύσει αυτές τις διαδικασίες, ούτε καν για να αποκρούσει αυτές τις αιτιάσεις. Αισχρά παιχνίδια στην πλάτη των πολιτών, αυτό είναι το ρεζουμέ.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μια και εως τώρα όλοι έχουμε ...πειστεί για τη νομιμότητα της είσπραξης υπέρογκων διοδίων και τον σκοπό που εξυπηρετεί, ας δούμε και τον τρόπο με τον οποίο γίνεται αυτή σε κάποιες περιοχές της Ελλάδας.
Την επιστολή την είχα λάβει στις 30 Μάη στο email, αλλά παρέλειψα να σας ενημερώσω:

ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ: ΠΡΩΤΑ Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ


Σε ένα πογκρόμ καθημερινού και πλήρως κατευθυνόμενου κυνηγητού των «ανυπάκουων» οδηγών της περιοχής μας έχει ξεκινήσει το τμήμα τροχαίας του Μοσχοχωρίου. Σε καθημερινή σχεδόν βάση λες και δεν έχουν κανένα άλλο τροχαίο έργο να επιτελέσουν, με μπροστάρη τον διοικητή του τμήματος, στήνουν δόκανα στους σταθμούς διοδίων που περιχαρακώνουν την πόλη της Λάρισας κι ολόκληρη την Ελλάδα, περιμένοντας ποιος οδηγός θα αρνηθεί το χαράτσωμα των διοδίων και θα σηκώσει την μπάρα.

Καταγγελίες διερχόμενων οδηγών (οι περισσότεροι αυτοκινητιστές μεγάλων οχημάτων) αναφέρουν την ξαφνική εμφάνιση αστυνομικών της τροχαίας πίσω από θάμνους, τη συστέγαση αστυνομικών με πολιτική περιβολή εντός των σταθμών διοδίων με ασυρμάτους, την επίδοση κλήσεων στο πλησιέστερο parking, τη καταδίωξη οχημάτων, προφανώς κατόπιν κλήσης από τους επόπτες των διοδίων ή κρυμμένων αστυνομικών. Η γελοιότητα δεν έχει όρια.

Πέρα όμως από τη γελοιότητα και τον υπερβάλλοντα ζήλο να εφαρμόσουν την πρόσφατη (ν)τροπολογία Ρέππα η οποία θεσπίζει το σπρώξιμο της μπάρας που παράνομα και αυθαίρετα είναι τοποθετημένες κατά μήκος του οδικού δικτύου ως παράβαση του ΚΟΚ, είχαμε και αρκετά περιστατικά καταγγελιών που εκθέτουν τα τροχαία όργανα σε σοβαρές περιπτώσεις κατάχρησης εξουσίας και παράβασης καθήκοντος.

Χαρακτηριστικές περιπτώσεις αυτών είναι η απόδοση κλήσης σε διερχόμενο οδηγό ο οποίος όμως δηλώνοντας αδυναμία πληρωμής πήρε στα χέρια του το πιστωτικό σημείωμα που υποχρεούται η εταιρία να του παρέχει. Και παρ'όλο που ακολούθησε την διαδικασία που προβλέπει η εταιρία που λυμαίνεται τον από όλους εμάς πληρωμένο δρόμο, ο πάντα ευπατρίδης διοικητής, ελάχιστα ενήμερος περί της σύμβασης παραχώρησης που υπερασπίζεται με τόσο σθένος, του πιστοποίησε παράβαση. Μετά από δική μας παρέμβαση και μην μπορώντας φυσικά να δικαιολογήσει την αδικαιολόγητη πράξη ακύρωσε την επιδοθείσα κλήση και ζήτησε και συγνώμη.

Σε άλλο πιο πρόσφατο περιστατικό ο εν λόγω διοικητής τοποθέτησε υφιστάμενό του με πολιτική περιβολή στα διόδια Μοσχοχωρίου με σκοπό να καταγράφει τους οδηγούς που έσπρωχναν τις μπάρες και περνούσαν ελεύθερα, ενώ την ίδια στιγμή έδινε σήμα σε άλλο κλιμάκιο που στάθμευε 3 χλμ μακριά από τα διόδια να τους σταματήσει και να τους πιστοποιήσει την παράβαση γεγονός που αντίκειται στο άρθρο 10 της τροπολογίας Ρέππα, η οποία ορίζει πως η υποτιθέμενη παράβαση της μη καταβολής διοδίων πρέπει να βεβαιώνεται και να πιστοποιείται αυτοπροσώπως από τα όργανα της τροχαίας.

Ο διοικητής του τμήματος τροχαίας Μοσχοχωρίου νοιώθει ότι δεν χρειάζεται να απολογηθεί δημόσια για το συγκεκριμένο περιστατικό και να δώσει εξηγήσεις για την καραμπινάτη περίπτωση πλαστογραφίας στην κλήση που παρέδωσε στον οδηγό στην οποία αναγράφεται ολογράφως το όνομα «Σπανός» ως πιστοποιών την υποτιθέμενη παράβαση, ενώ πιο κάτω υπογράφει ως «Μακρής».
Έχει βρεθεί ήδη υπόλογος απέναντι στην τοπική κοινωνία με τον ζήλο του να υπηρετεί τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων και γι αυτό θα του δοθεί η κινηματική απάντηση που αρμόζει.
Σύντομα όμως θα βρεθεί και υπόλογος έναντι της δικαιοσύνης αφού ο συγκεκριμένος οδηγός δεν έσκυψε το κεφάλι μπροστά στην αυθαιρεσία ενός κατ' όνομα δημόσιου λειτουργού και του υπέβαλε μήνυση.
Καλούμε τέλος όλους τους χρήστες του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ που αντιστέκονται και παλεύουν μαζί μας για να παραμείνει τέτοιος, να δηλώνουν αδυναμία πληρωμής και να ζητούν πιστωτική απόδειξη σε κάθε σταθμό διοδίων έτσι ώστε να μην γίνονται βορρά στα νύχια της κρατικής και εξουσιαστικής αυθαιρεσίας του κάθε οργάνου της τάξης των εργολάβων, τραπεζιτών και του πολιτικού τους προσωπικού.

ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
30 Μάη 2011
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=282527

Η Κατασκευαστική τών Τεμπών,αυτή βρέ,πού τά ανοιγόκλεινε,γίνονταν κατολισθήσεις,σκοτώθηκε Ιταλος μηχανικός απέλυσε και 250 εργαζομένους ..


Διόδια???

Σέ ποιούς ?Στούς αδίστακτους??
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

1. Προβοκάτσια

2. Τα γεγονότα από το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ

3. Η άποψη της Καθημερινής

για να δούμε τί θα δούμε... μέσα στη βδομάδα πάντως περιμένει την απόλυσή του και επίσημα, συγγενής μου ειδικευμένος τεχνίτης που εργάζεται χρόνια στα ημιτελή έργα της "Εθνικής" Οδού της Θεσσαλίας.
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Από καλά πληροφορημένη πηγή έμαθα ότι οι Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου ακολουθούν νέα τακτική όσον αφορά τις διώξεις οδηγών που σηκώνουν τη μπάρα: Υποβάλλον μήνυση για άσκηση βίας και αυτοδικία! Η άσκηση βίας αφορά το σπρώξιμο της μπάρας, η αυτοδικία την απροθυμία να πληρώσει ο οδηγός. Οι κατηγορίες είναι νομικά ανυπόστατες, δε θα σταθούν σε δικαστήριο, αλλά για εκφοβισμό των οδηγών είναι μιά χαρά.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Άμα είναι νομικά ανυπόστατες διαδόστε το.

Εδώ τα καθάρματα βάζουν διόδια και στις εισόδους-εξόδους! Να πρέπει δηλαδή να πληρώνουμε 2-3 φορές μέχρι να πάμε στο εξοχικό μας για ένα Σαββατοκύριακο! (Λεπτοκαρυά)
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Επεισόδιο στα διόδια: Προβοκάτσια καταγγέλλει το κίνημα «Δεν Πληρώνω»

«Σε κατάσταση σοκ και με τραύματα στον αυχένα, το κεφάλι και την κοιλιά μεταφέρθηκε στο ΚΑΤ εισπράκτορας διοδίων της εταιρείας ΝΕΑΣ ΟΔΟΥ που εργαζόταν στο σταθμό διοδίων των Αφιδνών». Αυτό αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα του ΣΚΑΪ και της Καθημερινής, για το περιστατικό που σημειώθηκε γύρω στις 10 το βράδυ της Κυριακής.

Μάλιστα, η εταιρία καταγγέλλει με ανακοίνωσή της πως οι συγκεντρωμένοι εμπόδισαν το ασθενοφόρο να παραλάβει τη γυναίκα, με αποτέλεσμα να επέμβει η αστυνομία. Επιπλέον, αναφέρει ότι τα μέλη του «Δεν Πληρώνω» κατέστρεψαν τα την καμπίνα της υπαλλήλου, με τους αστυνομικούς να φυγαδεύουν την «άτυχη γυναίκα» στο κεντρικό κτίριο της εταιρίας.

Ωστόσο, την ακριβώς αντίστροφη περιγραφή του ιστορίας δίνουν τα μέλη του κινήματος που ήταν μπροστά στο περιστατικό, σημειώνοντας μάλιστα πως έχουν αδιάσειστα στοιχεία, τα οποία αποδεικνύουν την εκδοχή αυτή.

Σύμφωνα με τους διαδηλωτές, η υπάλληλος ήταν αυτή που επιτέθηκε σε μέλος του κινήματος, τον οποίο και τραυμάτισε, ενώ κανένας δεν τη χτύπησε πίσω. Επιπλέον, καταγγέλλουν πως η εταιρία Νέα Οδός σκηνοθέτησε τον τραυματισμό της γυναίκας, καλώντας χωρίς λόγο το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και την αστυνομία.

Το tvxs.gr επικοινώνησε με τον Βασίλη Παπαδόπουλο, μέλος του κινήματος, ο οποίος ήταν παρών στο περιστατικό και δίνει τη δική του εκδοχή της υπόθεσης:

«Είχαμε πάει εχθές να κάνουμε ένα έκτακτο άνοιγμα των διοδίων στις Αφίδνες, μετά από απόφαση της ανοιχτής συνέλευσης κατοίκων στα Βόρεια προάστια, για να διαμαρτυρηθούμε για τις μηνύσεις που κάνει η εταιρία Νέα Οδός σε πρωτοπόρους αγωνιστές, για να κάμψει το φρόνημά μας.

Κατά τη διάρκεια του ανοίγματος, μία υπάλληλος επιτέθηκε ενάντια σε συναγωνιστή μας, βρίζοντας και χτυπώντας τον. Αποτέλεσμα ήταν να μεταφερθεί με ασθενοφόρο ο συναγωνιστής μας στο νοσοκομείο. Έχουμε και την ιατρική γνωμάτευση, η οποία μιλάει για κάκωση αυχένα, κάκωση στο κεφάλι, εκδορές στο πρόσωπο, κλπ.

Όταν μάθανε ότι πρόκειται να υποβάλουμε μήνυση, αρχικά προσπάθησαν να φυγαδεύσουν την υπάλληλο με Ι.Χ., αλλά μετά το καλοσκέφτηκαν, επικοινώνησαν με τους «από πάνω» και βρήκαν πιο σκόπιμο να σκηνοθετήσουν ότι έχει χτυπηθεί η υπάλληλος, την οποία δεν ακούμπησε κανένας μας.

Έχουμε και βιντεοσκοπημένη δήλωση του ανθρώπου του ΕΚΑΒ που ήρθε να την πάρει, και λέει πως η κοπέλα δεν είχε κανένα εξωτερικό τραύμα.

Δεν μας κάνει καμία εντύπωση που ο ΣΚΑΪ και η Καθημερινή λένε το αντίθετο. Είναι παραμύθια, είναι μυθεύματα, είναι υπόθεση Μαγκούφη νούμερο 2. Απλώς τους τελείωσαν οι βουλευτές και βάζουν δυστυχισμένους, κακοπληρωμένους υπαλλήλους να κάνουν αυτή τη δουλειά.»

http://www.tvxs.gr/news/ελλάδα/επεισόδιο-στα-διόδια-προβοκάτσια-καταγγέλλει-το-κίνημα-«δεν-πληρώνω»
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

....Κατά τη διάρκεια του ανοίγματος, μία υπάλληλος επιτέθηκε ενάντια σε συναγωνιστή μας, βρίζοντας και χτυπώντας τον. Αποτέλεσμα ήταν να μεταφερθεί με ασθενοφόρο ο συναγωνιστής μας στο νοσοκομείο. Έχουμε και την ιατρική γνωμάτευση, η οποία μιλάει για κάκωση αυχένα, κάκωση στο κεφάλι, εκδορές στο πρόσωπο, κλπ.

:flipout: :flipout: :flipout: