Διόδια

Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ηλία το θέμα για τους περισσότερους είναι ότι απλά ΔΕΝ θέλουν να πληρώνουν.

Τζαμπα ξυδι, γλυκυτερο απο το μελι... αλλα ολοι πληρωνουν τους υπολοιπους λογαριασμους (ΔΕΗ, ΟΤΕ, εφοριες, ασφαλειες κτλ) εστω και με γκρινια)...


Για αυτό και η τεράστια φοροδιαφυγή στην χώρα μας.

Αυτη, υπαρχει σε ολο τον κοσμο και δεν εχει σχεση με τα διοδια που συζηταμε τωρα... επισης, δεχομενος αυτο που λες τοσο γενικα, βαζεις μεσα και τις κοινοπραξιες των διοδιων φυσικα...


Για αυτό και η κουταμάρα με τα διόδια τώρα.

Ισως δεν αντιλαμβανεσαι, οτι μιλαμε για χρηση γης, δημοσιας, η οποια δεν μπορει να ειναι ιδιωτικη και η χρηση της να απευθυνεται σε οσους εχουν...χρηματα...

Ακόμα χειρότερα, πράγματα για τα οποία θα έπρεπε ΠΡΑΓΜΑΤΙ να αντιδρούμε δεν λέει κανείς τίποτα.

Που πρωτα?

Τα λεφτά στην ΔΕΗ για την ΕΡΤ.

Ειναι μικρο το ποσο (ακομα) και το σηκωνει ο λαος...

Τα ελλείμματα του ΟΣΕ.

Ομοιως, η χρηση τρενου ηταν (εως πριν απο λιγο) σε λογικο οικονομικο κοστος...


Γιατί να πληρώνω ως κάτοικος Τρίπολης τα ελλείμματα των λεωφορείων της Αθήνας?

Γιατι ζεις σε συντεταγμενη κοινωνια και αποφασισες εσυ να πληρωνεις τα λεωφωρεια της Αθηνας και ο κατοικος Αλεξανδρουπολης το δρομο Κορινθου Τριπολεως...

και πάρα πολλά άλλα.

Και ακομα περισσοτερα...


Μέχρι τώρα κανείς δεν έχει τεκμηριώσει ότι ο Μωρέας και οι λοιπές κοινοπραξίες θα αισχροκερδίσουν από τα διόδια.

Και να δεχτω οτι θα ερθει ισα βαρκα ισα πανια και δεν θα κερδισει δραχμη, παλι ειναι ακριβος.... δεν εχω... δε μου βγενουν... δεν μπορω... και ως ιδιωτης, ας προσεχε, αλλο να ανοιξει ενα εστιατοριο, ιδιωτικο, που να σερβιρει μονο χαβιαρι και σαμπανια σε οποιον θελει και αλλο να με υποχρωσει να τρωω και αποκλειστικα εκει... δε νομιζεις?


Όλοι κάνουν μπακαλίστικους υπολογισμούς που δεν αντέχουν στην συζήτηση.

Αυτο ειναι πολυ... αφοριστικο...!!!:a0210:



Εδώ το 90% αυτών που βρίζουν τα διόδια αγνοούν το γεγονός ότι το 50% των χρημάτων θα καταλήξει στο κράτος και όχι στην κοινοπραξία.


Και το λες για καλο αυτο? Και στα καυσιμα παει το 90%... τι νομιζεις? οτι εχει πολλους συνταξιουχους που να δινουν τηη συνταξη τους για αυτο το κρατος? Ενας ηταν... (δεν πιστευω να εισαι συνταξιουχος??? :afro:)



Ούτε για αποπληθωρισμένες τιμές ασχολούνται, ούτε για τραπεζικό δανεισμό τίποτα. Κάνουν δυο πράξεις στον υπολογιστή τους και λένε ότι ο εργολάβος θα βγάζει 1 δις ευρώ τον χρόνο και άλλα τέτοια έξυπνα. Βρε μάγκες αν ήταν έτσι θα φωνάζαμε όλοι και οι κοινοπραξίες θα έπαιρναν κόσμο και δεν θα απέλυαν. Η πραγματικότητα όμως δεν είναι αυτή.

Δεν οικονομάνε τόσα οι κοινοπραξίες.


Ένα επιχειρηματικό κέρδος βγάζουν μέσα σε λογικά πλαίσια.


Δεν θα γελασω... :flipout::flipout::flipout::flipout: (προσπαθησα, αληθεια...και χωρις κομπιουτερακι)


Αυτές το κέρδος τους και εμείς τους δρόμους μας.

Επισης ενδιαφερον.... απο τους δικους μας δρομους, αυτοι το κερδος τους...

Προφανως δεν αντιλαμβανεσαι την εννοια της γης και της δημοσιας περιουσιας, οποτε δεν προκειται να συννενοηθουμε, αφου συζηταμε σε λαθος βαση...




Αλλιώς χωρίς διόδια θα πληρώσει και η γιαγιά για τους δρόμους που δεν έχει ούτε άδεια οδήγησής και οι εταιρίες τελικά τα ίδια λεφτά θα πάρουν που θα έπαιρναν με τα διόδια.

Αυτο το σχολιασα παραπανω... κι εγω πληρωσα ενα σωρο για τη μερσεντε του υπουργου και ουτε τι χρωμα εχει δεν ξερω...


Μιλάμε για μια τρύπα στο νερό και μια κινητοποίηση φιάσκο.

Αυτο θα φανει στην πορεια....

Να πάει το κράτος να πιάσει τους ελεύθερους επαγγελματίες που διαφεύγουν και θα λυθεί το πρόβλημα της χώρας.

Ο Μωρεας που αναφερεις παραπανω ειναι ελευθερος επαγγλματιας που διαφευγει ή οχι? Να ξεκινησουν απο αυτον ?


Οι δημόσιοι υπάλληλοι την έφαγαν την φόλα όπως και τους άξιζε με την στάση τους τόσα χρόνια απέναντι στον πολίτη. Υπάρχουν και εξαιρέσεις δυστυχώς που τις πήρε σβάρνα το κύμα. Κρίμα...

Μπορει να εφαγαν τη φολα, αλλα φυσικα δεν ειναι η λυση για να εξυπηρετειται ο πολιτης, ο οποίος συνεχιζει να ειναι ερμαιο (αναλογως σε ποια πλευρα του γκισε βρισκεται)....
...επισης το συμπερασμα σου περι της στασης τους απεναντι στον πολιτη (το οποιο δεχομαι χαριν της συζητησης) δεν εχει αποδειχθει πουθενα, ετσι? εκτος αν αναφερεσαι σε ...γκαλοπ...!!!


Ωρα ειναι να φανε και τη φολα οι μεγαλοεργολαβοι λοιπον, γιατι δεν μπορει... απο παρθενογενεση ηρθαν αυτοι?



Ας ασχοληθούμε με τα σοβαρά λοιπόν γιατί το όλο θέμα είναι αστείο. Στην τελική αν θέλει η κυβέρνηση να μειώσει τα διόδια να αποποιηθεί το μερίδιο της. Δεν το κάνει όμως γιατί θα χάσει έσοδα και κάνει και την πάπια για να μην πάρει πρέφα ο κόσμος ότι παίρνει το 50%. Αυτή είναι η Ελλάδα του 2011. Παραπληροφόρηση και άγιος ο θεός.


Οντως ειναι αστειο και με την κουβεντα, περασε και η ωρα και δεν μου απαντησες... ποσα ειναι τελικα αυτα που πρεπει να πληρωσουμε? Συνολικα... μηπως να τα δωσουμε μια κι εξω να ησυχασουμε...

Επισης, το ειχα γραψει και παλιοτερα... πως θα σου φαινοταν, αν οποτε μπενεις ή βγενεις απο την εξωπορτα του σπιτιου σου, σου ζηταω πχ 1ευρω, γιατι μολις μαζεψω το απαιτουμενο ποσο, θα σου φτιαξω ενα πεζοδρομιο... τρελλα, με παρτερια, δενδρυλια, παγκακι, θεση σταθμευσης ποδηλατου... ξερεις, ο δημος ειναι φτωχος...
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ερώτηση απλή θα κάνω....
Στο εξωτερικό πληρώνουν ή δεν πληρώνουν διόδια..;;
Εκεί η γή δεν είναι δημόσια..;;;
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ΕΡΩΤΗΣΗ πιο απλή ( 90 οκτάνια )
πόσα παίρνει ο πιο απλός εργάτης στην ευρώπη και τι είδους καλά απολαμβάνει ξέρουμε ?
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ερώτηση απλή θα κάνω....
Στο εξωτερικό πληρώνουν ή δεν πληρώνουν διόδια..;;
Εκεί η γή δεν είναι δημόσια..;;;

Αλλου πληρωνουν, αλλου οχι.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αλλου πληρωνουν, αλλου οχι.

Καί αλλού ενσωματώνονται στά τέλη κυκλοφορίας,όχι όπως εδώ,πού στό βάζουν ως χαράτσι στό τέλος τού χρόνου και εντελώς άσχετα.
Επίσης αναλογικά οι σταθμοί διοδίων(σέ όποια χώρα πληρώνουν)είναι πολύ λιγότεροι σε σχέση μέ την Ελλάδα.
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ερώτηση απλή θα κάνω....
Στο εξωτερικό πληρώνουν ή δεν πληρώνουν διόδια..;;
Εκεί η γή δεν είναι δημόσια..;;;

Πληρώνουν και αλλού, και πολλές φορές είναι και τσουχτερά, όπως στη Γαλλία. Αλλά υπάρχει πάντα, ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ, εναλλακτική οδός, παράλληλη με την εθνική οδό, αξιοπρεπώς κατασκευασμένη και όχι καρμανιόλα, όπου μπορείς να οδηγήσεις και να πας στη δουλειά σου λίγο πιό αργά από τον αυτοκινητόδρομο.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Στα ~60 χλμ. από Λάρισα έως Λεπτοκαρυά, πριν τις κοινοπραξίες, πλήρωνε κανείς 1,30 ευρώ.

Τώρα, πληρώνει 6,40 ευρώ, χωρίς να έχει παραδωθεί ούτε ένα μέτρο καινούριου αυτοκινητόδρομου... :SFGSFGSF:

Φαντάζομαι, μελλοντικά, για να διασχίσει κανείς τα τούνελ των Τεμπών, θα χρειάζεται κανένα 20άρικο... :ridinghorse:
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ερώτηση απλή θα κάνω....
Στο εξωτερικό πληρώνουν ή δεν πληρώνουν διόδια..;;
Εκεί η γή δεν είναι δημόσια..;;;


Οσον αφορα το ερωτημα σου περι δημοσιας γης, στην απαντηση μου λιγο παραπανω, (προφανως δεν τη διαβασες:cool4:) εχω γραψει την αποψη μου, οτι η γη ειναι δημοσια αλλα η χρηση της πρεπει να ειναι και αναλογη των δυνατοτητων και αναγκων των ιδιοκτητων της...

Εγω, διαβασα το δικο σου ερωτημα και -αν το καταλαβα καλα και με τα λιγα που ξερω- να απαντησω οτι σου απαντησε και ο database error... αλλου πληρωνουν και αλλου οχι....

πχ. στη χωρα προτυπο ορισμενων, τη Γερμανια, δεν πληρωνουν διοδια τα ΙΧ (εντόπια και αλλοδαπα) και τα φορτηγα αρχισαν να πληρωνουν μολις το 2005.

Αντιθετως στην Ιταλια, καθε στροφη και διοδιο... και ακριβο διοδιο... περιπου 1 ευρω τα 10 χλμ.

Εξισου ακριβα και στη Γαλλια, δεν γνωριζω λεπτομερειες...

Στην Αυστρια, χοντρικα, αγοραζεις μπιλιετο απο βενζιναδικα για μια βδομαδα με 8 ευρω.

Στην Ουγγαρια, κανεις το ιδιο, πληρωνοντας 6 ευρω για 4 μερες.

Στην Τσεχια, δινεις 10 ευρω και για δεκα μερες κινεισαι σαν κυριος.

Στη Γιουγκοσλαβια ειχε διοδια ( τεσσερα ή πεντε αν θυμαμαι τον Αυγουστο που περασα) και κοστισαν περιπου 15 ευρω.

Τα Σκοπια εχουν 3 σταθμους και πληρωνεις 3 ευρω

Οι φιλοι μας οι Βουλγαροι, εχουν μπιλιετακι στα συνορα ,των 5 ευρω για μια βδομαδα... δεν γνωριζω αν και τι πληρωνουν οσοι ειναι ηδη μεσα...


Τα παραπανω χοντρικα.... δεν τα θυμαμαι καλα... και σε πολλες απο τις παραπανω χωρες, ισχυουν και οι εναλλακτικες διαδρομες, που στην Αυστρια τουλαχιστον ειναι καλυτερες πολλων εθνικων οδων μερικων Βαλκανικων χωρων...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ΕΡΩΤΗΣΗ πιο απλή ( 90 οκτάνια )
πόσα παίρνει ο πιο απλός εργάτης στην ευρώπη και τι είδους καλά απολαμβάνει ξέρουμε ?

Η ευρωπη, ειναι μεγαλη ηπειρος και εχει χωρες -και εργαζομενους- πολλων ταχυτητων...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Η ευρωπη, ειναι μεγαλη ηπειρος και εχει χωρες -και εργαζομενους- πολλων ταχυτητων...

Η Πορτογαλία που είναι απολύτως συγκρίσιμη με την Ελλάδα (έχει ας πούμε αρκετά χαμηλότερο βασικό μισθό) έχει λίγο ακριβότερα διόδια από τα δικά μας. Η Ισπανία το ίδιο.

Μίλησε κάποιος για εναλλακτικές διαδρομές στην Ευρώπη. Ας μου πει κάποιος μια εναλλακτική διαδρομή για το Lyon-Paris που θα κάνω λίιιιγο παραπάνω χρόνο από ότι με την Εθνική τους.

Στον Κορίνθου-Τρίπολης υπάρχει εναλλακτική. Ο παλιός δρόμος. Όποιος δεν θέλει να πληρώσει διόδια πάει από εκεί.

Αν το σπίτι σου το είχε κατασκευάσει ο Μπόμπολας και του είχες πληρώσει τα μισά λεφτά τότε ΝΑΙ θα πλήρωνες διόδια ή κάποιον άλλο φόρο να τον αποπληρώσεις.

Ο δρόμος δεν ανήκει στον Μπόμπολα. Ανήκει στο κράτος και έχει παραχωρηθεί η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ των διοδίων κάτω από συγκεκριμένους όρους στον κάθε Μπόμπολα. Ο ιδιοκτησία ανήκει πάντα στο κράτος.

Είναι σαν να έχεις ένα οικόπεδο και να λες στον εργολάβο να σου κατασκευάσει μια πολυκατοικία σε αυτό και επειδή δεν έχεις λεφτά να τον πληρώσεις ή έχεις τα μισά να του παραχωρείς τα ενοίκια για κάποια χρόνια προκειμένου να τον αποπληρώσεις. Πραγματικά συζητάμε τα αυτονόητα.

Ξέρεις τι θα συμβεί στο τέλος? Θα παραχωρήσουν για παραπάνω χρόνια τα διόδια στις κοινοπραξίες και θα μειώσουν το ποσό ανά διέλευση. Στο σύνολο πάλι τα ίδια θα πάρουν.

Ούτε ακριβά κόστισαν οι δρόμοι, ούτε είναι μεγάλα τα κέρδη τους. Απλά γίνονται ΤΕΡΑΣΤΙΑ έργα που κοστίζουν και μας έπεσαν βαριά στην τσέπη μας λόγω κρίσης. Το ζήτημα είναι αν τα θέλουμε τα έργα και αν μπορούμε να τα πληρώσουμε. Σε περίπτωση πάντως που ακυρώναμε τα διόδια είναι βέβαια ότι τα έργα θα σταματούσαν και κανένας δρόμος δεν θα γινόταν με αποτέλεσμα να μέναμε με τις σημερινές καρμανιόλες.

Το ερώτημα λοιπόν είναι αν θέλουμε να γίνουν οι δρόμοι ή όχι. Λεφτά το κράτος δεν έχει, όποιος αμφιβάλει μάλλον έχει άρνηση στην πραγματικότητα.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Οσον αφορα το ερωτημα σου περι δημοσιας γης, στην απαντηση μου λιγο παραπανω, (προφανως δεν τη διαβασες:cool4:) εχω γραψει την αποψη μου, οτι η γη ειναι δημοσια αλλα η χρηση της πρεπει να ειναι και αναλογη των δυνατοτητων και αναγκων των ιδιοκτητων της...

Εγω, διαβασα το δικο σου ερωτημα και -αν το καταλαβα καλα και με τα λιγα που ξερω- να απαντησω οτι σου απαντησε και ο database error... αλλου πληρωνουν και αλλου οχι....

πχ. στη χωρα προτυπο ορισμενων, τη Γερμανια, δεν πληρωνουν διοδια τα ΙΧ (εντόπια και αλλοδαπα) και τα φορτηγα αρχισαν να πληρωνουν μολις το 2005.

Αντιθετως στην Ιταλια, καθε στροφη και διοδιο... και ακριβο διοδιο... περιπου 1 ευρω τα 10 χλμ.

Εξισου ακριβα και στη Γαλλια, δεν γνωριζω λεπτομερειες...

Στην Αυστρια, χοντρικα, αγοραζεις μπιλιετο απο βενζιναδικα για μια βδομαδα με 8 ευρω.

Στην Ουγγαρια, κανεις το ιδιο, πληρωνοντας 6 ευρω για 4 μερες.

Στην Τσεχια, δινεις 10 ευρω και για δεκα μερες κινεισαι σαν κυριος.

Στη Γιουγκοσλαβια ειχε διοδια ( τεσσερα ή πεντε αν θυμαμαι τον Αυγουστο που περασα) και κοστισαν περιπου 15 ευρω.

Τα Σκοπια εχουν 3 σταθμους και πληρωνεις 3 ευρω

Οι φιλοι μας οι Βουλγαροι, εχουν μπιλιετακι στα συνορα ,των 5 ευρω για μια βδομαδα... δεν γνωριζω αν και τι πληρωνουν οσοι ειναι ηδη μεσα...


Τα παραπανω χοντρικα.... δεν τα θυμαμαι καλα... και σε πολλες απο τις παραπανω χωρες, ισχυουν και οι εναλλακτικες διαδρομες, που στην Αυστρια τουλαχιστον ειναι καλυτερες πολλων εθνικων οδων μερικων Βαλκανικων χωρων...

Το ποστ σου το διάβασα..
Αφορμή στάθηκε το γεγονός περί δημόσιας γης.Δεν ήθελα να quotάρω την απάντηση σου λόγω ότι ήταν γενικότερο το ερώτημα μου..Δεν αφορούσε εσένα ή μόνο εσένα.
Είμαι εναντίον στο να μην πληρώνουμε διόδια καθώς θεωρώ οτι τα λεφτά πάνε στη σωστή λειτουργία του δρόμου του οποίου κινούμαστε.Είμαι θετικός σε οποιαδήποτε κίνηση περί μείωσης της τιμής των διοδίων καθώς τόσα χρόνια όλα αυτά που δίνουμε πάνε υπέρ εργολάβων..
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Είμαι εναντίον στο να μην πληρώνουμε διόδια καθώς θεωρώ οτι τα λεφτά πάνε στη σωστή λειτουργία του δρόμου του οποίου κινούμαστε.Είμαι θετικός σε οποιαδήποτε κίνηση περί μείωσης της τιμής των διοδίων καθώς τόσα χρόνια όλα αυτά που δίνουμε πάνε υπέρ εργολάβων..

Συμφωνω και στα δυο...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αν το σπίτι σου το είχε κατασκευάσει ο Μπόμπολας και του είχες πληρώσει τα μισά λεφτά τότε ΝΑΙ θα πλήρωνες διόδια ή κάποιον άλλο φόρο να τον αποπληρώσεις.

Για το δικο μου σπιτι, ναι...

Ο δρόμος δεν ανήκει στον Μπόμπολα. Ανήκει στο κράτος και έχει παραχωρηθεί η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ των διοδίων κάτω από συγκεκριμένους όρους στον κάθε Μπόμπολα. Ο ιδιοκτησία ανήκει πάντα στο κράτος.

Βρες μου την πρακτικη διαφορα (για μενα) μεταξυ των δυο...ιδιοκτησιας και εκμεταλλευσης σε κατι κοινοχρηστο και αναγκαιο

Είναι σαν να έχεις ένα οικόπεδο και να λες στον εργολάβο να σου κατασκευάσει μια πολυκατοικία σε αυτό και επειδή δεν έχεις λεφτά να τον πληρώσεις ή έχεις τα μισά να του παραχωρείς τα ενοίκια για κάποια χρόνια προκειμένου να τον αποπληρώσεις. Πραγματικά συζητάμε τα αυτονόητα.

Ετσι οπως το λες ναι, ειναι αυτονοητο, αλλα αυτο που λες δεν εχει καμμια σχεση με την πραγματικοτητα... δες το σαν, στο δικο μου οικοπεδο, να αποφασιζει αλλος ποιος θα χτισει και ποσα θα τον πληρωσω...


Ξέρεις τι θα συμβεί στο τέλος? Θα παραχωρήσουν για παραπάνω χρόνια τα διόδια στις κοινοπραξίες και θα μειώσουν το ποσό ανά διέλευση. Στο σύνολο πάλι τα ίδια θα πάρουν.

Δεν ειναι ακριβως το ιδιο... αν και δεν θα γινει ετσι, γιατι εδω ειναι ελλαδισταν... απλα, θα εχουν την εκμεταλευση παραπανω χρονια, με ακριβοτερη διελευση... εχουν τον τροπο...


Ούτε ακριβά κόστισαν οι δρόμοι, ούτε είναι μεγάλα τα κέρδη τους. Απλά γίνονται ΤΕΡΑΣΤΙΑ έργα που κοστίζουν και μας έπεσαν βαριά στην τσέπη μας λόγω κρίσης. Το ζήτημα είναι αν τα θέλουμε τα έργα και αν μπορούμε να τα πληρώσουμε. Σε περίπτωση πάντως που ακυρώναμε τα διόδια είναι βέβαια ότι τα έργα θα σταματούσαν και κανένας δρόμος δεν θα γινόταν με αποτέλεσμα να μέναμε με τις σημερινές καρμανιόλες.

Το ερώτημα λοιπόν είναι αν θέλουμε να γίνουν οι δρόμοι ή όχι. Λεφτά το κράτος δεν έχει, όποιος αμφιβάλει μάλλον έχει άρνηση στην πραγματικότητα.


Επαναληψη μητηρ πασης μαθησεως :ears:, αλλα εσυ το κανεις επιτηδες :ADFADF1:...
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Πάρτε και την γνώμη του κυρίου...
Και οι απόψεις του για το ''κίνημα του τσάμπα''
Α, και να μη ξεχάσω κάτι πήραν τα αυτάκια μου για εμπλοκή του με τις παράνομες προσλήψεις στο ''μετρό''...
http://www.khatzidakis.gr/site/
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Επαναληψη μητηρ πασης μαθησεως :ears:, αλλα εσυ το κανεις επιτηδες :ADFADF1:...

Δεν έχει νόημα...

Αφού δεν μπορείς να κατανοήσεις την διαφορά μεταξύ εκμετάλλευσης για ορισμένο χρονικό διάστημα και ιδιοκτησίας, έχεις δίκιο.

Είναι σαν να μου λες ότι ένας ενοικιαστής έχει και την ιδιοκτησία του διαμερίσματος.

Αφού δεν κατανοείς επίσης ότι κάποιος έχει δώσει Χ χρήματα για κάτι και προβλέπεται, βάση σύμβασης, να πάρει ένα Ψ ποσό πίσω που είναι το Χ συν κάποιο κέρδος, επίσης έχεις δίκιο.

Να προτείνω κάτι που είμαι σίγουρος (?) ότι θα συμφωνήσεις?

Το κράτος λαμβάνει από τα διόδια, σε βάθος χρόνου, το 50% περίπου. Ας μην εισπράττει αυτό το ποσό και αυτόματα όλα τα διόδια θα μειωθούν κατά 50%. Απλά πράγματα...

Κατά περίεργο τρόπο όμως ασχολούνται όλοι αυτοί που απαρτίζουν το κίνημα κατά των διοδίων με τις κοινοπραξίες που είναι αυτές που έχουν εκτελέσει τα έργα. Αυτές πλήρωσαν τους μηχανικούς, τα μηχανήματα, τις μελέτες και έχουν πάρει δάνεια από τις τράπεζες.

Να σταματήσει το κράτος να παίρνει λεφτά από τα διόδια ώστε να μειωθούν στο ΜΙΣΟ...

Σε αυτό το αίτημα είμαι μαζί σας...

Το αίτημα του τσάμπα όμως, είναι τις πλάκας τουλάχιστον. Τίποτα δεν γίνεται τσάμπα. Πολλοί άνθρωποι εργάστηκαν και εργάζονται για αυτά τα έργα και πρέπει να πληρωθούν.

Παραίτηση του κράτους από το μερίδιο του στα διόδια...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν έχει νόημα...

Αφού δεν μπορείς να κατανοήσεις την διαφορά μεταξύ εκμετάλλευσης για ορισμένο χρονικό διάστημα και ιδιοκτησίας, έχεις δίκιο.

Είναι σαν να μου λες ότι ένας ενοικιαστής έχει και την ιδιοκτησία του διαμερίσματος.

Αφού δεν κατανοείς επίσης ότι κάποιος έχει δώσει Χ χρήματα για κάτι και προβλέπεται, βάση σύμβασης, να πάρει ένα Ψ ποσό πίσω που είναι το Χ συν κάποιο κέρδος, επίσης έχεις δίκιο.

Να προτείνω κάτι που είμαι σίγουρος (?) ότι θα συμφωνήσεις?

Το κράτος λαμβάνει από τα διόδια, σε βάθος χρόνου, το 50% περίπου. Ας μην εισπράττει αυτό το ποσό και αυτόματα όλα τα διόδια θα μειωθούν κατά 50%. Απλά πράγματα...

Κατά περίεργο τρόπο όμως ασχολούνται όλοι αυτοί που απαρτίζουν το κίνημα κατά των διοδίων με τις κοινοπραξίες που είναι αυτές που έχουν εκτελέσει τα έργα. Αυτές πλήρωσαν τους μηχανικούς, τα μηχανήματα, τις μελέτες και έχουν πάρει δάνεια από τις τράπεζες.

Να σταματήσει το κράτος να παίρνει λεφτά από τα διόδια ώστε να μειωθούν στο ΜΙΣΟ...

Σε αυτό το αίτημα είμαι μαζί σας...

Το αίτημα του τσάμπα όμως, είναι τις πλάκας τουλάχιστον. Τίποτα δεν γίνεται τσάμπα. Πολλοί άνθρωποι εργάστηκαν και εργάζονται για αυτά τα έργα και πρέπει να πληρωθούν.

Παραίτηση του κράτους από το μερίδιο του στα διόδια...

Ο Υπουργός Μεταφορών δε λέει την αλήθεια για τα διόδια

ΠΗΓΗ: ΕΟΣ

Δημοσιεύουμε δελτίο τύπου του ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ (diodiastop.blogspot.com), σχετικά με τη συνέντευξη του Υπ.Μετ. στις 14/09/2010 στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 15/09/2010


Ο Υπουργός Μεταφορών δε λέει την αλήθεια για τα διόδια
Στο κεντρικό δελτίο του τηλεοπτικού σταθμού Alpha, στις 14/09/2010, παρακολουθήσαμε τον Υπουργό Μεταφορών κ. Ρέππα, σχολιάζοντας ρεπορτάζ που είχε προηγηθεί σχετικά με το κίνημα «Δεν Πληρώνω Διόδια», να δηλώνει:

«… Ας γνωρίζουμε ότι το πιο πιθανό είναι η εταιρεία να κρατά τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος τους και να προσφεύγει εναντίων του Δημοσίου μετά, από το οποίο θα ζητά την ανάλογη αποζημίωση. Τα διόδια που δεν πληρώνουν οι ιδιώτες θα τα πληρώσει το Δημόσιο με την μία ή με την άλλη μορφή κατά την απαίτηση των παραχωρησιούχων και αυτό είναι κάτι που πρέπει να το αντιμετωπίσουμε και να μην το επιτρέψουμε.»

Θέλουμε να υπενθυμίσουμε στον Υπουργό ότι στο άρθρο 24 του Ν.3555/2007 με τον οποίο κατοχυρώνεται η παραχώρηση τμήματος της Ε.Ο. Αθήνας Θεσσαλονίκης στην εταιρεία ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. ορίζεται ότι: “σε κάθε περίπτωση το Δημόσιο δεν φέρει την ευθύνη της βεβαίωσης και είσπραξης των ανωτέρω (σ.σ. κομίστρων). Ειδικότερα η δαπάνη της διαδικασίας βεβαίωσης και είσπραξης των ανωτέρω βαρύνει τον παραχωρησιούχο, ο οποίος δεν δικαιούται να απαιτήσει από το Δημόσιο οποιαδήποτε αποζημίωση για τις ανωτέρω αιτίες ούτε να απαιτήσει περαιτέρω ανάμιξη του Δημοσίου στα θέματα αυτά”.

Στο ίδιο δελτίο ειδήσεων ο κ. Υπουργός απαντώντας σε σχόλιο του δημοσιογράφου κ. Σρόιτερ που του υπενθύμιζε τις υποσχέσεις της σημερινής κυβέρνησης για μείωση των τιμών διοδίων είπε : «Θα μου επιτρέψετε να πω ότι τα διόδια αυτά, ως προς την πυκνότητα των θέσεων τους και ως προς το ύψος έχουν ψηφιστεί το 2007, από την προηγούμενη Κυβέρνηση, στο πλαίσιο, των συμβάσεων παραχώρησης που πήραν την μορφή νόμου..(…). όσον αφορά την επαναδιαπραγμάτευση, πράγματι, αυτή ήταν η σκέψη, αλλά οι οικονομικές εξελίξεις και το υψηλό επίπεδο των spread, δεν επιτρέπει στις τράπεζες που είναι οι χρηματοδότες για την κατασκευή αυτών των μεγάλων αυτοκινητόδρομων, να μπουν εύκολα σε μια διαπραγμάτευση, εκτός και αν καταλήξουμε σε συμφωνία, η οποία θα είναι πασιφανώς σε βάρος του δημόσιου συμφέροντος.»

Θέλουμε και πάλι να υπενθυμίσουμε στον κ. Υπουργό ότι:

- με την από 01/07/2010 γνωστοποίηση-αίτηση 10 δημάρχων, κοινοταρχών, νομαρχιακών και κοινοτικών συμβούλων περιοχών της Β.Α. Αττικής, που κατατέθηκε ενώπιον του, ζητείται από τη Νέα Οδό Α.Ε. η επιστροφή εντόκως στο Δημόσιο 175.000.000 και η επιβολή σε αυτήν προβλεπόμενων

-συμβατικά- ποινικών ρητρών ύψους 24.000.000 για τη: (i) μη τήρηση της πολεοδομικής νομοθεσίας, (ii) μη τήρηση περιβαλλοντικών όρων, και (iii) μη υλοποίηση πληθώρας εργασιών και κατασκευών, που έπρεπε να είχαν περατωθεί, βάσει συμβατικών υποχρεώσεων, το αργότερο μέχρι τον Αύγουστο 2009. Εντολή ελέγχου για τα παραπάνω έχει αποστείλει στο Υπ.Μετ., στις 16/07/2010, και ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης. Να λοιπόν πού θα μπορούσε το Δημόσιο όχι να «χρεωθεί» αλλά να «πιστωθεί» από τη Νέα Οδό Α.Ε. -και μάλιστα με τη στήριξη του νόμου- 199.000.000 .

- επί της υπουργίας του συνέβη το θλιβερό δυστύχημα των Τεμπών στο τμήμα που κατασκευάζει η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. στο οποίο έχασε τη ζωή του ένας μηχανικός και για το οποίο δεν αποδόθηκαν ευθύνες παρότι είχε ως αποτέλεσμα να κοπεί η Ελλάδα στα δύο για 5 μήνες με τεράστιες οικονομικές συνέπειες και μάλιστα σε περίοδο κρίσης

- επί της υπουργίας του όχι μόνο δε μειώθηκαν αλλά και αυξήθηκαν οι σταθμοί είσπραξης διοδίων. Επίσης αυξήθηκαν 3 φορές τουλάχιστον τα κόμιστρα των διοδίων - επί της υπουργίας του χρησιμοποιήθηκαν οι δυνάμεις της ΕΛΑΣ για εκφοβισμό των πολιτών που αρνούνται να πληρώσουν διόδια και πάλι κατά παράβαση του ΑρΘ.24 του Ν.3555/2007.

- επί της υπουργίας του οι τράπεζες που «χρηματοδοτούν» τα έργα (με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου) έτυχαν κρατικής ενίσχυσης δισεκατομμυρίων ευρώ σε συνέχεια της τακτικής της προηγούμενης κυβέρνησης, την ίδια στιγμή που το λαϊκό εισόδημα λεηλατείται διαρκώς.


Τελικά θέλουμε να αναφέρουμε στον Υπουργό ότι στο ζήτημα των διοδίων ή είσαι με το δίκαιο αγώνα των πολιτών ή με τα συμφέροντα των μεγαλοκατασκευαστικών εταιρειών και των τραπεζών.





Υ.Γ Το μόνο που πρέπει να κάνει το δημόσιο είναι να θέσει επι δημόσιο έλεγχο τις κοινοπραξίες ή αν δεν μπορεί να το κάνει, να κρατικοποιήσει τους δρόμους που αυτές έφτιαξαν....
Τελεία και παύλα.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΣΥΝΘΕΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ. Ο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ.

ΕΦΟΣΟΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΥΝ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΕΩΣ) ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ.

ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΠΟΤΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟΤΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΧ "ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΟΥΤΕ ΑΠ ΕΞΩ". ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΟΣΟ ΑΤΟΜΙΣΤΗΣ ΝΑΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ.

ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ Η ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΟΠΟΤΕ ΛΟΓΩ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΑΣ ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΔΙΚΙΟ.

ΤΟ ΟΤΙ ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΑΣΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΡΟΜΟΙ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΕΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΗ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ.

ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΥΓΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΟΠΩΣ ΔΡΟΜΟΙ, ΛΙΜΑΝΙΑ,ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ, ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΛΠ.

ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Σ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΛΛΑ ΣΑΦΩΣ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΠΑΡΑΚΩΛΥΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ.
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Λαρισα-Θεσσαλονικη ο δρομος πλεον εχει καταντησει ανεκδοτο. Διοδια ανα 20km, 3 ευρω αντιτιμο και συνεχως να κλεινουν και διαφορετικοι παραδρομοι απο τις κοινοπραξειες (αληθεια ειναι νομιμο αυτο?).

Υ.Γ. Πριν 10 χρονια ταξιδευαμε ασφαλεστερα.