Διόδια

Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μάλιστα...

Την ίδια στιγμή που η παράνομη πορνεία έγινε πταίσμα από πλημμέλημα...

Καλά πάμε...

Μά αυτό εγινε μέ καλο σκοπό..:flipout::flipout:
Μέ 30 χρόνια επιμηκυνσης τού χρέους η πρόβλεψη περί εκπόρνευσης τής Χώρας δικαιώνεται..:BDGBGDB55:
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

News247.gr Οικονομία Οικονομικά

Χωρίς διόδια μέχρι Χαλκίδα

"Από Αττική μέχρι Χαλκίδα δεν θα έπρεπε να υπάρχουν διόδια". Αυτό δήλωσε ο Θεόδωρος Πάγκαλος, αναφερόμενος στις αντιδράσεις των πολιτών. Τι είπε για κίνημα "Δεν Πληρώνω" και τον Αλέξη Τσίπρα. Μειώσεις μέχρι και 50% προανήγγειλε ο υφυπουργός Υποδομών

Μίκα Κοντορούση Δημοσιεύτηκε: Φεβρουάριος 07 2011 14:29 Ενημερώθηκε: Φεβρουάριος 07 2011 14:31

Την ώρα που το κίνημα κατά της πληρωμής των διοδίων έχει ενισχυθεί, εντύπωση προκαλεί δήλωση του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Θεόδωρου Πάγκαλου, που υποστηρίζει ότι "από την Αττική, μέχρι τη Θήβα και τη Χαλκίδα, δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καθόλου διόδια".

Μιλώντας στο κρατικό ραδιόφωνο, ο κ.Πάγκαλος πρόσθεσε ότι "'όταν μπαίνεις από τη Θεσσαλονίκη σε ένα δρόμο, ο οποίος είναι παρακαμπτήριος και έχεις πληρώσει διόδια, είναι ενοχλητικό".

Αναφερόμενος στο άνοιγμα των διοδίων από το κίνημα "Δεν Πληρώνω", το οποίο δήλωσε νωρίτερα ότι στηρίζει ο πρόεδρος του ΣΥΝ, Αλέξης Τσίπρας ο κ. Πάγκαλος απάντησε χαρακτηριστικά: "Για σκεφτείτε να υποδεχόμουν τον κ.Τσίπρα στα διόδια της Ελευσίνας με μερικούς φίλους μου οι οποίοι έχουν κάτι να του πουν, τι θα γινόταν."

Μειώσεις μέχρι και 50%

Τη δραστική μείωση των τιμών των διοδίων κατά μήκος των εθνικών οδικών δικτύων, προανήγγειλε ο υφυπουργός υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης το μεσημέρι της Δευτέρας, μετά την μεγάλη απώλεια εσόδων από την άρνηση κινημάτων να καταβάλλουν το σχετικό αντίτιμο, με αποκορύφωμα το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Στο μικροσκόπιο του υπουργείου έχει μπει η δυνατότητα μεγάλης έκπτωσης, σε περιπτώσεις συχνών διελεύσεων, αλλά και η καθιέρωση της ηλεκτρονικής κάρτας για προπληρωμή ανάλογα με τη χρήση.

Η μείωση θα φτάσει ακόμα και το 50% στα υπό κατασκευή τμήματα, ενώ δραστικές θα είναι και οι μειώσεις στα υπόλοιπα σημεία των αυτοκινητόδρομων.

«Προς το τέλος της εβδομάδας ολοκληρώνεται και η δεύτερη φάση του διαλόγου με τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες και τις τράπεζες και θα απομείνουν μόνο κάποια τεχνικά θέματα», υπογράμμισε ο αρμόδιος υφυπουργός.

Και συνέχισε: «Οι δυο πλευρές συζητούν να καθιερωθεί εκπτωτική πολιτική για όσους κάνουν συχνές διελεύσεις, δηλαδλη να προχωρήσει η εγκατάσταση των ηλεκτρονικών διοδίων και οι πολίτες να πληρώνουν ανάλογα με τη χρήση. Έτσι, θα εξυπηρετηθούν οι τοπικές κοινωνίες και γενικά θα υπάρξει διευκόλυνση των κατοίκων των γειτονικών περιοχών, με κάρτες διέλευσης, που το κόστος τους θα αναλάβει κατ´αρχήν το κράτος, μέχρι να ολοκληρωθεί η κατασκευή του παράπλευρου δικτύου», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μαγκριώτης.

Ο υφυπουργός Υποδομών, υπογράμμισε ότι και οι ίδιες οι κοινοπραξίες αναγνωρίζουν το πρόβλημα και όχι μόνο το συζητούν αλλά προτείνουν και λύσεις, κάτι που δεν ήθελαν να κάνουν πριν από λίγο καιρό.

Πρόσθεσε επίσης, ότι η νομοθετική ρύθμιση που ετοιμάζει το Υπουργείο, δεν θα έχει «ποινικό χαρακτήρα, αλλά θα λειτουργεί αποτρεπτικά γι´ αυτούς που δεν θέλουν να πληρώσουν».

Σημειώνεται ότι αύριο όλες οι κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους πέντε αυτοκινητόδρομους παραχώρησης, θα παραχωρήσουν κοινή συνέντευξη Τύπου.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ταξιδεψα Σαββατο μεχρι Βολο.Δεν πληρωσα για πρωτη φορα πουθενα διοδια.Με παρεξενεψε κατι ομως.
Για πρωτη φορα ειδα οτι σχεδον σε καθε σταθμο ειχαν μια ελευθερη μπαρα μονιμως σηκωμενη (προφανως) για αυτους που δεν ηθελαν να πληρωσουν.
Τα μισα διοδια τα περασα απο εκει.Φυσικα και ακουστηκε η σιερηνα.
Μου δειχνει οτι κατι ετοιμαζουν ... και σιγουρα οχι καλο.
Στην επιστροφη σημερα, απο φοβο πληρωσα κανονικα.

Τη μπάρα τη σηκώνουν οι υπάλληλοι γιατί βαριούνται να βγαίνουν να τη βάζουν στη θέση της...

Μου τα χάλασες στην τελευταία πρόταση!
Όταν ξανάρθεις να επικοινωνήσεις να βρεθούμε να σε κεράσω τα τσίπουρα, να σου εξηγήσω το ζήτημα των διοδίων και πως ο φόβος είναι ο χειρότερος εχθρός. Είμαστε όλοι Πολίτες που θα κάνουμε ήρεμη και επίμονη διαμαρτυρία μπας και αποκαταστήσουμε την νομιμότητα!
Τζαμπατζήδες είναι οι καριερίστες πολιτιτκοί-βουλευτές που ζουν δωρεάν σε βάρος της Δημοκρατίας και πουλάνε τις υπηρεσίες τους σε ιδιώτες...

Μόνο να κανονίσουμε να μην πιούμε τα τσιπουράκια πριν οδηγήσεις για να ταξιδέψεις ασφαλής σε αυτή την υπέροχη και πανάκριβη Εθνική Οδό, που θέλουν να μας πείσουν πως"χαλάλι, τα αξίζει τα λεφτά της" !
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ο Υπάλληλος τού Αλαφούζου (Καθημερινή-ΣΚΑΙ) Παπαδημητρίου ξεσαλώνει κατά τού Κινήματος τών διοδίων..
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_06/02/2011_1294385


Εχει πάντως γέλιο οτι τον παίρνουν στήν πλάκα ακόμα και αναγνώστες τής Καθημερινής..

Το χθεσινό πάντως φύλλο ήταν φαιδρό..

Ολοι οι κακομοίρηδες έγραφαν γιά ''λαθροκοινωνικό κίνημα''....

Τάχει τσούξει αρκετά η ιστορια τού κινήματος τά καλόπαιδα..
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Λαρισα - Θεσσαλονικη, πληρωσα μονο στα Μαλγαρα. Δεν ηξερα να δινω καθε 20km απο 3,10..
Θεός ο Μπάμπης, ο κατάλληλος άνθρωπος της αστικής τάξης στην κατάλληλη θέση να υπηρετεί τα ίδια αφεντικά. Εγώ Μπάμπη μου σε απεχθάνομαι, αλλά σε ακούω και σε διαβάζω γιατί πρωί πρωί ο λόγος σου τσιτώνει περισσότερο τα νεύρα από ότι ο πρωινός καφές. Έχεις γίνει μαζί με τον Άρη η πρωινή παρέα για να ανεβάσω πίεση.
Και επειδή σε παρακολουθώ χρόνια δεν θυμάμαι ποτέ μα ποτέ όμως να σχολιάζεις πώς το εφοπλιστικό κεφάλαιο κατέληξε να πληρώνει φόρο σχεδόν στο 1/4 των εσόδων που φέρνουν στα κρατικά ταμεία τα λεφτά από τις πράσινες κάρτες των μεταναστών. Τι να πεις σε αυτό? Τολμάς να θίξεις το αφεντικό σου, και επειδή δεν τολμάς για αυτό και δεν είσαι δημοσιογράφος αλλά "γραφίδα". Θα μου πεις τι σχέση έχει με τους "τζαμπατζήδες" αλλά ξέρεις ότι έχει κι αν δεν ξέρεις επειδή στις τράπεζες που εργαζόσουν δεν τα μάθαινες αυτά ρώτα και το Μηλιό, όλο και κάτι παραπάνω θα έχει να σου διδάξει.
Πραγματικά τόσα χρόνια ποτέ μα ποτέ δεν θυμάμαι να έχεις γράψει αισχρότερο άρθρο. Θα έλεγε κανείς ότι πρώτα σκέφτηκες τις ύβρεις και προσβολές και μετά το διάνθισες με φοβικούς ισχυρισμούς και εκβιασμούς. Κοινώς, Μπάμπη μου άρθρο κατά παραγγελία έγραψες αλλά ο εκνευρισμός σου και ο δικός σου και των αφεντικών σου είναι πλέον ορατός και διακατέχει και το λίβελο σου.

Και ξέρεις κάτι Μπάμπη μου, αν μια κίνηση από τα κάτω μπορεί να εκνευρίσει εσένα και το συνάφι των εργολάβων,καναλαρχών, μιντιάδων,δημοσιογράφων παπαγάλων τόσο πολύ που καθημερινά να τους λοιδωρείτε και να αναγκάζεστε να βγάλετε ειδικό νόμο για αυτούς τότε ΜΠΑΜΠΗ μου αυτή η κίνηση πολιτών ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ.

Όταν μιλήσεις για τα αφεντικά σου και το ρόλο τους στην διαμόρφωση της κρίσης, όταν αναφερθείς στο ρόλο των τραπεζών και των εξουσιών που εδώ και 30 χρόνια κάνουν συνεχείς μειώσεις φορολογικών συντελεστών για το κεφάλαιο, ενώ παράλληλα τα αρπάζουν για εξοπλισμούς στρατιωτικούς ή μη από τις πολυεθνικές και φορτώνουν στην πλάτη του λαού τα χρέη, όταν μιλήσεις για τις παραχωρήσεις δημόσιας περιουσίας σε εργολάβους προς εκμετάλλευση, όταν αναφερθείς στο όργιο των διασπαθίσεων που το κανάλι σου βάλθηκε να κουκουλώσει ως ΜΗ σκάνδαλα (βλέπε Βατοπέδι) τότε ίσως σε θεωρήσουν σοβαρό δημοσιογράφο. Μέχρι τότε απλά γεμίζεις τις στήλες μιας εχθρικής προς το λαό εφημερίδας και γράφεις άρθρα που ευχαριστούν τα αυτιά και μάτια των αφεντικών σου. Κοινώς ΜΠΑΜΠΗ ΜΟΥ που τόσο πολύ σε απεχθάνομαι, δουλεύεις ως υπάλληλος ακριβοπληρωμένος αλλά πάντα υπάλληλος, δηλαδή δούλος....
Το σχολιο ενος αναγνωστη στο αρθρο της Καθημερινης που ποσταρε ο Σπυρος πιο πανω..
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ποσο δικιο εχετε θα σας καταγγειλω κιολας πολιτες
που ξεκινησαν και θεμελιωσαν το κινημα "δεν πληρωνω"
Τελος στη ανοχη θα μιλησω με ονοματα γιατι αντε πια καποιος πρεπει να ρουφιανεψει σ αυτην την χωρα. μπορει να σας σοκαρουν τα ακολουθα.

1. Κωστας σημιτης. Δεν πληρωσε για χρηματιστηριο siemens ολυμπιακους εργα ευρω.
2. Ακης τσοχατζοπουλος δεν πληρωσε για εξοπλισμους κατασκευες προμηθειες.
3. Κωστας Λαλιωτης. δεν πληρωσε για εργα εργα εργα.
4. Χρηστος Παπουτσης. δεν πληρωσε για το Σαμινα δεν παραιτηθηκε καν που πνιγηκε τοσος κοσμος επειδη η επιθεωρηση πλοιων επι υπουργειας του αδειοδοτουσε αποδεδειγμενα με μιζα και μονο, και τον εχουμε και υπουργο σημερα.... φιλοτιμο.
5. Κωστας Καραμανλης δεν πληρωσε για βατοπαιδι siemens οικολογικες καταστροφες
6. Βουλγαρακης Γεωργιος δεν πληρωσε για ολυμπιακα ακινητα βατοπαιδι
7. ΕΓΩ δεν πληρωσα εισητηριο στο μετρο απο συνταγμα για ευαγγελισμο προχτες που εβρεχε. Συγγνωμη. Φταιω. Περισσοτερο λιγοτερο το ιδιο.
Με σεβασμο
Γρεγος Κωνσταντινος
:flipout::flipout::grinning-smiley-043
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Kαί νά σκεφτείς Chris οτι η ''Κ'' είναι ιδιαίτερα αυστηρή στά σχόλια αναγνωστών πού ''περνά'' γιά δημοσίευση.

Και επειδή φυσικά η πολιτική τής εφημερίδας ειναι συγκεκριμένη σκέψου τί τούγραφαν σέ αυτά πού ''κόπηκαν''.:flipout::flipout::flipout:
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Για να μην υπάρχει άγνοια του νόμου…



Νομική προσέγγιση για τα διοδια.
Πέμπτη, 13 Ιανουαρίου 2011
Με τον νόμο 3555/2007 κυρώθηκε η αποικιακού χαρακτήρα σύμβαση της εταιρείας «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» με το ελληνικό Δημόσιο.

Για τους χρήστες της ΠΑΘΕ ισχύει ο νόμος αυτός, αλλά φυσικά ισχύει και το Σύνταγμα της Ελλάδας. Με τον παραπάνω νόμο προβλέπεται ότι η «παραχωρησιούχος» εταιρεία μπορεί να απαιτήσει απʼ τον χρήστη που δεν πλήρωσε την καταβολή του 20πλάσιου του αντιτίμου σαν ΑΣΤΙΚΗ ποινή, με... κάποιες προϋποθέσεις και διαδικασίες, ζητώντας εντέλει την έκδοση διαταγής πληρωμής.

Η διάταξη όμως αυτή είναι αντισυνταγματική, αφενός γιατί δεν παρέχει στον πολίτη το δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης και αφετέρου γιατί παρέχει στο προσωπικό της «παραχωρησιούχου» ιδιωτικής εταιρείας αρμοδιότητες δημοσίου υπαλλήλου (παράβαση άρθρων 20 και 103 αντίστοιχα του Συντάγματος).Συγχρόνως ο ίδιος ο νόμος (3555/07) ορίζει ότι το Δημόσιο (Αστυνομία, Τροχαία, Δ.Ο.Υ.) δεν έχει καμιά ανάμειξη στη διαδικασία επιδίωξης είσπραξης του αντιτίμου και της αστικής ποινής.

Πρόκειται δηλαδή για μια ιδιωτική οικονομική διαφορά μεταξύ χρήστη και του ιδιώτη ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. Για όλους τους παραπάνω λόγους πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι εάν ο «Παραχωρησιούχος» προσπαθήσει μέσω διαταγής πληρωμής να εισπράξει πρόστιμα απʼ τους πολίτες που αρνούνται να πληρώσουν διόδια, τα Δικαστήρια, που θα προσφύγουν αυτοί, θα τους δικαιώσουν και η εταιρεία θα έχει γενικότερα προβλήματα σχετικά με τη νομιμότητα της Σύμβασής της (που μπάζει από παντού).

Σε κάθε περίπτωση η άρνησή μας να πληρώνουμε διόδια και το ανέβασμα της μπάρας για να περάσουμε δεν συνιστά κανένα ποινικό αδίκημα. Ούτε παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας έχουμε. Γιʼ αυτό και η Τροχαία δεν επεμβαίνει. Η μπάρα των ιδιωτικών εταιρειών στα διόδια αντιστρατεύεται και παραβιάζει την ελευθερία και δη την ελευθερία μετακίνησής μας στους εθνικούς δρόμους, που προστατεύεται απόλυτα για όσους βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια.

Το δικαίωμα αυτό, ως μερικότερο δικαίωμα του δικαιώματος για ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας του ατόμου, αφορά Έλληνες πολίτες και αλλοδαπούς που βρίσκονται στη χώρα μας και προστατεύεται «απόλυτα» από το άρθρο 7 του Συντάγματος.- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΑΣ, και- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!(Ούτε δίνουμε το ονοματεπώνυμό μας ή παραλαμβάνουμε οποιοδήποτε χαρτί απʼ τους ανθρώπους των ιδιωτικών εταιρειών).

ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ!

Υ.Γ. Τις δυνατότητες και τα δικαιώματά μας αυτά δεν πρόκειται να τα πληροφορηθούμε από τα μεγάλα αθηναϊκά ΜΜΕ, γιατί οι ιδιοκτήτες τους είναι και οι εργολάβοι των χρυσοφόρων έργων (π.χ.. Μπόμπολας κ.λ.π.).


Χρήστος Σταμόπουλος (δικηγόρος)
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Για να μην υπάρχει άγνοια του νόμου…



Νομική προσέγγιση για τα διοδια.
Πέμπτη, 13 Ιανουαρίου 2011
Με τον νόμο 3555/2007 κυρώθηκε η αποικιακού χαρακτήρα σύμβαση της εταιρείας «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» με το ελληνικό Δημόσιο.

Για τους χρήστες της ΠΑΘΕ ισχύει ο νόμος αυτός, αλλά φυσικά ισχύει και το Σύνταγμα της Ελλάδας. Με τον παραπάνω νόμο προβλέπεται ότι η «παραχωρησιούχος» εταιρεία μπορεί να απαιτήσει απʼ τον χρήστη που δεν πλήρωσε την καταβολή του 20πλάσιου του αντιτίμου σαν ΑΣΤΙΚΗ ποινή, με... κάποιες προϋποθέσεις και διαδικασίες, ζητώντας εντέλει την έκδοση διαταγής πληρωμής.

Η διάταξη όμως αυτή είναι αντισυνταγματική, αφενός γιατί δεν παρέχει στον πολίτη το δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης και αφετέρου γιατί παρέχει στο προσωπικό της «παραχωρησιούχου» ιδιωτικής εταιρείας αρμοδιότητες δημοσίου υπαλλήλου (παράβαση άρθρων 20 και 103 αντίστοιχα του Συντάγματος).Συγχρόνως ο ίδιος ο νόμος (3555/07) ορίζει ότι το Δημόσιο (Αστυνομία, Τροχαία, Δ.Ο.Υ.) δεν έχει καμιά ανάμειξη στη διαδικασία επιδίωξης είσπραξης του αντιτίμου και της αστικής ποινής.

Πρόκειται δηλαδή για μια ιδιωτική οικονομική διαφορά μεταξύ χρήστη και του ιδιώτη ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. Για όλους τους παραπάνω λόγους πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι εάν ο «Παραχωρησιούχος» προσπαθήσει μέσω διαταγής πληρωμής να εισπράξει πρόστιμα απʼ τους πολίτες που αρνούνται να πληρώσουν διόδια, τα Δικαστήρια, που θα προσφύγουν αυτοί, θα τους δικαιώσουν και η εταιρεία θα έχει γενικότερα προβλήματα σχετικά με τη νομιμότητα της Σύμβασής της (που μπάζει από παντού).

Σε κάθε περίπτωση η άρνησή μας να πληρώνουμε διόδια και το ανέβασμα της μπάρας για να περάσουμε δεν συνιστά κανένα ποινικό αδίκημα. Ούτε παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας έχουμε. Γιʼ αυτό και η Τροχαία δεν επεμβαίνει. Η μπάρα των ιδιωτικών εταιρειών στα διόδια αντιστρατεύεται και παραβιάζει την ελευθερία και δη την ελευθερία μετακίνησής μας στους εθνικούς δρόμους, που προστατεύεται απόλυτα για όσους βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια.

Το δικαίωμα αυτό, ως μερικότερο δικαίωμα του δικαιώματος για ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας του ατόμου, αφορά Έλληνες πολίτες και αλλοδαπούς που βρίσκονται στη χώρα μας και προστατεύεται «απόλυτα» από το άρθρο 7 του Συντάγματος.- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΑΣ, και- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!(Ούτε δίνουμε το ονοματεπώνυμό μας ή παραλαμβάνουμε οποιοδήποτε χαρτί απʼ τους ανθρώπους των ιδιωτικών εταιρειών).

ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ!

Υ.Γ. Τις δυνατότητες και τα δικαιώματά μας αυτά δεν πρόκειται να τα πληροφορηθούμε από τα μεγάλα αθηναϊκά ΜΜΕ, γιατί οι ιδιοκτήτες τους είναι και οι εργολάβοι των χρυσοφόρων έργων (π.χ.. Μπόμπολας κ.λ.π.).


Χρήστος Σταμόπουλος (δικηγόρος)


Οντως και απο ποτε μια αστικη διαφορα μεταξυ ιδιωτη και εταιριας αποτελει χρεος προς το δημοσιο?
Λενε οτι θα ειναι παραβαση ΚΟΚ , μονο που ο κωδικας οδικης ασφαλειας δεν εχει καμια σχεση με αστικες διαφορες μεταξυ εταιριων και ιδιωτων και επιπλεον μια οφειλη προς εταιρια ε δεν μπορει να ειναι δημοσιο χρεος ,θα βγει αντισυνταγματικος ο νομος
Επιπλεον για φορολογικη ενημεροτητα προκυπτει απο χρεος 400 ευρω και ανω

Μην πληρωνετε φραγκο , θα συνεχιζουν να παρανομουν και να τρομοκρατουν τους πολιτες μπας και ψαρωσουν καποιοι
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Υπάρχουν πολύ εύλογα πατήματα. Το δημόσιο έχει μεγάλα μερίδια επί των εσόδων των διοδίων ενώ εισπράττει και ΦΠΑ 23%. Μη πληρώνοντας διόδια δεν πληρώνεις και φόρο στο κράτος. Δεν είναι μεταξύ ιδιώτη και εταιρίας. Είναι και το κράτος στην σύμβαση. Κούμπωσε...εύκολα.

Ο μόνος λόγος που το είχαν καθυστερήσει είναι για πολιτική σκοπιμότητα. Θέλουν πρώτα να διαμορφώσουν κλίμα, όπως και έγινε και μετά να περάσουν την τροπολογία. Η κίνηση με την μη-πληρωμή στα μέσα μεταφοράς ενίσχυσε πάρα πολύ την άποψη περί τσαμπατζήδων. Ακόμα χειρότερα η καταστροφή μηχανημάτων.

Θα ανακοινωθούν μειώσεις στους υπό κατασκευή δρόμους, μαζί με εκπτωτικά πακέτα όπως στην Αττική Οδό ή παλιά στα TEO PASS. Σε αντάλλαγμα μάλλον θα επιμηκυνθεί ο χρόνος παραχώρησης στις κοινοπραξίες. Ταυτόχρονα θα περάσει και η τροπολογία που θα επιτρέπει την επιβολή προστίμων και την εμπλοκή της αστυνομίας και θα τελειώσει η όλη ιστορία.

Πρακτικά δεν θα αλλάξει τίποτα. Τα λεφτά που είναι να πληρωθούν για τα έργα θα πληρωθούν και πάλι. Απλά με επιμήκυνση του χρέους για να μας βγει λίγο φτηνότερο το αντίτιμο ανά διέλευση. Κάτι σαν την αναδιάρθρωση που θέλουμε να κάνουμε με το ΔΝΤ.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Με έκτακτες ρυθμίσεις, η κυβέρνηση επιχειρεί αφενός να κάμψει τις αντιδράσεις του κόσμου για τις αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων των αστικών συγκοινωνιών και αφετέρου να αντιμετωπίσει το κίνημα «Δεν πληρώνω». Όπως αποφασίστηκε, προωθείται ρύθμιση για τη μείωση της τιμής των εισιτηρίων για τους ανέργους και όσων το οικογενειακό εισόδημα δεν υπερβαίνει τις 20.000 ευρώ, ενώ ποινικοποιούνται τόσο η μη πληρωμή εισιτηρίου όσο και η μη καταβολή διοδίων.

Σύμφωνα με «Τα Νέα», η κυβέρνηση σκοπεύει να καθιερώσει μειωµένο κατά 50% εισιτήριο για ανέργους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ώστε να διευκολύνει στις µετακινήσεις όσων πλήττονται περισσότερο από την οικονομική κρίση.

Το πρόγραµµα το επεξεργάζεται το υπουργείο Εργασίας σε συνεργασία µε το υπουργείο Υποδοµών και Μεταφορών και αφορά σε πρώτη φάση 126.000 επιδοτούµενους ανέργους από τον ΟΑΕ∆ (100.000 στην Αθήνα και 26.000 στη Θεσσαλονίκη), αλλά όχι µακροχρόνια ανέργους.

Το υπουργείο Εργασίας εξετάζει παράλληλα να ορίσει επί πλέον ως κριτήριο για το προνόµιο του μειωµένου εισιτηρίου και το οικογενειακό εισόδηµα που δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις 20.000 ευρώ.

Η επιδότηση του μειωμένου εισιτηρίου ενδεχομένως θα προέλθει, σε συνεννόηση με τον ΟΑΣΑ, από εθνικά ή κοινοτικά προγράµµατα.

Η δυνατότητα των ανέργων να πληρώνουν µισό εισιτήριο θα έχει τρίµηνη διάρκεια και θα ανανεώνεται από την αξιοποίηση της βάσης δεδοµένων του ΟΑΕ∆. Όσοι δικαιούνται µειωµένο εισιτήριο θα μπορούν να αγοράζουν και µειωµένες µηνιαίες κάρτες. ∆ηλαδή να καταβάλλουν 23 ευρώ αντί των 45 ευρώ και για τις µικρές κάρτες 10 ευρώ αντί των 20 ευρώ.

Οι ενδιαφερόμενοι άνεργοι θα µπορούν να πηγαίνουν στα ΚΕΠ ή στην Εργατική Εστία, υπηρεσίες οι οποίες µε βάση τα στοιχεία που θα έχουν στη διάθεσή τους από τον ΟΑΕ∆ θα εκδίδουν βεβαίωση µε σφραγίδα ότι οι συγκεκριµένοι πολίτες µπορούν να κάνουν χρήση των ΜΜΜ µε µειωµένο εισιτήριο. Ο επιβάτης οφείλει να έχει κάθε φορά µαζί του τη βεβαίωση και την αστυνοµική του ταυτότητα. Το µέτρο θα ισχύει για όλα τα µέσα µεταφοράς του ΟΑΣΑ (Μετρό, λεωφορεία, τρόλεϊ κ.λπ.) και αντιστοίχως για τα λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη.

Από την άλλη πλευρά, η κυβέρνηση αποφάσισε να θεσπίσει αυστηρές κυρώσεις για όσους δεν πληρώνουν εισιτήρια στις αστικές συγκοινωνίες ούτε καταβάλλουν διόδια, συμμετέχοντας στο κίνημα «Δεν πληρώνω».

Στο πλαίσιο αυτό, αναμένεται να κατατεθούν τροπολογίες στο νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών, βάσει των οποίων:

* Ποινικοποιείται η άρνηση πληρωµής εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες.
* Η μη καταβολή διοδίων θα θεωρείται τροχαία παράβαση.

Η µη πληρωµή διοδίων δεν θα περιληφθεί στο «πόιντ σίστεµ», αλλά θα µπορεί να βεβαιώνεται είτε επιτόπου από τους τροχονόµους είτε η κλήση να στέλνεται ταχυδροµικώς στο σπίτι του οδηγού (αφού η παράβαση θα καταγράφεται από τις κάµερες). Αυτό το µέτρο, σύµφωνα µε πηγές του υπουργείου Υποδοµών, θα είναι ανεξάρτητο από τη δυνατότητα που έχουν πλέον οι εταιρείες να στρέφονται δικαστικώς εναντίον όσων δεν πληρώνουν.

Να σημειωθεί ότι στο νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών θα συμπεριληφθούν άλλες δύο διατάξεις σύμφωνα με τις οποίες:

* Μόνο το ∆ηµόσιο -και όχι ο ΟΑΣΑ- θα μπορεί να ιδρύει νοµικά πρόσωπα συγκοινωνιών και να συνάπτει δάνεια για τις συγκοινωνιακές εταιρείες.
* Θεσπίζεται και μηνιαίος έλεγχος των οικονοµικών των συγκοινωνιακών ∆ΕΚΟ, πέραν των τριµηνιαίων ελέγχων που θα γίνονται μέσω των «συµφώνων ευθύνης».
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Η µη πληρωµή διοδίων δεν θα περιληφθεί στο «πόιντ σίστεµ», αλλά θα µπορεί να βεβαιώνεται είτε επιτόπου από τους τροχονόµους είτε η κλήση να στέλνεται ταχυδροµικώς στο σπίτι του οδηγού (αφού η παράβαση θα καταγράφεται από τις κάµερες). Αυτό το µέτρο, σύµφωνα µε πηγές του υπουργείου Υποδοµών, θα είναι ανεξάρτητο από τη δυνατότητα που έχουν πλέον οι εταιρείες να στρέφονται δικαστικώς εναντίον όσων δεν πληρώνουν.

Δεν μπορεί να γίνει αυτό, εάν εννοούνται ως κάμερες οι εγκατεστημένες από τις ιδιωτικές εισπρακτικές εταιρείες. Αντιβαίνει στο Σύνταγμα. Να βεβαιώνει ιδιώτης ποινικό αδίκημα, είναι πρωτάκουστο.
Ακόμη και κρατικές να είναι οι κάμερες, η βεβαίωση ποινικής (και όχι διοικητικής) ευθύνης, η οποία συνδέεται με πρόσωπο και όχι αυτοκίνητο, είναι προβληματική.

Μπράβο τους πάντως που θέλουν να κάνουν την ελληνική αστυνομία υπάλληλο των εργολάβων. Να τους ξηλώσουν το εθνόσημο να τους φορέσουν και το έμβλημα της αντίστοιχης εταιρείας, σαν σεκιουριτάδες.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Η ελληνική αστυνομία τόσα χρόνια δεν είναι υπάλληλοι των εταιριών ποδοσφαίρου;

Επίσης να τους ξηλώσουν το εθνόσημο να τους φορέσουν και το έμβλημα της αντίστοιχης εταιρείας, σαν σεκιουριτάδες!
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Άλλο να τηρούν την τάξη στα γήπεδα, που όντως υπάρχει πρόβλημα (το τις πταίει είναι άλλη συζήτηση) και άλλο να γίνουν υπαλληλίσκοι-βεβαιωτές άρνησης πληρωμής τέλους μεταξύ ιδιωτών. Να ποινικοποιηθεί τότε γενικώς το "φέσωμα" και κάθε ιδιωτικό χρέος -γιατί περί αυτού πρόκειται.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Σε παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας μετατρέπεται η άρνηση πληρωμής διοδίων, για την οποία το πρόστιμο θα ανέρχεται σε 200 ευρώ, ενώ θα μπορούν να επιβληθούν και διοικητικές κυρώσεις, όπως αφαίρεση άδειας, διπλώματος και πινακίδων. Παράλληλα, σε πλημμέλημα μετατρέπεται η άρνηση καταβολής κομίστρου στις συγκοινωνίες.

Η σχετική προσθήκη κατατέθηκε την Πέμπτη από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στο νομοσχέδιο για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών.

Στην τροπολογία, η λαθρεπιβίβαση στις αστικές συγκοινωνίες χαρακτηρίζεται ως πράξη με «ιδιαίτερα μεγάλη ηθική απαξία» που «θέτει υπό σοβαρή διακινδύνευση την οικονομική και λειτουργική βιωσιμότητα του συστήματος», καθώς και «παραβατικότητα επηρεάζει εν τέλει και έχει αρνητικό αντίκτυπο στο σύνολο των πολιτών και της κοινωνίας».

Η δε άρνηση ή αποφυγή πληρωμής διοδίων χαρακτηρίζεται «αποκλίνουσα συμπεριφορά, που προκαλεί κωλυσιεργία, επηρεάζει αρνητικά την κυκλοφορία, αλλά και την ασφάλεια και λειτουργία της συγκοινωνιακής εγκατάστασης». Τις παραβάσεις θα βεβαιώνει η αστυνομία.

Την ίδια ώρα, η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος (ΙΝΚΑ) γνωστοποίησε ότι κατέθεσε από κοινού με άλλες Ενώσεις Καταναλωτών, συλλογική αγωγή για το καθεστώς των διοδίων.

«Η νομική αυτή παρέμβαση του ΙΝΚΑ εντάσσεται στον αγώνα των πολιτών εναντίον του μέτρου μέχρι την οριστική κατάργησή του, όπως παλαιότερα έγινε με τις παρασιτικές παρκοεταιρείες» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

«Την ώρα που όλος ο λαός μαστίζεται από την άγρια κρίση, το κλείσιμο της παραγωγικής επιχείρησης, την ανεργία, το βούλιαγμα της αγροτικής παραγωγής, τη φτώχεια και την υπερχρέωση, κάποιοι εργολάβοι, φαίνεται έχουν τον τρόπο, να διατηρούν την ασυλία για τα υπερκέρδη τους, σε βάρος όλου του Ελληνικού Λαού. Απειλούν μάλιστα να αλλάξουν και τον ΚΟΚ για να μετατρέψουν την Αστυνομία σε εισπρακτική εταιρεία των εργολάβων» προσθέτει η ανακοίνωση του ΙΝΚΑ.

Οι Οικολόγοι-Πράσινοι σχολίασαν: «Η επιστράτευση ποινικών κυρώσεων για να εισπραχθεί ένα εισιτήριο του 1,40 ευρώ, αποτελεί ακραίο παραλογισμό. Αν η κυβέρνηση αδυνατεί να σκεφτεί άλλους τρόπους πέρα από την πρόβλεψη ποινικών κυρώσεων και την επιβολή υψηλότατων αυξήσεων σε όσους ήδη πληρώνουν, τότε αδυνατεί και να καταλάβει ότι έτσι δημιουργεί η ίδια έδαφος κοινωνικής αποδοχής για την άρνηση πληρωμής».

* Το υπουργείο Μεταφορών ανακοίνωσε τους πίνακες των κατηγοριών πολιτών για τους οποίους ισχύει για το 2011 η δωρεάν μετακίνηση ή μειωμένες κατά 50% τιμές των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες.

Δικαίωμα δωρεάν μετακίνησης παρέχεται στις εξής κατηγορίες επιβατών: α. Τα παιδιά ηλικίας μέχρι 6 ετών β. Οι οπλίτες θητείας όλων των Σωμάτων στα μέσα του ΟΑΣΑ με την επίδειξη της στρατιωτικής ταυτότητας. γ. Οι κάτοχοι των καρτών ΑΜΕΑ. Ανάλογες ρυθμίσεις προωθούνται σε συνεννόηση με το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, ώστε να ισχύσουν και για κατηγορίες ανέργων πολιτών.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Σήμερα, Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011, κατατέθηκε τροπολογία που μετατρέπει την άρνηση πληρωμής διοδίων σε παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με διοικητικό πρόστιμο 200 ευρώ (και μόνο) αν βεβαιωθεί η παράβαση αυτοπροσώπως από αστυνομικά όργανα. Η τροπολογία για να ισχύσει πρέπει να ψηφιστεί και να δημοσιοποιηθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Επίσης, σύμφωνα με δημοσιεύματα, σε σχέδιο νόμου απαλλάσσεται η κοινοπραξία της Νέας Οδού από τα πρόστιμα των 22 εκ. ευρώ που έχει επιβάλλει η πολεοδομία Καπανδριτίου για σωρεία αυθαίρετων κατασκευών στο σταθμό διοδίων των Αφιδνών αλλά και σε άλλες κτιριακές εγκαταστάσεις.


Φάνηκαν ποια συμφέροντα εξυπηρετούν. Ζούμε μια κοινοβουλευτική δικτατορία της Ελληνικής δημοκρατίας της Μπανανίας που βάζει αστυνομικούς να εισπράττουν για λογαριασμό των εργολάβων και καταργεί με αντισυνταγματικούς νόμους τις αποφάσεις της πολεοδομίας. Καθήκον κάθε πολίτη είναι να ανατρέψει την Χούντα.


http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/p/blog-page_25.html

Καλα ο νομος αν λεγεται αυτο το πραγμα νομος :flipout: , θα βγει αντισυνταγματικος μπαζει απο παντου

Απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας, σήραγγες και γέφυρες που διακρίνονται με ειδικές πινακίδες σήμανσης χωρίς την καταβολή διοδίου τέλους, όταν και όπου προβλέπεται η καταβολή αυτή. Για την καταβολή του διοδίου τέλους είναι υπόχρεοι εις ολόκληρον ο κύριος και ο οδηγός του οχήματος. Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν είτε αυτοπροσώπως»
Στην αιτιολόγηση της απόφασης τονίζεται ότι «η με οποιοδήποτε τρόπο άρνηση ή αποφυγή πληρωμής διοδίων τελών σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας, σήραγγες και γέφυρες συνιστά αποκλίνουσα συμπεριφορά που προκαλεί κωλυσιεργία, επηρεάζει αρνητικά την κυκλοφορία αλλά και την ασφάλεια και λειτουργία της συγκοινωνιακής εγκατάστασης».


:BDGBGDB55:


Aρθρο 5 συνταγματος

Απαγορεύονται ατομικά διοικητικά μέτρα που περιορίζουν σε οποιονδήποτε Έλληνα την ελεύθερη κίνηση ή εγκατάσταση στη Χώρα, καθώς και την ελεύθερη έξοδο και είσοδο σ' αυτήν. Τέτοιου περιεχομένου περιοριστικά μέτρα είναι δυνατόν να επιβληθούν μόνο ως παρεπόμενη ποινή με απόφαση ποινικού δικαστηρίου, σε εξαιρετικές περιπτώσεις ανάγκης και μόνο για την πρόληψη αξιόποινων πράξεων, όπως νόμος ορίζει



Δεν αναφερομαι στα υπολοιπα , αρχη αναλογικοτητας , κοινωτικες οδηγιες περι απαγορευσης εισπραξης διοδιων σε δρομους καρμανιολες και λοιπα




Δεν πληρωνουμε , μην ψαρωνετε εχουν χασει ηδη τον ελεγχο και ο πανικος τους πλεον ειναι εμφανης

Το μνημονιο απετυχε , η οικονομια βουλιαξε στα ταρταρα , οι τροικανοι απειλουν και μονο ο τσολακογλου :slapface: λεει τα δικα του
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

αφού δεν εχουν τα @@ να βάλουν τάξη στην φοροδιαφυγή και στις ρεμούλες στο δημόσιο.
Αυτοί τα βάζουν μόνο με οτι μπορούνε...
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Το επόμενο επεισόδιο λοιπόν,θα παιχτεί στις μπάρες...
Περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον τι θα πράξουν οι πολίτες...απέναντι στην πιο αδίστακτη κυβέρνηση...
Αν συνεχιστεί η ανυπακοή στους ''νταβατζήδες-εργολάβους'',προβλέπω να γίνεται της ''Κερατεας''...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Aς μας πει καποιος νομικος τι ισχυει πλεον..