Διόδια

Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Στην περίπτωση του Μορέα, που διάβαζα την σύμβαση τώρα τελευταία, υπάρχει ένα ύψος εσόδων που έχει οριστεί ανά εξάμηνο. Αν τα έσοδα πέσουν κάτω από αυτό το όριο τότε το κράτος δίνει κάποια επιδότηση που είναι προκαθορισμένη. Πρόσεξε όμως. Αν τα έσοδα περάσουν αυτό το όριο τότε από τα επιπλέον έσοδα καρπώνεται το κράτος το 85% και το υπόλοιπο 15% ο ιδιώτης..

Ενδιαφερον... μηπως μπορεις να μας πεις και το υψος αυτο, μια και διαβασες τωρα τελευταια τη συμβαση?

Χωρις να ξερω, βαζω στοιχημα οτι θα ειναι τοσο ψηλο ύψος :BDGBDGB53:, που οι δραμαμινες θα φανταζουν παιδικες καραμελες...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Στην περίπτωση του Μορέα, που διάβαζα την σύμβαση τώρα τελευταία, υπάρχει ένα ύψος εσόδων που έχει οριστεί ανά εξάμηνο. Αν τα έσοδα πέσουν κάτω από αυτό το όριο τότε το κράτος δίνει κάποια επιδότηση που είναι προκαθορισμένη. Πρόσεξε όμως. Αν τα έσοδα περάσουν αυτό το όριο τότε από τα επιπλέον έσοδα καρπώνεται το κράτος το 85% και το υπόλοιπο 15% ο ιδιώτης.

Λογικό, λογικότατο μου φαίνεται. Σε όλες τις εμπορικές συμβάσεις συμβαίνει αυτό. Όταν κάποιος ιδιοκτήτης ακινήτου μισθώνει π.χ. ένα κατάστημα, εγγυάται στον μισθωτή ένα ελάχιστο τζίρου, και αν αυτό δεν επιτυγχάνεται για οποιοδήποτε λόγο, τότε ο εκμισθωτής καλύπτει τις απώλειες του μισθωτή.
Ας πούμε ότι εγώ έχω ένα ακίνητο στο κέντρο της Λάρισας το οποίο νοικιάζω σε κάποιον που θέλει να ανοίξει ταβέρνα. Ανοίγει αυτός την ταβέρνα και αν σε 6 μήνες δεν πιάσει το τζίρο που περιμένει εγώ είμαι υποχρεωμένος, βάσει συμβολαίου, να καλύψω τις απώλειές του, σωστά; Αδιάφορο γιατί δεν έχει την πελατεία που περίμενε, μπορεί να έχει υπερβολικές τιμές, μπορεί η ποιότητα του φαγητού να μην είναι αυτή που πρέπει, άσχετο, εγώ του υποσχέθηκα τόσο τζίρο και πρέπει να καλύψω τη χασούρα του...


ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ; ΠΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΤΕ; ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗ; ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΗΛΙΘΙΟΥΣ;
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Και ύστερα σου λένε πως "η Ελλάδα δεν προσφέρεται για επενδύσεις", πως κωλυσιεργεί η κρατική γραφειοκρατία ώστε να μην είναι αποδοτικές οι ιδιωτικές επιχειρήσεις κ.λ.π
Αν το μάθουν κι άλλοι πως με 10% (υπερτιμολογημένη) επένδυση του συνολικού κεφαλαίου, αναλαμβάνεις μονοπωλιακά κάποιο βασικό αγαθό με 10 εκ. εν δυνάμει πελάτες για 30+ χρόνια και πως η πελατεία σου διώκεται ποινικά αυτεπάγγελτα αν δεν ανταποκρίνεται στα αναμενόμενα έσοδα και πως την είσπραξη σου την εξασφαλίζει το κράτος με χρήση των κρατικών υπαλλήλων και πόρων... θα γίνει χαμός από τα 10% των κεφαλαίων που θα εισρεύσουν στη χώρα από διάφορους επιχειρηματίες παγκοσμίως...

Έτσι θα εξασφαλίσει η κυβέρνηση την συνεχόμενη μερική αποπληρωμή των τόκων από τα δάνεια του 20ου αιώνα και τον απρόσκοπτο ανατοκισμό των δανείων αυτών και στον 21ο αιώνα.

Εξ' άλλου Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ !
Βάλτε και τον αιώνιο ανατοκισμό των δανείων της στην εξίσωση και θα καταλήξετε στην ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ !
Μιλάμε, ούτε η πυρηνική σύντηξη δεν μπορεί να αλλάξει τον κόσμο με τέτοιο τρόπο...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ας πούμε ότι εγώ έχω ένα ακίνητο στο κέντρο της Λάρισας το οποίο νοικιάζω σε κάποιον που θέλει να ανοίξει ταβέρνα. Ανοίγει αυτός την ταβέρνα και αν σε 6 μήνες δεν πιάσει το τζίρο που περιμένει εγώ είμαι υποχρεωμένος, βάσει συμβολαίου, να καλύψω τις απώλειές του, σωστά; ;[/SIZE]

Ορισμενοι, συνεχως διαστρεβλωνετε την πραγματικοτητα και τα γραπτα...:a0210:

Δεν εχεις εσυ το ακινητο, εγω το εχω... και με το ετσι θελω το νοικαζεις εσυ, χωρις να με ρωτησεις και καλυπτεις τη χασουρα με δικα μου λεφτα... και μου τη λες και απο πανω, οτι αν δεν πληρωνα οσα κανονιζες εσυ, δεν θα ειχα τετοια ωραια ταβερνα... και επιπλεον -συμφωνα με τα λεγομενα της συμβασης -που αναγνωσθηκε προσφατα- εχεις κι εσυ ενα εισοδηματακι απο οσα πληρωνω εγω, και το οποιο με καθιστα και ποινικα υπευθυνο αν δεν πληρωνω για το ακινητο μου...

...αφου ηθελα ταβερνα, ας προσεχα... οι καντινες δεν μου εκαναν, λες και ειχα και στο χωριο μου ταβερνα...


Ειμαι περιεργος τι αλλα ωραια γραφει αυτο το μυθιστορημα μεσα... για να μη ρωτησω για ολα τα υπολοιπα μυθιστορηματα κατηγοριας ΣΔΙΤ... αλλα εκεινα πρεπει να ειναι στο ιδιο ραφι με του Στηβεν Κινγκ και δεν μου πολυαρεσουν...
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Εκπληκτικό άρθρο....IMHO....

Η μπάρα κι ο... Μουμπάρακ!


Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει με το κίνημα του «Δεν πληρώνω»! Ειδικά στην περίπτωση των διοδίων...
...Το ίδιο και εκείνοι που σήμερα και αύριο θα αρνηθούν την πληρωμή της υπέρογκης αύξησης του ενιαίου εισιτηρίου. Ακόμη και σήμερα που γνωρίζουν ότι η εξουσία μπορεί να τους καταστήσει παράνομους με το «έτσι θέλω» δεν αρνούνται τις συνέπειες, ούτε κάμπτονται στο δίκαιο αίτημά τους. Αυτή είναι η κύρια και ουσιαστική διαφορά"...

http://www.aksioprepeiakantoxh.com/politiki/ellada/369-i-mpara-ki-o-moumparak.html

Ήθελα να σας αναφέρω το εξής. Το παραπάνω άρθρο θέλω να το στείλω σε φίλους μου μέσω email. Έχω προσπαθήσει με copy & paste από την σελίδα. έχω προσπαθήσει απλά να στείλω το link. Έχω προσπαθήσει να στείλω copy & paste το κείμενο από το παραπάνω ποστ. Σε κάθε περίπτωση το gmail μου αναφέρει λάθος και δεν γίνεται η αποστολή... Μου φαίνεται κι εμένα "παρανοϊκό" να υποθέσω κάποιου είδους λογοκρισία, γενικά γελάω με τις διάφορες θεωρίες συνωμοσίας. Θα μπορούσε κανείς να προτείνει κάτι;
 
Re: Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ήθελα να σας αναφέρω το εξής. Το παραπάνω άρθρο θέλω να το στείλω σε φίλους μου μέσω email. Έχω προσπαθήσει με copy & paste από την σελίδα. έχω προσπαθήσει απλά να στείλω το link. Έχω προσπαθήσει να στείλω copy & paste το κείμενο από το παραπάνω ποστ. Σε κάθε περίπτωση το gmail μου αναφέρει λάθος και δεν γίνεται η αποστολή... Μου φαίνεται κι εμένα "παρανοϊκό" να υποθέσω κάποιου είδους λογοκρισία, γενικά γελάω με τις διάφορες θεωρίες συνωμοσίας. Θα μπορούσε κανείς να προτείνει κάτι;

Κάνε δεξι κλικ στο Link και επέλεξε το "Aντιγραφή τοποθεσίας δεσμού"....

Και στείλε το με email...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Το ύψος των διοδίων είναι το ίδιο και αρκετά μεγαλύτερο σε πολλές χώρες της Ευρώπης.

Ναι, αλλα και αρκετα μικροτερο στις υπολοιπες (που παλι ειναι πολλες) χωρες. Γιατι τις αποκλειουμε απο την κουβεντα?




Μην ξεχνάς ότι με τον καινούριο δρόμο από Τρίπολη προς Καλαμάτα το φορτηγό που αναφέρεις θα κάψει λιγότερο πετρέλαιο. Το ίδιο ισχύει για όλους τους νέους δρόμους. Το πρόβλημα είναι το ύψος της τιμής του πετρελαίου και λιγότερο τα διόδια.

Πολυ λιγοτερο προβλημα θα ηταν τα διοδια, αν εβγαζες απο τη μεση και την ασφαλιση, οπως και τα σερβις... και αυτα ειναι ακριβα και αν ηταν φτηνοτερα, θα μπορουσαμε να εχουμε ακομη ακριβοτερα διοδια αρα καλυτερους δρομους... αν δε, τα φορτηγα τα περναμε τζαμπα, θα μπορουσαμε να παμε τα διοδια στο θεο και τους δρομους μας στο υπερπεραν...

Με τα ακριβότερα διόδια έρχονται και καλύτεροι δρόμοι. Με το ακριβότερο πετρέλαιο έχουμε κάποιο όφελος?

Οχι, κανενα οφελος απολυτως... αφου οι φοροι απο το πετρελαιο, που ειναι και το μεγαλυτερο ποσοστο, δεν πανε στο κρατος για να γινουν νοσοκομεια και σχολεια, αλλα σε κατι σουφλιαδες και λοιπους συγγενεις... αντιθετως τα εσοδα απο τα διοδια γινονται δρομοι κοσμηματα, που ακομα και αν δεν τους περπατας, τους βλεπεις ή διαβαζεις γι αυτους και τους χαιρεσαι... εχει διαφορα, πως να το κανουμε...



Το αυτοκίνητο κοστίζει παντού, πολύ. Το ατυχές στην χώρα μας είναι ότι δεν έχουμε εναλλακτικές όπως το τρένο που έχουν άλλες χώρες.

Ακριβως... να πεταξουμε τα κοστοβορα αυτοκινητα, να μη χαλανε και οι δρομοι μας... και να στελνουμε τα διοδια μεσω της καρτας του πολιτη... παρ ολο που δεν θα υπαρχουν φθορες στους δρομους, αφου δεν θα κυκλοφορουν αυτοκινητα, τα εσοδα θα αυξανονται, αφου πολυ σοφα υπαρχουν οι σουφλιαδικες ρητρες και ετσι θα φτιαχνουμε ακομα καλυτερους δρομους για.... να κυκλοφορουμε με τρενο ή αλλες εναλλακτικες που ατυχως δεν εχουμε αλλα θα βαλουμε τα δυνατα μας να αποκτησουμε...

Να πηδηχτω απο το παραθυρο τωρα, ή θα γραψεις κι αλλα επιχειρηματα?
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν εφαγε ο Χιος απο τους Τροικανους, αποφασισε να παει με την αλλη πλευρα..
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

OXI NA ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ. ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΕΙΝΑΙ.
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

OXI NA ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ. ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΕΙΝΑΙ.

Πάντως Κύριος και εχέμυθος!
Δεν αποκάλυψε τίποτα για την Κα Πεταλωτή!

:antlers:
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ήθελα να σας αναφέρω το εξής. Το παραπάνω άρθρο θέλω να το στείλω σε φίλους μου μέσω email. Έχω προσπαθήσει με copy & paste από την σελίδα. έχω προσπαθήσει απλά να στείλω το link. Έχω προσπαθήσει να στείλω copy & paste το κείμενο από το παραπάνω ποστ. Σε κάθε περίπτωση το gmail μου αναφέρει λάθος και δεν γίνεται η αποστολή... Μου φαίνεται κι εμένα "παρανοϊκό" να υποθέσω κάποιου είδους λογοκρισία, γενικά γελάω με τις διάφορες θεωρίες συνωμοσίας. Θα μπορούσε κανείς να προτείνει κάτι;
Πάρ' το σε pdf,το έχει στις επιλογές.Μάλλον στο κολλάει επειδή τελειώνει σε html,ειδικά αν έχεις gmail τρώει κάτι τέτοια κολλήματα.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μιας και έχουμε ισχυρό νομικό team....

Η ποινικοποίηση της αποφυγής πληρωμής εισιτηρίου, του e-lawyer


ΠΗΓΗ: e-lawyer (via tvxs)

Το 1994 ο νομοθέτης κατάργησε από τον ποινικό κώδικα το πλημμέλημα της "δόλιας αποφυγής πληρωμής εισιτηρίου". Το καταργημένο άρθρο 391 του Ποινικού Κώδικα ανέφερε:

"1. Όποιος, εκτός από τις περιπτώσεις της απάτης κατορθώνει δόλια και χωρίς την κανονισμένη πληρωμή να παρευρεθεί σε παράσταση, έκθεση ή ανάλογη διοργάνωση ή να χρησιμοποιήσει κάποιο μέσο δημόσιας κυκλοφορίας ή κάποια άλλη εγκατάσταση που προορίζεται για κοινή χρήση, αλλά με καταβολή αντιτίμου, τιμωρείται με χρηματική ποινή ή με φυλάκιση μέχρι τριών μηνών.

2. Η ποινική δίωξη ασκείται μόνο ύστερα από έγκληση."


Βέβαια, μπορεί αυτό το άρθρο να καταργήθηκε, αλλά εξακολουθεί να ισχύει το αμέσως επόμενο άρθρο, το 392 με τίτλο "δόλια αποδοχή παροχών", το οποίο ποινικοποιεί σχεδόν την ίδια συμπεριφορά:

"1. Όποιος με πρόθεση να μην καταβάλει αντίτιμο παίρνει για άμεση κατανάλωση τρόφιμα ή ποτά ή δέχεται την παροχή καταλύματος ή υπηρεσιών, των οποίων το αντίτιμο είναι άμεσα πληρωτέο κατά τις συνήθειες των συναλλαγών τιμωρείται με χρηματική ποινή ή με φυλάκιση μέχρι τριών μηνών.

2. Η ποινική δίωξη ασκείται μόνο με έγκληση."


Δηλαδή η διαφορά ανάμεσα σε αυτό που καταργήθηκε και σε αυτό που ισχύει είναι ότι στο καταργηθέν άρθρο ο δράστης δεν έχει πληρώσει το εισιτήριο, ενώ στο ισχύον άρθρο δεν έχει σκοπό να το πληρώσει. Πρακτικά είναι απολύτως το ίδιο. Την διάταξη του άρθρου 392 μπορούμε να διαβάσουμε και τυπωμένη στο πίσω μέρος των εισιτηρίων του μετρό, στο οποίο μας ενημερώνει ότι αν δώσουμε σε άλλον το εισιτήριο, τότε αυτός ο άλλος θα έχει δεχθεί παροχή υπηρεσίας με πρόθεση να μην καταβάλλει εισιτήριο, ενώ εμείς θα είμαστε υπόλογοι για παρακίνηση σε τέλεση πλημμελήματος. Κάτι το οποίο, όπως έχω αναλύσει και στο παρελθόν, δεν ευσταθεί νομικά (βλ. Παραχώρηση επικυρωμένου εισιτηρίου στο μετρό).


Αυτή η ποινική προστασία θεώρησε το Υπουργείο Μεταφορών ότι δεν είναι πλέον επαρκής κι ότι πρέπει να επανέλθει σε ισχύ το αδίκημα της "αποφυγής πληρωμής εισιτηρίου" (το "δόλια" έχει αποκοπεί από την τροπολογία.
Η σχετική εισηγητική έκθεση του Υπουργείου αναφέρει τα εξής (με δικές μου υπογραμμίσεις):

"Η λαθρεπιβίβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς θέτει υπό σοβαρή διακινδύνευση την οικονομική και λειτουργική βιωσιμότητα του συστήματος των δημοσίων συγκοινωνιών της χώρας. Η ηθική απαξία της συμπεριφοράς αυτής είναι ιδιαίτερα μεγάλη, δεδομένου ότι η εν λόγω παραβατικότητα επηρεάζει εν τέλει και έχει αρνητικό αντίκτυπο στο σύνολο των πολιτών και της κοινωνίας.

Για τους παραπάνω λόγους κρίνεται απαραίτητη η ποινική πρόληψη και προτείνεται η θέσπιση ρυθμίσεων αντίστοιχων με εκείνες του άρθρου 391 του Ποινικού κώδικα, το οποίο είχε καταργηθεί με το άρθρο 1 παρ. 12β' του ν.2207/1994, όταν οι εν γένει συνθήκες ήταν διαφορετικές και είχε θεωρηθεί ότι επαρκούσαν οι διοικητικές κυρώσεις για να αποτρέψουν την παραβατική συμπεριφορά. "


Αυτές οι γενικόλογες διαπιστώσεις δεν είναι πλέον επαρκείς, ύστερα από την προ 16 ετών κατάργηση της σχετικής ποινικής διάταξης και της εξακολούθησης της ισχύος της άλλης ποινικής διάταξης.

Η αιτιολόγηση της επαναφοράς μιας ποινικής ρύθμισης θα πρέπει να υποστηρίζεται από συγκεκριμένες συγκοινωνιολογικές αλλά και εγκληματολογικές μελέτες, οι οποίες θα αποδεικνύουν, με επιστημονική ανάλυση του φαινομένου της "λαθρεπιβίβασης", τις επιπτώσεις που έχει στη "βιωσιμότητα" των μέσων, την ανεπάρκεια του άρθρου 392 που ακόμη είναι σε ισχύ καθώς και την ανεπάρκεια των υφιστάμενων διοικητικών κυρώσεων. Επίσης, που πήγε η περίφημη δημόσια διαβούλευση που θα αφορούσε δήθεν κάθε νομοθετικό μέτρο;

Εν απουσία όλων αυτών των προϋποθέσεων, η ρύθμιση δεν ανταποκρίνεται στα κριτήρια της ορθής νομοθέτησης (good legislation) γεγονός που την καθιστά απορριπτέα. Η συνταγματικότητά της είναι ως εκ τούτου αμφισβητήσιμη.

Διόλου πειστική είναι επίσης η διάκριση που έκανε ο υφυπουργός, ανάμεσα σε διοικητική κύρωση των 200 ευρώ (πρόστιμο Κ.Ο.Κ.) που θα επιβάλλεται για την αποφυγή διοδίων, επειδή πρόκειται για "ιδιωτικό έσοδο", παρουσιάζοντάς το ως μια ευνοϊκότερη κατάσταση από την ποινική κύρωση που περιορίστηκε στα εισιτήρια των μέσων συγκοινωνίας που είναι "δημόσιο έσοδο" (βλ. εδώ). Είτε την βαφτίσεις "διοικητική κύρωση" είτε "ποινική παράβαση", πάλι από την τσέπη του πολίτη θα πληρωθεί και πάλι από το δημόσιο ταμείο θα εισπραχθεί, κι όχι από το ταμείο του "ιδιώτη".

Στην ουσία, μάλιστα, το διοικητικό πρόστιμο των 200 ευρώ είναι και πιο άμεσα εισπρακτέο, αφού αν δεν πληρωθεί θα περάσει μέσα από τη διαδικασία της εφορίας, ενώ για το πιο "σοβαρό" που παρουσιάζεται ότι είναι το δικαστήριο τελικά και να καταδικαστείς, αν πας χωρίς δικηγόρο θα πληρώσεις τα 80 ευρώ (έξοδα της δίκης) και η "ποινή" θα επιβληθεί με αναστολή επί 3ετία εάν έχεις λευκό ποινικό μητρώο. Ενώ αν προσπαθήσεις να ακυρώσεις δικαστικά το διοικητικό πρόστιμο των 200 ευρώ, θα περάσεις μέσα από τα πολυετή και πολυδάπανα δόκανα της Διοικητικής Δικαιοσύνης, όπου είναι κοινό μυστικό πλέον -sorry διοικητικοί δικαστές, αλλά αυτό λέγεται πίσω από τις πλάτες σας, καιρός να το μάθετε- ότι αν δεν έχεις χάσει άνθρωπο, δεν δικαιώνεσαι.

Άρθρο του Βασίλη Σωτηρόπουλου, από το blog http://elawyer.blogspot.com/


Δεν βρίσκω ορθή την επιχειρηματολογία για αναπλήρωση του καταργηθέντος 391 από το 392 ΠΚ, και ας το γράφουν απειλητικά στην πίσω όψη τα εισιτήρια. Καταργώντας το 391 ο νομοθέτης, το 1994, αποποινικοποίησε μια συμπεριφορά, οπότε το να επεκτείνει κανείς έκτοτε ερμηνευτικά το 392 ώστε να καταλαμβάνει στις υπηρεσίες και την (ειδικότερη) περίπτωση των συγκοινωνιών θα συνιστούσε μη επιτρεπτή στον χώρο του ποινικού δικαίου ανάλογη ερμηνεία.

Η επαναφορά του άρθρου έτσι βιαστικά και υπό τις αιτιολογίες που περιλαμβάνει η σχετική έκθεση, είναι επίσης, παρά τα όσα μισο-εγείρει ο συνάδελφος, τυπικώς συνταγματική. Κατά τη διδασκαλία του ποινικού δικαίου κάθε τυποποιούμενο αδίκημα που δεν έχει έρεισμα στις πραγματική κοινωνική απαξία της τυποποιούμενης πράξης ως προσβολής ενός πραγματικού εννόμου αγαθού, δεν συνιστά παρά μια παράβαση τάξεως, ένα ψευτο-έγκλημα, η τυποποίηση του οποίου θα έπρεπε να θεωρείται αντισυνταγματική για πολλούς λόγους. Στην πράξη όμως δεν αναγνωρίζεται κάτι τέτοιο.
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=13/02/2011&id=250849

Γκούχ-γκούχ...

Πάλι τά εργολαβάκια πακέτο μέ τούς αγωνιστές κατά τής ''ανομίας'' και τήν παπατζίδικη συγκάλυψη.


Το βαρος μετατειθεται στην δικαιοσυνη ,καιρος να κανει την δικη της επανασταση και να πραξει τα αυτονοητα ,αν δεν τα πραξει μελλοντικα οι οδηγοι θα παρουν την κατασταση στα χερια τους με απροβλεπτες διαστασεις και με την υποστηριξη τοπικων φορεων (ΟΤΑ) , αντε μετα να επιβαλλεις νομο σε αυτο το ανταρτικο

http://www.antinews.gr/2011/02/13/85459/
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Να πηδηχτω απο το παραθυρο τωρα, ή θα γραψεις κι αλλα επιχειρηματα?

ΝΑ πηδηχτείς από όπου θέλεις, πρόβλημά σου...

Δεν σε πειράζει ο φόρος στο πετρέλαιο και την βενζίνη γιατί χτίζονται σχολεία !!!!!!! Ε τότε να μην σε πειράζουν και τα διόδια γιατί εκτός από το ΦΠΑ που εισπράττει το κράτος έχει και μερίδιο στα έσοδα. Θα χτίσουν σχολεία και νοσοκομεία από εκεί....

Πριν πηδηχτείς από το παράθυρο άνοιξε το πρώτα. Μην κοπείς...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν σε πειράζει ο φόρος στο πετρέλαιο και την βενζίνη γιατί χτίζονται σχολεία !!!!!!! Ε τότε να μην σε πειράζουν και τα διόδια γιατί εκτός από το ΦΠΑ που εισπράττει το κράτος έχει και μερίδιο στα έσοδα. Θα χτίσουν σχολεία και νοσοκομεία από εκεί....

Πριν πηδηχτείς από το παράθυρο άνοιξε το πρώτα. Μην κοπείς...

Καλα, δεν θα πηδηξω γιατι ενας ζαχοπουλος μας φτανει...μην κοντραρουμε και την τυχη μας...:a0210:

Καμμια απαντηση περι του επιχειρηματος σου?

Με τα ακριβότερα διόδια έρχονται και καλύτεροι δρόμοι. Με το ακριβότερο πετρέλαιο έχουμε κάποιο όφελος?

Το υποστηριζεις ή το αναιρεις? (δεν ρωταω για τα υπολοιπα...)
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

!!!!!!! Ε τότε να μην σε πειράζουν και τα διόδια γιατί εκτός από το ΦΠΑ που εισπράττει το κράτος έχει και μερίδιο στα έσοδα.

Δηλαδη το ΦΠΑ και οι φοροι απο το πετρελαιο δεν ειναι εσοδα? Ειναι κατι αλλο? Ειναι αλλο το μεριδιο και αλλο ο φορος ή το ΦΠΑ?

Ειπα να μη ρωτησω, αλλα αυτη ειναι συντομη ερωτηση... για να συννενοουμαστε το ρωταω...:grinning-smiley-043
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μορεάς

"Η Σύμβαση Παραχώρησης κυρώθηκε με το Ν.3559/2007 (ΦΕΚ 102 Α/ 14.5.2007), ενώ η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Κρατική Ενίσχυση ελήφθη στις 31.01.2008. "

Εθνικό τυπογραφείο

http://www.et.gr/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=104&lang=en

Σελίδα 156...Για αυτόν που ρώτησε σχετικά με το όριο ανά εξάμηνο που η κοινοπραξία λαμβάνει από το δημόσιο επιδότηση ή παίρνει το δημόσιο λεφτά.

Τώρα που το ξανακοίταξα είναι λίγο πιο περίπλοκο αλλά το νόημα είναι το ίδιο. Μέχρι ένα ποσό εσόδων ο δρόμος επιδοτείτε από εκεί και πάνω τα λεφτά πάνε όλα στο δημόσιο.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ειπα να μη ρωτησω, αλλα αυτη ειναι συντομη ερωτηση... για να συννενοουμαστε το ρωταω...:grinning-smiley-043

Η άποψη μου είναι ότι από όπου και να τα παίρνει το κράτος δυστυχώς λίγα πιάνουν τόπο. Αν χτίζει σχολεία από τον φόρο στο πετρέλαιο, χτίζει σχολεία και με τα έσοδα από τα διόδια.

Την επισήμανση για έσοδα του κράτους από τα διόδια την έκανα γιατί κάποιοι έχουν γράψει ότι το κράτος εισπράττει για τον ιδιώτη. Δεν είναι έτσι. Το κράτος εισπράττει για το κράτος ΚΑΙ τον ιδιώτη. Τα περισσότερα πάνε στο κράτος.